Банктік өнім жарнамасы

Скачать


МАЗМҰНЫ
Кіріспем
1. Жарнаманың банк қызметінде алатын орны мен мәні
Банк жүйесінде жарнамаға деген сұраныстың пайда болуы ....
Банк саласындағы жарнама қызметінің мәні және мазмұны ...
Жарнаманың банк қызметін қамтамасыз етудегі ролі
2. «Темірбанк» АҚ-ғы
«Темірбанк» АҚ қалыптасу
қызметін талдау
2.2 «Темірбанк»АҚ жарнамасының деңгейін талдау
3 «Темірбанк» АҚ жарнамасын әрі қарай дамыту мүмкіндігі
3.1. Темірбанк АҚ жарнаманың қызметін жетілдіру
3.2. Банк жарнамасының тиімділігін арттыру жолдары
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
КІРІСПЕ
Тақырыптың өзектілігі. Еркін бәсекенің пайда болуы кәсіпорындарымызды нарық жағдайында
Тауарлар мен қызметтерді сату кез келген кәсіпорынның іс-әрекетінде маңызды
Маркетинг ғылымының, оның саласы ретінде жарнама теориясының даму проблемалары
Алайда жарнаманың теориялық және практикалық кейбір проблемалары елімізде нарықтық
Дипломдық зерттеудің мақсаты банк жарнамасының, оның жекелеген теориялық және
Аталған мақсатты жүзеге асыру үшін төменгідегідей міндеттер белгіленеді:
- Банк маркетингінің құрамдас бөлігі ретінде жарнаманың еліміздің
қаржы-несие жүйесінде қолданылу бағыттары мен өрісін айқындап, негіздеу;
- Республиканың коммерциялық банктерін, олардың
желілерін дамыту үшін жарнама технологиясын пайдалану мүмкіндіктерін
зерттеу;
- Қазақстан банктерінде жарнама әдістерінің ұлттық және жергілікті
рыноктарда пайдаланылу деңгейін бағалау;
- Республика банктерінде жарнамалық қызметті
бойынша ұсыныстар беру.
Зерттеу объектісі - «Темірбанк» Ашық акционерлік қоғамы болып табылады.
Дипломдық жұмыстың теориялық және методологиялық негізі ретінде шетелдік және
1. ЖАРНАМАНЫҢ БАНК ҚЫЗМЕТІНДЕ АЛАТЫН ОРНЫ МЕН МӘНІ
1.1. Банк жүйесінде жарнамаға деген сұраныстың
Кез-келген мемлекеттің қаржы-несие желісі оның экономикалық жүйесінің құрамдас бөлігі
Қаржы-несие жүйесі, атап айтқанда банк жүйесі мемлекет заңдарымен реттеліп
Банктік жүйе экономикалық әр түрлі жағдайлардан өтіп, аса көңіл
Банктік жүйе экономика жүйесінің даму процестерінің тездетілген шарттарында мемлекеттік
Әлемдік банк жүйесінің қалыптасуы әлемдік шаруашылықтың бір-біріне керағар әлеуметтік-экономикалық
Кеңестер Одағы ыдырағаннан кейінгі жаңа тәуелсіз елдердің әлеуметтік-экономикалық дамуы
Дамыған нарықтық экономикасы бар елдердің банк жүйесіне ықпал етудің
Нарықтық экономикадағы коммерциялық банктердің ролін ақиқат бағалау олардың қор
Коммерциялық банктердің нарықтық құрғыдағы түсінігін қалыптастыру және оларды осындай
банк қызметінің ажырамас бөлігіне айналған маркетинг әдістері осындай ішкі
Банктік сферадағы маркетингтің ерекшеліктері негізінен банктік өнімнің спецификасымен белгіленеді.
Банктер осы әдістің екеуін де пайдалануға тиіс, дегенмен басым
Мағлұмат, дерек беру жаңа бір өдісі телемаркетинг болып табылады.
Банк саласындағы жарнама банктің имидж және өткізу жарнамасы, қызметтерді
Имидждік жарнаманың міндеті ықтимал клиенттердің банкке деген жағымды, ықыласты
Банктің өткізу жарнамасын хабарландырудың жалпы мағынасына орай "шақыру жарнамасы"
Нақты қызмет жарнамасының басқаша атауы - "үн қату жарнамасы",
Қазіргі таңда банктердің көпшілігі қоғамдық жобаларға немесе ұйымдарға демеушілік
Шындығына келсек, нарық қатынастары қанатжайған қазіргі кездің өзінде республикамызда
береді, ірі кәсіпорындарда,
Міне, сондықтан да дамыған елдердің дегені жүріп тұрған компаниялары
Экономиканың мемлекеттік монополияға айналдырылуы КСРО-дағы жарнама ісіне де өз
Рас, Кеңестер билігі кезінде жарнаманың кәдеге асқан бір саласы
1.2. Банк саласындағы жарнама қызметінің мәні
Жарнама, бұдан бұрын атап өткеніміздей, маркетингтік бағдарламаның құрамдас бөлігі
Коммерциялық саясатта ерекше орын ала отырып, жарнама сұранымды қалыптастыру
Жарнамалануға тиісті қызметтерді тұтынатын тұрғындарды танып білу;
Игерілуге тиісті рыноктың ерекшеліктерін зерттеу;
Мақсаттарды белгілеу, рынок аймағын айқындау, қаржымен қамтамасыз ету және
Жарнама құралдарын таңдау, хабарландыруды жариялау және қайталау кестелерін түзу
Жарнама хабарландыруларын түзу, атап айтқанды оның мәтінін, макетін жасау,
Жинақталған банк тәжірибесін қорыта келіп, жарнамаға мынадай айқындама беруге
Жарнаманың сипаттамасы неғұрлым толық болуы үшін оның мына төмендегідей
Жарнама нақты адресатқа бағытталады, алдын-ала төленген орынға қойылады (баспасөз)
Жарнама көпфункциялы құбылыс ретінде көрінеді. Ол қаржыны шашуға немесе
Жарнама орасан зор пайда әкеле алатын немесе орны толмас
Жарнаманың қолданылу аясы кең. Біздің мысалымызда ол банктің ұзақ
Жарнама - бұл банк көрсететін қызметтер және банк туралы
Банк жарнамасының негізгі қызметтері келесіге тіреледі:
Клиенттердің банкке сенімін қалыптастыру;
Жарнамаланатын қызметтердің ұтымдылығына сендіру;
Банк қызметтерінің ассортименті туралы ақпарат беру;
Жарнамаланатын қызметті сатып алуға ынталандыру.
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы банктік қызметтердің жалпы жарнама саны 2012
Телеарна - 6,1 млн. АҚШ доллар, барлық банктік жарнаманың
Басылым - 1,3млн. АҚШ доллар, барлық банктік жарнаманың 14%.
Сыртқы жарнама - 1,2млн. АҚШ доллар, барлық банктік жарнаманың
13%.
Радио - 0,7млн. АҚШ доллар, барлық банктік жарнаманың 7%.
