МАЗМҰНЫ
Кiрiспе……………………………………………………………………………. 3
( Салықтардың экономикалық мәні мен түрлері
1.1. Салық жүйесі және оның даму тарихы..……………………………………4
1.2. Салық саясаты ..........................................................…………………………5
II. Қазақстан Республикасы салық жүйесіндегі салық салуды ұйымдастыруды
2.1. Қазақстан Республикасының салық жүйесi………………………………19
2.2. Қазақстан Республикасы мемлекеттік бюдеттегі салық түсімдерін
талдау ..............................................................................................................21
III Қазақстан Республикасының салық жүйесін дамыту жолдары
3.1 ҚР салық жүйесін дамытуда кездесетін мәселелер
3.2 Салық жүйесін жетiлдiру жолдары .............................................................
Қорытынды …………. …………………………………………………….….23
Пайдаланылған әдебиеттер……………………………………………………………………….25
Кiрiспе
Жалпы алғашқы салықтардың пайда болуының күнiн анықтау
Алғашқы қауымдастықтың өзiнде, қоршаған ортаның қатаң
Осыдан келiп, мынаны айтуға болады, салықтардың алғашқы
Тек XV ғасырдан бастап қана, ғалымдар ақшалай қатынастар
Салықтардың даму тарихын мыңжылдықтармен өлшеуге болады. Салықтардың
Қаржы дағдарысының ел экономикасының әсерiн кемiтуiне
( Салықтардың экономикалық мәні мен түрлері
1.1. Салық жүйесі және оның даму тарихы
Салықтардың теориялық негiздерi тек ғылым ретiнде тек
Салықтар мемлекеттiң құрылуымен бiрге пайда болады және
Салықтардың даму тарихын мыңжылдықтармен өлшеуге болады. Салықтардың
Қазiргi мемлекеттердiң көптеген жақтары Ежелгi Римде
Басқа да құндылықтарға салық салынатын қозғалмайтын
Провинцияның әрбiр тұрғыны бәрiне ортақ
МҮраға салынатын салық тек Рим тұрғындарына
ХlХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың
Дамыған мемлекеттерде капиталға және меншiкке салық
Мұрагерлiктен салық – бұл мұраға алу құқығы
Көптеген елдерде салықтың бұл тұрлерi жеке –жеке
Барлық дамыған мемлекеттерде мұрагерлiк және
1.2. Салық саясаты
Салық – құрылған және анықталған заңмен белгiленген тәртiп
Салықтың мәнi мынада: салық, салық төлеушiге мемлекет тарапынан
Ал салықтардың экономикалық маңызы олардың қызметiне тiкелей қатысты.
Дүниежүзiлiк тәжiрибе бойынша салықтардың бiрнеше қызметтерi бар:
фискалдық функция;
бөлу функциясы;
реттеушiлiк функциясы;
бақылау функциясы;
қолдау және мадақтау функциясы.
Салықтардың фискалды немесе бюджеттiк қызметi ең
Бөлу қызметi - салықтардың көмегiмен мемлекеттiң қоғамдық табысты
Салықтардың реттеушiлiк қызметi арқылы салықтар ел экономикасына өз
Жоғарыда аталған салықтық реттеудiң тетiктерi тек қана
ынталандыру- мемлекетке тиiмдi өндiрiстердi салық ставкасын төмендету немесе
шектеу-мемлекетке тиiмсiз кәсiпорындарды салық ставкiлерiн жоғарлату арқылы
Бақылау қызметi-салықтардың көмегiмен мемлекет салық төлеушi
Қолдау немесе мадақтау қызметi: Кез –келген мемлекеттi қоғам
Салықтар мен салық салу жүйесi өзара қарым-қатынасытағы әртұрлi
салық обьектiсi-табыс, мүлiк, еңбек ету түрі, қызмет көрсету,
салық субьектiсi заң бойынша салық төлеу мiндетi жүктелген
салық көзi-салық салынатын табыс;
салық ставкасы өлшем бiрлiкпен алынатын салық мөлшерi.
Ставкалар тұрақты және проценттiк болып бөлiнедi.
