Маркетинг тұжырымдамаларының эволюциясы

Скачать



Мазмұны
Кіріспе ........................................................................................ 3
І Бөлім. Маркетингтің ғылым ретіндегі дамуының
1.1. Маркетинг дамуының эволюциясы..............................................
1.2. Маркетингтің шет елдердегі
1.3. Маркетинг тұжырымдамаларының эволюциясы........................
ІІ Бөлім. «Қазагромаркетинг» АҚң маркетингтік іс
2.1. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң ұйымдық сипаттамасы.....................
2.2. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң маркетингтік іс-қызметін
2.3. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң маркетингтік стратегияларын
талдау........................................................................................................ 24
ІІІ-бөлім. «Қазагромаркетинг» АҚң маркетингтік іс қызметін жетілдіру жолдары.
3.1. «Қазагромаркетинг» АҚ қызметінің 2009 – 2013 жылдарға
даму бағыттары…………………………………………………….. 28
3.2. «Қазагромаркетинг» АҚ қызметінің маркетингтік жүйесін
Қорытынды ..........................................................................................
Пайдаланылатын әдебиеттер .............................................................
Кіріспе
Еліміздің нарықтық экономикаға өту заңдылықтары мен экономикалық жағдайды
Нарық жағдайында шаруашылық субъектілерінің табысты жұмыс істеуі үшін
Маркетинг – қысқаша тұжырымдап айтсақ, нарықтық қатынас жағдайында
Маркетинг дамыған нарық жағдайындағы кәсіпорынның шаруашылық қызметінің әлемдік
Маркетинг шаруашылық бірліктің іскерлік белсенділігінің барлық жақтарын ұйымдастыру
Маркетинг арқылы өндіруші сатып алушының күнделікті және келешектегі
Қазіргі таңда экономика өндірушінің, тұтынушының және үкіметтің арасындағы
Қазіргі уақытта кәсіпорын бір жағынан жоспарлау шеңберінде
Курстық жұмыстың басты мақсаты болып маркетингтің пайда болуын,
Қойылған мақсатқа жету үшін келесідей негізгі міндеттер белгіленді:
- маркетингтің теориялық негізін
“Қазагромаркетинг” АҚң негізгі қызметін талдау;
«Казагромаркетинг» АҚ маркетингтік қызметін талдау;
«Казагромаркетинг» АҚ маркетингтік қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар беру.
І-бөлім. Маркетингтің ғылым ретіндегі дамуының теориялық аспектілері
Маркетинг дамуының эволюциясы
Қазіргі заманғы экономикалық сөздіктердің көпшілігінде маркетингті мұқтаждық құрылымы
Маркетинг дамуының эволюциясы 1-кестеде көрсетілген.
1-кесте
Жылдар Теоретикалық негізі Әдістері Қолданылу саласы
1900-1950 Тауарды оқып білу, бөлуге бағытталу,экспорт және өткізу
1960 Өткізуді оқып білу, сату көлеміне, тауар мен
1970 Шешім қабылдаудың ғылыми негіздері, сатуға, өткізуге және
1980-1990 Жағдайлық талдау. Маркетингті менеджмент функциясы ретінде оқу.
1990 ж. бастап қазіргі кезге дейін Маркетингті кәсіпкерлік
50-жылдардың аяғы мен 60-жылдардың басында нарықтағы жағдай өзгерді.
50-жылдардың ортасында басталған ҒТР салдарынан жұмысты автоматтандыруға негізделген
Маркетингтің эволюциялық даму кезеңі ғасырдан астам уақытқа созылып
50-жылдары маркетингті тауар өткізу жүйесі ретіндегі дәстүрлі ұғымы
Маркетинг соғыстан кейінгі жылдары өткізушілік бағдарын түпкілікті жоғалтып,
Оның институционалдық қалыптасуы және ұйымдық рәсімделуі бір уақытта
Маркетингтің дамуының екінші кезеңі 1960-1970 жылдарды қамтиды, осы
70-жылдардың екінші жартысында маркетинг эволюциялық дамуының үшінші кезеңіне
Маркетинг кең тәжірибелік мағынаға ХХ-ғасырдың 30-жылдары, 1929-1933 жылдардағы
«Маркетинг» ұғымы ағылшынның «market» (нарық) сөзінен шыққан, ал
«Маркетинг» терминінің пайда болуының бір үлгісі былай баяндалады.
Хельсингтік келісімшартқа қол қоярда аудармашылар мәтінде түсініксіз сөзді
Нарықтағы бәсекелестік тауардың жылжу түріне байланысты қатая түсті.
