Кәсіби мамандардың әртүрлі топтары

Скачать


Жоспар:
Кіріспе
Негізгі бөлім
І. Тарау. Әлеуметтік қызметкерді маманданған этикалық көрсеткіштері мен
1.1 Әлеуметтіктік қызметкердің этикет проблемасына ғылыми
1. 2. Әлеуметтік қызметкердің жеке
ІІ. Тарау Әлеуметтік қызметкердің клиентпен жұмыс барасындағы
2.1 Әлеуметтік қызметкер мен
2.2. Әлеуметтік жұмыстағы халықаралық этикалық стандарттар.
2.3 Әлеуметтік жұмыстың этикалық принциптерінің халықаралық
Декларациясы
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Қазіргі кезде әлеуметтік жұмыс қоғамның және мемлекеттің
Қоғам гуманды болу үшін азамзат өміріндегі барлық салаларында
Әлеуметтік қызмет көрсету қазіргі кезде мемлекеттік жүйенің ажырамас
ҚР Конституциясынды (1-бап) көрсетілгендей өзін-өзі әлеуметтік дамытушы
бірін,ші бағыты - адамдардың қоғамдағы еңбегіне қарамай
Екінші бағытта – адамдарға денсаулығын қорғауға, жақсартуға, мәдинетті
Ең алдымен әлеуметтік мемлекет жекелеген топтарға, ұйымдарға, жүздерге
Баянды дамыту аса маңызды құрамдас бөлігі – күшті
Халықтың экономикалық және әлеуметтік жағынан қауқарсыз жіктерге мемлекеттік
Еңбекке жарамды халықтың неғұрлым жрғары жұмыс
Медициналық қызмет көрсету мен жалпы білім алудың оңайлығын
Бұл мақсаттардың бәрі де маңызды, өйткені олар қоғамдық
Тақырыптың өзектілігі:
Жалпы адамзаттық құндылықтар ең өзекті мәселелердің біріне айналып,
Міне, осындай мәселелерді талқылай отырып,
Зерттеу жұмысының міндеттеріне тоқталар болсақ:
маманданған топтар өкілдері мен бірлестіктердің жеке іс-әрекеті мен
әлеуметтік сфера мамандардың этикалық санасын қалыптастыру.
Зерттеу нысаны: Әлеуметтік қызметкердің клиент арасындағы белең алған
Менің дипломдық жұмыстың объектісі: Болашақ әлеуметтік қызметкерлерді кәсіби
Зерттеудің теориялық методологиялық негіздеріне тұжырымдама:
Әлеуметтік қызметкердің клиентке қатысты этикалық міндеттерінің негізгі стандарттар
Этикалық білім – әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметіндегі қажеттіліктердің
МФСР Ассациясы мүшелерінің арасында және осы мемлекеттің әлеуметтік
Осы құжаттарды әлеуметтік қызметкер маманына байланысты негізгі этикалық
Зерттеудің тәжірбиелік мәнділігі:
Қазіргі кездегі әлеуметтік қызметкердің қоғамда алатын орны мен
Әлеуметтік қызметкердің клиент арасындағы белең алған мәселелері, олардың
Мұнда этикалық кодекстің мақсаты, міндеті, принциптері, стандарттары және
Зерттеудің ғылыми болжамы:
Қазіргі кезде әлеуметтік жұмыс біздің мемлекетімізде жас
Мұндай жағдай қалыпты деп санауға болмайды.Әрине, экономикалық дағдырыс
Қазақстан Республикасындағы болашақ әлеуметтік қызметкерлерді даярлауда оқудан тыс
Зерттеуде қолданылатын әдістер:
Әдістер – бұл мақсатқа жетудің қысқа жолы. Әлеуметтік
Қоғамдық-экономикалық әдістер клиенттің қызығушылығы мен түрлі мұқтажын қанағаттандыруға
Ұйымдастыру әдісі адамдардың мінез-құлқының себебіне байланысты болады, яғни
Дипломдық жұмыстың құрлымы:
І. Тарау Әлеуметтік қызметкердің маманданған этикалық көрсеткіштері
1.1Әлеуметтік қызметкердің этикет праблемасына ғылыми көзқарастарды талдау.