Банктікжарнаманың медиа тасушылар
арасында бөлінуі, 2013 жылдың қаңтар -
қы ркүйек айларына
басылым; 14%
радио; 7%
сыртқы
жарнама;
13%
телеарна; 66%
Сурет 1 - Банктік жарнаманың медиа тасушылар арасында бөлінуі,
Жоғарыдағы диаграммадан
«ОРТ - Казахстан» - 4399
«Хабар»-2115
КТК-1000
«Қазақстан-1» - 800
НТК-500
Рахат - 625
«31 канал» - 195
Жарнама түрі оның мақсаттарымен байланысты, ал мақсаттары -
берілген өнім түрінің әлуетті тұтынушыларының белгілі бір өнімімен байланысты/19/.
Ынталандырушы жарнама стып алушылардың банктік өнімге деген қажеттіліктерін ынталандыруды
Тұрақтандырушы жарнама банктің қаржылық жағдайы, алған марапаттарын тұтынушыларға жеткізу.
Банктік жарнаманың дамуы бірнеше кезеңдерден тұрады:
Банктік өнімнің жарнамасы, ол клиенттердің
танысуына бағытталған.
Қажеттіліктер жарнамасы, ол
оятып, қалыптастыруға бағытталған.
клиенттердің соңғы қажеттіліктері жарияланады.
Престижді жарнама, клиенттердің
аударуға бағытталған.
Жарнаманың эффективтілігін көтеру үшін жарнамалық
жоспарын жасау қажет. Онда банктің маркетингтік стратегиясы ескерілуі керек.
Жарнамалық кампанияның кезеңдері:
Зерттеу
(тұтынушылар,өнімдер, нарық)
Стратегиялық жоспарлау
жарнама мақсаттары, жарнама құралдарын қолдану
жоспары
Жарнамалық кампанияның жоспары шығындар сметасы, жарнама құралдарын таңдау
Кұру және ендіру Хабарламалар, листовкалар, роликтер
Жарнаманы орналастыру
Сурет 2 - Жарнамалық кампанияның кезеңдері /10/.
Тұтынушының, клиенттің нарықтық құрылымдар тауарлары мен қызметтеріне деген көзқарасы
Жарнама банк беделін қалыптастыратын құралдар жиынының құрамдас бөлігі. Ол
Жарнаманың өзге түрлеріне қарағанда мәртебелік жарнама күрделі де көп
Ел шаруашылығын өркендетуге банк қосып отырған үлес жөнінде жұртшылықты
Оқырмандар мен көрермендерді қызықтыратын мәселелер бойынша ақпарат бере отырып,
Ықтимал клиентке тікелей әсер етуге бағытталған және елеулі шығын
Акционерлердің жыл сайынғы жалпы жиналысында басқарма төрағасының сөйлеген сөзін
Стипендиялар тағайындау, түрлі байқаулар өткізу, награда беру жөнінде хабарландырулар
Жұмысқа адам қабылдау туралы хабарламалар жасау, т.б.
Бұл орайда бар назар банк имиджін қамтамасыз етуге аударылуға
Банк жарнамасы жоғарыда сөз болғандардан басқа тікелей және жанама
Жарнамалық материалдың сипаты мен ерекшелігіне, банк өнімдерінің пайдаланылу циклының
Ақпараттық жарнама негізінен банктің жаңа өнімін рынокқа шығару, алғашқы
Хабарламалық жарнама рынокты ұлғайту, клиенттер санын көбейту, яғни банктің
Түйсіктік жарнама банк нақты қызметтер көрсетуге елеулі жетістіктерге жеткен,
Бұлармен қоса тиянақтау жарнамасының да маңызы зор. Мәселен, банктер
Кейбір банктердің тәжірибесінде превентивтік (алдын орау) жарнамасын жолықтыруға болады,
Банк жарнама науқанын жүргізгенде көрсетілетін қызметтердің жақсы жақтарын көтере
Банктердің маркетингтік тәжірибесінде пайдаланылатын жарнама түрлері көп болғанымен, оларды
Тұтынушылар жарнамаға өз мүдделері, наным-сенімі тұрғысынан қарайды. Міне сондықтан
Тұтынушының ой-пікірі оның өмірден алған тұтыну тәжірибесіне байланысты қалыптасады.
Егер жарнама тұтынушының белгілі бір тауарға немесе қызметке деген
Клиенттерді құлақтандыру және олардың жаңа қызметтерге деген ынтасын арттыру
Клиенттің практикалық тәжірибесіне сай келетін жарнамалық ақпарат иланымды болады.
Банктерінің тәжірибесінде жарнамалық хабарландыруды жеткізудің төмендегідей құралдары қолданылады.
Оның алғашқысы - төте жарнама Қазақстан банктерінің тәжірибесіне алі
Сондай-ақ біздің елімізде жарнаманы таратудың жоғарыда аталғаннан бөлек мынадай
Баспасөздегі жарнама - көпшілікке тарайтын газеттер мен журналдарда, мамандандырылған,
Баспа жарнамасы - проспектілер, каталогтар, буклеттер, плакаттар, листовкалар, күнтізбелер;
Сыртқы жарнама - ірі көлемді плакаттар;
Көліктегі жарнама - көлік құралдарының сыртындағы түсірілген жазулар, көлік
Сый бұйымдар және өзге де жарнама түрлері /6/.
Жарнаманы таратудың осы аталған құралдарының қай-қайсысының да өзіндік ерекшеліктері,
Жарнама арнасын таңдау кезінде мына жәйттерге көңіл бөлген жөн:
Жарнама банк клиенттеріне, оның стиліне және көрсетілетін қызметтердің ерекшелігіне
Оның атқарымдары - ақпараттық, ойын-сауық, білім көтеру арналарында тоғысады.
Техникалық мүмкіндіктері:
Арнаның жарнама науқанының мақсаттық аудиториясына, адресатына құрылым, сан және
Жарнамалық жолдаудың сипаты;
Жарнама уақытын таңдау, пайдалану мерзімі;
Жарнаманың "қалта көтеруі", оның құны.
Сөйтіп, жарнаманы тарату құралдарын таңдау барысында ең әуелі арнаның
Жарнама құралдарын пайдалану тиімділігі әртүрлі. Жарнаманы таратудың ертеден қолданылатын
Қазіргі қымбатшылыққа байланысты көптеген газеттердің, әсіресе қазақ басылымдарының таралымы
Жарнаманы тарату құралдарының пайдалану жиілігіне жасалған қарапайым талдау газет
1.3. Жарнаманың банк қызметін қамтамасыз етудегі
Соңғы ондаған жыл ішінде нарықтық экономикасы бар елдердің банк
Банкке жатпайтын несие-қаржы мекемелері - түрлі сақтандыру, қаражат, инвестиция
Бағалы қағаздардың жаңа түрлері: мемлекеттік ақша міндеттемелері, кәсіпорындардың қаржы
Қазақстан рыногында жұмыс істеу хақысын алған шетел банктері тарапынан
Қалыптасып отырған жағдай банктерді өз қызметін ұзақ мерзімдік стратегия
Банк саласындағы маркетинг банк өнімінің ерекшелігіне байланысты болады. Коммерциялық
Банк қызметтері өз сипаттарына сәйкес несиелік, операциялық, инвестициялық, т.б.
Жарнама тәжірибесінде осы қызмет түрлері мүмкіндігінше кеңінен қамтылады. Ықтимал
Көптеген банктерінің жергілікті филиалдар желісі бар. Алайда жарнама науқанын
бағытталғанымен, нақты қызмет түрлерінің егжей-тегжейін ашпайды. Жарнаманың бұл түрі
Банктік жарнаманың негізгі функциялары:
• Клиенттің банкке деген сенімін қалыптастыру (банктің имиджі,
беделін қалыптастыруға бағытталған престижді жарнама);
Банктің қызметтерінің ассортименті туралы ақпарат беру;
Жарнамаланатын қызметтің артықшылықтары туралы нандыру;
Сол банктің сол қызметін сатып алуға ынталандыру.
