Мәтін бойынша тапсырма

Скачать



Тақырыбы: «Мемлекеттік символдар арқылы патриоттық сезімін қалыптастыру»
Мазмұны
І бөлім. Мемлекеттік символдар арқылы патриоттық сезімді қалыптастыру
1.1 Оқушылардың мемлекеттік символдар жөніндегі танымдық мүмкіндігін қалыптастыру
1.2 Патриоттық сезімді қалыптастырудағы мемлекеттік символдардың танымдық мүмкіндіктері
ІІ бөлім. Мемлекеттік символдар арқылы бастауыш сынып
2.1 Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімін қалыптастырудың психологиялық
2.2 Педагогикалық процесте оқушылардың мемлекеттік символдарға деген патриоттық
І бөлім. Мемлекеттік символдар арқылы патриоттық сезімді қалыптастыру
1.1 Оқушылардың мемлекеттік символдар жөніндегі танымдық мүмкіндігін қалыптастыру
Қазақстан мемлекеті зайырлы, құқықтық, демократиялық және әлеуметтік болып
1991 желтоқсанда Советтік Социалистік Қазақ Республикасы жойылып оның
Жаңа мемлекеттің құрылуын белгілейтін құқықтық актілер қабылданды. Олар:
1) Қазақ ССр-нің мемлекеттік егемендігі туралы дикларациясы;
2) Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі туралы заңы;
3) Қазақстан Республикасының 1993ж және 1995ж конституциясы.
Қазақстан Республикасының Конституциясы бойынша мемлекеттік биліктің бірден –
мемлекеттің ішкі ж»не сыртқы саясатын анықтау;
Қазақстан халқының дауыс беруі (референдум) арқылы мемлекеттік өмірдің
Қазақстан Республикасының Конституциясы егемендік пен Тәуелсіздіктің негізгі белгісі,
өзінің аумағының болуы, оның тұтастығы, қол сұғылмауы мен
өзінің дербес жоғары және жергілікті мемлекеттік органдарының жүйелі
өзінің дара азаматтылығының болуы;
Халық, Парламент, Президент және Үкімет қабылдайтын заңдарының болуы;
Қазақстан Республикасының жер жүзі мемлекеттен жүйесінде терезесі тең
Қазақстан өзімен шектес бес мемлекет (Ресей, Қытай, Өзбекстан,
Қазақстан Республикасының мемлекеттік шекарасы туралы заңды түрде өз
Қазақстан Республикасы басқа мемлекеттермен қарым- қатынас жасау қабілеттілігі;
Егеменді мемлекет болғандықтан Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің болуы:
Қазақстан Республикасының Конституциясы – адам мен азаматтарды алдыңғы
Қоғамдағы демократизм мен адамгершілік деңгейі.
Конститциядағы құқықтар мен бостандықтардың жариялануымен ғана анықталмайды. Дегенмен,
Еліміз зайырлы, демократиялық және әлеуметтік мемлекет. (№3. 193
Еліміздің демократиялық ұстанымы жөнінде мына төмендегідей мәліметтерді басты
Қазақстан Республикасы алдына демократиялық мемлекет құруды мақсат қойып
Азаматтар қалауымен саяси партиялардың біреуін қолдай алады, немесе
Демократияның бір көрінісі – азаматтардың қоғамдық бірлестіктерін мемлекет
Оқушылар мемлекетіміздегі демократиямен қоса исламдық демократияны да пайымдағаны
Ислам дінінде мемлекеттік билеуде Құран Кәрім насихаттайтын екі
Бірінші қағида – «биғат» деп аталады. Ол сайлау
Екінші қағида – «шура» деп аталады, ол кеңесу
Қазақстан - әлеуметтік мемлекет болып табылады. Қазақстан -
Мемлекет халықтың барлық топтарына қамқорлық жасайды. Шаруаларға, жұмысшыларға,
Әрине, мемлекет әрбір әлеуметтік топтың ерекшеліктерін ескеріп, тікелей
Мемлекеттің әлеуметтік сипаты оның жастарға, мүгедектерге, зейнеткерлерге көп
Қазақстан – көп ұлтты, конфессиялы мемлекет. Еліміздің парасатты
Дінаралық түсіністік пен сыйластық – уақыт талабы. Жалпы,
Мемлекетіміз зайырлы мемлекеттің қатарына жатады. бұл дегеніміз дінсіз
Мемлекеттің діни саясаты болады. Өйткені мемлекеттің құзырлы мекемелері
1992 жылы қабылданған «Діни сенім бостандығы мен діни
Канституцияда дін мәселесіне көңіл бөлген;
Үкіметтің қарамағында діни бірлестіктер жұмыс істейтін кеңсе құрылған
Президент әкімшілігі, Мәжіліс және Сенат аппараттары, сыртқы және
Мемлекетіміз зайырлылық қоғамдасын ұстанады. Бірақ мемлекет өзін діннен
Халықты құрайтын – дін. Дін, халық, билік үшеуі.
