МАЗМҰНЫ
Кіріспе ..........................................................................................
1 тарау Кіші мектеп жасындағы балалардың жеке басының
дамуы мен таным процесстері.............................................
Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық сипаты
және анатомо-физиологиялық дамуы.......................................
Кіші мектеп жасындағы балалардың оқу-әрекеті мен
олардың ойыны......................................................................
2 тарау Оқушыларда біртұтас тұлға ретінде қалыптастыру
Оқушылардың жеке тұлғасын әлеументтендіру......................
Оқушы тұлғасын дамытудағы әрекет түрлері және тұлғаны рухани дамыту
Жеке тұлғаның үлгісі..............................................................
Қорытынды ...................................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер.............................................................
Кіріспе
Еліміздің егемендік алып, қоғамдық өмірдің барлық салаларында, соның ішінде,
Қазақстан Респуликасының Конституциясы «Білім туралы» Заңы –осының кепілі.
Балабақшадан бастап сауат ашуды есептей білуді, тіпті жазуды, шет
Алайда, оқу әдістемелік жүйенің базасын түбегейлі жаңартудың бағыттарын жаңа
Жеке тұлғаның қалыптасып, ой өрісінің дамуында, белсенділігінің артып, қоршаған
Өзекті мәселе: Қазіргі әлеуметтік экономикалық жағдайда кәсіби жетістікке жалпы
Психология ғылымының соңғы жетістіктері тұрғысынан қарағанда бастауыш мектеп оқушысы
Бастауыш мектептегі оқытудың жаңа эксперементтік жүйелері шеңберінде мектеп оқушысы
Жеке тұлғаның оқудың 2 амалындағы даму нұсқаларын салыстырып, талдау
Жүргізілген зерттеулер нәтижесінде бастауыш мектепте бала тұлғасының мотивациялық құрылымында
өйкені осы мүдделер ортақ ұжымдық қызмет барысында пайда болады,
Зерттеу мақсаты: Баланың өзін жеке тұлға екенін сезіндіретін түрлі
Зерттеу міндеті:
өзін-өзі басқаруға, өзінің ішкі мүмкіндіктерін, «Менің» табуға бағыттау
баланың күнделікті өмірін тәрбиелік үрдіске айналдыру
мұғалім мен оқушы қарым-қатынасында оқушы өмірінің мәнін ашуға
мектеп пен отбасы байланыстарының нысандарын анықтау.
Зерттеу объектісі: Оқушының жас және дара ерекшеліктерін ескеру, жүйелілік
Зерттеу әдісі:
кіші мектеп жасындағы балалардың сабаққа деген құлшынысын қолдап отыру,
жеке талап қою әдістемесі оқушының өзіне деген сенімін бекіте
жеке тұлғалық қатынас әдістемесі, өзінің мүмкіндігін ескере отырып, түрлі
оқушының жетістігі жағдайаттарын туғызу әдістемесі бұл арқылы сынып ұжымында
Зерттеу орны: Тараз қаласындағы №30 отра мектебі.