Маркетинг фирманың кірісін көбейтудің жолдарын іздеуде және сату
Маркетингтің эволюциялық дамуы бірнеше сатылардан өтті. Осы сатылар
1-сызба. Маркетинг дамуының сатылары
1.2. Маркетингтің шет елдердегі эволюциясы
Жоғарыда атап өткендей, маркетинг АҚШ-та пайда болды. Нарықтық
ХХ ғасырдың екінші жартысында дәстүрлі маркетинг скандинавиялық елдерде
1970 жылдары АҚШ-та маркетинг мәселелерімен шұғылданған 400 жеке
мақсатында өткізуді интенсификациялауға бейімделуі үшін құрылды.
ХХ ғасырдың барлық даму сатыларында маркетингтік саясатты жүргізу
Маркетингтің ұлттық моделінің құрылу үлгілерін жеке талдау, дәлірек
Маркетингтің жапондық моделінің дауында келесі кезеңдер көрсетіледі:
1-ші – «өткізу сатысында», маркетинг өндіріс тауарларын шығару
2-ші – маркетинг менеджмент элементінің бірі ретінде кәсіпорынның
3-ші – «стратегиялық маркетинг» маркетингтің менеджмент элементі ретіндегі
4-ші – «тоталды маркетинг» немесе маркетингтің кәсіпкерлік іс-қызметтің
Маркетингтің қазіргі уақыттағы даму сатысы бизнестің ішкі ортасының
Маркетингтің қолданбалы ғылым және басқару концепциясы ретінде
Еуропалық экономистердің ішінде нарықты зерттеудің маркетингтік әдісін 1920-1930
ХХ ғасырдың ортасында маркетингтік стратегияны зерттеумен негізінен америкалық
1.3. Маркетинг тұжырымдамаларының эволюциясы
Әлемдік тәжірибеде маркетинг бірден пайда болған жоқ. Ол
Атақты экономист Адам Смит XVIII ғасырдың екінші жартысында
«Маркетинг» термині ХІХ-ХХ ғасырларда АҚШ-та пайда болды, ал
Маркетинг концепциясының құрылуына тауарлардың әртүрлілігін, олардың түрленуінің жоғары
Маркетинг эволюциясы басқару концепциясының даму эволюциясына кіреді. Ол
өндірістік;
тауарлық;
өткізу немесе саудалық;
маркетингтік;
әлеуметтік-этикалық маркетинг тұжырымдамасы;
өзара әрекеттесу маркетингі.
Өндірістік тұжырымдама
Жылы 1860-1920
Негізгі идеясы Не өндіре алсам, соны өндіремін.
Негізгі құралы Өзіндік құн, өнімділік
Басты мақсаты Өндірісті жетілдіру, сату өсімі, максималды пайда
Бұл кәсіпорын қолданатын ескі концепция болып табылады. Берілген
Өндірісті жетілдіру екі жағдайда қолданысқа ие болады: тауарға
Бұл тұжырымдаманың қолданылуы мынадай шарттарды талап етеді:
сұраныс ұсыныстан жоғары;
халықтың көп бөлігінің табысының төмендігіне байланысты шығарылатын тауарлардың
үлкен және тұрақты нарықтың болуы. Тұтынушылар саны көбейген
Тауарлық тұжырымдама.
Жылы 1920-1930
Негізгі идеясы Сапалы тауарлар өндірісі
Негізгі құралы Тауар саясаты
Басты мақсаты Тауардың тұтынушылық қасиеттерін жетілдіру
Бұл кәсіпорын қолданатын тағы да бір ескі концепциясының
Маркетингтің тауарлық тұжырымдамасы – тауарды жетілдіру және оның
Өткізу немесе саудалық тұжырымдама (коммерциялық күштерді интенсификациялау).
Жылы 1930-1950
Негізгі идеясы Өткізу желілерінің және арналарының дамуы
Негізгі құралы Өткізу саясаты
Басты мақсаты Тауарды жылжыту мен сату бойынша маркетингтік
Көптеген кәсіпкерлер осы тұжырымдаманы ұстанады. Коммерциялық күштерді интенсификациялау
Коммерциялық күштерді интенсификациялау тұжырымдамасын күнделікті сұраныстағы тауарларға қолданады.
Өткізу немесе сауда тұжырымдамасы ұйымдарды мынадай қызметтерді орындауға
Қазақстандық нарықта өткізу тұжырымдамасы негізінде көптеген коммерциялық ұйымдар
Маркетингтік тұжырымдама.
