Коммуникациялық процесс

Скачать



Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Л.Н.Гумилев атындағы еуразиялық ұлттық университет
Экономика факультеті
Кафедра «Менеджмент»
Курстық жұмыс
Тақырыбы: «Қазақстандағы шетелдік компаниялардың қызметіндегі
Орындаған: МН-31 тобының
студенті
Наурызбаева К.А.
Қабылдаған: «Менеджмент» кафедрасының оқытушысы
Исаева Б.К.
Астана, 2008
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ........................................................................................................................3
1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ КОММУНИКАЦИЯ ПРОЦЕСІН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ........................................................6
Басқарудағы коммуникация рөлі, оның түрлері...........................................6
Коммуникациялық процесс...........................................................................12
Коммуникацияларды басқару әдістері.........................................................14
2 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТЕЛДІК КОМПАНИЯЛАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ......................................17
“Kcell” компаниясының жалпы сипаттамасы және ұйымдық құрылымы........................................................................................................17
“Kcell” компаниясында коммуникациялық процесстің жүргізілуін талдау................................................................................................................20
Компаниядағы коммуникация мен ақпараттық процесстің өзара байланысын талдау.........................................................................................22
3 БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТІ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ............................................................................................................25
ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................................32
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ...............................................................34
ҚОСЫМШАЛАР.......................................................................................................35
КІРІСПЕ
Менеджмент - бұл басқарудың экономикалық әдістерін қолдану арқылы
Менеджмент теориясы менеджердің 4 негізгі функциясын айқындайды: жоспарлау,
Сол себептен қазіргі тандағы менеджер тек өз саласына
Психологияны білу, адамдарды сендіру, дауды сенімді түрде жүргізу
Заманауи бизнес менеджерлерге көптеген жаңа талаптар қояды. Менеджер
Менеджердің коммуникативті практикасы жыл сайын ұлғаяды. Жетістікке жеткісі
Коммуникация рөлі кіші көлемді және де улкен корпорацияларда
Бұл тек қана аранйы терминдерге байланысты ғана емес,
Ал қазіргі кезде көп қолданыла бастайтын инновациялық менеджментке
Ораторлық қасиеттер, сенімді дискуссия жүргізу мен табысты презентация
Кез келген инновация экономикалық пайда әкелетін жағдайда ғана
Заман талаптарына байланысты басқарушылық, экономикалық, салалық білімдер мен
Коммуникация негіздерін түсіну, тіл білімі, эффективті тілдік қасиеттер
Коммуникацияның басқару жүйесіндегі дамуы.
Біздің елімізде коммуникация пайда болуы мен қалыптасуы бұдан
Қазақстанда коммуникациялар көптеген өзгерістерге ие болды, әміршіл-әкімшіл жүйеден
Біздің курстық жұмысымызда, жақсы ретке келтірілген,және жаман басқарылатын
НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ КОММУНИКАЦИЯ ПРОЦЕСІН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1.1 Басқарудағы коммуникация рөлі, оның түрлері
Коммуникация дегеніміз қарым-қатынас, екі және одан да көп
Басшы өзінің көпшілік уақытын мәліметтер алу және шешім
Менеджерлер өз жұмысын ойдағыдай орындау үшін тиімді қарым
Шетел зерттеушілердің пікірінше, тиімсіз қарым қатынас- проблемалардың туындауының
Олар тұтынушыларға жарнама арқылы және басқадай жолдармен байланысады.
фшетел зерттеушілерінің пікірінше, тиімсіз қарым қатынас проблемалардың туындауының
Олар тұтынушыларға жарнама арқылы және басқадай жолдармен байланысады.
Сыртқы орта арқылы пайда болатын алуан түрлі проблемаларға
Ұйымда мәліметтер бірінен бірі беріліп, алмасып отырады. Жоғарғы
Төменгі деңгейден жоғары деңгейдегі басшылыққа берілетін мәліметте не
Әр түрлі бөлімшелер аралығындағы коммуникация көлбеу коммуникацияға жатады.
Басшы мен бағыныштар коммуникация компоненттері болып саналады. Олар
Басшы мен жұмысшы топтарының арасындағы коммуникация, басшы мен
Коммуникация-мәні, түрлері және мінездемесі.
