Жоспар
Кіріспе 1
І. Бастауыш сыныптың ана тілі сабағында
І.1.Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың зерттелу жайы.
І. 2. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың
І.3. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың психалогиялық
ІІ. Бастауыш сыныптың ана тілі сабағында
ІІ.1. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың қазіргі
ІІ.2.Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың әдістемелік жүйесі.
ІІІ.Қорытынды 10
Пайдаланған әдебиеттер 11
Кіріспе
Елімізде болып жатқан саяси-әлуметтік, мәдени-этникалық өзгерістер
Бүгінгі таңда білім беру жүйесіндегі бірінші
Екіншіден, жастардың бойындағы адами құндылықтарды: қайырымдылықты,
Үшіншіден, білім беру жүйесінің бұрынғы ағартушылық
Ендеше, оқушылардың адамды адам ете түсетін
Жалпы адамзаттық құндылықтар оқушылардың бойында өмірге
“Әр заманның өз адамы’’ деген қағиданың
Бұл көзқарас Қазақстан Республикасының Білім туралы
--жеке адамның, яғни оқушылардың рухани қабілет
--жеке адамның шығармашылық қабілеттері мен өзіндік
І. Бастауыш сыныптың ана тілі сабағында
І.1.Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың зерттелу жайы.
Өткен ғасырдағы педагогика тарихына көз жүгіртсек,
Мәселен, әл-Фараби философиялық трактаттарында; “жақсы мінез-құлық
ХVIIІ ғасырдың көрнекті ағартушылары мен педагогтары
Қазақтың ұлы ғалымы Ш.Уәлиханов рухани-адамгершілік сезімді
Қазақ педагогигасында ірі тұлғалардың бірі-А.Құнанбаевта өз
жақсылыққа үндеп отырған Абай шығармаларының потенцианы
бүгінгі күнге дейін өз күшін жойған
көзімен салыстырып, үретуге міндетті. Бала салыстырып,
сынап үйренсе, адамгершілік туралы белгілі бір
Қорыта келе, оқушылардың рухани-адамгершілігін дамыта оқыту
І. 2. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың
Оқыту- екі жақты процесс. Онда мұғалім
Оқытудың білім беру функциясы оқушыны біліммен
Олар:
-білімнің толықтылығы;
-білімнің жүйелілігі, үлесімділігі, бірізділігі;
-білімнің ұғымдылығы;
-білімнің тәрбиелік сипаты;
-білімнің әрекеттілігі;
Бұл талаптардың ішінде біз оқушылардың рухани-адамгершілігін
Оқушылардың рухани – адамгершілігін дамыта оқыту
Белгілі әдіскер-ғалым С.Рахметова ана тілі сабақтарында
І.3. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың психалогиялық
Бүгінгі таңда мектептің басты мақсаты атап
Мектепке алғаш келген балалардың ой-өрісіне, сана-сезімінде
Атап айтсақ, А.Н.Монтыв, С.Л.Рубингитейн, Л.С.Вьпотский, М.Жұмабаев,
адамдар-н және өз құрдастарымен қарым-қатынастарын жан-жақты
Әрі ұстаз, әрі ғалым Ахмет Байтұрсынов:
Холерик тез қызады, икемді тұрады. Олар
Сангвиник-еті тірі, қозғалғыш, әсерленгіш, бір беткей,
Фиегматик-баяу. Оларды қызықтыру өте қиын және
Меланхолик-табанды, сезімтал, алған әсері көпке дейін
Оқушылардың дербестігін ескеру мәселесі баланың ақыл-ой,
ІІ. Бастауыш сыныптың ана тілі сабағында
ІІ.1. Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың қазіргі
Білім мен тәрбие теориясын және тәжірибелік
Зерттеу барысында ана тілі сабағында оқушылардың
Қазіргі кезде ана тілі сабағында жеке
Жеке оқушылардың оқуға деген қызығушылығын оятуды
Білім беру құжаттары мен оқу-әдістемелік кешенге
АЛ, осы тұжырымдама негізінде дайындалған оқу
Ш.А.Амоношвилидің : “Мұғалім өз сабағын сүймесе,
ІІ.2.Оқушылардың адамгершілігін дамыта оқытудың әдістемелік жүйесі.
Соңғы онжылдықта әдістеме ғылымында оқушының адамгершілігін
“Әдебиет адамдардың өзін-өзі тануына, олардың өз
Жалпы зерттеу барысында ана тілі сабағында
әдіс үйлесімділікпен кіріктіре орындалады және қолданылады.
Әдістемелік жұмыста қолданылған әдіс-тәсілдердің қолданылудағы ерекшеліктерге
- білімділік;
- дамытушылық;
- тәрбиелік;
- қозғаушы;
- бақылау-түзетуші;
Түрлі әдістердің атқарушылық қызметі оқу процесінің
Сонымен, жеке тұлғаның, оқушылардың рухани адамгершілігін
-- жеке тұлғаның рухани-адамгершілігін дамыта оқыту
-- жеке тұлғаның өзіндік дамуына педагогикалық
Тұлғаның адамгершілігін дамыта оқытудың негізгі рол
Олар мынадай күрделі циклдерге бөлінеді:
--Өзінді таны! Бейнеле!
Өзіңді таныт!
Бірлесе шеш!
Өзің үшін өзіңді өзгерт!
ІІІ.Қорытынды
Сонымен , бастауыш мектептегі оқу мазмұнында
Сөйтіп, жоғарыда көрсетілген оқытудың тиімді әдіс
Пайдаланған әдебиеттер
1.Игенбаева Б.Қ. Адамгершілік сабақтары.
Алматы: Дәуір 2006ж -173б
2.Сухомлинский. В.А. Балаға жүрек жылуы.
Алматы: Мектеп. 1976. -323б
3.Ушинский.К.Д. Человек как предмет воспитания.
Соб. соч. – М.., 1948 -ІІт.
4.Рахметова.С. т.б. Ана тілі 2-сынып.
Алматы: Атамұра 1998. -263б
5.Әуелбаев Ш. т.б. Ана тілі .
Алматы: Атамұра 1997 -239б
6.Рахметова С. Бастауыш класс оқушыларының тілін
Алматы: 1994 -291б
Адам қасиеттеге жетелейтін қағидалар.
1.Адамгершілікке тәрбиелеу құралы – еңбек пен
Ы.Алтынсарин.
2.Үш-ақнәрсеадамныңқасиетіҒ
Ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек.
А.Құнанбаев
3.Адамның ақыл –парасат, Мәдениеті мен тектілігі
Мұхаммед Пайғамбар.
4.Рақымшылдық кісіні жамандыққа барғызбайды.
Мұхаммед Пайғамбар
5.Жүректен шыққан сөз жүрекке жол табады.
Науаи
6.Адамның баласының құндылығы – оның білімінде
Жүсіп Баласағұн
7.Мәселе білімнің көлемінде емес, ақындық көлемінде.
Демокрит