Банктік жарнаманың дамуында бірнеше кезеңдерді бөліп қарастыруға болады:
Банктік өнім жарнамасы. Мұндай жарнама Батыста 70-жылдардың
ортасына дейін банктік нарықта бәсеке күшейгенге дейін басым болды.
Банктік өнім жарнамасы клиенттерді жаңа қызмет түрлерімен таныстыруға
бағытталады. Бұл
біртектестігінде: барлық банктер шамамен бірыңғай
ұсынады, сондықтан банктік жарнаманың тиімділігі өнеркәсіптік тауарлар
жарнамасының тиімділігінен төмен болып келеді.
Қажеттіліктер жарнамасы. Ол клиенттердің жаңа қажеттіліктерін
қалыптастыруға бағытталады. Бұл жерде көрсетілетін қызметтің өзі емес,
клиенттің осы қызметті сатып ала
қажеттілігі жарнамаланады. Жарнама объектісін бұлайша нақтылау
қызметтерге ерекше атау беруді талап етті, мысалы, авто несие,
жинау және т.б.
Бірақ мұндай форманың дамуы банктік жарнаманың есте қалуын жоғарлатпады.
1. Престижді жарнама. Банк жарнамасы клиенттер көңілін дәл сол
Банктің фирмалық стилі, кез
сияқты, банктің атауын, фирмалық белгісін, фирмалық түсін және логотипін
қамтиды. Фирмалық белгі - банктің визиттік карточкасы, сол арқылы
Жарнама тиімді болу үшін кешенді түрде, бірнеше рет және
Зерттеулер: тұтынушылар - мақсатты аудиторияны анықтау керек, клиенттердің мұқтаждықтары
Жарнама кампаниясының жоспарын жасау кезеңінде жарнамаға кететін шығындар анықталады,
Жарнама кампаниясын жүргізудің ережелері .
Мақсатты аудиторияны анықтаңыз.
Жарнаманың мақсатын қалыптастырыңыз.
Мақсаттар мен аудитория тұрғысынан әр түрлі жарнама құралдарын
қарастырыңыз.
Нарықтағы жағдайлар мен
Кеңістік пен уақытта жарнама кампаниясының жоспарын құрыңыз.
Творчестволық шешімдерді мамандарға - жарнама агенттіктеріне
тапсырыңыз.
Баспасөз жарнамасы ақпаратпен қамтылуы керек (сізді қай мекен-
жайдан табуға болады).
Жарнама қызметін басқа ынталандырушы шаралармен толықтырған
дұрыс.
Жарнаманың тиімділігі өлшеу күрделі болғанымен де оны анықтауға
тырысыңыз.
Ю.Үнемі жарнамада жаңашылдықтарды қолдануға ұмтылыңыз.
Қызметтерді нарықта жылжытудың соңғы уақытта даму беталысы жоғары болып
Жаңа клиенттер тарту (егер банк мақсатты нарықты кеңейтуді,
нарыққа жаңа өнім ұсынуды, өткізудің жаңа нарықтарын меңгеруді мақсат
етсе);
Бұрынғы клиенттерді ұстап қалу;
Тұрақты клиенттермен ұзақ мерзімдік,
бақыланатын қарым-қатынасты дамыту.
Директ маркетингтің негізгі қағидалары:
Жетістік - мөліметтер базасын қолдану арқылы тұтынушыларға
қол жеткізу;
Өзара әрекет - тұтынушылармен кері байланыс құру;
Бақылау - тұтынушылардың мінез-құлқы бақыланып отырады;
Жалғастыру - мәліметтер
Директ маркетингтің әдістері мен құралдары:
Мәліметтер базасы;
D-таіІ (мекен-жайға немесе тікелей ақпарат жөнелту);
Адресі жоқ жөнелтулер;
СRМ бағдарламалары;
Dоог-tо-dоог;
Интернет маркетинг;
Директ-ТV.
Мәліметтер базасы - мөліметтермен жұмыс істеуге, оларды жаңартуға,
алып тастауға, өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін бағдарламалық қамту.
Төмендегі суретте мәліметтер базасы жауап беретін сұрақтар көрсетілген.
Кім?
Неліктен? Қанша?
Қайда?
Қашан?
Сызба 2
Мәліметтер базасын құру жұлдызы .
Кім? - контактілік
Не? - сатып алулары, тапсырыстары;
Қайда? - сату орны мен тәсілі;
Қанша? - шығындар, сатып алулар, қайтарым;
Қашан? - соңғы сатып алу, қызмет көрсету;
Неліктен? - клиент акцияға көңіл аударды ма, жоқ па?
Бөлімше басқарушысының рынокты егжей-тегжейлі зерттеу мүмкіндіктері жоққа тән. Бірақ
Банктің орталық офистегі, сондай-ақ оның бөлімшелеріндегі жарнама науқаны тиімді
Сонымен, клиенттерді кеңінен тарту, көкжиекті кеңейтіп, қызмет тиімділігің арттыру
Әлемдік тәжірибеде жекелеген ірі банктердің мәртебесі, қоғам тарапынан қабылдануы,
Аудитория (банктердің тұтынушылары мен ықтимал клиенттері, қаржы мекемелері және
Бұл ұғым-түсініктердің табиғаты біздің пікірімізше нарықтық қатынастармен тығыз байланысты.
экономикалық оқу ордалары да бұқаралық коммуникация, жарнама сияқты пәндер
Сонымен, жарнамалық науқанның, жарнамалық хабарламалардың тиімді де өнімді болуы
Жарнаманы түйсік тұрғысынан қабылдап, өзіндік шешім қабылдайтын субъектілер -
Жалпы коммуникацияныі модельі /40/. Коммуникатор
Кері байланыс
3-сурет
Лассуэл қисынына сәйкес жарнама адамдарды, біздің мысалымызда банк қызметін
Коммуникатор. Оған қажетті қасиеттер арасында иландылымдыққа, мақсаттың айқындығына, коммуникация
Коммуникатордың иланымдылығы оның беделіне, мәртебесі мен сенімділігіне байланысты болады.
Хабарлама. Жарнаманы әзірлейтін мамандар құлақтандыруға қандай уәжді пікірлерді қолдану
Хабар таратушы. Коммерцияның алуан түрлерінің арасында үғым-түсүніктерді жеке коммуникация
Қабылдаушы. Жеке адамның секемшілдік немесе өзіне көңілі тоюшылық сияқты
Коммуникацияның тиімді болуына жоғарыда аталып өткен психологиялық сипаттамалар ғана
тектерінен айырмасы - негізінен алғанда
Эмоциялық жарнама тұтынушының банк өніміне деген жағымды көзқарасын қалаптастыруға
Есімі елге белгілі адамдарды жарнама ролигіне енгізу. Бұл тәсіл
Санадан тыс (подсознателыю) әсер ететін жарнама адамның қабылдау орталықтарына
Жалпы, банк өнімін тұтынатын халықтың арнайы мағлұмат, деректер алып,
Жұртшылықтың банк жөніндегі жағымды пікір өздігінен туындамайды. Халық мақтау
Кәсіпорын жарнамасы бірінші кезекте бұқаралық ақпарат құралдарына сүйенеді .
