Қазақстанның сыра нарығы

Скачать




1 Қазіргі заманғы кәсіпкерліктегі маркетингтің
1.1 Маркетингтің мәні, түрлері және жіктелінуі
1.2 Кәсіпкерліктің теориясы, және экономикалық мазмұны
1.3 Кәсіпкерлік жүйедегі маркетингтің қолданылуының теориялық негізі
2 ҚР кәсіпкерлікті дамытудағы маркетинг жүйесін қолдануды талдау
2.1 ҚР кәсіпкерліктің қалыптасуы мен жандануын зерттеу
2.2 АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” кәсіпкерлік қызметінде маркетингті қолдануды
2.3 АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” бәсекеқабілеттілік қызметін талдау
3 Қазақстанның кәсіпкерлік саласында маркетингті қолдануды жетілдіру
3.1 Отандық бизнес-жүйеде маркетинг механизмдерін қолданудың негізгі бағыттары
3.2 Кәсіпорын қызметіндегі маркетингтің келешектік мүмкіндіктері
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Бүгінгі өркениетті дүниенің экономикалық даму жүйесіндегі болашағы күмән келтірмейтін
Кейінгі жылдары шағын және орта кісіпкерлікті дамытуға көбірек көңіл
Қазіргі нарықтық экономикада кәсіпкерлікті дамытудың негізгі қозғаушы күші
Дамыған елдердің көпшілігінде экономикалық өсудің шешуші бір факторы
Дипломдық жұмыстың мақсаты - АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра
Дипломдық жұмыс кіріспеден, үш бөлінен және қорытынды бөлімінен құралады:
1.Қазіргі заманғы кәсіпкерліктегі маркетингтің экономикалық мазмұны
Маркетингтің мәні,түрлері және жіктелуі
Біздің еліміздің экономикасының нарықтық қатынастарға өтуі біз үшін
Дәл қазіргі уақытта «маркетинг» сөзі кәсіпкерлік қызметпен айналысатын,нарықты
Маркетинг нарықпен тікелей байланысты ғылыми пән болып табылады. Барлық
Сатып алушылар және сатушылар өзара әрекет ете отырып нарықты
Маркетинг өмірдің шынайы қажеттіліктеінен туындайды . Маркетингтің кейбір элементтерінің
«Маркетинг» түсінігінің негізінде «нарық» термині жатыр және ол нарықтық
Бұл маркетингтің «дәстүрлі» анықтамасы, мұндағы бастысы тауарлар мен
Американдық маркетинг ассоциациясы (АМА) дәстүрлі анықтаманы
Тұтынушыларға қажетті тауарларды өндіру және ұсыну үшін олардың
Сұранымды басқару кәсіпорын ұсынатын тауарларды (қызметтерді) сатып алу
Сұранымды қанағаттандыру – бұл тек осы кезде бар тауарлар
Маркетингтің маңызды жақтарының біріболашаққа бағдарланушылығы, еретін анықтамасы: «Маркетинг» -
Маркетингтің мақсаты - сұранымды қалыптастыру және ынталандыру, фирмалардың
Басқаша айтқанда, кәсіпорын өнімді шығармас бұрын нақты тұтынушылардың
Маркетинг – бұл тауарды итермелеу және күштеп
Ф.Котлер мынадай анықтама береді: «Маркетинг билігін төмендетіп,- айырбас
Маркетинг негізіне жататын бастапқы идея адамдардың мұқтаждық идеясы
Талап – тілектер. Адамдардың қажеттіліктері шексіз, ал оларды қанағаттандыру
Адамдардың мұқтаждықтары, талап - тілектері тауарларды шығарудың қажеттілігін тудырады.
Тауар – қажеттілікті немесе мұқтаждықтың қанағаттандыра алатынның барлығы және
Алдын – ала болжау жасалық: әйел сұлу болып
«Тауар» тусінігі физикалык обьектілермен шектелмейді.
Мұқтаждықты өтей алатын қызмет түрін тауар деп атауға болады.
Тауар тұтынушының талап-тілегіне толық сәйкес келген сайын,өндіруші соғұрлым мол
Логикалық қорытынды мынада: өндірушілер тауарларын сатқысы келетін өздерінің тұтынушыларын
Адамдар өз мұқтаждықтары мен талап-тілектерін айырбас көмегімен қанағаттандыруды шешкен
Айырбас жеке тұлғалар өздері қалайтын обьектіні ала алатын төрт
Айырбас—маркетингтің негізгі түсінігі.Ерікті айырбас жасау үшін бес шарт сақталуы
1. жақтар ең аз дегенде екеу болуы қажет;
2. әр жақ екінші жаққа ұсынатын зат болуы керек;
3. әрбір жақ коммуникацияны жүзеге асыруға және өз тауарын
4. әрбір екінші жақтың ұсынысын қабылдауға немесе содан бас
5. әрбір жақ екінші жақпен істе байланысты болудың дұрыстығына
Бұл бес жағдай бар болғаны айырбастың мүмкіндіктерін туғызады.Ал айырбас
Егер айырбас ғылыми пән ретінде маркетинг түсінігінің негізі десек,онда
Келісім – А жағы Б жағына Х обьектісін беріп
Келісім бірнеше шарттардың орындалуын қажет етеді.
Ең аз дегенде екі құнды объектінің болуы.
Оны жүзеге асырудың келісілген жағдайлары.
Келісім жасаудың келісілген мерзімі.
Өткізудің келісілген орны.
Негізінен келісім жағдайлары заңмен қорғалып , қолдау көрсетіледі.
Қазіргі және күтілген сұранымның ерекшеліктері мен сипатына қарай нарық
Сатып алушының тауарға деген немқұрайлық ахуалы қалыптасқан жағдайда
Тұтынушылардың сатылымда жоқ тауарларға деген сұранымы болған жағдайда,маркетинтің міндеті
Егер де тауарға деген сұраным төмендесе, онда маркетинг міндеті
Тауар мен қызметтерге сұраным жеткілікті кездегі маркетинг міндеті
Сұраным ұсынықа сәйкес жағдайда маркетинг міндеті қол
Егер сұраным жоғары болып, оның қазіргі уақытта қанағаттандырылуы
Нарықта иррационалды сұраным болуы мүмкін,мысалы, арақ-шарап, темекі тауарларына және
1.2 Кәсіпкерліктің теориясы және экономикалық
Нарықтық экономика монополизм билігін төмендетіп, бәсекенің дамуына бағытталған
Әлемдік тәжірибие көрсеткендей , бұл мәселені кәсіпкерліктің дамуынсыз шешуге
Кәсіпкерлік қызмет шексіз әрқилы және де елеулі нәтижелерді
Кәсіпкерлік туралы алғаш рет жазбаша түрде 4000 жыл бұрын
Бизнеске қатысты Хаммурапи келесідей нақыл ереже
“Егерде шарап сатушының үйінде қылмескерлермен зұлымдық дайындалып жатса, ал
“Егерде құрылысшының тұрғызғын үйі кінәратсыз болмай, сол тұрғызған үйі
Кәсіпкерліктің негізгі үлгісінің нәтижесінде сол кезеңдердегі елдердің барлығына өркенниеттілікті
1980 жылдардан бастап, ШБ жаңа тауарлар мен қызметтерді және
Шағын кәсіпкерлік нарық қатынастарын ұдайы іске қосып отыратын ортаның
Шағын кәсіпкерлік өзінің мәнісі жөнінен нарықты экономика типіне жатады
Кәсіпкерліктің нарықтық экономикадағы нақты ролі келісілермен айқындалады:
жаңа жұмыс орындарын құрады;
жаңа тауарлар мен қызметтерді ендіреді;
ірі кәсіпорындардың қажеттіліктерін өтейді;
арнайы тауарлар мен қызметтерді қамтамасыз етеді.