«Әлеуметтік жұмыс» түсінігі бірнеше мағыналы түсінігі бар, ол
Әлеуметтік жұмыс :
1) сақтандырудан, қолдаудан әлеуметтік қызметте қиындықтары бар бөлек
2) көп деңгейлі сипатты оқу пәні, ол жоғарғы
Әлеуметтік жұмысты адамдарды мемлекеттік және мемлекет аралық іс-әрекеттің
Әлеуметтік қызметкер әлеуметтік жұмыс теория негіздерін пайдаланады. Оның
Әлеметтік жұмыстың негізгі категориялары – көмек беру түсінігі.Әлеуметтік
Жалпы әлеуметтік жұмыстың әрекет ретіндегі мақсаты адамның қоғамдағы
Әлеуметтік жұмыс саласындағы белгілі ресейлік маман С.И.Григорьевтің айтуынша,
Одан да басқа айқындамалар ұсынылып отыр. Мысалы, профессор
Қазақстандық мамандардың пікірінше, әлеуметтік жұмыстың ғылым ретіндегі объектісіне
Көзқарастардың мұндай алуан түрлілігітүсінікті де. Ол әлеуметтік жұмыстың
Жалпы әлеуметтік жұмыстың теориясының бөлімі ретіндегі пәніне адамдардың
Әлеуметтік қызмет - әлеуемттік қатынас саласында адамдарға кәсіби
Әлеуметтік қызмет – бұл әлеуметтік өлшем жүйесі, сонымен
Әлеуметтік қызмет көрсету қазіргі кезде мемлекеттік жүйенің халыққа
Әлеуметтік қызмет көрсету, әлеуметтік қызмет жұмыстары әлеуметтк-экономикалық қолдау,
Әлеуметтік қызмет көрсету әлеуметтік-экономикалық қолдау, әлеуметтік-тұрмыстық, медициналық-әлеуметтік, психологиялық-педагогтық,
Р. Баркердің әлеуметтік жұмыс сөздігінде әлеуметтік қызмет көрсету
Қазақстан Республикасында әлеуметтік қызмет жұмыстарын реттеп отыру үшін
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрлігінің 1993 жылғы
“Жалпы типтегі мүгедектер мен қариялардың интернат – үйлерінің
“Психо-неврологиялық интернаттық Ережесі туралы” еңбек және халықты әлеуметтік
Әлеуметтік қызметтің негізі әлеуметтік жүйе ретінде түр құрылымын
Айтылған жүйелік және әлеуметтік қызмет көрсету элементтерін тұрақтылық,
Қазіргі заманда мүдделі болып ресми құжаттар мен әр
Әлеуметтік қызметті халықтың жекелеген санаттарына – жастарға, балаларға,
Әлеуметтік қызмет көрсетудің аумақтық жүйесін құру қажеттілігіне негізделген
Әлеуметтік қызмет көрсету жүйесі қызметінің екі тобы бар:
қызмет – жұмыстарының негізгісі (профилактикалық, әлеуметтік-оңалту, бейімделу, қорғап-күзету,
мәдени – адамгершілік қызметтері (жеке тұлға ретінде адамгершілік).
