МАЗМҰНЫ
Кіріспе........................................................................................................................4 - 6
1 тарау. Патриоттық тәрбиенің маңызы.
1.1. Патриоттық тәрбие берудегі өткен тарихымыздың алар
1.2. Патриоттық тәрбие берудің педагогикалық негізі.........................................13-17
1.3. Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру жолдары...................................18-22
2 тарау. Патриоттық тәрбиенің міндеттері
2.1. Оқушылардың мемлекеттік рәміздерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу...23-26
2.2. Тұлғаның патриоттық құндылығын қалыптастыру.......................................27-30
3 тарау. Әдістемелік бөлім...................................................................................31-36
Қорытынды.............................................................................................................37-38
Әдебиеттер тізімі....................................................................................................39-40
Кіріспе
Ерте заманда қазақтың тілінде “патриотизм” деген сөз болмаған.
Патриотизмнің негізгі мағынасы әр азаматтың ұлтын, Отанын сүюден
Қазақтар ежелден басқа халықтардай Отанын, ұлтын сүйген. Батырларымыз
Қазақтың ұлтжандылығы, отансүйгіштігі ежелден қалыптасқан. Оған қазақтың мақал-
“Туған жерге туың тік”.
“Ит тойған жеріне,
Ер туған жеріне”.
“Туған жердей жер болмас,
Туған елдей ел болмас” т.б. болып кете береді.
Мақал-мәтелдердің өзі қазақтың елін, жерін, отанын сүюуінің негізі
Қандай бір халық болмасын отанын, елін, жерін сүймейтіні
Бірақ кешегі кеңес заманында таза ұлттық патриоттық тәрбиені
Біз интернационалдық (ұлтаралық татулық) тәрбиені жоққа шығармаймыз. Қазақстан
Тақырыптың өзектілігі: Қазiргi кезде республикамыздың егемендiгi мен
Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк “Бiлiм” бағдарламасында тәрбие жүйесiн жетiлдiруге
Тақырыптың мақсаты: Қоғамның әлеуметтiк даму жағдайында мектеп
Зерттеудің әдістері: Философтардың, әлеуметтанушылардың, тарихшылардың, психологтардың, педагогтардың
Зерттеудің пәні: Педагогика, психология пәндері
Практикалық жұмыстың маңызы: Ұлттық және жалпыадамзаттық тәрбие ұстанымдарын
Тәжiрибелiк-эксперименттiк жұмыстардың негiзiнде оқушыларға патриоттық тәрбие берудiң
Жұмыстың бағдары: Жоғарыда көрсетілген үлгілер бойынша өтіледі.
Жұмыстың құрылымы: Кіріспеден, негізгі үш тараудан, қорытындыдан, қолданылған
1 тарау. Патриоттық тәрбиенің маңызы.
1.1. Патриоттық тәрбие берудегі өткен тарихымыздың алар орны
Туған халқымыздың өткен тарихына көз жіберсек, отансүйгіштіктің керемет
Кедей халықты бай қылдым,
Аз халықты көп қылдым…
Түркі иелігінен
айырылған халықты
Ата-баба мекеніне орнатты…
– делінген.
Жазбадан патриотизмнің – халықты көбейтіп, байыту үшін еңбек
Туған жерге деген ыстық сезім, атамекенге деген құрмет
Ықылым заманнан бізге жеткен “Қорқыт Ата кітабында” тәлімдік
Әл-Фараби өзінің “Азаматтық саясат”, “Поэзия өнері туралы”, “Бақытқа
Ақын-жыраулар халыққа өнегелі сөздерімен ықпал етіп, оларды іргелі
Жоңғар шапқыншылығы кезіндегі халықтың береке бірлігін, Отанға адалдығын
Бұқар жырау:
Ер жігітке жарасар
Қолына алған найзасы,
Би жігітке жарасар
Халқына тиген пайдасы – деген екен.
Ал Ақтамберді жырау болса:
Жауға шықтым ту байлап,
Шепті бұздым айғайлап.
