Маркетингтің экономикалық тауарлардың бәсекеге жарамдылығын жасау

Скачать




ЖОСПАР
Кіріспе
1 Маркетингті қызмет көрсетудің маңызы және ұйымдық құрылымы
2 Маркетингтің фирмалық саясаты
3 ҚР-ғы маркетингтік қызмет көрсетудің дамуы
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе.
І.Маркенгті қызмет көрсетудің маңызы және ұйымдық құрылымы.
Мемлекеттік кәсіптердің басым көпшілігі өздерінің кәсіби шеңберіндегі міндеттерін
Қызмет көрсету — оны орындаушысымен бірлесе аткаруды талап
Қызмет көрсетуші кажетті аспаптар немесе баска да құрал-саймандардық
Кызмет көрсету сапасы оны аткарушынық қабілет-қарымына, білімділігіне және
Маркетингтік көзқараста қызмет көрсетуге катысты сипаттар: сезілмеушілік, тұтастық
Қызмет көрсетудіқ құрамына мемлекеттік іс органдары да енеді.
Кәсіпорындағы маркетинг бөлімдерінің қызметтері бойынша ұйымдастырылуы олардың белгілі
Маркетинг жұмыстарының аймақтық принципте ұйымдастырылуы фирма тауарларын белгілі
Маркетинг кұрамындағы аймақтарда тұтынушылардық белгілі бір топтарына карай
Тауар өндіруші немесе оны сатушы фирмалардық өз кезіндегі
Бұл жерде жергілікті нарықтағы коммерцияның табыстылық болашағы халықаралық
Фирма өз жұмысын бетімен жібермеу және келешегін байыптап
Басқару ауқымдылығы атқарылатын істерді өзара байланысты процестер ретінде
Халықаралық фирманың ұйымдастыру сипаттамасының маңызы өте басым болып
2. Маркетингтің фирмалық саясаты.
Маркетинг кез келген өндіріс немесе тауар өткізу процестерін
Ондай кәсіпорындардың әкімшілік-басқару құрамдарының қатарына маркетингтік қызмет бөлімі
Фирманың тауар өткізуіне қалайлы болу үшін маркетингтік қызмет
Фирма шаруашылығынық, өндіретін өнімдерінің немесе көрсететін қызметтерінің нарық
Кәсіпорындағы маркетинг бөлімдерінің қызметтері бойынша ұйымдастырылуы олардың белгілі
Маркетинг жұмыстарының аймақтық принципте ұйымдастырылуы фирма тауарларын белгілі
Маркетинг құрамындағы аймақтарда тұтынушылардың белгілі бір топтарына қарай
Тауар өндіруші немесе оны сатушы фирмалардың өз кезіндегі
Тауар өндірісі үнемі жақарып, жетілдіріліп отыратыны белгілі. Сондықтан
ассортименттік ерекшеліктеріне және олардың тиімділік деңгейіне сәйкес келуі;
Маркетинг фирмаға кызмет ететіндіктен, онық іс-әрекеті фирма шұғалданатын
Маркетингті басқару жалпы басқару жүйесінің нарықтық қатынаста өндіріс,
Коммерциялық әрекеттер тек тауар өткізу жағын ғана көздеп,
Коммерциялық тұрғыдан басқару мәселесінде: өндіріс пен тауарды жетілдіру,
Тауар өндіруді жетілдіру концғепциясы тутынушылардың кеңінен тараған және
Қазіргі өндіріс технологиясының үздіксіз ілгерілеуі нәтижесінде тауардың сұраныстан
Маркетингті басқдрудың жаңа бағыты мына-әлеуметптік-этикалық маркетинг. Онық іс-әрекеті
Қазіргі ғылыми-техникалық жоғары технологиялық жетістіктер табиғи байлықты игеру
Фирмалық тауар өткізуіне колайлы болу үшін маркетийгтік қызмет
Фирма шаруашылыгынық, өндіретін өнімдерінің немесе көрсететін көметтерінің, нарық
Маркетингті басқару мәселелерінің шешімін табу_ең бастан мына үлгідегі
Нарық мүмкіндіктерін үнемі қадағалап отыру тауар өндіруші фирмалардың
Тауар өткізудің бәсекелік жағдайында кәсіпорындардың, жаңа идея және
Фирмалар үйреншікті нарықта тұрақтау, онда тауар сатуды көбейту
Мақсатқа сай келетіп нарықтарды таңдау — көптеген идеялардың
Фирма нарыққа өнудің алғашқы сатысында қазіргі және келешек
Қандай да бір тауар түрі болсын, ол -
Тауардың тұтынушылық қасиеті онық пайдаланылатын бағыттарын белгілейді. Сол
Басқару тұжырымдамасының соңғы нысанасы енді маркетингтік шараларды жүзеге
Маркетник нарықтарда тауарды жылжыту және үдету әдісі фактордың
Жеңілдетілген мағынада жарнаманың мақсаты -потенциалды сатып алушыларды немесе
Тауар өткізуді немесе нарықтағы үлесті өсіру барлық маркетинг
Қолайлы ақпарат, кезінде жақсы жасалған жарнама күдіктенген түтынушылар
Түрлі елдердегі мәдениеті, тілі әр түрді потенциалды сатып
Арнауларды кодтау (кодирование) бір тілден екінші тілге аударма
Әр түрлі мәдени
Халықаралық фирманың байланыс жұмыстарының бағдарламасына көптеген факторлар ықпал
- Фирманың штаб-үйі шетелдегі
Корпорацияның имиджін қалыптастыруда, бір түсті рәсімдеу, шрифтер және
Фирма белгілі бір
Байлаыыстық (коммунйкациялық) кешенді кім анықтауға тиіс?
