Отбасы - бала тәрбиесінің алғашқы

Скачать



МЕКТЕПТІҢ АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДЕГІ РӨЛІ
Мазмұны
І. Кіріспе .......................................................................................................................2-4
ІІ. Негізгі бөлім.
2.1. Отбасы — бала тәрбиесінің алғашқы
2.2. Мектеп пен отбасының ынтымақтастығы..............................................11-15
ІІІ. Қорытынды.......................................................................................................16-17
Пайдаланған әдебиеттер тізімі................................................................................18
Кіріспе
Мектеп өскелең ұрпақты тәрбиелеу жүйесіндегі шешуші
Мектеп тәрбиеге байланысты қоғамдық күштерді ұйымдастыру
Осы тұрғыдан мектеп — балалармен тәрбие
Мектеп басшылығымен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының формалары
ата-аналармен жұмыс;
сынып жетекшілерінің және мұғалімдердің отбасымен жұмысы;
сыныптан және мектептен тыс тәрбие жұмыстары.
Осы жұмыстарға мектеп басшылық жасайды, көмектеседі,
Тәрбие жүйесінде, әсіресе жеке адамның жоғары
Мектептің ұйымдастырушы тәртіп орталық ретіндегі қызметінің
Мектептің ұйымдастырушы тәртіп орталығы ретіндегі қызметінің
Мектеп балалар тәрбиесі мен отбасы тәрбиесін
Белгілі педагог В.А.Сухомлинскийдің еңбектерінде "мектептік-отбасылық тәрбие"
Мектеп отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін кеңітеді және
Ең бірінші талап — бүкіл педагогикалық
Екінші талап — мұғалімнің кәсіптік біліктілігін,
Үшінші талап — педагогикалық ұжымның сынып
Төртінші талап — ықпалды қоғамдық ата-аналар
2.1. Отбасы — бала тәрбиесінің алғашқы
Отбасы белгілі дәстүрлердің, жағымды өнегелердің, мұралардың
Отбасы — оқыту мен тәрбие жұмысындағы
Отбасы тәрбиесі — бұл қоғамдық тәрбиенің
балалар мекемелері жөнінде халықтың қажеттілігін толық
ананы, балалық шақты қорғауға көңіл бөлу,
аналар жағдайын еске алып, әйелдердің халық
Отбасындағы басты мәселелердің бірі —
Бала өміріне және іс-әрекетін ұйымдастыруда негізгі
Балалардың күн тәртібі жұмыс қабілетін толық
Күн тәртібін баланы жинақылыққа, тілалғыштыққа, дәлдікке,
Күн тәртібін жасауда ата-ана баланың жасын,
Отбасында балалардың тәрбие процесіне табысты ықпал
отбасының этникалық құрамы және құрылымы: толық
тіршілік әрекетінің жағдайлары: отбасымүшелерінің білім дәрежесі,
отбасының мәдени потенциалы: күнделікті тұрмыстың жалпы
ішкі отбасылық қатынастар микроклиматы: отбасындағы көзқарастардың
қоғамға көзқарасы: еңбек пен қоғамдық міндеттерге,
отбасылық тәрбиелік мүмкіндігі: отбасылық тәрбие, әдістер,
Отбасының өзіне тән ерекше қызметтері бар.
Отбасындағы тәрбие түгел іске асып отырмайды.
отбасыдағы өктемдіктің баланы өзін-өзі басқарудан, билеуден
баланы өз еркімен жіберушілік, еркелік, бәрін
отбасында бірыңғай талаптың болмауы, ересектер арасындағы
ата-ананың баласының іс-әрекетіне немқұрайды қарап, жауапсыздық
Ата-ана абыройы дегеніміз — бала көзімен
Отбасы тәрбиесі — көзделген нәтижеге жету
Отбасының жетекшілік маңызы онда тәрбиеленіп жатқан
Жеке адамның қалыптасу процесі мен оның
Неке мен отбасыға деген үстірт көзқарас,
Отбасы — тұлға қалыптастырушы бесік. Осыдан,
Жоғарыда әңгіме арқауы болған тұжырымдарды жинақтаумен
- отбасы ықпалы басқа тәрбиелік әсерлердің
- қандай да бір басқа жағдайларда
- отбасы тұлғаның әлеуметтенуін қамтамасыз етеді,
- салт-дәстүр жалғастығын қамтамасыз ететін отбасы;
- отбасының аса маңызды әлеуметтік қызметтері
- отбасының кәсіп таңдауға да тигізер
1. Көптеген еңбеккер отбасылардың экономикалық жағдайының
2. Қоғамдық өмір мәдениетінің төмендігі.
3. Отбасы анасы — әйел мойнына
4. Көптеген әлеуметтік-тұрмыстық және моралдық себептердің
5. Бала тәрбиесінде ер адам әйел