Жаңа жұмыс орындарын құру – Кәсіпкерліктің өзімен алып жүретін
Жаңа тауарлар мен қызметтерді ендіру – Кәсіпкерлік бұл саладағы
Шағын кәсіпорындар тек қана жаңа жұмыс орындары мен тауарларды
Шағын бизнес – белгілі бір критерилер мен параметрлер бойынша,
ШБ айқындайтын келесі критерилер қарастырылады:
Жиынтық активтер – кәсіпорын иелігіндегі тауарлық-материалдық қорлар, жерлер, машиналар,
Меншіктік капитал – инвесторлармен салынған жиынтық капитал салымдары.
Сатудан түсетін жыл сайынғы түсім;
Жұмысшылар саны.
Барлық критерилердің өзіне тән ерекшеліктері бар. Бірақта жұмысшылар саны
Инфлияциялық тұрақты – оған валютаның сатып алушылық қабілетінің ауытқуы
Айқындылық – оны анықтау және түсіну өте оңай;
Салыстырушылық – ол бір салада қызмет атқарушы бірнеше кәсіпорындардың
Қолайлылық – кәсіпорыннан ол бойынша мәліметтерді алу өте оңай.
Барлық критерилер белгілі бір талаптарды орындауы қажет. Мысалы АҚШ-да
Кәсіпкерліктің қалыптасуы, дамуы және қызмет етуі, с.қ. оның
Нарықтық экономикасы дамыған елдердің тәжірибесінен кәсіпкерлікке жалпы бір
Шағын кәсіпорындардың қарқынды дамуы жаңа технологиялар, құралдар мен техниканың,
ШБ өндірістік мүмкіншіліктері, оның дамуының нақты бағыттары ірі фирмалар
Кәсіпкерліктің дамуына ықпал етуші маңызды шарттар мен факторлар:
Қоғамдағы саяси жағдай;
Елдің экономикалық жағдайы;
Экономика саласындағы мемлекет саясаты;
Шағын бизнесті демеу шаралары;
ШБ құқықтық қамтамасыз ету;
Салық саясаты;
Қаржы-несиелік саясат;
Тұрғындардың өмір сүру деңгейі;
Кәсіпкерліктің өркенниеттілігі.
Осыған байланысты ағылшын ғалымдарының зерттеу нәтижелері қызығушылық туғызады. 1979-1989жж.
Шағын фирмаларға қатысты келесі артықшылықтарды қарастыруға болады:
Икемділік және жұмылдырғыштық нарық талаптарына, сұраныстарына шұғыл түрде әсер
Меншік иесі мен басқарушыны бір тұлғаға біріктіре алады, шағын
ШБ маңызды айрықшылығына оған тиімділікті қамтамасыз ететін жұмысшылардың өзара
Ақпараттың жоғарғы қарқында өтімділігі – шағын кәсіпорындарда ақпараттардың аз
Фирманың шағындылығы, оған тиімді, оңтайлы басқарушылықты қамтамасыз етеді.
ШК ұйымдастыруда негізгі құралдарға ірі капиталдық салымдар қажетсінбейді. Осы
Кемшіліктері:
Тәуекелділік дәрежесі өте жоғары банкроттыққа ұшырау қауіпінде жұмыс істейді.
Капитал жинақталымы мүмкіншілігінің төменгі деңгейі. Өндірісті кеңейтуде шағын кәсіпкер
Несие алудағы шектеулер мен тосқауылдар.
ШК қызмет ету аясы шектелген. ШК қор сыйымдылығы мен
ШК кәсіпорындары үшін тауарды сатып алу көлемі өндіріс масштабымен
1.3 Кәсіпкерлік жүйедегі маркетингтің қолданылуының теориялық негізі
Жаңа фирманы ұйымдастыру кәсіпкерлік қызметтің жауапты және еңбекті қажет
Кез келген жаңа кәсіпорын, идеялардың туындауынан етек алады.
Қандай да болмасын салада бизнес-идеяларды іске асыру үшін кәсіпкер
Кез-келген кәсіпорынның жұмыс істеуі нақты уақыт тәртібінде жүзеге асуда,
Бизнес үшін мүмкіндіктер терезесі
Нарық
көлемдері
100 млн.
теңге
Нарық
50 млн.теңге
25 млн. теңг
10 млн. теңге
Сурет 1
Кез-келген кәсіпкер осындай талдау жүргізуі қажет, себебі бұл кәсіпорынға
Дамыған нарықтық экономикасы бар елдердегі және нарықтық реформа жолына
Бүгінде жеке кәсіпкерлік бизнесті ұйымдастырудың ең көп тараған
Серіктестік – бұл пайда табу мақсатында 2 не одан
Біріккен кәсіпорындар – бізде де, шетелде де бизнесті ұйымдастыруды
Заңға сәйкес өндірістік кооператив жеке еңбеккердің қатысуы мен мүшелерінің
Коммандивтік серіктестік – серіктестіктің міндеттемелері бойынша иелігіндегі барлық мүліктерімен
Жауапкершілігі шектеулі серіктестік – қатысушылары серіктестіктің міндеттемелері бойынша жауап
Қосымша жауапкершілігі бар серіктестік – қатысушыларының жарғылық қрға салған
Корпорация – бизнестің ең көп тараған және қалаулы түрі
Бұл проблема бизнесті ұйымдастырудың S – Корпорация деген түрін
Салық тұрғысынан S – Корпорациясы серіктестікке өте ұқсас келеді.