Дұшпаннан көрген қорлыққа,
Жалынды жүрек қан қайнап
Ел-жұртыңды қорғайлап,
Өлімге жүрміз бас байлап – деген жыр жолдарымен
Қазақтың айбынды ақындарының бірі Махамбет Өтемісұлы қазақ шаруаларын
Өз халқына, ұлтына деген патриоттық сезімді қазақ ағартушылары
Қазақ тарихын зерделеу барысында олардың табиғаты, әлеуметтік жағдайына,
Қазақта ең алғаш қазақ балалары үшін халық мұрасына,
Абай Құнанбаевтың еңбектерін зерделеп қарайтын болсақ, жастарды ерлік
Қарап отырсақ, қай кезде болмасын халық игілігі үшін
Осы тұрғыдан, Қазақстан халқының мұраты: еркін халық болу;
Отансүйгіштік - азаматтық санамен қалыптасатын қасиет. «Азаматтық сана»
М.Қозыбаев “Жауды шаптым ту байлап” атты еңбегінде қазақ
І кезең. Қазақ халқының құрамына кірген тайпалардың Ібір-Сібір
ІІ кезең. Қоқан-Хиуа хандықтарына қарсы ұлт-азаттық қозғалыс. Бұл
ІІІ кезең. Ресейге қосылу кезеңі, бодандыққа қарсы ұлт-азаттық
ІV кезең. Отарлау саясатына қарсы Сырым Датұлы, Исатай
V кезең. Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.
VІ кезең. ХІХ ғ. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс.
VІІ кезең. 1917 жылғы Ақпан және Қазан революциясы.
Міне, осылай 1590-1990 ж.ж. арасындағы Ресей, одан қалды
1.2. Патриоттық тәрбие берудің педагогикалық негізі
Тәрбиенің негізі, оның мақсаты, міндеті, мазмұны, түрі, құрылымы,
Қазақстандық патриоттық тәрбие бүгінгі өмірден оқшауланбайды, қайта жаңа
"Қазақстандық патриотизм" ұғымы біздің тәуелсіздігімізбен қоса туған жаңа
Бұл ұғымның педагогикалық жүгіне келер болсақ, ол болашақ
Патриотизм идеясының дамуы Аристотель, Платон, Цицерон есімдерімен
Цицерон Отанға деген қатынасты патриоттық санадан іздестіреді. “Ең
Патриотизм идеясының дамуына француз материалистерінің , неміс философтарының
Орыс революционер – демократтары да көптеген құнды идеялар
Жүсіп Баласағүни, Қожа Ахмет Яссауи, Әбу Насыр Әл-Фараби,
Асан Қайғы, Шалкиіз, Бұхар жыраулар, Махамбет Өтемісұлы да
Патриоттық сезімді қазақ ағартушылары Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсарин
Отаншылдық сезім – адамға туа біткен қасиет емес.
Егемендік алған бастапқы күндерден-ақ патриотизм ұғымы, оның мазмұны
Бүгінгідей демократиялық бағыт ұстанып отырған қоғамда, балалар мен
Біздің пікірімізше, өсіп келе жатқан жас буындардың
Мектеп оқушыларын патриотизмге тәрбиелеу мәселелерін зерттеген ғалымдардың еңбектерінің
“Қоғамда Қазақстан - біздің Отанымыз, бұл ұғымға
1.3 Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру жолдары
Қазақстандық патриотизм, қазақстандық интернационализммен, яғни қазақстандық отансүйгіштік қазақстандық
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев өзінің “Қазақстанның болашағы-қоғамның идеялық
Президент Н.Ә.Назарбаевтың “Тарих толқынында” деген еңбегінде негізінен түркі
Бүгінгі күні ата-бабалар, одан кейінгі ұрпақтардың салып кеткен
Елдің тәуелсіздігі көп нәрсеге ой салдырады. Мұнда тарихи
Таза біржақты ұлттық тәрбие-ұлтаралық аразға соқтыруы мүмкін. Әсіресе
Қазақстандық патриотизмді еліміздің әрбір азаматтарының санасына сіңіру кезек
Сурет 1 – Қазақстандық патриотизмнің мәні
“Ұлттық тағылым деген ұғым әр халықтың ғасырларға ұласып
Бүгінгі Егеменді Қазақстанның жағдайында патриотизм, ұлтаралық татулық жаңа
1. Қазақстанда 130 – дан астам ұлт өкілдері
2. Қазақстанда тұратын барлық халықтар ұлтына қарамай
3. Бұл әрбір азаматтың тек өзінің конституциялық борышын
4. Қазақстан халықтарын ұлы державалық патриоттық сезімге ұмтылғызу
5. Қазақстан Республикасының азаматының Отанын қорғауға деген оң
6. Қазақстан Республиканың әскери доктринасына сай Қазақстан халқының
Әрбір халықтың тарихи өмірінде қол жеткізген ең құнды
Осы мәселеге байланысты қазақ азаматтарына келетін болсақ, олар
Қазақтың белгілі ақыны Мұхтар Шахановтың “Төрт ана” деген
“Тағдырыңды тамырсыздың індетінен қалқала,
Әр адамда өз анасынан басқа жебеп жебеп жүрер,
Болу керек құдіретті төрт ана:
Туған жері-түп қазығы айбыны,
Туған тілі сатылмайтын байлығы,
Туған дәстүр, салт-санасы тірегі,
Қадымына шуақ шашар үнемі.
