Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы мемлекеттік мекемесінің бөлімдері

Скачать


Мазмұны
Кіріспе.......................................................................................................................3
Денсаулық сақтау саласын дамытудың елдің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы ролі………………………………………………………....……..5
Денсаулық сақтау саласы дамуының адам потенциалын қалыптастырудағы ролі……………………………………………………5
Денсаулық сақтау саласын басқарудағы негізгі экономикалық көрсеткіштер………………………………………………………………12
Денсаулық сақтау саласын басқарудың объективті қажеттілігі…...18
Денсаулық сақтау саласындағы жергілікті атқарушы органның қызметін талдау
Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласының даму ерекшеліктері……………………………………………………………...23
Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік органның ұйымдық құрылымы («Ақтөбе
Денсаулық сақтау саласын басқарудағы жергілікті мемлекеттік органның қызметін
Денсаулық сақтау саласын жетілдіру............................................................40
3.1 Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласын басқарудағы
3.2 Денсаулық сақтау саласындағы мемлекет саясатының негізгі бағыттары………………………………………………………………….43
Қорытынды............................................................................................................54
Қолданылған әдебиеттер тізімі............................................................................55
Кіріспе
Әрбiр адамның денсаулығы оның толыққанды тiршiлiк етуiн ғана
Президент Н.Ә.Назарбаев 2009 жылғы «Дағдарыстан жаңару мен дамуға»
Медициналық қызметтердiң сапасы кешендi ұғым болып табылады және
2010 жылғы «Жаңа онжылдық- жаңа экономикалық өрлеу -
Халық денсаулығының жай-күйi қоғамның әлеуметтiк бағдарлануының, мемлекеттiң өз
Қазақстан, мемлекеттiк қалыптасуы кезеңiнде елеулi экономикалық құлдырауға ұшырап,
Соңғы жылдары Қазақстан едәуiр экономикалық өсуге қол жеткiздi,
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының дерегi бойынша азамат денсаулығының
Осыған байланысты денсаулық сақтауға азаматтардың өздерiн, жұмыс берушiлердi
Дипломдық жұмысты жазудағы мақсат - денсаулық сақтау саласын
Осы мақсатқа сәйкес, жұмысты жазуға келесідей міндеттер қойылды:
денсаулық сақтау саласының дамуының адам потенциалын қалыптастырудағы ролін
денсаулық сақтау саласын басқарудағы негізгі экономикалық көрсеткіштерге тоқталу;
денсаулық сақтау саласын басқарудың объективті қажеттілігін талдау;
Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласының даму ерекшеліктерін
денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік органның ұйымдық құрылымына тоқталу;
денсаулық сақтау саласын басқарудағы жергілікті мемлекеттік органның қызметін
Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласын басқарудағы мәселелерін
денсаулық сақтау саласындағы мемлекет саясатының негізгі бағыттарын қарастыру.
1 Денсаулық сақтау саласын дамытудың елдің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы
Денсаулық сақтау саласы дамуының адам потенциалын қалыптастырудағы ролі
Кез-келген елдің болашағы - оның халқының денсаулығына байланысты
Дүниежүзілік денсаулық ұйымының шешімімен 7 сәуір «Бүкіләлемдік денсаулық
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында2030 жылға
Халықтың тіршілігі мен бірлігі, жарқын келешегі көп ретте
Бүгінгі дені сау ұрпақ - елдің ертеңгі жалғасы.
Адамның денсаулығы - өмір тіршілігінің ең бірінші
Елімізде халықтың әл-ауқатын, жағдайын жақсартуға арналған озық бағдарламалар
Осыған орай Президент Н.Ә.Назарбаевтың басшылығымен 2011-2015 жылдарға арналған
«100 мектеп, 100 аурухана» бағдарламасы да өз жемісін
Сонымен қатар, еліміздің жер-жерінде, әр аймағында «Салауатты өмір
Атап айтар болсақ, темекі мен алкогольді жарнамалауға тыйым
ТМД елдері арасында бірінші болып Қазақстанда 2009 жылдың
Әрбір адам сұлу, сымбатты болып, бақытты өмір сүруді
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының мәліметтері бойынша, халықтың денсаулығы
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан - 2030» стратегиялық бағдарламасында салауатты
Қазақстанда денсаулық сақтау саласын реттейтін орган - денсаулық
Алайда, халық денсаулығын тек мемлекет, үкімет мойнына жүктеп
Экономикалық ілгерілеу азаматтардың игілігіне өздігінен кепілдік бере алмайды.
Денсаулық – тек қана әрбір адамның ғана емес,
Жеке адамның бақыты үшін екі нәрсе керек: бірінші
Салауатты өмір салтын дұрыс қалыптастыра алмау (режимнің дұрыс
Денсаулық – тән, рухани және әлеуметтік игіліктің жиынтығы.
