Фирма Төлеу шарты

Скачать



МАЗМҰНЫ
бет.
КІРІСПЕ 6
1. МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ 10
1.1. Маркетингтік жоспарлаудың теориялық негіздері және пратикасы 16
Маркетингтік ұйымдастыру: теориясы және практикасы 24
2. ПКФ “ҮРКЕР – КОСМЕТИКС” МАРКЕТИНГПЕН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ
2.1. Фирмадағы маркетигтік жоспарлау 39
2.2. Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру 43
2.3 Фирманың рыноктағы ұйымдастырылымы 47
ШЖС ПКФ “Үркер косметиктің” қысқаша тарихы. 65
Техникалық бөлім 68
Маркетинг бөлімі 68
3 МАРКЕТИНГ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 71
3.1 Маркетигтік жоспарларды жетілдіру 73
3.1 Маркетигтік ұйымдарды жетілдіру 76
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 82
КІРІСПЕ
Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасының экономикасы түбегейлі жүйелік өзгерістер кезеңін
Бүгінгі таңда қалыптасқан экономикалық жағдайларда кәсіпорындар алдында тұрған жаңа
Қазақстан Республикасында өндірілетін тауарлар мен қызметтердің көпшілігі бойынша тұтынушылар
Маркетингтің басқарудың теориясы және практикасы ретінде пайда болуы АҚШ-пен
Бүгінгі күнгі маркетингтің әр сипаттағы барлық анықтамалары толықтай тауар
Қазақстанның рынокқа өту экономикасы ішкі төлем қабілетті сұраныс, ішкі
Соңғы бірнеше ондаған жылдар бойы рыноктық экономикалы мемлекеттер кәсіпорындарындағы
Жалпы мамандар көзқарасында маркетингтің тәжірибелік қолданылуы мемлекет бейнесі мен
Маркетингтің тәжірибелік қолданылуы мен оқылуын сөз тіркестік, әртүрлі мағыналық
Бұл дипломдық жұмыста алға қойылатын мақсат және мұрат маркетингтің
1. МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
Басқару - өте ежелгі тәжірибе болып табылады. Адамдар топтар
Өндірісті шоғырландыру мен жаратылыстану – техникалық білімдері жетістіктері нәтижесінде
Қазіргі кездегі басқару теориясының дамуы ғылыми басқару мектебінің өкілдері
Ф.Тейлор ғылыми басқаруды көрсеткіштер уақыт пен міндетті зерттеу, ұдайы
Ф. Тейлордың ғылыми басқару жүйесінің қағидалары мынадай:
қызметтерді ғылыми түрде сұрыптау және баулу;
еңбекке ынталандыру;
еңбекақыда ынталандыру жүесін қолдану;
жауапкершіліктің әділетті арттырылуы.
Г. Эмерсон өз еңбегінде “өнімділіктің 12 қағидасы” деп аталатын
әрбір басшы мен қызметкер ұмтылатын дәл тұжырымдалған мақсат;
болашақ мақсатты ескере отырып, әрбір жаңа процесті талдауға шынайы
білікті кеңес беру, арнайы білімділік беделінің маңызы;
нақты белгіленген тәртіп пен ережеге бағыну,
қызметкерлерге әділ көңіл бөлу;
уақытында әрі сенімді есеп беру;
ұйым қызметін мұқият және жедел басқару;
көрсеткіштер мен жұмыс кестелері;
уақыт, күш-қуат пен шығындарды үйлесімді ұштастыра білу;
операциялар көрсеткішін жасау;
ереже мен жазбаша нұсқауларды қолдану;
еңбек өнімділігін арттыру үшін сыйақы төлеу.
Г. Эмерсон алғашқы болып өнідіріс пен ұйымдастырудағы күрделі міндеттерді
Г. Форд өндірісті ұйымдастырудағы “Тейлор жүйесін” жетілдіре отырып, төмендегідей
өнідіріс процесі мен оның сатыларын байланыстыра отырып дәл есептеу
қажетті жұмыс пен басқа да ресурстарды әзірлеу;
стандартты технология мен механизхмдерді қолдану;
өндірісті жетілдіру жолдарын үнемі іздестіру.
Аталған ғалым-практиктер және басқалардың еңбектері нәтижесінде басқарудағы “ғылыми қағидалар”
Сондықтан рыноктік экономиканың күшті дамыған елдердегі жолдарын - әдістерін
Технократтарша ойлаушы басшы жоспардың орындалуын көп жағдайда әкімшілік жолмен
Жаңаша ойлаудың аса маңызды жағы-ғылыми-техникалық прогресс мәселесі. Айта кету
Жаңаша ойлаудың экономикалық жағы өндірісті басқару әкімшілік әдістен оның
Экономикалық әдіспен басқарудың ішкі және сыртқы механизмдерін бір-бірінен
Сыртқы механизмнің де, яғни, кәсіпорынның регион, бүкіл ел және
Шаруашылық практикасында маркетингке жете мән берілмей келді. Оның себебі
Бизнес философиясы ретінде, маркетинг концепциясын қабылдаған фирмалардың маркетингтік іс-әрекеттінің
маркетингті басқару;
рынокті комплексті түрде зерттеу;
тұтынушылардың қажеттіліктерін, тілек талабын және мінез-құлқы, жүріс-тұрысын талдау;
стратегиялық жоспарлау және қойылған мақсатқа жетудің тактикалық құралдарын ойластыру;
маркетинг стратегиясын жүзеге асыру.
Маркетингті басқару оның құрамдас үш бөлігін-маркетинг бағдарламасын, оны жүзеге
1-ші кесте Маркетингті басқару процесі
Жоспарлау Жүзеге асыру Нәтижесін анықтау
1. Мақсат қою 1. Ұйымдастыру Қол жеткен нәтижені қойылған
Стратегиямен тактиканы ойластыру Орындаушы адамдарды (кадр) белгілеу. Қол жеткен
Іс-әрекет
Бұл аталған үш құрамдас бөлік өз-өзінше маңызды бөліктер болып
Жүзеге асыруда және қате жіберіп алмауда өткен іс-тәжірибені талдап,
Қаржыландыру көздеріндегі несие қаражаттарының үлес салмағы өте жоғары.
Жеке айналым құралдарының жеткіліксіздігі.
Шикізатты жеткізіп берудің оптималды партияларына сәйкес емес, өндірістің төменгі
Өткізу көлемінің аз болуы себепті (өндіріс потенциалымен салыстырғанда) өндіріс
Тұтынушылардың санасында компания имиджін жұртшылықпен кері байланысты қалыптастыруға жеткіліксіз
Сауда өкілдерінің арасында кадрлардың тұрақсыздығының кері байланысы.
Басқару мақсаты, жоспарды және оларды жүзеге асыруды маркетинг жағдайының
Рынокті кешенді түрде зерттеу фирманың іс-әрекетіне, рынокті жүйеге келтіруге,
Фирманың маркетингтік ортасы (жағдайы), Ф.Котлердің анықтауынша, белсенді субъектілер мен
Барлық факторлар бақылана алатын (фирманың өз мақсатында басқара алатын
1.1. Маркетингтік жоспарлаудың теориялық негіздері және практикасы
Жоспарлау – басқарудың басты функциясы. Жоспарлау жүйеге ықпал ететін
ұйымның болашақтағы дамуын анықтайды;
алға қойылған мақсатқа жетудің жолдары мен әдістерін белгілейді;
міндетті орындауда болуы ықтимал зардаптарды көре білуді қамтиды.
