Ағылшын тілін оқытуға арналған ойындар

Скачать



Мазмұны
Кіріспе .....................................................................................................................3
Бөлім І. Білім беру мазмұны мен оқу-тәрбие үрдісін
Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тіліне оқытудың басты ерекшеліктері.................................................................................................5
Ағылшын тілін оқытудың формалары мен әдістері..................................7
Бөлім ІІ. Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілін оқытуда
2.1. Ойын элементтерін ағылшын сабағында қолдану....................................10
2.2. Ағылшын тілін оқытуға арналған ойындар...............................................11
Қорытынды..........................................................................................................20
Қолданылған әдебиеттер тізімі.........................................................................22
Кіріспе
Қазіргі таңда халықаралық қатынастардың күшеюі мен шет тілін
Шет тілін ерте жастан оқыту – баланың дүниега
Шет тілін ерте жастан оқыту мәселесі педагогикалық баспа
Ғылыми жұмыстың өзектілігі. Мектепке дейінгі жас шет тілін
Зерттеу жұмысының пәні – балаларды ерте жастан шет
Зерттеу жұмысының мақсаты – елтану материалдарын пайдалана отырып,
Зерттеу жұмысының мақсатына сай мынадай міндеттер алға қойылды:
ағылшын тілін оқытуда ынта деңгейін көтеру;
мектепке дейінгі балалардың білімін тереңдету;
балаларды сөйлеу қабілетін дамыту;
сөздік қорды кеңейту;
ағылшын тілінде сөйлейтін елдер туралы қосымша ақпарат беру.
Зерттеу жұмысының теориялық негізін Асеев В.Г., Бим И.Л.,
Берілген зерттеу жұмысы кіріспе, екі бөлім, қорытынды және
Бөлім І. Білім беру мазмұны мен оқу-тәрбие үрдісін
Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тіліне оқытудың басты ерекшеліктері
Шет тілін оқыту жан-жақты дамыған, үйлесімді тұлғаның қалыптасуына
Жүйелі және мақсатты ағылшын тілін оқыту ережеге сай
Мектепке дейінгі жаста ойын әрекеті жетекші әрекет екенін
Балалармен жұмыс тәжірибесінде шет тілін оқытуға бақытталған әртүрлі
Сабақты мұғалім ойын барысында ережені ұстанып, балаларды ойынға
Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілі сабағында жалпы тақырыппен
Ойын құрылымының схемасы дәстүрлі болып келеді. Сабақ негізінен
Ойынды анықтайтын басты факторлар – қызығушылық, ал қанағат
Ойындар негізінен әртүрлі мақстаттармен қолданылады: кіріспе бөлімінде және
1.2. Ағылшын тілін оқытудың формалары мен әдістері
Шетелдік және отандық ғалымдар мен педагогтардың зерттеулері
Балаларды шет тіліне оқытуға бағытталғын жұмыс негізінен оқыту
Фонетиканы оқытудың ағылшын тілін оқытудың бастапқы кезеңінде ең
Балалардың үлкендердің артынан лингвистикалық және елтанушылық құндылыққа толы
Жаңа сөздер енгізгенде 5-6 жастағы балалардың психофизиологиялық ерекшеліктеріне
Бұндай қабылдаудың негізгі ерекшелігі балалардың бір жағынан зат,
Ашық, түрлі-түсті көрнекілік кіші жастағы балаларды оқытудағы таптырмас
Белгілі бір тақырыпқа байланысты сөйлеу қабілетін қалыптастыруда әртүрлі
Жаңашылдық принципы балаларды шет тіліне оқытудағы жетекші принцип
Ойыншықтар мен суреттерді көбірек пайдалану арқылы балаларда қиялы
Бұл мектепке дейінгі жастағы балалардың ұзақ уақыттық есте
Бала берілген материалды көп мөлшерде миына бекіте отырып
Сөзсіз балаларға ағылшын тілін оқытуда ойын әрекетінің орны
Оқытудың бастапқы этапында ерекше рөлді балаларда пәнге деген
Ағылшын тілін оқытуда ерекше орынды драматизациялық ойындарға беруге
Әлемдік тәжірибе драматизациялық ойындардың дайындалмаған сөйлеу қабілетінің дамуына
Сабақ тәжірибесінде кең қолданысты дәстүрлі халықтық ағылшын ойындары
Халықтық ойындар арқылы ағылшын тілін оқытуда балаларды ағылшын
Балалар диалогтық және монологтық сөйлеу қабілетін қалыптастыруға зор
«Ring a ring o’roses», «Oranges and lemons», «Trick
Бөлім ІІ. Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілін оқытуда
2.1. Ойын элементтерін ағылшын сабағында қолдану
Ағылшын тілін оқытуды мектепке дейінгі мекемелерден басқа, отбасы
Мектепке дейінгі балалалық шақ – ертегі, қызықты ойындар,
Оқытудың ойын әдісі өте пайдалы болып келеді, өйткені
Дидактикалық ойындар ағылшын тілін оқытуда маңызы зор, өйткені
2.2. Ағылшын тілін оқытуға арналған ойындар
Шетел тілін мектептке дейінгі балаларға оқытудың шарттарын ескере
Ойынның міндеті баланың қызығушылығын туғызып, белсенділігін арттыратындай іріктеліп
