Ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің мәні

Скачать


Мазмұны
Кіріспе 3
1. Ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің теориясы мен әдістемелік аспектілері
1.1 Ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің мәні 5
1.2 Мемлекеттік ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің
2. Мемлекеттік білім беру қызметкерлерін аттестациялау ерекшеліктерін талдау 14
2.1 Қазақстандағы педагогикалық қызметкерлерді аттестациялау тәртібі мен мақсаты 14
2.2 Жоғарғы білім беру ұйымдарында өзін-өзі аттестациялауды ұйымдастыруын талдау
3. Мемлекеттік басқару жүйесінің тиімділігін арттырудағы аттестациялау жүйесін жетілдіру
3.1 Мемлекеттік қызметкерлерді аттестациялау жүйесінің тиімділігін жоғарылату жолдары 23
3.2 Мемлекеттік қызметкерлерді аттестациялау жүйесінің шетел тәжірибесі негізінде дамыту
Қорытынды 33
Қолданылған әдебиеттер тізімі 35
Кіріспе
Аттестацияны жүргізу жөніндегі функция сызықтық жетекшілер мен кадрлар қызметтері
Бұл қызметтер бағалау жүйесін енгізуге көмектеседі, жетекшілерді оқыту бағдарламаларын
Кадрларды бағалау көптеген мақсаттарды көздеуі мүмкін:
- аттестация жүргізу үшін негіз болуды;
- еңбекақы мен жалақыны бөлуді;
- біліктілікті жоғарылатуға жағдай жасауды, нәтижесін бақылауды;
- кадрларды жинақтауда және іріктеуде мәселелерді шешуді (қызмет бойынша
- қарым-қатынасқа араласуға ықпал етуді;
- ақпаратқа деген қажеттілікті қанағаттандыруды.
Бағалаудағы шешуші рөл тікелей бөлім жетекшісіне жүктеледі, себебі ол
Қазақстан білім беру жүйесінің дамуын сипаттайтын маңызды мәселелердің бірі
Аттестациялау кезіндегі педагогтың жұмысын диагностикалаудың басты мақсаты оған
Жалпылай алғанда, аттестациялау жүйесі білім берудің ішкі ресурстарын мобилизациялау
Курстық жұмыстың мақсаты ұйымдағы персоналды аттестациялау жүйесін талдау жасау
-аттестациялаудың мәні мен ерекшеліктерін айқындау;
-мемлекеттік ұйымдағы қызметкерлерді аттестациялау тәртібін белгілеу;
-педагогтік қызметтегі адамдарды аттестациялау ерекшеліктерін сипаттау;
-мемлекеттік ұйымдағы қызметтерді аттестациялауды жетілдіру жолдары мен шетел тәжірибесін
Курстық жұмыстың құрылымы кіріспеден, үш тараудан, қорытынды мен пайдаланған
1 Ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің теориясы мен әдістемелік аспектілері
1.1 Ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің мәні
«Кадр» және «персонал» деген ұқсас және мағынасын өзара алмастыратын
Персонал – бұл адамдардың жеке сапаларының күрделі жиынтығы, оның
Персонал – «кадрлар» түсінігін қамтитын неғұрлым кең ұғым болып
Персоналды басқарудың қазіргі замандағы тұжырымдамасы әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде кәсіпорынның
Персоналды басқару – іс-әрекеттің функционалды ортасы, оның мәселесі –
Кәсіпорын персоналды бір мезетте басқарудың объектісі де, субъектісі де
Персоналды басқару мақсаттары. Персоналды басқару келесі мақсаттарды көздейді:
1) Жалпы мақсаттарға жетуде кәсіпорынға көмек көрсету;
2)Жұмыскерлердің шеберлігі мен мүмкіндіктерін тиімді пайдалану;
3)Кәсіпорынды біліктілігі жоғары және қызығушылық танытатын қызметкерлермен қамтамасыз ету;
4)Жұмыскерлердің өз жұмыстарына барынша толық қанағаттануына, олардың өздерін толық
5)Жеке адамның потенциалын тиімді пайдалану қағидасына сәйкес адамның еңбек
Ең жоғарғы мақсат – персоналды басқару жүйесіндегі кәсіпорынның таза
Персоналды басқару жүйесі. Персоналды басқару жүйесі персоналдарды басқару мақсаттарының,
Персоналды басқару функцияларын жүзеге асыратын жүйе ұйымның персоналын басқару
Ұйымның персоналын басқару жүйесі жалпы және сызықтық басқарудың кіші
Персоналды бағалау- ұйым қызметкерлерінің қызметтік міндеттерін ұйымдастыра білудің тиімділігі
Әр персоналды жеке бағалаудың мәселесі – төмендегі қызметтерді дұрыс
Марапаттаудың мөлшерін дұрыс анықтау
Басқару
Персоналды дамыту
Қызметкерді тиімді пайдалану
Еңбек мотивациясы
Бағалау рәсімдерін бағытына қарай бірнеше түрге бөлуге болады.