Жоспарлаудың маңызы болып қоршаған сыртқы орта факторларының әсері мен
Біздің бүгінгі күнгі жағдайымыз қандай?
Болашақта біз қандай болуымыз қажет?
Осы жолда нендей кедергілер орын алады?
Мақсатқа жетуге қандай әрекеттер орынды?
Жоспарлау барысында ұйым деңгейінде жүзеге асырылатын төмендегідей міндеттерді атап
Нақтылы мерзім ауқымында белгіленген мақсаттар мен оны орындаудағы іс-әрекеттер;
Қажет етілетін адамдық, материалдық, ақпараттық басқа да ресурстарды іздестіру;
Басқару жүйесі мен ұйымдық құрылымды қалыптастыру және ақпараттар тасқынын
Еңбек өнімділігі мен пайда деңгейін арттыру, өндіріс барысы мен
Сенімді бақылау жүйесін қамтамасыз ету арқылы міндеттерді орындауға қол
Басшылықтың алдында тұрған проблемалар мен міндеттер әрдайым өзара байланысты
Алғашқы кезеңде ұйымның нақтылы жағдайы мен мүмкіндіктерін, нарықтағы орнын
Екінші кезеңде бастапқы мақсаттар шеңберінде жалпы ұйымның және оның
Үшінші кезеңде анықталған міндеттерді орындауға қажетті іс-әрекеттер жиынтығын ұйымның
Төртінші кезеңде өткізілген зерттеулер мен болжамдар негізінде қажетті баламаны
Қазіргі кездегі басқару теориясы мен тәжірибесінде стратегиялық жоспарлау, тактикалық
Стратегиялық жоспарлау, “стратегия” ұғымы ежелгі грек елінде ауқымды өкілеттікке
Стратегиялық жоспарлау - ұйым алдындағы мақсатқа жетудегі басшылықтың қабылданған
Стратегиялық жоспарлау үдерісі фирманың мақсаты мен мүмкіндіктері арасындағы стратегиялық
ұйым жұмысының бағытын анықтауға және маркетинг зерттеулері құрылымын, тұтынушыларды
фирманың жалпы мақсаты мен оның бөлімшелерінің міндеттерін дұрыс үйлестіруді
фирманың және бәсекелестердің мықты және әлсіз жақтарын бағалауға мүмкіндік
қолданыла алатын баламалы әрекеттерді анықтауға жағдай жасайды;
фирма қорларын дұрыс бөліп пайдалануға негіз жасайды.
Стратегиялық жоспарлау үдерісі келесі өзара тығыз байланысты тарауларынан тұрады:
Мекеменің мақсатын белгілеу тарауы. Бұл тарауда фирма мақсатын орындау
Стратегиялық шаруашылық бөлімшелерін (СШБ) құру тарауы. СШБ дегеніміз фирма
Маркетинг мақсатын белгілеу тарауы. Әрбір СШБ өзінің маркетинг мақсатын
Жалпы фирма жағдайын талдау тарауында маркетинг мүкіндіктер және
Маркетинг стратегиясын дайындау тарауы. Маркетинг стратегиялары мақсатты рынокты тауарға
Тактиканы қолдану тарауы. Тактика дегеніміз қабылданған маркетинг стратегиясын іске
Нәтижелердің орындалуын бақылау тарауы. Бұл тарауда жоспарланған көрсеткіштер белгілі
Маркетинг жоспары бірнеше тараудан тұрады. Бірінші “Бақылау көрсеткіштерінің мәліметтері”
“Ағымдағы маркетингтік уақиғалар” тарауында мақсатты нарықтардың сипаттамалары және кәсіпорынның
Жоспардың келесі тарауы “мүмкіндіктер мен қателер”. Мұның мақсаты тауар
Маркетинг жоспарының тағы да бір тарауы “әрекеттер бағдарламасы” ол
Шаралар жоспарынан кейін іс-қимылдың көзделген нәтижелерін табыс, шығын, пайда,
Маркетинг жоспарының соңғы тарауы болып, “Бақылаудың тәртібі” танылады, мұнда
Шетел фирмалары мен кәсіпорындарының жұмыс нәтижелері мыналарды куәландырады: маркетингтік
Маркетинг кез-келген өндіріс немесе тауар өткізу процестерін тікелей ұйымдастымайды.
Ондай кәсіпорындардың әкімшілік – басқару құралдарының қатарына маркетингтік қызмет
Фирманың тауар өткізуіне қолайлы болу үшін маркетингтік қызмет аймақтар
Фирма шаруашылығының, өндіретін өнімдерінің немесе көрсететін қызметтерінің, нарық сегметтерінің
Маркетинг құрамындағы аймақтарда тұтынушылардың белгілі бір топтарына қарай ұйымдастырылған
Тауар өнідірісі үнемі жаңарып, жетілдіріліп отыратыны белгілі. Сондықтан оған
Маркетинг фирмаға қызмет ететіндіктен, оның іс-әрекеті фирма шұғылданатын
Маркетингтік ұйымдастыру: теориясы және практикасы
Жоспардың орындалуын қамтамасыз етуге тиісті ұйымдық құрылымды басқарудың маңызды
Жалпы, ұйымдастырудың функциясында мынадай біршама дербес, бірақ өзара байланысты
басқару жүйесін ұйымдастыру;
басқару объектісі мен субъектісі арасындағы байланыстар мен қатнастарды ұйымдасыру.
Басқару субъектісінің ішіндегі байланыстарды ұйымдастыру.
Ұйымдастырудағы негізгі анықтамалар.
Басшының ең басты міндеті өзіне бағынышты қызметкерлерінің күш-жігерін алға
Ұйымдастыру процесс көп жағдайда ұйымның мақсатына жауап бере аалатын,
сызықтық және функционалдық бастылықтың арасындағы дәл шекараны анықтау;
Жарлық беру мен дербес жауапкершіліктің тұтастығы;
Лауазымға берілетін міндеттердің өкілеттік пен жауапкершіліктің арақатнасының сәйкестілігі,
Жұмыс барысын бақылаудың өрістеуі мен үздіксіздігі;
Орта өзгерістерін сезінуге икемділік пен үнемділік, жоғары бейімделу
Басқару құрылымының негізгі типтері.
Қазіргі басқару жүйесінің құрылымы өте алуан түрлі, бірақ кез
1-ші сурет Сызықтық құрылым
Басқару функцияларының дамуы мен күрделене түсуіне байланысты линиялық құрылым
Функционалдық құрылым. Басқарудың функцияналдық құрылымы ілгері қарай жасалған зор
Фабриканы басқару үшін басшылық қағидасы ретінде бірінші рет Ф.
2- ші сурет Функционалдық құрылым
Функционалдық құрылымның артықшылығы:
Саланы жақсы білетін, сондықтан да неғұрлым білікті шешім қабылдайтын
Бұл құрылым ұйым мақсатын орындауға қажетті басқарушылық және өндірістік
Сызықтық басшылардың жұмысын жеңілдетіп, олардың тұтас алғанда бүкіл жүйеге
Функционалдық құрылымның кемшіліктері:
Басқару күрт қиындайды – бағынышты бірінші кезекте кімнің
Функционалдық басқару жағдайында дара басшылық қағидасы сақталмайды.