Баспасөзбен, радиомен және теледидармен жақсы қарым-қатынас орнату;
Баспасөз мәслихаттарын өткізу;
Көркем безендірілген жылдық есептерді шығарып отыру;
Мерейтойлық жинақтар шығару;
Тоқсандық, жылдық баланстарды түзіп, жариялап отыру;
Банкте қабылдау күндерін өткізу, көпшілікке арналған өзге де шараларды
Спорт жарыстарын өткізу;
Түрлі қоғамдар, одақтар, клубтар құру;
Ғылыми, мәдени шараларға мұрындық болып, қолдау көрсету.
Әлбетте, банктің атауы мұндай шараларды көпшілікке таныстыру барысында мүмкіндігінше
Банктің жалпы стратегиясымен тығыз байланысты жүйелі жарнамалық қызметке ауқымды
Рыноктың толымдылығы;
Банк өнімінің өмірлік циклының кезеңдері;
Бәсекелестер қызметі;
Мақсаттық топтардың сипаттамалары;
Жарнама көздерінің тиімділігі, бағасы сияқты өлшемдерге қатысты.
Мұндай деректер рынокты зерттеу барысында алынады. Ақпараттық технологиялардың арқасында
Жарнама не үшін жүргізілуге тиіс (жарнаманың міндеті)?
Не жарнамаланады (жарнама объектісі)?
Түбінде қандай нәтижеге жетуге тиіспіз (жарнаманың мақсаты)?
Жарнама кімге арналған, бағытталған (мақсаттық топ)?
Нені жарнамалауға тиіспіз (мақсаттық ауқым)?
Қолда қандай құралдар бар (жарнама бюджеті)?
Қандай ақпарат құралдары пайдаланылуға тиіс (жарнама көздері)?
Жарнама қандай түрде берілмек (жарнама құралы)?
Не берілуге тиіс (жарнамалық хабарлама)?
Қандай жиілікті қолдануымыз қажет (жарнаманың берілу мерзімі)?
Жоспарлау барысында басты назар мақсатты топтарға аударылады, себебі жарнама
2. «ТЕМІРБАНК» АҚ-ғы ЖАРНАМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
2.1. «Темірбанк» АҚ қалыптасу кезеңдері мен жарнамалық қызметін талдау.
"Темірбанк" акционерлік қоғам 1992 жылы 26 наурызда құрылды. Бас
1 филиал үлесін банкпен берілген несиелік ресурстардың орналастыру
бойынша сұрақтарды құрастырады және заемщиктің несие қабілеттілігін
және сенімділігін анықтау бойынша;
2 Берілген несиелерді
жауапкершілікті
алады;
Банк қызметінің сұрақтары бойынша мемлекеттік құқық қорғау және
басқа да органдарда сенім хатсыз уәкілдік жүргізеді;
Оған семіммен мүлік пен ақшаны заңды жұмсалуын қамтамасыз етеді;
Бухгалтерлік және статистикалық есептерді дұрыс ұйымдастырылуына
бақылау жүргізеді, банк алдында белгіленген тәртіппен есеп береді;
Еңбек шарттарын құру бойынша шараларды ұйымдастыруды жүзеге
асырады;
7 Қашан есептік бланктерді
белгіленген тәртібін орындау, іс жүргізуді
8 Клиенттердің хаттарын, өтініштері мен шағымдырын уақытылы және
сапалы қарастырылуын қамтамасыз етеді;
9 Заңдылықтар мен ведомствалық
10 Ережеден туындайтын, заңдылыққа
Жарнама маркетинг бағдарламасының тиімді факторы болуына қажетті кейбір алғышарттарды
Жарнама тұтынушыларға жеткізетін ақпарат соны да тосын болуға тиіс;
Жарнама рынокқа банк өнімі жаңадан енгізілгенде және сатып алу
Жарнама банк өнімінің әдетте байқала бермейтін ерекшеліктерін және осындай
Жарнама шешуге тиісті міндеттердің әралуандығы, оның түрлі мүмкіндіктері банк
Жарнама қызметінің түпкі мақсаты банк алатын пайданы ұлғайту болып
Банктің жарнама науқанының негізгі нысаналарының бірі — салымшылардың қаржысын
құрылымының өзгерісін байқаймыз. деректермен сипатталды (7-сурет).
7-сурет
Жылдың басында олмынадай
•1
2
3
4
Корпоративтік, теңгемен, 611 млн. теңге 16%;
Бөлектеме, валютамен, 621 млн. теңге 16%;
Корпоративтік, валютамен, 294 млн. теңге 8%;
Бөлектеме, теңгемен, 2 244 млн. теңге 60%.
Жаранама беруші белгілі бір уақыт аралығында мақсатты аудиторияны мүмкіндігінше
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама науқанының нәтижесінде "Темірбанк" депозиттерінің құрылымы
Жарнама берушілер мақсатты аудиторияның шын тыңдағанын немесе көргенін біле
8-сурет
•1
2
3
4
Корпоративтік, валютамен, 168 млн. теңге 3%;
Бөлектеме, теңгемен, 2 151 млн. теңге 44%;
Бөлектеме, валютамен, 662 млн. теңге 14%;
Корпоративтік, теңгемен, 1 909 млн. теңге 39%.
Жарнама беруші аудиторияның банк өніміне деген жағымды көзқарасын белгілі
Соңғы кездері жарнама қызметі нәтижесінде айналымының белгілі бір процентіне
үлесті бөліп көрсету қиын, дегенмен бұл көрсеткішті айқындау тәсілдері
Жарнама тиімділігін айқындау алдын-ала бағалау, ағымдағы және ақырғы бағалау
Таңдап алынған жарнама құралдарын бағалау;
Жарнамалық хабарландырулардың көлемі мен орналастырылатын орнын (немесе жарнамалық роликтердің
Жарнамалық хабарландыру сапасын бағалау; Хабарландырудың көздеген мақсаты мен мазмұнын
Банк нақты жарнама құралдарымен жұмыс істеу тәжірибесін иеленгеннен кейін
Жарнама шараларын жүргізуге бөлінген қаражат қорын игеруге кіріспес бұрын
Тікелей рейтинг. Бұл белгілі бір жарнамалық хабарландыруларды өз талғамына
Портфельдік тестер. Оның мәнісі мынада: клиенттерге банктің бүкіл жарнама
Лабораториялық тестер. Бұлар клиенттердің жарнамалық хабарландыруларға психологиялық реакциясын тексеру
Жарнама тиімділігін күнделікті талдау барысында науқанды жүргізудің кемшіліктері уақтылы
Жарнама тиімділігін ақтық бағалау аудитория тарапынан болған ықыласты талдауға,
Екінші міндет күрделі екенін айтуға тиіспіз, бұл әсіресе банк
Біздің байқағанымыз, Қазақстанның ірі банктері имидждік жарнамаға бір жылдан
тұжырымдамасы көрсетіп отыр. Қазір орталық басылымдарда имидждік науқан
Бүған "Темірбанктің" банктер арасындағы үлес салмағы мысал бола алады
3-кесте "Темірбанктің" 2011-жылғы 1-қаңтарда банктер арасында алған үлесі: (%)*
1 -топтағы
1-топтағы банктер Екінші деңгей
банктер арасындағы үлес банктері
арасындағы үлес салмағы, арасындағы үлес
салмағы шетелдік қатысы салмағы
бар банктерсіз
Жарғылық қаржы 40,6 46,3 28,7
Депозиттер 13,7 16,0 11,0
Несиелер 10,7 11,7 7,8
Бағалы қағаздар 12,4 15,6 10,0
Мемлекеттік 12,9 16,3 10,5
қағаздар
Активтер 10,5 12,2 8,2
Міндеттемелер 11,7 13,4 9,0
Қаржы 5,7 6,8 4,6
*Ескертпе - кестені автор "Темірбанк" деректерінің негізінде жасалған.