Коммуникация (лат. communicatio), буквально означающее
Коммуникация мақсаты:
- Басқару обьектілері мен субьектілерінің арасындағы ақпарат алмасудың
- Ақпарат алмасу кезінде тұлғааралық қарым-қатынастардың дамытылуы;
- Қызметкерлер мен топтар арасындағы ақпарат алмасуды жеңілдететін
- Ақпараттық потоктарды реттеу және рационализациялау;
Коммуникациялар келесі түрлерге бөлінеді.
- Ауызша байланыс негізінде жасалынған тұлғааралық және ұйымдастырушылық
- Ақпаратты жазбаша түрде алмасу негізінде болатын коммуникациялар;
Тұлғааралық коммуникациялар өз кезегінде келесі түрлерге бөлінеді:
- Формальді немесе ресми коммуникациялар. Коммуникацияның мұндай түрі
- Бейресми коммуникациялар. Ұйымның қабылданған ережелерінен тыс, қызметкерлер
Бейресми коммуникация каналдармен жеткізілетін ақпарат ретінде, жұмыстан босатылу
Ресми ұйымдастырылған коммуникациялар келесідей болып бөлінеді
(№5 кесте.):
- Вертикалды, яғни ақпарат иерархияның бір деңгейінен келесіге
-Горизонтальді, бөлімшелер арасындағы ақпарат алмасулары.
Вертикальді коммуникациялар өз кезегінде келесі түрлерге бөлінеді:
- Жоғары бағытталған;
- Төмен бағытталған;
Тұлғааралық коммуникациялар сонымен қатар, келесідей бөлінеді:
- Вербальді, яғни сөз негізінде жүзеге асырылатын;
- Вербальді емес, яғни ақпарат алмасу дене әрекеттерімен
Вертикальді коммуникациялар ақпараттың басшыдан қол астындағы қызметкерлерге және
Горизонтальді коммуникация- қызметкерлер немесе бөлімшелер арасында ақпараттың жеткізілуі.
Диагональді коммуникациялар әр түрлі бөлімшелер және кәсіпорын қызметтері
Жүогізілген тәжиребелер мәліметтері бойынша, «жоғарыдан төмен» коммуникациялардың тиімділігі
Негізінен вербальді және вербальді емес коммуникациялар өте байланысты,
Вербалсыз қатынас құралдары.
Әлеуметтік психологияда «дене тілі», немесе вербалсыз қатынас деген
Әңгімелеушінің маңызды мәліметтерінде бет және қол қимылдарымен қоса,
Әңгіме-кеңес өткізушінің нақты жағдайдан тұтастай мағлұматы болуы тиіс.бір
Вербалсыз қарым-қатынастың ең табиғи амалы-көзқарас.оның өзі көптеген жайды
Егер әңгіме-дүкен құруға машықтанған адамдар өзінің күйін ыммен
Мәселен, қытай немесе түрік саудагерлері сатьып алушының көзіне
Ғалымдар құрамы мен қатысушы санына қарай коммуникацияның бірнеше
Интраперсональді коммуникация, адамның өз өзімен сөйлесетін диалогы болып
Алайда, ең кең тараған коммуникация түрі- тұлғааралық (интерперсональді)
Тұлғааралық және ұйымдастырушы коммуникациялар, түсінігі, қайшылықтары және мінездемесі.
Тұлғааралық коммуникациялар-түлғалар,яғни адамдар арасында болатын коммуникациялар. Ал ұйымдастырушы
Тұлғааралық коммуникациялар бір кәсіпорынның қызметкерлері арасында да, әр
Ұйвмдастырушы коммуникациялар тек бір фирмаға байланысты, болады және
Өз кезегінде тұлғааралық коммуникациялар өз құрамына ұйымдастырушы коммуникацияларды
Яғни, тұлғааралық және ұйымдастырушы коммуникациялар барысында пайда болатын
Коммуникация табысты болып есептелінеді, егер қабылдаушы жөнелтушінің хабарын
Коммуникация табыстылығын азайтатын факторлар кедергілер (барьеры) деп аталады.
Кедергілер макро және микро деңгейлі болып бөлінеді.