Жарнаманың тиімділігін бағалауға кім жауапты
болады?
Әр түрлі тілдермен байланысты болған жағдайда,тәрібі үшін және
- Егер мақсаттар
Халықаралық маркетингтегі жарнамалық саясатқа ықпал ететін кейбір маңызды
Заңгершілік жүйе жарнама саласында не істеуге болатынына және
а) Сауда саласындағы заңдылықтар.
сапасы туралы немесе сараптаудың нәтижелерін, ресми мәлімдеулерді бұрмалаумен
ә) Кейбір тауардың жарнамасына (сигарет, дәрі-дәрмектер, арақ-шарап т.б.)
б) Нақтылы бір сөздерді
рұқсатынсыз жазылмайды.
в) Шығындарға шектеулер. Кейде, кейбір елдерде жарнамаға деген
г) Қораптау туралы заңды ескертпелер, талаптар болуы да
д) Құлақтандыру мәнері және мазмүны. Германияда жарнамалық құлақтандыруда
Кейбір тележарнамаға немесе радиожарнамаға рұқсат болмайды. Немесе тележарнама
Бір елде дайындалған жарнамалық арнау басқа рыноктарда да
1) жаргон сөздерден, сөйлемдерден, белгілі ағылшын сөздіктерінен" аулақ
жарнамалық материалдардың мазмұнын бақылайтын заңды талаптар немесе жалпылай
тәржімені білікті кәсіби тәржімешілер жасауға тиіс; Британ аралдарындағы
аудармашыларға мұқият жөн-жобалау керек оларды тауар және қызмет
мәтшдерді лингвистер тексеріп,
6) теру және басгыруды шетелдерден жақсы білімі бар
Маркетингтік бағдарламаларды жалпы фирмалық жоспарларды ескермей жасау мәнсіз
Жоспарлаудан фирманың
а) көптеген, жұмыстары бір
ө) уақиғалардың болашақ дамуын анықтау;
б) уақыты келгенде орын алатын өзгерістерге дайын болу;
в) күтпеген жағдаяттар туғанда тиімсіз қимылдарды минимумға түсіру;
г) орындаушылар арасындағы ең қолайлы өзара іс-қимыл;
д) фирманың мақсаттарын әр түрлі түсіну салдарынан жеке
Жоспарлаудың екі түрі бар, ал дұрыс жол оларды
Бейнелеп айтсақ, ағаш - тұтас корпорация жоспары; ағаш
Әрбір қосалқы жоспардың (әрбір бұтақтың) тағы да "бұтақшалары"
Маркетинг - өте маңызды болғанымен, тек бұтақ. Сондықтан
Жоспарлау (стратегиялық және жедел тактикалық), ұйымдастырушылық даму, басқару-ақпараттық
Осымен қатар стратегиялық жоспарлау жоқта оперативті (жедел) жоспарлау
Жоспарлау қайталамалы итеративті цикл шеңберінде өтеді. "Бұтақтар" өздерінің
көпжақта тілдесулер арқасында қосалқы жоспарлар жан-жақты қанағаттандырарлық қасиетке
Сапалы негізді жасалған жоспардың айнымалы жағдайлардың әсеріне сәйкес
Жоғарыда қатарынан екі бейнелі диаграмма берілді (2-3-суреттер). Солардың
Ішкі маркетиштік тексерудің сапа жағына көңіл аударайық. Әрбір
а) тауар:
- жаңалықтар енгізу сапасы; тауарды халықаралық ауқымда бір
ә) баға саясатында:
- фирманың халықаралық нарықтардағы
б) тауарды жылжытуда:
- әрбір тауарды әрбір нарықта
- жарнама құралдарының сапасы және олардың шығындары;
в) тауар өткізуде:-сауда персоналының және оның жетекшілерінің
сапасы;
- персоналды қабылдау, кәсіби дайындау біліктілігш дамыту және
- клиентке әрбір агенттің барып-келу шығыны (орташа);
- ақпараттың әрбір нарық бойынша, оның ретті жиілігінің
г) тауар таратуда:
- тауар қозғалтуды ұйымдастыру және ол үшін халықаралық
- материалдық-техникалық қамтамасыздандыру құралдары және оларды пайдалану тиімділігі;
Талдау әрбір елдегі осындай құралдарды қамтуға және бұлар
Қоршаған жағдай (ахуал)- Бұл жердегі мақсат -сыртқы күштердің
Сыртқы ортаны зерттеуде өте көп факторларды қамтуға болатындығы
Халықаралық маркетингтік жоспарлау деңгейінде ең пайдалы әдіснама болып
Корпорацияның мақсаттары. Мақсатсыз жоспар болмақ емес. Фирманың мақсаттары
Сапалы мақсаттар қатарына "әр түрлі елдерде адал азаматрөлін
Балама стратегиялар жасау. Корпоративті деңгейдегі стратегиялар маркетингтік және
Естіген уақытта абыржу тудыратын терминдер де болады. "Нарықты
'Тауар жасау" стратегиясы фирма өзі жақсы орналасқан нарықта
Есіңізде болсын: фирма өзінің болашағың күшті жақтарына сүйеніп
Маркетинг жоспары төмендегілерге қол жеткізуі тиіс:
- халықаралық аумақта жоспардың тарауларын (бөлшектерін) оңай түсіну;
Маркетингтік жоспарлау маркетинг-директордың айрықша құзыреті. Ол маркетинг қызметінің
"Пирамидалы" басқару жоғары дәрежеде орталықтанған, фирманың орталық орында
"Шатырлы" басқарудың құрылымы орталықсызданған, мұндай компанияда іс айтарлықтай
Осылайша айналмалы шеңбер көлеміндегі өрістердің біреуінсіз бірі
3.ҚР-ғы маркетингтік қызмет көрсетудің дамуы.