Бағалайтын объект бойынша:
іс - әркеті
мақсатқа жету, нәтиженің саны мен сапасы, жеке бастың қосқан
жұмыскерлрдің жеке басына тән қасиеттің болуы.
Мәліметтеріне қарай бағаланатын көздер:
іс қағаздары
кадрлармен әңгімелесі нәтижесі
жалпы және арнайы дайындалған тестердің нәтижесі
пікірталасқа қатысудың нәтижесі
өндірістік тапсырманың орындалуы жайлы есеп беру немесе қиын жағдайларда
Белгілі бір көзден алынған мәліметтер арқылы бағалау рәсімдерін
Ең жақсы немесе нашар көрсеткіштерді бағалау және таңдауға сәйкес
Субъектілер бойынша
Контингентті қамту дәрежесі бойынша
7. Мерзімі бойынша [4].
Біздің мемлекетіміз бүгінде мемлекеттік қызмет тұтынушыларының мүддесіне негізделген мемлекеттік
Мемлекеттік қызмет көрсетудің бүгінгі деңгейін анықтау барысында қызметтің сапасы,
2009 жылы Агенттік мемлекеттік қызмет көрсету сапасын анықтау бағытында
Мемлекеттік қызметті жетілдіру талаптарының бірі ретінде мемлекеттік қызметкерлердің ділінің
Осы тапсырманың сауатты орындалуы азаматтардың мемлекеттік қызметкерлерге деген сеніміне
Мамандарды басқаруды бағалауға келер болсақ, бұл орайда оларды іріктеу,
Осылайша, аталған қаулы күшіне енген сәттен бастап мемлекеттік органдар
Жалпы, мемлекеттік қызмет жеке-дара бөлек дүние емес. Керісінше, ол
Әлемдік тәжірибе көрсетіп отырғандай, тестілеу -мұғалімдердің біліктілік деңгейін бағалаудың
1999 жылдан бастап Ресейде педагог қызметкерлерді тестілеу әдісі енгізілген.
Жапонияда мамандық беру емтиханы 2 кезеңнен тұрады, біріншісі оқу
Қазақстанда мемлекет басшысы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың бастамасымен 1999 жылы
Кәсіби тестілеу ұсынылған Ереже-нұсқа бойынша маманның пәнді меңгеру, психологиялық,
80 тестілеу тапсырмасы ұсынылады: оның 40-ы пән бойынша, ал
Жоғарыда атап өткенімдей, тестілеудің дифференциациясы, тест тапсырмаларының сапасына байланысты
25 жылдық еңбек өтілі бар ұстаздар жоғары категориясын нақтылауда
Тестілеу өтілім көрсеткіші дұрыс жауаптар 70% жоғары болғанда оң
Ұйымдастыру жағы келесідей: тестілеудің өткізілуі жөнінде 2 апта бұрын
Тестілеу, техникалық жабдықталу мен тестілеуді өткізу ҚР Білім және
Тестілеуді өткізу жөніндегі жауапкершілік аудандық, қалалық білім бөлімдері, облыстық
Аттестациялау Ережелерін талқылауда тестілеудің балама түрде өткізілуі жөніндегі пікірлер
1. Пікір өзгешеліктері (тестілеуді қаржыландыруға мүмкіндік пен тестілеу қорытындысы
2. Жыл бойындағы кәсіби тестілеу:
- еркін бағалау мен шынайылыққа жол бермейді;
- жемқорлыққа жол ашады;
- шығын көбейеді, сонымен бірге ҰТО қызметкерлеріне де кедергілер
3. Кәсіби біліктілікті арттыру курстарының мазмұнымен тестілеу тапсырмаларының мазмұны