Тұрақты ставкалар салық обьектiсiнен түсетiн табыстың мөлшерiне байланыссыз
Ал проценттiк ставкалар 3 тұрге бөлiнедi:
үдемелi немесе прогрессивтi ставкалар салық салынатын табыстың өсуiне
регрессивтi ставкалар керiсiнше, салық салынатын табыстың төмендеуiне сәйкес
пропорционалды ставкалар салық салу обьектiсiнiң мөлшерiне байланыссыз тұрақты
салық оклады салық төлеушiнiң белгiлi-бiр салық обьектiсiне төлейтiн
салық жеңiлдiктерi заңға сәйкес салық төлеушiнi бiртiндеп немесе
салық төлеу мерзiмi-салық төленетiн уақыт;
салық төлеу тәртiбi белгiлi-бiр мерзiмде салықты төлер кезiнде,
Барлық мүлiкке салынатын салық төленедi, содан кейiн акциздер
Жергiдiктi салымдар мен алымдар;
Басқа да салықтар мен алымдар төленедi.
Салық төлеушiлер мен салық қызметi органдарының құқықтығы мен
Салықтың төленуiн бақылау және салық заңдарын бұзғаны үшiн
Кез-келген мемлекетке салықтардың көп тұрлi болуына байланысты
салық салу әдiсi бойынша;
салық төлеушi субьектiге байланысты;
салықтардың бюджетке аударылуына қарай;
салықтардың бағытты мақсатарына қарай.
Салық салу әдiсi бойынша салықтарды тiкелей және жанама
Тiкелей салықтар – тiкелей салық төлеушiден немесе тiкелей
Тiкелей салық:
-халықтың табыс салығы;
-кәсiпорын табысына салық;
-капитал өсiмiне салық;
-мұрагерлiк пен сыйға тартуға;
-мүлiктiк салық.
Тiкелей салықтардың өзi нақты және жеке салықтарға бөлiнедi.
Нақты салықтар – салық төлеушiден емес салық төлеушiнiң
Жеке салық халықтың жеке табысынан ұсталынатын салық жатады
Тiкелей салықтың ең басты артықшылығы болып, егер де
Ал кемшiлiгi болып тiкелей салықтар бойынша жеңiлдiктер заңсыз
Жанама салықтар салықтың-соңғы тұтынушыға ауысуы арқылы жүргiзiлетiн салықтар
Жанама салықтардың өзi индивидуальдi жанама салықтар, әмбебап және
Индивидуальдi жанама салықтарға – акциз салығы жатады.
Әмбебап жанама салықтарға – қосылған құн салығы жатады.
Фискальдi монополиялы жанама салыққа баяғы кеңес одағына әрекет
Жанама салықтардың қолданылуында ең басты кемшiлiгi болып тауарлардың
Ал жанама салықтардың ең басты артықшылығы салық төлеушiлердiң
Салық төлеушi субьектiге байланысты салықтар келесiдей түрге бөлiнедi.
а) Жеке тұлғалар төлейтiн салықтар.
ә) Кәсiпорындар, ұйымдар және мекемелер, яғни заңды
Салықтардың бюджетке аударылуына қарай салықтар:
а) Жалпы мемлекеттiк салықтар;
ә) Жергiлiктi салықтар;
б) Регионалды салықтар болып бөлiнедi.
Салықтардыiң бағытты мақсаттарына қарай салықтар жалпы және арнайы
Жалпы салықтар мемлекеттiк бюджеттiң жалпы қалыптасуы үшiн
Қазақстан Республикасының салық жүйесiн мемлекет
Салық жүйесi мемлекет қаржы көздерiн
Салық жүйесi – нарықтық қатынастардың құрамдас бөлiгi.