Және туған тарихы, еске алуға қаншама
Ауыр әрі қасіретті, болса да,
Төрт анаға өңін жалғай алмаған
Пенделердің басы қайда қалмаған?
Төрт анасын қорғамаған халықтың
Еш қашанда бақ жұлдызы жанбаған.
Қасиетті бұл төрт ана –тағдырыңның тынысы.
Төрт ана үшін болған күрес-күрестердің ұлысы.
Төрт ана тек қазақ ұлтында емес, ол барлық
Сонымен қорыта айтарымыз, қазақстандық патриотизм-бүкіл қазақстандықтарға тән. Себебі
Қазақстандық патриотизмнің негізі-ежелгі ұлттық салт-дәстүр, әдет-ғұрып, аңыз, ертегілер,
Қазақстандық патриотизм мен ұлтаралық татулықтың әдіснамасы Қазақстан Президенті
Қазақстандық патриотизм мен ұлтаралық татулықтыққа тәрбиелеудің жолдары мен
2 тарау. Патриоттық тәрбиенің міндеттері
2.1. Оқушылардың мемлекеттік рәміздерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу
Ұрпақ тәрбиесі қашаннан өз мәнін биік ұстайды. Сондықтан
Патриоттық тәрбие берудің басты бағыты- Қазақстан Республикасының жаңа
Мектепте оқушыларға патриоттық тәрбие берудің негізгі міндеттері төмендегілер
Қазақстан Республикасының Коституциясын, мемлекеттік рәміздерін (Елтаңба, Әнұран, Туы)
Жас ұрпақты қазақстандық патриотизм мен интернационализм рухында тәрбиелеу;
Адамгершілікке, имандылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, туған жерге, Отанға деген
Оқушылар бойында мінез- құлықтың белгілі бір сипаттарын қалыптастыру
Мемлекетіміздің ұлттық тілін, мәдениетін, салт- дәстүрін білу;
Өз өлкесінің мәдени құндылықтарын, тарихын, оның дамуына үлес
Мектепте өз өлкесінің (облыс, аудан, ауыл , мектеп)
Оқушылар арасында мемлекет пен заңдарға зор құрметпен қарау
Мемлекет пен құқық жайлы білімдерді меңгерту.
Құқық білімінің алғашқы негіздеріне сай мектеп Жарғысына, оқушылардың
Құқықтық жаппай оқуды оқу – тәрбие үрдісіне енгізу;
Оқушылардың мінез- құлықтарымен жүріс – тұрыстарын заң талабына
Азаматтық белсенділігін қалыптастырып, заңды және тәртіпті бұзушылыққа қарсы
Оқушылардың өзін- өзі тәрбилеуіне басшылық жасау .
Әр мектепте оқушыларға азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті арттыраттыратын,
Сонымен қатар оқушылармен тәуелсіз еліміздің жаңа Конституциясы мен
Оқушыларға патриоттық тәрбие берудің бастапқы қадамы — ол
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының негізі- шаңырақ. Шаңырақ- мемлекеттің
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы — Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны — Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Қазақстан Республикасындағы білім беру мекемелерінің 2006- 2011 жылдарға
К.Д.Ушинский айтқандай, «Тәрбие дәрменсіз болмауы үшін ол халықтық
2.2. Тұлғаның патриоттық құндылығын қалыптастыру
Тұлғаның бойындағы патриоттық құндылықты айқындауда жоғарыда патриотизмге
Тұлғаның бойындағы патриоттық құндылықтарды қалыптастырудың негізгі көзі –
Біз, “Қазақстандық патриотизм“, “ұлттық патриотизм“, “патриоттық құндылық“,
Тәрбиенің заңдылықтарына сүйене отырып, оқушыларға патриоттық тәрбие беру
3 тарау. Әдістемелік бөлім.
Тәрбие сағаттары
Тақырыбы: «Менің Қазақстаным - менің болашағым»
Мақсаты: Оқушылардың Қазақстан туралы білімдерін кеңейту. Отанын сүюге,
Көрнекілігі: Қазақ елі рәміздерінің суреттері. Плакатқа жазылған
Тәрбие сағатының барысы
Қанатты сөз:
Туған жер – алтын бесік.
