ҚЫПШАҚТАРДЫҢ ДІНИ НАНЫМДАРЫ

Скачать



 ЖОСПАР
КІРІСПЕ 2
ҒЫЛЫМ МЕН МӘДЕНИЕТТІҢ ДАМУЫ 3
Әбу Насыр Мұхаммед ибн Мұхаммед ибн
ҚЫПШАҚТАРДЫҢ ТІЛІ 6
Махмұд Қашғари 6
ҚЫПШАҚТАРДЫҢ ДІНИ НАНЫМДАРЫ 8
Ахмед Ясауи 10
МАТЕРИАЛДЫҚ МӘДЕНИЕТІ ХАҚЫНДА 11
ҚОРЫТЫНДЫ 13
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 15
КІРІСПЕ
Менің осы жұмысты жазу үшін тақырып
Тарихымыздан халқымыздың қалыптасып дамуына ұйытқы болған
Бұл айтылып отырған Мысыр мамлюктері -
Ал қыпшақ деген атаудың өзі түрліше
Әйгілі ғалым А. Бернштам: қыпшақтар -
Қыпшақтар VІІ ғасырда Ертіс өзенінің басы
ҒЫЛЫМ МЕН МӘДЕНИЕТТІҢ ДАМУЫ
X—XII ғасырларда Қазақстан территориясында тарихи тұрғыда
Әбу Насыр Мұхаммед ибн Мұхаммед ибн
Мен ұлы тұлға Әл Фараби жөнінде
Қазақстан территориясында туып-өскен философ әрі энциклопедияшы
Әбу Насыр Бағдатта ол ежелгі грек
Түрлі елдерде, әр түрлі этникалық ортада
Әл-Фараби философиясының негізі аристотелизмді эманация туралы
Дүние, әл-Фарабидің көзқарасы бойынша, материалдық элементтерден
Сана туралы ілім әл-Фараби философиясының аса
Әл-Фараби ғылымның методологиялық мәселелеріне ерекше мән
Ғылымдар жүйесінде әл-Фараби жаратылыстану, математика ғылымдарына
Әл-Фарабидің адамзат қоғамының шығуы туралы, мемлекеттік
Әл-Фараби тіл мен ойлаудың, логика мен
Әл-Фараби Шығыс музыкасы туралы аса маңызды
Ойшылдың дүниетанымында дүниенің материалдылығын және себептілікті
Әл-Фарабидің ғылыми мұрасы Шығыс пен Батыстың
Ертедегі орта ғасырларда ойшыл-ғалымдардың өмірге келуі
ҚЫПШАҚТАРДЫҢ ТІЛІ
«Құтадғу біліктің» (XI ғ.) — неғұрлым
Махмұд Қашғари
Махмұд Қашғаридің (XI р.) өмірі туралы
«Түрік тілдерінің сөздігін» ежелгі орта ғасырлардағы
Махмұд Қашғаридің «Диуан лұғат ат-түркінде» тілдердің
1212 жылы түрік тілінде Құрандық негіздегі
Қазіргі Қазақстан территориясының көпшілігінде қыпшақ тілі
Көшпелі және отырықшы халықтың идеологиясында ежелгі
Орта Азия мен Қазақстанның жергілікті түрік
ҚЫПШАҚТАРДЫҢ ДІНИ НАНЫМДАРЫ
«Қыпшақтардың діні туралы сөз қозғасақ, -
Қыпшақтар діни нанымы жағынан түркі халықтары
X—XII ғасырлардағы Қазақстан халқының арасында алуан
X ғасырда Фараб өңірінің астанасы Кедер
Самани әулеті тұсында ислам интенсивті түрде
IX—X ғасырлардағы авторлардың мәліметтері Отырардан онша
Жетісуда көшпелі халықта өлген адамдар мәжусилік
X ғасырда исламды төменгі Сырдариядағы оғыздардың
Деректемелердің көрсетуіне сәйкес, біздің дәуіріміздің II
Алайда, қыпшақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық және саяси
ХІІ ғ. ІІ-ші жартысынан бастап қыпшақ
Хорезммен жақындасудың ықпалымен XII ғасырдың екінші
Бірақ қыпшақтардың тіпті Хорезмге неғұрлым жақын
Нақ осы уақытта Орта Азияда және
Суфизм басшыларының арасындағы идеологиялық және саяси
Суфизм жергілікті жағдайларға бейімделіп отырды. Жекелеген
Ахмед Ясауи
Ахмед Ясауидің өмірінен деректер өте аз.
Ахмед Ясауидің «Диуани Хикмет» («Данышпандық кітабы»)
Ахмед Ясауидің түрікше жазған көптеген шәкірттері
Қожа Ахмед Ясауи өзіне орден құрып,
Сөйтіп, Оңтүстік Қазақстандағы отырықшы-егіншілік пен көшпелі
Монғол шапқыншылығының қарсаңында Қазақстанның ұланғайыр территориясындағы
МАТЕРИАЛДЫҚ МӘДЕНИЕТІ ХАҚЫНДА
Қазақстан территориясындағы қыпшақтар ескерткіші әзірге онша
Ортағасырлық Қазақстанның дала бөлігінің қорымдарынан табылған
ҚОРЫТЫНДЫ
Қорыта айтқанда ХІ басында қалыптасып, аз
Қыпшақ мәдениетінің ықпалы қазіргі тәуелсіз ел
Қазақ халқы сонау есте жоқ ескi
Осындай мәдениетіміздің қалыптасуына сіңірген еңбегі мол
Тілсіз мәдениет жоқ. Тіл кез келген
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Қазақтар. VII том, Құрастырғандар Әбен.Е.
2. Маданов. Ұлы дала тарихы, Алматы,
3. Қазақ ССР тарихы, 2 том.
4. Бартольд В.В. Кипчаки. Соч.,т.
5. Ахинжанов. С.М Кипчаки в
6. Кудряшев К.В. Половецкая степь. М.,
Тизенгаузен В.Г. Сборник материалов, относящихся к
1





Скачать


zharar.kz