4. Бір орталықтан орталықтандырылмау тестілеу сапасының дұрыс қадағаланбауына әкеп
Аттестацияның ІІ кезеңі – ұстаз қызметін жинақы тексеруге мүмкіндік
Аттестацияланушының бағасын негізінен білім басқармасының комиссиясы береді. Аудандық (қалалық)
Бүгінгі күні тестілеудің осал тұсы – тест тапсырмаларының сапасы
Педагогика мен психология негіздерінен – 200 қазақ тілінде, 800
Сонымен бірге, мектепке дейінгі, бастауыш сынып, сурет-сызу пәндерінің, информатика,
Бүгінгі күні, тестілеу тапсырмаларын сараптау аяқталуда, бірлесе қызмет етуге
Білім қызметкерлерін аттестациялау тәжірибесі барлық мемлекеттерде бар. Негізгі мәні
Аттестациялаудың басты мақсаты ұстаз ға үстірт баға беру ғана
1.2 Мемлекеттік ұйым персоналын аттестациялау жүйесінің ерекшеліктері
Мемлекеттік білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттау ережесі (бұдан әрі
Білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттау білім беру ұйымдары көрсететін
Меншік нысандары мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, жоғары және жоғары
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің кәсіптік
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және
Медициналық және фармацевтикалық білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттауды денсаулық
Мемлекеттік аттестаттау мынадай негізгі кезеңдерден тұрады:
1) білім беру саласындағы немесе денсаулық сақтау саласындағы (медициналық
2) тиісті уәкілетті органның өзін-өзі бағалау материалдарын (білім беру
3) уәкілетті органдардың білім беру ұйымын аттестаттау немесе аттестаттамау
5. Мемлекеттік аралық бақылаудан өтпеген білім алушыларының саны білім
6. Білім беру ұйымдарының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
Техникалық және кәсіптік білім беру, орта білімнен кейінгі, жоғары
Білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттауды ведомстволық бағыныстылығы мен меншік
Бірінші мемлекеттік аттестаттау жаңадан құрылған:
1) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы орта
2) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және
3) мектепке дейінгі ұйымдарда және қосымша білім беру ұйымдарында
Мемлекеттік аттестаттау кестелерін уәкілетті органдар бекітеді. Өткізу мерзімі туралы
Мемлекеттік аттестаттаудан өтуі тиіс білім беру ұйымдары мемлекеттік аттестаттау
Білім беру ұйымдарын мемлекеттік аттестаттауды жеті жұмыс күнінен аспайтын
Аттестаттау комиссиясының құрамына:
- тиісті уәкілетті органдардың;
- егер мемлекеттік аттестаттау мемлекеттік білім беру ұйымдарында өткізілген
-білім беру ұйымдары мен олардың бірлестіктерінің (қауымдастықтарының) өкілдері, Қазақстан
Тиісті уәкілетті органның қызметкері аттестаттау комиссиясының төрағасы болып тағайындалады.
