Компьютерлік оқыту технологиясының оқушыларға маңыздылығы

Скачать



Кіріспе……………………………………………………………………………3
І. Компьютерлік оқыту технологиясының оқушыларға маңыздылығы
1.1. Білім мазмұнын жаңарту негізі – ақпараттық технологиялар…………………………………………………………6
1.2. Компьютерлік технологияны оқыту процесінде қолдану ерекшеліктері ........................................................15
ІІ. Macromedia FlAsh бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдаланып жобалау
2.1. Интерактивті картаны құруда Macromedia Flash
2.2. Интерактивті анимация құру ………………………………….23
2.3. Графика .............................................32
2.4. Анимация ..........................................33
2.5. Интерактивтілігі және дыбыс ...............................36
2.6. Flash фильмдерін қолдану түрлері .......................37
2.7. FLASH фильмін құрудағы реттілік ......................38
2.8. Фильмдерге шолу жасау мен жылжымалы GIF файлдар ........39
2.9. Мәтінді құру және өңдеу ………………………………………51
III. Дипломдық жұмыстың экономикалық шығын есебі……………………………………………………………….52
қорытынды…………………………………………………………………..55
пайдаланылған әдебиеттер………………………………………….57
Кіріспе
Жұмыстың өзектілігі. Қазақстан республикасының президенті Н.Ә.Назарбаев қазақстандық мектептерде мүмкіндігінше
Қазақстан Республикасындағы оқу мен тәрбие жүйесін техникаландыру мен автоматтандыру
Қазақ тілі Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мәртебесін алғаннан бері
Компьтердің кең мүмкіншіліктерінің бірі – интернет жүйесі. Мектептегі оқу
Жұмыстың нысаны – мектепте геогрфия пәнінде өзіндік жұмыстарды компьютермен
Жұмыстың мақсаты – мектепте жүргізілетін география пәнінен Қазақстан республикасының
Жұмыстың міндеттері:
- географияны оқыту үрдісін компьютерлік технология арқылы жаңашаландыру;
- географияны жеделдете оқытудағы компъютердің мүмкіншіліктерін анықтау;
- оқушылардың даму деңгейіне сәйкес мәтіндер жүйесін дидактикалық
Жұмыстың болжамы. Компьютерлік оқыту технологиясына бейімделген арнайы окытуға арналған
Жұмыстың теориялық маңызы.
Қазақ тілін оқыту үрдісін компьютерлендіру бағдарында анықталған әлеуметтік-философиялық, дидактикалық
Жұмыстың құрылымы.
Зерттеу жұмысы кіріспеден, негізгі, қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.
І тарау. Компьютерлік оқыту технологиясының оқушыларға маңыздылығы
1.1. Білім мазмұнын жаңарту негізі – ақпараттық технологиялар
Бүгінгі ақпараттық қоғамда ақпаратты сақтап,
Ғалым В.Красильникованың берген анықтамасына сүйенсек, ақпараттық білім беру ортасы
Ақпараттық білім беру ортасын құру тек алдын ала дайындалған,
Ақпараттық білім беру ортасын жобалаудағы басты мақсат – оқушыны
Н.Лейтестің зерттеуінше, компьютерді пайдаланып, оқытудың мазмұнын анықтауға, сондай-ақ дәстүрлі
Жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі мен өз тәжірибеме сүйенсем, қазіргі
пәндерді оқытуда машинасыз вариантты таңдау оқушылардың ақпараттық мәдениеті мен
- пәні мұғалімінің компьютерді меңгермеуіне және соған сәйкес оқушылармен
- санитарлық-гигиеналық талапқа сай оқушылардың компьютерде жұмыс істеу нормасы
- оқушылардың денсаулықтарына зиянды жақтары бар ескірген техникалық құралдар
- педагогикалық-бағдарламалық кешендердің оқыту әдістемесінің мақсат-міндеттеріне сәйкес келмеуіне және
- өз бетімен электронды дидактикалық материалдарды дайындауды мұғалімдер мен
- сабақтан тыс кезде, кейде сабақ кезінде оқушыларға еркінен
- білім жүйелерінің түрлі деңгейін ақпараттандыру жобасы мен бағдарламаларын
Мектепті ақпараттандыру және соған сәйкес ақпараттық білім ортасын құруға
-мұғалімнің әдістемелік дайындығын жетілдіру;
-дәстүрлі сабаққа ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалануға педагогикалық-психологиялық
Бұл аталған мәселелер өз кезегінде мектептің төмендегі мазмұндағы негізгі
1. Коммуникативті, әлеуметтік құзырлығы және шығармашылық алгоритмдік ойлау қабілеттерін
2. Мектепте оқу-тәрбие үрдісінің тиімділігін арттыру. Мектеп оқушысының танымдық
3. Мектептің біртұтас ақпаратты оқу кеңістігін құрастыру. Аталған мақсаттарды
Білім мазмұнын жаңартудың маңызды аспектілерінің білімді ақпаратандыру болып табылады.
