Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің даму

Скачать


МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
1-ТАРАУ. ТІЛДІК ТЕОРИЯНЫ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСТЕ
Психологиялық-педагогикалық әдебиеттегі «есте сақтау қабілеті» түсінігі
Тілдік теориясын үйрену үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының есте
Тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып
2-ТАРАУ. ТІЛДІК ТЕОРИЯНЫ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
2.1. Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің даму
2.2. Тілдік теорияны үйрету бастауыш сынып оқушыларының есте
сақтау қабілетінің дамуының жағдайларын іске асыру
ҚОРЫТЫНДЫ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
КІРІСПЕ
Актуалдығы. Осы курстық жұмыста «Бастауыш сынып оқушыларының есте
Бүгінгі күнде есте сақтау қабілетін зерттеумен түрлі: психология, биология,
А.А. Смирнов пен П.И. Зинчеконың зерттеулері есте сақтау қабілетін
Бүгінде есте сақтау қабілеті үрдістерін зерделеудің көптеген әдіс-тәсілдері бар,
Бастауыш сынып оқушыларың – есте сақтау қабілетттерін барлық жағдайда
Қазіргі уақытта көптеген елдер, оның ішінде АҚШ, Жапония, Англия,
Канада, Германия, Венесуэлла білім беру жүйесіне қомақты жаражат жұмсайды,
Есте сақтау қабілетін зерттеумен Г. Эббингауз, З. Фрейд, А.
Бүгінгі күнде де есте сақтау қабілетін зерттеумен медицина, генетика,
Біз зерттеу тақырыбын мәселенің актуалды болуына байланысты таңдадық.
Психолого-педагогикалық әдебиетті зерттеуде біз бастауыш сынып оқушыларының есте
Айқындалған қарама-қайшылық: тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш
Аталмыш мәселе негізінде «тілдік теорияны үйрету үрдісінде
Зерттеу объектісі: бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетін дамыту
Зерттеу мәні: тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш
Зерттеу мақсаты: тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып
Зерттеу тақырыбы бойынша психолого-педагогикалық әдебиетті зерделеу мынадай болжам жасау
Зерттеудің мақсаты мен болжамына сәйкес мынадай міндеттер анықталды:
Зерттеу мәселесі бойынша психология-педагогикалық әдебиетті үйрету.
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеті дамуының ерекшеліктерін анықтау.
Тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының есте
Эксперимент амалы арқылы тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш
Зерттеу әдістері: зерттеу мәселесі бойынша психология-педагогикалық әдебиетті
Курстық жұмыс кіріспе, қорытынды, екі тараудан турады.
1-ТАРАУ. ТІЛДІК ТЕОРИЯНЫ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЕСТЕ
Психологиялық-педагогикалық әдебиеттегі «есте сақтау қабілеті» түсінігі
Есте сақтау қабілеті – психикалық өмірдің маңызды сипаттамасы.
Қызметтің ерекше түрі ретінде есте сақтау қабілеті үрдістерін
Уақыт өте келе ассоциативтік теорияда бірқатар мәселелер туындады,
Есте сақтау қабілетінің қызметі ретінде зерттеу француз ғалымы П.