Зерттеу нысанасы: Бастауыш мектепте 1-ші сынып әліппесі және сыныптан
Зерттеу болжамы: Балалар өмірі мен іс әрекеттерін жалпы адамзаттың
баланың ойлау мен мәдениетін дамыту
басқа адамдарды құрметтеу, олардың кәсібіне еңбегінің нәтижесіне, қоғамдық өндірісте
балалар жалпы адамзаттық құндылықтарды жүзеге асыру мақсатында әлеуметтік тәжірибені
І тарау Кіші мектеп жасындағы балалардың жеке басының
Бала бақшаларының өмірге қанат қақтырар жеткіншектері алты жастан өтіп,
«Жеке тұлға» деген ұғымға «Мен» деген мәністе кіреді. Бала
Кіші оқушылардың жеке басы деген түсінікке оның сыпайылығы, керісінше
Кіші мектеп жасындағы балалардың жеке басына тән қасиеттерді тек
Мөлшер не норма деп балаға қоятын талаптарды айтады. Бала
Ал кіші мектеп жасындағы балалардың мінезіне, қиыншылыққа төзімділігі берген
Жалпы алғанда, осылардың бәріне бірдей тән қасиеттері мынада:
әуесқой, ақ көңіл, өзгелерге жәрдем бергісі келіп, дәрменсіздерді не
Кіші мектеп жасындағы балаларда кейде ашуланшақтық қасиеті де болып
Кіші мектеп жасындағы балалардың өз сыныптастарымен қарым-қатынасы бастауыш мектептің
Кіші мектеп жасына балалардың негізгі таным процесстері қабылдау, зейін,
Кіші мектеп жасындағы балалалардың зейіні де қабылдау сияқты әуелгі
Кіші мектеп жасындағы балаларда екінші-үшінші сыныптарда ерікті зейін пайда
Кіші мектеп жасындағы балалардың зейінінің көлемінің және бір мезгілде
Әдетте ес пен жатқа байланысты өзінше жұмбақ міндеттерді
Ал балалар бәлендей мағлұматты жадында қалдыру үшін әуелі оған
Мұны білмеген жағдайда кіші мектеп жасындағы балалардың тапсырманың мақсатына
Өзге зерттеулерде оқу материалын мезгіл сайын бірінен соң бірін
Ал арнаулы және арнаусыз есте қалдырудың оқудағы өзара көлеміне
Кіші мектеп жасындағы балалардың, қиялына келсек әуелгі кезде мектепке
Кіші мкетеп жасындағы балалардың ойлану процессіне келсек, осының қаншалықты
Ой операциялық осы түрлері кіші мектеп жасындағы балалардың оқу
Ал аталған операциялар өзінше динамикалық болып тұратын процессуалдық құбылыстар.
Кіші мектеп жасындағы балалардың бірте-бірте ой өрісінің қалыптасып және
Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялықсипаты және анатомо - физиологиялық
«Бастауыш мектеп жасындағы оқушы» - деген термин тым ұзын
Кіші оқушылардың оқуға едәуір мүмкіншілігі бар. Себебі олардың интеллектісі
Егер осы жастағылардың негізгі әрекеті бұрын ойын болып кетсе,
Бала мектептің жағдайына бейімделе алмай мысалы, белгілі уақытта тұрып
Мұғалімнің өзіне тән мінезіне және құрбыларымен қарым-қатынас жасауға үйрене
Бірінші сыныпта оқушыларға қойылатын талаптар тым жеңіл келеді. Тапсырмалардың
Осы 3 түрлі қиыншылықтардың кездесетінін бірінші
сыныптың бас кезінен бастап еске алу қажет. Ал алдағы
Мектепке кірерде бала дене жағынан алға қарай едәуір өріс
Ал физиологиялық тұрғыдан алып қарағанда, ми клеткаларындағы қозу мен
Сондықтан теріс индукцияның тежелуі санаға бағынса ғана нәтиже бермек.
Кіші мектеп жасындағы балалардың оқу әрекеті мен олардың ойыны
Оқуды өзінше әрекеттің бір түрі дегенде бәлендей мазмұнды сөз,
Бастауыш мектептегі оқу жұмысының әр салаларына бейімделу балада бірден
Жеке пәндерден сабақтарды ойдағыдай үлгеру үшін алдымен баланың осыған
Кіші оқушылар көпке дейін тапсырманы қалай орындаудың тәсілін жақсы
Бастауыш мектепте тапсырма балаларға мынандай екі түрлі жолмен ьеріледі.
Берілген тапсырманы орындау үшін жауапты бала өздігінен іздестіреді
Тапсырма жауап іздестіру ретінде берілмейді.
Оны орындау үшін соның үлгісі беріледі. Тақпақты жаттау үшін
Әдетте, оқу өзінше бала үшін әрекеттену, яғни проблемалық мәселені
Берілген тапсырманың шарты мен танысудан;
Соны орындаудан;
Осының қалай орындалғанын тексеруінен.
Пәндер неше түрлі болғандықтан, осы сатыларды орындау, түрліше кездеседі.
Тапсырмадан, яғни оқу ситуациясынан;
Тапсырманы орындаудан;
Орындалған тапсырманы тексеру кезеңінен;
Баға қоюдан.
