Үшөлшемді объектілер

Скачать



 Тақырыбы: Объектілерді модельдеу (3D STUDIO MAX)
Мазмұны
Кіріспе .....................................................................................................................4
1. 3D STUDIO MAX программасы
3D STUDIO MAX-тың құрал-жабдықтары ................................................5
Проекция терезелері және жұмыс кеңістігін келістіру ............................6
3D STUDIO MAX кешенінің қолданушы интерфейсі ..............................6
3D STUDIO MAX модельдері ......................................................................7
Көпбұрыштар және олардың транформациясы ........................................7
Үшөлшемді объектілер ...............................................................................7
Қиылысуға негізделген объектілер ............................................................9
Модификаторлар алхимиясы ...................................................................10
Модификатор туралы түсінік және оған кіру түрлері ...........................10
Модификаторлардың кейбір түрлері .......................................................10
Айнаны қолдану және клондау ................................................................12
4. Ағаш балықтар және әйнек
Материалдар дүниесіндегі өмір ...............................................................14
Заставка және фон .....................................................................................16
5. Композициялау негіздері: камера және
Жарық көздері ……………………………………………………………17
Сахнаға камераны орнату………………………………………………..18
6. Анимация негіздері………………………………………………………..19
Кадрларға негізделген анимация……………………………………….19
Траекторияға негізделген анимация……………………………………
Қорытынды……………………………………………………………………..
Әдебиеттер тізімі……………………………………………………………….
Қосымша А……………………………………………………………………..
Қосымша Ә……………………………………………………………………..
Қосымша Б………………………………………………………………………
Кіріспе
Қазіргі уақытта копьютерлік технология әлемінде үшөлшемді графика мен
Фильмдер пайда болмай тұрып суретшілер барлық мүмкін сәттің
1 3D STUDIO MAX программасы
3D STUDIO MAX-тың құрал-жабдықтары
3D STUDIO MAX-тың құрал-жабдықтары мен командалары нақты операцияларды
Меню жолы бұл - 3D STUDIO MAX терезесінің
1-сурет. 3D STUDIO MAX-тің меню жолы
Салым панелі терезенің жоғарғы жағында орналасқан. Егер оның
Құрал-жабдықтардың негізгі панелі салым панелірің төменгі жағында орналасқан,
2-сурет. Негізгі құрал-жабдықтар панелі
Проекция терезесінің төменгі жағында басқарудың тағы бір аймағы
Анимацияны басқару элементтері аты айтып тұрғандай, анимацияны іске
3-сурет. Анимацияны басқару элементері
Проекция терезелерін навигациялау элементтері 3D STUDIO MAX терезесінің
Бұлардың көмегімен біз сахнадағы объектіні жақыннан көре аламыз,
4-сурет. Проекция терезелерін навигациялау элементтері
1.2 Проекция терезелері және жұмыс кеңістігін келістіру
Проекциялар терезелері сахнадағы элементті әр бұрышынан көруге мүмкіндік
Біз проекция терезелерін өз қалауымызша өзгерте аламыз. Оның
1.3 3D STUDIO MAX кешенінің қолданушы интерфейсі
Кез-келген графиктік модельдеу программасының өзінің қолданушы интерфейсі болады.
3D STUDIO MAX модельдері
2.1 Көпбұрыштар және олардың трансформациясы
Төбелер мен шектерінің тобы объекттіні құрайды, бұл объектіге
3D STUDIO MAX-та объектілерді трансформациялаудың үш әдісі бар:
● Позициялау
● Айналдыру
● Масштабтау
Позициялау дегеніміз – X,Y және Z осьтері бойынша
2.2 Үшөлшемді объектілер
3D STUDIO МАХ объектілерінің бірнеше түрлері бар: Standart
Standart Primitives
10 стандартты примитивтерге келесілер жатады: Box (параллелепипед), Cone
Extended Primitives
Command панелі 13 жақсартылған примитивтермен жұмыс істеуге мүмкіндік
Негізгі екіөлшемді фигуралар
Үшөлшемді модельдерді проекттегенде екіөлшемді фигураларды қолдану негізгі роль
Жалғамалы объектілер
Жалғамалы объектілер – бірнеше объектілермен жұмыс істегендегі нәтижесі.
Morph, Conform, Shapemerge, Terrain, Tesher, Scatter, Connect, Boolean,
UNION булева операциясы – объектелерді біріктіреді, нәтижесінде ортақ
Subtract булева операциясы – бір объектіден екіншісін алып
Intersection булева операциясы – 2 объектінің қиылысқан шығарады.