Дәл қазіргі кезде іс жүзінде мемлекет дінді бақылап
Діни бірлестіктер мемлекет тарапынан қаржы бөлінбейтініне қарамастан Қазақстанның
Қазақстанның зайырлылығы жөнінде оқушылардың білуге тиісті танымдары. Қазақстан
Біріншіден: мемлекет қандай да болсын діни идеологияны мойындамайды;
Екіншіден: мемлекеттік оқу орындарында (мектептерде де, институттарда т.с),
Үшіншіден: Республикамызда дінге сүйенген саяси партиялардың ұйымдастырылуына және
Қазақстан мемлекетінің құрылымдық жүйесін конституция және құқықтық заң
1.2 Патриоттық сезімді қалыптастырудағы мемлекеттік символдардың танымдық мүмкіндіктері
Қазақ халқында белгілі бір маңызда құндылықтар болғаны белгілі.
Ел – ұлттық дүниетанымдағы ұлы ұғымдардың бірі. Ел
Ел сөзі Қазақстан Республикасының жеке мемлекет құруына байланысты
Рәміздер – елдің саяси тәуелсіздік пен мемлекеттің егемендігінің
Қазақстан Республикасының Конституциясында (9 бабы): «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
Әрбір мемлекет өзінің мемлекет ретінде белгілерін сайлап алады.
Еркіндікке ұмтылған елдердің қайсысы болмасын өз ана тіліндегі
Тәуелсіздік – бұл ең алдымен, рухани тылсым адамның
Тәуелсіздік рух – дербес мемлекеттік жүйесі және еркін
Мемлекеттік рәміздер – белгілі бір елдің өзінде өмір
Ешқашан естен шығаруға болмайтын бір ақиқат бар. Ол
Мемлекеттік рәміздердің қысқа мерзімде болса да қалыптасқан
Мемлекеттік рәміздердің тұсау кесері:
1) 6 маусым 2002 ж Алматы қаласындағы
2) сол күні Президент сарайы мен Парламент үйінің
3) 1992 жылдың 2 желтоқсанында Мемлекеттің ән ұранының
Мемлекеттік рәміздер туралы ресми шешімдерден кейін 1996 жылы
Бұл жарлық 5 тараудан, 14 баптан тұрады.
Жарлықта – Мемлекеттік рәміздерді қолданудың ресми тәртібі де
Мемлекеттік рәміздер интеллектуальдық мүлікке жатады. Еліміздің мұндай құқы
Мемлекеттік рәміздер ретінде ту мен елтаңба
Елтаңба, әнұран, ту, мемлекет басының байрағы, ұлттық ақша,
Қазақстан Республикасының мемлекеттік символдарының (рәміздерінің) өздеріне тән бекітілп
Туға сипаттама. «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы – ортасында
Мемлекеттік ту жасау заң бойынша арнайы белгіленген
Туды жасауда пайдаланатын материалдар политекс, атлас және жылтыр
Тудағы басқа да атрибудтарға сипаттама. Туда басқа да
Түсті мата тартылатын тутаяқша ағаштан немесе металдан жасалады.
Шашақ дегеніміз тудың негізгі бөлігін – түсті маталы
Елтаңбаға сипаттама. Елтаңба ресми нышан ретінде көбіне тумен
Мемлекеттік Елтаңба жасау тек заң бойынша белгіленген тәртіпке
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы мен мемлекеттік елтаңбасының эталондары
Мемлекеттік Әнұран. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұраны – еліміздің
Әнұранда орындаудың екі түрі бар. Біріншісі – ішінара
Әнұранды басқа тілде орындауға болмайды. (№1. 22-23 бет).
Байраққа сипаттама. Мемлекеттің ең жоғарғы лауазымды адамының ресми
Байрақ сипаттамасы Елбасының «Қазақстан Республикасының Президентінің байрақ және
Қазақстан Республикасының Президентінің байрағы – көгілдір түсті (Қазақстан
Барысқа мінген адам мен барыстың бейнелері алтын түстес.