«"Аттестатталмасын" деген шешім білім беру ұйымы лицензиясының қолданылуын тоқтата
Шетелдік білім беру ұйымдары мен халықаралық білім беру ұйымдарының
Уәкілетті органдардың шешімдеріне білім беру ұйымдары Қазақстан Республикасының заңнамасында
2020 Стратегиялық жоспарына сәйкес мемлекеттік қызметті реформалау оны кәсібилендіруге
Мемлекеттік қызметтің өкілдерін басқару жүйесі мемлекеттік қызметті атқару кезеңдеріне
Мемлекеттік қызметкерлерді кәсіби тұрғыда жетілдіру жүйесін дамыту да кеңейіп
Мемлекеттік қызметкерлердің мансабын жоғарылату жолында оларды ағымдағы жылдың қаңтар
2 Мемлекеттік білім беру қызметкерлерін аттестациялау ерекшеліктерін талдау
2.1 Қазақстандағы педагогикалық қызметкерлерді аттестациялау тәртібі мен мақсаты
Қазақстан білім беру жүйесінің дамуын сипаттайтын маңызды мәселелердің бірі
Аттестациялау кезіндегі педагогтың жұмысын диагностикалаудың басты мақсаты оған
Жалпылай алғанда, аттестациялау жүйесі білім берудің ішкі ресурстарын мобилизациялау
Бұл 2010 жылғы 22 қаңтар № 16
Құжатта көрсетілгендей, аттестацияның негізгі мақсаты «педагогика қызметкерінің тиісті категориясын
Ережеде аттестация кем дегенде бес жылда бір рет жүргізіледі
ҚР білім мен ғылым саласындағы бақылау комитетіне министр, педагогикалық
Мектепке дейінгі және орта білім, техникалық және кәсіби білім,
Әдістемелік ұсыным білім берудің барлық деңгейдегі педагогтарын аттестациялаудан өткізудегі
Әдістемелік ұсыным облыстық педагогикалық қызметкерлерді аттестациялаудың объективті және рациональды
Педагогикалық қызметкерлерді аттестациялау барысында анықталады:
1)Аттестацияланатын қызметкердің аттестациялануы білім берудің
2)Өтініш берілген біліктілік санатына сәйкес педагогикалық қызметкерлерге және
3)Аттестациядан өтетін қызметкрелердің жұмыстарында Білім беру саласындағы Қазақстан
Аттестациялық іс шараларды өткізу кезеңіндегі диагностиканың негізгі талаптарын айқындайды:
Кәсіптік құзіреттілікті зерттеу кәсіптік өсудің жеке ерекшеліктерін табуға бағытталған.
Кәсіптік - педагогикалық құзіреттілікті бағалау орта мөлшермен, бір нормадағы
Кәсіптік - педагогикалық құзіреттілікті зерттеу өзін жетілдіру мен
Педагог кадрлардың жұмыстарын зерттеу алдыңғы қатарлы педагогтық тәжірибелердің жинақталуы
Кәсіптік – педагогикалық құзіреттілікті зерттеу тек қана кадрларды аттестациялауға
Аттестациялаудың кадрлық қамтамасыз етуі: білім беру ұйымдарын аттестациялау комиссиясы,
Барлық деңгейдегі аттестациялау комиссияларының жұмыстары келесі міндеттерді шешуге бағытталуы
1.Нормативтік талаптар деңгейіне жеткеніне сәйкес бағалау дәрежесін қорытындылауда
2.Білім беру қызметкерлеріне кәсіптік деңгейге сәйкес, біліктілік санатын беру.
3.Педагогикалық қызметкерлердің кәсіптік мәдениетін дамыту. педагогикалық кадрларды жаңа
4.Аймақтық білім берудің деңгейі мен сапасын арттыру.
Білім беру ұйымының әкімшілігі аттестациялауға жататын қызметкерлермен келесі оқу
-Аттестациялық рәсімдеулерді регламент еткен және біліктілік санаттарына талап етілген
-Білім беру ұйымының ішінде аттестацияны өткізуде ақпараттық-әдістемелік көмек көрсету.
-Педагогтың инновациялық жұмыстарын сараптау бойынша білім беру ұйымдарын аттестациялау
педагогқа Аттестациялану үшін не дайындау керек.
Аттестациялау комиссиясына жеке өтініш. Педагогикалық қызметкерлер аттестациялауға өтініш беру
Білімі туралы дипломы.
Соңғы 5 жылдағы біліктілігінің арттырылуы туралы құжат. Сонымен қатар
Біліктілікті арттыру - базалы мамандықтар аумағындағы кісіптік білім мен
Қайта дайындалу - білім беру қызметкерлерінің қосымша кәсіптік құзыреттілігін
Сынақ мерзімінен өту теоретикалық дайындық қорытындыларындағы алынған кәсіптік білім
Аттестациялау арасындағы кезеңдердегі жұмыстың қорытындысын талдау.
Оқып жүргендердің тұлғалық дамуы мен пәндік ауқымындағы жетістіктеріне әсер
Аттестациялау арасындағы кезеңде жасалған және білім беру ұйымындағы әдістемелік
Авторлық бағдарламалар, өңдеулер, ұсынымдар, баспалар, шығармашылық есеп берулер, кеңестік
Зерттеу және тәжірибелік материалдары.