Cut операциясы үшөлшемді модельдеу программалау ішінде тек қана
ShapeMarge обектілері
ShapeMarge операциясы екіөлшемді фигураны екіөлшемді объектіге бейнелеудің ең
2.3 Қиылысуға негізделген объектілерді құру
Суретшілер мен аниматорлар қиылысуға негізделген үшөлшемді объектілерді құруды
Loft операциясы арқылы кез-келген объектіні жасаңыз.
Осы жасалынған объектіні тышқанның көмегімен кез-келген проекция терезесінде
Command панеліндегі Modify салымына өтіңіз және онда Deformations
Қиманың өлшемін өзгерту үшін Scale батырмасын басыңыз. Нәтижесінде
( өлшемін 0-ге дейін азайтуға болады.
( өлшемін натурал үлкен шамаға дейін арттыруға болады.
( бастапқы және соңғы нүктелеріндегі жолдардың өлшемін көрсетеді.
Әрбір басқару нүктелерін кезек-кезек тышқанмен басыңыз және
Scale Deformation панелін жабыңыз.
Нәтижесінде экранда 20(-ке азайтылған үшөлшемді бастапқы
Қиылысуға негізделген объектіні жасау модификацияның бір түрі деп
Модификаторлар алхимиясы
3.1 Модификатор туралы түсінік және оған кіру түрлері
Модификатор моделдің пішінің өзгерту үшін қолданылады. Модификаторға біз
3.2 Модификатордың кейбір түрлері
Төменде үшөлшемді модельдеу программасында ең жиі қолданылатын модификаторлар
Bend модификаторы
Бұл модификатордың көмегімен кез-келген объектіні майыстыруға болады, ол
Taper модификаторы
Taper модификаторы объектінің бір жағын екінші жағынан жіңішкертеді
Skew модификаторы
Skew модификаторы бір жаққа иілген кітаптар қатарының эффектісін
Twist модификаторы
Twist модификаторы өзінің аты айтып тұрғандай, ол таңдалған
Stretch модификаторы
Stretch модификаторы объектінің өлшемдерін өзгертпейтін болғандықтан, ол белгілі
Noise модификаторы
Noise модификаторы объектінің үстіне кедір-бұдырлықты жасайды.Егер осы
Wave модификаторы
Wave модификаторы X осі бойынша амплитудасы бар және
Melt модификаторы
Melt модификаторы әдетте анимацияда қолданылады, себебі ол таңдап
Spherify модификаторы
Spherify модификаторы таңдап алынған объектінің пішінін сфераға максималды
Ripple модификаторы
Ripple модификаторы тастың суға құлаған эффектісін береді. Ол
FFD (Free-Form Deformation) модификаторы
FFD модификаторы көмегімен әртүрлі керемет формалар, органикалық модельдерді,
Lattice модификаторы
Lattice модификаторы кейбір үшөлшемді моделдеу программаларында Sticks-and-Balls деп
Optimize модификаторы
Optimize модификаторы көмегімен объектінің құрамындағы көпбұрыштардың санын өзгертуге
3.3 Айнаны қолдану және клондау
3D STUDIO MAX-та объектіні клондау Элвис Преслиді зертханада
Клондау операциясын қолданғанда уақыт үнемделеді. Мысалы, сізге 20
Ескерту. Есіңізде болсын клондау операциясы объектінің өзін өзгертпейді,
Пернетақта көмегімен клондау
Пернетақта көмегімен клондағанда тышқан қолданбайды. Бұл әдісті қолданғанда
Кез-келген проекция терезесінде кез-келген объектіні таңдап алыңыз.
Негізгі құрал-жабдықтар панелінде Select and Move батырмасын басыңыз.
Тышқанның сол жағын таңдап алынған алынған объектіде басыңыз
ОК батырмасын басыңыз.
Осылайша сахнада таңдалған обектінің тура көшірмесі пайда болады.
Егер сізге клондардың әскерін жасау керек болса, онда
Объектілердің данасын жасау
“Дана” термині клонның ерекше типін анықтайды, ол көшірмесін
Сілтеме (reference) деп аталатын даналардың ерекше типі бар.