Жылы 1960-1980
Негізгі идеясы Тұтынушыға не керек болса, соны өндіремін
Негізгі құралы Маркетин-микс кешені, тұтынушыны зерттеу
Басты мақсаты Мақсатты нарық қажеттіліктерін қанағаттандыру
Маркетингтік тұжырымдама қазіргі таңдағы жаңа тұжырымдама ретінде өткен
Маркетинг-микс кешені 60-жылдарда дүниеге келіп, 80-90-жылдары кең қолданысқа
- Product, фирманың тауарлық саясаты (тауарлық маркетинг) –
- Price, компанияның баға саясаты (бағалық маркетинг) –
- Promotion, тауарды жылжыту (коммуникация маркетингі) – әлеуетті
- Place, сату, тауар өткізу орны мен уақыты
-People, тауарды сатушылар мен сатып алушылар (қарым-қатынас маркетингі)
5. Әлеуметтік-этикалық маркетинг тұжырымдамасы.
Жылы 1980-1995
Негізгі идеясы Қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, тұтынушыға не
Негізгі құралы Маркетин-микс кешені, тауарлар мен қызметтерді тұтыну
Басты мақсаты Адамдық, материалдық, энергетикалық және басқа да
Әлеуметтік-этикалық маркетинг – қазіргі кездің құбылысы. Әлеуметтік-этикалық
Берілген тұжырымдамаға байланысты ұйым мақсаты – мақсатты нарықтың
Өзара әрекеттесу маркетингі
Жылы 1995 ж. бастап қазіргі кезге дейін.
Негізгі идеясы Координация, интеграция және желілік талдау әдістері,
Негізгі құралы Маркетин-микс кешені, тауарлар мен қызметтерді тұтыну
Басты мақсаты Адамдық, материалдық, энергетикалық және басқа да
Соңғы уақытта сипатталған тұжырымдамалардан басқа, шведтік ғалымдар алтыншы
ІІ Бөлім. «Қазагромаркетинг» АҚң маркетингтік іс-қызметін талдау
2.1. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң ұйымдық сипаттамасы
Ашық экономика жағдайында отандық өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттырудың
Қазақстан экономикасының нақты секторының дамуы мен ауылдық кәсіпкерлік
Мемлекеттік агроөнеркәсіптік бағдарламада көрсетілген міндеттерге сәйкес, отандық тауар
«Қазагромаркетинг» акционерлік қоғамы 2003 жылы құрылды, және соңғы
Басты мақсаттарының бірі болып аграрлы сала қатысушылары ортасында
Қоғамның толық атауы мемлекеттік тілде «Қазагромаркетинг» акционерлік
«Қазагромаркетинг» АҚ-ң орталық аппараты Астана қаласында орналасқан. Облыстық
Зерттеу-талдау орталығы Әкімшілік-қаржылық қызметі Агрроөнеркәсіп кешеніндегі ақпараттық-маркетингтік жүйесін
Бағалар мониторингі және маркетинг басқармасы Талдау тобы Зерттеу
2-сызба. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң орталық аппаратының құрылымы
1-сурет. «Қазагромаркетинг АҚ-ң қарым-қатынас орнатқан шетел және ТМД
2007 жылы «Қазагромаркетинг» АҚң бюджеттік бағдарламасымен ауыл тұрғындарының
2006 жылы тұрғындардың берілген сұраныстарының көбі, ресурстар жетпегендіктен,
2003-2005 жылдарға арналған аймақтық аграрлық азық-түлік бағдарламасы аясында
Облыстық өкілдіктегі маркетологтың қызметтік нұсқауы мынадай: «Қазагромаркетинг» АҚ-ң
Облыстық өкілдіктегі кеңесшінің қызметтік нұсқауына келсек
Облыстық өкілдіктегі ауылдық ақпараттық – кеңестік орталық (ААКО)
2.2. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң маркетингтік іс-қызметін талдау
Қоғамның негізгі қызметтеріне: маркетингтік зерттеулер, нарықты талдау, баға
Зерттеу-талдау орталығының негізгі қызметтеріне тоқталатын болсақ, бағалар мониторингі
1. ішкі (облыс және аудан деңгейінде) және сыртқы
2. ауыл шаруашылық өнімін өндірушілерді, мемлекеттік органдар мен
3. ауыл шаруашылық өнімін өндірушілеріне Қоғамның аймақтық өкілдері
4. көрме-жәрмеңкелік қызмет.
Талдау тобының қызметтері:
1. төмендегілер бойынша алынған нәтижелердің зерттелуін, өңделуін және
- ауыл шаруашылық өнімі мен оның қайта өңделген
- экспорттық қабілеттілігін анықтау бойынша;
2. талдаулық зерттеулер, жаңа технологиялар және басқа аспектілер
3. тапсырыс берушілердің тапсырысы бойынша ауыл шаруашылық өнімінің
Зерттеу тобының негізгі қызметтері:
1. Қазақстан Республикасының, ТМД-ң, алыс шетел мемлекеттерінің маркетингтік
2. өкілетті органдармен және мүдделі ұйымдармен халықаралық байланыс
3. Қоғамның стратегиялық және талдаулық зерттеулерін дайындауға қатысу;
4. бизнес-кездесулерді, семинарларрды, форумдарды, көрем-жәрмеңкелік шараларды ұйымдастыру.