Кәсіпорынның тиімділігі дәрежесі бағаланып, бизнесті ұйымдастыру түрі таңдалғаннан кейін,
Әрбір американдықтың аңсаған арманы өз кәсіпорындарын құру екендігі күнделікті
Жаңа кәсіпорын құру жоғары дәрежелі тәуекелмен байланысты. Көптеген кәсіпорындар
Соңғы жылдары Қазақстанда кәсіпкерлік белсенділік үрдісі байқалуда. Бірақ өкінішке
Өткір бәсекелік күрес жүріп жатқан нарықты таңдайды;
Адамдардың не сатып алуды қалайтындықтары туралы нақты мәліметтері жоқ;
Нарықтағы сұраныс өзгерістеріне жауап қайтармайды;
Маркетинг, өнім, қаржы және басқа стратегия түрлерін дұрыс таңдау
Осыны ескере отырып, фирманы құрар алдында кәсіпкер белгілі бір
Кәсіпорынның атын таңдау мен оны тіркеу бизнестің өмір сүру
АҚШ - та фирманың тіркеуге алынуына 1 күн кетеді
Тіркелу кезіндегі артық бюрократиялық созушылықтар мен тіркеуге алу төлемдерінің
Заңды тұлғаны құру, тіркеу немесе жою фактісін куәландыру;
ҚР аумағында құрылған, қайта ұйымдастырылған және өз қызметін тоқтатқан
Заңды тұлғалар бойынша мемлекеттік тіркеу жүргізу – қызығушылық танытушы
Жеке кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу.
1. Жеке кәсіпкерлік субъектілерін – заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу
ЗТ құрмай жеке кәсіпкерлікті жүзеге асыратын жеке тұлғаларды мемлекеттік
2. Келесі шарттардың біреуіне сай болу керек
1) тұрақты негізде жалдамалы жұмыскерлердің еңбегін пайдалану;
2) жеке кәсіпкерліктен Қазақстан Республикасының заңдарында жеке тұлғалар үшін
ҚР салық заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік тіркеусіз аталған
3. Егер өтініште өзге мерзім көзделмесе, дара кәсіпкерді
Дара кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің нысанын ҚР Үкіметі
4. Дара кәсіпкер мемлекеттік үшін:
1) тіркеу органы белгіленген нысан бойынша өтінішін;
2) дара кәсіпкерді мемлекеттік тіркегені үшін алым соммасын
Өзге құжаттарды талап етуге тиым салынады.
Осы аталған құжаттар ұсынылғаннан кейін келесі жұмыс күнінен кешіктірмей
5. Жеке кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік тіркегені үшін алым
6. Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік беруге өтініште көрсетілген деректер
7. Дара кәсіпкер мемлекеттік тіркеу туралы куәлікті жоғалтқан жағдайда,
Мемлекеттік тіркеуді куәландыратын құжаттың телнұсқасын беру үшін
8. Бірлескен дара кәсіпкерлікті тіркеу кезінде өтінішті үшінші тұлғалармен
Мемлекеттік тіркеу туралы куәлік уәкілетті тұлғаға жазылады. Куәлікке тіркеу
9. Тіркеуші орган статистика бойынша уәкілетті органға дара кәсіпкер
2. Қазақстан Республикасының кісіпкерлікті дамытудағы маркетинг жүйесін қолдануды талдау
2.1 Қазақстан Республикасының кісіпкерлігінің қалыптасуы мен жандануын зерттеу
Соңғы жылдары Қазақстанда өз алдына жекелік, белсенділіктікті білдіре отырып
Кеңес үкіметі кезінде “кәсіпкерлік не бизнес” түсінігі экономикалық лексикадан
Қазіргі уақытта ҚР кәсіпкерлік жан-жақты бағытта өріс алуда.
Республикада кәсіпкерліктің дамуына қолайлы мүмкіншіліктер интенсивті түрде қалыптастырылуда, атап
Қазақстан Отандық кәсіпкерліктің өркендеу тарихын төрт кезеңге жатқызамыз:
Комсомолдық ұйымдар негізінде жастардың ғылыми-техникалық орталықтарының пайда болуы
Кәсіпкерліктің қалыптасуын 1988 ж. Қабылданған кооперация туралы туралы одақтық
Жалгерлік, біріккен кәсіпорындар, банктік қызмет, шағын кәсіпорындар мен шағын
КСРО тарауынан кейінгі егеменді республиканың пайда болып, өзіміздің кәсіпкерлікке
Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметтің заңдық негізі 90 жылдары қалыптаса
Жеке кәсіпкерліктің қалыптасуы екі вариант бойынша мүмкін болады: жеке
Жекешелендіру мемлектсіздендірудің бірқатар, тұтас жүйесімен сипатталынады, атап айтсақ:
Шаруашылықты басқаруды демократияландыру;
Мемлекеттік кәсіпкерлік қызметті шектеу;
Жеке меншік капиталды ынталандыру.
Жекешелендіруді қарапайым түрде меншіктің жаңа түрін құрайтын, оның ішінде
Қазіргі кезде Қазақстанда жекешелендіру үш негізгі бағыт бойынша іске
Жекелеген жобалар бойынша ірі және ерекше болып саналатын мүліктік
Орта кәсіпорындарды жалпылай жекешелендіру;
Сауда-саттықты іске асырушы шағын кәсіпорын коммуналдық, шаруашылықтық, тұрмыстық және
ҚР-да Жекешелендіру үдерісі үш кезеңде жүзеге асырылуда. Осы үдеріс
Бүгінгі таңда кәсіпкерлік қызметті реттеу ҚР сауда және
Шағын бизнесті дамыту мен қолдау бойынша табысты мемлекеттік саясат
Стратегиялық деңгей (саясаттың қалыптасуы);
Мекеме деңгейінен (әрекет етуші ұйымдар);
Кәсіпорын деңгейінен (шағын және орта бизнес);
ШОК дамыту мен қолдау бойынша мемлекеттік саясатты іске асыру
Мемлекеттік орган (саясатты өңдеу, басқа мемлекеттік билік органдарының алдында
Жеке құрылымдар (шағын бизнес орталықтары, бизнес-инкубаторы, оқу-консалтингтік орталықтар және
Қаржылық құрылымдар ( ШБ қолдау қоры, банктер,
Кәсіпкерлік құрылымдар (ассоциации, одақтар және т.б.) ШОК қолдауды
Жоғарыда аталғандарды есекере отырып, Қазақстанда ШБ қолдаудың келесі ұйымдастырушылық
Кәсіпкерлік бойынша Ұлттық кеңес, 1994 ҚРП жарлығы негізде құрылған
Кәсіпкерлік саясатын бағдарлаушы орган. Үкімет ішіндегі бұл орган кәсіпкерлікті
Саясатты іс жүзіне асырушы құрылымдар. Бұл жартылай мемлекеттік, жеке
Қаржылық құрылымдар. ШБ қолдау, демеу бойынша Қоры, екінші
Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылы ( «Қазақстанның бәсекеге
Шағын кәсіпкерлік субъектілері келешекте аймақаралық және әлемдік нарыққа
Аймақтық бағдарлама шағын кәсіпкерліктің біртіндеп және тиімді қалыптасуын,қызмет етуін
Экономикалық реформалардың табысты болуы мен олардың жекелеген учаскелердегі тежелуі
Қарағанды облысының шағын кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі жоспарлары мен бағдарламасы
Біріншіден – кәсіпкерліктің мемлекеттік саяси құрылымына және қоғамдағы әлеуметтік
Екіншіден – Қарағанды аймағының
интелектуалдық,қаржылық,технологиялық және кадрлық ресурстарын мейлінше жұмылдыру жолымен кәсіпкерлік
Үшіншіден – кәсіпкерлік істеріне мемлекеттің араласу шегін нақты белгілеу.