Біздің елде бұл теория жоғарғы психикалық функциялардың шығу тегі
А.А. Смирнов жаттығуларды түсінуге және мағыналы есте сақтауға ат
Л.С. Выготский, П.П. Блонскийлер бір-біріне сәйкес емес
Бір есте сақтау қабілеті денеде болып жатқан басқа
Есте сақтау қабілеттеріне өмірлік тәжірибе алу, сақтау
Есте сақтау қабілетінің дамуы негізінен адамға, оның қызмет ету
Адам есте сақтау қабілеттері сандық және сапалық деп
Сапалық сипаттамаға есте сақтау жылдамдығы, беріктігі, ұзақтығы,
Сапалық ерекшеліктеріне көру, есту, эмоционалдық, қимыл және басқа
Адамда жиі қолданлнатын есте сақтау қабілеті түрлері жақсы
Есте сақтау қабілеті үрдістері тұлға ерекшеліктерімен, оның эмоционалдық күйі,
Сонымен қатар, адамның есте сақтау қабілеті әдетте физикалық
Есте сақтау үшін ынта құралдары бір заңдылыққа бағынады: ең
олар сыртқы (мысалы, еске алу үшін жіп түю) болады,
Материалды сақтау тәсіліне қарай жылдам, қысқа мерзімді, жедел, ұзақ
Жылдам (иконикалық) есте сақтау қабілеті сезіну органдарымен қабылданатын ақпарат
Ұзақ мерзімді есте сақтау қабілеті қысқа уақыт аралығында (шамамен
Жедел есте сақтау қабілеті қандай да болсын әрекет
Ұзақ мерзімді есте сақтау қабілеті ақпаратты шектелмеген мерзімде сақтай
Іс жүзінде ұзақ мерзімді есте сақтау қабілетінің қызмет етуі
Генетикалық есте сақтау қабілеті генотиппен негізделген және ұрпақтан ұрпаққа
Есте сақтау қабілетінің қызмет ету үрдісінде басым болған анализатордан
Адамда көру қабылдау басым болады. Мысалы, біз көбіне адам
Есту есте сақтау қабілеті – түрлі дыбыстарды жақсы есте
Қимылдың есте сақтау қабілеті ол есте сақтау және жадында
Эмоционалды есте сақтау қабілеті – бұл күйзелу кезіндегі есте
Есте сақтау қабілетінің сезу, иіс, дәм және басқа
Жоғарыда қаралған есте сақтау қабілетінің түрлері ақпараттың шыққан көзін
Материалды есте сақтау және жаңғырту үрдісінде еріктің қатысу сипатына
Бірінші жағдайда адам ерік күшімен жасалатын арнайы мнемикалық
Сайып келе, есте сақтау қабілеті – өткен тәжірибеге жаңғырту
Келесі параграфта біз бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің
Тілдік теориясын үйрену үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының есте
Бастауыш сынып жасында есте сақтау қабілеті басқа психикалық
Мнемикалық функциялардың өзгеруі оның тиімділігіне қойылатын талаптар артуымен негізделген,
Бастауыш сынып оқушыларында жарқын, бала үшін эмоцияға толы мәлімет
4-сынып оқушыларының еріксіз есте сақтау қабілетінің түрлері оқушылар
Оқушылардың 50-60% жуық бөлігі - жаңа фактілерге деген өз
Ең ақырында, оқушылардың үшінші тобы (шамамен 20-30%) есте сақтау
Баланың мектептегі сабақтарға қызығушылығы, оның белсенділігі, жоғары танымдық мотивациясы
Бастауыш мектеп жасында есте сақтау қабілетін жетілдіру біріншіден: оқу
Бастауыш сынып оқушыларының ерікті есте сақтау қабілеті бастауыш
Көлемі бойынша шағын материалды тек айтып беру ғана талап
Тірек негізінде, есте сақтау құралы ретінде ойлау үрдістерін пайдалану
Есте сақтаудың ойлау амалдары ретінде: мағыналық байланыстыру, жіктеу, мағыналық
Бастауыш сынып оқушыларды осы амалдарды қалыптастыру мүмкіндіктерін зерделеуге бағытталған
а) ақыл қызметінің өзін қалыптастыру;
ә) оны мнемикалық амал ретінде қолдану, яғни есте сақтау
Бастауыш сынып оқушыларының қисынды есте сақтау қабілетін дамыту
Бастауыш сынып жасындағы оқушылардың меңгерген мағыналық есте сақтау
Бастауыш сынып оқушыларының ерікті есте сақтау қабілетін дамытуда