6. Күннен-күнге шиеленісіп бара жатқан әулеттер
7. Отбасы мен мектеп арасындағы байланыстың
Отбасы дағдарысын ретке келтіру және оның
Бұл орайда педагогика қандай да тосын
- отбасындағы қатынастарды гуманизациялау, яғни адамиластыру.
- адамдардың рухани дүниесін қалыптастырып, нығайтуда
- педагогикалық мүдде — ниеттерді гуманитарлық
Ең бастысы, жалпы адамға, оның табиғатына
Атам қазақ басынан талай "Ақтабан шұбырынды,
2.2. Мектеп пен отбасының ынтымақтастығы
Мұғалімнің оқушылардың ата-аналармен жүргізетін жұмыстарының негізгі
Бірінші ереже. Мектеп пен сынып жетекшісінің
Ата-аналардың жұмыс орнына "Үлгерім экраны", "Ашық
Екінші ереже. Ата-ананың тәрбиелік мүмкіндіктеріне сенім
Үшінші ереже. Отбасының өміріне орынсыз араласуға
Төртінші ереже. Тәрбие мәселелерін шешуге өмірге
Ата-аналармен, оқушы отбасымен байланыс орнату мұғалімнің
Отбасында болу, шақыру арқылы іске асқаны
Отбасында болуға мұғалім дайындалуы тиіс. Ол
Отбасымен, ата-аналармен байланыс орнату отбасы тәрбиесін
Ата-аналар мен сынып жетекшісінің байланыс жасауының
Тапсырманың бірінші түрі — Белсенді тәрбиелік
Тапсырманың келесі түрі — мұғалімге, тәрбиешіге
Ендігі тапсырмалар мектептің материалдық базасын дамыту
Бұл аталғандар қоғамдық жұмыстар мен тапсырмалардың
Мектептің отбасылармен жүргізетін барлық жұмыстары ұжымдық
Ұжымдық жұмыс формаларын мыналар құрайды.
Педагогикалық лекторийлер ата-аналардың назарын белсенді тәрбиелік
Сынып бойынша педагогикалық білім беру деп
Көптеген мектептерде педагогикалық білім университеттері табысты
Мектептерде ата-аналардың тәрбие проблемаларына арналған жылдық
Ашық есік күндері немесе ата-аналар күні
Мәжіліс залында ата-аналар үшін 1-11 сынып
Сыныптардағы кездесулер. Оқушьшар бұл жайында ата-аналарына
Бастауыш сынып оқушылары кәдесыйлар дайындап ата-аналарға
"Үздік суреттер", "Үздік қолөнер шебері", "Фотомерген",
Спорт зал, спорт алаңында ата-аналар комитетінің
Мәжіліс залында көркем фильмдер көруді ұйымдастыру.
Мерекені ұйымдастырудың нұсқалары көп болуы мүмкін,
Сынып ата-аналарының жиналысы — дәстүрлі жұмыс
Ол сұрақтар мынадай болуы мүмкін.
1. Сіздің мінезіңізді, ерік күшіңізді өміріңізде
2. Балаңыздың қиындыққа тап болған кездегі
3. Сіздің балаңыз қиындықтардың қандайын жеңіп,
Осы мазмұндағы сұрақтар ата-ананың ойын жинақтап,
Дербес жұмыс формалары ата-аналармен жұмыс жүргізуде
Педагогикалық консультация — дербес жұмыстың кең
Қорытынды
Қорытындылай келе айтар болсақ, жанұя барлық
Нарықтық қатынастардың дамуы нәтижесінде жанұяда айтарлықтай
Ата-ананың маңызды міндеті балалармен біріккен коммерциялық
Өркениетті қоғам дамыған сайын жанұядағы бала
Елдегі түбегейлі әлеуметтік-экономикалық өзгерістерге, жекеменшіктің пайда
1989 жылдың 20 қарашасында БӘӘ Бас
Конвенция, сондай-ақ БӘӘ Бас Ассамблеясының 1950
Жанұяға бала тәрбиесінде көмек көрсетудің ықпалды
Осылайша мектеп пен жанұяның сынып жетекшісі
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Ж.Б.Қоянбаев. «Педагогика». Астана 1998 ж. /334-345/.
«Педагогика». Астана 2007. /257-265/.
С.Бабаев, Ж.Әбиев, А.Құдиярова. «Педагогика» Алматы 2004.
Педагогика. Дәріс курсы. Алматы 2003. /168-184/.
С.Тілеуов, Б.Әліпбек. Педагогика. Шымкент 2006. /64-66/.
Е.Сағындықұлы. Педагогика. Алматы 1999.
Н.И.Болдыров. Клаас жетекшісі. Алматы 1980.
Қ.Әтемова. «Ата-аналар жиналысының мәні». Қаз. мем.
С.Бабаев, Ж.Оңалбек. Педагогика. Алматы 2007.
Қ.Нарықбаев. «Қазақ тәлім тәрбиесі». Алматы 1995.
Қ.Бержанов, С.Мусин. Педагогика тарихы. Алматы 1984.
М.Жұмабаева. Педагогика. Алматы 1992.
Қазақстан Республикасының «Білім» бағдарламасы. Алматы 2000.
Қазақстан Республикасында жалпы білім беретін мектептер
Тәлім-тәрбие тұжырымдамасы. Қазақстан мұғалімі. 5 ақпан,
4





Скачать


zharar.kz