Бағдарламаны жүзеге асыру бойынша шаралар жоспары

Аяқтау
жауаптылар Орындау
мерзімі Болжан ған
Шығын дар Қарж-у
көздері
Бизнестің инновациялық саласына және әлеуметтік мәні бар жобаларға инвестиция
1 Ша ғын кәсіпкерлікті дамыту үшін Қарағанды аймағының
2009ж-5,0 Облыстық бюджет қаражаты
2 Қарағанды қ.территориясында халықаралық деңгейдегі көрме ұйымдастыру Көрме кешені
(келісім бойынша) 2008ж.
Кәсіпкерлер қаражаты
3 Көрме кешенінің қызмет етуі үшін құрал-жабдықтарын алу Құрал-жабдық-р
4 Қазақстанның басқа аймақтарынан және шетелдік бизнесмен,ғалым-экономистердің қатысуымен жыл
5 Қарағанды кәсіпкерлерінің сауда миссияларында,шетел көрмелері мен форумдарына қатысуы
(келісім бойынша) Жыл сайын
Кәсіпкер-р қаражаты
6 Кәсіпкерлер,экономикалық сала мен инфрақұрылым қызметкерлері арасында жыл сайын
7 Оьлыста әлеуметтік аз қамтылған тұрғындарға арналған әлеуметтік дүкендер
Кәсіпкер-р қаражаты
8 Аймақтық дамыту тұрғысынан келгенде аса бәсекелес экономика салаларын
«Сары-Арқа» ӘКК Технопарк UniScienTech» ЖШС қаражаты
9 Шағын кәсіпкерлік өкілдеріне арналған бизнестің инновациялық салаларындағы маркетинг
«Сары-Арқа» ӘКК Технопарк UniScienTech» ЖШС қаражаты
2.Бәсекеге қабілетті шағын кәсіпкерлік инфрақұрылымын дамыту және қолдау
1 Инновациялық бизнес аймағындағы жас мамандар қорын құру бойынша
Кәсіпкер-р
субъектілері,кәсіпкерердің қоғамдық ұйымдары мен ЖОО-ның қаражаты
2 Облыс ЖОО-да нарықтық типтегі оқыту бағдарламаларын құру бойынша
Кәсіпкер-р
субъектілері мен ЖОО-ның қаражаты
3 Арнайы оқыту курстарына бизнестің қажеттілігін анықтауға бағытталған мемлекеттік
4 Қарағанды,Жезқазған қ. Шағын кәсіпкерлік субъектілері үшін ресурстық орталық
6 Кәсіпкерлікті қолдауға облыстық,қалалық,аудандық шараларды (конференция,кездесу-кеңестер,дөңгелек үстелдер,семинарлар т.б.)ұйымдастыру және
3.Шағын кәсіпкерлік субъектілері қызметін құқықтық қамтамасыз ету
1 Кәсіпкерлік пен мемлекеттік қызметкерлер арасында билік пен бизнестің
2 Шағын кәсіпкерлік субъектілеріне – «шұғыл түзу,кезекші адвокат»-шұғыл
3 Қала және аудан әкімдерінде,облыстық басқарма мен департаменттерде кәсіпкерлік
4 Кәсіпкерлік қызметті реттейтін заңнамаларды жетілдіретін ұсыныстарды әзірлеу мен
4Ауылдағы шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін ұйымдастыру-әдістемелік
қамтамасыз ету
1 «Инновациялық бизнес мектебі» жобасын әзірлеу және жүзеге асыру,әдістемелік
2 Тауарлық несиелеу жобасын жүзеге асыру жоба КжӨД, «Кәсіпкерлікті
«Кәсіпкерлікті қолдау және дамыту қоры»ҚФ қаражаты
3 «Кәсіпкерлікті қолдау және дамыту қоры»ҚФ «Кәсіпкерлікті қолдау және
4 Ауылда жүзеге асырылатын инновациялық жобалардың жыл сайынғы байқауын
«Сары-Арқа»ӘКК АҚ,бизнес-ассоциациялар қаражаты
5 Ауылдағы шағын кәсіпкерлік субъектілеріне «Шағын кәсіпкерлікті дамыту қоры»АҚ
Шағын кәсіпкерлікті дамыту қоры»АҚ қаражаты
6 Нарықтық инфрақұрылым субъектілері мен жергілікті атқарушы органдар арасында
5.Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін материалдық және қаржылық қамтамасыз ету
1 Қайтарымсыз негізде жер төлемдерін бөлу үшін тұрғындарға қызмет
2 Коммуналдық жеке меншік нысандарына,соңынан кәсіпкерлік ортаға беру үшін
3 «Шағын кәсіпкерлікті дамыту қоры»АҚ аясында шағын кәсіпкерлік субъектілеріне
«Кәсіпкерлікті қолдау және дамыту қоры»ҚФ қаражаты
4 Шағын кәсіпкерлік субъектілерінен жалпы сатып алу көлемінің 30%-на
6.Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін ақпараттық қамтамасыз ету
1 Қарағанды аймағының әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы толыққанды талдаушылық және
2 Аймақ үшін маңызды экономикалық шаралардың(көрме,форум,акция т.б) жыл сайынғы
Кәсіпкер-р қаражаты
2.2 АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” кәсіпкерлік қызметінде маркетингті қолдануды талдау
Сыра ашыту - ерте кездегі өндіріс.Б.э.д. 7 мың жылдыққа
9 ғ. сыра Ресей өңірінде кең тарау алды. Мыңдаған
Жаңа сыраның тарихы алғыр өндірушілердің өнімд сапасының тұрақты жоғарлауында.Сыра
1958 ж Қарағанды қаласында қуаттылығы 1,5 млн.дал-ды құрайтын «Колос»
Эфес Бевередж (ЕВG) тобы өндірістік сыра және алкогольсіз сусын
1969 жылы (ЕВG) тобы өз қызметін сыра өндірісі бойынша
1999 жылы акцияның 77 түрік нарығындағы Топ сыраның лидері
1989-1999 жж аралығында Түркиядағы сыра секторы орта есеппен
Эфес Тобы құрылымының бейнесі:
Қазақстанда,Қырғызстанда, Азербайджанжа және Түркияда топтың
Coca-cola өнімдерін шығаратын 4 орталықтары бар.