Біздің әуелгі тапсырманың шартымен танысу дегенді
мұнда оқу ситуациясы деп атайды. Себебі бала үшін тапсырма
Ал соңғы саты – баға бұл өзінше баланың тапсырманы
Жатжазу жазу үшін соған кіріспей тұрып бірнеше сабақтарда жеке
Ал оқу әректінің ендігі бөлшегіне келсек осының өзі тиісті
Берілген сөздің төркінін біліп осыны тап сондай, не ұқсас
Әуелгі сөздің мағнасын одан шыққан сөздің мағнасымен салыстыру керек
Әуелгі сөздің формасын жазылуын не дыбысын одан пайда болған
Тапсырма ретінде берілген сөздегі морфемалардың қандай қызмет атқаратынын тексере
Осы сияқты жеке әрекеттер орындалған соң, солардың қалай орындалғанын
Бұл келтірілген оқу әрекетінің құрамына қарағанда тапсырманы баланың
Ал осындай үлгі арқылы тиісті пәнінің мазмұнын пішіп оқытуға
Бала мектепке барғанша тек ойынмен айналысып журеді. Енді оқу
Рольдік ойындардан басқа неше түрлі тиісті ережелерге сүйенетін ойындармен
2 тарау Оқушыларды біртұтас тұлға ретінде қалыптастыру мәселелері
Қазіргі жаңару кезеңінде біздің қоғамымыздың ілгерілеу процесінде адам
Мектеп оқушыларының жеке тұлғасын қалыптастыру мәселелері білім мен тәрбие
Оқушылардың жеке бас тұлғалық қасиетін оқушылар ұйымы арқылы тәрбиелеу
Адам еңбекке тікелей араласа отырып, өз елінің байлығын молайтады,
Жеке бастың анықтамасы жөнінде осы кезге дейін ғалымдардың пікір
«Жеке бас » ұғымын талдау барысындаәр автор оның
Адам өмірін ол күйме арбамен салыстырады. Күйме арбаға екі
әрине, Платонның бұл әдемі салыстыруы жеке бас табиғаты мен
Маңызды өндірістік мәселені шешуде табандылық пен қайсарлық құптарлық әрі
Дос жолдастарымен тығыз қарым-қатынасқа ұмтылу бірге ішкілік ішу немесе
Қиял байлығы –аданың творчестволық қызметі үшін бағалы қасиет, алайда,
Тап осы сияқты, айқын көрінген музыкаға қабілеттілік те, дәйекті
Жеке адамның сипаттамасы, әдетте адам өмірде өзінің кейбір олқы
Жеке бастың өзіндік ерекшелігі – оның динамикасында, оның қасиеттерінің
Бірақ бұл құбылмалылыққа тұрақты бір нәрсе бар. Негізгі
Барынша айқын әрі негізгі көзқарасты Б.Г. Ананьев ұстанды, ол
Жеке басты біртұтас бүтін тұрғысында ұғыну
Оның осы ұғымдағы динамикалық қасиетін анықтау /бір нәрсені тілек
Жеке бастың өзгермелілігін, оның қазіргі және перспективалық мүмкіндіктерін баса
Адамның өзін қоршаған адамдарға және өзіне баға беру қатынастарының
Бұл тарауда біз жеке басты зерттеудің осы соңғы жағымен
ғана шектелеміз де, адамның адамгершілік тәрбиелелегенің мәнін құрайтын оның
Психологтар жеке басты біртұтас субъект ретінде, жаңа қоғам құрылысының
Көптеген адамдармен түрліше қарым-қатынасқа түсе отырып, өзінің олармен қатынасының
Осыған ора, бұлардың қасыбірі ақынырақ көрінетін және тұрақтылау қасиетке
2.1 Оқушылардың жеке тұлғасын әлеуметтендіру
Қазіргі кезеңде әлеуметтендіру ұғымы, философиялық, педагогикалық, психологиялық жұмыстарда кеңінен
Жеке тұлғаны әлеументтендіруді екі фазаға бөліп қарастыруға болады:
Әлеументтік бейімделу, яни жеке тұлғаның өмір сүретін ортасындағы әлеументтік
Адамның жан дүниесіне әлеуметтік нормалармен құндылықтарды енгізу үрдісі сыртқы
Филосовтар әлеуметтендіру мәселесін әлеументтік
қатынастарды дамытумен байланыстырса, ал психологтар жеке тұлғаны дамыту тұрғысынан
Р.С. Немов әлеументтендіруді «Жеке тұлғаның қоғамдық тәжірибені үнемі белсенді
И.С. Кон болса, «Әлеументендіру үрдісін жеке тұлғаны қалыптастырумен емес,
Жеке тұлғаны әлеументтендіруді педагогикалық тұрғыдан қарастырған атақты педагог В.А.
