ЖОСПАР
Кіріспе 2
Инженерлік қызметтің қазіргі кездегі мәні 2
Инженер-техникалық интелегенцияның өзіндік ерекшелігі 5
Инженерлік шығармашылық 6
Қорытынды 15
Қолданылған әдебиеттер тізімі 16
Кіріспе
Инженерлік кәсіп - негізінен алғанда материалдық
Инженерлік қызметтің қазіргі кездегі мәні
Инженерлік еңбекті мамандандыру - негізгі үш
Салалық мамандандыру (инженер-металург, тау-кен инженері, мұнай,
Еңбек операциясының мазмұны бойынша мамандандыру. Бұл
Функционалдық мамандану (инженер-энергетик, химик, электроншы, т.б.)
Соңғы он жылдықта жобалаушы-конструкторлық еңбекті
Инженер-технолог - өнеркәсіптік өнімдерді өндіруді ұйымдастырып,
Инженер-технолог өндіріс процессі барысында техника мен
Инженер-пайдаланушы (эксплуатационщик) міндетіне техникалық объектілерді-машина, агрегат,
Инженер-экономисттің негізгі қызметі - өндірістік-шаруашылық іс-әрекетті
Кейбір авторлар инженер қызметкерлер қатарына жоспарлаушы-экономисттерді,
Зерттеуші-инженер – шығармашылық еңбекпен шұғылданады, ғылым
Инженер-техникалық интелегенцияның өзіндік ерекшелігі
Бұрынғы Кеңес Одағында ғалымдар мен инженерлердің,
Өнім өндіретін де, іргелі ұлттық ғылымның
Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты анықтайтын маңызды факторлардың
Ұжымда жақсы әлеуметтік–психологиялық климат қалыптастыруда басқару
Инженерлік шығармашылық
Инженерлік шығармашылық үшін қажетті алғышарттар алуан
Мәселен, бүгінгі таңда, нарық жағдайында біз
Психологиялық тұрғыдағы инженерлік қызметтің күрделі құрылымы
Маман - бұл, белгілі бір ғылым
Мамандықтың түрлері өте көп, мысалы ұстаз,
"Ұстаздық еткен жалықпас,
Үйретуден балаға", - деп Абай атамыз
Ян Амос Коменский "мұғалімнің атқаратын
Алайда, нағыз тәжірибелі де білікті маман
Этика, яғни әдептілік – мұғалімнің ең
Педагогикалық этика мұғалімнің адамгершілік санасының даму
Педагогтық әдеп – кез-келген жағдайларда балалармен
А.С.Макаренко бірде ешқандай іс адамнан мұғалімнің
Мұғалімнің мінез-құлқының эстетикасы – оның оқушыларға
Әрбір мұғалімнің өзінің кәсіптік білімінде, қызметінде
Мұғалім этикасының негізгі компонентерін мынадай түрде
Мұндағы алғашқы екі компонент мұғалімнің кәсіптік
Мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі – жете ұғынылған
Бұл жөнінде А.С.Макаренко былай деген:
"Сергек көңіл....мен бұл қасиетті жоғары бағалаймын.
Педагогикалық оптимизм проблемаларын сөз еткенде мұғалімнің
Мұғалімнің кәсіптік қарулануын жетілдіру туралы айта
Біртұтас педагогикалық процесте мұғалім араласатын адамгершілік
Мұғалімнің балаларға деген сүйіспеншілігі бір немесе
Қазіргі мұғалім саясаттан тыс болуы мүмкін
Этнопедагогиканың мәні ұлттың дамуы мен қалыптасуының
Философия-педагогикалық ойлар сансыз көптеген мәтіндерден, терең
Өйткені онда жас маман бастапқы шеберлігін
Мұғалімнің кәсіби жеке тұлғалық этнопедагогикалық мәдениеттілігі
Қазіргі заман жағдайында мұғалімнің педагогикалық мәдениетінің
Сондықтан студенттердің этнопедагогикалық даярлығының теориялық негіздерін
- «сапа» түсінігінің өзі философиялық категория,ол
-«инженерлік» дефинициясы, толығымен алғанда, жиынтық қабілеті
- «этнопедагогикалық инженерлік» категориясы өмірлік іс-әрекетінің
- «этнопедагогикалық инженерлік категориясы жеке тұлғасы»
Этнопедагогикалық инженерлік кіріктірілген білім және әлеуметтік
-«этнопедагогикалық инженер» - мұғалімнің жеке кәсіби
-«этноинженерлік» - кәсіпкердің жеке кәсіби сапасы
-«инженерлік қызметкер» - қызметкердің тұлғалық құрылымының
-«инженерлік мәдениет» - бұл қызметтік іс-әрекеттерді
Инженерлік құрылыс қызметкердің жеке тұлғалық қасиетін
Сонымен, инженерлік құрылыс болашақ қызметкердің жеке
-біріншіден, жеке тұлғаның психологиялық даярлығы,оған қызметкердің
Бұл күнде ерекше орын алып отырған
а) этноинженерлік және этномәдениет мазмұны тапсырмаларын
ә) бастауыш және орта мектептер жағдайында
- екіншіден, қабілеттердің аса қатаң құрылымы
а) оқуды ойша жоспарлау деңгейі; б)
- үшіншіден, жеке тұлғалық, кәсіби бағдарлы,
- төртіншіден, этноинженерлік көңіл-күйдің қамтамасыз етілуі.
- бесіншіден, мотивациялық ауаның болуы.
Ол мына жайттарда ғана мүмкін.
а) әлеуметтік-саяси;
б) кәсіптік-инженерлік.
Бұл мотивтік жиынтықтардың танымдық бағыты этноинженерлік
Болашақ инженер этноинженерлік мәдениетті қалыптастырудың басты
Негізінде инженер бойында тек қана мәдениеттілік
Қорытынды
Кейбір кісілер инженер болу үшін туа
Оған тек қана білім, дағды, ептілік
Инженерлік кәсіп - өте ертеден келе
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Нұрғалым К.С. Инженер қызметінің педагогикасы және
Әбдиева Ғ.И. Инженер қызметінің педагогикасы мен
1