Отан! Отан! Бәрінен биік екен. Мен сені мәңгілікке
М. Мақатаев
Әнұран орындалады.
Жүргізуші: Армысыздар, құрметті ата-аналар,оқушылар! Бүгінгі «Менің Қазақстаным-менің болашағым»
Менің туған өлкем – кең –байтақ Қазақстан. Оның
Ата-бабамыздың өткен жолына біраз шолу жасап қарасақ, «Не
(Музыка ойнап, аяғын ақырын басып Ата шығады. Орындыққа
Немересі: Ата, не ойлап отырсыз?
Атасы: Ә, балам, атаң не атаң не ойламайды
Немересі: Ата, «өткен өмір» деген не?
Атасы: Ә, балам, «өткен өмір» деген сонау ежелгі
Немересі: Ол қандай болған?
Атасы: Ендеше тыңда, балам, атаң бір сөйлесін:
Болмаса да оқыған тарихшы атын,
Жинадым ескілерден тарих хатын.
Мақсатым – кейінгі ұрпақ ұмытпаса,
Айтылған аталардың аманатын.
Есімі еш адамның өшпейді екен,
Артында ұрпақ жүрсе өздерінде,
Ұмыттырмас «Жеті атасын» парыз екен,
Бұрыңғылар ұрпақтың қамын жеген.
«Білмеген жеті атасын жетесіз» деп,
Өткендерін қалай да білесін деген.
Сондықтан, балам, сен де өз тарихынды, жеті атанды
Автор: Ата ұзақ ойланып, өткен тарихты әңгімелейді.
Жүргізуші: Өмірімізді, өткенімізді көріп,
Әнімізді, жырымызды тыңдап,
Ерлігімізге, тірлігімізге қарап,
Тұқымымызды, ғұрпымызды көріп,
Өзімізді, сөзімізді тыңдап,
Оқушылар хормен: «Бұл - қазақ», - дейді.
Менің елім – Қазақстан. Бұл әрбір дала перзентінің
Құс ұясыз,
Жыртқыш інсіз болмайды.
Отансыз жан өмірінде оңбайды,
Өзін-өзі қорлайды да, сорлайды.
Тірі адамға сол қайғы,
деп ақын ағамыз Мұқағали жырлағандай, Отаны жоқ адамдар
Оқушы: Қазақстан туған өлкем.
Жер көп пе сендей көркем?
Көрсін деп күллі әлемге,
Жалауыңды желге желпем.
Қорытынды: «Ата – қоныс жер қымбат,
Туып - өскен ел қымбат», - демекші, балалар,
Еліміздің келешек тағдыры, Қазақстан ертеңі өз қолдарыңызда. Туған
Тақырыбы: « Отан үшін отқа түс,
Мақсаты: 1. Оқушылардың өзінің елін, жерін, тарихын сүю
Әдісі: Әңгіме
Көрнекілігі: Қазақстан Республикасының картасы, «Қазақстан – 2030» стратегиялық
Барысы: Ұйымдастыру. Мемлекеттік Әнұран айтылады.
Мұғалім: Отан, Отан
Сен болмасаң не етер ем?
Мәңгілік бақытсыз боп өтер ем!
Өмірден бұл өксуменен кетер ем,-
Байқайсың ба, байтақ далам қалай паң,
Өң бойыңнан өзгеше бір тарайды ән!
Ән салдырып, тамсандырып әлемді
Аппақ сүттей келеді атып арай таң -
Дегендей, Егемендігін бүкіл әлемге паш еткен халқымыз бүгінгі
Оқушылар « Елім менің» әнін орындайды.
1.Қазақстан Республикасы Президенттің басқару нысанындағы біртұтас мемлекет. Мемлекеттік
Ең бірінші байлығым – халқым менің,
Соған берем ойымның алтын кенін.
Ол бар болса – мен бармын, қор болмаймын,
Қымбаттырақ алтыннан нарқым менің.
2. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тіл – қазақ тілі.
Өз тілімдей тіл қайда еркін басар,
Тілім барда еркіме кім таласар!?
Туған тілім күрмеліп әлсіресе,
Ыстық қаным суынып, сиқым қашар.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздері: Ту, Елтаңба, Әнұран.
Олардың сипаттамасы және ресми пайдалану тәртібі Конституциялық Заңмен
Күндер өтті кешегі,
Жігер құм боп жасыған.
