Пікір
Курстық жұмыс кіріспе, негізгі,
Негізгі бөлімде тарихты оқыту
Жұмыс жоспар бойынша
Жұмыс қорғауға жіберілді.
Ғылыми жетекші:
Тақыпытың өзектілігі:
Қазақстан тарихының оқыту
Тарих пәнінің тәрбиеленушілік
Тақырыптың мақсаты мен
Кеңес елі тұсында
Тәрбиенің мұндай бағыттарының
Тақырыбы: Тарихты оқыту барысындағы
Жоспар
І Кіріспе
ІІ Негізгі бөлім
Тарихты оқыту әдіснамасының пайда
Тарихты оқыту әдістері
Тарихты оқыту теориясының
Тарихты оқытуда жаңа педагогикалық,
ІІІ Қорытынды
IV Сілтемелер тізімі
V Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кіріспе
Мектепте оқытылатын тарих пөні өзінің негізін тарих ғылымынан
Тарихты оқыту күрделі үрдіс, ол өзара байланысты: оқытудың
Тарихты оқыту пайда
Қазақ елінің, оның халықтарының тарихы оқу орындарында қашаннан
Бірқатар деректерге қарағанда мұсылман мектептері мен медре-селер Қазақстан
Ал, тарих XV ғасырға дейін оқу жоспарына
Ал, XV-XVI ғасырлардағы орта Азия мен Қазақстандағы кейбір
Бұл медреселердің оқу жоспарына тарихтың дербес пән болып
Ұлықбек медреселерінде Әбу Райхан Берунидің "Өткен ұрпақ ескерткіштері"
Ортағасырлардан XIX ғасырдың соңына дейінгі медреселерде тарих пәні
XV ғасырдың 60-жылдарында Қазақ хандығы құрылып, келесі ғасырлардың
XIX ғасырдың ортасына дейін қазақ балаларын оқыту —
XIX ғасырдың екінші жартысынан бастап ашыла бастаған орыс-қазақ
Мәселен, 1850 жьшы Орынбор шекаралық комиссиясы жанынан ашылған
Өзіміз танысқан ғылыми еңбектерге және басқа деректерге сүйен-сек,
Өзі сабақ берген мектептерде орыс тарихын оқыта жүріп,
Біз танысқан материалдар Ыбырай Алтынсариннің сол кездегі Қазақстандағы
ХХ ғасырлардағы Қазақстан қалаларындағы медреселерде тарих пәнін оқыту
Біздің бұл ойымызды жоғарыда келтірілген Семей қаласындағы "Абай"
Сол кезендердегі оқу-ағарту ісінің тарихын баяндайтын ғылыми еңбектерде
VIII ғасырдан бастап қазіргі Қазақстан жеріне араб алфавитінің
Бұл мәселені ғылыми тұрғыда зерттеп шешу келешектің ісі.
Қазіргі егеменді қазақ елі тарихының өз оқу орындарында
Тарихты оқыту әдістері
Қазірге дейін дидактикада (оқыту теориясында) оқыту әдістері толық
Оқыту әдістерін бұлайша жіктеу-сараптауда мұғалім мен оқушының сабақ
Өткен ғасырдың екінші жартысында кеңестік педагогика ғылымы, соның
Осыған сәйкес оқыту теориясы саласында еңбек етіп жүрген
Иллюстрациялап түсіндіру әдісі - бұл мұғалімнің ауызша баяндауын
Репродуктивті әдіс — оқушыларға қажетті біліктерді қалыптастыруды көздейді.
Проблемалық оқыту әдісі — мұның мәнісі мұғалім жаңа
Ішінара іздену немесе эвристикалық әдіс — оқушыларды бірте-бірте
Зерттеу әдісі — шығармашылықпен жұмыс істеу тәсілін және
Сөйтіп оқушылардың іс-әрекетін, ойлау, таным қызметін дамытуға, бағытгалған
"Тарихи материалды оқып, танып білу және оны меңгеру
Информациялырецептивті (дайын рецеппен) (I) - әдіс әңгіме, лекция,
Репродуктивті (қайта еске түсіру) (2) - әдіс тарихты
Проблемалық (III) - информациялық-рецептивті әдісте қолданылған жұмыс
Эвристикалық (тапқырлық) әдіс (IV) - эвристикалық әңгімелесуді, ізденуді
Зерттеу (V) - әдісі де сол құралдардың көмегімен
Оқу пәнін, бұл жерде тарихты, оқытуға арналған әдістер
Жоғарыда келтірілген оқыту әдістері жүйесін толық басшылыққа алып,
Ал, қазақ мектептері тарихшыларының тәжірибесінде көбіне иллюстрациялап-түсіндіру немесе
Мәселен, тарихтан жаңа сабақты оқытып үйреткенде проблемалық баяндау
Алдымен проблеманы дұрыс тандай білу керек. Оқушылардың алдына
Екіншіден, берілген проблеманы шешуге оқушылар белсене қатысуы үшін
Қазақстан тарихын оқыту теориясы мен әдістемесінің басқа ғылымдармен
Педагогика ғылымының белгілі бір саласы болғандықтан тарихты оқыту
Тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі педагогиканың дидактика саласымен
ТОТӘ философия ғылымымен де байланысты, өйткені ол қоғамдық
Тарихты оқытуда жаңа педагогикалық,
Қоғам ілгері дамыған сайын сол қоғамды құрып жатқан,
Бірақ та осыларға сәйкес бұл елдерде білімнің мазмұны
Кеңес еліңде 1986 жылы мектеп реформасы қабылданғаны белгілі.