Маркетингтің негізі болып табылатыны — бұл бірін-бірі толықтыратын
Елімізде болып жатқан нарықтық қатынастардың ыңталымен үнемі қозғалыста
Маркетинг - бұл шын мәнінде, кәсіпорыннын шаруашылық қызметін
Маркетинг - бұл рынокты талдау, кәсіпорындар
Маркетингтің негізгі мақсаты — сатып алу, сату процсінде
Маркетинг қызметі жүйесінде, сол сияқты кәсіпорынның басқа
рынок, тауарлар, тұтынушылар және
кәсіпорынның тауар өндірудегі мүмкіншілігі;
тұтынушыларга ыңпал
Маркетингтің экономикалық
тауарлардың бәсекеге жарамдылығын жасау;
тауарларды жылжытуды жеделдету;
сатып алушылардың қажеттілігін қанағаттандыру;
өндірістің тиімділігі және тауарлар сату. Маркетинг
сатушы нарығы (рыногы);
сатып алушы нарығы (рыногы).
; Сатушы рыногы
Рынокты зерделеу екі жайғасымда жүзеге асырылады: ерекшелік
Өнімге бағдарланған маркетинг, мынадай жағдайда колданылады, егер де
Маркетинг кез келген өндіріс немесе тауар өткізу процестерін
Ондай кәсіпорындардың әкімшілік-басқару құрамдарының катарына маркетингтік қызмет бөлімі
Егер де кәсіпорынның қызметі тікелей рыноктың өзінен шығатын
Кәсіпорынның шаруашылық қызметі үшін маркетингтің осы екі үлгісі
Концептуалды құрылым бейнеленген соң фирманың маркетинг облысындағы барлық
Өнеркәсіп өндірісі ғылыми
Сонымен, ұйым құру - компанияның іс-қимылын жоспарлаудың жалпы
Үздіксіз өзгеріс үстіндегі әрбір саланың (өндіріс, сауда жүйесі,
Технологиялык жеделдету — адам ой-санасы мен еңбек құралдарын
Маркетингтіқ әлеуметтік негізі - халықтың төлеу қабілетіне қарай
Сонымен, фирма өзінің ұйымдастырушылық құрылымында іс-қимылдардың (қызметтердің) алуан
Пайдалынған әдебиеттер:
I. Назарбаев Н.Ә.Қазақстан — 2030. — Алматы, 2001.
2.Алшынбаев Т. Меншік жүктеген
Басовский Л.Е. Управление качеством. Учебник.
М; 2001.
Бабақұлы Б. Тәуелсіздік, нарықтық экономкасы. — Алматы. «Ақиқат»,
5.Қазақстан республикасынын Заңдары: "Шаруашылық әрекеттер мен
іскерлікті дамыту бостандығы жөнінде" Алматы, 1991.
6."Монополиялык. әрекеттерді шектеу мен бәсекелікті дамыту.-Алматы:1999.
7Нысанбаев.С.Н. Маркетниг негіздарі.-Алматы,2002.
8.Сатыбалдыұлы Сейітжан. Маркетинг-нарықтану.-Алматы,1999.
9."Сыртқы экономикалық әрекеттердің негізгі принциптері
10.Хожаназаров.Қ.Маркетниг негіздері.-Алматы,1996.
Мерзілімді басылымдар
1.Сегізбаев.Р. Маркетинг қызмет.-АльПари,2005,N2.
2.Тұрғанов.С.Кәсіпорынге талдау.-Экономика иегіздері ,2005,N4.
9







Скачать


zharar.kz