Психология - ежелгі таным

Скачать



МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ…………………………………………………………….…..4
І БӨЛІМ Психологияның ежелгі таным ретіндегі ғылыми-теориялық аспектілері.
Психологияның ежелгі таным ретіндегі дәстүрлі емес ғылыми салалармен байланысының
Шығыстық психотехникалардың психология ғылымында қолданыс табуының ерекшеліктері …………………………………………..…..18
Батыс елдері психологтары мектептерінің психологиялық құндылығы…………….………………………………………………..27
ІІ БӨЛІМ Психологияның ежелгі таным
Адамның ішкі жан қуатының қайнар көзі ретіндегі эзотерика…..….45
Медитация-жаңа оқыту технологиясының үлгісі…………………….56
Психологияның ежелгі таным екендігі туралы авторлық нұсқаулар………………………………………………………………...67
ҚОРЫТЫНДЫ………………………………………………………..70
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР……………………………….72
ҚОСЫМШАЛАР……………………………………………………..75
КІРІСПЕ
Диплом жұмысының өзектілігі.
Еліміз тәуелсіз мемлекет болғалы бері білім саласына, жас ұрпақты
Қазақ халқы бұрыннан «Жан бар жерде қаза
Жұмыс барысында астрология ілімінің адам психикасына ықпалы;
Қазіргі кезде Қазақстанның жан-жақты ғылым саласында дамуының басты себебі
Диплом жұмысының мақсаты.
Психология ғылымының ежелден келе жатқан танымдық ғылым екендігін ғылыми
Дипломдық зерттеу жұмысының міндеттері.
Психологияның ежелгі таным екендігін және дәстүрлі емес ғылым
Астрологиялық, эзотерикалық ғылымдардың мән -мағынасын саралап талдау.
Шығыстық медитация, Эриксондық гипноз сияқты психотехни-калардың үлгілеріне сипаттама беру
Медитациялық жаттығулар кешенін іріктеп талдау және қазақ тіліне
Зерттеу әдістері.
Мильтон Эриксонның гипноздық трансқа кіру алдындағы вербалды паттерндері мен
Шығыстық медитацияларға арналған бірнеше әдістердің орындалу тәсілдері.
Диплом жұмысының әдіснамалық негізі.
Әдіснамалық негіз ретінде А.Маслоудың
Дипломдық зерттеу жұмысының ғылыми болжамы.
Дәстүрлі емес психологиялық көзқарастарды терең қарастырған жағдайда ғылыми
Диплом жұмысының теориялық құндылығы мен ғылыми жаңалығы.
1. Психологияның ежелден келе жатқан танымдық ғылым
2. Адам тәні мен жанының құпия-сырлары жайында дәстүрлі
Зерттеу жұмысының практикалық мәні.
Қазіргі заман талабына сәйкес адамның өзін-өзі тануна бағытталған
Зерттеудің объектісі.
Дәстүрлі емес психологиялық көзқарастар.
Зерттеудің пәні.
Адамның беймәлім құпия сырлары мен қырларын ашуда эзотериялық ілімдердің
Дипломдық жұмыстың құрылымы.
Дипломдық жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен, қорытындыдан, әдебиеттер тізімінен және
І БӨЛІМ Психологияның ежелгі таным ретіндегі ғылыми теориялық аспектілері
Психологияның ежелгі таным ретіндегі дәстүрлі емес ғылыми
Психология нені зерттейді? Ол қандай ғылым? деген сұрақтарды
Тарихтың ежелгі кезінен-ақ қоғамдық жағдайлар адамдардың бір-бірінен ерекшеліктерін
Бірінші кезеңде психологияға жанды зерттейтін ғылым деген атау
Екінші кезеңде психология сана туралы ғылым деп аталынған. Оның
Ал үшінші кезеңде (( ғасырда пайда болған психологияны
Бүгінгі таңда психология –жан құбылыстарының сыртқы және ішкі
Жоғарыда көрсетілген психологияның салалары дәстүрлі тұрғыда қолданылатын болса, ал
Соңғы жылдары көне білім өзіне жаңа формадағы ұғымдарды, әдістерді
Эзотерика - бұл адамның жеке санасы, әлемдік білім мен
Эзотерика адамның іс-әрекетін, ойлау бейнесін, емдеу тәсілдері мен шығармашылық
Қазіргі кезде эзотериялық білімдер қоғамда көптеп кездеседі. Олардың
Астрология (гр. аston –жұлдыз және logos-ілім) –аспан денелерінің жердегі
Мунданды (әлемдік немесе заң шығарушылық); халықтар астрологиясы, экономикалық және
Натальды немесе генетикалық астрология адамдарды жеке тұлға ретінде қарастырады.