Кез-келген елдiң салық жүйесi
Салық объектiсi-салық салу барасында мемлекет заң бойынша салық
Салық субъектiсi - заң-бойынша салық төлейтiн салық төлеушiлер
Корпорациялық табыс салығын Қазақстан Республикасының тұрақты мекемелерi
Салық салу объектiлерi бар жеке тұлғалар
мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен төленетiн атаулы әлеуметтiк көмек,
балаларға және асырауындағы адамдарға алынатын
Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес қызметкерге еңбек мiндеттерiн
жеке тұлғалардың Қазақстан Республикасы
мемлекеттiк бағалы қағаздармен және агенттiк облигациялармен
әскери қызметтiң барлық тұрлерiне берiлетiн төлемдер;
лотерея, ұтыстар (5 айық есептiк көрсеткiш);
қоғамдық жұмыстарды және кәсiби оқуарға байланысты төлемдер;
гранттар қаражаты есебiнен төленетiн төлемдер (еңбекақы
сапарлармен байланысты жағдайларда төленетiн төлемдер (Қазақстан
экологиялық аймақтарда зардап шеккен азаматтарды әлеуметтiк қорғауда;
мемлекет қаражаты есебiнен төленетiн бiржолғы төлемдер;
айлық есептiк көрсеткiшiнiң 50 еселенген шегiндегi төлемдер;
қызметтiк iссапарлар кезiнде төленетiн өтемдер;
Қазақстан Республикасы азаматы болып табылмайтын
шетелдiң жеке тұлғаларының салық салынуға тиiс ресми табыстары;
мемлекеттiк орталықтан берiлетiн зейнетақы төлемдерi;
геологиялық –барлау, топографиялық -геодезиялық және iздестiру жұмыстарымен
мамандық бойынша және бiлiктiлiгiн арттыруға бағытталған шығыстар;
бала асырап алған ата-аналарға берiлетiн жәрдемақылар;
мұраға, қайырымдылық түрінде алған мүлiктiң құн;
мемлекет тарапынан белгiленген степендиялар;
он алты жасқа толмаған балалардың демалыс жолдамалары;
сақтандыру төлемдерiнiң сомалары;
сот шешiмi бойынша тағайындалған сомалар;
зейнетақы жинағның сомалары.
Қосылған құн саалығы таурларды (жұыстарды, қзмет көрсетулердi) өндiру
Қосылған құн салығының объектiлерi- салық салынатын айналым, салық
Қазақстан Республикасының кеден заңдарына сәйкес Қазақстан
Тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) Қазақстан Республикасының аумағында
Салық салынатын айналымның мөлшерi қолданылатын бағалар мен
Тауарларды (жұмыстарды, қызметтердi) айырбастау кезiнде немесе оларды
Берiлген тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердiң) құнына жалақы мен
Егер тауарлар (жұмыстар, қызметтер) салық төлеушiге
Құрылыс, құрылыс –монтаж, жөндеу-құрылыс жұмыстарын жүзеге
Тасымалдауды жүзеге асырушы салық төлеушiлерде жол
Акциздер- Қазақстан Республикасы аумағында импортталатын тауарларға салынады.
Салық салу объектiсi болып:
акциз төлеушiнiң өзi жасап шығарған және өндiрген және
бензиндi және дизель отынын бөлшек, көтерме (авиациялық бензиндi
мемлекетке өткен және мемлекет меншiгiне өтеусiз берiлген акцизделетiн
ойын бизнесi саласындағы қызметтi жүзеге асыруы;
лотереяларды ұймдастру және өткiзуi;
акцизделетiн тауарлардың, акциз алымы маркаларының бұлiнуi,
Акциз салығы салынбайтн айналымға:
акцизделетiн тауарлар экспорты;
уәкiлеттi мемлекеттiк орган белгiлейтiн квоталар шегiндегi этил спиртi;
этил спиртi емдiк және фармацевтiк дәрi-дәрмек әзiрлеу үшiн
0,1 литрден аспайтын тұтынушылардың ыдысындағы құрамында спиртi бар
Жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдерiн- техногендiк
Жер қойнауын пайдаланушылардың арнаулы төлемдерiн:
бонустарды;
қол –қойылатынын;
коммерциялық табуды;
роялтидi;
өнiмдi бөлу бойынша Қазақстан Республикасының үлесiн есептеу