Айнаны қолдану
Айна - бұл нақты өмірде қиял өмірді көрсетудің
Объектінің кез-келген проекция терезесіндегі бейнесіне қарағанда, онда оның
Айнаны қолдануда объект 180 градусқа таңдалған ось бойынша
4 Ағаш балықтар және әйнек талдар
4.1 Материалдар дүниесіндегі өмір
Күнделікті өмірде біз көптеген мәліметтерді олардың пішіні мен
Материалдар редакторына кірудің ең тез түрі салым панеліндегі
Сахнада кез-келген модельді жасаңыз, содан кейін Material Editor
Бастапқыда панельдің жоғарғы жағында орналасқан сфералардың барлығы сұр
Ең бірінші қандай көлеңкелеу shader типі қолданылатынын анықтау
Phong Basic Parameters бөлімінің жоғарғы сол жағында базалық
Phong типін көлеңкелеу үшін айналық бликтердің жарықтандыру параметрлерін
Softness (Жұмсақтық)– 0 мен 1 арасындағы мәндерді қабылдайды.
Specular Level (Шағылу дәрежесі)-1 мен 999 аралығындағы мәндерді
Glossiness(Глян)-0 мен 100 аралығындағы мәндерді қабылдайды. Бұл параметр
3D STUDIO MAX-та дайын материалдарды қолдану Material/Map Browser
Дайын материалдарды тізім ретінде немесе пиктограмма ретінде бейнелеуге
Дайын материалдарды объектіге қолдану үшін, оны сахнадағы кез-келген
4.2 Заставка және фон
Кейде 3D STUDIO MAX-тың негізгі элементі жалғыз үшөлшемді
Негізгі орналасқан үшөлшемді модель көмекші элементті қажет етеді.
Фонның ең қарапайым түрі жеке түстің оттеноктары болып
Көптүсті фонды жасау үшін мына іс-қимылдарды орындау қажет:
Материалдар редакторын ашып, ұяшық үлгісін белгілеп алыңыз.
Картаның таңдау батырмасын басып, Material/Map Browser
Тізімнен Gradient элементін таңдап, OK батырмасын басыңыз. Нәтижесінде
Maps-тың астындағы барлық 3 түс үлгісін тышқан арқылы
Color Selector панелінде басқа түстерді таңдаңыз.
Гардиентті өтудің Linear (Сызықтық) және Radial (Радиальдық) типін
Салым панелінде Rendering салымын таңдап, Environments батырмасын басыңыз.
Пайда болған Environment панелінде Use Map (Картаны қолдану)
Browse From қайтақостырғыш жиынында Mtl Editor қайтақостырғышын
Жаңа материалды таңдап ОК батырмасын басыңыз.
Фон ретінде кез-келген картаны қолдануға болады. Егер Browse
Кез-келген дайын материалдың параметрін Material/Map Browser терезесінің Material
Cordinates бөлімінде карта қалай орнатылатынын көрсетуге болады: үшөлшемді
Standard Controls бөлімінде Bricks картасының бір нұсқасын таңдауға
5 Композициялау негіздері: камера және жарық көздері
5.1 Жарық көздері
3D STUDIO MAX-та имитацияның бірнеше түрлері бар, бұларды
Сахнаны жарықтандырмас бұрын, оны үшөлшемпді объектілермен толтыру қажет.
Стандартты жарық көздеріне Target Spot (Көзделген прожектор), Target
3D STUDIO MAX программасының авторлары жарық көздерінің бірнеше
Маңызды басқару элементтері Command панелінің Intensity/Color/Attenuation параметрлер бөліменде
1.Multuplier(Көбейткіш) және түстің үлгісі. Multuplier параметрінің мәні 1-ден
2.Decay (Сыну). Сыну типінің барлық үш түрін де
Near/Far Attenuation (Жақын/Алыс өшу). Бұл параметрдің әр түрлі
Color (Түс) және Density (Тығыздық). Көлеңкенің түсін анықтау
Map (Карта). Осы батырманы басқанда Material/Map Browser
Lights Affects Shadow Color (Көлеңкенің түсіне жарық көзі
5.2 Сахнаға камераны орнату
3D STUDIO MAX-тың әрбір проекциясы - бұл үшөлшемді
Жаңа камера жасау үшін Command панелінің Create салымындағы
Target камерасы проекция терезесінде тышқан көмегімен сілтегішті жылжыту
6 Анимация негіздері
6.1 Кадрларға негізделген анимация
Анимация кадры (frame) бейнелердің бірнеше бөліктерінен тұратын.
Анимация құрмай тұрып, параметрлердің келістірілуі дұрыс екенін тексеру
Егер анимацияны басқару элементтерінде орналасқан Key Filters батырмасын
Сонымен қатар, анимация құрмай тұрып, сахнаға қандай
Анимацияны басқару элементінде негізгі кадрларды басқаратын бөлім бар.
Ал енді негізгі кадрлар көмегімен анимация құрудың уақыты
Қорытынды
Әдебиеттер тізімі
2




Скачать


zharar.kz