Тәрбие - әлеументтік үрдістің бір бөлігі ретінде даму
Баланың жеке тұлғасын әлеументтендіруге бағытталған педагогикалық жұмыстың негізгі мақсаты
Мемлекеттік әлеументтік институттар мен балалар ұйымдарының ара-қатынасы балаларды болашақтағы
Баланың жеке тұлғалық ерекшелігі, қызығушылығы мен қажеттіліктерін есепке ала
Ұйымда балалардың әлеументтік тәжірибені меңгеруі оларды үлкендермен қарым-қатынасымен олардың
Тәжірибе көрсетіп отырғандай, балалар ұйымының өзіндік әлеументтік орны болуы
Ұйымға мүше болған балалардың өз алдына мақсат қоя білуі
Балалар үшін ұйымды құрған үлкендердің тәрбиелік мақсат қоюы
Бірінші аспект туралы сөз қозғағанда ұйымға
балалардың ерікті түрде бірігіп, өз қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін қызықты
Атақты психолог Л.С. Выготский: «Балалар мен жасөспірімдердің көбінесе мақсатты
Балалар ұйымы ұзақ жылдар бойы жеке тұлғаның үндесіп дамуы
дамыған экономикалық қатынастарға
демократиялық мәдениет негізінде саяси қатынастарға
рухани ортаға қатынасына дайындау.
Мұның бәрі ұйым жұмысында балалар түсінігіне сай келуі
тиіс. Тәрбие мақсатын жүзеге асыруда әлеументтік жұмыстарды біліп, орындап
саяси, экономикалық, рухани салада әлеументтік іскерлігін жетілдіру
әлеументтік жұмыстарда орындауға ынталы болуы
жеке тұлғаның қызығушылығын қанағаттандыруда шығармашылық қабілетін ашуға жағдай жасау
ұйымда балалардың танымын қолдап, өзін-өзі тәрбиелеуге мүмкіндік беру
Ұйымда жеке тұлғаны әлеументтендіру негізі мен оған қойылатын талаптарды
Балалар өмірі мен іс-әрекетін жалпы адамзаттық әлеументтік құндылықтармен
балалардың ойлау мен мәдениетін дамыту
басқа дамдарды құрметтеу, олардың кәсібіне, еңбегінің нәтижесіне, қоғамдық өндірісте
балалар жалпы адамзаттық құндылықтарды жүзеге асыру мақсатында әлеументтік тәжірибені
Ұйымда балалардың өз бетінше даму негізі:
жеке өз бетінше дамуының мақсаты мен маңызын мойындау
әрбір балада өзіндік «Менін» сезінуі
олардың айналысатын жұмысының болашағының болуы
аралық, ақырғы нәтижелерді көре білуі
қандай да болмасын жұмысқа балалардың ерікті түрде қатынасуы
мақсаты түсінікті, шамаға лайық болуы
балалардың дамуындағы жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу.