Жазба тілінің қалыптасуы мәтінді жай ғана өндіруге ғана емес,
Бастауыш сынып жасында ерікті есте сақтау түрлері қалыптасуы үшін
В.Д. Шадриков пен Л.В. Черемошкина ұғатын материалды ұйымдастырудың 13
Осылайша, бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің даму ерекшеліктері
Бұл, әрине, мехникалық есте сақтау. Көптеген балалар жаттағанда қайталауды
Тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының
Жағдай жасау бұл – Ожеговтың айтуы бойынша
Педагогтардың көптеген байқауларында, психологтардың зерттеулері мектептің бастауш сыныптарында
Осындай оқыту нәтижесінде балаларда есте сақтау қабілетінің сапасы:
Есте сақтау қабілетін дамытуға қатысты кейбір құралдарда балаларға оқу
Тәжірибеде есте сақтау қабілетін мақсатты дамыту бойынша жүйелі жұмысты
Бастауыш сынып оқушыларындағы психологиялық ерекшеліктер олардың интелелктуалды
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетін дамытудағы негізгі
сақтау үшін қосымша құралдарды, оның ішінде белгі-символдарды пайдалану болып
а) сөздерді суреттер көмегімен есте сақтау;
ә) сөздерді әңгіме құрастыру арқылы есте сақтау;
б) шетел сөздерін фонетикалық ассоциациялар тәсілі арқылы есте
Сабақтардағы жалпы көңіл-күй оң эмоционалдық жағдайды тудырады: ашықтық,
Осы эмоционалдық ая, мұғалім тапсырмаларына деген оң қатынас арқылы
Сабақтардың тағы да кіріспе, негізгі және қорытынды бөлігінен тұратын
Кіріспе бөлімінің міндеті – оқушыларда білімді тиімді меңгеруі мүмкін
Кіріспе бөлімінің маңызды сәті – ол ми қызметін
Сабақтың қорытынды бөлігінің міндеті - сабаққа қорытынды жасау, оқушылар
Бастауыш сынып оқушыларымен сабақ өткізудің маңызды ерекшілігі ойын,
Тілдік теорияны зерттеу үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау
Осы психологиялық қорғаныс бірнеше тәсілмен қамтамасыз етіледі.
Біріншіден, мұғалімнің оқу үрдісінде біртіндеп енгізілетін ережелер жүйесі
Ережелер мынадай болуы мүмкін:
Барлық пікір талқыланады, бірақ жазалау сыналмайды.
Оқушылардың барлық кикілжің жағдайларында өзара, мүмкіндігінше мұғалімнің арнайы
Басқа адамға зияны тиетін, оны ренжітетін, жарақаттайтын немесе басқа
Екіншіден, оқушыларға қойылған ережелерде басқа сабақтарда психологиялық қорғаныс
Рефлексия- балалармен сабақта оларға не ұнағаны, не ұнамағаны,
Роль қажет етсе, секіреді, жүгіреді, ол балалармен өз
Есте сақтаудың амалдары еріктік көрсеткіштері болып табылады. Алдыменен
Түсініп есте сақтаудың маңызды тәсілі – мәтінді мағыналық бөліктерге
Ұғындыру түсінігінің амалдары әртүрлі. Қандай да мәтінді есте
Бірінші сынып оқушылары үшін бірінен соң бірі келген суреттер
Әрбір нақты жағдайда мұғалім бастауыш сынып оқушыларына материалды қалай
Барлық оңай және тірнектеген жұмысты педагогикалық мәселелерді шешетін
Бұған орыс тілі сабақтарында жұмыстың дидактикалық жұмыс түрлері мен
Таңдаулы, еркінді қоса алған диктанттар;
«Жанды сөздер» ойыны;
Көңілді есте сақтаулар;
Суреттері бар жеке карточкалар;
Кесте, алгоритімдер;
Сөйлемдермен жұмыс жасауда «сергіту» жаттығулары;
Қазақ халқының жаңылтпаштары ;
Дидактикалық сөзжұмбақтар;
Дидактикалық ребустар;
«Дыбыстарды тыңдайық» тапсырмасы;
Сауат ашу сабақтарындағы көңілді өлеңдер;
Эмоционалдық есте сақтау қабілетін дамытуға арналған ойын жаттығулар;
Дидактикалық ерегілер;
Оқушылар, мұғалім, ата-аналарға арналған жаднамалар.
Оқулық бойынша алдын ала дайындығы бар диктанттар.
