Тақырыбы: Иформатика пәнінен қызық тапсырмалар құру
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
1 ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫ ТАЛДАУ 6
1.1 Информатика пәнін оқыту ерекшеліктері 6
1.2 Дамыта оқыту технологиясы 11
2 ОҚУ ҮРДІСІН ТҮРЛЕНДІРІП, ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ТАПСЫРМАЛАР 15
2.1 Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту 15
2.2 Информатиканы ойын көмегімен дамыта оқыту 18
2.3 Информатика сабағында деңгейлеп, дамыта оқыту технологиясын қолдану
3 ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ҰСЫНЫЛАТЫН ҚЫЗЫҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР 28
ҚОРЫТЫНДЫ 36
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 38
ҚОСЫМША 1. Ойын сабақтар 39
ҚОСЫМША 2. Бағдарлама листингі 46
КІРІСПЕ
Елімізде болып жатқан өзгерістер білім жүйесіне де әсерін
Бүгінде жаһандану заманында жас ұрпаққа әлемдік стандартқа сәйкес
Информатика жалпы білім беру пәндеріне жатады, жоғары оқулардың
Қазіргі уақытта білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасуда.
Информатиканы оқытудың маңыздылығы бұл ғылымның тек ЭЕМ-дерді пайдалану
Қазіргі кезде жаңа ЭЕМ-дер күнбе-күн пайда болып,олардың даму
Информатиканың негізгі объектісі, яғни оның шикізаты мен беретін
Компьютерлік сауаттылыққа ЭЕМ-де есептеу жүргізу,оқу, жазу, сурет салу,
Қазіргі орта мектеп орынында оқытудың белгілі бір әдістемелік
Қоғамның қарқынды ақпараттану дәуірінде адамның жан-жақты дамуы үшін
Осы орайда, ең алдымен, «Информатика» пәнін оқытудың алатын
Курстық жұмыстың зерттеу нысаны - жалпы білім беретін
Курстық жұмыстың пәндік зерттеуі – информатика пәнін игіруде
Курстық жұмыстың мақсаты – 9-сыныбына информатика пәнін игіруде
Курстық жұмыстың ғылыми болжамы – егер информатика пәні
Курстық жұмыстың міндеттері:
Жалпы білім беретін орта мектепте информатика пәнін оқыту
- Информатика орта мектепте оқытудың мақсаттары мен міндеттерін
- Информатика пәнінің мазмұны мен құрылымын анықтау;
9 - сыныпта информатика бойынша оқыту бағдарламаларына және
9-сынып оқушылардың құзыреттілік біліктілігін қалыптастыратын оқыту және үйрету
Курстық жұмыстың зерттеу әдістері - ғылыми-әдістемелік, педагогикалық-психологиялық әдебиеттерге
Курстық жұмыстың әдістемелік теориялық негіздері жалпы білім беретін
1 ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫ ТАЛДАУ
1.1 Информатика пәнін оқыту ерекшеліктері
Информатиканың пайда болуы мен пән ретінде қалыптасуы өткен
ІІ дүниежүзілік соғыстан кейін табиғаттың әр түрлі жүйелеріндегі
«Кибернетиканың» пайда болуын 1948 жылы Норберт Виннердің «Кибернетика
Кибернетиканың дамуы біздің елде драмалық периодын бастан кешірді.
Бірақ кибернетиканы ғылым деп жариялаудан кейін де қиындықтар
Кибернетиканың халық шаруашылығында қолдану перспективалары метематикалық модельдерді және
70-жылдардың ортасына қарай АЖЖ (автоматтандырылған жоспарлау жүйесі) құруға
Киберентика негізінде терминологиялық көзқарастан информатиканың құрылуы туралы сұраққа
60-70-жылдарда француздар «informatione” (теминін) ендірді, ол француздың екі
Бұл бағытпен қатар «информатика» терминінің басқа анықтамасы жүрді,
Бұл анықтамаға түсініктеме бере келе А.П.Ершов былай деген:
Академик Н.Н.Моисеев келесідей айтқан: «Кибернетика, информатика – басқару
В.С.Михайлевич, Ю.М.Каныгин, В.И.Греценконың «Ставление информатики» кітабында былай деген:
Мектеп информатикасының курсы информатика ғылымын түгелдей қамти алмайды.
Қазіргі кездегі дидактика жалпы білім берудің мазмұнының қалыптасуы
Сонымен қатар мұғалімдер оқушылардың жас ерекшелігіне және тақырыпты
Теориялық және тәжірибелік зерттеу нәтижесінде 60–жылдардың басында кибернетика
Ең басында В.С.Леднев жаңа пәннің атауы ретінде «кибернетика»
Кибернетиканың ақпараттық процестердің жалпы заңдылықтарын зерттейтін ғылымы ретінде
материяның заттай-энергетикалық ұйымдасуын зерттейтін ғылымдар (химия, космология, физика);
сатерияның кибернетикалық (антиэтропиялы) ұйымдасуын зерттейтін ғылымдар (киберентика, биология,
Сонымен қатар физика және киберенетика аспектілі ғылымдар категориясына
Жоғарыда келтірілген қағидаға және негізгі оқу пәндері екі
Одан кейін мынадай сұрақ туады: информатиканы білім беру
«Егер кибернетиканы басқа ғылымға енгізсек, ол өзінің негізін
1985 жылы мектеп курсына «Информатика және есептеуіш техника
Білім берудің жалпы мақсаттарына сәйкес информатиканы оқыту әдістемесі
Информатиканы оқытудың негізгі мақсаттарын анықтау;
Сәйкес жалпы білім беру пәнінің мазмұнын анықтау;
Орта мектептің оқу жоспарында алатын орны;
Информатиканы оқыту құралдарының жиынын қарастыру;
Мұғалім жұмысында оларды қолдануға ұсынымдар жасау.
Басқа ғылымдар сияқты информатика да өз алдына мынадай
Информатиканы не үшін оқыту керек?
Нені оқыту керек?
Информатиканы қалай оқыту керек?
«Информатиканы оқыту әдістемесі» ғылымы өте жаңа ғылым. Бірақ
Бұл пән ең алғаш педагогикалық жоғары оқу орындарының
- Негізгі ақпараттық тәртіп бойынша оқыған оқушыларды білім
- Негізгі ақпараттық желіні және телекоммуникацияны қамтамасыздандыру үшін.