Сондықтан ел Президентінің «Қазақстан – 2030»стратегиясындағы ұзақ мерзімді
Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы денсаулықты аурудың және физикалық
Қазіргі өркениеттің негізі, дені сау және рухани дамыған
Басқа жағынан қарағанда, дені сау ұлт мықты мемлекеттің
Әр азамат өз мемлекетінің бөлшегі болып табылады, сондықтан
Денсаулық сақтау – бұл әрбір жеке адамның физикалық
Халыққа медициналық қызмет көрсетумен және санитарлы-эпидемиологиялық қамтамасыз етумен
Медициналық мекемелердің нақты әртүрлілігі өте көп: емханалар, поликлиникалар,
Денсаулық сақтау, көптеген басқа да әлеуметтік салалар секілді,
Қазақстан Республикасының Конституциясы адамның құқығын және бостандығын
Қазақстан Республикасында азаматтардың денсаулығын сақтауға және заңмен белгіленген
Атап айтқанда, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі
Ұлттың денсаулығы қолайлы медициналық қызметтердің, дене шынықтыру мен
Негізгі мақсаты - Қазақстан Республикасы азаматтарының физикалық және
Адам денсаулығы – ғылым әлі түпкілікті біліп болмаған
Елбасының әр жылғы Жолдауының мақсаты – Қазақстанның тәуелсіздігін
Салауатты өмір салтын ұстануға барша халықты бағыттаудың маңыздылығы
20 жыл адам өмірімен алсақ, біраз жыл сияқты
Халық денсаулығы - баға жетпес байлық, мемлекеттің қымбат
Ой таразысына салсақ, Қазақстан тәуелсіздік алғаннан бері елімізде
Елбасының өзінің жыл сайынғы Жолдауларында еліміздің басты байлығы
Қоғам болашағы - әр адамның денсаулығына байланысты. Сондықтан
Ұлт денсаулығы – Қазақстанның табысты болашағының негізі!
1.2 Денсаулық сақтау саласын басқарудағы негізгі экономикалық көрсеткіштер
Халықтың денсаулығының жай-күйiн көрсететiн көрсеткiш деңгейiне мынадай сыртқы
Сыртқы факторлар:
дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының деректерi бойынша адам денсаулығының
қазiргi кезде халықтың 81,8%-ы ғана қауiпсiз ауыз сумен
Қазақстанда жетi жетекшi тәуекел факторына созылмалы аурулардың жалпы
қазiргi таңда халық денсаулығының төмен деңгейде болу себептерiнiң
Бұдан басқа, санитариялық-эпидемиологиялық ахуалдың жай-күйiне мынадай сыртқы факторлар
Қазақстанмен тiке көлiк қатынасы бар шекаралас елдер мен
Қазақстанның Кеден одағына кiруi.
Iшкi факторлар:
профилактикалық тексерiп-қарау мен ерте диагностикалау тиiмдiлiгiнiң жеткiлiксiздiгi;
ауруларды диагностикалаудың дәлелдi медицинаға негiзделген емдеу мен оңалтудың
мамандар бiлiктiлiгiнiң төмен болуы;
бастапқы медициналық-санитарлық көмекпен стационардың арасында сабақтастықтың болмауы.
Санитариялық-эпидемиологиялық ахуалдың жай-күйiне және қызмет жұмысының тиiмдiлiгiне мынадай
қызметтiң қоғамдық денсаулық сақтаудағы, оның iшiнде инфекциялық емес
қызмет органдары мен ұйымдарының жетiлдiрiлмеген нормативтiк құқықтық базасы,
қызмет ұйымдары жүргiзетiн зертханалық зерттеулердiң тиiмдiлiгi мен жеделдiлiгiнiң
зертханалық зерттеулер өткiзетiн санитариялық-эпидемиологиялық қызмет ұйымдарының қызметiне жұмыстың
жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiн тексерудi оңтайландыру және қысқарту бөлiгiнде
медициналық иммундық-биологиялық препараттарды, бiрiншi кезекте диагностикумдарды, тест жүйелердi
Mемлекет тарапынан халықтың денсаулығын жақсарту үшін көп жағдай
Қазақстанда ең көп қаржы бөлінетін саланың бірі денсаулық
Денсаулық сақтаудың негiзгi көрсеткiштерiнiң серпiнi денсаулық сақтау саласына
Соңғы жылдары денсаулық сақтау саласындағы жан басына шаққандағы
Елдің тәуелсіздік жылдарындағы үдерісінің интегралды көрсеткішінің бірі -
2011 жылмен салыстырғанда, халықтың өмір жасының күтілетін ұзақтығы
Тәуелсіздік жылдары ішінде қазақстандықтардың денсаулығын жақсарту үшін барлық
2013 жылы бірыңғай ұлттық денсаулық сақтау жүйесін ендіру
«Біз алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетудің сапасын арттырып, алдын
2010 жылы жаңа әлеуметтік жоба -2 «Денсаулық» арнаулы
Төтенше медициналық көмек қызметі көппрофильді мобильдік және аэромобильдік
2015 жылға қарай 350 дәрігерлік амбулатория, фельдшерлік-акушерлік пункттер
Осы міндеттерді орындаудың нәтижесінде 2015 жылға қарай күтілетін
Қазақстанда денсаулық сақтауға кететін жалпы шығын туралы Денсаулық
Денсаулық сақтаудың ұлттық шоты – бұл елдегі денсаулық
Жалпы дəрігерлер санынажыл соңына емдеу, санитарлық ұйымдарда, əлеуметтік
Қазақстанның денсаулық сақтау саласындағы кадр ресурстарының маңызды ерекшелігі
Медициналық көмектi 62,2 мыңдәрiгер және 159,9 мыңорта медицина
Қазақстанға тән ерекшелік медицина кадрлары ел аумағында біркелкі
Ауыл халқына медициналық жәрдемнің қолжетімділігін 49 жылжымалы медициналық
Ал дәрiгерлер даярлауды қазiргi кезде 6 медицина университетi,
Соңғы он жыл iшiнде барлық мемлекеттiк медициналық жоғары
Республикада халықтың саны 2005 жылмен салыстырғанда 1636,8 мың
Бәсекеге қабiлеттiлiктiң жаһандық индексi рейтингiнде Қазақстан туберкулез бойынша
Жыл сайын қауiпсiз ауыз сумен қамтамасыз етiлген халықтың
Халыққа амбулаториялық-емханалық көмеккөрсететін дəрігерлік мекемелерсанына амбулаториялық қабылдау (емханалар,
2012 жылы аудандар әкімшіліктерімен бірлесе отырып, денсаулық сақтау
2012 жылы осы жылдың наурызында Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2011 жылғы көрсеткіштерге сәйкес, денсаулық сақтау ұйымдарының желiсiнде
2011 жылы денсаулық сақтаудың амбулаториялық-емхана ұйымдары 106,9 млн.