Оқушылар мәтін мазмұнын түсіндіреді, түсінеді. Сөздерді орфографиялық дыбыстайды, жазылуын
Көру диктанты. Жазылған мәтінді мұғалім өзі оқиды. Мұғалім
Есте сақтау қабілеті бойынша жазуды есте сақтау көру
Алдын алу диктанты. Оны өткізу әдістемесі мұғалімнің мәтінді бір-бір
Қалпына келтірілген мәтін. Оқушылар жазғылған мәтіннен белгілі бір
«Кім көп ұғады» ойын диктанты. Бұл ойынды ең алғаш
Мұғалім сөйлемді бір рет оқиды, сөйлемдер арасындағы кідіріс
Тәжірибедегі осындай жаттығуларда баланың есте сақтау қабілетін дамытуға
Бастауыш сынып оқушылары үшін орыс тілі ережелерін есте сақтау
Есте сақтау қабілетін дамыту үшін сауат ашу сабақтарында «Дыбыстарды
Бастауыш сынып оқушыларын ребустарды шешуге арнайы үйрету керек, өйткені
Тілдік теория сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау
Ерікті есте сақтауды дамытуда бір немесе екі сөйлемі, «әліппе»
Ол үшін сөйлемдермен (сөздермен) мынадай жұмыстар жасалады:
Оқушылар дыбыстап оқиды, әр сөзді анық және айқын буындап
Көздерді есте сақтаулары үшін қарап шығады.
Көздерін жабады және әр сөзді ойша
Сөйлемді дәптерге жазу.
Соңғы сөзден біріншісіне дейін тексеру.
Бірінші есту (зейін, есте сақтау қабілеті), кейін
Маңыздысы – осындай күнделікті «жаттығулардан» соң дәптерде түзулер азаяды,
бөлмей, есте сақтау қабілетінің барлық түрлерін дамытудың
Дыбыстарды дұрыс айту бекітілетін, мақам өңдеу, дауыс аппараты, сөйлеу
Өйткені есте сақтау қабілетінде бірқатар ерекшеліктер бар,
Бір мезгілде бейнелеумен ұжымдық ойдан шығару
Есте сақтау қабілетінің маңызды түрлерін үйлестіруде «қолмен әңгімелеп беру»
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің тиімді дамытуына
Тілдік теорияны үйрену барысында бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау
Есте сақтау қабілеті бұл – ақпаратты жазу, сақтау және
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеті, жас ерекшеліктері оқу
Тілдік теорияны үйрену үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау
Келесі тарау тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып
2-ТАРАУ. ТІЛДІК ТЕОРИЯНЫ ҮЙРЕТУ ҮРДІСІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ
2.1. Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің даму
Тілдік теорияны үйрету үрдісінде бастауыш сынып оқушыларының
Экспериментте 4-сынып оқушылары, 8 оқушы қатысты. Зерттеуге қатысқан оқушылар
Экспримент үш кезеңнен тұрады:
1-кезең – констатациялау кезеңі – бастауыш сынып оқушыларының есте
2-кезең – қалыптастырушы кезең – тілдік теорияны зерделу үрдісінде
3-кезең – бақылау кезеңі – бастауыш сынып оқушыларының есте
Есте сақтау қабілеті дамуы деңгейін бөліп көрсету үшін пайдаланған
Жылдамдық – барлық адамдарда әр түрлі, оны есте сақтау
Дәлдік – бала кездестіретін фактілер мен оқиғаларды, сондай-ақ ақпарат
Есте сақтау қабілетінің ұзақтығы – ұзақ уақыт ішінде
Есте сақтау қабілеті көлемі- есте сақтау қабілетінда ұсталынатын ақпарат
Бөлінген критерийлер, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеу негізінде және сандық
Жоғары деңгей – аз ғана қателермен жылдам жаттау (орташа
Материалды берілген күйінде жаңғырту;
Қайталау;
Еске түсіру;
Материал бірліктерін мазмұндап айту;
Дыбыстау және т.б.