Кездеме үш жағынан алтын шашақпен көмкерілген. Қайрақтың сабы
Байрақтың сабында Қазақстан Республикасының Президентінің тегі, аты,
Байрақты ресми қолдану аясы – Мемлекет басшысының тұратын
Омыраубелгіге сипаттама. Мемлекеттегі ең жоғары иесінің келесі айырым
Омыраубелгісінің ұзындығы 96 сантиметрлік шынжыр шығыры әр қабырғалы
Ақ түсті эмаль бояумен боялған үшбұрыштар Қазақстан астанасы
Шынжыр шығырдың ортасында көк эмальға таңбаланған ұлттық елтаңба
Омырау белгі пайдаланатын кездері. Мемлекеттік мерекелер құрметіне,
Ұлттық теңге – рәміздік қорға енеді. Оның тұңғыш
Ұлттық теңгенің алғашқы банкноттарының көркем безендіру кезінде белгілі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік символдарының біріне Астана жатады. Қазақстанның
1994 жылы Республика жоғары кеңесі «Қазақстан Республикасының астанасын
1997 ж. 2 қазанда «Ақмола қаласын Қазақстан
ІІ бөлім. Мемлекеттік символдар арқылы бастауыш сынып
2.1 Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімін қалыптастырудың психологиялық
Елжандылық адам баласына туа
Бастауыш сынып оқушылары айналамен
Психология ғылымында ғалымдар сезімнің
Адамгершілік (моральдық) сезімді жеке
Интеллктуалдық (сенсорлық) сезімді ақыл -
Эстетикалық сезім - әсемдікті қабылдау
Патриоттық сезім – адамгершілік сезімінің
Тәрбиеге ең қиын нәрсе –
Сонымен баланы елжандылық рухта дамытуда
Неге басқа елдерге біздің
Бастауыш сынып оқушылары жалпы
А. И. Герцен: «бүкіл ақыл – ой
Ел жандылық сезімінің бастапқы
Бала туылғаннан ана тілін
Балалық шақтағы әсерлер кейде
Аға, сіз қайда кетіп
Әскерге.
Әскер, не үшін қажет?
Ұланғайыр еліміздің, халқымыздың, көрші
Ағасын әскерге шығарып салу
Аспанды жамылғы, жерді төсек
Сен бүгін әскерге шығарып
Мағжан Жұмабаев: «Сұлулық сезімдері
Баланың өз Отанымен танысуы
Бірақ үлкендердің көмегінсіз елжандылық
Осындай ұлы сезімдерді тәрбиелеу
Ұстаз оқушы мен оны
Оқушысының өмір тәжірибесінің аздығынан
Бастауыш сынып оқушыларында патриоттық
«Оқушылар, сендер космоновтардың космосқа ұшқандарынан
Бірақ та, ата – анаға
Біз балаларды басынан бастап –
Бір мектепте 8 – март –
Балалардың қызығушылығын кеңейтіп оларды
Өз қаласы, не ауылына
Патриоттық сезімді тәрбиелеуде балаларды халқымыздың әдет-ғұрпына араластырудың үлкен
Осы дәстүрлерге балаларды қатыстырумен біз оларды
Әр жыл сайын көктем мен
Халқымыздың дәстүрінде құрбан болған
Сынып жетекшісі ата - аналарға
Патриотизмнің бір қыры - еңбеккерлерді
Балаларды үлкендердің еңбегімен таныстыруда
Салыстыру арқылы , бастауыш сынып
Сонымен, айналамыздағы ақиқатты (болмысты)
Бізде балаларға арналған әртүрлі жанрдағы
Патриоттық сезімге тәрбиелеуде, адамгершілікке
Бастауыш сынып оқушыларында Отанға
Патриоттық сезімді тәрбиелеуде тарихи
Отанымыздың кәзіргі тыныс – тіршілігін
Оқушыларға еліміздің болашағы туралы
Осындай алғы шарттарға сүйене
Ұстаз оқушыларға жеріміздің алуан
Бүкіл адамзат – үлкендер мен
Біздің елеміз көпұлтты. Бір
Бұл білімдерді оқушылар біртіндеп
Осындай педагогикалық процесті құрудың
Түрлі тақырыптарды оқушылар әр
«Отан» деген бір түсінікке
Осы әңгімені талқылау барысында
«Астана – республикамыздың астанасы» деген
Тақырыптық жоспар. Астана - бас
Дайындық жұмысы. Ұстаздың тапсырмасы
Сабақтың материалдары. Астана туралы
Сабақтың барысы. Диафильмдер көрсетілетін
Оқушылар, сендер қалай ойлайсыңдар,
сабақ өтеміз? Менің үстеліме
Астана өте үлкен және
әңгімесін. Келіңдер, бәріміз бірге
Егер ықылас білдіргендер болмаса,
«Біздің еліміздегі халықтар» тақырыбындағы
Осындай тақырыптағы сабақтарда көрнекті
Ән сабағында оқушылар әр
Негізгі эмоционалдық жүкті ұстаздың
Отанға деген сүйіспеншіліктің нағыз терең
Көктемде оқушы тұратын ауланы
Жалпыхалықтық істерге оқушыларды араластыру
Осы айтылғандардың барлығы патриоттық
Егер оқушыларға мектеп ауласындағы
Қоғамдық мүлікке, туған жердің
Бірде мұғалім түскі астан
Бұл Ленинградта болған. Фашистер
Соғыс әлдеқашан бітті. Советтік
Осы әңгіме туралы ойланыңыдар.