Функционалдық қызметтердің көптігіне қарай шешімдер неғұрлым ұсақ, жеке сипат
Сызықтық штабтық басқару.
Басқару құрылымының бұл түрі сызықтық және функциональдық басқару ұйымдарында
3-ші сурет Сызықтық-штабтық құрылым
Сызықтық - штабтық құрылым.
Штабтық білікті шешімдер әзірлейді, бұл шешімдерді сызықтық басшы бекітіп,
Бұл құрылымның артықшылығы – шешімдер әзірлеген кезде дара басшылық
Басқаруды мамандандыру процесінің тереңдеуі басқару жүйесін қиындатып, күрделі жүйелердің
жоба бойынша басқару;
өнім бойынша басқару; жаңалықтар енгізу қызметі;
матрицалық құрылымдар.
Бағдарламалық - мақсаттың әдістемелерінің дамуына бағытталған жобалық құрлым
4-ші сурет Жобалық құрылым
Бұл құрылымда ғылыми-өндірістік қызметтің барлық саласындағы бүкіл бөлімшелер тікелей
Өнім бойынша басқару ұй ымдағы өндіріс және өткізу салаларының
Өнімнің маңыздылығы мен дара басшылық оны өндіру мен өткізудегі
5-ші сурет Матрицалық құрылым
Матрицалық құрылым екі құрылымды: сызықтық-функцияналдық және бағдарламалық - мақсаттық
Маркетинг кез-келген өндіріс немесе тауар өткізу процестерін тікелей ұйымдастырмайды.
Ондай кәсіпорындардың әкімшілік-басқару құрамдарының қатарына маркетингтік қызмет бөлімі немес
Фирманың тауар өткізуіне қолайлы болу үшін маркетингтік қызмет аймақтар
Фирма шаруашылығының, өндірістік өнімдерінің немесе көрсететін қызметтерінің, нарық сегменттерінің
Бұл фирмалардың тауарлық-салалафқ принципте жұмыс атқаратынына байланысты. Сонда ғана
Кәсіпорындағы маркетинг бөлімдерінің қызметтері бойынша ұйымдастырылуы олардың белгілі
Тауар өндіруші немесе оны сатушы фирмалардың өзкезіндегі нақты қалыптасқан
Тауар өндірісі үнемі жаңарып, жетілдіріліп отыратыны белгілі. Сондықтан оған
Маркетинг фирмаға қызмет ететіндіктен, Оның іс-әрекеті фирма шұғылданатын шаруаға
Маркетингті басқару жалпы басқару жүйесінің нарықтық қатынаста өндіріс, тауар
Коммерциялық тұрғыдан басқару мәселесінде: өндіріспен тауарды жетілдіру, коммерциялық әрекеттерді
Тауар өндіруді жетілдіру концепциясы тұтынушылардың кеңінен тараған және бағасы
Қазіргі өндіріс технологиясының үздіксіз ілгерілеуі нәтижесінде тауардың сұраныстан артық
Маркетингті басқарудың жаңа бағыты - бұл әлеуметтік-этикалық маркетинг.
Қазіргі ғылыми-техникалық, жоғары технологиялық жетістіктер табиғи байлықты игеру мен
Маркетингті басқару мәселелерінің шешімін табу ең бастан мына үлгідегі
нарықтың мүмкіндіктерін талдау; 2) мақсатқа сай нарықты таңдап алу;
Тауар өткізудің бәсекелік жағдайында кәсіпорындардың жаңа идея және жаңа
Фирмалар үйреншікті нарықта тұрақтау, онда тауар сатуды көбейту
Мақсатқа сай келетін нарықтарды таңдау – көптеген идеялардың ішінен
Қандай да бір тауар түрі болсын, ол – тұтынушы
Тауардың тұтынушылық қасиеті оның пайдаланылатын бағыттарын белгілейді. Сол бағыттардың
Қазақстан Республикасының қазіргі шаруашылық жағдайын, біздің ойымызша дамыған
Қазіргі кезде отандық ірі тамақ кәсіпорындарында маркетинг қызметін ұйымдастырудың
Алматы аймақтық және фирмалық сату бойынша арнайы бөлімшелері бар
Сонымен нарық экономикасының әлемдік тәжірибесі халық шаруашылығы салаларын басқарудың
Қазақстан президентінің “Қазақстан 2030” халыққа жалпы жолдаған стратегиялық бағдарламасында
Қазіргі заманғы маркетинтің мәні тұтынушының қажеттілігін кәсіпорыннның пайдасына
2. ПКФ “ҮРКЕР – КОСМЕТИКС” МАРКЕТИНГПЕН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ
2.1. Фирмадағы маркетигтік жоспарлау
Көптеген фирмалар көп жылдарға арналған жоспарсыз жұмыс істейді. Жаңа
Келешекке арналған жоспарлау фирма басшыларын іс келешегін алыстан ойлауға,
Алдағы бақылауға алынған әс-әрекет көрсеткіштерін анықтауға мүмкіндік береді;
Фирма әрекеттерін ұтымды үйлестіруге көмектеседі;
Фирма өзінің міндетін және саяси мақсатын анық белгілей алады;
Фирманың күтпеген кездейсоқ өзгерістерге күні бұрын дайын болуына мүмкіндік
Фирманың барлық бөлімшелерінің өзара дұрыс байланысын орнатуға көмектеседі:
Маркетингтік қызметтердің ең маңыздылары болып нарықты зерттеу және тауар
Маркетинг жоспары бірнеше тараудан тұрады:
Мүмкіндіктер тарауында маркетингтік қимылдардың тартымды, кәсіпорын өзінің мақсаттарына жетуге
Маркетинг жоспарын дайындаудағы алғашқы қадам кәсіпорын тағайындауын не оның
Біздің зерттеуміздің объектісі парфюмерия - косметика өнімдерін шығарушы “Уркер
Осы кәсіпорындарының миссиясын негізгі рынокта жүзеге асатын тұтынушылар тілегін
Кәсіпорын миссиясы қанағаттандырылатын қажеттіліктер тобымен, шығарылатын өнімдермен, бәсекелестік артықшылық-тармен
Маркетингтік жоспарлаудың директивті жоспарлаудан айырмашылығы жоспар компанияның мүмкіндіктерін талдау,
Маркетинг жоспары бірнеше тараудан тұрады:
“Уркер-косметик” компаниясының мүмкіндіктері.
Жаңа рыноктық сегментке шығу мүмкіндігі (кірістері ортадан жоғары тұтынушыларға
Халық кірісінің өсуіне байланысты рынокты кеңейту мүмкінділіктері;
Өткізудің жаңа географиялық рыноктарға шығу мүмкіндіктері және Қазақстанның географиялық
Модернизациялау үшін және ассортименті кеңейту және өнім шығаруды көбейту
Бар өткізуші рыноктар үлесін көбейту мүмкіндіктері;
Өндірісті диверсификациялау және фабрикада контрактілік өндіріс ұйымдастыру мүмкіндіктері;
Контрактілік өндіріс ұйымдарының есебінен басқа кәсіпорыдарда (кір жуу ұнтақтары,
Жарнамалық бюджетті және өткізуді ынталандыру бойынша бюджетті (пайдаланылмаған қорлар,
Бюджеттен компанияның имиджін және жұртшылықпен байланысын қалыптастыруға көбейту
Қатерлер ретінде қолайсыз ағымдарға немесе нақтылы оқиғаға байланысты туатын
Жалпы фирма жағдайын талдау тарауында маркетинг мүмкіндіктері кездесетін мәселелері
Фирманың қазіргі жағдайы қандай?