Орташа деңгей – қарапайы мнемикалық тәсілдер: қайталау, дыбыстау. Бірақ
Төменгі деңгей – байланыссыз материалды әзер ұғады, оларда есте
Сондықтан жаттау үрдісі баяу және айтарлықтай көп қатемен
Бастауыш сынып оқушыларындада есте сақтау қабілетінің даму деңгейін анықтау
«Заттар суреттерін жіктеу» әдісі.
Эксперимент материалы – 15 кеспе, әр қайсысында бір зат
Зерттеу басында кеспелер тақтада кездейсок тәртіпте ілініп, қағазбен жабылған
Зертетуге қатысушыларға заттарды жалпы белгілері бойынша жіктеу білулеріне
«Джекобс әдісі». Бұл әдіс цифрлық материалмен мынадай жұмыс түрінде
Есте сақтау қабілеті дамуы деңгейін анықтаудың тағы бір әдісін
«Жол элементті анықтау әдісімен есте сақтау қабілетін өлшеу» әдісі.
Есте сақтау қабілетінің даму деңгейін зерттеу үшін мен мындай
Мысалы, жаттау әдісін өткізуде зерттелушіге кез -келген тәртіпте қатесіз
«Жаттау үрдісін зерттеу» әдісінен мысал келтірейік. Бұнда эксперимент материалы
Есте сақтау қабілетінің даму деңгейін аталған әдістер арқылы
Констатация кезеңінде өткізілген жұмыс нәтижесінде эксперимент басында
Алынған нәтижелер таладу зерттелушілердің жартысынан көбінде есте сақтау
2.2. Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің даму
Қалыптастырушы экспериментте біз зерттелушілердің есте
қабілетін жақсартуға арналған арнайы таңдалған жаттырғуларды пайдаланумен тілдік теорияны
Есте сақтау қабілетін дамыту және есте сақтауды жеңілдетуге
Түсіндірілуі тиіс ақпаратты бастапқы әріптерінен маңыналы фраза жасау
Ырғақтау – ақпараттық өлеңге, әнге, белгілі бір ырғақ
Әуендес сөздер арқылы ұзын терминдерді жаттау (мысалы шетел терминдер
Есте сақтау қажет ақпаратпен «байланыс әдісі» бойынша байланыстыратын ашық,
Цицерон әдісі. Елестетіңіз, сіз өзіңізге жақсы таныс бөлмеңізді
Сөздерді әңгімеге қосу арқылы есте сақтау.
Мысалы, қисыны жоқ сөздерді есте сақтау (ағаш, үстел, өзен,
Тақтадан сөздердің бірінші қатарын оқыңыз және ұққаныңыз бойынша
Әр қатармен соны жасау қажет.
Сөздер тақтада бормен жазылған, яғни оқушылар «қарама-қайшылығы әлсіз» графикалық
өрмекші, сағат, қасқыр, түлкі
кітап, тиін, күшік, алхоры,
саңырауқұлақ, қарға, майшабақ, алпапқыш
Көру диктанттары.
Тақтада алдан ала жазылып, жабылған екі немесе
ондағы әр әріптерді көз алдарыңызға елестетулеріңіз керек.
Бұл сәтте есте сақтау қабілеті сіздерге көмегін береді, өйткені
Келесі әрекет – дәптерге жазу.
Көру диктантының жоспары:
а) бірінші жолды екі рет оқимын;
ә) оны көз алдыма елестетемін;
б) дәптерге жазамын;
Осыны екінші жолмен жасау керек.
Жұмыс аяқталған соң материал өзін-өзі тексеру үшін толық ашылады.
Күн сайын өзіңіздің көру есте сақтау қабілетіңызға баға беріңіз:
Жаттығу. Көру диктанты.
Тәтті таңқұрай.
Алмастың ойыншығы.
Есту диктанттары. Есту диктанттарында сендер, балалар, сөйлемдерді естіп
Келісіп алайық: егер сендерге білетін ережеге сөз болса,
Қалай ойлайсыңдар, сөйлем ортасындағы күтпеген кідіріс нені білдіреді? (ол
Мен бірінші сөйлемді оқып шыққан соң, сендер сөйлемді
(көру диктантындағыдай) естігенді қайталап тез қайталау тиіссіздер. Бірінші
секундттарда сендерге есту есте сақтау қабілеті көмектеседі.