Эфес Тобының стратегиясы, Топ заводтары жұмыс істейтін мемлекеттерде
Қазақстан сияқты үлкен мемлекетте қызмет жүргізу тауарды өткізу
Қазіргі таңда «Эфес» Тобының бөлімі АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА”
Кәсіпорынның инвестициялық бағдарламасы өздерінде бар өндірістік күштерді одан
Төменде АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра заводының 1999
Кесте 1.
Көрсеткіштер атауы 1998 жыл 1999 жыл
Жер 362 000 0
Құрылыс 383 812 308 000
Машина және техника 81 431 4 073 400
құралдар 79 097 184 000
Офистік құрал-жабдықтар
компьютерлер 51 598 40 000
жиһаз 17 070 0
Басқа да заттар 26 744 693 100
Нәтиже 1 001 752 5 298 500
Үздіксіз өңдеу жүргізулер өндірістік күшті күшейту және
Жүргізілген іс – шаралар нәтижесі:
Завод күштілігі жылына 40 млн.литр сыра өндіруге дейін
Сыра сапасы және дизайны европалық стандартқа сәйкестенді;
Сыраның қолдану мерзімі 6 айға ұзарды;
Сыра қораптары пластмассадан жасала бастады.
Төмендегі кестеде кәсіпорын қызметінің көрсеткіштері көрсетілген:
Кесте 2
Көрсеткіштер 1998
өткізу(литр) 7.046.000
Таза пайда ($ АҚШ) 4.221377
Таза пайда/ шығын ($ АҚШ)
Активтер құны ($ АҚШ)
Төленген капитал ($ АҚШ) 3.000.000
АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра заводы инвестициялық
Жоғары және тәуелсіз экономикаға ие Казақстан экономикасы эфес
«Эфес – Караганда» сыра зауытының жоспарланған
Кесте 3
Жоспарланған сату көлемі 2002 2003 2004 2005 2006 2007
Сату клемі
(мың литр.) 45000 60000 70000 80000 85000 90000 90000
Күтілетін нәтиже жан басына шаққандағы тұтыну арқылы сату көлемі
Қазіргі кезде отандық сыра өндірушілерінің 70% сыраларының
Бұл жағдай АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА”
АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра заводының негізгі
Компания балансында незгі цехтары бар:
- солодовенный;
- қайнату;
-бродильно-лагерлік;
-сыра құю цехы.
Сонымен қатар қосымша цехтар:
- механикалық;
- компрессорлық;
- құрылыс;
- транспорттық;
- электроцех;
- импорттық және жергілікті сыра сату бойынша сыра павильондары;
- асхана.
Сыра қайнату үрдісі белгілі кезеңдерден тұрады.
Жоғары сапалы сыраның негізі – сапалы шикізаттар мен материалдар.Компанияда
Бүгінгі таңда АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА”
1999 жылдың июль айынан бастап «Карагандинское» сырасы көтерме саудагерлер
Өнімді өткізуді талдау
Жаңадан құрылған кәсіпорынның алғашқы жылдардағы сыра сату көлемі
Бәсекелестік жағдайында бұл факт нарықты ұлғайтуға кедергілер келтірген.Завод
Қазақстанның басқа аймақтарына «Кока-кола Алматы Ботлерс» компаниясының диллерлері арқылы
2000 жылы АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра зауытымен 23,6
1. «Карагандинское» маркасы тұтынушыларға 1958 жылдан белгілі;
2.Бағақалыптастыру жүйесі өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттырады.
2001 жылы сыраны өткізу өткен жылмен салыстырғанда 2,6 млн.литрге
Диаграммадан көрініп отырғанындай АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА»сыра зауыты
Мұндай нәтижелер кәсіпорын қызметкерлерінің жұмыс қабілетіне, тиімді капитал
нақты белгіленген, анықталған басқару жүйесіне байланысты.
2001-2002 жылдың сату көлемі төмендегі кестеде көрсетілген:
Айлар 2001(факт) 2002(жоспар) 2002(факт) %жоспар-ң орындалуы
Январь 1 386 837 2 826 100 2 704
Февраль 1 420 409 2 073 400 2 137
Март 2 470 114 3 236 500 3 142
Апрель 2 922 578 3 861 000 3 570
Май 3 913 139 4 238 000 3 826
Июнь 3 550 911 4 610 000 4 629
Июль 4 246 885 4 735 000 5 134
Август 4 637 962 4 822 000 5 227
Сентябрь 3 043 754 4 094 000 4 125
Октябрь 2 461 161 4 071 000 3 957
Ноябрь 2 615 317 2 580 000 2 508
Декабрь 2 450 833 3 853 000 3 597
барлығы 35 119 900 45 000 000 44 560
Кестеден көріп отырғанымыздай мамыр айы кәсіпорын үшін пайдалы
Бұл жоспарда июль және август айлары нәтижелі
Осы себептен 2002 жылы жоспар 440 000 литрге немесе
Кестеде көрсетілген мәліметтерді талдай отрып сату көлемінің орта
2002 жылдың жоспар бойынша орташа сату көлемі:
45 000 000 / 12 = 3 750 000
2002 жылы өнімді өткізудің орта көлемі:
44 560 000 / 12 = 3 713 335
Есептеу нәтижесінен алдыңғы көрсеткіш 36 665 литрге жоғары
Келесі кестеден әрайдағы сату көлемінің көрсеткіштерін жылдық сату
Айлар
Айлық сату көлемі/
Жылдық орта сату көлемі
Январь 0,73
Февраль 0,57
Март 0,85
Апрель 0,97
Май 1,03
Июнь 1,25
Июль 1,38
Август 1,41
Сентябрь 1,11
Октябрь 1,06
Ноябрь 0,67
Декабрь 0,96
КӘСІПОРЫН ПЕРСОНАЛЫ
АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра заводы Қазақстан Республикасының азаматтары болып
Басқарушылар - Түркия мемлекетінің азаматтары болып табылады.
Кесте
Жұмысшылар,2002 ж Саны
Әкімшілік 30
Өндіріс 200
Өткізу және өндіру 30
Қойма және т.б. 38
АХО 11
Барлығы 309
Барлық жұмысшылар жоғарғы дәрежелі маман иелері.Мамандарды оқыту және
Таблица 4.