Қазақстан Республикасында 2012 жылғы әртараптандырылған үстеме ақыларды қоса
1.3 Денсаулық сақтау саласын басқарудың объективті қажеттілігі
Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау саласындағы жағдайды талдай отырып,
денсаулық сақтау ұйымдарының, әсiресе ауылдық аумақтарда қанағаттанарлықсыз материалдық-техникалық
мемлекеттiң, жұмыс берушiнiң және азаматтың денсаулық сақтау үшiн
азаматтардың дәрi-дәрмекпен қамтамасыз етуге құқықтарын iске асырудың нақты
өңiрлерде және республикалық маңызы бар қалаларда ұсынылатын медициналық
медицина кадрларын даярлау сапасының жеткiлiксiздiгi;
денсаулық сақтау менеджерлерiн даярлау институты нашар дамыған;
кардиохирургия, нейрохирургия, трансплантология, травматология, басқа да бiрқатар мамандықтар,
денсаулық сақтау жүйесiнiң, әсiресе ауылдық өңiрлерде бiлiктi кадрлармен
пациенттiң және медицина қызметкерiнiң құқықтарын қорғау жүйесi нашар
ауылдық жерлердегi шалғай орналасқан елдi мекендердегi, әсiресе халықтың
денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтiк жұмыс жөнiндегi мамандардың болмауы.
Кадрлық ресурстарды басқару жүйесі, білікті басқарушы әлеуеттің жеткіліксіздігі,
Кадрлардың жеткіліксіздігіне, географиялық және аумақтық тұрғыдан біркелкі бөлінбеуіне,
Экологиялық нашар ахуал бүгінде адам өлімінің 20 процентіне
Жинақталған проблемалар денсаулық сақтау саласын басқарудың қажеттілігін дәлелдейді.
Денсаулық сақтауды басқарудың қазiргi жүйесi негiзiнен әкiмшiлiк әдiспен
Саланы басқару құрылымында соңғы жылдары болып өткен өзгерістер
Өздерiнiң ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, мемлекеттiк денсаулық сақтау жүйесiнiң
Медициналық қызметтерді тиімді басқару аурулардың клиникалық сипаттамасын талдау,
Бүгінгі таңда емдеу мекемесі басшысының менеджмент деңгейі жоғары
Басқару - бұл өнер және өзінің заңдылығынабағынатын ілім.
Алдымен, денсаулық сақтау мекемелерін бір жүйе ретінде қарастырайық.
Жоғарғы медициналық оқу орындарында медицинаның маңыздылығына ғана көңіл
ҚР-дағы медицина мен денсаулық сақтау жүйесін басқару -
Басқару немесе менеджмент - қоғамдық қажеттілікті қанағаттандыруға
Денсаулық сақтау жүйесінде - әрбір медициналық мекеме өзінің
Денсаулық сақтау жүйесі - адамдарды және техникалық компоненттерді
адам салауаттылығына байланысты дұрыс шешім қабылдау;
қабылдаған шешімнің ерекше жауапкершілігі (адамдар денсаулығы);
қабылданған шешімді түзете алмау.
Осыған байланысты басқарудың өзіндік ерекшеліктерін білу керек.