Макрокедергілер коммуникацияларға жалпы әсер етеді. Олар:
- Ақпараттық байланыстардың тым көп болуы және ақпараттың
- Күрделі ақпаратқа деген қажеттілік;
- Шетелдік тір ролінің жоғарлауы және іскерлік байланыстардың
Микрокедергілер белгілі бір салада коммуникацияларға қайшылықтар туғызады:
- Жөнелтушінің қабылдаушыға байланысты қарым-қатынасы;
- Қабылдаушының ақпарат қатынастарының көздері;
- Қабылдаушының көп мағыналы сөздердің түсініктілігі;
- Кері байланыстың жоқ болуы;
Сонымен қатар, коммуникацияларға кедергі ретінде адамдардың қалыптасқан ойы
Нәтижесінде хабарландырудың қабылдауы өзгеріп, кері байланыс процесі баяулайды,
Топтық коммуникация- тұлғааралық коммуникацияның күрделінген түрі, коммуниканттар ретінде
Топтық коммуникация қатысушылар санының көп болғанына байланысты, ұйымдастыру
Интернеттегі модератордың рөлі белгілі. Коммуникацияның осы қатысушысы жүргізуші
Модератордың жай дискуссия ұйымдастырушыдан ерекшелігі, ол тек қана
Егер де бұл талаптарды инновациялық менеджменттегі коммуникацияны басқару
Топалалық коммуникация-тұлғалар арасында емес,бір себеппен біріккен топтар арасындағы
Коммуникацияның одан да жоғары деңгейі ретінде жаппай
Көбінесе жаппай коммуникация БАҚ-да жүргізіледі.
Ал коммуникацияның ең абстрактілі деңгейіде мәдениетаралық және цивилизацияаралық
Мәдениетаралық коммуникацияның түрі ретінде халықаралық коммуникация болып табылады,
Басқару жүйесіндегі коммуникация орны мен рөлі.
Әлеуметтік зерттеулер мәліметтері бойынша, басқару қызметімен айналысатын адамдар
Коммуникация (лат. хабарландыру)- тұлғалар, әлеуметтік топтар, ұйымдар арасында
1.2 Коммуникациялық процесс
Коммуникациялық процесс бұл екі немесе одан да көп
Мәлімет ақпарат алмасу процесінің элементтері мыналар болып саналады:
- Мәліметті жіберуші идеяны қорытушы немесе мәліметті жтнаушы
- Символдар көмегімен кодталған мәліметтің өзін хабарлау;
- Канал, мәліметті қажет ететін адам.
Мәліметті алмасу барысында жөнелтеуші мен алушы белсенді роль
Мәлімет алу кезеңдері мынадай:
- Идеяның пайда болуы;
- Кодтау және канал таңдау;
- Беру;
- Декодтау;
Мәлімет алмасу процесінің кезеңдерін қарастырайық, мәлімет алмасу идеяны
Мәліметті жөнелтуші кодтауға пайдаланатын, символ типіне үйлесетін каналды
Үшінші кезеңде жөнелтуші идеяны екінші бір адамға жеткізу
Басшы мынаны ескеруі қажет: олардың басқа орындардан алған
Коммуникациялық процесс-бұл екі немес одан да көп адамдар
Коммуникациялық процесс-элементтердің өзара әрекеттердің байланысы.
Коммуникациялық процесстің негізгі 4 элементі бар:
жөнелтуші-идеяны генерациялайтын немесе ақпаратты жинақтап, жеткізетін түлаға.
хабар-керекті ақпарат.
канал-ақпарат жеткізетін тәсіл.
қабылдаушы-ақпаратты алатын тұлға.
Ақпарат алмасудың коммуникациялық процессі бір-бірімен байланысты этаптардан құралады:
Идеяның пайда болуы немесе ақпарат жинастыру.
Ақпарат жөнеелту каналын тандау.
Хабарландыруды жөнелту.
Хаьарландырудың интерпретациясы.
Кәсіпорындағы коммуникациялық байланыстарды ұйымдастыруда коммуникациялық процесстің барлық этыптарындағы
Кәсіпорынның ұйымдық структурасы, кәсіпкерлік бағдарлама мен менеджмент структурасын
Адами іс-әрекеттің қалыптасу мен дамуында, әлеуметтік жүйелердің функционализациялануында
- автордың немесе хабарландыруды жүзеге асыратын күсінің әрекеттері;
- реципиенттің жауабы;
- коммуникативті процесстің құрамы;
- коммуникативті өзара әсерлесуге қатысушылардың өзара байланыстырушы рөлдері;
Коммуникационды процесс барлық әлеуметтік жүйелердің құрылуы мен дамытылу,
Коммуникация көп компонентті процесс болып табылады. Оның негізгі
коммуникационды процесс субьектілері-жөнелтуші мен хабарландыруды қабылдаушы (коммуникатор және
коммуникация әдістері-ақпаратты жөнелту үшін белгілерді қолдану, яғни кодтау
коммуникация пәні (қандай да бір әрекет және т.б.)