2000 ж АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра заводының еңбекақы
Еңбек ақы түрі 2000ж,АҚШ$
Еңбек ақы,премия 1 303 108
А – таза е.а.,барлығы 1 303 108
Үстеме -
Әлуметтік көмек 45 615
Сақтандыру 390 932
В – барлық басқа төлемдер 436547
(А+В) барлық түскен е.а. 1 739 655
Барлық еңбек ақы 1 739 655
Персоналдың орта еңбек ақысы 4 484
Қазақстанның сыра нарығы.
Қазақстан Республикасының сыра нарығы әлі қалыптасу үстінде.1980 жылдан 1991
Совет Одағының құлдырауы нәтижесінде,Қазақстанның еркін экономикалық аймаққа көшу
1991-2000 ж жергілікті сыра өндіру
Бұл уақыт аралығында Қазақстанда мемлекетке тәуеді сыра қайнату
1997 жылдан бастап жылына 21% жоғарлау көрсеткішімен
2000 жылы Қазақстанның сыра қайнату зуыттарының өндірісі
(Өндірілген сыра – 136 357 900 литр)
Республика экономикасының тұрақиану үрдістері нәтижесінде берілген нарық
Қазақстан Республикасының территориясында сыра өндіретін кәсіпорындар біркелкі орналаспаған.Бұл сыра
1996 жылдан бастап импорт 50% - ға төмендеген.Импорт
1996-2000 жылдарда жан басына шаққандағы сыра тұтыну көлемі
1996-2000 жылдар арасында сыраның бағасы көтерілген.1996-1999 жылдарда жылына 9%-дан
2000жылда Gallup Media Asia мәліметтері бойынша Республика халқының 67%-ы
АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” бәсекеқабілеттілік қызметін талдау
Нарықтық экономиканың ең басты принципі - тауар өндірушілердің еркін
Тұрақты тұтынылатын сыралар арасында үш марка лидер болып келеді:
Сыра нарығы.
Алкогольды сусын өндіру ерте заманнан бастап-ақ дамыған.Алдыңғы орындарды әдетте
Төменде қазіргі уақыттағы сыра тұтынушырларының көлемі және олардың
Өнім сорттары бойынша тұтынушылардың талғам диаграммасы
Диаграммадан көріп отырғанымыздай көпшілік тұтынушылар «Карагандинское» маркасын таңдайды.Бұл
Егер сыраның типтеріне байланысты көп тұтынылатын сыраларды анықтайтын
Сыраның күштілігіне байланысты тұтынушылар таңдау жасайды.Ең көп тұтынылатын сыра
Брендтар көзқарасы мен қарағанда маркалар жағдайы өзгеріп кетті. Жигулевское
Кесте
Август-Сентябрь 2001
Жигулевское Крагандинское 1
Тянь-Шань Тянь-Шань 0,72
Южная Столица Балтика 0,66
Крагандинское Дербес 0,54
Дербес Семь бочек 0,51
Ирбис Жигулевское 0,49
Балтика Шымкентское 0,38
Казахстанское Арай 0,31
Алатау Старый Мельник 0,28
Шымкент Южная столица 0,21
Сыра нарығының нег0ізгі параметрлері өзгеріссіз қалады.Сыраны сүйіп ішетіндер тек
Қазақстан нарығында сыра өнімдерін өндіруші ірі кәсіпорын
Ұзақ мерзімге және бизнестің дамуы үшін нарықтағы жағдайды
Лидер болу өте қиын, ал лидерлікті сақтап қалу одан
АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра зауытының негізгі бәсекелестері келесілер болып
1.Танымал орта сапалы сыра өндірушілер:
«Шымкент сыра зауыты» (жылына 60 млн.литр);
«Арай» компаниясы (жылына 10 млн. литр);
Heinken компаниясымен серіктес «Тянь-Шань» компаниясы (жылына 14 млн.литр);
Европалық стильді қораптағы «Дербес» сырасы.
2.Төмен сапалы сыра өндіру сыра зауыттары:
«Павлодар сыра зауыты» (жылына 12 млн. литр)
«Жигулевское» және «Южная столица».
2002 жылдан бастап «Дербес», «Балтика» Ресей сыра зауытының
Қазіргі кезде АҚ ШК “ЭФЕС-КАРАГАНДА” сыра зауыты сыра
«Карагандинское» маркасы 0,5 л.
«Старый Мельник» 0,5 л.
«Старый Мельник» классикалық.
Ресейден импортталатын «EFES Pilsner» сырасы.
Өндірілетін өнім ассортиментінің көптігі Қазақстанның сыра
Зауытта өндірілетін сыралардың ішінде жоғары өтімділікке ие «Карагандинское»
3.Қазақстанның кәсіпкерлік саласында маркетингті қолдануды жетілдіру
3.1 Отандық бизнес жүйеде маркетинг механизмдерін қолданудың негізгі бағыттары
Кәсіпкерліктегі инновацияларды қарастырғанда келесілерді ескеру қажет:
Шағын бизнестің дамуындағы инновациялық көзқарас.
Инновациялық идеялар көздері.
Инновация қағидалары.
Инновациялық қызметті ұйымдастыру.
1. Инновациялар - өндірістік, қаржылық, коммерциялық, әкімшілік және басқа
Кәсіпкерлікті дамытуда инновациялар ролі биік. Инновациялық мүмкіндіктерді іздеу –
Инновациялық стратегияның басты алғышарты – барлық қолда бар заттар
Инновациялық ойлар қайдан алынады? Мұндай идеялардың 7 көзін айтуға
Күтпеген оқиға, күтпеген табыс, күтпеген сәтсіздік, күтпеген сыртқы оқиға.
Нақтылық пен біздің ол туралы көзқарасымыз арасындағы сәйкес келмеушілік.
Өндірістік үдерістің қажеттіліктері.
Барлығын таң қалдыратын, нарықтағы немесе саладағы өзгерістер. Келесі жаңа
Демографиялық өзгерістер.
Тұтынушының құндылықтар жүйесінде, жай–күйінде, қабылдауында өзгерістер.
Жаңа білімдер: ғылымдық және ғылымдық емес.
Тереңірек қарастырсақ:
Күтпеген оқиға.
Күтпеген табыс. Оны анықтау өте қажет. Әдетте жетекшілер қиын
Күтпеген сәтсіздік. Мұнда талдау емес, бақылау қажет.
Күтпеген сыртқы оқиға. Жаңа енгізулер көзі ретінде күтпеген сыртқы
Сәйкессіздік. Сәтсіздіктің бірнеше түрін айырады:
Саланың экономикалық нақтылығы арасындағы сәйкессіздік,
Саладағы нақты жағдай мен ол туралы болжам арасындағы сәйкессіздік,
Саланың бағдарлануы мен оның тұтынушылары құндылықтары арасындағы
Технологиялық үдерістірдің ырғағы мен логикасындағы ішкі сәйкессіздік.