- Оқыту мекемелеріне және білім беру басқарма жүйесіне
- Негізгі ақпараттық және коммуникациялық технология және мультимедиа
- Автоматтандыру процесін бақылау үшін керек оқыту шарасы,
- Педагогикалық жоспарды қамтамасыздандыру, жүзеге асыру және осыған
Білім берудің жалпы мақсаты мемлекетпен алдын ала беріліп
Оқушылардың қоғамдық және өндірістік құндылықтарымен анықталатын білім жүйесін
Ғылыми дүниетанымды, саяси, экономикалық, құқықтық мәдениетті, гуманистік құндылықтар
Халықтың ұлттық-мәдени қажеттілігін ескеріп оқушыларды тәрбиелеу;
Жастарда азаматтық орынды, адамгершілік қасиетін, демократиялық өзін-өзі басқаруға
Жалпы білім беретін мектептің ортақ мақсаттары үш негізгі
Мектептегі информатиканы оқытудың білім берушілік және дамытушылық мақсаты,
Мектептегі информатиканы оқытудың тәжірибелік мақсаты – оқушылардың технологиялық
Мектептегі информатика пәні нақтылықты қажет етеді, өйткені ол
1.2 Дамыта оқыту технологиясы
ИЕТН курсының бірінші бағдарламасында оқытудың нақты мақсаттарының бастапқы
Алгоритм, оның қасиеттері, оны сипаттаудың құралдары мен әдістері
ЭЕМ-ді қолданудағы тәжірибелік қабілеттері;
ЭЕМ құрылымы мен оның негізгі элементтерінің әрекет негізі;
Өндірісте және басқа да адам әрекетінің бөлімдеріндегі компьютердің
Аталған құрамдастар анализі келесіні көрсетеді, компьютерлік білімділік (КБ)
АМ КБ
ИЕТН курсының бірінші бағдарламасы енгеннен кейін мамандар мен
Компьютермен қатынаса білу. Қолданушылық деңгейде ДК-мен қатынасу бұл
Компьютерде ең қарапайым бағдарламаларды жасау. Бағдарламалаушыларды дайындау жалпы
ЭЕМ жұмысының құрылымы мен негіздері туралы ұғым. Бұл
компонентте негізгі екі құраушы бөлінеді: а) ДК құрылымы
ЭЕМ-нің мүмкіншілігі және қолдану облысы, компьютермен жабдықтау әлеуметтік
КБ ұғымы күні бүгінге дейін әдістемелік әдебиетте белсенді
Бас кезіндегі информатиканы тек қана екі жоғарғы сыныпқа
Бірінші саты (І-ҮІ класстар) - пропедевтикалық. Бұл сатыда
Екінші саты (ҮІІ-ІХ класстар) – негізгі курс, оқушыларды
Үшінші саты (Х-ХІ класстар) – білімді информатика облысында
Ресей білім Академиясында ғылыми бағыт шегінде жалпы білім
Ғылыми дүниетанымның негізін қалыптастыру. Мұнда ақпаратты ғылымның негізгі
Ақпаратпен жұмыстың жалпы білім және жалпы мәдени іскерлігін
Оқушыларды келешек мамандық әрекетінің өзгеруіне және экономикадағы ақпараттық
Үздіксіз білім беру жүйесіне өтудің шарты ретінде ақпараттық
Мұндай дайындықтың қажеттілігі үздіксіз білім берудің ерекшеліктерінен шығады.
Мектептегі информатика пәнін негізінен іске асыратыны информатиканың негізгі
Жалпы білім беру стандартының 9-сынып информатика пәнінің құрылымына
Алгоритмдеу және программалау
Формалдау және модельдеу
Желілік ақпараттық тахнология
Бұл бағыттар білім берудің негізгі элементі болғандықтан, информатиканың
Екіншіден жалпы білім беру мектептеріндегі оқытуды қамтамасыз ететін
Алгоритмдеу және программалау бағыты
Алгоритмдеу бағытының стандарттық жобасы және міндетінің мазмұны мына
Мектептік жоспар бойынша информатика пәнінде алгоритмдеуді оқытудың екі
Бірінші - дамытушы аспект, оқушылардың алгоритмдеуді меңгере дамуы.
Екінші - программалық аспект, ЭЕМ үшін программа құру,
Кәсіптік бағдарламалық білімдік сапасы – алгоритмдіқ ойлау қабілетінің
«Формальдау және моделдеу» бағыты білім мазмұнының минимумында бар.
объектілер мен процесстерді модельдеу;
Білімді модельдеу.
Білімді модельдеу жасанды ақыл-ой тақырыбы объектілер мен процестер
Желілі ақпараттық технология
Компьютерлік телекомуникация - ақпараттық технологиядағы дамыған облыстардың бірі.
Жергілікті және ғаламдық желілердің міндеті және құрылымы жөнінде
Оқушыларды Internet – тің мүмкіндіктерімен желілердің ақпараттық түрінде
файлдарды компьютерлік класстағы жергілікті желіде ауыстырып үйрету;
Internet –тен ақпарат іздеу тәсілдерімен таныстыру.
Компьютерлік желі 2 – ге бөлінеді:
жергілікті
ғаламдық.
Сонымен, мектеп информатикасы курсындағы тәрбиелік мақсат, бұл –
2 ОҚУ ҮРДІСІН ТҮРЛЕНДІРІП, ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ ТАПСЫРМАЛАР
2.1 Оқу үрдісін ақпараттандыру арқылы информатиканы оқыту
Педагогикалық іс-әрекеттің әрқашан да мақсаты бар. Осы мақсатты
Педагогикалық жобалау – педагогикалық іс-әрекетті ұйымдастырудағы бастапқы кезеңі.
Қазіргі заман шарттарында педагогиканың алдында мақсат қойылған: есейіп
Ақпараттық қоғамдағы тіршілік әрекет ерекшеліктері есейіп келе жатқан
Ақпараттық мәдениет адамның жалпы мәдениетінің құраушысы болып табылады.
Компьютерлік сауатталық – бұл жаңа ақпараттық технологиялар құралдарымен
Ақпараттық мәдениет – ақпарат және оны үшін қолдану
Ақпараттық мәдениет адамның саяси табиғатымен сабақтас. Ол адамның
- Техникалық құрылғыны қолдану бойынша нақты дағдыда (телефоннан
- Өзінің іс-қимылында көптеген программалық өнімдердің базалық құрамы
- Алуан түрлі дерекнамалардан ақпараттарды жинай білуінде: периодты
- Алуан түрлі ақпаратпен жұмыс жасай білуінде;
- Өзінің іс-әрекет облысында ақпараттық ағымдардың ерекшеліктерін білуінде
Адамның ақпараттық мәдениетінде маңызды құрамдасы мақсаттарды қалыптастыру және
Ақпараттық мәдениет өзіне оны дамытуға және белгілі бір
Оқушыларда ақпараттық мәдениетті қалыптастыру педагогикалық іс-әрекеттің маңызды мәселесі
Білім беру ақпараттандыру оқытылатын пәндердің, қызығушылығы бойынша оқудан
Қоғамды ақпараттандыру өлшемі бойынша білім беру мазмұнынын өзгеруі
Бірінші бағыты оқушылардың информатика облысында жалпы білім беру
Екіншісі – адам іс-әрекетінің барлық облыстарында норма түрінде
Үшінші бағыт ақпараттандырудың оқыту мақсаттарына тереңдетілген түрде әсер
Білім беру облыстарының стандарттары ақпараттық технологияларды қолданудың педагогикалық
Бірінші мақсат – оқушы тұлғасының дамуы, оның ақпараттық
Екінші мақсат – ақпараттық технологияларды қолданушылар мен информатика
Үшінші мақсат – педагогикалық іс-әрекеттің барлық деңгейінің интенсификациясы:
Педагогикалық жобалаудың қиын және үлкенкөлемді үрдісінде білім беру
Біріншіден, олар мұғалімдерді алқындыру педагогикалық іс-әрекеттегі ақпараттық технологияларды
1) ақпараттық технологияларды оқыту процестерін жасау үшін (олардың
2) ақпараттық технологияларды оқушы тұлғасының дамуы үшін қолдану.
3) ақпараттық технологияларды коммуникациялар үшін қолдану.
4) Ақпараттық технологияларды оқытудың тәжірибелік-зерттеушілік іс-әрекеті үшін қолдану.
Екіншіден, білім беру стандарттары жеке сабақтардың құрамын анықтайтын
Білім беру стандарттары да, оқыту-әдістемелік материалдар да мұғалімдер
Мұғалімнің педагогикалық шешім қабылдауы ерекше «педагогикалық» деп аталатын
Педагогикалық ақпарат – педагогикалық білім мен фактілердің арасындағы
- оқыту және тәрбие мақсаттарын анықтайтын мемлекеттік нормативті
- педагогикалық іс-әрекеттің құрамын, жағдайлары мен әдістерін анықтайтын
- оқушылардың меңгеруіне арналған оқытушылық, ғылыми, өндірістік, эстетикалық,
- Ұжымдық және тұлғалық диагностика негізінде алынған ақпарат;
Педагогикалық ақпарат мынадай талаптарға жауап беруі тиіс:
Біріншіден, актуальділік талабы. Ақпарат, оны қолдану кезінде бағалы
Екіншіден, анықтық талабы. Ақпарат нақты объектілерді көрсетуі керек.