Әлеументтік маңызды жұмыстарға балаларды тарту негізі:
балалар тартылған әлеументтік қатынастар деңгейі олардың жас, жеке ерекшеліктері
белгілі бір жұмыстарға тартуға мүмкіндіктер туғызу, жұмыстың түрі мен
балалардың күнделікті практикалық жұмыста әлеументтік ортамен байланысын қамтамасыз ету
дүниеге көзқарасы, діни сенімі, басқа қоғамдық саяси ұйымдар мен
ұйымда іс -әрекеттің бір түрінен екніші түріне ауысып отыруға
балалардың өзін-өзі басқару мен педагогикалық басқару арасындағы өзара байланыс
әлеументтік тәжірбиенің берілуі, оларды балалардың меңгеруін отбасымен ұжымда балалар
іс-әрекетті таңдауды, мақсатқа жету әдістері мен құралдарын ұсыну
балалар қызығушылығын жүзеге асыруға жағдай жасау.
Қоғамдық өмірдің барлық саласында, әсіресе, мектептік
білім беру шеңберіндегі әлеументтік өзгерулер жағдайында кәсіптік-педагогикалық қызметтің айрықша
Оқушының әлеументтік бағытын, тұлғалық қасиеттерін, талап-тілектерін, ой-таным табалдырығын, іс
Білімділік – тәрбиелік кеңістікте жаңаша ойлау, шығармашылық әуелетін, ашу,
Бізге мәлімі осы сияқты деректерге көбіне көп мән берілмей
Тоқсандық жылдық оқу-үлгерімінің озық та жоғары болуы қай шәкірт
Жалпы алғашқы ұстазға деген ерекше ықыластың қалыптасуы да бала
3-ші сынып оқушысына берілген «Қай асты ұнатасың?» -
2.2 Оқушы тұлғасын дамытудағы әрекет түрлері және тұлғаны
Адам қоғам өмірінің дамуына байланысты үнемі қозғалыста, әрекетте болады.
ол табиғаттың және қоғамдық өмірдің қол жеткен жетістіктерімен танысады.
бұл күрделі әрекет адамның өзінің кім екенін түсінуіне көмектеседі
адам субъект ретінде, қоғамдық күш, қайраткер ретінде көрінеді.
Сонымен, философиялық тұрғыдан алғанда әрекеттің
негізгі мәні адамның өзін-өзі және қоршаған ортаны тануға бағытталғандығында
Тұлғаның даму мәселесін теориялық талдау педагогтар үшін де маңызды.
Жеке тұлға белгілі бір әрекеттер нәтижесінде қалыптасады. Ол тәрбиенің
Әрекет белгілі бір жүйе ретінде өзіне тән қасиеттерімен, даму
мақсаттылық – адам әрекетін жан-жануарлардың өмір жағдайын бейімделуіне байланысты
адам әрекетінің қоршаған ортаны өзгертуі. Егер жануар қоршаған ортаға
әрекеттің материалдық негізін бейнелейтін нысаналылығы оның қоршаған ортамен байланысы,
адам әрекетінің түсінілік, түйсіктеліп мағыналы орындалуы.
Адам әрекетінің өзгешілігін бұлқасиеттер жеке-жеке түрде
емес, өзара байланыста ғана анықтайды. Осы тұрғыдан алғанда әрекеттің
әрекеттің әр бір түрінің пайда болу, қалыптасу және даму
әрекеттің құрылымдық бөлшектері айнала отырып, өздерінің қызметтерін өзегртуі мүмкін.
әрекеттің түрлері бір –бірімен тыыз байланыста
әрекет әуелі қарым-қатынас және тәжірибе алмасу нәтижесінде адамдар арасында
балалықтың әрбір кезеңіне өзінің жетекші әрекеті сәйкес келеді,ол баланың
Қазірг таңда әрекеттің түрлері туралы психологиялық және
педагогикалық көзқараста қарама-қарсы пікірлер көп. Біреулер әрекет түрі адамның
Оқу әрекеті - оқушы мен мұғалімнің өзара
Баланың оқу әрекеті мазмұнына мыналар кіреді: ғылыми ұғымдар мен
Т.Сабыров өз еңбегінде оқу-әрекетінің келесі құрылымын көрсетеді:
оқу міндеттері немесе тапсырмалары
оқу әрекеттері баланың қолданатын нақтылы тәжірибелік және ой тәсіл
бақылау, оқушылардың өзін өзі қадағалап, тексеріп отыруы
бағалау, мұғалімнің және оқушының өзіне-өзі берген бағасы
Осындай күрделі оқу әрекетіне байланысты
оқушылардың ойлау қабілеті қалыптасады. Олардың дамуына, ең алдымен, оқыту
Ғалымдар оқу әрекетінің мақсат міндеттерін,
құрылымын, оның өзіне тән белгілерін де сипаттаған. Г.Щукинаның
Демек оқушының оқу танымдық әрекет үстінде ұстанымы өзгеріп отырады.