Мектепті ақпараттандыру дегеніміз – бұл бастауыш мектептен бастап
Ғалымдардың зерттеу нәтижелері бойынша, оқу процесінің тиімділігін арттыруда ақпараттық
Меніңше, компьютермен оқытуға негіз болатын басты факторлар мыналар:
-мектеп оқушысын ақпараттық қоғамға бейімдеу;
-оқушылардың ақпараттық ойлау қабілеттерін дамыту;
-мектеп оқушыларының ақпараттық мәдениетін қалыптастыра отырып, әлемдік ақпараттық білім
Ресей ғалымы И.Б.Мылованың пікірінше, мектеп оқушыларын қазіргі ақпараттық технологияларды
Басты мақсат есебінде мектеп оқушыларының нақты компьютерлік программалармен жұмыс
Қазіргі ақпараттық технологияларды оқытуды мектепті жаңартудың негізгі мақсаттарына сәйкес
әрбір оқушының жеке дамуына жағдай жасау және оның оқуда,
дербес оқытуды оқу тапсырмасын бірлесе отырып орындауға біріккен балалар
кең көлемдегі пәндік кіріктіру, оқу процесін кешенді тақырыптар төңірегінде
Сонымен қатар мектепті ақпараттандыру мәселесін зерттеуші ғалымдардың пайымдауынша, мектепті
- Оқу процесінде қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану;
- Кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті қамтамасыз ету;
- Оқу-тәрбие процесін басқару;
Бұл жағдайда дидактикалық тұрғыдан қазіргі ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін мектептің
-сабақ кезінде сынып бөлмесінде жеке және топтық жұмыс ұйымдастыру
-ұжымдық, топтық түрде электронды оқу материалдарымен жұмыс ұйымдастыру үшін
Мектепті ақпараттандыруға қатысты теориялық – әдістемелік материалдарды талдау
-мұғалімнің әдістемелік дайындығын жетілдіру;
-мектеп оқушыларын оқытуға электронды оқулықтарды құрастыру;
-дәстүрлі сабаққа ақпаратты-коммуникациялық технологияларды пайдалануға педагогикалық-психологиялық және ұйымдастырушылық бағытта
Бұл аталған проблемалар өз кезегінде мектептің төмендегі мазмұндағы негізгі
Коммуникативті, әлеуметтік компетенттілігі және шығармашылық, алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыта
Мектепте оқу-тәрбие үрдісінің тиімділігін арттыру. Мектеп оқушысының танымдық іс-әрекеттерінің
Мектептің біртұтас ақпаратты оқу кеңістігін құрастыру, мұндағы барлық субъектілерін
Аталған мақсаттарды оқытудың қазіргі ақпараттық технологияларын мектептегі дәстүрлі әдістемемен
Сабақта компьютерді қолдану қоғам талабына сай оқушыға білім, білік,
Мектепті ақпараттандыруға байланысты бүгінгі күні ерекше мәнге ие болып
Бүгінгі педагогикалық жоғары оқу орнының түлегі мектеп оқушыларына пәндік
Ақпараттық технологияларды қолданудың қазіргі жағдайына талдау жұмысы төмендегідей қорытынды
Мектепте қазіргі ақпараттық технологиялар төмендегі бағытта қолданыла алады:
-мектептегі география пәні және ақпараттық мәдениет негіздері пәнінің мазмұны
-мұғалімнің сабақ жоспарын, конспект жазу, көрнекі-әдістемелік құрал дайындау, оқушылардың
-пәндік сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, оқушылардың өзін-өзі бақылауы мен
-шығармашылық елестету, жағдайға байланысты тез шешім қабылдау, танымдық қабілеттерін
-ақпаратты алу және құрбылармен, әріптестермен Интернет арқылы қарым-қатынас жасау
Сауатты түрде іріктелген компьютерлік программалардағы ойындық және оқу тапсырмаларының
Компьютерлік программада, электрондық оқулықта берілген ойындық, оқу тапсырмалары проблемалық
Оқушылардың жаңа материалды, жаңа техниканы меңгеру деңгейі және олардың
Қазіргі ақпараттық қоғамда және өндірістің дамуының негізгі құралы болып
Оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін интенсификациялау үшін педагогикалық жаңа
Жаңа ақпараттық технология көмегімен орындалатын қызмет өзінің кез келген
Ұрпақ үшін кітаптың маңызы қандай болса, компьютер де оқушы
1.2. Компьютерлік технологияны оқыту процесінде қолдану ерекшеліктері
Компьютерлік технология - оқытудың арнайы жиынтығы мен әдістемесін, әдісін
"Қазіргі ақпараттық құралдар - бұл тек спутниктік және кабельдік
Оқытушылық қызметте накты әдістемелік нысандарда, сонымен қатар психологиялық міндеттерде
Олар:
• оқушылардың жеке басының есте сақтау қорлары мен интеллектуалдық
• психологиялық кедергілерді меңгеру;
• практикалық сабақ кезінде оқытушы мен курсанттардың белсенділігі мен
Бұл үдеріс - интерактивті оқыту кезінде жақсы нәтижелерге қол
• тәрбиелік және психотерапиялық оқу үдерісін іске асыру.