Медициналық қызмет сапасын арттыру мен жоғары технологиялы денсаулық
Әдетте, медициналық қызмет сапасы кешенді түсінікті білдіреді және
Кез-келген бағдарламаны іске асыру сапасы тікелей басқаруға тәуелді
Бүгінде медицина қызметкерлерінің алдында қолжетімді және тиімді денсаулық
Мұнда медицина ұйымдарының өкілдері еліміздің және шетелдердің үздік
Жоба заманауи менеджментті енгізудің қыр-сырына үйретіп қана қоймай,
Денсаулық сақтау саласындағы жергілікті атқарушы органның қызметін талдау
Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласының даму ерекшеліктері
Ақтөбе облысы - көптеген позициялар бойынша, соның ішінде
Ақтөбе облысының әкімі Архимед Мұхамбетов 2013 жылғы есебінде:
Ақтөбе облысындағы демографиялық жағдайды, соңғы жылдары аймақта елеулі
Облыстағы халық саны 2011 жылмен салыстырғанда біршама өскен,
Сурет 1 - 2009-2012 жылдардағы Ақтөбе облысының демографиялық
Күтілетін өмір сүру ұзақтығы айтарлықтай өсті. Туғаннан күтілетін
Сурет 2 - Ақтөбе облысындағы күтілетін өмір сүру
Алайда, Еуропалық Одақ пен ТМД елдеріне қарағанда, Қазақстан
Ақтөбе облысындағы азаматтардың денсаулығын сақтау бойынша, медициналық және
Өткен жылмен салыстырғанда, бұл мекеме денсаулық сақтау саласында,
Қазақстан Республикасының «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі
Облыста туу көрсеткіштері артуда. 2012 жылы 19 мың
3-кесте
Сурет 3 - 2008-2012 жылдардағы Ақтөбе облысының демографиялық
Ақтөбе облысында халық денсаулығын қорғауға жаңа қадамдар жасалуда,
Облыста «100 аурухана құрылысы» және«Денсаулық сақтаудың 350 нысанының
Мемлекеттік - кәсіпкерлік серіктестік бағдарламасы аясында ең ауқымды
2007-2012 жылдар кезеңінде «100 аурухана құрылысы» мемлекеттік бағдарламасы
Соңғы жылдарда денсаулық сақтау саласы бойынша 64 жаңа
2009 жылдан бері облыстың 7 аудандарына телемедицина енгізілген:
Біріккен ақпараттық денсаулық сақтау жүйесін енгізу Ақтөбе облысында
Туберкулезбен сырқаттануды бес есеге төмендетуге қол жеткіздік. Аурудың
Аталған бүкіл оң нәтижелерге жүйені қаржыландырудың артуы, жаңа
2012 жылы салаға бөлінген қаржылық салымдар 2011 жылға
Сурет 4 - 2010-2012 жылдардағы Ақтөбе облысы денсаулық
Денсаулық сақтау нысандарын жобалау және құрылысын салуға облыстық
Республикалық бюджет есебінен 3 ірі жобаны – Жаңақоныс
«Саламатты Қазақстан» бағдарламасы бойынша Ақтөбе облысының емдеу-профилактикалық ұйымдарын
Аймақта дәрі-дәрмектерді жеңілдікпен және тегін алуға құқылы азаматтарды
Қазіргі таңда жаңа облыстық клиникалық емхананың құрылысы жүріп
Келесі жылы облыс орталығының халқы медициналық қызмет көрсетудің
Мемлекет басшысы алдағы уақытта транспорттық медицинаны арттыруды және
Облыста дәрігерлер даярлауды Батыс Қазақстан мемлекеттік медициналық университеті
Халыққа амбулаториялық - емханалық көмеккөрсететін дәрігерлік ұйымдарсанына амбулаториялыққабылдау
Сурет 5 - 2011 жылғы Ақтөбе облысының медициналық
2010 жылдан бастап облыста 402 дәріханалық ұйымдар жұмысын
Облыста кадр мәселесі бойынша бірқатар алға жылжу байқалады.
Сурет 6 - 2009-2011 жылдар аралығындағы Ақтөбе облысының
Халықты дәрігерлік кадрлармен қамтамасыз етудің артуына қарамастан, бұл
Жергілікті билік органдары денсаулық сақтау саласындағы ең жақсы
Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласындағы қызмет ететін
7-кесте
Сурет 6 - 2007-2011 жылдардағы Ақтөбе облысының денсаулық
Саланың ресурстармен қамтамасыз етілуінің жақсаруы, басқару технологиясының жетілдіруі
Өткен жылдың қорытындысы Ақтөбе облысының экономикасының қарқынды дамуын
Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік органның ұйымдық құрылымы («Ақтөбе
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі –облыстағы
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің Ережесі
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің өзге
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық
Мемлекеттік мекеме жеке өзінің атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға түсе
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі өз
Мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шектік саны, еңбекақы қоры
Облыстық денсаулық сақтау басқармасы қарамағына облыстық, қалалық және
Облыс әкімдігі «Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің қызметін
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің функциялары
Жұмыс тәртібі: бес күндік жұмыс аптасы екі демалыс
Денсаулық сақтау саласында мемлекеттік саясатты іске асыру, облыс
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің негізгі
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан
денсаулық сақтау аумағында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру және
денсаулық сақтау, білім және ғылым аумағында Қазақстан Республикасының