Әкімшілік-қаржылық қызметі мынандай сипатта:
Қаржылық қызметі, яғни қоғамның қаржылық жағдайы туралы ақпаратты
1. материалдық-техникалық құндылықтарды есептеу (негізгі құрал-жабдықтар, материалдар, жинақтаушы
2. қаржылық қызметті есептеу (дайын өнімдерді, тауарларды, өнімдердің
3. қоғамның қаржылық-шаруашылық қызметіне талдау жүргізу;
4. қоғамның көрсететін қызметтерінің тарифтерін есептейді және өзгертеді;
5. қоғам тиімділігін жоғарлату және қызметінің нәтижелілігін жоғарлату
Әкімшілік-шаруашылық қызметі:
1. ғимаратқа және бөлмелерге шаруашылық қызмет көрсету;
2. қоғам құрылымдарын қажетті жиһазбен, бұйыммен, шаруашылық құрал-жабдықтармен,
3. тауарлық-материалдық құндылықтардың түгендеуін жүргізу;
4. жеке еңбек шарттарын, негізгі қызмет бойынша бұйрықтарды
5. қоғам басшысының нұсқауы бойынша кадрларды жұмысқа қабылдау.
Агроөнеркәсіп кешенін ақпараттық-маркетингтік жүйесін дамыту және ілеспе қызмет
1. агроөнеркәсіп кешенін ақпараттық-маркетингтік жүйесін дамыту және ақпараттық
а) электрондық тарату құру үшін теиалдары бойынша жаңалық
б) халықаралық қорлардан: Agrimis (ZMP, Германия) және The
в) агроөнеркәсіп кешенін ақпараттық-маркетингтік жүйесінің жұмысы боынша тәжірибелік
г) агроөнеркәсіп кешенін ақпараттық-маркетингтік жүйесінің, Қоғамның электрондық қорлары
2. агроөнеркәсіп кешенін ақпараттық-маркетингтік жүйесін даярлау, енгізу және
а) қолданушылардың жалпы және локальдық желілердің қолдануын ұйымдастыру;
б) антивирустық бағдарламалық қамтамасыз етуді қоса алғанда, қолдаушылардың
в) қолданушыларды желімен жұмыс істеуге, мұрағатты жүргізуге, қолданыстағы
г) ауылдық аймақтарда ақпараттық технологияларды енгізуге, дамытуға, есептеу
д) web–қорларда материалдарды дайындау және орналастыру.
Үйлестіру, әдіснамалық және аймақтық желінің даму орталығының қызметі:
1. Әдіснамалық және даму басқармасы:
а) аграрлық нарықтың қатысуышыларының және қоғамның аймақтық құрылым
б) қағаз және электрондық үлгілерде әдістемелік нұсқауларды даярлау
в) агроөнеркәсіп кешенінің негізгі бағыттары бойынша оқу семинарларын,
г) ауыл шаруашылығы саласына жаңа оқу бағдарламаларын енгізу
Үйлестіру және даму басқармасының негізгі қызметі келесідей:
а) оқшауланған бөлімшелердің ағымдағы қызметі туралы ақпаратты қоғамның
б) қоғамның оқшауланған бөлімшелерінің қызметін тексеру мақсатында аймақтарға
в) қоғамнан оқшауланған бөлімшелерінің негізгі қызметінде мәселелер мен
г) қоғамның оқшауланған бөлімшелерінің қызметіне қатысты мәселелер бойынша
д) қоғамның оқшауланған бөлімшелерінің уақытылы материалдық-техникалық қамтамасыз етуіне
Қоғам қызметінің тақырыптарына: өкілдіктің мақсаты, Қоғамның мүддесін
Ауыл тұрғындарына кәсіпкерлік негізін үйрету қызметіне келетін болсақ
Ауыл тұрғындарын шағын несиелеу ол ауыл тұрғындарын шағын
«Қазагромаркетинг» АҚ-ң ішкі және сыртқы ортасының SWOT анализіне
Күшті жақтары:
мемлекеттік бағдарлама мен қолдаудың болуы;
кең тармақталған материалдық-техникалық базасы бар аймақтық желінің болуы;
қоғамның жеке ақпараттық ресуртардың болуы,
агроөнеркәсіп кешенінің негізгі салалары бойынша жұмыс тәжірибесі мен
шетелдік маркетингтік орталықтармен қарым-қатынас.
Әлсіз жақтары:
әлемдік нарық конъюнктурасы өзгеріске ұшырап жатса, сәйкесінше жағдайды
бизнес-процестерді автоматизациялау деңгейінің бәсеңдігі;
оперативтік статистакалық ақпаратқа қол жетпеушілік;
болжамдаудың бағдарламалық-ресурстық қамтамасыздандырылмауы.