Үшіншіден, көрсету талабы. Ақпарат педагогикалық объектілер қасиеттерінің нақты
Төртіншіден, толықтылық талабы. Ақпарат педагогикалық шешімнің дұрыс қабылдануы
Бесіншіден, құрамдылық талабы. Ақпарат педагогикалық объект жөніндегі мәліметтердің
Алтыншыдан, оперативтілік талабы. Ақпарат, оның мінездемесінің өзгеруіне байланысты
Қазіргі кездегі педагогикалық іс-әрекетті ақпараттандыруда педагогикалық ақпарат белсенді
Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекетінің барлық жағына әсер ететін
2.2 Информатиканы ойын көмегімен дамыта оқыту
Информатиканы оқытуда ойын, білімнің дидактикалық бірліктерін ірілендіру, зерттеу,
9-сыныпта балалардың танымдылық белсенділігін арттыру үшін ойын технологиясын
Төртінші сыныпта алгоритмдерді сипаттау, құрастыру және талдау, нысандар
Тұлғалық-бағдарлы оқыту технологиясы танымдық қабілеттерді, ақыл-ой іс -
Ілгері жаңалықтар мен жаңа технологияларға толы ақпараттық қоғамда
Жобалау әдісі оқушылардың тұрмыстық мәселелермен және оларды шешумен
Информатиканы оқыту математика, ана тілі, сурет, еңбек, ән,
Информатиканы оқыту үрдісінде оның әдістері мен құралдары тілдің,
Ақпараттық оқыту ортасы – бұл педагогикалық объектілер мен
Ақпараттық ортаны ерекше бөліп алуға болады, оның негізінде
- аудиотехника (магнитофондар мен проигрыватель),
- проекциялық техника (диа- және эпипроектілер, графопроектілер мен
- теледидар техникасы,
- бейнетехника.
Жаңа ақпараттық технологиялар жағдайларына кіретіндер:
- дербес компьютерлер,
- мультимедиа-жабдықтары (дыбыстық және бейнеплаталар, акустикалық жүйелер, компакт-дискілердің
- мәтіндік және графикалық ақпаратты енгізу-шығару құралдары (дигитайзерлер,
- оқу жұмыстары,
- компьютерлік лабораториялар,
- хост-компьютерлер және таратылатын ақпараттық ресурстары бар серверлер,
- жергілікті есептеуіш тораптар
- Интернетке шығу құрылғысы
- Проекциялық құрал-жабдықтар (бейнепроекторлар, үлкенэкранды мониторлар, плазмалы панельдер
Дидактикалық құралдар оқыту ақпараттарының тасымалдаушылары болып табылады және
Дәстүрлі техникалық құралдармен аудиожазулар, диафильмдер, диапозитивтер, проекциялық жылтыр
Жаңа информациялық технологиялардың дидактикалық құралдары дегеніміз – бұл
Педагогикалық программалық құралдар – бұл белгілі оқыту технологияларын
Бекітілген программалық құралдар – бұл информацияларды өңдейтін белгілі
Информациялық таратылатын ресурстар – бұл таратылатын оқыту информацияларын
Мұндай оқыту құралдары бар жүйені пайдаланудағы педагогикалық қызметтердің
Оқыту-әдістемелік комплектісіндегі педагогикалық программалық құралдарды (ППҚ) ерекшелеп алған
1. Оқыту процесін оның программалану кезеңдері есебінен және
2. Жедел қайтарымды байланыс және қате диагностикасымен оқыту
3. Оқушының өзіндік бақылауы және өзіндік түзетуі.
4. Материалды қайталай программалау есебінен оқушының жаттығуы.
5. Компьютердің мультимедиялық мүмкіндіктері арқылы образды және көрнекі
6. Оқыту информациясын эсперименттау мүмкіндігі арқылы, тапсырманы шешудің
Педагогикалық программалау құралдарының өзіндік типологиясы бар. Ол оқыту
1. Демонстрациялық программалық құралдар. Әдістемелік міндеті – оқу
2. Программалық құралдар-жаттықтырушы. Әдістемелік міндеті – ептілік пен
3. Бақылаушы программалық құралдар (оқу негізіндегі компьютерлік тестер).
4. Информациялық-анықтамалық программалық құралдар. Әдістемелік міндеті–информацияны жүйелендірудегі ептілік
5. Оқыту программалық құралдары. Әдістемелік міндеті – біліктілікті
Сонымен, оқу-әдістемелік комплекті – бұл оқу материалдарының программалық-әдістемелік,
Шығармашылық жұмыс жасаушы мұғалімдер мен мектептер біртұтас өзіндік
Программалардың сценарийлерін құруда педагогикалық программалық құралдарға қойылатын әртүрлі
ППҚ-ға ұсынылған педагогикалық талаптарды қарап көрелік.
ППҚ-ның ғылыми мазмұны талаптары ғылыми кепіл бере алатын
Жүйелендіру мен бірізді оқыту талаптары оқушыларға түсінік жүйесін
Меңгерудің төзімділігі талаптары оқу материалындағы өзіндік бақылау мен
Баланың интеллектуалды әлеуетінің дамуы талабы пайымдауды дамытуды, қиын
Әдістемелік талаптар ППҚ-ға оқу тәрбиесіндегі өзіндік пішін мен
ППҚ-ны құру мен оған оқу процесін бекітуде сценарий
2.3 Информатика сабағында деңгейлеп, дамыта оқыту технологиясын қолдану
Оқыту барысында кем дегенде мазмұндық (нені оқыту), процесуалдық
Мазмұндық жағына – мазмұнды қарам-қатынас, оқу материалын күрделендіру,
Процесуалдық жағына – бағдарламалау тәсілдері, проблемалық, интерактивтік оқыту
Мотивациялық – оқу барысында оқушының белсенділігін қамтамасыз ету
Ұйымдастыру – мұғалімнің білімділігі, тың идеяларды жеткізуі, оқу
Осы тәсілдердің бәрі өз кезегінде технологиямен қамтамасыз етіледі.
Интерактивтік оқыту технологиясы мен тәсілі интеракция (ағлш. Interaction
Осы тәсілді қолдаушылардың ойынша, осындай ситуацияның жиі қолданылатыны
Интерактивтік оқу технологиясы – оқу әрекеті барысында олардың
Интерактивтік оқу технологиясын қолданатын оқыту процесінің құрылымында мына
Бағыттау. Ойынға қатысушылар мен сараптаушыларды дайындау кезеңі. Мұғалім
Ойын-сабақты өткізуге дайындық. Бұл жағдайлар, нұсқаулар, қойылымдар мен
Ойынды өткізу. Бұл кезеңде ойын процесінің өзі жүзеге
Ойынды талқылау. Ойын нәтижесін талдау, талқылау және бағалау
Интерактивтік оқу технологиясын пайдалану әр оқушының іс-әрекетін сабақтастыруға
Бағдарламалық – технологиялық кешеннің құрамына кіретін интерактивтік тақтаны
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге
Пән бойынша базалық білімді меңгері;
Алған білімді жүйелеу;
Өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;
Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру;
Оқушыларға оқу материалдарымен өздігімен жұмыс істегенде әдістемелік көмек
Бұл технологияны оқу материалын қабылдау және оқушыларды ақпаратты
Қазіргі заман мұғалімінен тек өз пәнінің терең білгірі
ХХІ ғасырда ақпараттанған қоғам қажеттілігін қанағаттандыру үшін білім
Ғылым мен техниканың даму қарқыны оқу-ағарту саласының оқыту
Қазақстанның тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасуы орта білім беру
Мектептердің білім деңгейін көтеру және онда интерактивті құралдарды
Оқу процесінде, оның ішінде практикалық сабақтарда интерактивті құралдарды
Алгоритм программаға қарағанда жалпы түсінікке көбірек ие; бұл
Мынаны ұмытпаған жөн, алгоритмдендіру бұл адамның компьютермен әрекеттестігіндегі
Сонымен, алгоритм фундаментальді математикалық түсініктер қатарына жатады. Дегенмен
Педагогикалық жобалаудағы компьютерлік программаларға көбіне алгоритмнің блок-схемалары тәсілі
1-суретте программа-жаттықтырушыдағы алгоритм блок-схемасы көрсетілген. Жұмыс басталғаннан соң
1-сурет.