Табиғатты қорғау жұмыстарын оқушылар
Бастауыш сынып оқушыларын патриоттық
Оқушылар бір затқа, көрініске,
9 мамыр Жеңіс күні
Балалардың әңгімелеріне құлақ салып,
Әртүрлі көрмелер ұйымдастыру, мерекелерге
Жұмысшылардың қолымен не жасалады,
Меркелерге арналған көрмелер, әр
Бір бөліммен патриттық сезімді
2.2 Педагогикалық процесте оқушылардың мемлекеттік символдарға деген патриоттық
Көркем шығарма арқылы бастауыш
Кез келген педагогикалық оқулықты
Бастауыш сынып оқушыларына көркем
Көркем шығарма мазмұны оқушыларға
Көркем шығарма арқылы бастауыш
Дамыта оқытуды жүзеге асырудың
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқыту
шығарманы қабылдауға, түсінуге, ұғынуға
жаттап алуға лайықты келеді.
Екінші, алгоритмдік деңгейдегі тапсырмаларға
Ойын арқылы оқытуда оқу үрдісінде
Топтық жұмыстарға бірыңғай топтық
Cынып. Тақырыбы: Отан
Сабақтың мақсаттары: Оқушыларға Мұқағали Мақатаевтың
Сабаққа керекті құралдар: Отан
Сабақ типі: аралас.
Сабақтың барысы
І. Сабақ бірден үй
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
ІІІ. Оқулықпен жұмыс. Өлеңді
ІҮ. Дәптермен жұмыс. Оқулықта
Тақтада ілінген плакаттағы «Туған жер
Туған жер туралы оқушылардың
Ү. Үйге тапсырма беру. Өлеңді
Қорыта келгенде, бастауыш сатыда
Төртінші сынып.
Отан сүйер ұлан бол!
Сабақтың мақсаты. 1. Білімділік: Ұлы
Пәнаралық байланыс: 1. ана тілі; 2.
Көрнекілік: Бауыржан Момышұлы, Ілия Молдағұлова,
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі; 2.
«Мен үш нәрседен қорқамын:
Біріншісі – баласына бесік жырын
Екіншісі – бір – бірімен қазақша
Үшіншісі – немересіне ертегі айтпайтын
Музыка ойнап тұрады. «Священная
Бүгін біз Бауыржан Момышұлы,
Оқушылар өз қалауы бойынша
Мұғалім (ой салу стратегиясы)
Балалар, мына әріпке көңіл
Мәтінмен жұмыс. Әр мәтінмен жұмыс
Шығыстың қос жұлдызы. Шығыстың қос
Мәтін бойынша тапсырма. 1. Сан
«Батыр қыз» туралы Е. Естаевтың әңгімесі айтылды.
Мәтін бойынша тапсырма.
Жау қайдан шабуылға шықты?
Мәншүк жау әскерлеріне қарсы
Мәншүктің батырлығы қалай бағаланды?
Отан сүйер ұлан бол!
Мен немере сүйіп отырған
Қырық жыл қырығында тірі
Балаларыма, немере – шөберелеріме айтар
Мәтін бойынша тапсырма. 1. Мәтінді
Мысалы қойылған сұрақтар. Қаһарман батырымыз
Өз Отаныңа лайықты азамат
Ой қорыту. Б. Момышұлы: «Отан
Дамыту технологиясы бойынша оқушыларға
«Артымызда Москва» Б. Момышұлы,
- Құрметті оқушылар, аты аңызға
Соның бірі: Отан үшін
Осы мақалға оқушылар морфологиялық
Сабағымызды қорытындылау үшін Венн
Үйге тапсырма: 1. Мәтінді мазмұндау.
Қазақ тілін оқыту процесінде
Жаңа технологиялар арқылы оқыту
Халқымыз ерлікті құрметтеп, батырлар
Әл –Фараби бабамыз музыканың адам
Еліміз егемендік алғалы бері
Отансүйгіштік тәрбие көзін ұлттық
Бірінші сыныптың екінші жарты
Батыр
Отан
Жеңіс



Скачать


zharar.kz