Несіне оны жасырам?
Әнұраным бүгінгі –
Баға жетпес асыл ән.
Мұғалім: - Әнұран туралы не айтасыңдар? Туы, Елтаңба
Самал: Қазақстан Республикасының Әнұраны – бірлікке, ынтымаққа, достыққа
Ақбота: Мемлекеттік Ту 1992 жылы маусым айының 4
Зере: Елтаңбаның архитекторы Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов. Көркемдік
Шаңырақ – бейбітшілік пен тыныштықтың айғағы. Түндік –
Мұғалім: Кел жастар, біз бір түрлі жол табалық,
Арам, айла, зорлықсыз мал табалық.
Өшпес өмір, таусылмас мал берелік,
Бір білімді данышпан жан табалық
Ал, енді олай болса, кімді алалық?...
Оқушылар: «Атаның емес, адамның ұлы бол» деген ұлы
Мұғалім: Жалыналық Абайға, жүр баралық,
Білімді сол кісіден ізденелік!
Әдейі іздеп біз келдік Сізге делік!
Оқушылар: Шіркін, ақынның асыл сөздері - ай!
«Дүние – үлкен көл, заман – соққан жел,
«Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл,
Бізге бақытты, бейбіт өмірімізді жасап берген Ұлы тұлғалар
«Менің Қазақстаным» әні хормен орындалады.
Қорытынды: Өз отанымыз Қазақстанды болашақта гүлденген, дамыған елдердің
Қорытынды.
Қазақстан Республикасының әлеуметтiк даму жағдайында мектеп оқушыларына
Қоғамның әлеуметтiк даму жағдайында патриотизм, патриоттық тәрбие ұғымдарына,
Тұлғаның бойында патриоттық құндылығын қалыптастырудың теориялық-тұжырымдамалық негіздері
Оқушыларға патриоттық тәрбие берудiң педагогикалық және психологиялық негiздерiн
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беруге арналған оқу-әдістемелік кешен
Қорыта келгенде, ұрпақтан-ұрпаққа мирас болып келе жатқан ұлттық
Әдебиеттер тізімі:
Назарбаев Н. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. -
Нысанбаев Ә., Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы, -Алматы: Жазушы, 1909-720
Қалиұлы С., Қазақ энциклопедиясының теориялық негіздері мен тарихы
Бегалин С., Шығармалар жинағы, -Алматы: Жазушы,1966
Кенжалин Ж. Ұлт рухын ұлықтаған ұрпақпыз. – Алматы,
Жанайдаров О. Менің елім – Қазақстан. – Алматы:
Жастар өміріндегі патриоттық тәрбиенің орны //Қарағанды мемлекеттік университетінің
Отансүйгіштік тәрбие-басты міндет //Қазақстан мектебі. - 2005. -
Назарбаев Н.Ә. “Тарих толқынында” Алматы 1999
Боздақтар. Тараз. 2000
Назарбаев Н.Ә.“Қазақстанның болашағы-қоғамның идеялық бірлігінде”Алматы 2000
Бегалиев Т.Б. Педагогика. Қысқаша лекциялар курсы Тараз
Педагогика тағылымы Алматы 2003
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудің теориясы мен әдістемесі.
Ерлiк тағылымы. Оқу құралы. – Алматы: РБК,
Мектептегi тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдiстемесi. Алматы: Рауан,
Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негiздерi. Оқу
С.Қалиев Адамгершiлiк сабақтары. Оқу құралы. –Алматы: Бiлiм,
К.М.Алиева Тарихи ескерткiш мұралар тағылымы. Оқу құралы. –Алматы:
Ұлттық патриотизм негiздерi. Оқу құралы. –Алматы: Қазақ мемлекеттiк
Білім беру ұйымдарында салтанатты іс- шаралар өткізу кезінде
Бастауыш мектеп- республикалық ғылыми- әдістемелік және педагогикалық журнал.
Қазақстан Республикасындағы білім беру мекемелерінің 2006- 2011 жылдарға
«Қазақстан Республикасының азаматтарына патриоттық тәрбие берудің 2006-2008 жылдарға
А.Құсайынов Білім және Реформа . Алматы 2006.
Әбиев Ж.Ә., Бабаев С.Б., Құдиярова А.М. Педагогика: Оқу
Ақпанбек Г. Қазақтардың дүниетанымы. -Алматы, Қазақ университетi, 1989.