Бірінші тапсырма дұрыс орындалған кезде, келесі тапсырма сондай
Педагогикалық бағдарламалық құралды құрастыру үшін аспаптық бағдарламалық құралы
- Бақылаушы бағдарламаны құруға арналған аспаптық құрал;
- Демонстрациялық бағдарламаны құруға арнлаған аспаптық құрал;
- Модельдік бағдарламаны құруға арналған аспаптық құрал;
- Ақпараттық-мәліметтік жүйені құруға арналған аспаптық құрал;
Әрбір мұғалім педагогикалық бағдарламалық құралды құра білу керек.
Қорытындылай келе бүкіл оқыту барысында оның әртүрлі жақтарын
3 ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН ҰСЫНЫЛАТЫН ҚЫЗЫҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР
Дамыған елдердегі білім беру жүйесінде ерекше маңызды болып
Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр-
Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп
Ақпараттандыру жағдайында оқушылар меңгеруге тиісті білім, білік, дағдының
-оқу үрдісінде ақпараттың технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми-әдістемелік
-оқушылардың тәжірибелік іс-әрекетінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдістемесін жасау;
-мұғалімдердің ақпараттық технологияларды меңгеру және оқу үрдісінде пайдалану
-оқушыларды білім, білік, дағдыны меңгеру үшін ақпараттық технологияларды
-мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту [17, 26б].
Ақпараттық –коммуникациялық технологияны бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру
Білім беруді ақпараттандыру жағдайында педагог мамандардың біліктілігін арттыру
Ақпараттық –коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге,
ХХІ ғасыр ақпараттық қоғам табалдырығына аяқ басқан сәтте-ақ
Әр мұғалім сабақ өткізген кезде оқушыларға сапалы білім
Мысалы 9 сыныпта «Компьютерлік желілер» тақырыбында өткізген ашық
Төменде информатика пәнінен сабақ барысындағы қызықты ойындар беріледі.
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілер.
Бұл сабақтың мақсаты оқушыларға компьютерлік желілер тарауын қайталап,
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар компьютерлік желілермен еркін байланыс жасайды;
2. Интернет және оның мәнін, байланыс құралдарын біледі;
3. Электрондық пошта құра алады.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану.
Сабақтың түрі: тест технологиясын пайдалану.
Сабақтың жоспары:
Қызығушылығын ояту.
Венн диаграммасын толтыру.
Мағынаны тану.
Тест тапсырмаларын орындау.
Бағалау.
Бірінші бөлімі бойынша оқушылар компьютерлік желілердің бір-бірінен айырмашылығы
ұқсастығы:
Айырмашылығы:
Екінші бөлімі бойынша оқушыларға үш нұсқада тест жұмыстары
Осы сабақтың соңында оқушылардың тест жұмыстары тексеріліп, бағаланады.
Жергілікті желі дегеніміз не?
Жергілікті желі қандай қызмет атқарады?
Компьютерлер жергілікті желіге қандай құрылғылардың көмегімен біріктіріледі?
Жұмыс үстеліндегі қандай белгіше жергілікті желімен жұмыс істеуге
Қандай жағдайда өзге пайдаланушыларға қалта мазмұнын өзгертуге мүмкіндік
Желілік басып шығарғышқа қалай қосылуға болады?
Компьютерлік желі неше түрге бөлінеді және әр түрін
Желімен байланыс жасау түрлерін атаңдар?
Ауқымды желі қанша даму кезеңіне бөлінеді?
Желілермен жұмыс жасаудың тиімділігі қандай?
Элекрондық пошта неге қажет?
Электрондық адресті құрғанда қандай символдарды қолданады?
Осы жаңа технология стратегияларды интерактивті тақтадан енгізіп қойсақ,
Нәтижесінде оқушылар тарауды жақсы меңгергенін, компьютерлік сауаттылықтары дамығанын,
Интернет желісінде жұмыс істеу де оқушыларымызға әлемдік білім
Қазіргі заманғы дамудың талаптарына лайық ақпараттық –компьютерлік технологияларсыз
Жас ұрпаққа білім беру жолында ақпараттық технологияны оқу
Осы тақырыпты қорытындылай келе ұсынысымды айта кеткенді жөн
қазір техниканың дамыған заманы, интерактивті тақтаны пайдалану көп
«Ешбір адамға білім алу мен жетілу жай беріле
Информатика пәнін оқытуда кез келген сабақ – ол
Компьютерлік желілер технологиясын қолдануда оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
Компьютерде еркін жұмыс жасайды;
Компьютерлік желілермен байланыс жасайды;
Ақпараттарды ала алады, өңдейді, сақтайды;
Интернет желісімен тұрақты байланыс туғыза алады;
Электрондық поштаны қолданып түрлі ақпараттар алмаса алады;
өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады;
Ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады.
Мұғалім – ақпараттанушы емес, оқушының жеке тұлғалық және
Сыныптан тыс жұмыс.
Іскерлік ойын ( Деловая игра )
Тақырыбы : «Жеке тұлғаны қалыптастырудағы ақпараттық технологияныоқытудың рөлі».
Мақсаты : а) Информатика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру,мамандыққа
Тәрбиелік: ә) Оқу-тәрбие барысында сабақ пен мақсатқа тыс
б) ең бастысы – оқушылардың өздігінен істейтін тапсырмаларды
Дамытуда: в)Оқушылардың білімге,жеке пәнге деген қызығушылығын, логикалық ойлау,сөйлеу
Жұмысты жүргізу әдісі: Іскерлік ойын – авторлық кездесу.
Көрнекілігі : Қанатты сөздер
а) Жеке тұлғаны қалыптастырудағы ақпараттық технологияны оқытудың рөлі.
ә) ХХІ-компьютер техника ғасыры.
б) «Халықпен халықты,адаммен адамды теңестіретін-білім»М.Әуезов
в) Бүгінгі оқушы –ертеңгі маман.
Техникалық құралдар:Компьютер.Проекциондық экран,граф.проектор. Телефон байланысы, магнитофон,микрофон.т.б.
Журналист:- Сәлематсыздар ма, қайырлы күн, Құрметті оқушылар!
Бүгінгі кездесу қонақтарымен таныс болыңыздар.
Дәрігег-психолог Жунусова Жазира, 8-11 сыныптардың информатика пәні оқулығының
Бұл кездесудің мақсаты- ақпаратты технология және оны пайдалану
Журналист: Сәлеметсіз бе,айта беріңіз!
1.Сұрақ: Ало сәлеметсіз бе? Мен 8а сынып оқушысы
Журналист- Интернет нағыз ақпарат көзі ғой.Бұл сұраққа
Шәріпбаев ағамыз жауап береді:
Шәріпбаев: желідегі керекті мәліметті табу ісін арнайы іздеу
Yahoo,Alta Vista,-com.Керекті мәлімертті Google kz-тен табуға болады.
