ЖОСПАР
Кіріспе 1
Жас өспірім кез және оның ерекшеліктері
Қорытынды. 12
Қолданылған әдебиеттер: 14
Кіріспе
Мектеп табалдырығын аттаған сәттен бастап, баланың
Оқу іс-әрекетінің жағдайында балаға оның ойын
Баланың дұрыс психикасының ерекшелігі-танып-білуге деген белсенділігі.
Кейбір мәселелер туа қалған жағдайда оны
Мектепте оқыта бастағанда баланың ойлау жүйесі
Біліміне жүйеліктің жоқтығынан, түсініктерінің жеткілікті түрде
Кез келген педагогикалық мәселені шешкен кезде,
Шынында да, жоғарыда көрсетілгендей, тәрбиеде көрнекі
Оқушы нормалар мен ережелерді саналы түрде
Тәрбие комплексті, бірақ жүйелі және дәйексіз
Тәрбиені бойға едәуір сіңіру принципі ең
Оқушылардың адамгершілік тәрбиелері мен практикалық іс-әрекеттерін
Тәрбие жұмысында ғылымилық принципі де жүзеге
Ал, енді қиялға тоқталатын болсақ, қиял
Қиялға берілуі үлкен адамға қарағанда баланың
Ақыл-ойдың дамуына оқу іс-әрекеті ерекше әсер
Бастауыш сынып жасындағы бала үлкендердің сөзін
Тіл меңгеру барысында жаңа әлеуметтік қатынастар
Баланың үрейленуі өзін қоршаған ортаны қабылдауының
Бұл жастағы балаларда бірте-бірте оларға тән,
Сабақ алдында үрейлену әдеті болған баланы
Баланы тыңдап отырғаннан да, оны мектепке
Бастауыш сынып жасындағы балалардың ішіндегі ер
Мектеп оқушыларында болатын ерекше белсенділіктің себебі
Мектепке барған алғашқы жылдарынды балалар әлі
Үлкендердің баламен әр түрлі қарым-қатынасы және
Мектеп оқушыларының өз арасындағы қарым-қатынастары негізінен
Бастауыш сынып жасы бұл - айналадағы
Бастауыш сынып жасындағы балалардың кейбір ерекшеліктері
Жас өспірім кез және оның ерекшеліктері
Педагогикалық тәжірибеде баланың жан-жақты дамуы мен
Жүректің көлемінің өсуі бойдың өсуін қуып
Бала жас өспірім шаққа өткен кезде
Бастауыш сынып жасындағы бала әлемге ерекше
Біз өз алдына жеке қарастыратын әлеуметтендіру
Өз құрбыларымен қарым-қатынаста болуға деген қажеттіліктің
Қорытынды.
Жасөспірімдерді өмір ортасынан қарама-қайшылықтары қызықтырады, бұл
Жасөспірімдер қоғамдық-өндірістік еңбекке қатысады. Ол тек
Жасөспірімдер өзіне дос болатын адамды өз
Қолданылған әдебиеттер:
«Педагогика» Құдиярова, Абдиев.
«Педагогика» Т.А.Ильина
Педагогика мәні оның қазіргі ұғымдары.