Бұндай тәжірибелік жүзеге асыру әлеуметтік қызмет көрсетудің барлық
Шаруашылық экономикалық байланыстар қарқынды ыдырай бастады. Мүліктік дифференцация
Өркениетті қоғамның ерекше көрінісі ретінде әлеуметтік жұмыс мәселелері
Жалпы адамзаттық құндылықтар ең өзекті мәселелердің біріне айналып,
Сонау Платон мен Аристотель ертедегі Христиандық социал –
Көптеген әр түрлі бейнелер арасындағы қазіргі қоғамның жағдайын
Оның біреуі мемлекеттік қызмет әлеуметтік құжаттарға және әлеуметтік
Екінші бір ерекшелігі бұл кәсіби қызметкерлер әр түрлі
Сұрақтар арасында кәсіби қызметпен байланысты адамдардың өзара
Әлеуметтік қызметтің этикалық бағалау қызметінің міндеті, яғни
Қазіргі кезде әлеуметтік жұмыс қоғымының және мемелекеттің ажырамас
Кәсіби қызметкерлердің қандай да бір гумандық
Осы сұрақтар екі түрлі шешеуге болады. Классикалық
Екінші – инновациялық – бұл подход қызметкерлердің нәтижесін
Әлеуметтік жұмыстарда кәсіби әрекеттің этикалық регламентациясын қажет ету
Біздің еліміздің жалпы рухани және
Біздің елімізде әлеуметтік жұмыстың жоғары статусы
Бірақ кәсіби дайындығына ғана байланысты емес, яғни мамандардың
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби арнайы түрінде
Әлеуметтік институт автономды болмайды:
Міндетті түрде ішкі институттарға тәуелді болғандар бірінші
Адамзат қызметінің қандай да бір саласын тек
Ескеру керек, яғни әлеуметтік қорғау саласында қызметтер арасында
Әлеуметтік қызметінің барлық түрленіне сәйкес адамдарға бағытталған,
Әлеуметтік жұмыс кәсіби қызмет түрлерінің индивидуализация еңбегінің
Әлеуметтік қызметкерлер қызметі шыармашылық сипаттамаға әкеледі. Және әрқашанда
Біздің елде экономиканы реформалауды нарықтық рельстерге
Әлеуметтік қоғамның барлық салаларында этикалық проблемалар
Прогрестің басты көрсеткіштерінің бірі ол қоғамның моральдық
Қазіргі кезеде жоғары және орташа арнайы оқитың
Негізгі кәсіби этиканы концептуалдық арасында және практикалық қызметтегі
Әлеуметтік қызметтің профессионализация кезіңде әлеуметтік жұмысты дамыту және
Әлеуметтік мекемелер, қоғамдық ұйымдар, қорлар әр түрлі бағдарламалардың
Кейінгі жылдары қызметтің ғылыми және тәжірбиелік сұрақтар көтерілуде,
Қазіргі кезде әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік қызметін кең ұғымды
Бұл берілген мәселе өзекті. Сонымен бірге ол келешекте
Біздің зерттеулерді объектісі ол әлеуметтік қызметкерлерді кәсіби оқыту,
Міндеттерді және мақсатты қоюдағы методологиялық принцптердің бірі ол
ХІХ ғасырда Л.Фейербах философияға антропологиялық принцпті жүргізді. Жаңа
Ресейде антропологиялық принцпті ізденуші философияда Н.Г.Чернышевский болған. Антрополргиялық
1.2 Әлеуметтік қызметкердің адамгершілік құндылығы.
Әлеуметтік жұмыс профессионалдық қызметте жиі кездесетін түрлерге жатады.
Әлеуметтік жұмысты таңдай отырып жастар осы мамандық туралы
Мамандық таңдау үшін әуестік қызмет ету мүмкін -
Әлеуметтік қызметкер және оның клиенті ең бірінші
Массалық этикалық пікірді жоғары бағалау және адамгершілікті
Әлеуметтік қызметкер өз жұмысына кірісерде, өзінің қызмет дәрежесіне
Әлеуметтік қызметкердің басты тұлғасы болып адамның ішкі,
Медицина қызметкерлері белгілі сөйлемді жиі айтады:
Әлеуметтік қызметкердің адамгершілік сезімі 3 қажетті компоненттерден
Адамгершілік білімі. Этика, мораль және адамгершілік туралы
Моральдық норма білім моральдық әрекетті
Адамгершілікті сендіру – бұл профессионалдық моральдың
Сонымен қатар адамгершілікті сендіру өз бетімен
Адамгершілік қажеттіліктері - әлеуметтік қызметкердің адамгершілік
Әлеуметтік қызметкердің адамгершілік білімі, сендіру және
Сондықтан, адамгершілік білімі, сендіру және қажеттілік практикалық
Мұндай жағдайға түскен әлеуметтік қызметкер абстрактілі тағайындау
Адалдық - әлеуметтік қызметкер үшін өте
Әлеуметтік қызметкердің намысы өзінің әрекетіне моральдық
Объективтілік. Әлеуметтік қызметкер – адам, клиентпен қарым-қатынасқа түскенде
Әділеттілік - бұл әлеуметтік қызметкер мен клиент
Тактикалық (әдемі, өнегелі) – бұл сапа әлеуметтік
Көңіл аудару және байқау әлеуметтік қызметкердің күнделікті практикалық
Шыдамдылық - әлеуметтік қызметкердің клиентпен өзара
Төзу және сабырлық – бұл әлеуметтік қызметкердің жеке
Конфиденциалдылық - әлеуметтік қызметкер мен клиент арасындағы
Әлеуметтік қызметкердің мейрімділігі – бұл адамдарға сүйіспеншілік және
Адамдарға сүйіспеншілік – бұлсыз әлеуметтік қызметкер клиент үшін
Өзін-өзі сынау - әлеуметтік қызметкердің
Адекватты өзін өзі бағалау - әлеуметтік қызметкерге оның
Төзімділік - әлеуметтік қызметкердің күнделікті қызметіне қажет, солай
Жақсылық тілеу - әлеуметтік қызметкердің адамгершілік мәдениетінің негізі
Ақниеттілік - әлеуметтік жұмысқа ең қажетті принциптердің бірі.