Ол қандай бағытта өзгеруі мүмкін?
Осы сұрақтарға жауап іздеу барысында қоршаған орта зерттелінеді, фирманың
Қатерлері:
Халықтың сатып алу қабілетінің төмендігі, әлеументтік шиеленісушілік.
Рынокта өте нақтылы, ірі бәсекелестердің болуы.
Арзан ресей тауарлары жағынан бәсекелестік.
Импорт шикізатын пайдалану, оның құнының доллар/ теңгеге ауытқуына байланыстылығы.
Басты бәсекелестердің репутациясы мен имиджі оларға жақсы тауарды сәтті
Қазақстанда парфюмерия – косметика өнімі дәстүрінің болмауы.
Тұтынушылар санасындағы батыс өндірушілерінің мықты имиджі.
Компанияның артықшылықтары, мықты жақтары:
Дамыған дистрибьютерлік жүйе
Сауданы ұйымдастыруда тиімді, қазіргі кезеңдегі
Тауарладың жаңа үлгілерін тез жасауға мүмкіндік беретін ресурстардың болуы
Компанияда өткізу қызметі қызметкерлерін және сауда өкілдерін үйрету бойынша
Ваканттық (бас орын) қызметке тұру жоспары жасалған.
Маркетингтік қызметті, бренд бойынша тар мамандандыру.
Қазіргі техникалық - өндірістік база.
Өнім сапасын бағалауда тиімді жүйенің болуы.
Өндірісте негізінен табиғи ингредиенттерді қолдану.
Рынок талабына уақытында жауап қайтаруға мүмкіндік беретін өндірістің
2.2. Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру
Маркетингті басқару бұл табыс табу, өткізудің көлемін өсіру, нарық
Маркетингті басқару жүйесінің құрылымы функционалдық немесе жағрапиялық принципке, шығарылатын
Фирманың өзі микро орта күштерінің бірі болып есептелінеді. Фирманың
Фирманың мақсатына жетуі көбіне үш факторға тәуелді: таңдап алған
Маркетинг басқаруды функционалды ұйымдастырудың мағынасы мынадай: маркетингтің жеке элементерін
6-шы сурет Маркетингті басқарудың функционалды түрі
Басқарудың осылай ұйымдастырудың артықшылығы құрлымның оңайлығында және әрбір буынның
Әрбір қызметтік бөлімшені өзіне лайық функционалды – бағыттық жетекші
Өндісмі
7-ші сурет ЖШС ПКФ “Үркер косметикстің” ұйымдық құрылымы
Құрылымдағы жекелеген қызметтерді жұмыстың ауқымы мен көлемі айтарлықтай өскен
Егер кәсіпорын – тауар өндіруші өте аумақты жерге қызмет
8-ші сурет Территориялық принципті маркетинг басқару құрылымы
Біз өз зерттеу объектімізге ораламыз.
ПКФ “Уркер косметикс” ҚР территориясында комерциялық қызметпен айланысушы компаниялармен
Әрбір сатудың регионалдық бөлімі (СРБ) өткізу қызметінің құрлымдық бөлімшесі
СРБ жұмысын басқарушы басқарады. СРБ- ның офисы және OSDO
“Van Sellіng” – “көліктен сату”. Бір вэнде, сауда өкілінен
Осы бағдарлама бірқатар артықшылықтарға ие:
өнімді жергілікті орында алу;
минималды баға;
клиент тілегі бойынша өнім саны;
жүйелі апта сайынғы визиттер;
өнімді дүкенге дейін жеткізу және оны түсіру;
факт бойынша төлеу (нақты не несие);
компанияның жарнамалық қолдауы;
өнімнің жаңа ассортименттін бірінші кезекті ұсыныс.
2.3 Фирманың рыноктағы ұйымдастырылымы
“Үркер Косметик” компаниясының өнімдерін “Van Sellіng” бағдарламасы бойынша сату
Елді мекендердің - региондардың қала, село, деревнялардың барлық дүкендері
“Van Sellіng” бағдарламасының сауда өкілі клиенттерді максималды қамтуды және
Әрбір дүкен және сауда нүктесіне аптасына 1 рет кіріп
“Van Sellіng” (өнімді автокөлікпен сату) жүйесі P&Q компаниясынан үлгі
Бұл келесі міндеттерді орындау жолымен қамтамасыз етіледі:
Максималды дистрибьюция;
Тапсырыс берушілерде максималды қамту;
Әрбір сауда нүктесінде тауар ұсынылуын максималды көбейту;
жарнамалық қолдау;
әкімшілік жұмыс жүргізу;
Тапсырыс берушінің жылы шырайлы ықпалы;
Төлемді жүзеге асыруды бақылау.
Сатуды осы әдіспен басқаруды Вэн Сэйлс Менеджер- супервайзер іске
Қызмет сферасын кеңейту – жаңа тапсырыс берушулерді іздеу және
Тауар қорларын басқару - қоймаға күнделікті мәлімдемені мәліметтер базасында
Құрылымды жасау – сауда өкілдерімен жүргізуші ассистенттерді жалдау, оқыту,
Экипаж қызметін талдау және бақылау – есеп беру
Сауда өкілі жұмысының басты мақсаты максималды сатуға жету, сауда
Шелвинг – бренділердің марка және сериялары бойынша дүкен сөрелерінде
Прайсинг - ұысынған бағаларды бақылау. Сауда орындарына ұсынылған бөлшек
Мерчандайзинг - өнімге сауда орындарын жарнама өнімдерін (плакаттар, буклеттер,
Өткізуді басқару басты 3 аспектімен жүзеге асырылады: сауда өкілдерін
Сауда өнімдерін дайындау – сауда өкілдері үшін тұрақты және
ПКФ “Үркер косметик” те сауда өкілдері, супервайзерлер, сатудың
Еңбекті материалдық ынталандыру жұмысшылардың материалдық қызығушылығын күшейтуге бағытталған шаралар
Көрсетілген схема бойынша сауда жүргізуші ассистенттердің, сату бөлімдері басқарушыларының
Бақылау компания жоспарының орындаулына бағытталған қызметті көрсетеді, сатудың барлық
Қазақстан Республикасы бойынша сауда өкілдерінің жалпы саны 137, ҚР
Әрбір сауда өкілінің жұмысы күн сайын менеджер –аналитиктің бақылауында
Компанияның сауда өкілдерінің саналы құрамын нығайту үшін қызметке сәйкестік
Компания сатудың одан арғы өсуін қамтамасыз ету мақсатымен “компанияға
Өнімді сату тауарлық несие жүйесі және алдына ала төлеу
Тауарлы несиелерді беру мен өтеуде үнемі оперативті бақылау жүргізіледі.