Осындай мотивацияны арттыру үшін оқу-әдістемелік жұмыс негізгі амалдар, тәсілдер
Жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланатын әдістер мен Интернет секілді қазіргі
Бүгінгі таңда адамзат өмірінде компьютердің қолданылмаған жері жоқ. Әр
Психологиялық көзқарас тұрғысынан қарағанда компьютермен оқытудың тиімділігі мол. Оқу-әдістемелік
Аталмыш технология практикалық сабақты жүйелі ұйымдастыруда маңызды. Ол әдістердің
Компьютерлік технологияларға әртүрлі ғылым мен практикалық басқа салаларының арнайы
Әсіресе үйрету технологиясында қарастырылған үйрену мен дағдылану әрекеттерінің қалыптасуы
1. ойлау қызметін жинақтап қорыту;
2. практикалық іс-әрекет пен
3. ойлау мен еңбектің икемділігі және дербестігі.
Бұл технологияның ерекшелігі – сөздерді есте сақтап, тез меңгеруге
Компьютермен жұмыс істеу өте қызықты. Үлгерімі нашар оқушылардың өзі
Ең алдымен компьютер оқытушыға оқушылардың өз бетінше жұмысын ұйымдастыруына
1. Сұрақ-жауап диалогы.
Оқушылар сұраққа құрылған лексика-граматикалық материалдар негізінде сұрақтарға жауап беруі
2. Таңдамалы жауаптармен жүргізілетін тапсырма. Компьютерге жауап беру үшін
3. Еркін құрылған сөйлемдерді стильдік түзету.
4. Толықтыруды керек ететін жаттығулар.
5. Сөздік меңгерудегі өзін-өзі бағалауға арналған жаттығулар.
Соның нәтижесінде асықпай компьютермен еркін жұмыс істей отырып, өзбетімен
Демек, бұл бастама біраз ізденістерді қажет ететіні сөзсіз. Әрине
Қазіргі қазақстандық қала мектептерінің көпшілігінде дерлік компьютерлік сыныптар, кабинеттер
Мектептегі оқу пәндерін оқытуды сапалы дәрежеге көтеруге мүкіндігі мол
Ойымызды жинақтай келгенде, оқу үрдісінде компьютерді қолданудың өзекті тұсы
ІІ тарау. Macromedia FlAsh бағдарламасының
2.1. Интерактивті картаны құруда Macromedia Flash
Flash технологиясы Shockwave Flash (SWF) форматында қолданылатын векторлық графикаға
Осындай қосымша қасиеттерінің арқасында SWF форматы тор әрлеушілерінің ризашылығына
Macromedia фирмасы SWF форматын қолайлы құралдармен, қарапайымдылықпен жабдықтағандықтан, аталмыш
·Векторлық графика;
·Анимацияның бірнеше түрін қолдайды;
·Интерфейске интерактивті элементтер жасауға болады;
·Импортталған графикалық форматтарды қолдайды (оның ішінде растрлық) ;
·FLASH фильмдерін HTML форматына ғана емес, интернетте қолданылатын кез
·Платформалық тәуелсіздік;
·FLASH фильмдерді автономдық түрде де, тор броузерінде де көруге
Жеңіл және түсінікті нөмірленген Flash – тың нұсқасы тоқтап,
Flash МХ ортасын әрбір қолданушы қосқан кезде жұмыс облысының
Designer – бұл ең алдымен графикалық редактормен жұмыс істейтін
Developer – Web-жариялымдарын құру үшін Flash МХ-ты қолдануында жұмыс
General – жалпы жағдайлар үшін.