коммуникационды эффекттер-коммуникационды процесс усбьектілерінің өзара әрекеттесуінде және коммуникация
Әлеуметтік коммуникация өзінің жүзеге асыру процесінде негізгі 4
жеке индивидтерді әлеуметтік топқа интеграциялануы, ао соңғыларын бір
қоғамның ішкілік дифференциациясы.
өзінің ерекшелігін түсіну үшін түрлі топтардың бөлінуі мен
Коммуникацияларды басқару әдістері
Коммуникационды процесстерді басқарудың негізгі әдістері
Коммуникациялық процестерді басқарудың мәні-қабылдаған жоспарларды орындау үшін ақпараттық
Саяси-технологиялық процесстегі коммуникацияны басқару жалпы мағынада субьектінің өзара
Ақпаратты өндіру ақпараттық экспансия тақырыптарын тандаудан, сюжеттік
Саяси- технологиялық процесстегі коммуникацияны басқару қандай ақпарат адамдар
Сюжеттік көріністерді құрастыру кезінде факторлар сенімді болуы- негізгі
Ақпаратты кодтау- докладтар, хабарландырулар, жарнама роликтері, халыққа жолдау
Ақпараттың жылжуы - рецепиентке ақпаратты жөнелтуге бағытталған іс-әрекет.
Кері байланысты орнату - коммуникация қалай әсер еткендігі
Кедергілерді жою - коммуникациялық процесстерді басқаратын субьектк шешуі
Сонымен қатар, хабарландыруды қабылдайтын обьектінің ішінде де коммуникациялық
Кедергі толығымен жою мүмкін емес, басқару субьектісінің негізгі
2 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТЕЛДІК КОМПАНИЯЛАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2.1 «KCELL» компаниясының жалпы сипаттамасы және ұйымдық құрылымы
GSM Қазақстан TeliaSonera ірі скандинавиялық телекоммуникациялық операторына бағынышты
Қазіргі уақытта GSM Қазақстан GSM-900 стандартындағы ұялы байланыс
«GSM Қазақстан» компаниясы 1998 жылы құрылып, 1999 жылдың
Жұмысының ең басынан бастап GSM Қазақстан компаниясы Қазақстанның
Нарықтағы 9 жыл бойына GSM Қазақстан желімен қамту
Осылайша, GSM Қазақстан абонент саны, қамту аймағы, инновациялар
TeliaSonera Қазақстанның ұялы байланыс нарығындағы жетекшілігін сақтап қалуға
«Біз Қазақстан нарығындағы дамуға бағытталып, мұнда әлем деңгейіндегі
Астана, 9 қаңтар 2008 жыл - Еуропадағы ең
«Біз Қазақстанға инвестиция құюды 2003 жылы бастаған болатынбыз,
«Біз Қазақстанға осы елдің тамаша экономикалық перспективаларына сенімді
TeliaSonera AB компаниясы туралы
TeliaSonera AB (ААҚ) Скандинавия мен Балтия елдеріндегі телекоммуникациялық
23 қараша 2007ж. GSM Қазақстан/K’Cell компаниясына жаңа Бас
В. Арал мырза 1968 жылы Түркияда дүниеге келген.