Ең көп тараған феномен – тұтынушы құндылықтары мен оларды
Үдерістің қажеттіліктері. Үдеріс қажеттілігі орындалуға тиісті тапсырмамен бірге пайда
Салалық және нарықтық құрылымдардағы өзгерістер. Өзгерістердің 4 көрсеткішін көрсетуге
Ең көрнектісі – саланың тез өркендеуі;
Дамушы сала көлемін 2 еселегенде, әдетте, ол нарықты түсінуді
Құрылымдық өзгерістердің жақындағанын көрсететін басқа көрсеткіш – технологияның конвергенциясы;
Егер операциялар сипаты тез өзгерсе, онда ірі құрылымдық өзгерісіне
Демографиялық өзгерістер. Халық санының, оның жастық құрылымының, құрамының, жұмыс
Қабылдаушылықтағы өзгерістер. Тұтынушылардың құндылықтар жүйесі мен қабылдауында өзгерістер жаңа
Жаңа білім. Негізінде жаңа білімдер болатын, инновациялар – бұл
Жаңа білімге негізделген жаңа енгізулердің ерекшеліктері оларды жүзеге асырудың
Біріншіден, бұл инновациялар барлық қажетті факторлардың терң талдануын талап
Екіншіден, нарықтағы стратегиялық қожайындыққа нақты бағдарлану. Мұнда қателесу әдістері
Мұндай инновацияны енгізу, кәсіпкерлік менеджментті талап етеді. Ойлы түрдегі
Қазiргi уақытта кәсiпкерлiктi қолдау саласында көптеген түрлi инфрақұырылмдар мен
Институттардың құрылымының функционалдық бағытына байланысты инфрақұрылымдар былай айқындалады:
қаржы институттары;
қоғамдық ұйымдар, салалық қауымдастықтар;
бизнес-инкубаторлар, индустриялық және технологиялық парктер;
ақпараттық-талдамалық маркетингтiк, консалтингтік, оқыту орталықтары;
халықаралық институттар.
Мемлекет бастамасы бойынша құрылған қаржы институттары мынадай ұйымдардан көрiнедi:
"Шағын кәсiпкерлiктi дамыту қоры" акционерлiк қоғамы және оның өңiрлiк
Лизингтiк компаниялар;
Микрокредиттік және микроқаржы ұйымдары.
"Шағын кәсiпкерлiктi дамыту қоры".
Шб инновациялық қызмет саласындағы консалтингтiк компаниялар шағын және орта
құқықтық қамтамасыз ету:
аудит және бухгалтерия;
маркетингтiк зерттеулер;
бизнес-жоспарлау;
салық заңнамасы;
кедендiк рәсiмдер және т.б.
Шағын және орта кәсiпкерлiктiң инновациялық қызметін қолдау шаралары:
жаңа технологияларға (технологиялар мен экономикалық ақпараттар ұсыну, консультация және
рынок капиталына (салық жеңiлдiктерi, амортизацияның ерекше нормалары, мемлекеттiк субсидиялар,
кәсiпкерлiктiң инфрақұрылымын дамытуға жәрдемдесетiн кластерлiк-желiлiк ұстанымды енгiзу арқылы шағын
Шағын бизнес кәсіпкерлерінің инновациялық белсенділігін нығайтуда төмендегідей даму инститтутарының
“Қазақстан даму Банкісі” АҚ;
“Ұлттық инновациялық қоры” АҚ;
“Қазақстанның инвестициялық қоры” АҚ;
Технологиялар инжинирингісі мен трансферті Орталығы;
“Экспорттық несиелер мен инвестицияларды сақтандыру бойынша Мемлекеттік сақтандыру копороциясы”.
“Венчурлық” немесе “тәуекелділік” капитал – бүгінгі таңада Қазақстан экономикасындағы
Венчурлық капитал – капиталдың көне түріне жатады, сонымен қатар,
“Венчурлық капитал” және “венчурлық бизнес” терминдері ағылшынның “venture”,
Бүгінгі таңда ел экономикасының шикізаттық сектордан өндірісті шикізаттық емес
Осы мақсатта, Алматы қаласында 2004 жылдың 6-шы шілдесінде “Әрекет”
Венчурлық капиталдың құрылуы мен молығуына келесі іс-шараларды жүргізу қажет:
Венчурлық қорларға инвестициялық түсімдерді ұлғайту;
Салықтық ынталандыру механизмдері арқылы жеке инвестицияларды молайту;
“Іскерлік періштелер” желісін құру- салықтық жеңілдіктерді портфельдік инвесторларға ұсыну;
Екінші ретті нарықтық қорларды құру – қор нарықтары арқылы
Инвестицияға дейін жобаны бағалауды қаржыландыру;
Тұрақты дамушы кәсіпкерлікті ынталандыру;
Қазақстанда технопактер желісінің дамуы турасында Тұжырымдамалар қабылданаған.
Әзірленген Тұжырымдамасы Қазақстанда құрылатын технопактердің екі деңгейін қарастырады: аймақтық
Аймақтық технопарктерді құру мақсаты республиканың жекелеген аймақтарының инновациялық дамуын
Технопарктер инновациялық инфрақұрылымның негізгі элементі болып саналады. Құрылатын негізгі
Бүгінгі таңда 19 елдің технопарктерінің ассоциациясымен, Германия, Сингапур, Италия,
Ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылды:
Беларусь елінің Республикалық трансферттік Орталығымен;
Новосибирск инновациялық орталығымен;
Татарстан Республикасының “Идея” технопаркімен.
Аймақтық технопарктер:
Орал қаласының технопаркі;
Қарағанды қаласының технопаркі;
Алматы қаласының технопаркі;
Астана қаласының технопаркі;
“СҚО әкімі жанындағы Аймақтық технологиялық парк” МКК
Ең алғашқы Бизнес-инкубаторлар қатарына келесілерді жатқызамыз:
Алматы қалалық бизнес-инкубаторы;
Өскемен қаласындағы бизнес-инкубатор;
Шымкент қаласындағы СодБИ бизнес-инкубаторы;
Қарағанды лық бизнес-инкубатор;
Оралдық бизнес-инкубатор;
Ақтөбелік бизнес-инкубатор;
Атыраулық бизнес-инкубатор;
Атыраулық бизнес-инкубатор;
Астана-инновация бизнес инкубаторы.