Мүмкіндіктер:
- агроөнеркәсіп кешен субъектілерінің аналитикалық зертеулерге сұраныстарының өсуі;
- мемлекеттік органдардың жоғары мамандандырылған болжау элементері бар
- өткізу нарығына рұқсатпен қамтылуы;
- аулы шаруашылығында халықаралық стандарттарға өту;
- агроөндірістік нарықтарды глобализациялау;
- агроөнеркәсіптік кешендегі инновациялық шешімдер мен ауыл шаруашылық
- ауылда ақпараттық технологиялардың дамуы;
- ауыл шаруашылық құрылымдарды ірілендіру.
Қауіпті жағдайлар:
сыртқы нарықта бәсекелестіктің өсуі;
Ірі тұтынушылардың жеке маркетингтік және аналитикалық қызметтерін құру
Мамандандырылған кадрлардың дефициті.
«Қазагромаркетинг» АҚ агроөнеркәсіптік кешен нарығының барлық қатысушыларына ақылы
нарыққа талдау жасау;
баға мониторингі;
бизнес мәселелері бойынша кеңестер беру;
агроөнеркіәсіптік кешеннің негізгі бағыттары бойынша ақпарат ұсыну;
бизнес-жоспарлар мен жобаларды дайындау;
үйретуші семинарлар мен арнайы мамандандырылған тренингтер;
көрмелер мен жәрмеңкелер өткізу;
агроөнеркәсіптік кешенде ақпараттық технологияларды дайындау, енгізу және ілеспе
«Қазагромаркетинг» АҚ-ң қазіргі жағдайының талдауы бойынша өндірістік көрсеткіштері
2.3. «Қазагромаркетинг» АҚ-ң маркетингтік стратегияларын талдау
«Қазагромаркетинг» АҚ стратегиялық бағыттарының матрицасы мен міндеттерінің негізгі
Бұл миссияны жүзеге асыру үшін «Қазагромаркетинг» АҚ-ы 6
1-ші стратегиялық бағыт – бюджеттік бағдарламалар мен проекттерді
Шаралар:
мемлекеттік органдар және халықаралық фондтар мен ұйымдардың өткізетін
ауылдық жерлерде қаржылық қызмет жаңа түрлерін игеру;
ақпараттық және маркетингтік қызмет көрсету деңгейін дамыту.
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
республикалық және жергілікті бюджеттен, халықаралық фондтар мен ұйымдардан
бюджеттік қаражатты қолдану тиімділігі.
2-ші стратегиялық бағыт – агроөнеркәсіп кешенінің субъектілерін ақпараттық-кеңестік
Шаралар:
қоғамның облыстық өкілеттілігі мен ауылдық ақпараттық-кеңестік орталықтың материалдық-техникалық
ауылдық округтерде ауылдық кеңестік және ақпараттық пунктерді құру;
агроөнеркәсіп кешенінің субъектілеріне ақпараттық-кеңестік қызмет көрсету;
экстеншн жүйесінің функционалдық әрекетіне қолдау жасау;
баспалық және электрондық ақпараттық ресурстарды дамыту;
аймақтық желі пункттерінде ақпараттық маркетингтік жүйе ресурстарына қоғамдық
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
ақпараттық-кеңестік қызмет көрсетумен қамтылған агроөнеркәсіп кешен субъектілерінің үлесі
облыстық өкілеттіктің базасында ашылған, ауылдық ақпараттық-кеңестік орталықтар, қоғамның
100 субъектіге көрсетілген қызметтер көлемі (теңгеде).
3-ші стратегиялық бағыты – агроөнеркәсіп кешенінің субъектілеріне агробизнестің
Жүзеге асыру қажет шаралар:
оқу-әдістемелік базаның қалыптастыру;
аймақтық оқу-әдістемелік орталықтарды құру;
ауыл тұрғындарын кәсіпкерлік, менеджмент, қаржылық талдау, маркетинг және
дистанционды оқу жүйесін енгізу;
бизнес жоспар мен проекттерді құру бойынша қызметтер көрсету;
агроөнеркәсіп субъектілеріне қаржылық институттардың қызметтері бойынша ақпараттар беру;
материалдық-техникалық ресурстармен жабдықтаушыларға жарнамалық қызмет көрсету;
агроөнеркәсіп кешенінің субъектілеріне конкурстық гранттар бойынша кеңес беру.
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
оқытылған агроөнеркәсіп кешенінің субъектілері және ауыл тұрғындарының саны;
дистанциондық режимге көшірілген оқытушылар және тренингтік бағдарламалар саны;
құрылған бизнес-жоспарлар мен проекттер саны;
көрсетілген жарнамалық қызметтің көлемі (теңгеде).
