Білім берудің күтілетін нәтижелерін бағалау жүйесі

Скачать


МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 3
I БӨЛІМ. БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ 12 ЖЫЛДЫҚҚА ӨТУ
1.1. 12 жылдық білім беру мақсаты 5
1.2. Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы орта білім
1.3. 12 жылдык білім берудін максаты мен күтілетін
II БӨЛІМ. АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНДА 12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ
2.1. Білім беру жүйесінің жай-күйін талдау 18
2.2. Алматы қаласында 12 жылдық білім беру эксперименті
2.3. Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстың нәтижесі 24
ҚОРЫТЫНДЫ 26
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 29
ҚОСЫМША 30
КІРІСПЕ
Курстық жұмыстың өзектілігі: Ертеңгі күннің бүгінгі күннен асып
ХХІ ғасырда еліміздің болашағын алға қарай жетелеуші ұрпаққа
ХХI ғасыр мектебінің маңызды мақсаты балаларды оқытудың барысында
Сондықтан, көздеген мақсатымызға жету үшін 12 жылдық білім
Баланың жеке басын жан - жақты дамыту мен
Мектепке жаңадан келген бала даралық сапаларымен таныла отырып,
Халыққа білім беру мекемелерінде жұмыс істейтін тәжірибелі психологтар
Қоғамымыздың әлеуметтік – экономикалық және саяси құрылымының түпкілікті
Курстық жұмыстың мақсаты: 12 жылдық білім беру жүйесін
Зерттеу пәні: мектепке дайындық компоненттері.
Зерттеу болжамы: 12 жылдық мектепке бастауыш сынып оқушыларын
Курстық жұмыстың міндеттері:
- білім беру жүйесіндегі 12 жылдыққа өту мәслелесінің
- алматы қаласында 12 жылдық білім беру экспериментінің
Экспериментальды жұмысымызды жүзеге асыру барысында зерттемелік алаң №
Курстық жұмыс кіріспеден, II бөлімнен, түйін, қорытынды, тәжірибелік
I БӨЛІМ. БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ 12 ЖЫЛДЫҚҚА ӨТУ
1.1. 12 жылдық білім беру мақсаты
12 жылдық білім беру үрдісіне көшу қажеттігін айқындап
2008 оқу жылынан бастап 12 жылдық білім беруге
Бұл тұжырымдама Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына; «Қазақстан
Біздің еліміздегі қалыптасқан білім жүйесі академиялы, түбегейлі деп
12 жылдық мектептің басты ерекшелігі – баланың жан-жақты
Бүгінгі күні әлемде жалпы білім берудің 12-жылдық мектепке
12 жылдық білім берудің негізі адамның жеке тұлғалық
12 жылдық білім 3 сатыдан тұрады. Бірінші –
12 жылдық білім беру жүйесіне көшу-қоғамдағы елеулі өзгерістер
12 жылдық оқытудағы басты мақсаты
- қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге
- өзін-өзі дамытуға;
- өз ойын еркін айта білуге;
- өз қалауымен қоғам талабына сай өзін көрсете
- жоғары білімді шығармашыл дамыған тұлғаны қалыптастыру. [4;
Қазіргі ғылым мен техниканың қарыштап дамыған кезінде оқу-білімнің,
Жас ұрпаққа білім беруде, оларды болашақ еліміздің тұтқасы
Білім беруді жаңарту –үнемі алға қарай ұмтылу мен
Баланы айналаны өз бетімен танып білуге деген табиғи
Бала оқытуда зерттеу тәсілін қолданудың қажеттілігі бала болмысының
Оқытудың іске асыру тәсілдерінің бірі-жобалар әдісі, өзінің дидактикалық
12 жылдық білім беру технологияларының ерекшелік жағы ол
Сурет 1 – Балалардың психологиялық дайындық компоненттері
Қазіргі кездегі баланың интеллектісіне, дербес ойлауын дамытуға бағытталған,
Баланың жеке тұлғасының даму мәселесін шешу,оқытудың тиімділігін арттыру,
Интеллектуалдық дайындық – баланың мектепке интеллектуалды дайындық компоненті
- Дифференциалдық қабылдау;
- Аналитикалық ойлау;
- Болымсызға рационалды жақындау (фантазия рөлі);
- Есте сақтау;
- Білімге қызығушылық;
- Ести отырып сөйлеу және түсіну,әр түрлі символдарды
- Қол қимылдарының,көру,қимыл кординацияларының дамуы.