Көпшілікпен жұмыс істеудің, қоғам пікірін қалыптастырудың тәжірибеде сыналған тәсілі
1-кесте
Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары
Барлық Тіркелгені Мерзімді басылымдар Теледидар Радио
1200
Саны Газеттер 1050 Журналдар 170 240
Олардың ішінде Газеттер Журналдар Теледидар
Мемлекеттік 552 69 66 7
Тәуелсіз 434 89 151 31
Жекеменшік 64 12 23 4
*Ескертпе - кестені автор ҚР Мәдениет, ақпарат және қоғамдық
Қазіргі Қазақстан банктерінің жарнамалық қызметі классикалық маркетингтік әдебиетте талданып,
«Темірбанк» ашық акционерлік қоғам құрылымдық бөлімшесі бойынша жалпы ереже.
Әкімшілік қатынаста өз қызмкетінде ол
операциалық жұмыс басқармасына бағынады. Мақсаты мен міндеттері:
банк клиенттеріне банк қызметін сату,
операциалық жұмысты дұрыс ұйымдастыру,
клиент іздеу, клиенттерге қызмет көрсетуді дамыту бойынша шаралар
жүргізу,
Құрылымдық бөлімше келесі банк қызметтерін орындайды:
Заңды тұлғалардан депорт қабылдау;
жеке тұлғалардан депорт қабылдау;
- жеке тұлғаларға банк шоттарын ашу, жүргізу.
а) шетел валютамен операция;
б) кассалық операциялар, банкнот
в) коммуналдық төлемдер мен бюджетке төлемдер қабылдау;
г) чектерді сату және алу;
д) Қазақстан территориясында және одан тыс жерлерге аудару
жасау;
е) мемлекет бюджетіне заңды тұлғалардан төлем қабылдау.
Меншік иесі болғандықтан мүліктері де болады, өз мүліктері бойынша
құқылы. Банк өз қызметінде конститутцияны Қазақстан Республикасының заңын, сондай-ақ
Коммерциялық банктің қызметі клиенттік базаны сақтап қалу мен кеңейтуге
Банктік маркетингтің ерекшелігі банктердің қаражатты тартып қана қоюымен емес,
Банктерге өз мақсатына жету үшін банк өнімдерін тұтынушыларға жеткізу
нарықты зерттеу және бұған әсер ету жолдарын анықтау;
маркетинг стратегиясын ұйымдастыру;
жаңа банк өнімдерін шығару және бұлардың шарттарын клиенттерді
қызықтыратындай етіп тағайындау;
банк өнімдерінің бағасының
өнім өткізу орынын және каналдарын таңдау;
жарнама және өткізуді ынталандыру;
қызметкерлердің біліктілігін жоғарлату;
- маркетинг стратегиясын жүзеге асырылуын бақылау.
Сатушы мен тұтынушылар.
Кез-келген банктің күрделі тауармен жұмысы, әр банк қызметкері клиенттермен
Кез-келген коммерциялық банктерде және олардың филиалдарында маркетинг бөлімі бар.
Сурет 1. Коммерциялық банктердің маркетинг қызметінің құрылымы
Банктік қызмет - бұл банктік операция немесе оның жиынтығы,
«Темірбанк» акционерлік қоғамның ақша аударымдары. Ақша аударым түрлері:
Қазақстан аумағандағы «Темірбанк» банкінің филиалдық желісі бойынша
ақша аударымдарын жіберу/алу
филиаларалық аударымдар;
ағымдағы шотты аштырмай-ақ -«Жедел аударым»;
ағымдағы шотты аштыру арқылы ақша аударымдарды жүзеге
3. Қазақстан Республикасы
шотты арқылы банкаралық ақша аударымды жүзеге асыру.
4. Халықаралық ақша аударымдар.
- «SWIFT» жүйесі бойынша ағымдағы
- «Western Union» арқылы ақша аудару;
Қазіргі таңда, банк мынадай ұйымдардың қатысушысы болып табылады:
Қазақстан Республакасының
Қазақстанның ипотекалық несиелерді сақтандыру қоры;
Қазақстан қор биржасы;
Қазақстан қаржыгерлерінің ассоциациясы;
Халықаралық банкаралық
телекоммуникация жүйесі;
Қазақстанның сауда-өндіріс палатасы;
VIZA International.
Сонымен қатар, банктің стратегиялық маңызды әріптестерінің бірі болып
«Қазақстан ипотекалық компаниясы » табылады. Қазақстандағы ипотекалық несиелендіру нарығының
Төмендегі 1-ші кестеде «Темірбанк» қызметіне шолу 2011 жылы 17
4 кесте
«Темірбанк» қызметіне шолу 2011 жылы 17 наурыздағы
тездетілген депозитті беру шарттары
Пайыз
Депозит түрі мерзімі КZТ Шетел валютасы
«Темір жедел» 1 ай 3.8 2.3
Бөліктеп алу кезінде 25000 теңгеден аспауы тиіс.
Банктік тауар - бұл банктік қызметтің нарықтағы нақты сегментінің
Банк хабарламаларын түзу барысында ол ықтимал клиенттердің түрлі топтарына
2-кесте
,•*
Негізгі көрсеткіштердің проценттік (%) салыстырмалы кестесі
Негізгі көрсеткіштер "Темірбанк" "Казкоммерцбанк" Халықтық Банк
1.06.06ж. 1.07.06ж. 1.06.06ж. 1.07.06ж. 1.06.06ж.