Регионалдық бөлімдердегі регионның қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қажетті сәйкес
Тауарлар қорын басқару сатудың регионалдық бөлімдерін өнімдермен 100% қамтамасыз
Апта сайын барлық сауда персоналы тауарлық және ақшалай қаражаттарды
Өнімді бөлу саласындағы компания стратегиясы шалғайдағы аудандарды қалдыру қарастырып
Маркетингтік бағдарламаны жүзеге асыру стратегиялық жоспарды, ойламаған мәселені жүзеге
Маркетингтік іс-әрекеттің өзекті мәселесі – стратегиялық жоспарлау көп жағдайда
Стратегиялық жоспарлау – бұл тауар мен қызмет көрсету жұмыстарымен
“Үркер косметик” компаниясындағы стратегиялық жоспарлау қалай жүзеге асатынын нақты
Өнімді сипаттау. Шаш шампуні мен бальзам фабриканың негізгі кіріс
Барлық өнім түрлері тұтыну заттары және өнеркәсіп өнімдері болып
2-ші кесте Өнімдерді жіктеп топтастыру
Тұтыну өнімдері Өнеркәсіп өнімдері
Күнделікті қажет тауарлар Шикізат материалдары
Үзақ мерзімдік пайдалану тауарлары Негізгі жабдық
Ерекше тауарлар (раритеттер немесе “ерекше қасиетті” сирек кездесетін тауарлар)
Жартылай фабрикаттар және құрамдас бөліктер
Технологиялық материалдар
Қосымша (қосалқы) материалдар
Өндірістік қызметтер
Маркетингтік құрандыны іздестірудегі негізгі мәселе – бұл тауардың өмірдегі
Өнім қимылында төрт саты болады. Олар: рынокке жеткізіліп; сатудың
Бұл цикл сатыларын білу өнімді қай уақытта жетілдірумен шұғылдану
Косметика өндірісі үшін тек табиғи компоненттерді қолдану – компания
Өнім құрамына кіретін табиғи заттар – алоэ, вера ,
Мысалы, ”Sky lіne herbal1” - жаңа әбден жетілдендірілген шампуньдардың
Шампуньдердің құрамы шаш типтерінің әр түрлілігіне сәйкес бір-бірінен ерекше
Тұрмыстың химия ағартушылар, тазалаушы ақ ұнтақтар нарыққы 2001 ж.
Өмірлік цикл стадиясында “Зрелость” кремдері тұр және олар сатудың
Өнім өтімділігі оның құрамына да байланысты, егер оны жасау
Жабдықтаушылар дегеніміз фирманың және оның бәсекелестерін тауарды өндіру үдерісіне
Маркетинг тұрғысынан жабдықтаушылардың келесі түрлері болады:
“эксклюзивті” жабдықтаушылар – тек қана белгілі фирмамен жұмыс жасайды;
лоялді, немесе “адал” жабдықтаушылар – фирмаға және оның бәсекелестеріне
“сырттағы” жабдықтаушылар – тек қана бәсекелестерге қызмет көрсетеді.
Жабдықтаушыларға әр түрлі маркетингтік талаптар қойылады. Ол талаптар мынадай
өнім сапасы белгіленген стандартқа сәйкес болуы;
келісілген кестеге сәйкес нақты мезгілде өнімді жеткізу;
өнімді жеткізу көлемін толығымен орындау;
қажетті құжаттармен қамтамасыз ету;
қажет болғанда қосымша қызмет көрсету;
тапсырыс берушінің жаңа талаптарын орындау;
келісілген бағаны сақтау;
тауар сапасына кепілдеме беру.
“Үркер косметикс” компаниясын шикізатпен жабдықтаушылар мынандай әйгілі фирмалар Rhodіa
Фирманың іскер партнерлері Франция; Англия; Германия Австрия; Финляндия және
“Драгока” компаниясы (Австрия) “Уркер косметик” компаниясын өсімдік шикізатынан суда
Қазіргі күні силикон қосындысы қолданылмайтын парфюмерия – косметикалық рынок
“Уркер Косметик” (Нидерланды) фирмасынан авакадо мойын, шабдалы майын, жүзім
Фабриканың өнім өндірісіндегі материалдық шығындарының 80 % импорттық шикізат.
Күшті жақтары: әлемдік атқа ие фирмалардың қамтамасыз етуі, негізгі
3-ші кесте ЖШС ПКФ “Уркер косметикске” жүк жеткізіп
берудің уақытша стандарты.
Фирма Төлеу шарты
Akzo Nobel Алдында төлеу
Goldschmіdt Алдында төлеу
Фллоресанс Алдында төлеу
РОКЕЕТТ ФРЭР Алдында төлеу
ИЩПЕЛИСУС 50 % алдында төлеу, 50 % 45
CLARІANT Алдында төлеу не бекітілген кепілдік
ALBAN MULLER Алдында төлеу
RHODІA HPCІІ Алдында төлеу
JAN DEKKER Алдында төлеу
ZEOFІNN бекітілген кепілдік
RHODІAHPCІІ Алдында төлеу
RHODІA HOME Алдында төлеу
CERESTAR Алдында төлеу
RHODІA CHІMІE Алдында төлеу
ІІF Алдында төлеу не бекітілген кепілдік
BETA (ALSA) Бекітілген кепілдік
ПФ “Мираж” Алдында төлеу
Tower Capіtal 30% алдында төлеу, 70 бекітілген кепілдік
Жшс “Авантаж” 50 % алдында төлеу, 50 % 30
“когинс гмбх” Алдында төлеу не бекіт. кепілд.
3-ші кестенің жалғасы
ПРИНТ – АВТО 50 % алдында төлеу, 50 %
LAJOVІC TUBA Алдында төлеу не бекітілген кепілдік
“Химпром” Алдында төлеу
BANG & 50 % алдында төлеу
BANSOMER 50 % 30 күннен кейін
АЛЬТ-А 70 % алдында төлеу 30 % түсіру факті
Оның тасымалдауы вагонмен, контейнер не автокөлікпен жүзеге асырылады. Азырақ
Қорытынды: Шикізат өндірістік косметикалық цехқа орташа алғанда тапсырыс берген
Микроортаның келесі маңызды құрлымы бәсекелестер (“concure” деген латын сөзінен
Рынокта алғаш үлесіне байланысты бәсекелестер Теодор Левитт белгелеген төрт
“Озаттар” (үлесі шамамен 30%);
“Озаттыққа үміткерлер “ (20%);
“Озаттыққа үміткерлер” (10-15%);
“Рыноктың құсында жайғасқандар” (2-5%)
“Озаттардың” басқа фирмалар қуып жетуге, немесе оған шабуыл жасауға
жаиғасымен қорғау стратегиясы – негізгі шабуыл болатын жақтарына әртүрлі
Екі жақ қанатын қорғау стратегиясы – екпінді қорғаныс, немесе
Жұмыла қорғану стратегиясы - өндірісті диверсификациялау, тұтынушылардың түпкі қажеттерін
Қарсы шабуылға шығу стратегиясы – белгілі мерзімге дейін бәсекелестердің
“Озаттыққа үміткерлердің” стратегиялары негізінде бұлардың тағдырын ұтымды шабуыл
қарсы шабуылға шығу стратегиясы – “озаттың” позициясын басып алу
Бұл стратегия бірталай ресурстарды қажет етеді:
қанатынан шабуылға шығу стратегиясы бұл шабуыл рыноктың сегменттері қосылған
“қоршау” стратегиясы – табысқа тез жетемін деп үміттеніп “озаттың”
Бұл стратегия бәсекелес күтпеген жағдайды пайдалануды қалайды:
“жауды айналып өту” стратегиясы – жаңа өнімдерді өндіруге ауысу,
“Горилла шабуылы” – дөрекі әдістермен бақталастың рухын түсіру мақсатымен
“Ізбасарлардың” стратегиялары. “Озаттар” жол көрсетіп дегендей алда жүрсе,
рынокты творчестволық түрде сегменттеу;
ғылыми-техникалық зерттеулерді тиімді қолдану,
фирма көлемі жағынан шағын болуы мүмкін (рыноктың аздаған үлесін
басшысы мықты бизнесмен болуы.