Атақты психолгтардың айтуы бойынша «Бала ойын үстінде қандай
Оқу процесінде ойын технологиясы ерекше орын алады. Ойын
Дамыта оқыту технологиясы – шығармашылық ойлауға, сапалы дамуға,
Бұл технологияның ерекшелігі: оқығанын пікірсайысқа салу, сабақ құрылымының
Бұл технологияның бір ерекшелігі «жақсы», «жаман» оқушылар деп
Коммуникативті оқыту технологиясы – сабақта диалогтық және монологтық
Жоғарыда көрсетілген барлық технологияларды орынды, шеберлікпен қолдана білсе,
Жеке тұлғаға бағытталған сабақ дегеніміз – оқушыға деген
Сурет 2 – Жеке тұлғалық факторлар
12 жылдық білім беру жағдайында мұғалім осы компоненттерге
Сурет 3 – Бастауыш сатыны бітірген жеке тұлға
Балаларды сүйетін, өз пәнін жетік меңгерген,психология,педагогиканы терең меңгерген
1.2. Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы орта білім
Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы орта білім беру
Бұл Тұжырымдама Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Занына; "Казақстан
Жоғары динамикалы, жаһандану дәуірінде өмір сүру үрдісін, ойлау
Қазақстан қоғамындағы мұндай жағдайда өзекті мәселелердің бірі -
Осыған байланысты жеке тұлғаға қойылатын мынадай талаптар алдыңғы
Қазақстандық жалпы орта білім мазмүны оқушының өмірдегі құзыреттілігі
Мектеп бітірушінің әлеуметтік және қоғамдық өмірдегі тұрақты өзгерістерді
Оқушыны тұлғалык дамыту міндеттерін іске асырудағы, оның психикалық
Тұжырымдаманың мақсаты - 12 жылдық мектеп жағдайында Қазакстан
Тұжырымдаманың міңдеттері:
- 12 жылдық мектептегі білім беру максатын, міндеттерін,
- 12 жылдық білім беруге көшудің қаржылык-экономикалық негіздемесін
- Тұжырымдаманың күтілетін нәтижелерін анықтау.
Тұжырымдама төмендегі бөлімдерден тұрады:
- Әлемдік үрдістер мен отандык тәжірибеге сүйене отырып,
- 12 жылдық жалпы орта білім берудің мақсаты
- Жалпы орта білім беру құрылымы.
- Білім беру мазмүнын жаңартудың негізгі бағыттары.
- Білім беру процесін үйымдастырудың ерекшеліктері.
- Педагогикалық кадрлар.
- Білім берудің күтілетін нәтижелерін бағалау жүйесі.
- Жалпы орта білім беру жүйесін басқару.
- 12 жылдық жалпы білім беру тұжырымдамасын іске
Әлемдік және отандық тәжірибеге сүйене отырып, 12 жылдық
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі
- қоғам дамуынын карқындылығы;
- постиндустриалдық, ақпараттық қоғамға көшу, мәдениаралық өзара қатынас
- халықаралык ынтымақтастык, нәтижесінде шешілуі мүмкін ғаламдық проблемалардың
- қоғамның демократиялануы;
- экономиканың қарқынды дамуы, бәсекелестіктің өсуі;
- адам капиталы мәнінің артуы. [8; 47]
Осыған сәйкес дамыған елдердің білім беру жүйесінде білім
Оқытудын дәстүрлі өнімсіз стилін ығыстыру және оқушылардың танымдық
Қазақстандық жалпы орта білім беретін мектеп сонғы жылдары
Олардың ішінде мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарттарының әзірленуі
Бірақ қол жеткен жетістіктер адам капиталының дамуы мен
Қазақстанның білім беру жүйесінің даму деңгейіне кері ыкпал
- Орта білім беру жүйесінде диагностикалық мақсаттылыктың болмауы.