4-ші стратегиялық бағыт – ауыл шаруашылық өнімді жылжытуда
Шаралар:
электрондық сауда жүйесінің қызметін көрсету;
әлемдік биржалық жүйелермен электрондық сауда жүйесін интеграциялау және
көрме-жәрмеңкелік шаралар, бизнес-форумдар және конференциялар өткізу;
агроөнеркәсіп субъектілеріне жарнамалық-имидждік қолдау жасау;
көрме-жәрмеңкелік жабдықтарды жалға беру.
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
электрондық сауда жүйесін қолданушылар мен өткізілген сауда-саттықтың саны;
электрондық сауда жүйесінің интернет-витринасын қолданушылар саны;
Қоғаммен өткізілген көрмелерде, жәрмеңкелерде және форумдарда өнімдер көлемі.
5-ші стратегиялық бағыт – агроөнеркәсіп кешенінің ішкі және
Шаралары:
бағалық ақпаратты жинау әдістемесін дамыту;
ішкі және сыртқы нарықтарда баға мониторингі;
мәліметті жинау және өңдеу процесін автоматизациялау;
агроөнеркәсіп кешенінің негізгі салалары бойынша маркетингтік және аналитикалық
нарықты болжаудың моделі мен әдістемесін қалпытастыру;
агроөнеркәсіп кешенінің салаларын басқарудың біріккен автоматизацияландырылған жүйесін құру
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
агроөнеркәісп кешенінің саласында көрсетілген баға бойынша ақпаратпен аналитикалық
ақылы түрде көрсетілген қызметтің көлемі (теңгеде);
ақпарт беру, өңдеу және жинау процестерінің автоматизацияландырылған үлесі.
Осы 5-ші стратегиялық бағытта айтылған басқарудың біріккен автоматизацияландырылған
Бұл басқарудың біріккен автоматизацияландырылған жүйесі ауыл щаруашылық министрлігінің,
Басқарудың біріккен автоматизацияландырылған жүйесі тек мемлекеттік органдардың әрекетін
Осындай қызметтердің бірі болып электрондық сауда жүйесі табылады.
6-шы стратегиялық бағыт – компания әрекетінің тиімділігін жоғарлату.
Шаралар:
корпоративтік басқару және корпоративтік этика кодекстерін енгізу;
Қоғамның өнімдері мен қызметтеріне стандарттарды қалыптастыру және енгізу;
бизнес-процестерді автоматизацияландыру, оптиматизациялау және жетілдіру;
басқарушылық және қаржылық есепті бюджеттеудің ақпараттық жүйесін енгізу,
көрсетілетін қызметтердің спектрін кеңейту;
жаңа нарықтарды игеру;
мотивация мен еңбек ақы жүйесін жетілдіру;
шетелде оқытуды ұйымдастырумен қоса, Қоғамның персоналын үздіксіз оқыту
мәлімет берудің біріккен корпоративтік желісін құру арқылы Қоғамның
ISO 9001:2000 сапа менеджментінің халықаралық стандарт жүйесін қолдау.
Тиімділігінің негізгі көрсеткіштері:
Қоғамда ИСО халықаралық стандартты енгізу;
- Қоғамда автоматизацияландырылған
ІІІ-бөлім. «Қазагромаркетинг» АҚң маркетингтік іс қызметін жетілдіру жолдары
3.1. «Қазагромаркетинг» АҚ қызметінің 2009 – 2013 жылдарға
даму бағыттары
Ауылшаруашылық өндірісінің, сондайақ отандық өндірістің бәсекелестік қабілетінің тиімділігін
Бағдарлама мақсаты: Ауылшаруашылық заттарын өндірушілердің ақпараттықкеңес беру және
Міндеттері:
1) ауылшаруашылық білім мен жаңа технологиялар мен
2) агроөнеркәсіп кешенінің ақпараттық-маркетингтік жүйесінің дамуына көмек көрсету;
3) Ішкі және сыртқы нарықта отандық ауыл
Ауылшаруашылық білімінің, озық технологиялар, ғылым жетістіктері мен жаңалықтар
Жоғарыда аталған жобаны іске асыру үшін аймақтық желінің,
Жобаны іске асыру механизмі, жоба конкурстық негізде таңдалған
Жобаның консультанттарымен аудандық деңгейде келесі бағыттар бойынша жұмыс
2–сызбадағы ППККң анықтамасы Қазақстанның ауылшаруашылық өнімінің бәсекелестік қабілеттілігін
Республикалық деңгейде жобаның кеңес берушілерімен келесі бағыттар бойынша
Күтілетін нәтижелер: ауылшаруашылық өндірісін басқару жүйесін жақсарту жөніндегі
Агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызмет көресту жүйесі
Агроөнеркәсіп кешенінің ақпараттық-маркетингтік жүйесі қызметінің мәні агроөнеркәсіп кешенінің
Extension – білімнің таралуы мен берілу жүйесі