Ұйымның аттестациялық комиссиясы Ереженің 26 бабына байланысты босатылғандардың тізімін
Берілген тізімге тіркелетін қосымша керек:
-Зейнеткерлерге зейнеткерлік куәліктің көшірмесі. Егер зейнеткерлік жас, сынақтаудың алдындағы
-25 және одан көп стажымен сынақтаудан босатылған тұлғаға -
-Білім берудің аттестациялық комиссиясы аттестациялық жұмыстарды ұйымдастыру үшін қажетті
-Білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметкерлерін аттестациялаудың болашақ жоспары.
-Білім беру ұйымдарындағы педагогикалық кеңестің шешімімен бекітілген аттесталатындардың тізімі.
-Оқу жылына сәйкес, білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметкерлерін
-Нормативтік- құқықтық құжаттарға арналған папкалар.
-Өтінішті тіркеу журналы.
-Осы оқу жылындағы білім беру ұйымдарындағы аттестация өткізу шараларының
-Ізденушінің біліктілігінің деңгейін бағалауға қажетті, мәліметтер тізбегі бар жинақ.
-Аттестациялық комиссия отырысындағы хаттамалар кітабы.
-Аттестациялық парақтарды беруге арналған тіркеу журналы.
-Категорияны растау/иемдену туралы куәліктерді беруге арналған тіркеу журналы [11].
Сонымен, дайындық кезеңі мамырдан қыркүйекке дейін жалғасады. Әр білім
Аттестациялаудың бірінші кезеңі - біліктілік тестілеуі.
Тестілеуге педагогикалық қызметкерлер, тізімге кіргендер, облыстық білім беру Басқармасымен
Сынақтауға рұқсат етілген адамдардың тізімі оқытылатын тәртіптің міндетті нұсқаулары
Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін тестілеуден өткізуге жауаптылықты Ережеге сәйкес
Педагогикалық қызметкерлердің тестілеуге қатысуына Білім беру ұйымдарының аттестациялық комиссияның
Педагогикалық қызметкерлердің тестілеуге себепті жағдаймен қатыспағанын растайтын құжаттарды уақытында
Аттестациялаудың екінші кезеңіне өткен адамдардың соңғы тізімі 2011 жылдың
Білім беру Басқармасының аттестациялық комиссиясы аттестацияланушы педагогикалық қызметкерлердің, олардың
Аттестациялық материалдарға сараптама өткізу кестесін білім Беру Басқармасы бастығы
Көрсетілген санаттағы аттестацияланушы педагог қызметкерлердің жинақталған жұмыс тәжірибесінің сәйкестігі
Барлық деңгейдегі Сараптама комиссиясы педагогикалық қызметкерлердің жұмысына талдауды
Білім беру ұйымдарының аттесацияау әкімшілігі мен комиссиясы аттестациялау
Барлық деңгейдегі аттестациялау комисиясы әрбір аттестацияланушыға біліктілік санатын
Білім беру Басқармасы ұйымы басшылығы немесе білім беру
Білім беру ұйымдары журналға міндетті түрде тіркелген нұсқасы
Білім беру ұйымдарының кадрлық қызметі аттестацияланған педагог қызметкерлердің еңбек
2.2 Жоғарғы білім беру ұйымдарында өзін-өзі аттестациялауды ұйымдастыруын талдау
Кәсіптік орта, кәсіптік жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі
Өзін-өзі аттестациялау әділетті талдау жүргізу мақсатында және стратегиялық ресурстарды
Өзін-өзі аттестациялаудың міндеттері: 1) оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу, қаржы-экономикалық ұйымдастыру-тәрбие
Мемлекеттік лицензиясына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру құқығы
Қазақстан Республикасы аумағында құрылған және қызмет етіп жатқан халықаралық
8. Филиалдарды өзін-өзі аттестациялаудан өткізу білім беру ұйымы үшін
9. Өзін-өзі аттестациялау: 1) білім беру сапасын қамтамасыз етуде
Білім беру ұйымын өзін-өзі аттестациялаудан өткізу Ғылыми немесе Педагогикалық
Білім беру ұйымының қызметінің әр бағыты, мамандықтары және даярлау
Комиссия құрамына білім беру ұйымының жетекші мамандары және құрылымдық
Білім беру ұйымдарының өзін-өзі аттестациялаудан өткізу мерзімі Министрлік бекітетін
Аттестациядан өткізілетін мамандықтар бойынша білім алушылардың білім сапасын және
1) білім алушыларды, ПОҚ-ын және қызметкерлерді, мемлекеттік аттестациялау комиссиясының
2) білім беру процесіне қатысушылармен және жұмыс берушілермен әңгімелесуді;
3) білім алушылардың біліміне ішкі бақылауды ұйымдастыру жөніндегі ӘБҚ-ның
4) сабақтарға қатысуды және тәжирибе базасымен танысуды;
5) білім алушылардың біліміне (ауызша сауалнама, жазбаша тапсырма, техникалық
6) білім беру сапасын ішкі бақылаудың нысаның жүзеге асыру
7) білім алушыларды даярлаудың сапасын басқару жүйесінің тиімділігін талдау.