Коммуникабелділік - әлеуметтік қызметкердің маңызды сапасы. Клиентпен танысуда
Оптимизм – бұл әлеуметтік жұмыстағы өте қиын мамандықтың
Өзін-өзі билеушілік - бұл әлеуметтік қызметкердің практикилық
Өзін-өзі билеушілін әлеуметтік қызметкерге өзін жеңуге ғана емес,
Эмпатия – бұл эмоционалдық жағдайды түсіну, еніп кету
Әлеуметтік қызметтің клиенті – бұл өмірлік қиын жағдайға
Клиенттің негативті эмоционалдық күйі жағдайға қысым көрсету, жұбатуға
Әлеуметтік қызметкерлер өзінің клиентімен ең бірінші рет кездескенде
Өздігінен жетуге талпыну тек қана маманның профессионалдық өсуіне
Әлеуметтік қызметкердің өздігіне жету – бұл аясы тар
Жоғары моральдық сапа әлеуметтік қызметкерге өзінің әрекетін және
Шығармашылық ойлау - әлеуметтік қызметкердің ажыратылмайтын ұғымы. Әлеуметтік
Сондықтан, әлеуметтік қызметкердің тұлғалық сапасы көбінесе оның клиентпен
Әлеуметтік қызметкердің жеке тұлғасы бір тұтас. Маманнан профессионалдық
Әлеуметтік қызметкердің тағы бір әлеуметтік ролі бар. Ол
Әлеуметтік қызметкер өзінің міндетін, мамандықтағы ортын қоғамда түсіне
Бірақ та қазіргі кезде осыған қарамастан әлеуметтік жұмыс
Мұндай жағдай қалыпты деп санауға болмайды.Әрине, экономикалық дағдырыс
ІІ-Тарау. Әлеуметтік қызметкердің клиентпен жұмыс барысындағы тұлғалық
2.1 Әлеуметтік қызметкер мен клиенттің арасындағы мәселені
Әлеуметтік қызметтің этикасы өз алдында әрекет кодексін
Әрине, әлеуметтік қызметтің этикалық кодекісі кәсіби моральдің ерекше
Кәсіби этиканың әртүрлі формалары интенсивті іздестіруде әрекеттер әлеуметтік
Әлеуметтік қызметтің этикасы – бұл кәсіби моральдың
Әлеуметтік қызметтің мамандығы бұл өзінің кәсіби моральдық міндеттерін
Сондықтан әлеуметтік жұмыстың құндықтары және этикалық принциптері мамандардың
Әлеуметтік жұмыстың этикалық кодекісін басты масты мақсаты бұл
Сонымен, этикалық кодекс әлеуметтік қызметтер не үшін жауап
Нақты өлшемдерді ұсына отырып, мамандардың беделін қорғау, яғни
Мамандардың жете білушілікті және адал ниеттік жұмыста мүмкіндік
Адамдарды практиканы жете білмеушіліктен немесе көңіл бөлмеушілік жағынан
Сонымен, этикалық кодекстің басты мақсаты, клиентті қорғауда жұмыстың
Әлеуметтік жұмыс этикасы басты принципіне мыналар жатады:
Әрбір адамдардың қоғамдық жағдайына өздерінің есебінен ақша сауға