Тұтынушыға ақпаратты жеткізу
ҚАМ АҚ
кеңес берушілері
Ақпаратты жинау, өңдеу және талдау
ҚАМ АҚ
ППКК
Енгізу, кеңес беру қызметін көрсету
ҚАМ АҚ кеңес берушілері
Кадрларды оқыту, жаңа білімді қолдану
ППКК
міндеттер;
2–сызба. Extension – білімнің таралуы мен берілу жүйесі
Жүйенің басқарушысы агроөнеркәсіп кешенінің ақпараттық маркетнгтік жүйесінің
Агроөнеркәсіп кешенінің ақпараттық-маркетингтік жүйесін жетілдіру жолымен агроөнеркәсіп кешенінің
Күтілетін нәтижелер: Біріккен ақпараттықкеңес беру желісі базасында аграрлық
Ішкі және сыртқы нарықта агроөнеркәсіп кешеннің отандық өнімінің
Дайын өнімді өткізуге ауылшаруашылық өнімдерін өндірушілерге көмектесу
Жалпы қабылданған әлемдік тәжірибеде салаларды мемлекеттік жөнге келтіру
Соған байланысты, бәсекеге қабілетті шетке шығарылатын агроөнеркәсіп кешенінің
Алға қойылған міндеттерді іске асыру үшін «Қазагромаркетинг» АҚ
2-сурет – Құрамына кіру жоспарланып отырған шетелдік маркетингтік
Қазақстандағы көрмелікжәрмеңкелік іс шаралар талдауы оларда тек ірі
Соған байланысты көрмелікжәрмеңкелік қызмет пен сауданы аймақаралық деңгейде
Жоғарыда аталған міндеттерді орындау үшін «Қазагромаркетинг» АҚ-ң 2010–2014
3-кесте
Қаржы кестесі 2009-2013 жж. млн. тг.
№ Аталуы 2009 2010 2011 2012 2013 Қаражат
1 «Қазагромаркетинг» АҚ-ң материалды-техникалық базасын нығайту
189,4
Республикалық бюджет
2 Азия-Тынық мұхит аймағындағы азық-түлік тауарлар маркетингі Ассоциациясына
3 The Public Ledger халықаралық журналына жазылу 0,132
4 Электронды сауда жүйесін бағдарламалық қамтамасыз ету қызметі
Республикалық бюджет
5 «Қазагромаркетинг» АҚ жағынан әдістемелік орталық ашу
566,9
Республикалық бюджет
6 Euro monitor ақпарат агенствосына жазылу 3
Жеке қаражат
3-ші кестеде «Қазагромаркетинг» АҚ-ң материалды-техникалық базасын нығайту үшін
Қоғамның 2009 – 2013 жылдарға дамудың стратегиялық бағыттарын
агроөнеркәсіптік кешеннің негізгі бағыттары бойынша мониторинг, талдау және
Қоғамның агроөнеркәсіп кешенінің субъектілеріне ақпараттық-кеңестік қызмет көрсету бойынша
Қоғамның электрондық және баспалық ақпараттық ресурстарының саны 2013
оқытудан өткен ауыл тұрғындары мен агроөнеркәсіп кешенінің субъектілер
2013 жылы агроөнеркәсіп кешенінің субъектілерінің кем дегенде 5%
3.2. «Қазагромаркетинг» АҚ қызметінің маркетингтік жүйесін
Қазіргі таңда аграрлық саладағы консалтингтік қызмет көрсетулер дамымай
Арнаулы, тақырыптық басылымдардың шығуы мен ұйымдастырылуы ақпараттық парақшалардың,
«Қазагромаркетинг» АҚның базасында әдістемелік орталықты құру қажеттілігінің себебі
Әдістемелік орталықтың міндеті кеңес беру қызметін және оқыту
Әдістемелік орталық жұмысының ерекшелігі ол өз жұмысын аграрлық
Арнаулы, тақырыптық басылымдарды басып шығарумен және ұйымдастырумен «Қазагромаркетинг»
жаңа талаптарға сай облыстық және аудандық деңгейлерде агроөнеркәсіп
«Қазагромаркетинг» АҚ қызметкерлерінің біліктілігін арттыру: оқытушы тренерлерді,
ауылшаруашылық өнімін өндірушілер үшін тегін газетті басып шығару
агроөнеркәсіптік кешенді мемлекеттік қолдау шаралары туралы ақпаратпен, маркетингтік
басқа арнаулы ақпараттық және оқыту әдебиеттерін газет, әдістемелік
Күтілетін нәтижелер:
ауылшаруашылық өнімін өндірушілерге білімді берудің мемлекеттік жүйесін құру
агроөнеркәсіптік кешеннің 476 000 қатысушыларын және ауыл тұрғындарын
ауыл тұрғындарына және агроөнеркәсіптік кешеннің қатысушыларына өздерінің кәсіптік
тауар өндірушілердің өздерін дамыту процесін ынталандырады, олардың өз
3. Кәсіптік ортаның бастамаларын іске асыру үшін
«Қазагромаркетинг» АҚның 2009-2013 жылдарға даму бағдарламасын іске асыру
Бірінші ісшараға ауылшаруашылық өнімін өндірушілердің ақпаратқа қолжетімділігін қамтамасыз
Екінші ісшараның атауы аграрлық бизнесте менеджмент тиімділігін арттыру.