Редактрлеудің құрал-саймандар панелі терезенің ен бойына сол шекарасында орналасқан.
Tool (құрал-саймандар) – нақты құралдарды таңдау батырмасы орналасқан; бұл
View (Түр) кескіннің көру құралдарын басқару, бұл өрісте 2
Hand Tool (Қол) – батырманы шерту арқылы режім қосылады
Zoom Tool (Масштаб) – жұмыс облысындағы батырманы шерту арқылы
(түстер) – бұл бөлімде бөлек түстер таңдау контуры және
(параметр) – таңдалған сайманның қосымша параметрлерін орнату элементтерін көрсететін;
Жұмыс облысы терезенің барлық орталық бөлігін алады. Жұмыс облысында
Белгілі бір жұмыстарды орындау үшін;
Кадрға объектінің біртіндеп кіруінің эффектісін тарату (немесе, керісінше, одан
2.2. Интерактивті анимация құру
Macromedia Flash Mx Web – сайтын қолданушыға ұмытылмайтындай, айқын
Web – тораптарын құру процессінде Macromedia Flash Mx жеңіл
Web-Native Printing Web –қосымшалар құрумен қатар жоғары сапалы баспа
Action Script Tools – бұл Web –қосымшаларды эффективті, әрі
HTML Text Support форматтанған HTML- мәтіні мен гиперсілтемені
XML Transfer Support – электрондық сауда үшін XML-дің көмегімен
Macromedia Generator Developer Edition Support – Web –сайтын
Common User Interface – Macromedia фирмасынан Web – дизайн
Web - беттері үшін Flash –клиптер анимация және
Web – беттерінде Flash –клиптерін көрген боларсыз, оның ішінде
Flash Mx-пен жұмыс жасағанда сіз құрылған клипті салып немесе
Flash жүйесінде құрал- саймандармен құрылған әрбір клип немесе фильм
өңделген және құрылған фильм үшін құрылған файл ();
фильмнің кодын тек қана көруге болатын файл();
браузер арқылы фильмді көруге арналған – жүктеуші файлы().
Өзіңіздің уақытыңызға қарап сіз фильмнің сюжетін және көркемділік қабілетіңізге
кадрлық анимацияны («кадр за кадром») сіз әрбір кадрды
автоматты наимацияны (-анимацию) сіз кілттік кадрларды, ал қалған аралық
Назар аудару керек бұл екі механизм бірге қолданылуы мүмкін,
Бұндай біріктіруді әрбір объект үшін қолдану біріктірілген уақыт осі
Қандай болмасын бөлек кадрларды құру, объектінің өзгеруі уақытқа байланысты
Кадрлық анимация
Кадрлық анимацияны құру үшін ең алдымен фильмнің әрбір кадрын
Flash – фильмдерінің негізгі форматы, оларды Flash- плеері арқылы
Фильмді жүктеуді бағалау параметрлері негізінен үш режимде болуы
(үзіліссіз график);
(жүктеу процессін көрсету);
(кадрлық графика).
Мәтінмен жұмыс жасау
Әртүрлі Flash–фильмге мәтін қосуға болады. Қарапайым мәтіндік редактор
Қажетті жағдайда мәтінді графикалық объект ретінде конверттеп, одан ғана
Flash - фильмге мәтіндік өрісті қосу үшін келесі әрекеттерді
құралын панелінен қосу
мәтіндік өрісті тышқанның көмегімен жұмыс үстелінің позициясы арқылы шертеміз;
Ерекшеленген рамканың оң бұрышында маркер болады және ол мәтіндік
- оң басын бұрышындағы төртбұрыш маркер мәтіндік өрістің бекітілген
- оң басы бұрышындағы дөңгелек маркер
Macromedia Flash бағдарламасымен мынадай суреттерді ауыстыру бағдарламасын (анимация)
Жоғарыда айтылғандай Flash - тің мақсаты, графика мен анимацияға
Flash арқылы фильмді құру және өзгерту кезінде автор, FLA
Windows қа арналған бағдарламаның көбісінде, оны жүктеген уақытында, автоматты
Жалпы параметрлерін қондырғаннан кейін фильмнің алғашқы қойылымын жасай беруге
Фильммен жұмыс жасап болғаннан кейін, ойланыңыз сізге бұл фильм
Суреттерді ауыстыру программасын Flash редакторының 6-шы нұсқасында дайындап шықтым.