- Білім берудің жеке тұлғаның дамуына емес, формальды
- Оқу жетістіктерін бағалауда оқушыны қызықтырмайтын, шынайылықты қамта-масыз
- Жасөспірімдердің тұлғалық, азаматтық және адамгершілік касиеттерінің жеткілікті
Қазақстан қоғамының қазіргі геосаяси, экономикалық және әлеуметтік жағдайы,
Қазіргі кезеңде 12 жылдық мектепке есептелген белгілі бір
Еуропа кеңесінің (1992 ж.) Декларациясына сәйкес 12 жылдық
Олардын ішінде дамыған еддерден: АКШ., Жапония, Германия, Франция
Қазақстанның 12 жылдық. білім беруге көшуі білім берудің
1.3. 12 жылдык білім берудін максаты мен күтілетін
12 жылдық білім берудің басты максаты: Өзінің және
Білім берудің күтілетін нәтижелері белгіленген мақсатқа сәйкес мектеп
Құндылықты-бағдарлы құзыреттілік - оқушының қоршаған ортаны бірдей қабылдайтын
Мәдениеттанымдық құзыреттілік - жалпы адамзаттық мәдениет жетістіктері негізіндегі
Оку-танымдык құзыреттілік - окушының зерттеу әрекеті мен езіндік
Коммуникативті құзыреттілік - адамдармен өзара әрекет пен қарым-қатынас
Ақпараттык-технологиялык құзыреттілік - бағдарлай білу, өз бетінше іздей
Әлеуметтік-еңбек қузыреттілік отбасылық, еңбек, экономикалық, саяси, қоғамдық қатынастар
Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзыреттілік. Бұл құзырет отбасылық, енбек,
12 жылдық жалпы орта бідім берудің құрылымдық-мазмүндық моделі
- жеке түлғаның жас кезендерінің ескерілуі;
- күтілетін нәтижелердің жетістіктеріне бағыттылығы;
- окытудың сабақтастығы;
- әрбір окыту сатысының даралығы.
12 жыддық білім беру жағдайында мектепке дейінгі тәрбие
1-саты:
- Жалпы орта білім беру (1-4-сыныптар)
- Оқуды бастау жасы - 6 жас
- Оқыту ұзақтыгы - 4 жыл
1-сатыдағы негізгі бағдар - окушының өзін-езі таныту мүмкіндігі
Баланың тұлғалык қалыптасуын, оның қабілеттерінің түтастай дамуын қамтамасыз
2-саты:
- Жалпы орта білім беру (5-10-сыныптар)
- Оқыту ұзақтыгы - 6 жыл
2-сатының негізгі бағдары - негізгі жалпы білім алуға
Негізгі мектеп оқытуды бейіндік мектепте немесе кәсіптік бастауыш
Бүл сатыныд ерекшелігі оқушының мектептегі үшінші сатыдағы бейіндік
3-саты:
- Жалпы орта білім беру (11-12 сыныптар)
- Оқыту узақтыгы - 2 жыл
Үшінші сатының бағдары - жалпы орта білім берудің
Бейіндік окыту жаратылыстану-математикалық, әлеуметтік-гуманитарлық және технологиялық бағыттар бойынша
Бейіндеу (профилизация) нысандары мектептің педагогикалық әлеуетін, білімдік инфрақұрылымының
Бейіндік оқытуды іске асыру жалпы білім беретін мектептерде,
Материалдык-техникалық жағдайын, кадрлық әлеуеті мен оку-әдістемелік камтамасыз етуді
- Бір бейінді мектеп -бір бейінді оқытуды іске
- Көп бейінді мектеп - бірнеше бейінді оқытуды
- Жалпы білім беретін мектептердегі, гимназиялардағы, лицейлердегі, дарынды
- Өңірлік ресурстық орталық - материалдық және кадрлық
- Сырттай оқытатын және кешкі мектептер еліміздің ЖОО,
Ауылдық жер жағдайында шалғай ауылдан келетін оқушылардың тұруына
- ауыл оқушыларына арналған бейіндік окытудың барлык түрі