Әлеуметтік қызметтер топтағы, қоғамдағы, жеке адамдарға көмек көрсетуде
Әлеуметтік қызметкерлер өз қызметтерінде жеке адамдардың дербес құқықтық,
Әлеуметтік қызметкерлерге клиенттің сұрақтарын шешу кезінде минимумдарға дейін,
Әлеуметтік қызметкерлер адамдардың кәсіби ассациацияда қабылданған этикалық кодекстерін
Қазіргі кезде жұмыссыздық жағдайда азаматтардың көбісі өзіне лайықты
Практикада мамандардың әрекеттеріне және тәбиені реттеу үшін толық
Мұндай жүйелік бақылауды әлеуметтік қызметтің этикалық кодекс
Әлеуметтік қызметтің этикалық кодекісін басты мақсаты – қоғамда
Әлеуметтік жұмыстың этикалық кодекісі қоғамда белгілі функцияларды
- Этикалық регламентацияға адекваттық мамандықты қамтамасыз
- Кәсіби қызметтегі біріңғай моральдық адамгершілік негіздерін құру;
- Кәсіби жарамды мамандықтарды анықтау үшін базалық өлшемдерге
- Оларға ұсынылған біріңғай этикалық талаптардың негізінде мамандардың
- Жалпы жүйелік құндылықтарды анықтау негізінде бір бағыттылық
- Қызмет негізінде қойылған этикалық нормалардың қарама-қарсы еместігін
- Әлеуметтік қызметтің әрекеттерін және этикалық тәртібін қамтамасыз
- Жеке мамандар терінде сонымен қатар әлеуметтік
- Этикалық нормалар және принциптер шеңберінде қойылған міндеттерді
- Клиенттерден және клиенттердің әлеуметтік ортасынан, барлық қоғамнан,
- Мамандарды күнделікті адамгершілікті толық жетілдіруді қажеттілігін дәлелдеу;
- Қоғамды әлеуметтік жұмыстың моральдық авторитетін жоғарылату;
- Тап мұндай мамандардың этикалық тазалығын кепілдік
Әлеуметтік қызметкер өз алдында спицификалық кәсіби топты ұсынады.
Біріншіден, казіргі жоғарғы базалық құндылығы бар ажамзат үшін
Екіншіден, кәсіби әлеуметтік жұмысты қалыптастыру кезеңінде қайырымдылық және
Үшіншіден,көптеген зертеулердің пікірінше қазір Ресейлік
Төртіншіден, біздің еліміздің әлеуметтік қызметкерлері
Бесіншіден, қазіргі Ресейде әлеуметтік жұмыс
бұл қоғамда және экономиканы радикалды
Алтыншы, әлеуметтік жұмысқа келетін мамандар оған, өмірлік тәжірибиесінен,
Сондықтан, жоғарыдағыдай айтылуы бойынша шешім шығаруға болады, яғни
Жалпы адамзат құндылықтары;
Қайрымдылықтың этикалық дәстүрлері;
Қазіргі Ресейлік қоғамның құндылықтары;
Шетелдердің этикалық нормативтері;
Әлеуметтік жұмыстың спецификалық құндылықтары.