Журналист: Электрондық поштаға ата-анадан келген сұрақ :
2.Сұрақ:Қазір балалардың компьютерге қызығушылығы жоғары болғанмен,пайдалы істерге мысалы,
Журналист:Бұл сұраққа психолог - дәрігер қандай жауап айтасыз?
Психолог - дәрігер: ХХІ- жаңа ғасыр технология,компьютер ғасыр
Журналист: Оқушылар сіздердің қоятын сұрақтарын бар ма?
3.Сұрақ:10а сынып оқушысы Есмұханова Жанардың сұрағы:
Модельдеуді қалай жасауға болады, тест,калькуляторды қандай программадан құруға
Ермеков: Мына сұраққа мен жауап берейін:Модель-объектінің нақты немесе
Журналист: Электрондық поштаға ата-анадан келген сұрақ :
4.Сұрақ: Сәлеметсіз бе?! Мен ата –анамын. Менің психолог
Психолог - дәрігер:Компьютерде аз уақыт,1-сағаттан аспайтын жұмыс істегеннің
(Телефон званогын жіберу)
Телефон қоңырауынан: Ало сәлеметсіз бе?!
Журналист: Сәлеметсіз бе!
Сұрақ:Мен 9а сынып оқушысы Меңдібаев Бағдатпын.Ұнаған пәнімнен жасаған
Журналист:Бұл сұраққа Шәріпбаев ағамыз жауап берсін:
Шәріпбаев: Жаппай компьютерлендіру кезеңінде компьютерлік технологяны оқу үрдісінде
Журналист:Телефон қоңырауынан сұрағын тыңдайық.
Мен 8 а сынып оқушысы Мұқашев Қалдыбаймын,Сәлеметсіз бе,
Журналист:Сәлеметсіз бе,айта беріңіз.
Сұрақ:Оқулық авторы Ермеков мырзаға қояр сұрағым.Компьютерді өзбетімен үйренушілерге
Ермеков:Әрине,оқулықты мектеп оқушыларына,информатика пәніне арналған болғанымен,жұртшылыққа ортақ, тілі
Журналист:Оқушылардың жалпы жұртшылықтың ақпараттық технологиясымен байланысуы жылдан-жылға артып
өркениетті дамытуымыздың,әлемдік ақпаратты пайдалану мүмкінділігіміздің мол екендігін көрсетеді.
Осымен хабарымызды аяқтайық.Келесі кездесуге аман қауышайық.
Қорытынды:
Мұндай сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың нәтижесі:
а) Оқушыларға берілген жекелеген тапсырманы ұжымдық тапсырмаға ұластырып,
ә) Оқушылардың білімі толығып,пәнге қызыушылығын, ғылымды сүюге ынтасы,шығармашылық
ҚОРЫТЫНДЫ
Информатиканы оқытудың маңыздылығы бұл ғылымның тек ЭЕМ-дерді пайдалану
Қазіргі кезде жаңа ЭЕМ-дер күнбе-күн пайда болып,олардың даму
Информатиканың негізгі объектісі, яғни оның шикізаты мен беретін
Компьютерлік сауаттылыққа ЭЕМ-де есептеу жүргізу,оқу, жазу, сурет салу,
Қазіргі кезде сауаттылық мағынасын кеңейтетін «жүйеліксауаттылық» термині қолданылады.
1) басқа мамандық иесі болған күнде де, компьютерлік
2) соңғы жаңа бағдарламалар мен компьютерлік мүмкіндік туралы
3) жұмыс істеу үшін нақты бағдарламалық қамтамасыздандыру құралдарды
4) бағдарламалық құралдардың сапасы жөнінде жеткілікті білім қорына
Мектеп осы аталған мәселелерді жүзеге асыруы тиіс.
Ақпараттық мәдениет қоғам дамуы мен жеке тұлғаның ойлау
1. басқаның ақпаратын кездейсоқта, әдейілеп те өшірмеу керек
2. басқаның бағдарламалары мен берілгендерін рұқсатсыз пайдаланбау («ұрламау»);
3. басқаның жасаған бағдарламасын иемденбеу;
4. компьютерлік фокнатизмнен алыс болу;
5. өзің жетік білмеген бағдарламаны талқылама (өтірік айтпау);
6. компыотерде жұмыс істеуді үйрену;
7. компьютердің жадысындағы ескі файлдармен көшірмелерін уақтылы жою,
8. эстетикалық мәдениет – компьютердің экрандық мүмкіндігін (түрлі-түстілігін
9. ЭЕМ-мен жұмыс істеу барысында жақсы қасиеттерді меңгеру
Демек, практикалық білім беру компьютерлік сауаттылықты қалыптастырады; жалпы
Сондықтан да жоғарыда келтірілген компьютерлік оқытудың үш бағытын
Атқарылған жұмыстың нәтижесі – электрондық, әдістемелік оқу құралы.
Бұл оқу құралының келесі бөлімінде тапсырмалар мен талаптар,
Қорыта айтқанда, информатика сабағында электронды құралды қолдану ісіне
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты.
«Информатика негіздері» республикалық оқу-әдістемелік журналы. - №1-6. –
«Информатика негіздері» республикалық оқу-әдістемелік журналы. - №1-6. –
«Информатика негіздері» республикалық оқу-әдістемелік журналы. - №1-6. –
«Информатика негіздері» атты республикалық оқу-әдістемелік журналы. - №1-6.
Симонович С.В. и др. Информатика: Базовый курс /С.В.Симонович
Ермеков Н. и др. Информатика. Пробный учебник для
Криворучко В.А., Кафтункина Л.Н., Язенко Л.Г. Дидактические материалы
Проекты на Delphi. Информатика, 2003, № 21.
М.П. Лапчик Вычисления. Алгоритмизация. Программирование. М., 1988
«Информатика негіздері» ғылыми әдістемелік журнал
М.М. Безруких, С.П.Ефимова, «Знаете ли вы своего ученика?»
Е.Ы.Бидайбеков, Ж.К.Нұрбекова, А.Е. Сағымбаева. «Информатикадан оқушылардың білімін бақылау,
Ш.Т.Шекербекова, А.Е.Сағымбаева. «Информатика» әдістемелік құрал. – Алматы 2005ж
Е. Т. Вовк ИНФОРМАТИКА уроки по Flash КУДИЦ-ОБРАЗ
Вогелер, Дэвид Macromedia Flash MX Professional/2004 Вильямс
Левин, М. П. Алексеев, Ю. М. 2 в
В. Черкасского Эфективнаяанимация во Flash КУДИЦ-ОБРАЗ 2005
К.З. Халықова Информатиканы оқыту әдістемесі
Владимир Дронов Macromedia Flash 8 графика и анимация
Пэрент, Рик Компьютерная анимация
Бурлаков Михаил Викторович Adobe Flash CS3
ҚОСЫМША 1. Ойын сабақтар
«Paint графикалық редакторы» тарауын оқып біткеннен кейін қаталау
Сабақты «Кім жүйрік» сайысынан бастаймыз. Сынып алдын ала
«Кім жүйрік» сайысы. Бұл сайыста әр топтан бір-бір
«Қызықты информатика елінде» сайысы. Берілген (бейне) фигуралардан құрастырып
«Қыл қалам сыры» - сайысы. Берілген тақырып бойынша
«Ғажайып алаң» сайысы. Тарау бойынша әр топқа сұрақтар
Өшіргіш не үшін қажет?
Түзу сызықтарды бейнелеу үшін қандай саймандар тақтасы пайдаланады?
Машинаны бейнелеу үшін саймандар тақтасының қандай құралдарын пайдаланады?
Paint графикалық редакторын не үшін пайдаланасың?