1. «Қазагромаркетинг» АҚң базасында әдістемелік орталықты құру. Бұл
2. Облыстық өкілдік және ауылдық ақпараттық-кеңестік орталықтарының кеңес
3. Ауылшаруашылық өнімін өндірушілерді қағаз түріндегі ақпаратпен қамтамасыз
Келесі ісшара көрмелікжәрмеңкелік қызметті ұйымдастыру, аймақтық деңгейде көрмелер
Аналитиалық және маркетингтік зерттеулерді жүргізу ісшарасын «Қазагромаркетинг» АҚ
Халықаралық қатынасты дамыту ісшарасы 2009-2013жж. арасында халықаралық келісімдер,
Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенінің мемлекеттік жөнге келтіру бөлімінде
Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенінің ақпараттық-маркетингтік қамтамасыз ету жүйесін
Қорытынды
Мен «Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің эволюциясы» атты курстық
Маркетинг дамыған нарық жағдайындағы кәсіпорынның шаруашылық қызметінің әлемдік
Маркетинг шаруашылық бірліктің іскерлік белсенділігінің барлық жақтарын ұйымдастыру
Маркетинг арқылы өндіруші сатып алушының күнделікті және келешектегі
Курстық жұмыстың І-бөлімінде маркетингтің ғылым ретіндегі дамуының теориялық
ІІ-бөлімде «Казагромаркетинг АҚ» объект ретінде алынып, оның ұйымдық
Қазіргі таңда біздің елде маркетингтік қызметпен шұғылданатын ұйымдардың
Басты мақсаттарының бірі болып аграрлы сала қатысушылары ортасында
ІІІ-бөлімде «Қазагромаркетинг» АҚң маркетингтік іс қызметін жетілдіру жолдары,
даму бағыттары мен «Қазагромаркетинг» АҚ қызметінің маркетингтік
«Казагромаркетинг» АҚ маркетингтік жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар
1. «Қазагромаркетинг» АҚң базасында әдістемелік орталықты құру. Бұл
2. Облыстық өкілдік және ауылдық ақпараттық-кеңестік орталықтарының кеңес
3. Ауылшаруашылық өнімін өндірушілерді қағаз түріндегі ақпаратпен қамтамасыз
4. Көрмелікжәрмеңкелік қызметті ұйымдастыру, аймақтық деңгейде көрмелер мен
Қазіргі таңда біздің еліміз үшін дамыған елулік қатарына
Пайдаланылған әдебиеттер:
Қазақстан Республикасының Азаматтық Кодексі. Алматы, 1995.
Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы» 2003ж 13
Аюпова Ж.М., Арынова Е.М. Іскер адамның орысша-қазақша экономикалық
Есімжанова С.Р. Маркетинг. Оқу құралы. Алматы, 2005
Жұмаев Ж.Ж. «Ауыл шаруашылығын дамытудағы басқару шешімдерінің рөлі»/
Жұмаев Ж.Ж. «Ауыл шаруашылығын басқару механизмі
Крюков А.Ф. Управление маркетингом. Москва, 2005
Омарова С.К. Маркетинг в агропромышленном производстве: Учебное
Оразалин К.Ж «Компанияның стратегиялық бағдарламасы» Қазақстан жоғарғы мектебі
Тоқбаева Ж.Ж., Тасқынбай Ж. Маркетинг негіздері. Астана, 2008
11. google.kz сайты.
12. info_kam@minagri.kz сайты.
41
Ішкі маркетинг
Жергіліктіті
Өз елінде
Экспорт
Халықаралық маркетинг
Еншілес фирмалардың құрылуы,
Полицентрлік жүйе
Бірлік стандарттарды қолданатын әлемдік іс-қызмет
Тауар айналымы, тәуекел
Басқарушы директор
Басқарма төрағасының орынбасары
Басқарма төрағасының орынбасары
Басқарушы директор
Басқарма төрағасы
Ғылымитехникалық жұмыстар
Нәтижелерді бағалау, шетел дік зерттеулерді оқыпүйрену үшін тапсырыстарды



Скачать


zharar.kz