1992 – 2006жж. аралығында В.Арал мырза ірі халықаралық
GSM Қазақстанның Бас Атқарушы Директоры қызметіне кірісе отырып
Ұялы байланыс көшбасшысы GSM Қазақстан компаниясы төртінші рет
Сарапшылардың таңдауы еліміздің ұялы байланысын пайдаланушылардың көбісінің таңдауымен
GSM Қазақстан өз желісінің қамту аймағын кеңітіп қана
Ұялы байланыс нарығында көшбасшы бола отырып, GSM Қазақстан
GSM Қазақстан компаниясы Қазақстанның барлық тұрғындарын ең жоғары
2.2 «KCELL» компаниясында коммуникациялық процестің жүргізілуін талдау
Қазақстандағы медиа бизнес пен медиа нарықтың даму мәселелеріне
2008 ж. қараша, Алматы қ. - GSM Қазақстан/K’Cell
Қазақстандық Пресс-клуб ұйымдастырған бірінші Медиа Кұрылтайдың басты тақырыбы
Құрылтайдағы пікірталастар Қазақстандағы БАҚ нарығының және медиа индустрияның
Медиа нарықта кәсіби БАҚ-ң дамуына кедергі келтіретін бірқатар
Конференцияға қатысушылар бизнес модельдердің экономикалық тиімділігі кәсіби және
Жетекші ұялы байланыс операторы GSM Қазақстан/K’Cell 2007 жылды
Айтарлықтай маңызды нәтижеге өте қысқа уақыт ішінде қол
Тұтынушыларға бағытталған саясатының арқасында компания еліміздің тұрғындарының жартысына
GSM Қазақстанның Бас Атқарушы Директоры Вейскл Арал мырзаның
ҚР Білім жіне Ғылым министрлігі, Дүниежүзілік банк және
ҚР Президентінің әлемнің бәсекеге қабілетті 50 елдерінің қатарына
Меморандумға сәйкес ҚР Білім және Ғылым министрлігі Қордың
Дүниежүзілік банк зерттеулерді қолдау және қоғамның дамуы жобаларын,
Құжатта көрсетілгендей, GSM Қазақстан K Cell Инновациялық Қорын
Бұл Қор мемлекеттік және жеке сектор арасындағы әлеуметтік
VOX.COM журналы – әрқашан ұтқыр болғанды қалайтындарға арналған
VOX.COM – бұл ең жаңа деген ұтқыр байланыс
Аналитика – ұялы байланыс нарығын талдау
Жаңалықтар
Технологиялар – осы күнгі технологиялар, коммуникациялық құрал-жабдық, желі
Тарих – дамыған коммуникациялар тарихы
Байланыс – ақпаратты жеткізу амалдары туралы т.б.
Компаниядағы коммуникация мен ақпараттық процестің өзара байланысын талдау
Ақпарат - бұл басқару процесінде еңбек нәтижелігі адамдар
Коммуникациялық басқару үшін қолданылатын ақпарат келесідей болып бөлінеді:
- Басқарушылық түрге қарамастан негізгі ақпарат;
- Осы жағдайға қатысты ағымдық ақпарат;
Ағымдық ақпарат өз кезегінде:
- Құжаттық, яғни құжаттарда (бухгалтерлік және т.б.) тіркелетін;
- Құжатталмайтын, яғни (телефондық келіссөздер, тұлғааралық байланыс және
Коммуникациялық басқару аспектілеріне қарай ақпарат экономикалық, ұйымдастырушылық, әлеуметтік,
K'cell абоненттері өздерінің дербес шоттарын Интернет арқылы пайдалана
2007 жылдың 1 сәуірінен бастап K'cell жетекші қазақстандық
Қазақстанның ең ірі ұялы байланыс операторы «Абонентке қызмет
АҚКИЖ қызметін пайдалану үшін K'cell абоненттерінің www.kcell.kz немесе
АҚКИЖ қызметінің арқасында K'cell абоненттері шоттың жағдайы туралы
Солай бола тұра тек шот жағдайы туралы ақпарат
Қазіргі уақытта АҚКИЖ қызметі орыс және ағылшын тілінде
GSM Қазақстан компаниясы АҚКИЖ жүйесінің енгізілуі K'cell абоненттерінің
Қосымша уақыт» – K’cell абоненттері үшін ықыластылықтың жаңа
Ықыластылықтың жаңа бағдарламасы «Қосымша уақыт» K’cell абоненттері үшін
Қосымша минуттар мұның алдындағы айда K'cell-дің барлық қызметіне
Бағдарлама механикасы:
Әрбір жұмсалған 1000 теңгеге, ай сайын 5 минут
Бұл жағдайда желі ішіндегі әңгімелесулер кезінде, бірінші кезекте
Абонент Қосымша минуттарды тек қана балансында бірліктер бар
Әрбір айдың басында абонент алдыңғы ай үшін есептелген
3 БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕССТІ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
K'cell әлемдік деңгейлі қызметтерді ұсынуға дайын