Кәсіби топтарда тұрақты функцияландыру және лайықты
Халықты әлеуметтік қорғау саласында практикалық қызметтің барлық тәжірибие
Оған жалпы адамзат құндылықтарды толтыру және дамыту қажет,
Оған көп функционалды болуы керек , яғни әлеуметтік
Кодекс кәсіби қызметтің мәніне толығымен қатысты белгілі бір
Кодекстің принципі және нормасы меңгеру және орындау үшін
Кодекс шеңберінде кәсіби мораль маманның қызметі және әрекеті
Кәсіби кодексте маманға көрсетілген анализ талаптары ереже ретінде
Бірінші топ- бүл кәсіби қызметтің нәтижесіне және
Екінші топ – бұл мамандардың жеке
Моральдық норманың жүйесін құру мәселелері бұл этиканың қызықты
Этикалық нормалардың позициясы мен кәсіби қызметті бағалай отырып,
Осы бағыттағы ғылыми ойлау бұл кодекс сияқты өңдеудің
Әлеуметтік жұмыста этикалық кодекстердің өз бетімен қалыптасуы бұл
Бірақта бұл үшін осы нормалар мамадардың күнделікті әрекетін
Осыған қарамастан адамгершілік – бұл тұлғаның индивидуалдық
Әлеуметтік қызметкердің басты этикалық кодекстердің бірі ол
Кәсіби моральдық нормасы бұл императивтер , тұлғаның және
Әлеуметтік жұмыста жалпы кәсіби моральдық нормалар маманның шынайықарым-қатынасының
Әлеуметтік қызметкердің кәсіби моральдің жеке нормалары кәсіби
Әлеуметтік қызметкердің этикалық кодекстерінің моральдық нормалардан басқа моральдық
Этикалық кодекстер принциптерден тұрады, бұл әлеуметтік қызметкер күнделікті
Мысалы осындай, барлық кодекстер сол немесе басқа да
Осындай жағдайда тек конфиденциальдық принципті ғана жетекшілік етпейді,
Әлеуметтік қызметкердің этикалық кодекстерімен бірге , әсіресе бұл
Әлеуметтік қызметкердің әртүрлі мемлекеттердің ассоциациялар мен одақтарда қабылданған
Мамандардың жеке тұлғалығы, оның адамгершілік сапасына әсер етеді,
Жеке тұлғалық сапалар кәсіби әлеуметтік қызметкерге өте қажет,
практикалық қызметте қажетті сапалар ( клиентпен жұмыс немесе
әлеуметтік қызметкердің жеке өсуіне және кәсібилігі үшін қажет
Көптеген авторлар жеке , үшінші топтарға әлеуметтік қызметкердің
Әлеуметтік қызметкерлер облысында мамандарға ұсынады, осыған сәйкес тұлғаның
Жоғарыда айтылғандай нәтиже шығады, яғни әлеуметтік қызметкердің этикалық
Әлеуметтік қызметкерлердің этикалық кодекстеріні талаптарын бақылау – бұл
Әлеуметтік қызметкермен әртүрлі мемлекеттерде қабылданған кәсіби этикалық
Егер күнделікті практикалық қызметте әлеуметтік қызметкердің мінез-құлық және
2 Әлеуметтік жұмыстағы этикалық принциптердің халықаралық Декларация.
Этикалық білім – әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметіндегі қажеттіліктердің
МФСР Ассациясы мүшелерінің арасында және осы мемлекеттің әлеуметтік
Осы құжаттарды әлеуметтік қызметкер маманына байланысты негізгі этикалық
МФСР этикалық принциптердің Декларациясы қажет деп
Этикалық принциптердің халықаралық Декларациясының мақсаттары:
Әлеуметтік жұмыстың негізгі принциптерінің жүйесін қалыптыстыру, бұл мәдени
Әлеуметтік жұмыс практикасында этикалық мәселенің пайда болуының салалары
Этикалық мәселелерді шешуде әдістерін тандауда басқарушылық ету
Этикалық принциптердің халықаралық Декларациясы бекітіледі, яғни МФСР Ассация
МФСР дің болжауынша қызметтің практикалық процесінде этикалық проблемаларды
Ұлттық Ассациясы осы принциптерді қабылдаумен қиындықтарды көретін, олар
Этикалық принциптердің халықаралық Декларациясын жариялауы керек. Бұл клиенттерге,
Біз мойындаймыз, яғни Ассация мүшелері үшін этикалық стандарттардың
Әлеуметтік қызметкерлер адамның игілігіне қызмет етеді, келесі
Әрбір адам өзінің бірегейлігімен бағалы, яғни оны сыйлау
Әрбір адам сол дәрежеге дейін, басқа адамның құқығын
Әрбір қоғам оның формаларына тәуелсіз оның барлық мүшесіне
Әлеуметтік қызметкер әлеуметтік әділеттілік принципін ұстанады.