«Бизнес-инкубатор» сөзі тұрмысымызға «bisness» , «incubator» деген ағылшынның 2
Кесте 1
Бизнес-инкубаторлар көрсететін қызметтердің түрлері
№ Көрсетілген қызметтердің сипаты Көрсетілетін қызмет
1 Қаржылық көмек көрсету бойынша кеңестер беру Мемлекеттік гранттар
Комерциялық несиелер алуға көмек көрсету
Мемлекеттк сатып алу жүйесі
Мемлекетпен келісім-шартқа отыруға көмек көрсету
Тәуекелді басқару және сақтандыру
Кәсіпорындарға салық салу
Өнім мен қызметтердің экспортын дамытуға көмек көрсету
2 Менеджмент саласында көмек көрсету Бизнес-жоспарларын дайындау
Еңбек заңдары бойынша кеңестер беру.
Жарнама қызметі мен маркетингт саласында көмек көрсету
Кәсіпкерлікті мемлекет тарапынан реттеу
Кәсіпорынның орналасвтын орнын таңдауға көмек көрсету
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге көмек көрсету
3 Жалпы сипаттағы қызмет көрсетулер Аудио және видео құрал
Пошталық қызмет көрсетулер
Көшірмелер даярлау бойынша қызмет көрсетулер
Хатшылық қызмет көрсетулер
Кеңселік қызмет көрсетулер
Материалды техникамен жабдықтауға көмек көрсету
Факс, телекс
4 Кәсіби сипаттағы қызмет көрсетулер Заң кеңестері
Кәсіпорынды тіркеуге қызмет көрсету
Патент алуға көмек көрсету
Бухгалтерлік есеп жүйесін дайындауға көмек көрсету
Ақпараттық-есептеу қызметтері
Инвестициялық қорлармен жұмыс істеуге көмек көрсету
5 Жеңілдетілген бағамен ғимарат пен құрал-жабдықтарды беру Мәжілісхананы пайдалану
Асхана немесе кафетепий қызметтері
Көлікті жалға беру
Жиһаз және құрал-жабдықтарды жалға беру
Кітапхана қорын бірлесіп пайдалану
Жалпы телефон торабын пайдалану
Кесте 2
Бизнес-инкубаторларды қаржыландыру көздері мен шығындары
№ Бизнес-инкубаторларды қаржыландыру көздері № Бизнес-инкубатор шығындары
1 Демеушілердің инвестициялары мен қаржылық көмектері 1 Күрделі шығындары
2 Кәсіпорынды жалға алу төлемі 2 Клиенттердің ғимараттары және
3 Көрсетілген бизнес-қызметтер төлемі 3 Бизнес-инкубатор қызметкерлерінің еңбек ақылары
4 Кәсіпорынды құру мен басқарудағыкөмекке төлем 4 Жалпы және
3.2 Кәсіпорын қызметіндегі маркетингтің келешектік мүмкіндіктері
Шаруашылық кызметтің шағын формаларының интенсивті дамуы занды, себебі ШОК
Бірақ бұл секторда жағымды нәтижелерге жету үшін сәйкесінше мемлекет
Жапонияда шағын жене орта кәсіпорындар құрылыс, сауда және қызмет
мемлекеттік қолдау ХХғ. 40ж. соңында бастау алған "Шағын және
Басқарманың қызметі шағын бизнесті бақылайтын, 9 аймақтық қызметтермен толықтырылады.
Мемлекеттік салық салу бойынша Жапонияда шағын бизнес мөлшерлемесі 12%
Германияда шағын бизнесті қолдау Федералдық деңгейде экономика министрлігімен және
Инновациялық қызметпен айналысатын шағын кәсіпорындарға маңызды көмекті ғылыми зерттеулер
Францияда шағын және орта кәсіпсорындарға қолдауды өнеркәсіп министрлігі көрсетеді.
Италияда шағын кәсіпорындарға, салық жеңілдіктерінен басқа, мақсатты демеу қаржылар
Осы заңға сәйкес, Италияның алшақ аудандарда орналасқан, шағын кәсіпорындар
Ұлыбританияда сараптық бағалар бойынша, фирмалардын. 90% шағын түріне жатады.
Барлық дамыған мемлекеттерде шағын бизнесті басқару және қолдау бойынша
Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алып, экономикасының дамуында шағын және орта
Сонымен қатар, көптеген келеңсіз жағдайлар нарықтық қатынастардың дамымауы
Нәтижесінде ұтылыс жағында мемлекетің өзі қалуда. Кәсіпкерлік құрылымдардың экономика
Сауда үшін тауар көздері больш импорттык сатып алулар, дамушы
Алынған пайда өндірістік инвестицияға қолданбай, қайтадан айналым аясына немесе
Шағын және орта кәсіпкерлікті ұйымдастырудағы майдагерлік кедергілер жойылмайынша
керек.
Жоғарыда аталған әртүрлі қиыншылықтардың туындауынан республикада кәсіпкерлік құрылымдарға қызмет
Дағдарысқа қарсы бағдарламада жарғылық капиталы мемлекеттік ресурстар есебіне, сонымен
Аймақтық орталықтар сонымен қатар, кәсіпкерлік кадрларын даярлау орталығы
1993ж. 10 наурызында ҚР МК «Жастар кәсіпкерлігінің республикалық қоры
Өткен жылдарда экономикада және заңда да бірқатар «өзгерістер болды.Бүгінгі
Осы белсенді заңды шығармалық үдеріс 1997 ж. 19 маусымындағы
Кәсіпкерлер тобының құрылуы нарықтық экономикаға бағдарланған, кез-келген қоғамның тұрактылығы
Жоғарыда айтылған ой-пікірлерді қорытындылай келе, Қазакстанда кәсіпкерлік қызметпен
Кәсіпорын қызметіне мемлекеттің араласуы.
Мемлекет тарапынан материалдық көмек көрсету.
Шаруашылықтың субъектілерге, олардың
Нарықтық қатынастар қатысушыларының барлығы үшін бірдей
Нарық инфрақұрылымын қалыптастыру.
Шаруашылықтың нарықты-бәсекелі режимі, мемлекеттің монополияға
7.
Ресурстарға, несие және ақпараттарға ерікті түрде қол жеткізу.
Айқын жоспар.
Алға қойған мақсаттарға
ұйымдастыру және қол жеткізген нәтижелелерді белгілі бір қағидалар
қолдану жолымен бекіту.
Мақсаттарға қол жеткізуде және сол нетижелердің орнығуына көмек ететін,
Ұйым және құрал-жабдықтарды мақсаттарға жетуге тиісті етіп мәжбүрлей алатындай
Диспетчерлеу, нормалау, сызбалар, стандарттау.
Нарық экономикасының постулаттарының бірі - мемлекеттің жеке сектормен әріптестігі.
Қорытынды





Скачать


zharar.kz