Paint графикалық редакторын қалай іске қосылады?
Paint графикалық редакторының жұмысын аяқтау реті.
Сабақты қорытындылап оқушылардың білімін бағалағаннан кейін үйге тапсырма
«Жаңа жылға дайындық» көрінісі.
Жұмыс үстелінде қоюға жарайтын түске боялған компьютер құрылымының
«Көңілді, тапқыр балалар» сайысы
Сайысқа әр сыныптан бір командадан барлығы 4 команда
1-команда – «Интернет»
2- команда – «Вирус»
3-команда- «Принтер»
4-команда – «Сканер»
Сайыстың мақсаты:
Оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, ой-өрісін мен
Сайыста дәстүрлі тапсырмалардан өзге, «Әнді тап», «Түсін мені»,
Сайыс мынандай 5 бөлімнен тұрады:
І – бөлім - әр топ өздерін таныстырып,
ІІ- бөлім – «Әнді табу» ойыны (категорияны таңдау
Тақырыптар:
1 – тақырып – МS DOS оперативтік жүйесі
2- тақырып – NORTON COMMANDER оперативтік жүйесі
3-тақырып – WINDOWS оперативтік жүйесі
4- тақырып – WORD текстік редакторы
5-тақырып – EXCEL электрондық кестесі
ІІІ- бөлім – «Сәттілік кезең» (1 минутта сұрақтарға
ІҮ – бөлім – «Түсін мені» (терминологиялық сөздің
Ү – бөлім – Сөзжұмбақтар шешу
Әр команда өздерін таныстырып, газеттерін қорғаған соң, тақырыппен
ІІ-бөлім- «Әнді табу» ойыны.
1-команда
RD командасының атқаратын қызметі.
1-2 ASSIGN командасының атқырытын қызметі қандай?
MD командасының атқаратын қызметін айтыңыз.
2-1. Файлдарды өшіру командасы қалай орындалады?
2-2. Файлдарды көлемі бойынша орналастыру командасы қалай орындалады?
2-3 Терезелерді экранға толық және жартылай көрсету командасын
3-1. Жұмыс үстелінде жарлық қалай құрамыз?
3-2. Драйвер деген не, толық сипаттама бер.
3-3. Файл дегеніміз не?
4-1. Шрифті өзгерту жолдарын айтыңыз
4-2. Құжатты баспаға шығару жолдары қандай?
4-3. Дайын суреттерді құжатқа қалай қоямыз?
5-1. Ұя дегеніміз не?
5-2. Графиктерді тұрғызу жолдары қандай?
5-3. EXCEL терезе қатарларын атаңыз.
2-команда
DIR командасының атқаратын қызметі қандай?
Файлдармен жұмыс істейтін командаларды айтыңыз.
Файлдарды қорғау қасиетін қандай команда арқылы енгіземіз?
2-1. Сол жақ терезеге басқа дискенгізгішті қалай шығарамыз?
2-2. Файлды қалай басқа орынға жылжытамыз немесе атын
2-3. Файлдар туралы қысқаша мәлімет қай меню, қандай
3-1. Күн-ай мерзімін және уақытты қалай орнатамыз?
3-2. Бума дегеніміз не?
3-3. Компьютерде принтерді қалай орнатамыз?
4-1. WORD терезесі неше бөліктен тұрады?
4-2. Сақталған құжаттарды ашу жолдары қандай?
4-3. Формулаларды қалай жазуға болады?
5-1. EXСEL программасынан шығу жолдары қандай?
EXСEL терезесі неше бөліктен тұрады?
EXСEL программасында шрифтерді қалай өзгертеміз?
3-команда
Архивтік файл дегеніміз не?
FORMAT командасының атқаратын қызметі қандай?
Күн-ай мерзімдерін қалай өзгертеміз?
2-1. Терезелердің түсін қалай өзгертеміз?
2-2. Дискі немесе каталог туралы информацияны қалай алуға
2-3. Файл аттарын алфавит боййынша орналастыру қалай орындалады?
3-1. Негізгі түсініктері қандай?
3-2. Жұмыс үстелінде бума қалай құрамыз?
3-3. Дыбыстық құрылғыны қалай орнатамыз?
4-1. Тексті туралау жолдары қандай?
4-2. Сурет салу мүмкіндіктері қандай?
4-3. Текстердің қатесін түзету қалай орындалады?
5-1. EXСEL программасында ұяны қарауды қалай енгіземіз?
5-2. Диаграмма тұрғызу жодарын айтыңыз?
EXСEL программасының атқырытын қызметі қандай?
4-команда
Операциялық жүйе дегеніміз не?
Каталогтармен жұмыс істейтін командаларды атаңыз?
Дискінің көшірмесін қандай команда арқылы алуға болады?
2-1. Қажет емес файлдарды қалай өшіреміз?
2-2. Файлды қалай жылдам іздеп табуға болады?
2-3. 43 қатарлы режимнен 25 қатарлы режимге қалай
3-1. Экран фонын қалай өзгертеміз?
3-2. Шартбелгі дегеніміз не?
3-3. Тілдерді қалай орнатуға болады?
4-1. WORD текстік редакторының атқаратын қызметі қандай?
4-2. Құжаттарды сақтау жолдарын айтыңыз?
4-3. Кесте салу жолдарын айтыңыз?
5-1. EXСEL программасын қалай іске қосамыз?
5-2. Терезесі қандай бөліктерден (қатарлардан) тұрады?
5-3. EXСEL программасында қандай диаграмма түрлері бар?
ІІІ бөлім – «Сәттілік кезең»
Бұл бөлімде оқушылар 1 минутта сұрақтарға қаншалықты дұрыс
1-команда
1. Вирустың кері әсерін жоятын программа
2. Информацияның өлшем бірлігі.
3. Белгілі бір атпен жазылған мәліметтер жиыны.
4. 101 ондық жүйеде қандай сан.
5. Мәліметтерді енгізу пернесі.
6. Бос орын қалдыру пернесі.
2-команда
1. Ақпаратты өңдеу құрылғысы.
2. Қарапайым есептеулер жүргізетін программа. (Калькулятор).
3. Дыбыс жазу құрылғысы.
4. 7 екілік жүйеде қандай сан.
5. Дискілерді оқу құрылғысы.
6. Жыпылықтап тұратын тік сызықша.
3-команда
1. Ақпаратты шығару құрылғысы.
2. Ақпаратты енгізу құрылғысы.
3. Дыбыс шығару құрылғысы.
4. Бас әріптер режимін іске қосу пернесі.
5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі.
6. Электрондық кестелердің құрылымдық элементі. (Ұяшық)
4-команда
1. Қосымша сандық режимді іске қосу пернесі.
2. Курсордың сол жағындағы символдарды өшіру пернесі. (Backspace)
Дүниежүзілік компьютер арасындағы байланыс ортасы. (Интернет)
Екілік жүйенің сандары.
Компьютер жанына қойылатын өсімдік. (Кактус)
Windows ортасында әр түрлі ретте орналасқан файлдарды белгілеу
Вирустардың кері әсерін жоюға арналған программа. (Антивирус)
ІҮ-бөлім- «Түсін мені» ойыны.
Бұл ойында оқушылар төмендегідей Монитор, Тышқан, Пернетақта, Принтер
Командаларға әр бөлім бойынша көрсеткен білімдеріне қарай ұпай
«Информатика және өмір» атты тапқырлар сайысы
Тапқырлар сайысына қатысушы оқушылар «Алгоритм» және «Программа» (басқаша
Саййыс электрондық почта арқылы сайысушы топ мүшелерінің сайысқа
Жарысушы екі жаққа екі-екіден, әділ қазылар алқасына бір
Сайыстың сынақ есеп бөліміне түсініктеме.