Жоғары курстарда білім алушылар үшін әлеуметтік-гуманитарлық және табиғи-ғылыми пәндердің
Аттестациядан өтетін жоғары және бітіруші курстарда білім алушылардың қалдық
Білім алушылардың білімін бақылауды және білім сапасын басқару жүйесінің
Мамандықтарды өзін-өзі аттестациялаудан өткізу жалпы білім беру ұйымдары үшін
Мамандықтарды өзін-өзі аттестациялау жөніндегі материалдар білім беру ұйымын өзін-өзі
Комиссия әр мамандық пен әр бөлімшенің өзін-өзі аттестациялау материалдарын
Бөлімшелер мен мамандықтарды өзін-өзі аттестациялау материалдары бойынша комиссия Есеп
Өзін-өзі аттестациялаудың қорытындысы білім беру ұйымының Ғылыми немесе Педагогикалық
Өзін-өзі аттестациялаудың қорытындысы туралы есеп білім беру ұйымының web-сайтына
Кемшіліктер мен олқылықтарды жою жөнінде нақты мерзімі мен жауапты
Анықталған кемшіліктерді жойғаннан кейін Комиссия өз таңдауы бойынша қайталап
Есепте ЖОО-бағдарламасы немесе колледждер бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша толық
Мамандықтар және білім беру ұйымының филиалдарын өзін-өзі аттестациялау жөніндегі
Білім беру ұйымдарын өзін-өзі аттестациялаудың материалдары кестеде белгіленген мемлекеттік
Оларға:
1) өзін-өзі аттестациялау өткізу туралы Ғылыми немесе Педагогикалық кеңестері
2) өзін-өзі аттестациялау өткізу жөніндегі комиссияны құру туралы білім
3) өзін-өзі аттестациялау өткізу жөніндегі комиссияның есебін бекіткен ғылыми
4) білім сапасын бақылау үшін қолданылған мәліметтер банкісі;
5) өзін-өзі аттестациялау қорытындысы бойынша есеп кіреді [13].