Осы амалмен сендер 6, 7, 8, 9, 10 сөзден
Есту диктантының жоспары:
а) мұқият тыңдаймын;
ә) сөйлемді ішімнен қайталаймын;
б) дәптерге жазамын.
Солай екінші және т.б. сөйлемдермен жасалады.
Диктант аяқталған соң есту есте сақтау қабілетін бағалауға ұмытпаңыз.
Жаттығу-жарыс: «Кім мәтіндегі ең ұзын сөйлемді ұғады?».
Мұғалім бірдіндеп сөздер санын көбейтіп сөйлемдер оқиды: бірінші
Жапалақ.
Жазда балалар саяжайда тұрды. Бірде балалар жалғыз
Есту диктанты өткізілген соң мұғалім дәптердерді жинайды, тексереді, келесі
Орфографиялық қателер түзеледі, бірақ қорытынды жасауда олардың бәрі ескерілмейді.
Мәтіндік ақпаратты тірек сөздер және олар арасында байланыс орнату
Екінші (қызыл және көк) қарындашты алыңдар. Мәтінді оқып,
Осы тірек сөздер өзара қисын бар ма екенін тексеріңдер.
Сөздерді бөлек параққа жасыңызар, қызыл қарындашпен белгіленген
Олармен әңгіме құрастырыңдар, сөздерді баспа параққа келтіріп жазыңдар.
Бақылау парақпен салыстырыңдар, қателерді түзеңдер (ойларыңызда).
Енді ойларыңда сөздерді бір-бірдеп елестетіп, мәтінді жазыңыздар. Осы тәсіл
Тілдік теорияда бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің өнімді
Солай, эксперименттің қалыптастыру кезеңінде біз тілдік теорияны үйрету
Жұмыс экспериментінің құрастыру кезеңінің тиімділін тексеру үшін зерттеушілерді бақылау
ҚОРЫТЫНДЫ
Есте сақтау қабілеті адам өмірінде үлкен рөл ақарады. Ол
Зерттеудің нәтижесінде біз «есте сақтау қабілеті» түсінігін психология-педагогикалық әдебиетті
Эксперименттің констатация кезеңінде біз 4-сынып оқушыларының есте сақтау қабілетінің
Бастауыш мектепте тілдік теорияны үйрету үрдісінде оқу материал
Біз сабақтың әр сәтін оқытып қана қоймай, дамытатын болуына
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетін дамыту бойынша
Жұмыста бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеті жағдайының өзгеруін
Нәтижесінде, осы жұмыс басында қойылған міндеттер шешілді, зерттеу мақсатына
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТ КӨЗДЕРІНІҢ ТІЗІМІ
Айсмонтас, Б.Б. Общая психология: Схемы [Текст]/Б.Б.Айсмонтас. - М.: ВЛАДОС-ПРЕСС,
Аткинсон, Р. Человеческая память и процесс обучения [Текст]/Р.Аткинсон. -
Битянова, М.Р. Работа психолога в начальной школе [Текст]/М.Р.Битянова, Т.В.Азарова,
Возрастная и педагогическая психология/Под ред. М.В. Гамезо, М.В. Матюхиной,
Выготский, Л.С. Психология [Текст]/ Л.С. Выготский. - М.: Эксмо-пресс,
Гальперин, П.Я. Формирование умственных действий [Текст]/П.Я.Гальперин // Хрестоматия по
Давыдов, В.В. Предметная деятельность и онтогенез познания [Текст]/В.В.Давыдов, В.П.Зинченко
Дубровина, И.В. Особенности психического развития детей в семье и
Дружинин, В.Н. Экспериментальная психология [Текст]/В.Н.Дружинин,- Спб.: Питер, 2000.-354 с.