Хоральды астрология адам өміріндегі жағдайларға нақты уақытта қойылған
Медициналық астрология.
Ал балалық шаққа қатысты астрология ол баланы
Астрологтар адам өмірін жеті жылдық циклға бөлген.
Бала жеті жасқа дейін органикалық деңгейде өседі. Ол сыртқы
Шығыстық психотехникалардың психология ғылымында қолданыс табуының ерекшеліктері.
Дзен ілімінің адам өмірінде үлкен рөл алатын бір себебі
Дзен сөзінің этимологиясы санскриттің «дхъяна» сөзінен шыққандықтан ол «медитация
Дзеннің дәстүрлі қарастыратын мәселелері мынадай.
Адамдардың ұғымдарды дұрыс қолданбауына байланысты дзен түзетулер енгізіп,
Батысқа қарағанда Шығыстағы дзен «даналық» туралы терең мағынада зерттеген.
Дзен негіздерінде өмір қозғалыс пен тыныштық балансынан құралған.Ал қозғалыс
Мыңдаған жылдар бойы Үндістан медитация жолымен жүргендіктен, кез-келген ойдан
- Үнді монахы Бодхидхарма «чань» (дзен) дәстүрінің негізін б.э.
- Созанның өмірбаянында ол қай жерде туылып, қай жерде
- Риндзай «айқай» ұстазы ретінде танымал. Ол кенеттен
- Джалаладдин Румидің айналу әдісі орталықты табуға бағытталады.
- Махакашяпа мен Бодхидхарма адам орталығын табуда тәжірибе жасаған.
- Доген дзен әлеміне ішкі революция мен толық
- Нансен рухани өмірдің материалдық өмірден бөлінбейтінін
- Ма-Цзыны –өз заманында «бос айна» деп атаған.
Жоғарыда берілген медитациялық әдістер б.э. 400-1000жж.
Раджниш Ошо 11желтоқсан 1931 жылы туылған. Сагар университетіндегі
Батыс еліндегі адамдардың ойлары әлі күнге дейін санаға
Раджниш Ошо өзінің табиғи болмысы мен ішкі пікірін ешқашан
Ошо қазіргі таңдағы білім берудің бес өлшемін
Бірінші этапқа ақпараттық, бұған көптеген пәндерді енгізумен қатар
Екінші бөліміне, теледидар мен компьютерді іске қосумен қатар
Ошо үшінші этапқа қазіргі таңдағы оқу жоспарына енгізілмеген,
Төртінші деңгейде өнер мен шығармашылық, бейнелеу өнері, музыка, тас
Бесінші деңгейде жер бетіндегі миллиондаған адамдардың қабылдауына қиын
Қазіргі таңда Ошоның ілімдері әмбебап. Ол мистикадан бастап, адам
Орталықтандыру мектебі мен дзен өнері.
Ошо шығармашылық өнер мектебі
Ошо шипалық өнердің халықаралық академиясы
Ошо медитациялық академиясы
Махаббат пен саналылық академиясы
Ошо мистицизм мектебі
Тибеттік пульстік диагностикалар мен шипалық институттар
Ошоның трансформация орталығы
Ошо медитациялық клубы ашылған.
Бұдан медитацияның адам өміріне өте маңызды екенін байқаймыз.
1.3 Батыс елдері психологтары мектептерінің психологиялық
Алғашқы психика туралы ұғым анимамен (лат.«анима»-рух, жан)-байланысты. Ол барлық
Психологиялық ілімнің дамуының жаңа кезеңі (VIIғ. бастау
Психология өзіндік ғылым ретінде (I( ғ. 60-шы жылдары бөлінгендіктен,
Функционалисттік бағыт.
Американ психологы У.Джеймс адамның сана қызметі мен оның
Ресей психологиясының тарихында Г.И.Челпанов (1862-1936) үлкен рөл алады.
Бихевиористтік бағыт.
Американ психологы Уотсон 1913 жылы психология объективті эксперименталды
Гештальт психология.