Білім беру ұйымының өзін-өзі аттестациялау материалдарының негізінде, ол қойылатын
Министрлікке ұсынылған өзін-өзі аттестациялау материалдарының растығына және оның объективтілігіне
3 Мемлекеттік басқару жүйесінің тиімділігін арттырудағы аттестациялау жүйесін жетілдіру
3.1 Мемлекеттік қызметкерлерді аттестациялау жүйесінің тиімділігін жоғарылату жолдары
Қоғамда кейде бұл ұғым кері мағынада қабылдануына байланысты, мемлекеттік
Елбасының мемлекеттік басқару жүйесінің тиімділігін арттыруға қойып отырған талаптары
Аталған тексерулер барысында мемлекеттік қызмет және ҚР сыбайлас жемқорлыққа
ҚР мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Қызылорда облысы бойынша аумақтық
Құқық бұзушылықтар негізінен құқықтық білімдерінің төмендігімен байланысты. Мемлекеттік қызмет
Елімізде табысты жүргізіліп жатқан әкішілік реформа Қазақстан Республикасының Президенті
Әкімшілік реформасының маңызын асыра бағалау қиын – өйткені мемлекеттің
Біздің еліміз ТМД елдерінің ішінде алғашқылардың бірі болып мемлекеттік
Біздің республикамыз аталған мәселедегі ілгерілеушілікке қарамастан, қол жеткен табыстармен
Жаңа Тұжырымдаманың қабылдануы мемлекеттік қызмет жүйесіндегі сапалы жаңаруларға деген
Жаңа Тұжырымдаманың қабылдануы өз кезегінде сөзсіз заңдылықтағы айтарлықтай өзгерістерді
Түбірлі өзгерістерге келетін болсақ, олар мемлекеттік қызметтің барлық астарларын
«А» басқарушылық корпусының міндеті мемлекеттік саяси қызметшілер қалыптастыратын саясатты
Конкурстық іріктеуге келетін болсақ, ол қажет және «Б» атқарушылық
Конкурстық іріктеудің екінші кезеңін мемлекеттік орган бос лауазымға тағайындау
Әрбір мемлекеттік орган мемлекеттік қызмет істері уәкілетті органмен келісім
Сондай-ақ, мемлекеттік органдар конкурстық комиссияларының төрағасы мен мүшелерінің өткізілген
Осылайша, екі кезеңнен тұратын конкурстық іріктеуді енгізу мемлекеттік қызметтің
Мемлекеттік қызметшілердің жұмысын бағалау жүйесі жетілдірілетін болады. Мемлекеттік қызметшілер
Мемлекеттік қызметтің жаңа моделінде ынталандырудың тиімді жүйесін қалыптастыру жеке
Мемлекеттік қызметтің жаңа моделінде мемлекеттік қызмет көрсету сапасы мемлекеттік
Сонымен қатар мемлекеттік қызметтің жаңа моделінде мемлекеттік қызметшілерді оқыту,
Бүгінгі таңда мемлекеттік қызметтегі еңбек ақы ең ашығы. Барлық
Әрине, мемлекеттік қызметшілердің жалақысының көбейтілуін еш қызығусыз, ынтасыз қабылдайтын
Егер қоғам мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттырғысы келсе, онда
Болашағы бар жоғары кәсіби кадрларды тарту үшін мемлекеттік қызмет
Тестілеудің мақсаты үміткерлердің білімі мен қабілеттерін обьективті бағалау. Меніңше,
Мемлекеттік қызметшінің алдында тұруы тиіс басты басымдық – өз
Барлық мемлекеттік органдардың, барлық деңгейдегі мемлекеттік қызметшілердің әрбірінің ең
Ал оған халқың мен мемлекетіңе адал әрі қалтқысыз қызмет
3.2 Мемлекеттік қызметкерлерді аттестациялау жүйесінің шетел тәжірибесі негізінде дамыту
Біз барлығымыз Еліміздің қоғамдық өміріндегі әр-түрлі салаларында болып жатқан
Мемлекет Басшысының 2010 жылдың 1 ақпанында бекіткен елімізді 2020
Қазіргі таңда Елімізде кадрларды іріктеу процедурасы мемлекеттік органдардың бос
Дегенмен, мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға өткізілетін конкурстардың кейбір кездері
Бұл орайда Мемлекеттік қызмет істері агенттігі кадрларды іріктеу процедураларын
Мысалы, дүниежүзінің көптеген елдерінде мемлекеттік қызметке қабылдау бірнеше кезеңнен
Біздің Елімізде пилоттық жобаға сәйкес 2010 жылдың 1 қыркүйегінен
Екі кезеңдік конкурстық іріктеу жүйесінің бірінші кезеңінде Агенттіктің аумақтық
Агенттік тарапынан әзірленген үміткерлердің кәсіби және жеке тұлғалық біліктілігін