“Рыноктың қуысында жайғасқандардың” стратегиялары. Бұл стратегияларды рынокта нақты орын
жеткілікті табыс беруі қажет;
өсу әлеуеті болуы керек;
бәсекелестердің көзіне түспеуі тиіс,
фирманың айрықша мүмкіндіктеріне стратегия сай болуы қажет;
басқа фирмалардың ол тауашаға енуіне тосқауыл болуы керек.
Тұтыну сұранысына байланысты бәсекелестердің мына түрлерін айыруға болады, тілектес
Тілектес бәсекелестерге тұтынушының қажетін бірігіп қанағаттардырғысы келген, соған ұмтылған
Ресей рыногіндегі бағаны талдау.
Бұл талдаудың мақсаты фабрика өнімінің бәсекелестік қабілетілігін анықтау және
ПКФ, “Уркер косметиктің” бағасын салыстыруға қолайлылық үшін курс (5,18
Қорытынды “SL” сериясының шампуньдары бағасы бойынша батыс компанияларының өнімдерімен
SL тіс пастасы (95 г.) Coldate пастасынан орташа 32%
Кәсіпорын жұмысына медиаорта факторлары маңызды немесе әлеуметті көңіл бөлетін
мейірбанды – бұл топтың фирмаға тілектестік ниеті болғаны;
іздеуші – фирмаға қажет топ (мысалы, ақпарат тарататын ұйымдар);
керегі жоқ - бұл топтың ниетін фирма өзіне аударғысы
Жалпы алғанда медиаортаның келесі трулері кездеседі:
Қаржы қоғамдары (банктер, инвестицияық компаниялары, қор биржалары) фирманы қаржа
Ақпарат тарату құралдары (радио, теледидар, газеттер, журналдар т.б. с.с.)
Қоғамдар (тұтынушылар тобы, жергілікті тұрғындар) фирманың жұмысын бақылайды.
Фирма қызметкерлері – олардың фирма жәйлі қалыптасқан пікірлері
Мұндағы маркетинг зерттеулерінің мақсаты: медиаортаның жалпы жағдауы туралы ақпарат
“Үркер косметик” фирмасындағы жарнаманы қолдану.
Жарнама және промоушы
SWOT - қолданыл жүрген жарнамалық стратегияны талдау “Үркер косметик”
Рейтинг бойынша Қазақстанда “Орт - Қазақстан” каналы бірінші орын
ТВ – каналдарының мақсатты және потенциалды тұтынушылардың арасындағы әйгілі.
ОРТ – Казахстан – мақсатты аудиторияның 92% қамтиды.
КТК – мақсатты аудиторияның 75% қамтиды.
Рахат – мақсаты аудитиорияның 70% қамтиды.
31 канал – мақсатты аудиторияның 67% қамтиды.
Жүргізілген жарнамалық стратегияның артықшылығына. Осы стратегия жиіліктің өте жоғарғы
Әрбір брендаға тауардың өмірлік циклі ескеріліп өзінің рекламалық концепциясы
Приориеттті бренділер бойынша тауарды қолданудан әртүрлі пайданы сипаттайтын бірнеше
Жетіспеушіліктер.
“Воздушные замки” сериялын әсер етудің басты құралы ретінде пайдалану
“Екпенді әсер ету” стратегиясын қолдануда роликті бір бағдарлама ішінде
“Үркер косметик” өнімдерін тұтынушылармен күн байланыс әлсіздігі, көпшілікпен әлсіз
Мүмкіндіктері.
Компанияның жарнамалық бюджеті “қамту” және “жиілікі бойынша мақсатты аудиторияға
Тұтынушыға жарнамалық әсер ету құралдарын таңдау саласында қолданылмаған резервтері
Қазіргі уақытта “Үркер косметикс” пайдаланбайтын жарнама құралдары біздің мақсатты
Ең мәлім радиоканал болып табылады.
Русское радио – мақсатты аудиторияны 60% қамтиды.
Европа плюс – мақсатты аудиторияны 57% қамтиды.
Радио НС – мақсатты аудиторияны 50% қамтиды.
Мақсатты және потенциалды тұтынушылар арасында баспа шығарылуларының әйгілілігі:
Ең әйгілі баспа шығарулары:
“Караван” газеті - мақсатты аудиторияны 68 % қамтуды
“Время” газету – мақсатты аудиторияның 60% қамтиды.
“Плюс” газеті – мақсатты аудиторияның 55% қамтиды.
“Рек-Тайм” газеті – мақсатты аудиторияның 50% қамтиды.
Қауіп-қатерлер.
Басты қауіп-қатер МЭЧ анықтауда есептеу қателігін жіберу, оның салдары
Жарнама саласында компанияның стратегиясы арнаулы мәселелерге және талдаумен анықталған
“Үркер косметикс” компаниясының жарнамалық бюджеті сату көлемінің 10% құрайды.
Фабриканың жарнамалық компаниясы сату көлемін көбейту үшін басты “тетік”
ШЖС ПКФ “Үркер косметиктің” қысқаша тарихы.
Қазақстанда парфюмерлі – косметикалық өнеркәсіптің пайда болуы “Үркер косметикс”
Өндірістің өсуімен “Үркер косметикс” биокомбинаттың үш қабатын жалға алады
Қазіргі күндері парфюмерлі – косметикалық фабрика “Үркер косметик” қазіргі
Шығарылатын тауар номенклатурасы мен өндірістің мамандануы.
ЖШС ПКФ “Үркер косметикс” өндірісінің негізгі мамандануы бет пен
Бұл программаның артықшылықтары:
-ді орнында алу;
арзан Бағалау;
клиент талғамы бойынша өнім көлемі,
компанияның жарнамалық сүемелдеуі.
Қазіргі күні өнімді бөлуде компанияның стратегиясы. ВЭН – сегмент
Бұл сату көлемін ұлғайту мүмкіндік береді. Компанияның маркетингтік саясатын
Бухгалтерия.
Бухгалтерия тікелей бас директорға және қаржылық және экономикалық мәселелер
Жоспарлы - өндірістік бөлім.
Жоспарлы өнідірістік бөлім тікелей қаржылық және экономикалық мәселелер бойынша
Өнімді өндіру бойынша жоспарды орындауды бақылау.
Өндірістің рентабельдігін жоғарылату.
Өз құрал-жабдықтарын тиімді пайдалануды, банктік несиені, мақсатты пайдалануды, бюджет,
Материалды-техникалық қамтамасыздандыру бөлімі.
МТҚБ өндірісбарлық қажетті материалдырмен уақытана және толық қамтамсыз етуді
Жеткізуші кәсіпорындарымен тікелей байланыс орнату.
Көліктік құжаттарды толтырудың дұрыс бақылау.
Келісілген шраттар мен бекітілген бағаларғы сәйкестейтін ақша қорын тексеру.
Тілеу және түсіру жұмыстарын максималды механизациялау және арзандату.
Келіп түсетін материалды құндылықтардың қоймаға қабылдануын ұтымды ұйымдастыру.
Техникалық бөлім
Техникалық бөлім тікелей техникалыөқ директорға бағынады. Негізгі міндеттері:
Жаңа түрдегі технологияны жасап шығару.