Осы программада қолданатын программаларды сипаттап кетсем:
Перне Сипаттамасы
Бұл пернені басқаннан кейін масканың астындағы екінші слойда орналасқан
Бұл перне масканың астындағы слойдың бетінде орналасқан суреттің алдыңғы
Бұл перненің көмегімен суреттерді автоматты түрде көшіріп отыруға болады.
Бұл пернелердің кодын сипаттап кетер болсақ:
Суреттерді жүктеу фукнциясы:
function LoadIntroNav( ){
bkgd."blnIntroMode" = "1"
if ( not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoading") ){
not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoading")
}
if ( not (_level6."nav"."bln_ExtendedNavLoading") ){
_level6.startNavEntrance( )
}
}
Суреттерді масканың астына жүктеу
function unLoadIntro( ){
unloadMovie ( _level4 )
}
Суреттерді алға және артқа ауыстыру функциясы:
function LoadInitialInteractive( ){
if ( not (bkgd."blnDisableSkip") ){
bkgd."blnDisableSkip" = "1"
bkgd."blnIntroMode" = "0.000000"
resetMenuStates ( )
if ( not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoading") ){
not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoading")
}
if ( not (_level6."nav"."bln_ExtendedNavLoading") ){
if ( not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoaded") ){
not (_level6."nav"."bln_CoreNavLoaded")
}
if ( not (_level6."nav"."bln_ExtendedNavLoaded") ){
_level6.startNavEntrance( )
else
_level6.startAddedNav( )
}
}
if (bkgd."OSVersion" == "Pro" ){
bkgd."doAttractLoop" = "1"
getURL ("segment4.swf" , Target = "_level4");
else
bkgd."doAttractLoop" = "1"
getURL ("segment5.swf" , Target = "_level4");
}
}
}
Суреттерді автоматты түрде аыстыру фнкциясы:
while
function resetMenuStates( ){
currArrayPos = "0.000000";
counter = "0.000000";
_level6."yellow".gotoAndPlay("out" )
_level6."red".gotoAndPlay("out" )
_level6."green".gotoAndPlay("out" )
_level6."blue".gotoAndPlay("out" )
_level6."silver".gotoAndPlay("out" )
}
2.2. Графика
Қазіргі кезде тор беттерін әрлеуге көбінесе растрлық графика қолданылады.
Растрлық графика нүктелер жиынтығы (пиксель – pixel) арқылы сипатталады.
Растрлық бейнелердің тағы бір кемшілігі - бейне сапасы, пайдаланып
Ал енді векторлық графика туралы сөз айтсақ.. Векторлық графика
Математикалық формулалармен сипатталған суреттер, растрлық графикаға қарағанда жадыда аз
2.3.Анимация
FLASH тағы анимация негізі объектінің қасиетін өзгерту болып табылады.
FLASH та объектіні анимациялау механизмінің үш түрі бар.
· Кадр бойынша(«классикалық») анимация, яғни автор әрбір кадрды өзі
· Автоматтық анимациялау (tweened анимация), яғни автор бірінші және
· Сценарийге негізделген анимация; сценарий – ActionScript деп аталатын
Бұл механизімдердің артықшылықтарымен қатар кемшіліктері де болады. Tweened –
· Біріншіден, авторға енді әр кадрды жеке-жеке құрып отырудың
Екіншіден, мұндай FLASH «мультфильмін» ойнату үшін алғашқы және соңғы
Бірақтан, tweened – анимация, объектінің қасиеттері бірдей өзгеретін тек
FLASH анимациясының мүмкіндігін көргіңіз келсе Disney (www.disney.com) компаниясының торын
Macromedia (www.macromedia.com) компаниясының торында арнайы «күн торы» (Site Of
ActionScipt код
import mx.transitions.Tween;
import mx.transitions.easing.*;
var cities:Array = ["aktau", "atyrau", "aktobe","uralsk", "jezkazgan", "kyzylorda", "wimkent",
function mover (targetX, targetY){
currentX = marker_mc._x;
currentY = marker_mc._y;
var xTween:Tween = new Tween(marker_mc, "_x", Strong.easeOut, currentX, targetX,
var yTween:Tween = new Tween(marker_mc, "_y", Back.easeOut, currentY, targetY,
}
for (var i = 0; i


Скачать


zharar.kz