Жүргізуші есепті дауыстап асықпай оқиды.
Оқушыларға тапсырма:
Есептің шығарылу бағдарламасын ЭЕМ-ге жазып, қазылар алқасына орындап
Топ басшылары сайысына түсініктеме.
Мектепке келіп оқып, оны бітіріп, мемлекеттік аттестат алу
Тапқырларға арналған жұмбақ бөліміне түсініктеме.
Жарысушы жақтар бір-біріне математика, информатикаға байланысты жұмбақтар дайындап
Топ мүшелері сайысы немесе есеп шығару эстафетасы
Оқушылар шығарып көрсетуге тиісті есептер тақырыптары:
а) сызықтық алгоритм немесе арифметикалық есеп;
ә) геометриялық есеп немесе тармақталу командаларын пайдалану есептері;
б) алгебралық есеп;
в) таңдау командасына берілген немесе нәтижелері литерлік (символдық)
г) қайталану командасына немесе графикалық операторларды пайдалану есептері;
д) көмекші бағдарлама қолдану есебі;
е) орындаушы өзі анықтаған функция есебі.
Топ мүшелері сайысына түсініктеме. Жоғарыдағы көрсетілген тізім бойынша
1-жүргізуші:
«Өмір деген көк мұхиттың толқыны
Бір бірімен жатқан шулап, жалғасып,
Бір – бірімен жатқан тулап арбасып
О, тоқындар, арпыласып алға шық
Өмір деген мәңгі гүлдеп жататын
Құштарлықтың толғағы мен көктемі» деп Т.Айбергенов жырлағандай өмірдіің
2-жүргізуші:
Мінеки залда тыныштық
Естілмейді дыбыс түк
Мұны біз де қоштаймыз
Кешіккендерді тоспаймыз.
Ғылымдардың жаңасы,
Дегенмен бала-данасы
Информатика тойында.
КТС-ті бастаймыз
Жас достарым!
Мұны дұрыс ұғайық
ЭЕМ құрметтеуге лайық.
1-жүргізуші: Құрметті қонақтар, ұзтаздар, оқушылар, ата-аналар, 11-сынып оқушыларының
2-жүргізуші:
Көрермен жиналған бұл тамашаға
Құр қарап жым отыру жараса ма?
Туыс, досқа, кластас, танысқа емес
Соқ қолыңды білімді жас талапқа
Қолыңды бекерге бос, соға берме
Ойсыз, соқыр сезімнің соңына ерме
Зерделеп, сұрақ-жауап санаңа түй
Сонда ортақ боласың бар жеңіске.
1-жүргізуші: Ал енді сөз кезегін «Алгоритм» мен «Программа»
2-жүргізуші: «Программа» тобының сәлемдесуі.
1-жүргізуші: «Алгоритм» тобының сәлемдесуі.
2-жүргізуші:
Әкесі де ұлдарының білімдісін қорғайды
Жо-жоқ оның бөлгені емес...
Бар болғаны білім қусаң қуанады, қолдайды.
Ендігі сайысымыз «Сынақтық есеп» - деп аталады.
Оқушыларға тапсырма.
Жарысушы топ есептің шығарылуы бағдарламасын ЭЕМ-де жазып, түсіндіріп
1-жүргізуші:
Сынақ есеп
Өмір сүрген имандылық ниетпен
Біздіің Арыс маңайында күнелткен
Жаны ізгі, мейірімді әрі ақылды
Елге сыйлы, білімді бір бай өткен.
Бай бір күні шақырып ап ұлдарын,
Ұсыныпты төменгі есеп жолдарын
ҚОСЫМША 2. Бағдарлама листингі
Енді программа кодына келейік:
unit Unit1; {Алғашқы бет}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, Buttons, jpeg, ExtCtrls, StdCtrls, OleCtrls, SHDocVw;
type
TForm1 = class(TForm)
Image1: TImage;
SpeedButton1: TSpeedButton;
Label1: TLabel;
SpeedButton2: TSpeedButton;
Label2: TLabel;
WebBrowser1: TWebBrowser;
procedure SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
uses Unit2;
{$R *.dfm}
procedure TForm1.SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton1.Cursor:=crHandPoint;
label1.Visible:=true;
end;
procedure TForm1.Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
Label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton2.Cursor:=crHandPoint;
label2.Visible:=true;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
form2.show
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Мазмұндама\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
end.
unit Unit1; {Басқы мәзір}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, ExtCtrls, jpeg, StdCtrls, Buttons, OleCtrls, SHDocVw;
type
TForm1 = class(TForm)
Image1: TImage;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
SpeedButton3: TSpeedButton;
SpeedButton4: TSpeedButton;
SpeedButton5: TSpeedButton;
SpeedButton6: TSpeedButton;
SpeedButton7: TSpeedButton;
SpeedButton8: TSpeedButton;
SpeedButton9: TSpeedButton;
Label1: TLabel;
Label2: TLabel;
Label3: TLabel;
Label4: TLabel;
Label5: TLabel;
WebBrowser1: TWebBrowser;
procedure Label2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton6Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton5Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton4Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton3Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton9Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton8Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton7Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton9MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton8MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton7MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
n:boolean;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.Label2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
label2.Cursor:=crhandpoint;
label2.Font.Color:=$00004080;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Алгоритм\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton6Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Паскаль\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton5Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Паскаль прог\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton4Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Символдармен мәліметтер\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton3Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Мәліметтер\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Көмекші программалар\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton9Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Графика\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton8Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Компьютерлік желілер\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton7Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Модельдеу\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label3.Caption:=' Алгоритм';
label4.Caption:=' және оның қасиеттері';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
label1.Visible:=true;
label2.Visible:=true;
Label3.Visible:=false;
Label4.Visible:=false;
Label5.Visible:=false;
end;
procedure TForm1.SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label3.Caption:=' Паскаль -';
label4.Caption:='программалау тілі';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label3.Caption:=' Паскаль тілінде ';
label4.Caption:='программа дайындау жолдары';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label5.Visible:=true;
label5.Caption:=' Символдардан';
label3.Caption:='және сөз тіркестерінен';
label4.Caption:=' тұратын шамалар';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label5.Visible:=true;
label5.Caption:='Мәліметтердің';
label3.Caption:=' айнымалы және ';
label4.Caption:='күрделі типтері';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
//label3.Visible:=true;
label3.Visible:=true;
label3.Caption:='Көмекші программалар';
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton9MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
//label3.Visible:=true;
label3.Caption:=' Графика';
//label3.Font.Color:=clmaroon;
label3.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton8MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label3.Caption:=' Компьютерлік ';
label4.Caption:=' желілер және интернет';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.SpeedButton7MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
label2.Visible:=false;
label3.Visible:=true;
label4.Visible:=true;
label3.Caption:=' Модельдеу';
label4.Caption:=' және модельдеу түрлері';
label3.Font.Color:=clmaroon;
label4.Font.Color:=clmaroon;
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
end.