Әлеуметтік қызметкер өзінің дағдысын және білімдерін жеке адамдарға,
Әлеуметтік қызметкерлерге әрбір адаға көмектеседі, яғни адам оған
Әлеуметтік қызметкерлер БҰҰ-ның адамның құқығын қорғау Декларациясы және
Әлеуметтік қызметкерлер жеке дербес құқығын, конфиденциальдық және өз
Әлеуметтік қызметкерлер клиенттің игілігі үшін өздерінің клиентерімен тығыз
Әлеуметтік қызметкерлер әдетте күтеді, яғни клиенттер олармен бірге
Билік құрылымдары топтар, тұлғаларды тікелей немесе жанама қолдау
Әлеуметтік қызметкерлер әрекетінің этикалық ақтауды қабылдауды және қоғамды
Облыстарға этикалық мәселелер пайда болған жерде барлықтары
Әлеуметтік қызметкерлердің және клиенттердің өзі;
Жеке клиенттер және басқа адамдар;
Топтық клиенттер;
Мекеме жүйесі және топтық клиенттер;
Жүйелер (мекеме) бақылауды және әлеуметтік қызметкерлер;
Кәсіби мамандардың әртүрлі топтары.
Әлеуметтік қызметкерлерді көмекші және бақылаушы реттерде өзі фактілерді
Әлеуметтік қызметкердің конфиденциальдық міндеттер арасындағы клиенттердің қызығушылығын
Мәселелерді және сұрақтарды шешу әдістері:
Әлеуметтік қызметкерлердің әрекеттері ұлттық Ассациялар мынандай
Ассациация мүшелерінің талап етеді, яғни олар әр түрлі
Этикалық негізделген әлеуметтік жұмыстар практика шеңберінде әрекет
Декларацияның басты принциптері;
Әрекеттердің этикалық, моральдық және саяси контексі, бұл деген
Әрекет мотивтері бұл мақсатты сезінудің жағдай денгейлерін қорғауды
Табиғи әрекет, бұл әрекеттің моральыдық мазмұндағы анализге көмек,
Салдарлар, әрекеттің әр түрлі топтағы көрсетілуі мүмкін, салдардың
Ассациация мүшелері осы облыстардағы зерттеушілер және этикалық сұрақтарды
2.3. Әлеуметтік қызметкерлердің халықаралық этикалық стандарттар.
Бұл бөлім әлеуметтік қызметкердерді этикалық кәсіби халықаралық уставтарда
Әлеуметтік жұмыс көбінесе гуманитарлық, діни және демакратиялық
Этикалық стандарттар негіздері 4 топтарға бөлінеді. Бірінші
Үшінші топ - әріптестермен қарым –қатынаста әлеуметтік қызметкерлердің
Төртінші топ - мамандыққа қарым – қатынасы бойынша
Әлеуметтік жұмыстың этикалық құрамдас бөлігі бұл әлеуметтік салаға
Зерттеулермен айналысатын әлеуметтік қызметкерлер «клиенттерге зиян келтірмеу» басты
«Әлеуметтік жұмыстың халықаралық этикалық стандарттар» бес топтарға бөлінерді:
Этикалық мінез-құлық стандарттары :
Әрбір адамдардың уникальдылығы және сол жағдайларды түсінуге
Кәсіби құндылықтарды бекіту, білімін және дағдысын жетілдіру, қылықтар
Өзіндік жеке және кәсіби мүмкіндіктерді қайта бағаландар.
Білімді, ақылды және пайда болған мәселелерді шешуде ғылыми
Саяси және әлеуметтік бағдарламалар негізінде бағытын өңдеу кезінде
Әлеуметтік қажеттіліктерді табиғаты бойынша және жеке, топтық және
Жеке тұлғалық сапасын реттеуде агенттер және ұйымдар, кәсіби
Клиентпен өзара қарым-қатынас :
Бірінші кезекте өзінің клиентіне қарым-қатынас бой”ынша міндеттерді қойындар,
Өзара сенімділікке, құпиялықта және конфиденциалдылықта, ақпатарттарды
Басқа адамдардың ақпаратты жіберу және жинау кәсіби қызметшілердің
Клиент оған қатысты ақпаратты көруге рұхсат, яғни әлеуметтік
3. Клиенттің инициативасын және тұлғалық ерекшеліктері, жеке
4. өзінің потенциалдық мүмк індігін максимальды дамыту және
Агенттер және ұйымдармен өзара қарым – қатынасы :
1) Осы агенттер және ұйымдармен тығыз серіктестікте жұмыс
2) Агенттердің және ұйымдардың міндеттері және уставтық мақсатына
3) Клиенттердің тағдырына толығымен жауапкершілікпен қарау; агенттер
4) Клиенттерде агенттерде және ұйымдарда пайда болған
5) Әрекет бағытында, әлеуметтік жұмыстың этикалық жұмыстың принциптері
Әріптестермен өзара байланыс:
1.Өзінің әріптестері және басқа мамандардың практикалық қызметі
2.Исстацияға сәйкес критикалық ескертулерге толығымен жауапкершілікпен пікірін айту,
3.Мамндық бойынша басқа мамандардың және өз еркімен білім
4.Қандай да бір клиенттің қысым жасалған клиенттерге немесе
5.Әділетсіздіктен қорғау.