Әлеуметтiк салық- Қазақстан Республикасының резидент заңды
мемлекеттер, мемлекеттердiң, үкiметтерi және халықаралық ұйымдар желiлерi арқылы
Қазақстан Республикасы Прензидентi Қазақстан Республикасы
спорт жарыстарында, байқауларда, конкурстарда жүлделi орындар үшiн белгiленетiн
ұйым таратылған немесе жұмыс берушiнiң қызметi тоқтатылған, қызметкерлердiң
пайдаланылмаған еңбек демалыс үшiн жұмыс берушiнiң қызметкерге төлейтiн
Қазақстан Республикасы заңдарына сәйкес жинақтаушы зейнетақы
Жер салығы. Жер салығын төлеушiлер:
жеке меншiк құқығындағы;
тұрақты және пайдалану құқығындағы;
бастапқы өтеусiз уақытша жер пайдалану құқығындағы салық салу
Шаруа (фермер) қожалықтарына арналған арнайы салық режимi
мемлекеттiк бюджет есебiнен ғана қамтылатын ұйымдар;
жер қойнауын пайдаланушылар:
уәкiлеттi органның қылмыстық жазаларды атқару саласындағы тұзеу мекемелерiнiң
Ұлы Отан соғысына қатысушылар және соларға теңестiрiлген адамдар,
тұрғын үй қоры, соның iшiнде оның жанындағы құрылыстар
жеке үй шаруашылығын жүргiзу, бау-бақша шаруашылығы үшiн берiлген
гаражға арналған жер учаскелерi бойынша;
тұрғын үй қоры, соның iшiнде оның жанындағы құрылыстар
Дiни бiрлестiктер жер салығын төлемейдi. Салық кодексi бойынша
Жер учаскесiне құқықты куәландыратын құжаттар болмаған жағдайда,
Салық салу объектiсi: жер учаскесi (жер учаскесiне ортақ
Мыналар салық салу обектiсi болып табылмайды:
елдi мекендердiң ортақ пайдалануындағы жер учаскелерi. Алаңдар, көшелер,
ортақ пайдаланудағы мемлекеттiк автомобиль жолдары желiсi
Көлiк құралдары салығы. Көлiк құралдары салығын төлеушiлер
Қазақстан Републикасының үкiметi белгiлейтiн көлiк құралдарына қажетiлiк нормативтерi
Салық салу объектiсi болып табылатын бiр автокөлiк құралы
Салық салу объектiсi болып табылатын бiр автокөлiк құралы
Ауылшаруашылық құрылымынан шығу нәтижесiнде пай ретiнде алынған, пайдаланылған
Салық салу объектiлерi, уәкiлеттi органда мемлекеттiк тiркеуге жататын
—жүк көтергiштiгi 40-тонна және одан асатын карьерлiк
—мамандандырылған медециналық көлiк құралдары салық салу объектiлерi болып
Салық салу обьектiсi болып мыналар табылады: заңды тұлғалар
Концервацияда тұрған негiзгi құралдар, жалпыға ортақ пайдаланылатын мемлекеттiк
Мүлiк салығы нақты тiкелей салық қатарына жатады. Мүлiк
Салық төлеушiлер: меншiк иесi, меншiктi сенiм бiлдiрiп басқару,
Салық салу объектiлерi:
- кәсiпкерлiк қызметпен айналысатын заңды және жеке тұлғалардың
- жеке тұлғалардың кәсiпкерлiк қызметте пайдаланылмайтын, азаматтардың
Салық салу объектiлерi мен салық салуға
қызметiн жер қойнауын пайдалануға арналған келiсiм-шарттарға
тiркелген активтердiң, соның iшiнде қаржы лизингi бойынша
амортизациялауға жатпайтын тiркелген активтердiң құнын растайтын есеп
Бастапқы құжаттарды және бухгалтерлiк есеп тiркелiмдерiн
Есеп құжаттамасы электрондық көздерде жасалған кезде салық
Салық объектiлерi мен салық салуға байланысты объектiлердiң бөлек-бөлек
Салық есептiлiгi- салық төлеушi, салық агентi салық органдарына
Салық есептiлiгiне мынадай құжаттар, сондай-ақ олардың қосымшалары мен
салықтың әрбiр түрі және бюджетке төленетiн басқа да
резидент емес жеке тұлғаға салынатын жеке табыс
арнаулы салық режимдерiн қолдануға, патент алуға өтiнiштер;
салық салу объектiлерi мен салық саынуға байланысты
қосыған құн салығын бюджеттен қайтарып алуға
қосылған салық салуды болғызбау туралы халықаралық