K'cell (Kazakhstan Cellular) 2008 жылға арналған техникалық тұрғыдан
K'cell 11-14 ақпан аралығында Барселонада өтетін Mobile World
Қазақстандағы ұялы байланыспен қамтамасыз етуші жетекші оператор ретінде
Бүгінгі мәслихатта K'cell-дің техникалық бөлімінің директоры Шевкет Сезен
K'cell-дің қамту аймағы Қазақстанда 46000 км2 жетіп, 11
Олардың ішінен 6,3 миллион адам K'cell-ді таңдады, бұл
Базалық станциялар саны жаңа 961 станцияны қосқанда 62%-ға
EDGE қамту аймағы 22,75% шамасындағы ұлғаю көрсеткішімен 35%-дан
K'cell-дің ұдайы клиенттердің жоғары деңгейде қанағаттандырылуын көздейтінін атап
Шевкет Сезен технологияларды инвестициялап қана қоймай, осы технологиялар
Сезен мырза 2008 жылға қойылған мақсаттарды төмендегідей деп
1300 базалық станциялар орнатылмақ
2008 жылы халықты байланыспен қамтамасыз ету 82% құрайды
3G сияқты жаңа технологияларды бірінші болып ендіруді жалғастыру
Конвергенция, пайдаланушы орналасқан аймаққа негізделген қызметтер, Push Email
Шевкет Сезен сөзін былайша тамамдады: «Бірінші орында тұру
GSM Қазақстан EDGE, GPRS, WAP сияқты жаңа технологиялардың
K'cell базалық станциялар санын екі есе көбейтуде
Ең ірі қазақстандық ұялы оператор K'cell 2007 жылдың
Оңтүстік Қазақстан облысында 2007 жылдың соңына дейін 120
Бұл санға Алматы – Тараз – Шымкент трассаларының
Қамту аумағының кеңейтілуі – елдің жетекші ұялы операторының
Оған қоса GSM Қазақстанның тарифтік торында да стратегиялық
Компанияның дамуы көрсетілетін бірегей қызметтер кешенінің кеңейтілуі бағытында
3G үшінші буын ұтқыр желісін ендіруден артта қалушылық
Қазақстанның әлемнің бәсекеге неғұрлым қабілетті 50 елдің қатарына
GSM желісінің перспективалары
Ұялы байланыстың даму деңгейі мемлекеттің экономикалық дамуының негізгі
Қазақстанның әлемнің бәсекеге неғұрлым қабілетті 50 елдің қатарына
2007 жылы үшінші буынның ұялы желілері ендірілді немесе
Қазақстанда 3G үшінші буын ұялы байланыс стандартын ендіру
3G технологиясының мүмкіндіктері
3G технологиясы 2 Мбит/сек-қа дейін жылдамдықты қамтамасыз ете
Қазақстан Республикасында 3G жүйелерін құру төмендегі мәселелерді шешуге
мемлекеттің жалпы экономикалық дамуының негізі ретінде телекоммуникациялардың қарқынды
тығыз арада 3G (HSPA) арқылы жоғары жылдамдықты Интернеттің
қазақстандық пайдаланушылар мен елдің бизнес секторына әлем стандарттарының
Е-Үкімет бағдарламасын жүзеге асырудың транспорттық құрамасының негізін қалыптастыру;
төртінші буын (4 G) ұялы байланыс технологиясына оперативті
экономиканың жоғары технологиялық дамуына инвестициялардың қомақты көлемін тарту;
Қазақстанның Бүкіләлемдік Сауда Ұйымына ену талаптарын орындау.
Жиіліктер ресурсы:
3G жүйесінің негізі WCDMA (жалпыеуропалық стандарт UMTS) болып
Өкінішке орай, Қазақстан қазіргі уақытта әлемдік телекоммуникациялық прогрессивті
GSM Қазақстан компаниясы ел премьер-министрі Кәрім Масімовке Қазақстан
Нарықтың активті дамуы телекоммуникациялық компанияларға басқарудың прогрессивті әдістерін
Телекоммуникациялық компаниялардың жылдам дамуы негізінде, тұтынушылардың сұранысын өзгерісін
Телекоммуникационды компанияны тиімді басқару үшін стратегикалық мақсаттарға жетудің,
Компанияның дамуын дұрыс жолын құру үшін, ең алдымен
Сонымен бизнес-стратегия-бұл бизнестің жаңа түрін құруға, фирма қызметін
Ең бастысы стратегия-бұл белгілі бір параметрлерге жету
- Көрініс-болашақтағы бизнестің нақты параметрлерін тандау;
- Миссия (кіші мәнде)-компанияның өзінің қоғамға деген қажеттілігі
- Миссия (ірі масштабта)-компанияның ең жоғарғы мақсаты, ол
- Стратегия-компанияның ішкі потенциалы негізінде нарықтық мүмкіндіктерді іске
(Түсініктердің өзара байланысы 1суретте көрсетілген.)