Мамандыққа деген қарым-қатынас стандарттары:
1.Мамандықтың методологиясын және этикалық принциптерін, құндылықтарын сақтау және
2.Жұмыста кәсіби стандарттарды ұстану және оларды дамыту;
3.Мамандықты әділетсіздіктен қорғау және кәсіби практиканың қажеттіліктері туралы
4.Мамандықтың конструктивті критиканы іске асыру, олардың теориясы, әдістері,
5.Жаңа әдістердің және подходтардың пайда болуына ықпал ету.
Қолданылған әдебиеттер :
Кобляков В.Н. Мораль и мировозрение.- Л.,1981. - с.
Словарь по этике./под. Ред. Кона И.С.- М.,1981.- с.337.
Корпенко Л.А. Психология. Словарь. - М.,1990.- с.463.
Лавренко И.М. Личность и профессиональная деятельность социального работника
Медведева Г.П. Этика социальной работы.- М.,1999.- 208с.
Белякова Г.И. Профессиональная этика. - М.,1975.
Бербешкина З.А. Этика социального работника // Теория и
Бодалев А.А. Психология общения. М. - Воронеж, 1996.
Роль профессиональной этики в управлении нравственным воспитанием //
Демидова Т.Е. Профессиональное общение социального работника. - М.,1994.
Дробницкий О.Г. Понятие морали. - М.,1974.
Под ред. Дубровиной И.В. Мы живем среди людей:
Теория и методика социальной работы. Ч.1,2 //Под ред.
Кобляков В.П. Этическое сознание. - Л.,1979.
Социальная работа за рубежом: состояние, тенденции, перспективы. Специальный
Шмелева Н.Б. Профессиональное развитие личности социального работника в
Шрейдер Ю.А. Лекции по этике.- М., 1994.
Энциклопедия социальной работы / Пер. с англ .
Этика социальной работы: принципы и стандарты (принято на
Қосымша әдебиеттер:
Котов Д.П. Профессиональный долг.- М.,1979.
Лаврененко И.М. Личность и профессиональная деятельность социального работника
Миренков В.И. Профессиональный долг. -Л., 1986.
Миренков В.И. Профессия и мораль.- Л.,1982.
Мур Дж. Э. Принципы этики. - М.,1984.
Рувинский Л.И. Нравственное воспитание личности.- М., 1981.
Профессионально- этические нормы социальной работы.- М.: Социальные здоровье
Сафьянов В.И. Этика общения.- М.,1991.
Сенченко И. Этика и этикет деловых отношений //
Федоренко Е.Г. Профессиональная этика. -Киев, 1983.
Фирсов М.В. Введение в специальность и основы профессиональной
Холостова Е.И. Профессиональный и духовно- нравственный портрет социального
Холостова Т.В. Этическое воспитание. - Л., 1970.
Хрисанфова Е.Н., Перевозчиков И.В. Антропология. - М.,1991.
Чернокозова В.Н. Этика молодого человека : беседы о
 Григорьева С.И. Современная социологическое знание и
Кобляков В.Н. Мораль и мировозрение. – Л., 1981.
Словарь по этике./ под.ред. Кона И.С. - М.,
Карпенко Л.А. Психология. Словарь. – М., 1990. –
Лавренко И.М. Личность и профессиональная деятельность социального работника






Скачать


zharar.kz