- интернат типіндегі пансионат - шағын комплектілі ауыл
Білім беру мазмұнын жанартудың негізгі бағыттары мыналар:
- білім беру мазмұнын коғамның казіргі әлеуметтік-экономикалық сұранысына
- білім беру мазмұнын ізгілендіруді, онын вариативтілігін камтамасыз
- өз бетімен білім алуға, оны практикада колдана
- танымдық уәждемелерін қалыптастыруға бағытталған білім беру мазмұнын
- білім беру мазмұның оқушының ғылыми тәсілмен тануына,
- білім мазмүнын ұлттық мәдениетті құрметтеуге, өзге мәдени
Отандық және халықаралык мектептердің орта білім беру мазмұнын
Білім беру саласынын мазмүны Мемлекеттік базистік оқу жоспарында
Білім мазмүнына инварианттық компонент (өзінің мазмүны мен жүйесі
Білім беру моделіндегі нәтижеге бағдарланған оқу жетістіктерін бағалау
Мектептегі оқытудың нәтижелері - әрбір окушының окудағы күтілетін
Күтілетін нәтижеге жетуді бағалау жүйесін жетілдіру бағалаудың екі
- білім берудің жалпыға міндетті стандартын игеру денгейі
- оқушының жеке тұлғалық жетістіктері (ішкі нәтижелер).
- Оқытудан күтілетін нәтижелер, игерген дағдылар, қалыптаскан құзыреттер
- жалпы білім беру дайындығы деңгейінін талаптарына сәйкес
- білім беру салалары бойынша жалпы орта білім
- мектептің әрбір сатысында аралық мемлекеттік бакылау жүргізумен;
- оқытудын 10, 12 жылын аяктаған соң біртұтас
- ұлтгық масштабта мониторингті зерттеулер жүргізумен.
Әр оқушының мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының оку нәтижелеріне
- күтілетін оқыту нәтижелерін сипаттайтын өлшеуіштерді тандау;
- оқушының әрекет нәтижелерін сандық және сапалық көрсеткіштерімен
- тестілік тапсырмалар, портфолио, бақылау жұмыстары, ауызша жауаптар,
Сонымен, 12 жылдық оқытуға көшу шығармашыл, зерттеуші тұлға
II БӨЛІМ. АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНДА 12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ
2.1. Білім беру жүйесінің жай-күйін талдау
Қазақстан Республикасын әлемдік қоғамдастық нарықтық экономикалы мемлекет ретінде
Осы орайда, қоғамдық даму деңгейінің, елдің экономикалық қуаты
Қоғамдық қатынастар жүйесіндегі өзгерістер білім беруге, одан ұтқырлықты,
Жедел өзгеріп тұратын әлем және ақпарат легінің ұлғаюы
Оқитындар қазақстандық білім беру жүйесі бағыт
Қазақстандық білім беру жүйесі оның әлемдік білім
Білім беру мазмұны фактологиялық күйінде қалып отыр және
Өңірлік деңгейде білім беруді басқарудың біріздендірілген жүйесінің болмауы,
Жалпы білім беретін мектептегі реформалардың шетелдік тәжірибесі оқытудың
Қазақстанның жалпы орта білім беретін мектептер санының көбеюімен
Кесте 1 - Мектептердің өсу және көбею демографиялық
Оқу жылы Мектептер саны Оқитындар контингенті
2007/2008 8109 3043,3
2008/2009 8171 3019,5
2009/2010 8164 3095,6
2010/2011 8260 3026,2
Республикада 4272 жалпы білім беретін шағын жинақталған мектеп
Мектептердің тұрғын жерден алыс орналасуына байланысты 37 мың
Қазіргі таңда 3687 (44,6%) қазақ тілінде оқытатын, 2069