уақытша адаптация және детоксикация бойынша медициналық қызметті енгізе
денсаулық сақтау субъектілерінің қызметін бақылау және мониторингті жүзеге
денсаулық сақтау ұйымының мемлекеттік ұйымына медициналық бұйымдар және
денсаулық сақтау ұйымының мемлекеттік ұйымын кадрмен қамтамасыз етуді
медициналық және фармацевтикалық кадрлардың біліктілігін жетілдіру және қайта
денсаулық сақтау аумағында ақпараттық коммуникациялық желі, аймақты электронды
төтенше жағдай кезінде медициналық бұйымдармен және дәрі-дәрмектермен қамтамасыз
іс-әрекеттегі заңнамаға сәйкес ішкі мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге
Қазақстан Республикасы Үкіметімен белгіленген тәртіппен кепілді ақысыз медициналық
медициналық және фармацевтикалық қызметті лицензиялауды жүзеге асыру;
Қазақстан Республикасының заңымен «Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы»
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшылығын
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің өкілеттілігі:
Басшының орынбасарын, құрылымдық бөлімшелердің басшыларын, бас және жүргізуші
Қазақстан Республикасының заңына сәйкес емдеу-сауықтыру мекемелерінің басшыларын тағайындайды
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесін мемлекеттік
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекетке бағытталған шаралар қабылдайды және
Бұйрықтар шығарады;
Қазақстан Республикасының заңына сәйкес басқа да өкілдікті жүзеге
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің бастығының
Облыстық денсаулық сақтау басқармасы оқшауланған мүліктерді оперативті басқару
Облыстық денсаулық сақтау басқармасын жою мен қайта ұйымдастыруды,
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің қарамағында
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі «Бухгалтерлік
1-сурет
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінің бөлімдері
Бөлімдер өз қызметтерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына және
Басқарманың барлық қызметкерлері өзінің лауазымдық міндеттерін өз уақытында
Барлық қызметкерлер өзінің білімдерін тұрақты түрде жетілдіріп отыруға
Қызметкерлердің өзінің лауазымдық міндеттерін орындауын басқарма мынадай көрсеткіштер
жұмысты және департамент басшылығының тапсырмаларын сапалы және өз
еңбек тәртібі бойынша ескертулерді болдырмау.
«Бухгалтерлік есеп және ішкі аудит» бөлімі бухгалтерлік есеп
«Мемлекеттік сатып алу және лицензиялау» бөлімі емдеу-профилактикалық ұйымдарға
«Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету» бөлімі дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету жұмыстарын,
«Емдеу-профилактикалық жұмыстарды координациялау» бөлімінің негізгі міндеті – емдеу-профилактикалық
«Ана мен баланы қорғау» бөлімі
«Экономикалық және бюджеттік жоспарлау» бөлімінің негізгі міндеті -
«Кадр жұмысы және мемлекеттік құпияларды сақтау» бөлімінің негізгі
басқарманың кадрлық жұмыстарын ұйымдастырады;
мобилизация жұмыстарын ұйымдастырады;
мемлекеттік құпиялар бойынша жұмыс жүргізеді.
Бөлім мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы сақтау және ақпаратты
«Кадр жұмысы және мемлекеттік құпияларды сақтау» бөлімі басқарма
Сонымен қатар, «кадр жұмысы және мемлекеттік құпияларды сақтау»
мемлекеттік қызметте болуға байланысты шектеулерді сақтауына бақылау жасайды;
уәкілетті органға ұсыну үшін бос лауазымдардың тізімін, бос
мемлекеттік қызметшілерді оқуын, қайта даярлауды және біліктілігін көтеруді
мобилизациялық дайындық және мобилизация, азаматтық қорғаныс және төтенше
мемлекеттік құпия бойынша жұмыстар.
Бөлім басқарма басшылығының келісімі бойынша мемлекеттік органдардан, өзге
«Кадр жұмысы және мемлекеттік құпияларды сақтау» бөлімін барлық
Денсаулық сақтау басқармасының штаттық кестесімен бекітілген «кадр жұмысы
Бөлім бастығы бөлімге жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауға
Бас маман және жетекші маман бөлім бастығының бұйрығымен
«Ақтөбе облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесінде бастықты,
2.3 Денсаулық сақтау саласын басқарудағы жергілікті мемлекеттік органның
Алғашқы медициналық құжаттама негізі медициналық есептіліктен құралады –
Медициналық есептілік халықтың денсаулығын, олардың алатын медициналық көмектерінің
Ақтөбе облысында денсаулық сақтау саласы бойынша 2012 жылы
Ана мен баланы қорғау бөлімінің көрсететін қызметі бойынша
2012 жылы 3103 науқас туберкулезден, 8733 науқас инфекциялық
Денсаулық сақтау саласын жетілдіру
3.1 Ақтөбе облысы бойынша денсаулық сақтау саласын басқарудағы
Денсаулық сақтау жүйесінде бiрқатар iргелi мәселелер бар. Бұл
Қазiргi тариф белгiлеу (амортизацияны қамтымайтын) жүйесiнiң объективтi еместiгi,
Өңiрлер бойынша ресурстарды бөлудiң теңсiздiгi әлi де байқалады.