шот- фактура тiзiлiмi;
электрондық мониторингке жататын, салық төлеушiлер табыс
Салық есептiлiгiн салық төлеушi, салық агентi не
Салық төлеушi қайта ұйымдастырылғанда, таратылғанда қайта ұйымдастырылған, таратылған
Салық төлеушiлер, салық агенттерi салық есептiлiгiн өз
өзi келу тәртiбiмен;
хабарланатын етiп почта арқылы тапсырыстық хтпен;
уәкiлеттi мемлекеттiк орган белгiлеген жағдайларда ақпаратты компьютерлiк
II. Қазақстан Республикасы салық жүйесіндегі салықтардың түсімін
2.1. Қазақстан Республикасының салық жүйесi
Салық жүйесін мемлекет пен жеке және заңды тұлғалар
Салық жүйесі мемлекет қаржы көздерін жасаудың ең
1 кезең (1992-1995 ж.ж) – жаңа салық жүйесі
2 кезең (1996-1998 ж.ж) – нарықтық экономика талаптарына
3 кезең (1998-2000 ж.ж) – барлық қағидалардың ескерілуі
4 кезең (2001-2002 ж.ж) – Жаңа Салық Кодексі
Қазақстан Республикасының 1991 жылдың 25 желтоқсанында қабылданған ҚР
Осы Заң бойынша алғаш рет ҚРда 42 салықтың
- жалпы мемлекеттік салықтар - 10;
- міндетті түрде төленетін жергілікті салықтар мен алымдар
- жергілікті салықтар мен алымдардың түрлері –
Бұл салықтардың негізін табыс салығы, пайдаға салынатын
Алғашқы салық жүйесінің көптеген кемшіліктері де болды. Атап
Аталмыш концепцияны іске асырудағы негізгі кезең болып ҚР
1999 жылы салық жүйесі 5 рет күрделі өзгерістерге
Қазақстан Республикасының салық жүйесiн мемлекет
Салық жүйесi мемлекет қаржы көздерiн
Салық жүйесi дегенiмiз белгiленген тәртiппен жиналатын салықтар, алымдар
салық органдары жүйесiнiң болуы;
салық заңдылықтарының жүйесi және принциптерi;
салық саясаттың принциптерi;
салықтардың бюджеттер бойынша бөлiну тәртiбi;
салықтық бақылаудың формалары мен әдiстерi;
салықтық өндiрiстiң шарттары мен тәртiптерi;
халықаралық екi рет салық салуды шешу проблемаларының нақты
Салық жүйесi келесiдей экономикалық көрсеткiштермен сипатталады:
салықтық ауыртпашылық (бiздiң елiмiзде 48-50(, ал дамыған шет
iшкi және сыртқы саудадан тұсетiн салықтық табыстар қатынасы;
тiкелей және жанама салық салу қатынасы.
Салық ауыртпашылығы дегенiмiз қоғамдағы салықтардың рөлiн сипаттайтын және
Кейбiр дамыған шет мемлекеттерде бюджеттiң кiрiс көзi ел
Көптеген дамыған шет мемлекеттерде тiкелей салық
- салық салу объектiсiне байланысты;
- қолданылуына қарай;
- экономикалық ерекшелiгiне байланысты;
салық салу объектiсiн бағалау дәрежесiне қарай.
Салық жүйесi – нарықтық қатынастардың құрамдас бөлiгi.
Кез-келген елдiң салық жүйесi
Салық салу объектiсiне қарай салықтар-тiкелей және жанама салықтар
Тiкелей салықтар дегенiмiз- тiкелей салық төлеушiден ұсталатын салықтар.
Жанама салықтар- тiкелей емес жанама тұрде тауар немесе
Жанама салықтарға мына салықтар жатады:
қосылған құнға салынатын салық;
акциздер;
баж салығы.
Жанама салықтарды сатушы емес сатып алушы, яғни
Бюджетке тұскен соң қандай шараларға жұмсалатын белгiсiне қарай
Жалпы салықтарға жататын салықтар: заңды және жеке тұлғалардан
Арнайы салықтар бюджетке тұскен соң алдын ала белгiленген
Экономикалық белгiсiне қарай салықтар табысқа салынатын салық
Табысқа салынатын салық төлеушiнiң кез-келген салық салынатын объектiсiнен
Олардың қатарына мына салықтар кiредi: заңды және жеке
Ал тұтынуға салынатын салықты, салық төлеушi, тұтынушы ретiнде
Салық салу объектiсi бағалау дәрежесiне қарай нақтылды және
Нақтылы салықтар –салық төлеушiнiң салық салу объектiсiнен
Оларға жер салығы, мүлiк салығы жатады.