50
Табыс
Табыс
активтер
табыстылығы
Активтер 6,9 7,0 6,8 8,4
табыстылығы
Пайда/Табыс 10,2 11,1 11,8 16,8
Пайда/Өзіндік 1,0 1,6 4,5 7,9
қаражат
Сапа
көрсеткіштері
Өзіндік 8,3 9,1 21,7 21,8
қаражат/Тартылған
қаражат
Өзіндік 6,5 7,1 17,8 17,9
қаражат/Пассивтер
Қозғалымды 9,3 10,3 4,6 5,4
активтер/Активтер
Табыс әкелетін
активтер/Активтер
*Ескертпе - көрсеткіштерді автор банктердің 2010 жылы мерзімді баспасөзде
Жоғарыда атап өткеніміздей, Қазақстанның коммерциялық банктері жұртшылықпен жұмыс істеудің
Мемлекеттік органдардың тапсырмасы бойынша жүргізілетін инспекция - бұл құзіретті
бойынша қылмыстық істер жүргізу мақсатында банк қызметін тексеру болып
Тәуекелділіктің максималды мөлшері % бойынша (қарыз алушының меншікті капиталының
Тәуекелділіктің максималды мөлшері % бойынша (қарыз алушыға бланктік несие
Тәуекелділіктің максималды мөлшері % бойынша (меншікті капиталдан көлемінен көп
Ағымдағы өтімділік коэффициенті К4
Актив өтімділігінің орташа шамалы айлығы
Орташа айлық міндет көлемі 11003255
Актив өтімділік коэффициенті (0,3 шамасында) 0,49
Қысқа мерзімдегі өтімділік коэффициентті К 5
Қысқа мерзімді активтер 11708763
Орташа айлық міндет көлемі 19150633
Қысқа мерзімдегі өтімділік коэффициентті (0,5 шамасында) 0,61
V. К6 (қаржылық емес активтерге, меншікті капиталға,
банктің негізгі қорларына инвестиция мөлшері) (0,50 )
10 кесте
Базель стандарты бойынша капитал жеткіліктілігін есептеу 2010 жылғы 30
Тәуекелді Активтер,
. Сомасы лік тәуекелді
деңгейі ЛІК
Ақша қорлары
0 0
7110194
Бағалы қағаздар 527637 0 0
ҚР
0 0
Ақша қаражаттарын қамтамасыз етуін талап
ОЭСР мүше елдерінде гі банк қорлары 12307577
1>басқа банк қорлары 8255760 20 1651152
Транзиттегі ақша қорлары
20 0
Тұрғылықты
50 0
Басқа активтер 77962511 100 77962511
Баланс қорытындысы 108485445
82075178
Активтерді, тәуекелмен өлшеу 108485445
82075178
Жарғылық капитал 10656809
10656809
Резервтер
-ағымдағы жылдың табысы 4765287
4765287
1-деңгейдегі капитал қорытындысы 15422096 19% 15422096
2-деңгейдегі капитал
Негізгі қорларды бағалау резервтері 3603
3603
Субординарлық қарыздар бойынша шығыстар 517514
207006
Активтерді, тәуекелмен
2-деңгейлі капиталдың қорытындысы
1236548
Капитал жеткілігінің коэффициенті
2 16658644
2010 жылы Банктің актив құрылымдарының ішінде несиелендіру болып қала
11 кесте
«Темірбанк» акционерлік қоғамның іскеркерлік белсенділігінің коэффициенті
№ Көрсеткіштер 2006 2007 2008
1 2 3 4 5
1 Баланс
2 Активтер суммасы мың теңге
3 Актив рентабельділіг і 0,2 0,4
4 Шығыстар
5 Жалпы
рентабельділік % 1,5 3,9 2,3
Ескертпе — деректер «Темірбанк» АҚ-ның мәліметтерінен алынған /12,37б
«Темірбанк» акционерлік қоғамның 11-ші кестеде көріп отырғанымыздай, банктің
суммасы 125 % өсті.
Рентабельділік көрсеткіштер негізгі менеджменттің тиімділігін көрсетеді, рационалдау ресурстарды қолдануға
Қорытындылай келе, осындай өсу темпі «Темірбанк» акционерлік қоғамның қаржылық
2.2 Темір Банк АҚ жарнамасының деңгейін талдау
Жарнама нарықтық реформалармен бiрге күнделiктi өмiрiмiзге дендеп енген құбылыс
Жарнамалық деңгейді талдау үшін нарықтық сегменттеу нарықты тұтынушылар сұранысының
Сегменттеудегі мақсат – жекелеген тұтынушы тобының көрсетілетін нақты қызмет
Банктер нарықтағы өз позициясын сақтап қалуы үшін әрі жаңа
Әрине, банктер маркетингтің көптеген тұжырымдамалық принциптерін өнеркәсіптен алды, өйткені,
Сонымен бірге банк өнімінің, яғни банк орындайтын кез келген
Банк маркетингісі – бұл клиентураның нақты қажеттіліктерін ескере отырып,
Пайданы тұрақты түрде өсіріп отыру, клиентураны тарту, өз қызметтерін
Банк саласындағы маркетинг несие ресурстарының нарығын зерделеуге, клиенттің қаржылық
Банк саласында салымшылардың санын арттыруды ғана көздемейтін, сонымен бірге
Банк саласындағы маркетингтің өзіндік ерекшелігі мынада: коммерциялық банктер салымшылардың
Банк маркетингісі түпкі есебінде бірыңғай мақсатты жүзеге асыруға –
Бүгінгі маркетинг – бұл тиянақты дайындауды, терең әрі жан-жақты
Банктер ең алдымен өз қніміне емес, клиенттердің нақты қажеттіліктеріне
Банктің маркетингілік қызметін жүзеге асыруға қажетті жалпы принциптері мынадай:
Нақты нарықтық мақсатқа – барлық банк жұмыскерлерінің қозғалыстағы еңбек
Маркетинг – бұл кешенді міндеті бар жүйе (жоспарлау, талдау,
Маркетингті ағымдағы кезеңге де, алдағы кезеңге де және бір-бірімен
Маркетингі нақты іс жүзіне асырудың негізіне қабылданған маркетингілік ишешімдерді
Маркетингтің сәтті болуы әрбір жұмыскердің бастамасын және белсенділігін тұрақты
Маркетингі ұжымда қолайлы психологиялық ахуалды қалыптастырғанда ғана сәтті жүзеге
Банк маркетингісінің негізгі мақсаттары:
Сұранысты тудыру әрі ынталандыру.
Жұмыс жоспарларын және қабылданатын шешімдерді негіздеу.
Көрсетілетін қызметтің ауқымын ұлғайту.
Банк табысын барынша арттыру және нарықтық үлесті көбейту.
Әлеуметтік фактордың рөлі артқан бүгінгі жағдайда маркетинг банк жұмыскерінің
Жаңа тәсілдеменің негізінде «Барлығы клиент үшін» дейтін принцип жатыр.
Банктегі маркетингтің негізгі міндеттері:
Қаржы нарығында орын алып жататын ұдайы өзгерістер жағдайында банк
Көрсетілетін қызметтің ауқымы, құрылымы және сапасы бойынша клиенттің талап-тілегін
Банктің коммерциялық, ұйымдастырушылық және әлеуметтік проблемаларын олардың кешенінде және
Несиегерлермен әрі салымшылармен ынтымақтастық құрудың және банк имиджін жасаудың
Бұл міндеттер сәтті шешімін табатын болса банктің әлеуметтік-экономикалық даму
Маркетингілік қызметті ұйымдастырудың негізгі элементтері:
Нарықтың жағдайын және оның даму келешегін кешенді түрде зерделеу
Өнімнің жаңа үлгілерін жасау бойынша ғылыми-зерттеу қызметін тиімді ұйымдастыру,
Өндірісті және қаржыландыруды үйлестіру әрі жоспарлау.
Өнімді өткізудің және бөлудің оңтайлы жүйелерін құру әрі жетілдіру.
Барлық қызметті өткізуді ұлғайту шараларының аясында өзгерген жағдайларға сәйкес
Маркетингінің құрамдық элементтері мен әр түрлі шараларында оның бірнеше
Банк маркетингісінің тәсілдері:
Клиенттермен тіл табысу;
Акционерлерге дивиденттерді және пайдалы қызметті қамтамасыз ету;
Өзге несиелік және банктік емес мекемелердің өнімдерімен салыстырғанда банк
Банк жұмыскерін қызмет көрсетулерді өткізуге материалдық тұрғыдан мүдделі етіп
Клиентпен тіл табысу аясында банк маркетингісі белсенді маркетингке айналады.