Стратегиялық жоспарлау процесінің нәтижесі ретінде болатын бизнес-стратегия компанияның
- Компания қандай мақсаттарға жету керек?
- Бизнес мақсаттарын өзара қалай теңестіруге болады?
- Мақсаттарға жету деңгейін қалай бағалау?
- Компания қызметін қандай параметрлер негізінде бақылау?
- Даму көзқарасынан кандай процесстерді сынау ?
- Қандай жобалар басты?
Стратегияны құру барысында өзара байланысты жобалар мақсаттарының жүйесін
Егер де Ресейдегі жағдайға қарасақ, телекоммуникационды компаниялардың көбісінде
Көптеген компанияларда стратегия қабылданған, алайда оның қалай жақсы
Көбінесе компания стратегиясы сырттан келген мамандармен жасалынады. Бұның
Стратегия формальді құжаттан тиімді құралға айналу үшін BSC
BSC енгізудің телекоммуникациялы компания үшін артықшылығы-менеджерлер өзінің оперативті
ТКЖ құру кезінде телекоммуникациялық компанияның толық мақсаттары бар
ТКЖ негізінде компания қызметін бағалау үшін тек қаржылық
Көбінесе компаниялар келесі негізгі 4 стнадартты басымдылықтарды белгілейді:
қаржылық басымдылық.
тұтынушылық басымдылық.
процессті басымдылық.
біліктілікдеігейін арттыру және даму басымдылықтары.
Осы басымдылықтар негізінде BSC жүйесі универсальді болып табылады,
ҚОРЫТЫНДЫ
XX ғ. соңына қарай коммуникация теориясы ғылым жүйесінде
Біздің қоғамымыз неғұрлым әр түрлі болғанда, соғұрлым коммуникация
Бүгінгі күні коммуникация теориясы практикалық сұраныспен ынталандырылады
Коммуникация қоғамға басқа да материалды көрініс беретін құраушылар
Коммуникацияны жүзеге асыру кез келген маңызды басқару іс-әрекетіне
Сонымен, қортындылай келе, басшылық пен персоналдың өзара көмек
Қазақстан Республикасы өз егемендігін алғаннан кейін экономикада нарықтық
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев жолдауында «Елу дамыған 50
«Көш жүре түзеледі» дейді халық нақылы. Әрине, қазіргі
Жалпы тұрғыда алғанда, коммуникация өмірдің барлық салаларында кең
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында көптеген шетелдік компаниялар қызмет
Телекоммуникация саласында қызмет атқаратын компаниялар өз қызметін одан
Шетелдік компанияларда қолданылатын менджмент түлері бір-бірінен өзгеше болуы
Нұсқау ретінде Л.Якокктың сөзін келтіруге болады:«Кез келген шаруашылық
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
Анафияева Ж. Менеджмент. Оқу құралы- Астана: Л.Н.Гумилев атындағы
Ахметов К.Ғ. «Менеджмент негіздері» Ақтөбе-Орал, 2005ж.
В.С.Юкаева менеджмент краткий курс Учебное пособие Москва 2007
А.Максимов. "Чистые" и "грязные" технологии выборов (российский опыт).
www.kcell.kz
«мобильные телекоммуникации» журналы, №4, 2007.
Батаршев А.В. «Организаторские и коммуникативные качества личности»
(Для деловых людей).
технологий «Регалис», 1998.
Кричевский Р.Л. «Если Вы руководитель» - М.: Издательство
Ладанов И.Д. «Практический менеджмент» - М.; Издательство «Элник»,
Матвеева А., Хорошавина Н. «Семь нот менеджмента»: Настольная
руководителя / Под ред. В. Красновой и А.
«Журнал Эксперт», 1997.
«Менеджмент»: Дайджест основных разделов и тем / Под
– Спб.: СПбГИЭА, 1997
«Менеджмент организации»: Учебное пособие / Под ред. 3.П.
Н.А. Саломатина. - М.: ИНФРА-М, 1997.
«Основы менеджмента»: Учебное пособие - 2-е изд. -
«Дашков и Ко», 2000.
«Основы предпринимательской деятельности»: Учебное пособие /
В.М. Власовой. - М.: «Финансы и статистика», 1995.