Мысалға, Ресей мемлекеттік қызмет Академиясында профессор А.А.Деркачтың басшылығымен соңғы
Психометриялық тестілеу Калифорниялық жеке сауалнама (CPI), Миннесоталық жеке сауалнама
Психометриялық тестілеуді әзірлеуге үлкен жұмыс жасалды. Яғни, мемлекеттік қызметшілер
Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында тестілеуді қолдану аясы кеңейтілді. Мемлекеттік
Педагогикалық қызметкерлер біліктілігін бақылау Германия, Жапония, Қытай, Финляндия, АҚШ,
Түркия, Оңтүстік Корея, Жапония, Норвегия, Франция, АҚШ сынды мемлекеттерде
Мемлекет басшысы әкімшілік реформасының мақсаты ретінде корпоративтік басқару, транспаренттік
Реформаның негізгі бағыттары – мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру, мемлекеттік
Бұларға қол жеткізу үшін төмендегідей кешенді әрі нақты іс-шаралар
Біріншіден, мемлекеттік органдардың құрылымын жетілдіру. Басқарушылық шешімдерді қабылдағанда мемлекеттік
Екіншіден, мемлекеттік қызметкерлердің жалақыларын еңбектің нақты нәтижелерімен ұштастыра отырып
Үшіншіден, мемлекеттік қызмет көрсетудің жоғары сапасына қол жеткізу. Қазақстан
Мемлекеттік қызмет көрсету түрлерін ұсынатын барлық мемлекеттік органдарда салалық
Төртіншіден, бюджеттік үдеріске рейтинг пен жаңа тәсілдер енгізу. Орталық
Бесіншіден, мемлекеттік аппараттың тұрақтылығын, орнықтылығын және басқаруға оңтайлылығын күшейту.
Алтыншыдан, сыбайластықтың төмендеуі. Жоғарыда сөз болған шаралардың бәрі және
Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 22 сәуірдегі №793 Жарлығымен
- мемлекеттік қызметте жұмыс істейтін және бұрын жұмыс істеген
- мемлекеттік қызмет жүйесінде “мүдделер қақтығысы” ұғымын заңнамалық деңгейде
- мемлекеттік ұйымдарда және мемлекеттің қатысу үлесі бар ұйымдарда
Және жетіншіден, мемлекеттік қызметтің позитивтік имиджін қалыптастыру және нығайту.
Осының барлығы мемлекеттік қызметте жоғары кәсіби кадрлардың болуын қамтамасыз
Қорытынды
Мемлекеттiк қызметшiлердiң моральдық-адамгершiлiк бейнесiне және iскерлiк сапаларына талапты арттыру
Әкімшілік мемлекеттік қызметке шынайы таңдауды қамтамасыз ету үшін агенттік
Бірінші кезеңде мемлекеттік қызмет жөніндегі өкілетті орган арнайы дайындалған
Екінші кезеңде тиісті мемлекеттік орган арнаулы конкурстық процедуралар (эссе,
Қазіргі кадрлар резервін қалыптастыру тәртібі де толыққанды деуге келмейді.
Кадрлар резервінен мемлекеттік қызметке өту механизмі жағдайында резервистің лауазымға
Түптеп келгенде, аттестациялауды жүзеге асырудың табысты болуы республикадағы биліктің
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Дуракова И.Б. Управление персоналом: отбор и найм. Исследование зарубежного
Кравченко К.А. Поиск и отбор персонала: История и современность.//
Магура М.И. Основные принципы построения системы отбора кадров. //
Плешин Ю.И. Управление персоналом : учебное пособие. – СПб,
Щекин Г.В., Основы кадрового менеджмента: Учебник, К., МАУП, 1993г.
Теория и практика управления персоналом: Учебно-метод. пособие, Авт.-сост. Г.В.
Әбеуова Ә. Әлеуметтік психология. -Алматы, 2001.
Управление персоналом в системе государственной службы: учебное пособие /Аксенова
Управление персоналом государственной службы: Учебно-методическое пособие. M.: изд-во РАГС,
Сорокина А. Кадровая политика и управление персоналом. Труд в
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқу, бастауыш, негізгі орта, жалпы
Білім беру ұйымдарында өзін-өзі аттестациялауды ұйымдастыру Қазақстан Республикасы Білім
Аттестациялануға тиіс мемлекеттік әкімшілік қызметшіге Аттестациялық парақ нысанын және
2011 жылдың 21 шілдесінде Елбасының №119 Жарлығымен Қазақстан Республикасының
35






Скачать


zharar.kz