Белсенді банк маркетингісі мыналарды:
Тікелей маркетингті, яғни, поштаны, телефонды және теледидарды пайдаланатын белсенді
Халықтың арасында, оның ішінде, көшеде сауалдама жүргізуді;
Әлеуетті клиентпен жеке тіл табысуды, оның қажеттілігін зерделеуді, оның
Жекелеген маркетингілік проблеманы талқылау үшін банк ұйымдастыратын пікірталас клубына
Бәсең маркетинг –банктің қызметі мен жағдайы, оның қызмет пайдасы
Қазіргі заманғы банк іс-тәжірибесінде, әсіресе клиентке дербес қызмет көрсетуге
Банк жұмысы туралы қоғамның пікірін білу үшін «имидж ревизиясы»
Коммерциялық банктер өз өнімдерін нарықта жылжытудың жаңа әдістерін әзірледі.
Банк маркетингісінің құрамдық бөліктері:
Нарықты тануға қажетті ақпараттарды алу (жинау);
Тауарларды зерделеу және оның бағаларын анықтау (тауар-баға);
Көрсетілетін қызметтерді өткізуді ұйымдастыру.
Ақпаратты алу (жинау) мақсатына коммерциялық банктің нақты әрі әлеуетті
Банктік қызмет көрсету нарығын және оның әлеуетті тұтынушыларын зерделеу
Тұрпаттандыру тұтынушылардың тобын әлеуметтік сипаттамаларына қарай, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық және
Нарықтық сегменттеу нарықты тұтынушылар сұранысының өзіндік ерекшелігімен де, ұсыныстың
Сегменттеудегі мақсат – жекелеген тұтынушы тобының көрсетілетін нақты қызмет
Нарықты сегменттеу – банктің қызмет көрсетудің үлкен іс-тәжірибесін және
Нарықты сегменттеудің негізіне банктік қызмет көрсету сипаты (несиелік, операциялық,
Кәсіпорын нарығын сегменттеу барысында кәсіпорының ауқымы, қызмет саласы, онда
Демографиялық сегменттеу жеке тұлғалар нарығымен байланысты. Бұл сегменттеу халықты
Демографиялық сегменттеудің құнды қағаздар нарығын дамытуда маңызы зор, өйткені,
Банктің маркетинг стратегиясы. Нарықтағы жетістік, маркетингтің үлкен жетістігі ахуалды
Маркетинг стратегиясы кез келген банк үшін стратегиялық жоспардың негізгі
Бұл саладағы жоспарлау банктің күшті және әлсіз жақтарын,
Темір Банк жарнамасының нәтижесі соңғы 2-3 жыл ішіндегі
Қазіргі заманғы банк іс-тәжірибесінде, әсіресе клиентке дербес қызмет көрсетуге
Темір Банк жарнамасының жұмысы туралы қоғамның пікірін білу
3. «Темірбанк» АҚ жарнамасын әрі қарай дамыту мүмкіндігі
3.1
3.2. Банк жарнамасының тиімділігін арттыру жолдары
Ілгеріректе тоқталып өткеніміздей, банк мақсатты аудиторияларға тиімді түрде әсер
Нәтижесін тексеру мүмкін болмайтын мақсаттар өздерінің басқару атқарымдарын орындамайды.
Мұдай өлшемдердің артықшылығы тиісті деректерді салыстырмалы түрде жеңіл болатындығынан
Банк өнімдерінің өткізілуі маркетингтің барлық құралдарының қатысуымен жүзеге асырылады.
Көп жағдайда жарнаманың өнім өндіруге немесе пайдаға енгізген үлесін
Жарнама тиімділігін айқындауға бір мезгілде бірнеше жарнамалық стратегияның пайдаланылуы
өтімді болғанын сараптап отыру жарнама
Сондай-ақ жарнама әсерінің ауысу эффектісін де ескеру қажет. Банк
Банк өнімін өткізу көлемінің өсуі банктің операциялық саясатына әсер
Жарнаманың экономикалық мақсаттарын түйіндеудің осы аталып өткен проблемалары және
Жарнаманың экономикалық емес мақсаттарының жиыны:
Тұтынушылады жаңа өніммен, жаңа маркамен немесе жаңа көсіпорынмен таныстыру;
Өнімнің танымдылық деңгейін арттыру;
Өнім тұтынудың қалыптасқан әдеттеріне әсер ету;
Тұтынушыларды хабардар етіп отыру (мәселен, бағаның өзгеруі жайында);
Белгілі бір бағытта имджді өзгертіп отыру (жаңғырту, бөлектеп көрсету);
Тұтынушыларды банк мекемесіне келуге итермелейтін қызығушылықты туғызу;
Банк өнімін пайдаланып келе жатқан клиенттердің үлгісімен жүру; Өнімге
Банк және оның өнімі жөніндегі пікірді жаңарту;
Өз өнімін бәсекелес банктер өнімдерінен айырмаланатындай нақты көрсету;
Жарнаманың экономикалық емес тиімділігінің өлшемдері негізінен алғанда психологиялық сипатқа
Коммуникацияның алға қоятын басты міндеті - клиенттің жарнамаланып отырған
Жарнаманың табысты болуын болжау жарнама науқаны аяқталғаннан кейін мақсатқа
Жарнама құралдарын тексеруде түрлі тәсілдер пайдаланылады. Дайын жарнама бастапқы
Сарапшылардың немесе тұтынушылардың жарнама құралдарын субъективтік бағалауына негізделетін тәсілдер
Тұтынушылар алқасы деп аталатын тәсілдің пікірлерді - тұтынушылар тобына
Бүл пікірлерді объективті тәсілдерді қолдана отырып шешуге болады. Олардың
Жарнаманы орналастыру. Тұтынушылар назарын жарнама құралына аудару үшін жарнама
Беттің сол жақ немесе оң жақ бұрышы ма?
Зерттеулердің көпшілігі беттің оң жағында, әсіресе жоғары бөлігінде орналастырылған
Журналдың басы ма әлде соңы ма?
Басылымның басында және соңында орналастырылған материалдар жақсы қабылданады, ортасында
болады. Бұл, алайда, ақпарат құралының пайдалану жиілігіне де байланысты.
Мұндай проблемалар теледидар ролигін орналастыру барысында да туындайды. Жарнама
Журналдың қайсысы дұрыс: қалыңы ма, жұқасы ма?