Коммунистік партия мен Кеңес үкіметі өткен ғасырдың 50
Кеңес елінің ең беделді газеті, Коммунистік партияның Орталық
80 жылдардың аяғынан 90 жылдардың басынан бастап біздің
Бұған көптеген мысалдар келтіруге болады. Жамбыл облысының Шу
Шығыс Қазақстан облысының Тарбағатай ауданы Көкжыра ауылындағы М.Әуезов
Оқыту үрдісіндегі жаңалықтар мұғалімдер мен оқытушылардың тәжірибесіне кеңінен
Баспасөз бетінде жарияланған ғылыми-әдістемелік мақалалар мен басқа да
Бұлардың арасында "инновация" терминінің бұрынырақ қолданыла бастағаны белгілі.
Оқытудың ақппараттық технологиясының
Компьютердің оқу мақсаттарында пайдаланылуы оқушының жұмысын жеңілдетіп, ұзақ
Оқу процесі мен ұйымдастару құрылымына ақпараттық технологияларды интеграциялау
Ақпаратгық технологаялар жағдайындағы оқыту үрдісі жеке тұлға теориясына
Тарих пәнін оқытуды ақпараттық технологиямен жабдықтауда компьютердің мүмкіндігі
Оқыту процесінде ақпараттық технологияны енгізу
- оқу процесінің тиімділігін үнемі арттырмайды,
- рационалды пайдаланбайды,
- оның ролін кітап бетін аударуға ғана саяды,
- төменгі сынып оқушъшарының ақыл-ой дамуын қадағаламай, есте
- оқытуға ойындық сипат беріп, оқу материалын
дейтін секілді қарсылыктар кездеседі. Бұл жаңа оқыту технологаяларын
Компьютер мұғалімге техникалық және технологиялық жағынан көмек беріп,
1) Компьютер оқушы
2) Компьютер оқушыға өз темпінде, оз ритмінде
3) Мұғалім сыныптағы окушылардың жағдайын толық коріп,
Қорытынды
Тарих пәнінің тәрбиелеушілік мүмкіндігі өте мол. Өйткені ол
Қазақстан Республикасы тәуелсіз даму жолына енді ғана түсті,
Сілтемелер тізімі:
Әбдіғұлова Б. Қ. “Қазақ елінің
Тәкенов Ә. “50 жылдардың басындағы
С. Қалиев “Алтынсаринның таңдамалы
Т.Т. Тұрлығыл “Мектепте Қазақстан тарихын
Т.Т. Тұрлығыл “Мектепте Қазақстан тарихын
Воронянская О.В. “Жүйелілік құрылымдық
Тұрсын Хазіретәлі “Мектепте
Абдіқалиев Қ. “Осы заманғы педагогикалық
Сымайлов Қ. “Қазақстан. ХХІ ғасыр. Егемен
21 мамыр.
Мадешова А. “Оқу ақпаратын ақпараттық технология жағдайында
Қасымова А., Аманбаева А. “Ақпарат түсінігін
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Т.Т. Тұрлығұл “Мектепте Қазақстан тарихын
Журнал “Қазақ тарихы”
Газет “Егемен Қазақстан”
С.Қалиев “Алтынсаринның таңдамалы педагогикалық мұралары”
Тұрсын Хазіретәлі “Мектепте
Журнал “Бастауыш мектеп”
Әбдіғұлова Б.Қ. “Тарихты оқыту әдісі”
Аманжолов К. “Қазақ ССР тарихын
Есмағанбетова Ш. “Оқушылардың тарымдық іс
Жанысбекова Г.А. “Тарихты оқыту әдісі” Шымкент
Есламғалиұлы Мұхадес “Шежіренама” Алматы 1998 жыл.
М.Қ. Қозыбаев , І. М. Қозыбаев “Қазақстан
Жұмабаев М. “Педагогика” Алматы, 1992 жыл.
Журнал “Қазақстан мектебі”
1