Германияда Т.Вертгеймер, В.Келер мен К.Левиннің психологияны тұтастық құрылым ретінде
(( ғ. басында психология ғылымында психоанализ немесе Фрейдизм
Адамның психикасының санасыз табиғатының орталығын әлеуметтік жағдаймен байланыстырғандар К.Хорни,
Психологияның аса маңызды артықшылығын танытқан ғылыми ағым когнитивті
Гуманисттік психологияның негізін қалаушылардың алдына қойған мақсаты-бихевиоризм мен
Маслоу бірінен -біріне күрделене ауысып отыратын адам қажеттіктерін жіктеп,
Трансперсоналды психология адамды рухани ғарыштық тіршілік иесі ретінде және
Кеңестік дәуірдегі психология өз пәнінің диалектикалық- материалистік бағытын
Адамзат тарыхында көп жылдар бойы күмәнді әрекетке қызығушылық танытқан
Зигмунд Фрейд гипнозды зерттеу процесінде кездескен көптеген кедергілер
Мильтон Эриксон 1901 жылғы желтоқсан айының 5-і күні Невада
Эриксон өзінің клиникалық зерттеулерінің барысында гипноз арқылы таңдамалы
Американдық гипноздық емдеу техникалары. М. Эриксонның әдістері.
М.Эриксонның пікірінше гипнозға берілмейтін адамдар болмайды. Кейбір гипнозшылар
1. Ауызша икемдеу және жүргізу –вербалды қозғалыс пен
2. Вербалдық емес икемдеу және жүргізу гипнозшы мен гипнотиктің
3. Жүйелі түрде сенсорлы –репрезентативтік жүйені қондыру (« сіз
4. Алдыңғы транстық жағдайын еске түсіру жаңадан
5.«Якорь» әдісінде гипноздың бірінші сеансында транстық жағдайындағы санасы
6. Кәдімгі трансқа ену кезеңінде байқалатын реакцияларды баяндау.
7. Тетікті нысаналау- гипноздалушыға- қолдарын өз денесінің алдына созып,
8. Шаблонды ажырату – автоматтандырылған іс-әрекетіне жүргізілген мақсатты
9. Ақпараттық шамадан тыс жүктеу әдісі. Оның
10. Бір уақыттағы ретсіздік жүктеу сенсорлы презентативтік
Милтон Эриксон гипноз барысында нысаналы түрде ауызша
Себепті пресубпозициялық -күдікті тудырмайтын алдын ала болатын реакцияны
Пресубпозицияны жалған талдау: «мүмкін сіз таң қаларсыз, денеңіздің қай
Бос жіберілген пресубпозицияның шарттары: «сіз денеңізді босаңтуыңызға болады».
Тізбектелген бұйрықтар : «сіз әлде де транстың зор мәніне
Негативті бұйрықтар: «әсерлі дене сезіміне толығымен еніп кетуге
Сөйлесу жорамалдары: «көзіңізді жұма аласыз ба» дәл осыған сәйкес
Синтаксистік бұлдырлық: «жақын арада сіз толығымен өзіңізге ыңғайлы
Семантикалық бұлдырлық- 4-ші тармақта тікелей мағынада қолданған «көзіңізді
Мөлдір метафоралар- гипноздалушыға қажетті реакциясы жансыз денелер мен заттарға,
Жазбаша мөлдір метафоралардың қорытындысын тырнақшаға алу: «сіз
Сонымен біз М.Эриксонның қолданған әдістерінде тек қана қарапайым, өз
Эриксон жиі «ресурстар қазынасы » әдісін пайдаланған. Сіз есікті
Келесі Эриксонның қолданған әдістерінің бірі «уақытқа саяхат» немесе «хрустальды
1
7
6
5
«Маятник немесе сағат тілі» әдісі.
Бұл әдіс негативтіктен, позитивті синтезге ауысуына көмектеседі. Мысалы: өз
Жұмыс барысында М.Эриксон өзінің емделушісіне әртүрлі әңгімелер айтып,
1-сі адамның релаксация кезінде қимылсыз отырып өзінің ішкі дүниесіне
2-сі бұл бейнелерді өзгерту үшін ритмикалық қозғалыстарды қолдану
Өмірінің соңғы жылдарында Милтон Эриксон өзінің тәжірибесінде өзгеріс процестерін
Медицина ғылымының докторы жаңашыл, тапқыр зерттеуші Мильтон Эриксонның
II БӨЛІМ Психологияның ежелгі таным екендігін
2.1 Адамның ішкі жан қуатының қайнар көзі ретіндегі
Адам тәнінің айналасы мен ішкі энергиясының жұмыс істеуін
Чакра- бұл адам тәнінің ішкі қуатының нүктесі(орталығы), әрі ерекше
Егер чакра болмаса ДНҚ-ны белсендендіру жүзеге аспас
Бірақ кез келген адам тәнінде 7 чакралық жүйе бар.