Зерттеулер көрсетіп отырғандай, жұқа журналдар, әсіресе аз көлемді жарнамамен
Редакциялық ортаның әсері. Жарнамаға қатысты әдебиеттерде оңтайлы редакциялық ортаның
Тәжірибе көрсетіп отырғандай, орналастыру фактолары, шындап келгенде, айтулы рөл
Банк жарнамасының тиімділігін қалай арттыруға болады? Әлбетте, бұл сұраққа
Қай жарнама болмасын өнім өткізуді ұлғайтуға болмаса фирма пайдасын
Бұл нысанаға жарнама тиісті ақпарат беру,
Осы орайда жарнама мүмкіндіктері қандай деген мәселе туындайды. Адамның
Көп жағдайда жаранаманың тиімділігін айқындап, таразы басына салу қиынға
Сондай-ақ жарнама қаншалық ұтымды да тиімді болғанымен өнім сапасының
ҚОРЫТЫНДЫ
Дипломдық зерттеудің негізінде мынадай қорытындылар мен ұсыныстар жасалынды:
1. Қазіргі банк маркетингі клиенттердің банк көрсететін қызметтерге қатысты
келген банк үшін сыртқы және ішкі ортаның өзгеріп отыруына
2. Қазақстан банктерінің маркетингтік
Тұтынушылар жарнамаға өз мүдделері, наным-сенімі
тұрғысынан қарайды. Міне сондықтан да жарнама қызметі
жарнаманың сараланған түрде қабылданатынын ескеруге тиіс;
Тұтынушының ой-пікірі оның өмірден алған
тәжірибесіне байланысты қалыптасады. Сондықтан
жарнама тұтынушылардың мүмкіндігі мен мүддесіне сай
келмесе, сенімге ие бола алмайды;
Егер жарнама тұтынушының балгілі бір тауарға
қызметке деген көзқарасвна үйлесіп жатса, оны қайталау
қажет, өйтпесе тиімділігі төмендемек. Сондықтан да клиент
бұл жарнаманы мезгіл-мезгіл кезіктіріп тұруы керек;
Клиенттерді құлақтандыру және олардың жаңа қызметтерге
деген ынтасын арттыру қажет болған жағдайда жарнаманың
тиімділігі артады;
Клиенттің практикалық тәжірибесіне сай келетін жарнамалық
ақпарат иланымды болады;
Коммерциялық банктердің жарнамаға деген
әртүрлі. Бұқаралық ақпарат құралдарындағы
материалдарға жасалған талдау банктердің көпшілігі жарнаманы
операциялық қызмет тиімділігін
Мұндай жағдай мынадай себептерге байланысты орын алуда:
Банктерді басқаруда ескі, консервативтік көзқарастар басым;
Коммерциялық банктердің жаңа,
Коммерциялық банктер негізінен алғанда макроэкономикалық
міндеттерді шешуге бағытталып отыр.
5. Жарнаманың банк практикасына толыққанды енуін:
- Банктердің тиісті бөлімінің қызметкерлерін қайта даярлау
жолымен ;
- Еліміздің банк-несие институтының мәселелеріне
6. Жарнама Қазақстанның коммерциялық банктері жүйесінің жаңа философиясының құрамдас
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, "Қазақстан",
1998.
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 31
Назарбаев Н.Ә. Қазақстанның егемен мемлекет ретінде қалыптасып,
дамуының стратегиясы. Алматы, Білім, 1997.
Назарбаев Н.Ә. "Қазақстан-2030": Бүкіл қазақстандықтардың гүлденуі,
қауіпсіздігі, әл-ауқатының жақсаруы. Президенттің Қазақстан халқына
Жолдауы. Алматы, Білім, 1997.
Жаңа экономикалық саясаттың тұжырымдамасы. Жоба. Халық кеңесі.
1995,13 қаңтар.
Деньги, кредит, банки. Учебник / Под
Банковское дело. Учебник
Л.К. Баймагамбетова. Возможности
Ансофф И. Стратегическое управление. М.: "Экономика", 1989.
Азоев Г.Л. Реклама промышленной продажи. М: 1993.
Айзенберг М. Менеджмент рекламы. М.: 1994.
Банковский маркетинг. М.: 1994.
Жандосов О. Ұлттық
Герчиков И.Н. Маркетинг и международное коммерческое дело. М.:
1990.
Воеводин Е.Н. Реклама на капиталистическом рынке. М.: МГИМО,
1982.
Бункина М.К. Деньги. Банки. Кредит.
Имидж банка. М.: 1992.
Голубович А.Ю. Управление банком: организационные структуры,
персонал и внутренние коммуникации. М.: 1992.
19. Спицын И.О., Спицын Л.О. Маркетинг в банке. Тернополь,
Уткин Э.А. Банковский маркетинг. М.: 1995.
Спицын И.О., Спицын Л.О. Маркетинг в банке. Тернополь, 1993.
Е. Дихтль, X. Хершген. Практический маркетинг. М.: Высшая школа,
1995, 173 б.
Реклама в бизнесе. М: 1995.
Севрук М.А. Система маркетинга. М.: 1992.
Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 31 тамыздағы
"Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы"
заң күші бар Жарлығы. Үлттық банк хабаршысы. 1995, 29
246.
Предпринимательство в Республике Казахстан. Окаев К.О., Смагулова
Н.Т. и др. Алматы, Экономика, 1999, 34-35 б.
Қазақстан Республикасы Конституциясы. Алматы, "Қазақстан", 1998.
Севрук В.Т. Банковский маркетинг. М.: 1994, 101 б.
И.О. Спицын, Я.О. Спицын. Маркетинг в банке. АО "Тарнекс",
548-549, 553-554 б.
Имидж банка. М.: 1992.
И.О. Спицын, Я.О. Спицын. Маркетинг в банке. АО "Тарнекс",
5506.
Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: 1992.
Искусство рекламы. Казань, 1992.
И.О. Спицын, Я.О. Спицын. Маркетинг в банке. АО "Тарнекс",
Беклешов Д.В. Реклама книг сегрдня. М.: 1986.
Реклама в системе маркетинга. М.: 1989.
Котлер Ф. Управление маркетингом. М.: 1980, 155 б.
Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. М.:
1991.
Уткин Э.А. Банковский маркетинг. М.: 1995, 161 б.
Голубович А.Ю. Управление банком: организационные структуры,
персонал и внутренние коммуникации. М.: 1992.
Банковское фело. Учебник
Гуляев В.Н. Рентабельность
Долан, Эдвин Дж., Кэмбелл, Колин Д., Кэмбелл, Розмари Дж.
банковское дело и денежно-кредитная политика. Москва-Ленинград,
1991.
Центральные и коммерческие банки на постсоюзном экономическом
пространстве. Российский экономический журнал, 1994, №5, 15-20 б.
Сэндидж Ч., Фрайбургер Б., Ротцолл К. Реклама: теория и
М.: 1989.
Дейян А. Реклама. М.: 1993.
Реклама от "А" до "Я". Казань, 1992.
48. Дейян А., Троадек А. и Л. Стимулирование сбыта
продажи. М.: 1994.
49. Шалгимбаева Г., Шалгимбаев К. Рынок капитала: функции и
регулирования. Қаржы-қаражат, 1996, №10, 77-79 б.
Зейнелгабдин А. Основы
Имидж банка. М.: 1992.
Реклама в системе маркетинга. М.: 1989.
Наймушин А.Д. Основы организации рекламы. М.: 1992.
Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке.
1991.
Спицын И.О., Спицын Л.О. Маркетинг в банке. Тернополь, 1993.
Современный маркетинг. Под ред. В. Хрупкого.
Павлов А. Трансформация
Сагадиев К.А. Рыночная экономика. Теория и практика переходного
периода. Алматы, 1993.
Нурсеитов А.Ш. Планирование экономического
развития: адаптация к рынку. Учебное пособие. Алматы, КазГЭУ, 1991.
Нысанбаев Ә.Н. Нарық және адамның орнықты дамуы. Саясат, 1996,
ақпан, 29-32 б.
61.Шукеев У.Е. Инструменты управления экономикой:
Тәжияқов Б., Садуақасов С. Ұлттық банк жөне қаражат. Қаржы-
қаражат, 1990, №10, 77-79 б.
Маркетинг и инфраструктура рынка в Казахстане. Сборник научных
трудов. Алматы, 1994.
Бекболатұлы Ж. Қазақстан






Скачать


zharar.kz