Медициналық ұйымдарды материалдық-техникалық қамтамасыз етудiң жеткiлiксiз деңгейiмен байланысты
Сонымен қатар, денсаулық сақтау саласының бастапқы буынында жалпы
Бүгiнгi таңда БҰДЖ-дың белсендi енгiзiлуiне қарамастан, денсаулық сақтауда
Қазақстанның ауылдық денсаулық сақтау жүйесi оқшаулануға (қашықтыққа), инфрақұрылымның
Медициналық қызметтерге қол жеткiзудiң әркелкiлiгi мен медициналық қызметтер
Осыған байланысты өңiрлiк денсаулық сақтау мәселесi аса көңiл
Бұдан басқа, нормативтiк талаптар қаржылық қамтамасыз етумен сәйкес
Медицина қызметкерлерiне еңбекақы төлеу деңгейi төмен күйiнде қалып
Денсаулық сақтау саласын бiлiктi кадрлармен қамтамасыз ету мәселесi
Кадрлардың «қартаю» үрдiсi байқалады. Салаға жас мамандардың келуiнiң
Медицина кадрларының санаттылық деңгейiнiң жоғары болуына (42%) қарамастан,
Денсаулық сақтау саласындағы ғылым саласы дүниежүзiлiк стандарттардан айтарлықтай
Жинақталған проблемалар денсаулық сақтау саласын басқару қағидаттарын түбегейлі
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» Қазақстан
Дәрiлiк заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы
Нормативтiк құқықтық актiлердi Еуроодақ елдерiнiң нормаларына сәйкес үйлестiру
Әлемдiк тәжiрибенiң негiзiнде дәрiлiк заттар мен медициналық мақсаттағы
Фармацевтика қызметiнде қол жеткiзген табыстармен қатар бiрiншi кезекте
ТМККК тiзбесiне сәйкес сапалы фармацевтикалық өнiмнiң қолжетiмдiлiгiн қамтамасыз
Жыл сайын оқушылар мен студенттер арасында салауатты өмір
Денсаулық сақтау саласын дамытудың негізгі стратегиялық мақсаттары:
• басқару мен қаржыландыру жүйесін жақсарту;
• медициналық қызмет көрсетуді жетілдіру;
• дәрі-дәрмектердің сапасын және қолжетімділігін арттыру;
• салауатты өмір салты.
3.2 Денсаулық сақтау саласындағы мемлекет саясатының негізгі бағыттары
Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі Қазақ КСР Денсаулық
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 16 қарашадағы қаулысымен
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 28 қазандағы қаулысымен
Министрліктің негізгі міндеттері:
• халықтың денсаулығын сақтау, медицина ғылымы, фармацевтикалық және
• азаматтардың заңнамаға сәйкес мемлекет кепілдік берген көлем
• халықты және емдеу-алдын алу үйымдарын қауіпсіз, тиімді
• министрлік құзіреті шегінде халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастыру және
Министрліктің ведомстволары бар: Мемлекеттік санитарлық- эпидемиологиялық қадағалау комитеті,
Денсаулық сақтауды тұрақты дамыту бағдарламасын тиімді іске асыруды
Жоғарыда көрсетілгендерге сәйкес, сондай-ақ халық денсаулығының қазіргі
Мемлекеттік бағдарламаның мақсаты - еліміздің орнықты әлеуметтік-демографиялық дамуын
Қазақстан Республикасы Президентінің бұл Жарлығын іске асыруда Үкімет
Бағдарламада ведомствоаралық және сектораралық ықпалдастықты ескере отырып, жоспарланған
Бағдарламаның негізгі мақсаттары:
1. денсаулықты сақтау мәселелерiнде бүкiл қоғам күштерiнiң келiсушiлiгiне
2. бәсекеге қабiлеттi денсаулық сақтау жүйесiн қалыптастыру.
Бағдарламаны iске асырудың нысаналы индикаторлары:
 халықтың күтiлiп отырған өмiр сүру ұзақтығының 2013
 ана өлiм-жiтiмiнiң 100 мың тiрi туылғандарға шаққанда
 нәресте өлiм-жiтiмiнiң 1000 тiрi туылғандарға шаққанда 2013
 жалпы өлiм-жiтiмнiң 1000 адамға шаққанда 2013 жылға
 туберкулезбен сырқаттанушылықтың 100 мың халыққа шаққанда 2013
 15 жастан 49 жасқа дейiнгiлердiң тобында АИТВ-инфекциясының
Бағдарламаны іске асыру медициналық қызмет көрсетудің аз шығынды
Бағдарламаның негiзгi бағыттары:
1) азаматтардың денсаулығын сақтау мәселелерi бойынша сектораралық және
2) профилактикалық iс-шараларды, скринингтiк зерттеулердi күшейту, негiзгi әлеуметтiк
3) санитариялық-эпидемиологиялық қызметтi жетiлдiру;
4) денсаулық сақтаудың бiрыңғай ұлттық жүйесiнде медициналық көмектi
5) медициналық, фармацевтикалық бiлiмдi жетiлдiру, медицинада инновациялық технологияларды
6) халыққа дәрiлiк заттардың қолжетiмдiгi мен сапасын арттыру,
Қазіргі таңда «Саламатты Қазақстан» бағдарламасын жүзеге асырудың екінші
Қол жеткiзу жолдары мен тиiстi шаралар салауатты өмір
СӨС қалыптастыруда Үкіметтік емес ұйымдар мен бизнес-құрылымдардың қатысуын