Дербес салықтар салық төлеушiнiң салық төлейтiн объектiсiнен алынатын
2.2. Қазақстан Республикасы мемлекеттік бюдеттегі салық түсімдерін талдау
Бюджеттiң қалыптасуында салықтар үлкен маңызға ие. Сонымен
корпорациялық табыс салығы;
жеке табыс салығы;
әлеуметтiк салық;
жер салығы;
көлiк салығы;
акциздер;
қосылған құн салығы;
мүлiк салығы;
жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдерi.
Төмендегi кестеден мемлекет бюджетiндегi салықтардың тұсiмiнiң көлемi мен
Кесте-1
Қазақстан Республикасы салық жүйесiндегi салықтардың орындалуы
Мың тенге
Салықтар Жылдар
2004 2005 2006
Корпорациялық табыс салығы 10107922,5 4951686,0 7276365,1
Жеке табыс салығы 1590348,4 2043308,2 2656696,5
Әлеуметтiк салық 5044295,1 5862455,4 6456900,5
Жер салығы 338337,5 338359,3 331144,0
Көлiк салығы 366554,0 376910,0 305750,0
Акциздер 3127972,2 2920483,1 6155958,4
Қосылған құн салығы 3242333,1 4435230,2 5782774,2
Мүлiк салығы 494640,4 570755,1 782773,7
Жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы төлемдерi
24048,1
45891,8
65032,2
Барлығы: 24336451,3 21545079,1 29813394,6
Жоғарыдаға кестедегi мәлiметтер бойынша салықтардың жалпы көлемi
- корпорациялық табыс салығы -7276365,1 мың тенгенi
- жеке табыс салығы -2656696,5 мың тенгенi
- әлеуметтiк салық -6456900,5 мың тенгенi
- жер салығы -331144,0 мың тенгенi
- көлiк салығы -305750,0 мың тенгенi
- акциздер -6155958,4 мың тенгенi
- қосылған құн салығы -5782774,2 мың тенгенi
- мүлiк салығы -782773,7 мың тенгенi
- жер қойнауын пайдаланушылардың салықтары мен арнаулы
Кейбiр дамыған шет мемлекеттерде бюджеттiң кiрiс көзi ел
III Қазақстан Республикасының салық жүйесін дамыту жолдары
3.1 ҚР салық жүйесін дамытуда кездесетін мәселелер
Мемлекет белгiлi бiр таптардың мүдделерiн қорғай отырып, бiр
Мемлекеттiң нарықтық экономикада атқаратын қызметтерiн
-тиiмдiлiктi қамтамасыз ете отырып, монополияға жол
нарықтық жүйе еңбекке жарамсыз топтар мен балалар,
бағаның өзгеруi мен бағалық мехзанизмдi ретке келтiредi:
прогрессивтi салық салу;
зейнеткерлер, еңбекке жарамсыз көп балалы, жұмыссыздар, әлеуметтiк
экономикалық түрақтылықты сақтау;
шаруашылық жүргiзу туралы бекiтiлген шешiмдердi заңдылық- құқықтық
несие саясатын жүргiзу, ақша айналымын түрақтандыру.
Жалпы мемлекеттiң саладағы саясаты екi бағытта жүргiзiледi:
бiлiм беру, денсаулық сақтау, экология сферасында күрделi мемлекеттiк
нарыққа көшуге байланысты халықты әлеуметтiк жағынан қорғау.