Республиканың жалпы білім беретін мектептерінде 270 мыңнан астам
Жалпы білім беретін мектептердің оқу процесіне оқушы-жетім балалар,
«Білім» мемлекеттік бағдарламасын іске асыру нәтижесінде психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың
Республикада 614 интернат мекемелері жұмыс істейді, оларда мемлекет
5 отбасы үлгісіндегі балалар ауылы және 17 жасөспірімдер
2007 жылдан бастап мектептен тыс ұйымдардың саны 25
Кесте 2 - Мектептердегі тыс ұйымдардың саны
Оқу жылы Мектептен тыс ұйымдардың саны Контингент
2007/2008 568 219126
2008/2009 598 251684
2009/2010 617 266547
2010/2011 629 291545
Сонымен қатар жалпы орта білім беруде өз шешімін
Ескіргендерді пайдалану және қазіргі заманғы оқу жиһаздары мен
Республиканың әрбір үшінші мектебінде пән кабинеттері: химия, физика,
256 мектеп авариялық жағдайда тұр. 2 мыңнан
Пәндік көзқарасқа негізделген мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
Кешенді тестілеудің нәтижелері талапкерлердің білім деңгейлерінің жоғары еместігін
Қанағаттанарлық емес баға алғандар үлесі 5 жыл бойы
120 мыңнан астам мүмкіндігі шектеулі балалардың үштен бір
Мүмкіндіктері шектеулі балаларды орталықтандырылған есепке алу жүйесі жоқ.
Педагог мамандықтары бойынша базалық даярлықты оқитындар контингенті 167
Педагогтерді даярлауға арналған мемлекеттік білім беру тапсырысы: 2008
Қайта даярлау және біліктілігін арттырудан өткен мұғалімдердің саны
Бейіндік сыныпта оқытуды, 2 сыныптан бастап шетел тілдерін,
Орта білім беру жүйесін ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес
Сонымен қатар, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі
Қазақстанда бір компьютерге жалпы білім беретін мектептердегі 54
Сонымен қазіргі таңда Интернет желісіне қосылуға Қазақстан мектептерінің
2.2. Алматы қаласында 12 жылдық білім беру эксперименті
«12 жылдық білім беру экспериментінің басталуы жөнінде» ҚР
Мақсаты: Нәтижеге бағытталған, білім беру формасын ұйымдастыруды сынақтан
Эксперимент объектісі: жалпы білім беретін орта мектебіндегі бастауыш
Эксперимент базасы мен контингенті: 2010-2011 оқу жылында Алматы
Тәжірибе-эксперименттік жұмиысына мектеп басшылары, педагогикалық қызметкерлер, психологтар, медицина
Экспериментке барлығы 114 педагог қызметкерлер тартылған, соның ішінде
Диаграмма 1 - Экспериментатор мұғалімдерінің сапалық құрамы
12 жылдық білім беру проблемалары бойынша 2010-2011 оқу
Экспериментте 22 класс-комплектісі бар, олардың 7 (32%) қазақ
Диаграмма 2 - Экпериментке қатысушы сыныптар мен оқушылар
Педагогтардың оқыту қызметінің негізі болып жеке тұлғаға бағытталған
Кесте 1 - 2010-2011 оқу жылының соңында эксперименттік
Сынып №18 №7 №9 №44 Барлығы Үлгерім
4 кл 73% 76% 71% 68% 72 %
5 кл 82% 83% 77% 75% 79,25% 100%
6 кл 73% 71% 53,5% 67% 66,13% 100%
7 кл 64% 66% 55 % - 61,67%
БАРЛЫҒЫ
73% 74% 64,13% 70% 69,77% 100%
Эксперимент жағдайындағы жұмыстың жүргізілуі:
- эксперимент жағдайындағы жұмыстың жүргізілуі экспериментатор мұғалімдердің зерттеушілік