Темекi бұйымдарын тұтынуды төмендету мақсатында темекi бұйымдарына акциздердi
Темекi шекпейтiндердiң таза ауаға құқығын қорғауды қамтамасыз ету
Алкоголь мен есiрткiнi шамадан тыс тұтынуды мынадай бiрнеше
Халықты спорттық-бұқаралық iс-шаралармен қамтуды ұлғайту үшiн дене белсендiлiгi,
Халықтың барлық топтары арасында спортпен айналысу және дене
Бағдарлама шеңберiнде перинаталдық медицинаны дамыту, акушериялық-гинекологиялық және педиатриялық
Сондай-ақ тұқым қуалайтын және жүре пайда болған ауруларды
Осы бағдарламаның шеңберiнде негiзгi әлеуметтiк мәнi бар аурулар
Бағдарламаның шеңберiнде мемлекеттiк санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесiн басқаруды одан
Инфекциялық ауруларды бақылау жүйесiн жетiлдiру, санитариялық-эпидемиологиялық қызмет ұйымдарының
Халыққа профилактикалық егулер жүргiзудiң ұлттық күнтiзбесiн одан әрi
Бағдарламаның шеңберiнде тамақ өнiмдерiнiң, қоршаған орта объектiлерiнiң қауiпсiздiгiн
Санитариялық-эпидемиологиялық қызмет жұмысында инновациялық жобалар мен әдiстер енгiзу
Тұтас алғанда, денсаулық сақтауды басқару органдарының атқарушы функцияларын,
Кәсiби менеджерлер институтын және қазiргi заманғы басқару технологияларын
Саланың экономикалық тиiмдiлiгiн бағалау жүйесiн құру мақсатында практикаға
Денсаулық сақтаудың, мемлекеттiк және жеке инвесторлардың арасындағы тәуекелдi
Мемлекеттiк-жеке меншiк әрiптестiк, объектiлердi, жабдықтарды жалға және жеке
Денсаулық сақтау саласында мемлекеттiк кәсiпорындар қызметiнiң ашықтығын көтеру
Кадрларды бекiту үшiн, әсiресе ауылдық жерлерде орналасқан денсаулық
Медицина қызметкерлерiне еңбекақы төлеу жүйесi жетiлдiрiледi. Бiрақ, материалдық
Денсаулық сақтауды қаржыландыруды жетiлдiру мақсатында өңiрлер арасында ТМККК
Медициналық-экономикалық тарифтердi одан әрi жетiлдiру медициналық жабдықты сатып
Авариялық және бейiмделген үй-жайларда, әсiресе ауылда орналасқан денсаулық
Республикада денсаулық сақтау ұйымдары желiсiнiң жаңа мемлекеттiк нормативiне
Еліміздің мемлекеттік саясатының бағыттарының бірі – медициналық
Осы мақсатта Қазақстан Републикасы денсаулық сақтау саласын дамытудың
Бұл Тұжырымдаманың мақсаты – денсаулық сақтау саласында ұсынылатын
Аталған мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттерді шешу
1. Штат санын және кадрлық құрылымды жоспарлауды оңтайландыру.
2. Кадрларды даярлауды және үздіксіз кәсіптік дамытуды жетілдіру.
3. Денсаулық сақтау саласында адами ресурстарды тиімді басқару.
Денсаулық сақтау саласының кадрлық ресурстарын (ДСКР) басқару бойынша
Тиімді басқару үшін кадрлық ресурстарды талдау мен жоспарлауға
Саланың кадрлық ресурстарын қамтамасыз етудің тиімді жүйесін құру
Денсаулық сақтау саласының жұмыс істеуінің жаңа шарттары кадрлық
Тиімділікті басқару – нәтижелілікке бағытталу, өлшенетін міндеттерді белгілеу,
Елімізде денсаулық сақтауды басқару органдарының атқарушылық функцияларының бір
Қазіргі заманғы басқару технологияларын қоса денсаулық сақтау ұйымдарын
Персоналды басқару проблемаларымен еңбек нарығында жақсы бағытталуға бейім,
Саланың кадрлық ресурстарын басқару жүйесіндегі ерекше маңызды бағыт
Резервті ауқымды практикалық даярлау мақсатында орталық және аймақтық
Осы Тұжырымдама келесі заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілер негізінде
1. Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 18 наурыздағы «Халық
2. Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 15 мамырдағы №
3. Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау
4. Қазақстан Республикасы Президентінің «Қазақстан Республикасында білім беру
5. Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау
6. Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет
Денсаулық сақтау министрлігі жергілікті атқарушы органдармен «100 аурухана
2007-2012 жылдар кезеңінде 60 объекті салынды, соның ішінде:
Сонымен, аталған кезең ішінде Ақмола облысы бойынша 1
Осылайша, Жоба Атырау (8 объект), Павлодар (4) облыстарында
2014 жылдың соңына қарай 22 объектінің құрылысы аяқталатын
Қалған 21 денсаулық сақтау объектілерінің құрылысын қаржыландыру басым
Қазіргі уақытта қаржыландырумен қамтамасыз етілмеген денсаулық сақтау объектілері
«100 аурухана құрылысы» бағдарламасы 2017 жылы аяқталады.