Техникалық регламентті құру;
Шығындар өлшерін есептеу.
Маркетинг бөлімі
Маркетинг бөлімі тікелй өткізу бойынша директорға ағынады. Бұл бөлімнің
Максималды мүмкін жолғары тұтынушылыққа жету.
Максималды тұтынушылық қанағаттандырушылыққа жету.
Тауардың кең ассортиментін ойлап шығару.
Нарықтағы үлесін ұлғайту
Өмір сапасын мақсималды жоғарылату.
Баға құру стратегиясы кәсіпорынның жалпы мақсатына үйлестірулуі керек.
Баға құрудың үш басты мақсаты бар: өткізуге негізделген, пайдаға
Шампуньдар. Шампуньдар “Шелк Ультра Софт” және “Скай Лайн Хербал”
Шампуньдердің осы серияларына теледидарда жарнамалық қолдау көрсетіледі және жарнамаланған
5-ші кесте Шампуньдер рынокындағы өндірушілер сипаты
N Аты Өндіруші фирма Көлемі 2001 ж. мамыр
Pantene Shampoo Norm. Haіr P&C 200 мл. 223,79
H&S Shompoo основной | -“- -“- 246,14
Wash & leo 2 іn 1 |norma| -“- -“-
5-ші кестенің жалғасы
Шампунь Palmolіve (5 түрі) Colgate Palmalіve 200 мл.
Шампунь “Черный” ” Калине 275 222
жемчуг
Органикс 2 в 1 Unіlіver 207 185
Tіmoteі Almond
200 180
Шаума Шварцкоп 200 170
Шелк ультра софт “Уркер косметикс”
110
Скай лайн Хербал -“-
125
10-шы сурет “Баға-сапа” негізінде шампуньдер жайғасуы (позициялары)
6-шы кесте Басты бәсекелестердің салыстырмалы сипаттамасы
Бәсеке-лестер Бәсекелес 1 Бәсекелес 2 Бәсекелес 3 Бәсекелес
Кәсіпорын аты Procter & Gamble Уральские самоцветы
6-шы кестенің жалғасы
Рыноктағы үлесі 25% 8% 10% 2% 5% 17%
Өнімнің сапасы мен сипаттама-сы Орташа сапа, жақсы жарнама-лық
Өндіруші ел Польша (ИК- басты оф.) Россия
“Үркер Косметиктің” шампуньдер рыногіндегі баға қуысындағы үлесі 17%, кірісі
“Үркер косметик” компаниясы шығаратын тіс пасталарын, сұйық ағартқыштарды, тазартқыш
3 МАРКЕТИНГ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Қазіргі кезде рынокта кәсіпорын ұсынатын өнімге сұраныс бар, бірақ
Жалпы фирма жағдайын талдау тарауында маркетинг мүмкіндіктері және кездесетін
Қазақстан Республикасында 90-шы жылдары айтарлықтай өзгерген сыртқы орта еліміздің
Жалпы “стратегия” түсінігі басқарудың әлемдік тәжірибесінде 50-ші жылдары қолданыла
Қазіргі кезде стратегияның болашақ жағдайына әсер ететін стратегиялық шешімдерді
Фирманың маркетингісінің барлық процестерін басқару және маркетинг стратегиясын дайындауға
Фирманың стратегиясы - бұл кәсіпорынның мақсаттары мен миссиясын жүзеге
дамыту, барлық құралдарды икемді қолдану басты мәселелері болады. Республика
Стратегиялық маркетингті пайдалану жаңа ұйымдастырушылық құрылымдарды игеру мен қолдану
3.1 Маркетигтік жоспарларды жетілдіру
Қазіргі маркетинг жоспарлаудағы кең тараған ұғым инвестициялық жоба немесе
Жоспарлау кез-келген бастаманың үлкен немесе кішілігіне тәуелсіз іскерліктің бір
Нарықтық қатынастар кезінде кәсіпкерлік тікелей пайда табуға негізделіп, әр-түрлі
Бизнес-жоспар қойылған мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін кәсіпкерлік іскерліктің көрінісін
Бизнес-жоспар келесі мәліметтерді, мәселелерді шешу үшін қажет:
кәсіпорынның мақсаттарын нақты қалыптастыру, нақты сандық көрсеткіштерді жүзеге асыру
қаржыландырудың қажетті көлемін анықтау және оның көздерін іздестіру:
жобаны жүзеге асыру кезінде кездесетін қиыншылықтар мен мәселелерді анықтау:
жобаны жүзеге асыру үрдісін бақылау жүйесін ұйымдастыру:
инвесторларды жобаны қаржыландаруға тартатын түбегейлі негіздеуді дайындау.
Қазіргі кезде өндірістің төмендеу және инфляцияның өсу жағдайында кәсіпорындардың
Маркетинг концепциясы күрделі әлеуметтік - экономикалық құбылысты сипаттайды. Ол
Техника-экономикалық көзқараста маркетинг қызметін ұйымдастыру келесі сипатта болуы тиіс:
басшылықты мәліметтермен қамтамасыз ету және минимум ырықтандыру проблемалары кезінде
қызметкерлер мотивациясы мен олардың жұмысын ұйыдастыруда шығармашылық потенциалын жүзеге
Кәсіпорынның маркетинг іс-әрекетінің айтарлықтай бөлігін орындайтын маркетинг жүйесінің ядросы
Тез өзгеріп тұратын нарықтық шарттарға икемді жауап беретін маркетинг
Қазіргі жағдайларға сәйкес шаралардың мүмкін варианттары ретіпде басшыларды маркетингтік
Маркетинг іс-әрекеті мен кәсіпорынның жалпы әрекет етуі тиімділігін көтеру
еңбек ақымен шығарылатын өнім сапасы арасындағы байланыстың ең көп
өнім сапасын жоғарылату бойынша көрнекті жетістіктерді айрықша бағалау;
озық идеялар, тәжірибе, ең жақсы нәтижелер тарауын ынталандыру;
еңбектің соңғы нәтижелері мен сапасы үшін әр жұмыскердің моральді
өз фирма маркасы мен үлкен іске қатысты болу үшін
қызметкерлерде өнім сапасын көтерудің ең бірінші маңыздылығын ұғыну мен
3.1 Маркетигтік ұйымдарды жетілдіру
Маркетинг іс-әрекетін ұйымдастыруды жетілдіру барысында кәспорындарда маркетинг кешені құрамдастарын
Маркетинг қызметін ұйымдастыру кезінде жүйелік жақындаудан туындап, яғни оны
Қызметтің ұйымдастырушылық құрылымын қалыптастыру;
Құқық және жауапкершіліктерді бөлу;
Ақпараттық және техникалық қамтамасыз ету;
Кадрлық қамтамасыз ету;
Кәсіпорындарда маркетинг қызметін ұйымдастыруға әр түрлі құрылымдарды қолдануға болады.