Бірінші чакраға толық мәлімет беретін болсақ,ол жаңа ақиқатты интерпретациялайтын
Келесі кезекте адамның психоделикалық құралдарын
Хара – тәннен жанның кететін өлім
Аура – адам денесінің орталығынан шығатын түрлі
Адам денесі эфирмен қоршалған. Аура да
Егер аураны көрмейтін адам, аураны
Кейде адамдар: «Ол адам бұл түстегі киімді кимеуі
Қызыл түс.
Қызыл түс әдетте басшының жақсы қасиеттерін көрсеткен. Мәселен:
Алқызыл түстегі адамның аурасынан оның өзін тым қатты
Қызыл сары.
Қызыл сары түс –қызыл түстің бұтағынан бастау алады.
Сары түс.
Алтын-сары аура рухани даму көрсеткіші. Барлық қасиетті адамдардың
Жасыл түс.
Физикалық дамуға қолайлы түс. Ұлы дәрігерлерде, хирургтарда жасыл
Көк түс.
Адамдар көк түсті рухани әлемнің
Индиго.
Индтголы аурасы бар көптеген адамдар дінге терең
Сұр түс.
Сұр түстегі аура түстерді жұмсартады. Адамның киім киіп тұрған
[45,26]
2.2 Медитация- жаңа оқыту технологиясының
үлгісі.
Медитация ( лат. – ойлану, толғану) –сананың терең ойға,
Ал ХХ ғасырда медитация әдістерін кейбір психоанализ, психофизиологиялық
Тыныс алу медитациясы адамның саналы
Егер медитацияны батыстық ойлауы
Сұрақ: Медитация адамның ұйықтап қалуына
Жауап: медитацияда біз қандай күйде болсақ,
Американ психологтары түсті үлкен құпияға
Адам ұйқы кезінде барлық күндізгі
Адам -бұл толған ауыртпашылық, онда көкейкесті
Сол себептен медитация адамның ішкі
Біріншіде медитация адамзат тіршілігінің екінші
Қашан адамның санасы іштей сау
Сұрақ: Ауру мен денсаулықтың
Жауап: Адамның 70% ауруы ақылға бағытталған.
Қазіргі кезде Шығыстың басты елдері - Қытай,
Ал Д.В. Кандыба ( 1990 ), Л.П. Гримак (
Медитациялық транс (медитация) - бұл психофизиологиялық
Жалпы « медитация » сөзі
Ендігі кезекте медитацияның дұрыс орындау ережелерімен танысамыз. Медитацияны
Мамандардың айтуынша медитацияны орындамас
Медитация алғашқы деңгейде адамдардың концентрациялауын
Концентрациялау әдісін үйренген адам күнделікті өмірде де,
Медитацияны бастау үшін:
1) Медитативті позаны пайдалану;
2) Арқаны тік ұстау;
3) Өз эмоциялары мен көкейкесті мәселелерін сырып қою,
медитациялық күйге ену;
4) Көзді жұму;
5) Кез-келген талқылаулар мен қиялдан
Бет және жақ бұлшықеттерін босаңсыту;
Денені еркін ұстау;
Тыныс алуды реттеу;
Танау тесігі арқылы тыныс алып,
Медитацияның кейбір әдістері.
1. Затқа сырттай қарау.
Қандайда бір затты таңдаңыз. Ол
Тыныс алу есебі.
Терең әрі бірқалыпты дем алып,
Тыныс алу медитациясы.
Медитативті позаны таңдаңыз. Денені босатыңыз.
Өз назарыңызды тыныс алуға тұрақтатып
«Мен демімді тартамын…
Мен дем шығарамын…
Кеуде жасушаларым басыңсыған… (бір тыныстық
Мен демімді тартамын…
Мен дем шығарамын…
Менің денем босаңсыған… (бір тыныстық
Мен демімді тартамын…
Мен дем шығарамын…
Мен тыныштық пен босаңсуды сезінемін…
Мен демімді тартамын…
Мен дем шығарамын…»
Жағымды әсер…(дем тарту)
Жағымды әсер…(дем шығару)
Жағымды дем алу…(демді тарту) жағымды
Бірнеше сағаттық саналылық.