Қандай да болмасын ойынды өткізу үшін мұғалім алдын
Ойынның өтілетін сабақтың тақырыбы мен мазмұны сәйкес келуі;
Ойынға бөлінетін уақыттың нақты белгіленуі;
Ойынның ойналу түрінің топ болып ойнау, кішірек топ
Ойынға қажетті материалдардың түгел дайындалып қойылуы;
Қолданылатын сөздер, сөз тіркестері, мақал- мәтелдері, тақпақтар өлеңдердің
Пысықталатын грамматикалық, фонетикалық, лексикалық материалдардың анықталуы;
Ойынның өту барысының жоспары жасалуы.
Сабақта қолданылатын ойындар алуан түрлі. Олар негізінен, оқу
Фонетикалық ойындар;
Әріптерге байланысты ойындар;
Оқу ережесіне байланысты ойындар;
Сөйлеу қабілетін дамытуға арналған ойындар;
Грамматикалық ойындар;
Сан есімге байланысты ойындар.
Алғаш әріптерді үйреткеннен бастап әрбір әріптен келетін затты
Мысалы:
Aa- apple
Bb- ball
Cc- cat
Сонымен бірге әрбір әріпті дұрыс қатесіз жазу да
Оқушылардың фонетиканы және грамматиканы толық түсініп әрі қарай
Балабақшада шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты балаларды шет
Бұл кезеңде балалардың сабаққа қызығуын жоғалтып алсақ жоғары
Who knows ABC best?
Оқытушы алдын- ала дайындаған әліпбидің әріптері жеке- жеке
Snake word
Бұл ойын оқушылардың сөздік қорын тексеруде тиімді. Сынып
S n a k e
g
g i r l
i
f
e l e p h a n
Bang- bang
Топ екіге бөлініп, бір- бірінің артына тізіліп, екі
Blind man
Барлық оқушылар қол ұстасып дөңгеленіп тұрады. Бір оқушының
What is it?
Жүргізушінің қолында бірнеше заттар салынған қара жәшік болады.
Who is quicker?
Екі оқушы тақтада өткен тақырыптарға байланысьы өздері білетін
Guess the word
Оқушылар бір сөзді ойлайды. Басқалар мынадай сұрақтар қою
Simon says
Бұл ойын түрі өте қызықты және қимыл- қозғалыс
T.: Simon says “Sit down!” (оқушылар отырады)
T.: Stand up! (Оқушылар тұрмайды)
Bingo
Бұл ойын лексиканы да, грамматикалық тапсырмаларды тексеру үшінде
my they she Our
Mine your Her Their
You Herself Its His
yours Myself himself it
Төменде дидактикалық ойындардың бірқатары берілген:
«Лото»
Қажетті суреттерді тауып, оларды картон қағазға жапсыру: жемістер,
Балалар кішкене кеарточкаларды алып үлкен картадағы бос торкөзге
Бұл ойын үшін белгілі бір тақырыпқа(көкөністер, жемістер, киім,
What is it?
It is a crocodile.
Have you a crocodile?
Yes, I have a crocodile. (No, I have
«Сурет құрастыр»
Ойын мына жолмен дайындалады: қалың қағазға немесе картонға
Бұл ойын үшін белгілі бір тақырыпқа(көкөністер, жемістер, киім,
What is it?
It is a peach.
«Бұл ненің иісі?»
Бұл ойын туған күнді тойлауға арналған ең жақсы
It’s an orange.
«Кейіпкер қай елден?»
Американ, ағылшын және орыс ертегілерінің, мульфильмдернің кейіпкерлерінің суреттерін,
Ойынға қатысушылар екі командаға бөлінеді: бір командадағылар екінші
Where do you live?
I live in America (Russia, Britain).
«Керемет дорба»
Бұл ойын үшін тақырыпқа(көкөністер, жемістер, киім, жануарлар...) байланысты
It is a ball.
«Көңілді саяхатшылар»
Бұл ойын үшін Ұлыбританияның, Американың және Ресейдің барлық
«Біз не жейміз және ішеміз?»
Бұл ойынды тамақ қабылдау барысында ойнауға болады. Ойыншылар
I like porridge. (I don’t like pizza.)
Ойынды алғаш рет қолданғанда, дұрыс болып шықпауы да
Ойын соңыннан балалармен бірге олардың пікірі, көзқарасы, т.б.
Балалардың білім, білік шеберліктерінің жан-жақты дамуына, қалыптасуына, тілдік
Қорытынды
Балаларды қазіргі замандағы оқыту барысында,әсіресе шетел тілін
Шетел тілін ерте оқыту бүкіл әлемдік көп денгейлі
Қазіргі кезде алдында туған өзекті мәселе бұл жанжақты
Сондықтан да бүгінгі өскелен уақыт талабына сай білім
Ағылшын тілі сабағында балалардын коммуникативтік, танымдық және басқада
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Ангеловски Крсте. Учителя и инновации:
Ариян М.А. Повышение самостоятельности учебного труда школьников
Асеев В.Г. Возрастная психология: Учеб.
Бим И.Л. Основные направления организации обучения иностранным
Вайсбурд М.Л. Толстиков С.Н. Учебное общение как
Витлин Ж.Л. Эволюция методов обучения иностранному языку в
Даниленкова Г.Г. Педагогическое проектирование учебного
Зимняя И.А., Сахарова Т.Е. Проектная методика
Крупская Н.К. О методе проектов: Стенограмма доклада на
Назарова Т.С. Педагогические технологии: новый этап эволюции?
Программы для общеобразовательных учреждений. Иностр. языки
Фасхутдинова Г.М. Новые УМК по английскому
Щукина Н.М. Опыт работы гимназии по вовлечению
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования
Пахомова Н.Ю. Проектное обучение – что это? //
22




Скачать


zharar.kz