- бастауыш сыныптан ортаңғы буынға оқушылар
- экспериментке қатысушы оқушылардың дамуы бірқалыпты және позитивті;
- оқушылардың ауытқушылық байқалмайды;
- экспериментатор мұғалімдердің жаңа технологияны тиімді пайдалануы оқушылардың
- экспериментке қатысу, белсенді ізденіс жұмыстары – мұғалімдердің
2.3. Тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстың нәтижесі
Эксперименттердің барлық категорияларын қамтитын, педагогикалық тиімділігі мен әлеуметтік
Диагностикалық қызметтің міндетіне:
- Оқушылардың әдеті мен білігінің қалыптасуын, білімділік деңгейі
- Оқу-тәрбие үрдісіндегі балалардың психологиялық-физиологиялық даму ерекшеліктерін анықталды;
- Экспериментте ата-аналардың қатысу деңгейі анықталды;
- Білім мазмұнын жетілдіру мақсатында эксперименталдық мектептердегі психологиялық-педагогикалық
- 12 жылдық білім беру мазмұнын жетілдіру талаптарына
- Қойылған мақсатқа жету үшін қолданылатын құралдарды
Эксперименттің тиімділігін арттыру бағамының бірі - оқушылардың денсаулығын
Эксперимент және бақылау сыныптарындағы балалардың мектепке бейімделуі себебінен
Мектептерде жалпыға бірдей міндетті орта білім қорынан барлық
2010-2011 оқу жылында тәжірибе алаңындағы 4-сыныптар «Атамұра», «Алматыкітап»
Алматы қаласы бойынша эксперименттік оқу бағдарламалары мен оқулықтарын
2011 жылы орталықтың қызметкерлері мен педагог-экспериментаторлардың құзіреттіліктерін жетілдіру
12 жылдық мектептің негізгі сатысындағы экспериментті өткізудің әдістемелік
2011 жылдың 6-8 қаңтар аралығында Алматы қаласында 12
2011 жылдың 20-22 мамыры 12 жылдық оқытуға көшу
Мұғалім-экспериментаторлардың педагогикалық басылым беттеріне озық іс-тәжірибелері жарияланып Алматы
Республикалық педагогикалық басылымға 12 мұғалім-экспериментаторлардың, «Жайық ұстазы» ақпараттық,
ҚОРЫТЫНДЫ
Курстық жұмыстың қорытындылары:
1. 12 жылдық оқытуға көшу шығармашыл, зерттеуші тұлға
2. Осыған сәйкес 12 жылдық эксперимент Алматы қаласының
- 12 жылдық білім беру мазмұны мен құрылымын
- Білім беру үрдісін ұйымдастырудың жаңа нысандарын, жаңа
- Педагогикалық технологиялар мен оқытудың зерттеу әдістерінің, денсаулық
- Білім берудің әлемдік озық тәжірибелерге сүйеніп әзірленген
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы
3. Құзыреттілік-оқушы әрекет тәсілдерін жан-жақты игеруінен көрінетін білім
Проблеманың шешімін табу құзыреттілігі анықталды:
-түрлі жағдаяттағы проблемены анықтауға, жауапты шешім қабылдауға, өз
-өз әрекетіне мақсат қоя білуге, жүзеге асыруға қажетті
-өзіндік тұжырым жасауға, өзіндік бағалауға, өз әрекетін бағалауға
Ақпараттық құзыреттілік:
- өз бетімен мақсат қоюға және негіздеуге, осы
- ақпаратты өз бетімен табуға, талдауға, таңдауға, өңдеуге,
Коммуникативтік құзыреттілік:
- өзінің көзқарасын этикет нормаларына сәйкес жеткізуге;
- жалпы нәтижеге қол жеткізу үшін топта қарым-қатынас
- нақты өмірлік жағдаяттарда қазақ немесе басқа тілде
Жеке тұлғаның құзыреттіліктерін дамыту мен қалыптастырудағы нысандар мен