Өзіңіз жалғыз қалатын бірнеше сағатты таңдаңыз.
4) Санаға тұрақталатын медитацияның бұл
Пациент (найканша) өзі бастан кешірген
Әрбір әңгімелесу барысында психотерапевт пациентті
Әдетте найкан-медитация бірнеше аптаға бөлініп,
Музыкалық медитация.
Бұл медитация отырып немесе жатып
Медитацияда алдын ала геометриялық образдарды
Медитация кезінде 1 немесе 2
Ұқсастықтары уақыт пропорциясы, шығармашылық ұқсастығы.
Қандайда бір әуеннің вариациялары.
Вибрацияны қалыптастырудың нақты тәсілі, кейбір
Жануарлар, айналымдар бейнелеу, инверсиялар, олардың
Барлық әуеннің такт саны, ұқсас
Тембр бойынша ең жоғары және
Шығарманың бітуі мүмкін жерлерінің толық
Қойылған музыкалардың нотаға айналуы (қосымша дыбыстардың
5) «Мен кіммін» медитациясы.
Алдымен ұқсас жаттығу жасаңыз. Одан соң өзіңізден
2.3 Психологияның ежелгі таным екендігі туралы авторлық
Адам қажеттіліктерінің пирамидасы (иерархиясы) А. Маслоу бойынша.
Өзіндік өзекті қажеттіліктер.
Өз мақсаттарын, өзіндік тұлғалық қасиеттерімен мүмкіндіктерін қалыптастыру.
Эстетикалық қажеттіліктер.
Үйлесімділік, симметрия, тәртіп, әсемдік.
Танымдық қажеттіліктер.
Білу,түсіну, ептілік, зерттеу.
Сыйластық (қастерлеу) қажеттіліктер.
Жетік жетістіктерге жету, мақұлдату, мойындату,бедел.
Махаббат пен жарақтарға қажеттіліктер.
Адамдардың ортасында болу, танымал, мойындалған, жалпылық.
Қауіпсіздік қажеттіліктер.
Өзіңді қорғалғандай сезіну, агрессиялық іс-әрекеттен, қорқыныш пен сәтсіздіктен құтылу.
Физиологиялық (органикалық ) қажеттіліктер.
Шөл, аштық, жыныстық қатынастар.
Сананың шеңберлері.
7 чакра адам денесіндегі энергетитакалық энергиялардың орталықтары. Адамның денесін
1-ші чакра.
«Негізгі іргетасы» Кундалини энергиясын сақтау орны. Омыртқаның аумағында орналасқан.
2-ш чакра.
«Мен» тұрағы. Бел аумағындағы орналасқан. Реңдік түсі-қоңыр. Нышаны қолтырауын
3-ші чакра.
«Асыл тастар қаласы». Нышаны қой. Реңдік түсі-сары. Адамның физикалық
4-ші чакра.
«Соқпаққа ұрылмаған» жүрек аумағында орналасқан. Нышаны бұғы. Тазалық пен
5-ші чакра.
«Мөлдір» «Таза» тамақ аумағында орналасқан . Нышаны «Гаджа пілі»
6-шы чакра.
«Үстемдік». Екі қас аралығында орналасқан. Нышаны Шива-Шакти құдайы Жартылай
7-ші чакра.
«Мың жапырақтылы» «Тіреусіз тұрақтанушы».Ол денеден тыс, бастан жоғары,бастың
ҚОРЫТЫНДЫ
Психология- ежелгі таным. Ол ұзақ ғасырлар бойы
Эзотерика – адамның іс-әрекетін, ойлау бейнесін, емдеу тәсілдерімен шығармашылық
«Психология –ежелгі таным. Дәстүрлі емес психологиялық көзқарастардың ерекшелігі» атты
Жұмыс барысында астрология ілімінің адам психикасына ықпалы;
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Айсмонтас Б.Б. Общая психология. Схемы. Москва Владос. 2003.
Артамонов Анатолий. Астрология. Для любознательных. КСП+.ИЧП .Медков. Москва 2001.
Адлер А. Понять природу человека. СПб.,1997.
Бейли А. Эзотерическая психология. М.,1994.
Брунер Д.Психология познания. М.,1977.
Батаршев А.В, Тестирование. Москва.1999.
Вульфинг Фон Рор. Экзотерика. Для начинающих. Москва 2001.
Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. СПб.,1994.
Годфруа Ж. Что такое психология. В2т. М.,Мир,1992.