Экономиканы реттеуде мемлекет әртүрлi тәсiлдер қолданады: әкiмшiлiк-
Нарықтық қатынастар жағдайында салықтарды мемлекет тек экономикалық
Салықтар өте күштi әлеуметтiк қүрал болғандықтан оларды
Мемлекеттiң экономикасын көтеруде оның азаматтарының ақшалай
Тауар –ақша қатынастары неғұрлым дамыған елдерде
Іай мемлекетте болмасын бюджетке түсетiн түсiмнiң негiзгi
Жүргiзiлiп жатқан экономикалық реформалардың басты мақсаты шаруашылық жүргiзушi
Салық салу механизiмi кез -келген экономикалық жүйенiң
Кез- келген елде, мемлекет шығындары мен салық
Нарықты экономикалық елдерде салықтар мемлекеттiк және муниципалдық табыстарда
Сондықтан салықтарды төлеу- төлеушiлер үшiн онша қызық
Дүние жүзiлiк тәжiрибе көрсетiп отырғандай, бүкiл өркениеттi мемлекеттердегi
Іазiргi кездегi жағдайларға салықтардың мәнi мен
Ендi, салықтар ұлттық табысты мемлекеттендiрудiң маңызды құрамы
Салықтар экономикалық белсендiлiктi реттей отырып, өндiрiстiк процестерге де
Үкiметiмiздiң алдында түрған мiндет ол түрақты қабылданған
Салық төлеушi және жинаушы салық төлеу процесiнде
Әрине, мемлекет барысында бюджеттiң кiрiс бөлiгiн көбейтуге
Экономикалық iс –шаралар барысында ықпал ету, мемлекеттiк қажеттiлiк
Кiрiс пен таза пайданы экономиканың жаңа бiр саласына
Нақты салаға салық жеңiлдiгiн орнату тәжiрибе көрсетiп отырғандай
3.2 Салық жүйесін жетiлдiру жолдары
Өркениеттi iрi мемлекеттердiң экономикалық даму деңгейлерi олардың
Демек, елiмiздiң экономикасын дамытудың басты тетiктерiнiң бiрi
Елiмiз экономикалық дамудың нарықтық бағытына бет
1991 жылы елiмiз тәуелсiздiк алып, өз алдына
Салық кодексiн қабылдаудағы басты мақсат – салық
Барлық денгейдегi бюджеттерге салықтар мен
салық заңдарын салық салудың тәртiбiн оңайлатуға бағытталған
акцизделетiн өнiмдер бойынша , оның iшiнде
салық салу мақсаты үшiн жылжымайтын мүлiктiң құнын
капиталды ресми емес экономиканың аясынан шығару үшiн
алымдар мен бюджетке төленетiн басқа да
Салық заңдары нормаларының бiр түрғыда түсiндiрiлуiн қамтамасыз
Жаңа салық заңдарында салық салудың базасын
¶кiмет Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығы елдерiне қатысты
Салық әкiмгерлiгiн жақсарту жөнiндегi жұмыс жалғастыратын болады:
Трансферттiк бағалар мен аффилиирлендiрiлген компаниялар-ды бақылаудың
Сауда мен қызмет көрсету саласында
Қорытынды
Мемлекет тәуелсiздiгiнiң ең басты шарттарының бiрi
Қай кезде болмасын кез-келген елдiң қағамдық
Ең ағашқы салық саясаты қаланған кезде, кәсiпкерлiк
Сондай-ақ, аталмыш кезеңдi жаңа экономикалық қатынастардың ендi-ендi
1995 жылы Қазақстан Республикасы Президентiнiң
Ал бұгiнгi таңда кемелiне келген елiмiздiң
Бiз салық заңын әлемдiк Салық кодексiнiң үлгiсi
Егер, Қазақстан Республикасының Салық кодексiн басқа елдердiң
Қазiргi таңда салық және кеден органдарын автоматтандыру
Қазiргi кезде кiрiстер өсуде, экономиканың көптеген салалары салық
Пайдаланылған әдебиеттер
Қазақстан Республикасының кодексi
Ермекбаева, Зейнелегбдин. Налоги и налогооблажение. Алматы 1995г.
Ермекбаева Б.Ж. (Жалпы мемлекеттiк салықтар( / Алматы (Экономика(,
Қазақстан Республкасы Салық кодексi 2004 жыл қаңтар
Карагусова Г. (Налоги: сущность и практика пользования( -Алматы,
Мән берiлер мәселелер- Салық қызметi туралы, (Қаржы -қаражат(
Дуканич Л.В. ''Налоги и налогообложение'' Ростов-не-Дону
Бухгалтерлiк бюллетенi, 2004ж, 2001ж N1-12
Налоговое законодательство РК. /Изд (Қаржы-қаражат(-1997г.
Аудит и налогооблажение –2001 N1-12
Деловой мир Казахстана –2001г. N3,с 20-22
Юткина (Налоги и налогооблажения(. Москва, Учебник
А.И. Худяков, Н.Е. Наурызбаев. Налоги: понятие, элементы, установление,
А.И. Худяков. Налоговое право РК. Алматы (Жетi жарғы(
Дербисов Е.Ж., Ержанов С.Ж.
Салыққа салаутты көзқарас керек Зерде N3 2001ж.
Салық жинауда салғырттық болмасын. Қ. Ашутов. Қаржы-қаражат
Бабкина С. Новая налоговая политика
1
17
23