unit Unit1;.{1-тарау}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, OleCtrls, SHDocVw, Buttons, jpeg, ExtCtrls;
type
TForm1 = class(TForm)
Image1: TImage;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
SpeedButton3: TSpeedButton;
SpeedButton4: TSpeedButton;
SpeedButton5: TSpeedButton;
SpeedButton6: TSpeedButton;
WebBrowser1: TWebBrowser;
Panel1: TPanel;
procedure SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Panel1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton3Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton4Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton5Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
uses Unit2, Unit3;
{$R *.dfm}
procedure TForm1.SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton4.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton4.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton4.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
speedbutton4.Font.Color:= clyellow;
speedbutton4.Font.Size:= 16;
speedbutton5.Font.Color:= clyellow;
speedbutton5.Font.Size:= 16;
speedbutton6.Font.Color:= clyellow;
speedbutton6.Font.Size:= 16;
speedbutton1.Font.Color:= clyellow;
speedbutton1.Font.Size:= 16;
speedbutton2.Font.Color:= clyellow;
speedbutton2.Font.Size:= 16;
speedbutton3.Font.Color:= clyellow;
speedbutton3.Font.Size:= 16;
end;
procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton5.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton5.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton5.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton6.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton6.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton6.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton1.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton1.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton1.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton2.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton2.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton2.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton3.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton3.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton3.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Лекция\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton3Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Тест\Тарау1\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton4Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Тапсырма\алг1\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton5Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Сўрақтар\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Мысал\Project1.exe'),0);
end;
end.
unit Unit1; {1-тараудың 1-бөлімі (лекциялар)}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, OleCtrls, SHDocVw, jpeg, ExtCtrls, Buttons;
type
TForm1 = class(TForm)
WebBrowser1: TWebBrowser;
Image1: TImage;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
SpeedButton3: TSpeedButton;
SpeedButton4: TSpeedButton;
SpeedButton5: TSpeedButton;
SpeedButton6: TSpeedButton;
WebBrowser2: TWebBrowser;
WebBrowser3: TWebBrowser;
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton3Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton4Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton5Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton6Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'Алгоритм касиеттери.htm');
Webbrowser3.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'2.ppt');
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'Алгоритм Блок-схема.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton3Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'Алгоритмдік тілде кескіндеу.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton4Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'Алгоритмдерді тізбекті нақтылау.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton5Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'Алгоритм қўрылымы.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton6Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton1.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton1.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton1.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton2.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton2.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton2.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton3.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton3.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton3.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton4.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton4.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton4.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton5MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton5.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton5.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton5.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton6MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton6.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton6.Font.Color:= clmaroon;
speedbutton6.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
speedbutton6.Font.Color:= clgreen;
speedbutton6.Font.Size:= 18;
speedbutton1.Font.Color:= clgreen;
speedbutton1.Font.Size:= 18;
speedbutton2.Font.Color:= clgreen;
speedbutton2.Font.Size:= 18;
speedbutton3.Font.Color:= clgreen;
speedbutton3.Font.Size:= 18;
speedbutton4.Font.Color:= clgreen;
speedbutton4.Font.Size:= 18;
speedbutton5.Font.Color:= clgreen;
speedbutton5.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'lf.htm');
end;
end.
unit Unit1; {1-тараудың 2-бөлімі (мысалдар)}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, Buttons, OleCtrls, SHDocVw, jpeg, ExtCtrls, StdCtrls;
type
TForm1 = class(TForm)
Image1: TImage;
WebBrowser1: TWebBrowser;
WebBrowser2: TWebBrowser;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
SpeedButton3: TSpeedButton;
SpeedButton4: TSpeedButton;
Label1: TLabel;
Label2: TLabel;
WebBrowser3: TWebBrowser;
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton3Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton4Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'a.htm');
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'b.htm');
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'2.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton3Click(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'c.htm');
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'3.htm');
end;
procedure TForm1.SpeedButton4Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton1.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton1.Font.Color:= clNavy;
speedbutton1.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton2.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton2.Font.Color:= clNavy;
speedbutton2.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton3MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton3.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton3.Font.Color:= clNavy;
speedbutton3.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.SpeedButton4MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState;
X, Y: Integer);
begin
speedbutton4.Cursor:=crhandpoint;
speedbutton4.Font.Color:= clNavy;
speedbutton4.Font.Size:= 24;
end;
procedure TForm1.Image1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
speedbutton4.Font.Color:= clyellow;
speedbutton4.Font.Size:= 18;
speedbutton3.Font.Color:= clyellow;
speedbutton3.Font.Size:= 18;
speedbutton2.Font.Color:= clyellow;
speedbutton2.Font.Size:= 18;
speedbutton1.Font.Color:= clyellow;
speedbutton1.Font.Size:= 18;
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser3.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
end.
unit Unit1; {1-тараудың 3-бөлімі (тест)}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, OleCtrls, SHDocVw, ExtCtrls, StdCtrls, Buttons;
type
TForm1 = class(TForm)
WebBrowser1: TWebBrowser;
Panel1: TPanel;
WebBrowser2: TWebBrowser;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
Label1: TLabel;
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure Panel1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.htm');
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Лекция\Project1.exe'),0);
end;
end.
unit Unit1; {1-тараудың 4-бөлімі (тапсырма)}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, Buttons, StdCtrls, jpeg, ExtCtrls, Menus, OleCtrls, SHDocVw;
type
TForm1 = class(TForm)
Image2: TImage;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
SpeedButton3: TSpeedButton;
Edit1: TEdit;
Edit2: TEdit;
Edit3: TEdit;
Edit4: TEdit;
Label6: TLabel;
Label7: TLabel;
Label11: TLabel;
Label15: TLabel;
Label19: TLabel;
Edit5: TEdit;
Image1: TImage;
Panel1: TPanel;
Label1: TLabel;
MainMenu1: TMainMenu;
N11: TMenuItem;
N21: TMenuItem;
N31: TMenuItem;
WebBrowser1: TWebBrowser;
procedure SpeedButton3Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure Panel1Click(Sender: TObject);
procedure Image2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
procedure N21Click(Sender: TObject);
procedure N31Click(Sender: TObject);
procedure FormCreate(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.SpeedButton3Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
Label1.Visible:=true;
if
(edit1.Text='а-ны с-әа кҙбейту, оны R1 деп белгілеу') and
(edit2.Text='оәан 3-ті қосу, нјтижесі R2 деп белгілеу') and
(edit3.Text='с-ны х-ке кҙбейту, оны R3 деп белгілеу') and
(edit4.Text='одан d-ны азайту, нјтижесін R4 деп белгілеу') and
(edit5.Text='R2-ні R4-ке кҙбейту, оны у деп белгілеу')
then
Label1.Caption:='Дўрыс' else label1.Caption:='Дўрыс емес';
end;
procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject);
begin
label6.Visible:=true;
label7.Visible:=true;
label11.Visible:=true;
label15.Visible:=true;
label19.Visible:=true;
end;
procedure TForm1.Image2MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
label1.Visible:=false;
end;
procedure TForm1.N21Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'алг2\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.N31Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'алг3\Project1.exe'),0);
end;
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
end.
unit Unit1; {1-тараудың 5-бөлімі (сұрақтар)}
interface
uses
Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
Dialogs, OleCtrls, SHDocVw, ExtCtrls, StdCtrls, Buttons;
type
TForm1 = class(TForm)
WebBrowser1: TWebBrowser;
Panel1: TPanel;
WebBrowser2: TWebBrowser;
SpeedButton1: TSpeedButton;
SpeedButton2: TSpeedButton;
Label1: TLabel;
procedure FormCreate(Sender: TObject);
procedure Panel1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton1Click(Sender: TObject);
procedure SpeedButton2Click(Sender: TObject);
private
{ Private declarations }
public
{ Public declarations }
end;
var
Form1: TForm1;
implementation
{$R *.dfm}
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
begin
Webbrowser1.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.htm');
Webbrowser2.Navigate(extractfilepath(paramstr(0))+'1.ppt');
end;
procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
close;
end;
procedure TForm1.SpeedButton2Click(Sender: TObject);
begin
winexec(pchar(extractfilepath(paramstr(0))+
'Лекция\Project1.exe'),0);
end;
end.
2
Оқулық тапсырмсы
Оқулық тапсырмсы
Оқулық ақпараты
соңы
басы