«350 денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы» бағдарламасы шеңберінде 43
2012 жылы наурыз айында Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен
Бүгiнгi таңда саланы дамытып отырған негiзгi бағдарламалық құжаттар
Қорытынды
Қазақстандағы нарықтық қатынастың қазіргі жағдайларында әрбір адамның денсаулығы
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан- 2030» Барлық
Соңғы онжылдықтың ішінде Қазақстанда жүргізіліп отырған денсаулық сақтау
Қолданылған әдебиеттер тізімі
[1] Сейітқасымов А.М Ақша, Несие, Банктер.- М.: Алматы,
[2] Нұрғалиев Қ.Р. Қазақстан экономикасы: Оқу құралы.-Алматы: Қазақ
[3] «Экономикалық теория негіздері» . Аубакиров 2001 жыл
[4] Ілясов Қ.Қ; Құлпыбаев С. Қаржы: Жоғары оқу
[5] Құлпыбаев С. «Қаржы» - Алматы: 2005ж.- 551б.
[6] Қаржы: Оқулық. / Под ред. проф. А.М.
[7] Қаржы: Оқулық. / Под ред. Мельникова В.Д.,
[8] Кәсіпкерлік қаржы: ЖОО арналған/ Н.В.Колчина, Г.Б.Поляк, Л.П.Павлова
[9] Кәсіпкерлік қаржы/ Оқулық. Под ред. М.В. Романовского.
[10] Омирбаев С.М. Қаржы: ЖОО арналған. – Астана,
[11] Салық және салық салу: ЖОО арналған /Под
[12] Экономика және еңбек: Отв. ред. Л.А.Еловиков. 2002.
[13] Оспанова Е. Б., Шепелева Ю. С. "Қысқартылған
[14] Ю.С. Масленчиков. Коммерциялық банктегі қаржы менеджменті, М:
[15] С.Ю. Буевич, О.Г.Королев. Анализ финансовых результатов банковской
[16] Панова Г.С. Банк қызметінің қаржылық сараптама нәтижесі.
[17] Экономикалық теория негіздері: Оқулық – Алматы: Санат,
[18] Ширинская Е.Б. Коммерциялық банк операциясы. -М.: Қаржы
[19] Поморина М.А. Банк қаржысының ішкі сараптама негізі
[20] Табақов М. Экономика қауіпсіздігіне қызмет етеміз/Қаржы –
[21] Қазақша – орысша экономикалық сөздік – Алматы
[22] Рид Э., Коттер Р., Гилл Э., Смит
[23] Батракова Л.Г. Коммерциялық банктің экономикалық сараптама қызметі.
[24] Чиркова М.Б. Банк қаржысының коэффициентінің сараптамалық негізі
[25] Үлкен экономикалық сөздік. Под ред. А.Н. Азрилияна.
[26] Банктік терминдер сөздігі. Под ред. Э.А. Уткина.
[27] 12 маусым 2001 жыл № 210-11 Қазақстан
[28] С.Т. Миржакыпова. Қазақстан Республикасының Банк есебі. Алматы
[29] Г.С. Сейткасымова. Ақша, несие, банк. Алматы «Экономика»
[30] Г.С. Сейткасымова. Банк ісі. Алматы «Қаржы-қаражат» 1998ж.
[31] Е.С. Стоянова. Қаржылық менеджмент, учебник, 4-е издание,
[32] Банк ісі: Учебник / Под ред. О.И.
[33] Банк және қаржы — экономикалық терминдер сөздігі
[34] Қаржы ЖОО арналған / Под ред. Қ.Қ.
[35] Б.А.Көшенов «Ақша, Несие, Банктер» - Алматы экономика
[36] Казахстан Республикасының 1997 жылғы 19 мамырдағы №111
[37] 2005 — 2010 жылдарға Қазақстан Республикасы Денсаулық
[38] 28.02.1997ж. №1727 «Тура инвестицияларға мемлекеттік қолдау» Қазақстан
[39] «Қазақстан 2030» бағдарламасы
[40] 16.12.04 ж. Қазақстан Республиасының президентінің енгізген қосымшаларымен
[41] Қаржы: Оқулық. / Под ред. проф. А.М.
[42] Қаржы: Оқулық. / Под ред. Мельникова В.Д.,
[43] Кәсіпорын қаржысы: ЖОО арналған/ Н.В.Колчина, Г.Б.Поляк, Л.П.Павлова
[44] Кәсіпорын қаржысы: Оқулық. Под ред. М.В. Романовского.
[46] Салық және салық салу: ЖОО арналған /Под
[47] Экономика және еңбек: Отв. ред. Л.А.Еловиков. 2002.
[48] "Қысқартылған жүйедегі салықтың кіріс және шығыс есебі"
[49] Коммерциялық банктегі қаржы менеджменті, Ю.С. Масленчиков. М:
[50] Банк қызметінің қаржылық сараптама нәтижесі. — Панова
[51] Экономикалық теория негіздері: Оқулық – Алматы: Санат,
56






Скачать


zharar.kz