Гроф С. За пределами мозга. М.,1993.
Гроф С. Области человеческого бессознательного. М.,1992.
Готвальд .В.,Ховальд В. Помоги себе сам. Медитация. М.,1992.
Годфруа Ж. Что такое психология. М.,1997.
Гроф С. Космическая игра: исследование рубежей человекского сознания. М.,
Кішібеков Д., Ұ.Сыдықов. Философия. Алматы. Ғылым. 2005.
Крайон. Не думай как человек. Ченнелинг-ответы на насущные вопросы
Канке В.А.. Философия. Исторический и систеатический курс. Москва(.Логос.(2001.
Кандыба Виктор. Мировые техники лечебного гипноза. Санкт-Петербург(Москва(Краснодар 2003.
Кошелева А.Д., АлексееваЛ.С. диагностика и коррекция гиперактивного ребенка. М.,1997.
Кон И.С. В поисках себя. М.1984.
Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі. 8-том. Қазақ ССР-нің. Ғылым баспасы.
Қазақ тілінің түсіндірмелі сөздігі. 3-том. Қазақ ССР-нің. Ғылым баспасы.
Леей В.Л. Нестандартный ребенок.М., 1983.
Леонтьев А.Н. Проблемы развитя психики. М.,1987.
Люшер. Цвет вашего характера. М.,1997.
Маккена Т. Истые галлюцинации. М.,1996.
Мельхиседек Друнвало. Живи в сердце. Как войти в священное
Мельхиседек Друнвало. На пороге перемен. Лекции и беседы.
Мельхиседек Друнвало. Древняя тайна Цветка жизни. Том-1. София. 2006.
Мельхиседек Друнвало. Древняя тайна Цветка жизни. Том-2. София. 2006.
Михайлов Ф.Г. Сознание и самосознание. М.,1991.
Намазбаева Ж.Ы., Сангилбаев О.С. Орысша-қазақша психологиялық сөздік. Алматы. 2005.
Немов Р.С. Психология. Т.2.М.,1998.
Ошо. И здесь и сейчас. О жизни, смерти и
Ошо. Внутреннее путешествие. Эксперименты с медитацией. Санкт-Петербург Издательская
Ошо. Неведомое путешествие. За переделы последнего табу.Весь. 2003.
Ошо. Дзен. Его история и учения. Москва АСТ(АСТРЕЛЬ. 2004.
Ошо. О женщине. София. ИД .Гелиос. 2003.
Ошо О детях. София. ИД .Гелиос. 2003.
Оша Раджниш. От медицины к медитации. София. 2003.
Подводный Авессалом. Психология и астрология. 2-том. Эволюция Личности.Москва. 2001.
Петровский А. В., Ярошевский М.Г. Психология. Словарь. Издательство политической
Психология и психоанализ характера. Саратов, 1997.
Психология познавательных прцессов. Самара,1992.
Рампа Лобсанг. Ты вечен. София 2004.
Рампа Лобсанг. Главы жизни. «София 2004.
Рампа Лобсанг. Мудрость Древних. София. 2004.
Рубинштейн С.А. Человек и мир. М.,1976.
Стоялеренко Л.Д. Основы психологии. Практикум. Феникс. Ростов-на-Дону.2007.
Стоялеренко Л.Д. Основы психологии. Феникс. Ростов-на-Дону.2001.
Сахаров Б. Телепатия.Самара,1992.
Столин В.В. Самосознание личности. МГУ, 1984.
Собчик Л.Н. Характер и судьба. М.,1996.
Трансцендентальная медитация. Сыктывкар, 1993
Тат Эль. Психическая саморегуляция. Часть 1. Начальные эзотерические навыки
Томпсон Мел. Восточная философия. Москва 2002.
Тайна характера. Психологические типы. Харьков, 1996.
Фрейд З. Толкование сновидений. М., 1992.
Хорни К. Собр. соч. Т.З. Наши внутренние конфликты. Невроз
Чеснокова И.И. Проблемы самосознания в психологии. М., 1977.
Шерток Л. Непознанное в психике человека. М., 1990.
Эзотерика. Парапсихология. Т.1-3. М., 1992.
Эйдемиллер Э.Г, Добряков И.В., Никольская И.М. Семейный диагноз и
Юнг К. Проблемы души нашего времени. М., 1994
Якобсон П.М. Психология чувств и мотивация. М.,1998.
75
3
4





Скачать


zharar.kz