Зейгарник, Б.В. Личность и патология деятельности [Текст] Б.В.Зейгарник. -
Зеньковский, В.В. Психология детства [Текст]/В.В.Зеньковский. - Екатеринбург: Деловая книга,
Краткий психологический словарь/Ред.-сост. Л.А. Карпенко: Под общ.ред. А.В. Петровского,
Краткий психологический словарь/Ред.-сост. Л.А. Карпенко: Под общ.ред. А.В. Петровского,
Корсакова, Н.К. Неуспевающие дети: нейропсихологическая диагностика трудностей в обучении
Леонтьев, А.А. Л.С. Выготский [Текст] / А.А.Леонтьев. - М.:
Леонтьев, А.Н. Развитие высших форм запоминания [Текст] / А.Н.Леонтьев//
Леонтьев, А.Н. Избранные психологические произведения [Текст]/А.Н.Леонтьев. - М.: Наука,
Мухина, В.С. Детская психология/Под ред. Венгера Л.А. [Текст]/В.С.Мухина. -
Пиаже, Ж. Суждение и рассуждение ребенка [Текст]/Ж.Пиаже.- СПб: СОЮЗ,
Пиаже, Ж. Речь и мышление ребенка [Текст]/Ж.Пиаже. - М.:
Практическая психология образования. Под ред. И.В. Дубровиной. - М.:
Психическое развитие младших школьников / Под ред. В. В.
Психологический словарь. Под общ ред. Неймера Ю. Л. -
Рубинштейн, С.Л. Основы общей психологии [Текст]/С.Л.Рубинштейн - М.: Учпедгиз,
Самоукина, Н.В. Игры в школе и дома: Психотехнические упражнек*і'
Слободчиков, В.И. Основы психологической антропологии. Психс.т:"*:» развития человека. Развитие
Урунтаева, Г.А. Практикум ио детской психологии [Текст] Г.А.Урунтаева, Ю.А.Афонькина.
Фридман, Л.М. Психология детей и подростков: Справочник для учителей
Цукерман, Г.А. Что развивает и чего не развивает учебная
Черемошкина, Л.В. Развитие памяти детей [Текст]/Л.В. Черемошкина. - Ярославль:
Чуприкова, Н.И. Умственное развитие и обучение [Текст] / Н.И.
Эльконин, Д.Б. Развитие устной и письменной речи учащихся/ Под
1-ҚОСЫМША
Эксперименттің констатация кезеңінің деректері 1-кестеде берілген
1-кесте
Эксперименттің констатация кезеңіндегі критерийлер бойынша есте сақтау қабілеті даму
Әдісі Жылдамдық Дәлдік Есте сақтау қабілеті ұзақтығы Есте сақтау
Төмен Орташа Жоғары Төмен Орташа
«Заттар суреттерін жіктеу» әдісі 5 4 1 4
«Джекобс әдісі» 1 6 3 - 3 7
«Жоқ элементтерді анықтау әдісімен есте сақтауды өлшеу» 2
«Жаттау үрдісін зертету» 7 1 3 5
2-ҚОСЫМША
2-кесте
Эксперименттің бақылау кезеңіндегі есте сақтау қабілеті дамуы деңгейінің көрсеткіштері
есте сақтау қабілетіның дамуы деңгейі бақылаулар көрсеткіші %
төмен 0 0
орташа 7 70
жоғары 3 30
Көрнекі болуы үшін эксперименттің бақылау кезеңінде есте сақтау қабілеті
Бақылау кезеңінде есте сақтау қабілеті дамуы деңгейі
3-ҚОСЫМША
Констатация мен бақылау кезеңдерінде есте сақтау қабілеті дамуы деңгейі
3-кесте
Констатация мен бақылау кезеңдерінде есте сақтау қабілеті дамуы деңгейінің
есте сақтау қабілеті дамуының деңгейі констатация кезеңі (%) бақылау
төмен 30 0
орташа 57 70
жоғары 13 30
Көрнекі болуы үшін констатация мен бақылау кезеңдерінде есте сақтау
Констатация және бақылау кезеңдерінде есте сақтау қабілеті дамуы деңгейін
Констатация кезеңінде алған деректерді бақылау кезеңінде алынғандармен
Өткезілген жұмыс нәтижесінде балалардың басым бөлігіне аз қате жіберуімен






Скачать


zharar.kz