«Управление организацией»: Учебник для вузов / Под ред.
др. - 2-е изд. - М.: ИНФРА-М, 1998.
Юкаева В.С. «Управленческие решения»: Учебное пособие. - М.:
ҚОСЫМШАЛАР
№1 кесте
Сезімнің (эмоцияның) «дене тіліне» ауысуы
Әңгімелесушінің сезім күйі
Жан сезіміндегі жайдарлылық
Қауіп-қатер сезімі
Қорғану сезімі
Жақындауға ықыластану
Қол үзуге тырысу
Жабырқауы, мұңаюы
Ұстамсызық, менмендік таныту Дене қимылы
Денесін бос ұстауы, қолы мен аяқтары айқаспаған
Қолы жоғары көтерілген
«Күресу қалпында тұру», қол,аяқтары айқасқан
Денсі еңкейген
Әңгімелесуші шегініп отырады, бұрылып кетеді
Әңгімелесуші селқос болады, басын төмен қаратады
Басын тік ұстайды, кеудесін кереді, шалқаяды
№2 кесте
Вербалсыз әрекеттті қалай түсіндіреді
(Дж.Миллер және К.Борген)
Әрекет Түсіндіру Нәтиже
Қолын кеудесіне қойған
Үстелді жайлап тоқылдату
Жалбыранған кеіпте қолын жаю, саусақтары сәл жазылған.
Әңгімелесуші көзін уқалайды Қорғаныс қалпы
Шыдамсыздық
Үстемдік сезімі, әңгімелесуші қулығымды асырып отырмын деп есептейді.
Сенімсіздік
Тынышталу, қанағаттану
Басын сәл қисайту
Әңгімелесуді тоқтатпау керек
Әңгімелесуді тоқтатқан жөн
Алдап отырғанына көз жеткізу, мүмкін әңгімені тоқтату керек
Ойлану керек
Әңгімелесуді тоқтатуға болады
№3 кесте
Көзқарас және содан кейінгі қимыл-әрекет Түсіндіру Нәтиже
Басын сәл көтері және жоғары қарап көз тігу
Басын шайқап, қасын керу
Күлімсіреу, бәлкім басын сәл қисайту
Жиі-жиі басын изеу
Әңгімелесушінің бір нәрсеге қарап қозғалмай ұзақ ойлануы
Басқа жаққа көзін тігу
Жерге қарау Сәл тоқтаңыз, ойланайын
Түсінбедім, қайталаңыз
Түсінемін, менің алып-қосарым жоқ
Түсіндім саған не керек
Өзімді көндіргім келеді
Жаратпау
Үрейлену, қашып құтылу Байланысты үз
Байланысты күшейт
Байланысты қолда
Байланысты қолда
Жағдайға қарай әрекет ету
Байланыстан жалтару.
№4 кесте
Мәлімет алмасу процесінің моделі
№5 кесте
Коммуникация структурасы мен түрлері
«Маркетинг», 1999.
1-сурет. Түсініктердің өзара байланысы.
№6 кесте.
37
Қызмет тиімді-лігін арт-тыру
Персо-нал басқа-рудың тиімді-лігін арт-тыру
Инно-вационды компа-ния болу, байла-ныс жүйесін дамыту
СЕ-НІМДІ ПАРТ-НЕР РАПУ-ТА-ЦИЯ-СЫН ҰСТА-НУ
Акцио-нерлер-дің талап-тарны қана-ғаттан-дыру
Имидж-ді тұтыну-шылық бағыт-талуды жоғар-лату
Компанния баға-сын көтеру
Теле комму-ника-ционды
Компа-нияның
миссиясы
Коммуникацияларды классификациялау
Бағытталу:
- Горизонтальді;
- Вертикальді;
- Диагональді;
Жөнелту орны:
- Формальді;
- Формальді емес;
Ақпаратты жөнелту тәсілдері:
- Құжатталған:
- Вербальді;
- Вербальді емес;
- Техникалық құрылғылар арқылы;
Адрестность:
- Фирма ішкілік;
- Сыртқы;
стратегия
Миссия
Көрініс
Компанияның орналасқан
орны
Декодтау
Идеяның түсініктілігі
Канал арқылы береді
Хабарлау
Тұжырымдайды немесе жөндетеді
Жөнелтуші
Кодтайды кналды тандайды
Алушы



Скачать


zharar.kz