Бастапқы оқыту жүйесін жетілдірудің негізгі бағыты - 12
Қазіргі кезде бастауыш білім беру саласында оқытудың жаңа
4. Кішкентай балалардың бір нәрсені зерттеуге деген талпынысы
«Зерттеу арқылы оқытудың» басты мақсаты-оқушыларда адам мәдениеті дамуының
Зерттеу ісі қазіргі кезде аясы тар мамандандырылған қызмет
Зерттеу мен жобалау баламен жұмыс істеу барысында жобалау
Нәтижесі туралы сөз болғанда мән беретін жағдай, зерттеу
Баланы ізденушілікке баулу, оған зерттеу дағдысы мен білігін
5. Курстық жұмысты талдауда күтілетін нәтиже:
- баланың жаңадан алған білімін шығармашылықпен игеру қабілеті;
- алынған материалды өңдеу және зерттеушілік әдебінің дағдыларын
Егер әр оқушының жеке тұлға ретінде қалыптасуы қажет
Алдымен зерттеу тақырыбын таңдағанда, балаларға қызықты болатынын, сол
Мұғалімнің ғана қолынан келетін нәрсе-ол балалардың өз пәніне
Осыған байланысты баланы зерттеу әрекетіне дайындау, оның зерттеушілік
Бүгінгі баланың әлемде болашағына дұрыс таңдау жасай алатын,
Шығармашылық қабілетті дамытудың құралдары мен түрлі жолдарының арасында
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру
Жексенбаева Ү.Б. «Зерттеушілік оқыту технологиясы» (Бастауыш мектепке). Алматы
Жексенбаева Ү.Б. «Организация научно-исследовательской деятельности школы» . Алматы
Жексенбаева Ү.Б. «Мен зерттеуге үйренемін дәптері». Алматы –
«12 жылдық білім беру» республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-сараптамалық
Т.С. Садықов 12 жылдық білім методологиясы. Алматы –
Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-сараптамалық журнал «12 жылдық білім
Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-сараптамалық журнал «12 жылдық білім
Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-сараптамалық журнал «12 жылдық білім
Республикалық ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-сараптамалық журнал «12 жылдық білім
Әбдікәрімұлы Б. 12 жылдық мектепке өту мәселесінің педагогикалық
Данные Агентства Республики Казахстан по Статистике.
«12 жылдық білім беру экспериментінің басталуы жөнінде» ҚР
«12 жылдық білім беруге көшудегі эксперимент жұмысының басталуы
Альмухамбетов Б.А. Модернизация деятельности методических служб на этапе
Усманов Ә.Ә., Сәрсенбаева М.Б. Педагогика (дәрістер жинағы). Оқу
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.Педагогика, 2010.
ҚОСЫМША 1
Алматы қаласының №7, 9, 18, 44 орта мектептерінің
30
12 жылдық білім беру жағдайында
1 сыныпқа оқушылар қабылдау
2010-2011 оқу
жылы
2006 ж. – 10+1
2007 ж. Мультимедиа 13+1+
Интерактивтік тақта
2008 ж. Интерактивтік тақта, Ю.Корея 20 компьютер
Парта 34 шт. – 300 мың.тг
Доска 3 шт. – 42 мың.тг
Жаратылыстану-математика
-География-биологиялық
- Физика-математикалық
Қоғамдық-гуманитарлық
- Филологиялық
- Тарихи-филологиялық
Мектептің материалдық-техникалық сазасын жаңа реформаға сәйкес жабдықтау
Бағдарлы оқыту
2006-2009 оқу
жылы
2007-2008 оқу
жылы






Скачать


zharar.kz