Айтмамбетова Б. Жаңашыл педагогтар идеялары мен тəжiрибелерi. -А.,
Айтмамбетова, Бейсенбаева. Тəрбиенiң жалпы əдiстерi. -А., 1991.
Айғабылова Н. Бала мiнезiнiң қалыптасуы жəне оны тəрбиелеу
Əбенбаев С. Мектептегi тəрбие жұмысының əдiстемесi. -А., 1999.
Əбиев Ж. Жаңа адамды қалыптастыру. -Алматы, 1988.
Болдырев Н. Мектептегi тəрбие жұмысының методикасы. –Алматы 2003.
3
Қазақстандық патриотизмнің ерекшеліктері
Қазақстанды ұлы державалар қатарына қосу
Әскери доктринаны білу
Отан қорғаушының ұлттық патриоттық тұлғасын қалыптастыру жолдары
Халықтар достығын сақтауға үлес қосу
ҚР Қарулы күштеріне қызмет ету
Қазақстан ортақ үйіміз деп сезіну
ҚР тәлім- тәрибе тұжырымдамасы
ҚР Білім беру мекемелерінде тәрбенің кешенді бағдарламасы
ҚР этномәдени білім тұжырымдамасы
ҚР гуманитарлық білім беру тұжырымдамасы
ҚР жастарға азаматтық тәрбие беру тұжырымдамасы
ҚР жалпы орта білім беретін мемлекеттік стандарттары
ҚР Жастар саясаты тұжырымдамасы
ҚР Жалпы білім беретін мектептерде білім мазмұнының тұжырымдамасы
ҚР жалпы орта білім типтік оқу бағдарламалары
ҚР мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудің тұжырымдамасы
ҚР азаматтарының патриоттық тәрбиелеу жөніндегі мемлекеттік бағдарламасы
ҚР «Білім туралы» Заңы
ҚР Конституциясы
Патриоттық тәрбиені іске асырудың ұстанымдары
ҚР Білім мемлекеттік бағдарламасы
Патриот тұлғаның қалыптасуы
Тұлғаны дамыту
Тұлғаның патриоттық құндылығын қалыптастыру
Тұлғаны тәрбиелеу
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру
Патриоттық тәрбиенің мазмұны, әдіс-тәсілдері, құралдары
Патриоттық тәрбиенің ұйымдастырудың формалары
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру жүйесі
Мектеп
Отбасы
Әлеуметтік орта
Мақсаты
Міндеттері
Мазмұны
Қоғамның жаңа әлеуметтік даму жағдайында мектеп оқушыларының патриоттық
Ұлттық тіл, тарих, мәдениетке, ұлттық рәміздерге деген құрметті
Отанның бейбітшілігін сақтауға, экономикалық байлығын дамытуға үлес қосу;
Ғылыми-техникалық дамуға өз үлесін қосатын патриот
Белсенді тәрбие ортасын құра отырып тұлғаның патриотизмге
Жаһандану және интеграциялы үрдісте тұлғаның эмоционалдық
Ұлтаралық қатынас мәдениеті және патриотизмнің қалыптасуына түрткі тудыру;
Әлеуметтік негізгі құндылықтарды қалыптастыру және дамыту (рухани, адамгершілік,
Патриоттық дағдыларын қалыптастыру үшін практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру.
Әдістері
Ұстанымдары
Әңгімелесу. Дискуссия. Педагогикалық талап қою. Сендіру. Жаттықтыру. Ынталандыру.
Мақсаттылығы. Өмірмен байланысы. Оқушының дара, жас ерекшелігі. Жүйелілік.
Оқыту үрдісіндегі тәрбие
Сыныптан тыс тәрбие
Ата-анамен жұмыс
Мектептен тыс тәрбие
Қазақстан тарихы.
Жалпы тарих.
Құқықтану.
Қазақ әдебиеті.
Орыс әдебиеті.
Музыка.
Еңбекке баулу.
Дене шынықтыру.
Конференция.
Диспут. Кештер.
Кездесулер.
Тәрбие сағаты.
Сынып сағаты.
Жорықтар. Үйірме.
Апталық. Көрме.
Қоғамдық ұйымдар.
Тарихи даңқты жерлерге саяхат.
Мұражай.
Спорт мектебі.
Ата-аналар комитеті.
Жиналыс.
Кездесу.
Семинар.
Кеңестер.
Жеке әңгіме.
НӘТИЖЕ
Қазақстанның тәуелсіздігі мен егемендігін, тыныштық пен бейбітшілікті сақтауға,