Оқу үрдісіндегі таным әрекеті оқу үйрену арқылы жүзеге асады.
Таным әрекетінің оқушының жалпы дамуы және жеке тұлғасының қалыптсуы
Таным - адам санасында табиғат, қоғам заңдарын бейнелейтін
Таным әрекеті арқасында адам белгілі нәрсені, құбылысты еш жаңалық
Таным әрекеті жеке тұлғаның шығармашылық деңгейін көрсете алады.
Оқушының танымдық белсенділінің қалыптасуы,
жоғары деңгейде дамуы оны шығармашылық әреетке әкеп тірейді.
Психолгиялық-педагогикалық әдебиеттің
шығармашылық әрекеті әрекеттің эмоционалды - ерікті жағымен байланысырылады.
өнімді әрекеттің негізгі сипаттар мыналар:
Өнімді әрекет – педагогикалық үрдіс, яғни оған жүйелілік тән.
Өнімді әрекеттің мақсаты – жеке тұлғаны дамыту, оқу үрдісінде
Өнімді әрекет кәсіптік сипатқа ие, яғни ол реалдық қоршаған
Өнімді әрекеттің әлеуметтік сипаты оның қоғам үшін маңыздылығында, пайдалылығында.
Өнімді әреетті жүзеге асыруда педагогтың ролі өте үлкен.
Өнім әрекет мақсаты - оқушылардың оқу үрдісінде
мүмкіндіктерін көрсетуіне жағдай жасау. Оған қол жеткізу үшін өнімдік
Қазіргі ұрпақ тәрбиесіндегі басты мәселе – тұлғаны рухани дамыту.
Рухани дамыған тұлғаның көрсеткіштері басқаларға жанашырлық білдіру, өзге адамға
Гуманитарлық танымға бағытталған тәрбиеде баланың жас ерекшелігіне, оның рухани
Рухтың ұясы - жүрек. Ақыл жүрекпен нұрланса, рахымды
Қазіргі таңда мектеп оқушыларын тәрбиелеу мәселесінде адамның ішкі жан
2.3 Жеке тұлғаның үлгісі
Қазіргі қазақ халқының рухани жағынан қайта түлеу кезеңінде ұлттық
Оқушылардың азды-көпті көрген, үйренген, көңілге түйген әдет-ғұрыптары мен мінез
Зерттеу жұмыстарының материалдарына сүйене отырып, мектеп оқушылары, ата-аналар және
Бала оқытып, тәрбиелеумен айналысатын барша педагог қауымының басты міндеті
«Мен істеймін» деу арқылы өзінің көңілі ауған адамдарға ұқсауға
«Мен үшін керек» деп талаптану арқылы өз іс-әрекетін бағалай
«Мен істей аламын» деу арқылы өз іс-әрекетіне сенімділікпен қарау,
Ұсынылып отырған тұжырым үлгісін басшылыққа алған
жағдайда, мұғалімнің басты педагогикалық міндеті орындалып, оқушылардың дарындылыққа еліктеу,
Жоғарыдағы үлгіде көрсетілгендей, әр жеке тұлғаның «Мен» деген көзқарасын
Үлгіні жүзеге асырғанда бір мектептің өзінде әртүрлі педагогикалық тәсіл,
Қорытынды
Қазіргі әлеументтік-эконмикалық жағдайда кәсіби жетістікке жалпы және арнайы қабілеттелік,
Мектеп ұжымының, әрбір мұғалімнің күнделікті ізденісі арқылы, барлық жаңалықтар
Сондықтан да қазіргі қоғамда әр мұғалім өз іс-әрекетінде қажетті
әрбір өсіп келе жатқан ұрпаққа тәлім тәрбие беру, олардың
Сондықтан да, оқушылардың ой-өрісін , ұлттық мәдениетін, ұлттық рух
Білім берудегі ізгілік адамдардың тұлға ретінде дамуына бағытталған әрбір
Пайдаланылған әдебиеттер
А.А. Люблинская. Мұғалімге бастауыш мектеп оқушылардың психологиясы жөнінде. Алматы
М.М. Мұханов. Жас және педагогикалық психология Алматы 1982ж.
