Жоспар
Кіріспе
II.Негізгі бөлім
Білім беруді ақпараттандыру.
Білім – жалпы адамзаттық құбылыс.
Білім - әлеуметтік қажеттілік.
Білімнің жүйелігі
III.Тарау
Білім педагогикалық процесс
Қазіргі заман білім жүйесің реформалау
IV. Қорытынды
Кіріспе
Мемлекеттік білім беру мекемелерің немесе олардың жекелеген сатыларын
Білім жүйсінде қалаған деңгейдегі басқару қатнастары тәрбиелік қызметті
Мектеп көп тарапты байланысқа ие. Оның жұмысы ата
Негізгі бөлім
1. Білім – жалпыадамзаттық құбылыс.
Қаншалықты кең тараса да, бір қарағанға тұрақты болып
Категориялық тұрғыдан білім жалпыадамзаттық құндылық ретінде танылады. XX
«Құндылық» термині қоғамдық мұраттар қамтыған, сонысымен де міндеттілік
Құндылық ретінде әлеуметтік ілгерілеумен (прогресс) байланысты ұнамды мән
Адамзат дамуының әрқилы кезеңдерінде де өзгеріске түспей, тұрақты
Жалпы құндылықтар арасында педагогикалық құндылықтар өз алдына дербес
Педагогикалық құндылықтар білім саласында қалыптасқан қоғамдық дүниетаным, көзқарастар
Барша құндылықтар сияқты педагогикалық құндылықтар да қоғамдағы әлеуметтік,
Білім – қоғамдық құндылықтардың аса маңыздысы. Мұның дәлелі
Білім, өз кезегінде, мемлекеттік, қоғамдық және тұлғалық құндылықтарға
Білімнің мемлекеттік тұрғыдан құндылықты болуының себебі – мемлекеттің
Білімнің қоғамдық құндылығы да жоғарыда аталған алғы шарттармен
2. Білім - әлеуметтік қажеттілік.
Әрқандай адамзат қауымдастығының шарты – оның мүшелігін мойындаған
Педагогикада қолданылып келе жатқан білім түсінігі немістің
Бұл тұрғыдан білім барша қоғамдар мен жеке индивитер
Білімнің әлеумет өміріндегі ерекше сала сипатына ие болу
Алғашқы қауым сатысында балалардың қоғам өміріне бастапқы араласу
Қоғамның әрбір ересек мүшесі күнделікті тіршілік процесінде педагог
Қоғамдық қатынастар шеңберінің өрістеуі, тіл мен жалпы мәдениеттің
Әлеуметтік құблыс ретінде танылған білім – ең алдымен
Сонымен, білім – салыстармалы дербес жүйе. Оның қызметі
Білімнің жеке тұлғалық құндылығы әрбір адам үшін өз
Білім, әлеуметтік – қажеттілік болуымен бірге біршама қызметтер
Адамның ғылым және мәдениетәлеміне енуінің ең оңтайлы
Тұлғаның әлеуметтенуі мен ұрпақтар жалғастығын қамтамасыз ету тәсілі.
Адамның қоғамдық және рухани өмірін, сонымен бірге жалпы
Мәдени қалыпқа енген жеке мінез-құлық және қимыл -
Аймақтық жүйелер мен ұлттық салт- дәстүрлердің даму әдісі.
Тұғырлы мәдени құндылықтар мен қоғамның даму мақсаттары бірден
Жеке адам мен қоғамдық өмірдегі мәдени ауысулар мен
3. Білімнің жүйелігі.
Жүйе ретінде білім – бұл өзара ұштасқан білімдеме
Еліміздегі осы заманғы білімдену жүйесі Қазақстан Республикасының 1992
Білімнің адамилық (гуманистік) сипаты, жалпы адамзаттық құндылықтардың, адам
Аймақтық мәдени білім кеңістіктерінің бірлігі, білім жүйесі арқылы
Жалпы халықтың білімге теңдей қол жеткізе алуы, білім
Мемлекеттік, жеке меншік білім мекемелеріндегі оқудың зайырлылық (светски)
Білім жүйесіндегі еркіндік пен әрқилы пікірлер сиыстығы (плюрализм)
Білім басқарудың демократиялық, мемлекеттік - қоғамдық сипты,
Заң өзіндік сипатарымен, әсіресе, деңгейі кәсіби бағыттарымен
Қазіргі қалыптасып жатқан білім жүйесінде білім мекмелерінің төменде
мектепке дейінгі: ясли, балабақшалар.