Жалпы талдаулар кезінде кәсіпорында маркетингті ұйымдастырудың функционалдық түрі көрініс
Шағын кәсіпорындар өз маркетингтік қызметін ұйымдастырмай-ақ арнайы фирма, бюро,
Маркетинг жоспарын жүзеге асыру үшін оны қаржымен қамтамассыз ету
Маркетинг қаржысы маркетинг жоспарының тарауы ретінде табыстан, шығындардан тұрады
8-ші кесте Маркетинг қызметінің әр түрліұйымдастырушылық
құрылымдарының артықшылығы мен кемшіліктері
Маркетинг қызметінің ұйымдастырушылық құрылымының түрлері
Артықшылықтары
Кемшіліктері
1. Функционалдық Функциялары бойынша бөлімдерді анық және қарапайым
2. Тауарлық Рынок талаптарына шұғыл сезіну қызметкерлердің үлкен
3. Аймақтық (рыноктық) -“-
-“-
8-ші кестенің жалғасы
4. Тауар-функционалдық Рынок талаптарына күрт сезініп күш-жігерді бағдарлау
5. Рынок функцияналдық
6. Рынок-тауарлық
функционалдық -“-
Күш-жігерді бағалау -“-
Үлкен күрделілік
7. Жоба бойынша (әр түрлі тауарлық) Рынок-функционалдық немесе
Маркетинг тәжірибесі көрсетіп отырғандай маркетинг қаржысын анықтау үшін әр
1) “Қолда бар қаржы” әдісі. Бұл әдісте өндіріске және
Тауарды жылжыту үшін жеткілікті бөлінбейді;
Фирма мақсаты мен шығындар арасындағы байланыс аса тығыз ескерілмейді;
Тауарды оңтайлы жылжыту үшін қаржсы жетпей қалуы мүмкін.
2) “Өсу” әдесі. Өткен жылдағы қаржы көлемін белгілі пайызға
қаржы көлемінің фирма мақсатымен тығыз байланысы болмайды;
жорамалды көкейкөз рөлі жоғары болады.
Бұл әдістің артықшылықтары да баршылық, атап айтсақ: қаржыны анықтау
Бұрынғы қол жеткен жетістіктері мен болашақтағы фирма мүмкіндері ескерінуі
3) “Қаржыны бәсекелестер әрекеттеріне байланысты анықтау” әдісі. Бұл әдіс
4) “Сату үлесі” әдісі. Бұл әдісте фирма маркетинг қаржысын
5) “Мақсаттар мен міндеттерді” есепке алу әдісі. Бұл әдісте
Маркетингті ұйымдастырудың экономикалық тиімділігі экономикалық эффект пен шығындар ара
Экономикалық тиімділік түсінігімен экономикалық эффект түсінігі тығыз байланысты. Біздің
Маркетинг қызметін ұйымдастыруының экономикалық тиімділігін бағалау маркетинг іскерлігін жетілдіруінің
Маркетинг қызметін ұйымдастыру тиімділігінің жеке критерийлеріне жататындар:
айналым - өнім (қызмет) сатуынан кіріс сомасы;
айналымға пайда нормасы – процентпен көрсетілген пайданың айналымға қатынасы;
сатылған өнім шығындарына пайда нормасы – процентпен көрсетілген пайданың
капиталға пайда нормасы – процентпен көрсетілген пайданың салынған капиталға
нарық үлесі – процентпен көрсетілген кәсіпорын айналымының нарық айналымына
Маркетинг қызметін ұйымдастыруды жетілдірудің ұсынылған критерийлері еліміздің кәсіпорындарында маркетинг
Маркетингтің тәжірибелік қолданылуы мемлекет бейнесі мен оның экономикасы, бәсекелестік
Рынокқа көшу - өзінше мақсат емес, яғни экономиканың тиімділігін
Қазақстан Республикасында меншіктік қатыныстар мен толықтай халық шаруашылығы құрылымын
Маркетинг, оның даму деңгейі мен сипатты ерекшеліктері осы қатынастар,
Біздің көзқарасымызша еліміздің кәсіпорындарында маркетингті дамытудың маңызды екі бағыты
Тұрақсыз даму шарттарында стратегиялық жоспарлау жүйесінде және жоспарлауда алдын
Еліміздің кәсіпорындарында маркетингтің әрекет етуіндегі кемшіліктерді жою үшін маркетинг
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Жүнісбекова Б.Б. Кәсіпорындардың маркетингтік кызметінің экономикалық және ұйымдастыру аспектілері
Котлер Ф./ Маркетинг негіздері. Алматы: Жазушы, 2000. –552 б.
Казмба. Қызмет көрсету маркетинг пәнінің бағдарламасы: Жоғарғы оқу орындарының
Казмба . Маркетин оқу -ғылыми кешенінің коммерсант –кәсіпкер және
Казмба. Маркетин оқу-ғылыми кешенінің кәсіпкер- коммерсант және тауар мен
Маркетинг негіздері пәнінің бағдарламасы /К.Х. Хожаназаров. – Алматы: Республикалық
Сатыбалды С.С. Маркетинг-нарықтану негіздері: Студенттер мен өзбетінше оқитын талоапкерлерге
Сатыбалды С.С. Маркетин-нарықтану: Оқулық— Алматы: Білім, 1999
Хожаназаров Қ. Маркетинг негіздері: оқулық. – Алматы: Экономика, 1996
С.Н. Нысанбаев, Г.А. Садыханова “Маркетинг негіздері” — Алматы: 2002
Д.Қ. Ілиясов. Маркетинг: теориясы мен практикасы. — Алматы: 2002
Қойлыбай Хожаназаров Маркетинг негіздері — Алматы: 1996
Сатыбалды С.С. Маркетинг нарықтану — Алматы: 1999
Филип Котлер. Маркетинг негіздері — Алматы: 2002
Эванс Дж. Берман Б. Маркетинг — Москва: 1993
Ф.Котлер Маркетин менеджмент . СПБ. 1998-887 б.
Төлемісұлы О. Нарық қатынасына өту кезіндегі өндірістік бизнесте баға
Нурсейтов А.Ш. Государственное регулирование производства в условиях рынка. —
Швальбе Х. Практика Алматы: 1994 Маркетинг для малых и
Хруцкий В.И. Какой маркетинг нам нужен. — Москва: 1992
Маркетинг: Учебное пособие/ Под ред. д.э.н., проф. Мамырова Н.К.
Ф.Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В.Вонг. Основы маркетинга. Пер.
83
Ұйым басшысы
Ұйым басшысы
Маркетинг басшысы
Ұйым басшысы
Штаб
Штаб
Жоба А
Жоба Б
Жоба В
Ұйым басшысы
Ұйым басшысы
В
Б
А
А
Б
В
Рынокты зерттеу
Өнім ассортиментін жоспарлау
Өткізу
Жарнама және тауар өнімін ынталандыру
Сервис қызметін көрсету
Бас директор
Сапа бойынша директордың орынбасары
Техникалық директор
Маркетинг директоры
Бухгалтерия
Қаржылық және экономикалық мәселелер бойынша директор
Жоспарлы өндірістік бөлім
Технико-экономикалық бақылау бөлімі
Ìàðêåòèíã äèðåêòîðû (âèöå ïðåçèäåíò).
Æàðíàìà æ¸íå ¼òêiçóäi ûíòàëàíäûðó ºûçìåòi
Ìàðêå-òèíãòiê çåðòòåóëåð ºûçìåòi
Æà»à òàóàðëàð ºûçìåòi -òií ê¼ðñåòó
Æàëïû òåððèòîðèÿëûº ¼òêiçó ºûçìåòi
Ìàðêå-òèíã ºûçìåòi
Àéìàºòûº ¼òêiçó ºûçìåòòåði
Çîíàëûº ¼òêiçó ºûçìåòòåði
´òêiçóäi» àóäàíäûº æåòåêøiëåði
Ñàóäà àãåíòòåði





Скачать


zharar.kz