Т.Сабыров. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы –Мектеп баспасы.1978ж.
Қ.Жарықбаев. Психология. Алматы –Білім. 1993ж.
Д.Кішібеков. Қазақ менталитетті, кеше, бүгін, ертең. Алматы –Ғылым. 1999ж.
Д.Жамбылов. Тәуелсіздік және саяси сана. Алматы-Жеті жарғы. 1999ж.
Қ.Жүкеш. Ұлттық психологиялық сипаты. Алматы 1993ж.
Ы.Алтынсаринның таңдамалылары, педагогикалық мұралары. Құрастырушы С.Қалиев. Алматы-Рауан 1991ж.
Ш.А. Амонашвили. Как живете дети. Москва 1989ж.
А.Г. Спиркин. Сознание и самосознание. Москва 1972ж.
Ж.Б. Қоянбаев. Р.М. Қоянбаев. Педагогика. Алматы 2000ж.
Қ.Р. орта білімнің дамыту тұжырымдамасы. Алматы Қазақстан 1997ж.
Қ.Р. «Білім мемлекеттік бағдарламасы» /Қазақстан мұғалімі/ 2000ж. №33-34.
Педагогикалық ізденіс. Алматы Рауан 1990ж.
Бастауыш мектеп. 1992ж.
М.И. Махмутов. Мектепте проблемалық оқытуды ұйымдастыру. Алматы -Мектеп1981ж.
И.Ф. Харламов. Педагогика. Высшая школа. Москва 1990ж.
Е.Өтебаев. Қ.Р.мектебі. Қазақстан мектебі №6.1996ж.
Т.Бегалиев. Педагогика. Тараз ТарМУ 1994ж.
Қ.Әбдіғалиев. Осы заманғы педагогикалық технология. Қазақстан мектебі 2001ж.
«Кіші мектеп жасындағы балаларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру»
ПІКІР
Қазіргі уақытта оқытудың технологиясы мен модельдердің түрлі жіктеулері бар.
Жоғарыда аталынған дипломдық жұмыста кіші мектеп жасындағы оқушының субъектілі
Дипломдық жұмыс кіріспеден, 2 тараудан, қорытындыдан, пайдаланылған 20 отандық,
Бірінші тарауда кіші мектеп жасындағы балалардың жеке басының дамуы
Екінші тарауда, оқушыларды біртұтас тұлға ретінде қалыптастыру мәселелеріне тоқталады.
Жеке тұлғаның үлгісін жан жақты ашып көрсетеді.
Дипломдық жұмыс жатық, жеңіл, көпшілік қауымға түсінікті тілмен жазылған.
Дипломдық жұмыс өте жақсы деген баға қоюға болады.
«Кіші мектеп жасындағы балаларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру» тақырыбына
ПІКІР
Дипломдық жұмысты орындаушы өзінің еңбегінде бастауыш сыныптың оқыту процесінде
Дипломдық жұмысы кіріспеден, екі тараудан тұрады.
Кіріспе бөлімінде дипломдық жұмыс иегері білім беру жүйелеріндегі қазіргі
Бірінші тарауда, бітіруші арнайы әдебиеттермен қатар психологиялық, педагогикалық, әдебиеттерге
Екінші тарауда, оқушылардың жеке тұлғасын қалыптастыру мәселелері және әрекет
Дипломдық жұмыс ғылыми жұмыстарды орындау талабына сәйкес келеді және
Жеке тұлғаның қалыптасу үлгісі
47
Еліктеу
Орын табу
Бағыну
Төзім
Түйсік
Талаптану
Біз
/Қоғам/
Істей аламын
Үшін
МЕН
Істеймін