Жалпы білімдік (бастауыш, жалпы, негізгі жалпы, орта жалпы,
Бастауыш кәсіби (училищелер), орта кәсіби (техникумдар, колледждар) жоғары
Дамуында ауытқуы бар оқушыларға арналған арнайы (түзету -
Қосымша білім мектептері: ән күй, өнер, спорт мектептері,
Жетім балалар мен ата – ана қарауынсыз қалған
Білімдену процесін іске асырушы басқа да мекемелер. Ұйымдастыру
Жеке тұлға қажеттері мен мүмкіндіктерін ескеруге орай әр
Қ.Р. «Білім туралы Заңына» орай білім жүйесіне оқу
Жалпы білімділік бағдарламалардың міндеті тұлғаның жалпы мәдениетің қалыптастыру,
Кәсіби білім бағдарламалары кәсіби және жалпы білімділік
деңгейлерді бірізді көтеру міндеттерініске асыруға,белгілі талаптарға сәйкес мамандар
Осы заманғы білім жүйесінің аса бір көзге түсетін
Білімнің мемлекеттік сипатын елде Қ.Р. «Білім туралы Заңына»
Білім кеңістігінде мемлекет саясатын бірізді асырып бару үшін
Білім жүйесін басқарудың мемлекеттік органдары құзырына төмендегіндей міндеттер
- Білім бағдарламаларымен стандарттарың дайындау, стандарттар негізі білім
- оқу мекемелері мен оқушыларды акредитациялайды және атестациялайды;
- білімдік құрлым біліктерін қалыптастырады;
- білім мекемелері торабының дамуын қамтамасыз етеді және
- білім жүйесіндегі бюджеттік және қаржылық қызметтерде Қ.Р.
- бүгінгі таңда білімді басқару жүйесі бір орталыққа
Тарау
1. Білім – педагогикалық процесс.
Білім – бұл мұғалі мен оқушының субьектив –
Педогогикалық процесс осыдан білім беру, тәрбиелеу және дамуы
Мәндік, мағналық тұрғыдан педагогикалық процесс - әлеуметтік құблыс.
Педагогикалық ең алдымен көзге түсер, тілге алынар бірліктері
Педагогикалық процесс атқаратын қызметер түрі:
- ақпараттық(тәрбиеленушіні сауаттандыру);
- тәрбиелік(тәрбиеленушінің тұлғалық өзгеріске келуі).
- дамутушылық (тәрбиеленушінің жан – жақты кемелденуі);
- аксиологиялық(тәрбиелеушінің құндылық сезіну бағдары, заттар мен құблыстарға
- әлеуметтік икемдестіру (тәрбиеленушіні нақты өмір жағдайларына бейімдеу).
Педагогикалық процестің құрлымы екі тұрғыдан қарастырылады: 1) педагогикалық
Педагогикалық процестің субьектері - тәрбиеленуші және тәрбилеушілер.
Педагогикалық процесс субьектері өзара байланысты іс - әрекеттерінің
Педагогикалық процестің іс- әрекеттік(процесуалды) құрлымда төмендегіндей бірлікте ажыралады:
Педагогикалық процес қозғалысы (динамика) педагогикалық процестегі кейінгі өзгерістердің
педагогикалық процесте тұлғаның дамуы педагогикалық процесс, тұлға
Оқу – тәрбие процесің басқару педагогикалық процестің тиімділігі
Ынталандыру: педагогикалық процестің өнімді болуы оқу – тәрбие
Педагогикалық процестегі сезімдік, логикалық және іс -
Сыртқы (педагогикалық) және ішкі(танымдық) іс - әрекеттің бірлігі.
Педагогикалық процестің себебтілік негізінің болуы. Оқу – тәрбие
Жоғарда аталған және басқада заңдылықтар негізінде
педагогикалық процесс принциптері – (яғни, кейбір ереже, ұсыныстарға
Қай педагогикалық процес болмасын, - өз дамуының белгілі
Дайындық кезеңі,
Орындау(негізгі) кезеңі:
Нәтижелі талдауы (қорытынды) кезеңі.
2. Қазіргі замана білім жүйесінің реформалаудың негізгі
бағыттары
Қазіргі уақытта Қ.Р – сында әлем қауымдастығының басқа
білімді адамиластыру(гуманизациялау)
оқуды үздіксіз жүргізу бағыт – бағдары
білім техналогиясындағы пән аралық бірігім - байлныстарды
оқу процесің компьитерлестіру және технллогизатциялау:
білім ьерудің ақпареттандыру формасынан проблемдық, ғылыми ісденіс, оқушылардың
оқу желісінде мұғалімнің оқыту жұмыстарынан гөрі оқушылардың танымдық
оқу – танымдық процесің ұйымдастыру мен сол процесті
білімнің дамутышылық және азаматтық баулу қызметтерін назарда ұстау
Қазақстан білім кеңістігінде қалыптасып жатқан осы заман білімің
Қорытынды
Білім мен тәрбие өте тығыз байланысты. Тәрбие жоқ
Ата – бабаларымыз айтқаны сияқты мақал – мәтел
Білекті бірді жығар
Білімді мыңды жығар.
Білім алу – ине мен құдық қазғандай.
Оқу - білім бұлағы
Білім - өмір шырағы. т.б.
Білм ол педагогикалық процестің негізгі бөлігі. Әрбір педагог
Білімді үйреніп басқаларға үйрету тек ғана педагогтың мінтеті
1