Жұмыссыздарды жұмыспен қамту

Скачать



Жоспар.
Кіріспе
1. бөлім. Жұмыссыздың мәні, себептері, түрлері және
1.1. Жұмыссыздың мәні, себептері.
1.2. Жұмыссыздың түрлері.
1.3. Жұмыссыздықтың әлеуметтік – экономикалық салдары.
2. бөлім. ҚР – дағы жұмысыздың
2.1. Жұмыссыздың жағдайы.
2.2. Жұмыспен қамту саясаты.
3. бөлім. Жұмыссыздарды жұмыспен қамту шаралары.
Жұмыссыздықпен күресу бағдарламасы.
Жұмыссыздарды еңбекпен қамту.
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер:
КІРІСПЕ
Жұмыс қабілеті бар, бірақ жұмыс күшіне қосылмайтын жандар
Экономикалық реформалар жүріп жатыр. Бірақ экономикамыздың құрамы әрі
Адамның «Жұмыссыз» атануы мынандай себептері бар:
1. Бұл адам басқа жұмыс орнын іздеп жұмыстан
2. Ол жұмыс күші қатарына жаңадан қосылуы мүмкін,
3. Адамды жұмыстан босатып жіберуі мүмкін. Сөйтіп жұмыстан
4. Жұмысшы фирманың жабылуына байланысты жұмыссыз қалуы мүмкін.
I БӨЛІМ. Жұмыссыздың мәні, себептері, түрлері және
1.1. Жұмыссыздықтың пайда болу себептері.
Жұмыссыздық – бұл жұмыс істегісі келетін еңбекке жарамды
Жұмыс қабілеті бар, бірақ жұмыс күшіне қосылмайтын жандар
Адам мына төмендегі төрт түрлі себептің біріне байланысты
Ол жұмыс күші қатарына жаңадан қосылуы мүмкін, яғни
Бұл адам басқа жұмыс орнын іздеп жұмыстан босанады,
Адамды жұмытан босатып жіберуі мүмкін. Сөйтіп жұмыстан босатылғаны
Жұмысшы фирманың жабылуына байланысты жұмыссыз қалуы мүмкін. Ең
Жұмыссыздық - еңбекшілердің бір бөлігінің жұмыс таппай,
Өзгермелі капиталдың бір шама тез азаюы, көбінесе өндрістегі
Жұмыссыздық – капиталистік экономиканың ажырамас серігі. Экономика жағынан
1.2. Жұмыссыздық түрлері.
Қазақстан Республикасының еңбек нарығын зерттеу барысында төрт бірдей
• Жұмыссыздық деңгейі әр алуан топқа қатысты және
• Еңбек нарығында тауар айналымы жоғары болады. Жұмыспен
• Тауар айналымның қажетті бөлігі циклды: жұмыстан босату
• Белгілі бір айда жұмыссыз қалған ер адам
Жұмысшы жұмыссыз қалған кездегі уақыттың орташа саны, әрбір
Келесі фактор еңбеккердің жұмыс күшіне ену деңгейі, жұмыс
Енді жұмыспен толық қамтылғанда пайда болған жұмыссыздықты
Ал циклдық жұмыссыздық – құрылымдық жұмыссыздықтан жоғары. Ол
Ымыраға келмеушілік – еңбек нарығының әрдайым өзгерістерге болуынан
Адамға жұмыс табу үшін уақыт қажет.
Фрикциондық жұмыссыздық дегеніміз - жұмысшының жаңа жұмыс
Жұмыс күшін немесе экономикадағы жалпы еңбек ресурстарының жұмыс
Фрикциондық жұмыссыздық – бұл жұмыс күшінің объективті қажетті
Екіншіден, өндірістегі технологиялық өзгерістер жұмысшы күшінің сұранысына құрылымдық
Адам өзіне қолайлы жұмыс орнын іздеу үшін жұмыстан
Жұмыстан босатылған жұмысшы өзінің бастапқы жұмысына қайта оралып,
1.3. Жұмыссыздықтың әлеуметтік – экономикалық салдары.
2. бөлім. ҚР – дағы жұмыссыздың жағдайы
2.1. Жұмыссыздың жағдайы.
Экономикалық саясат үшін шешуші сұрақ – экономика жұмыспен
Халықтың тұрмыс дәрежесінің төмен не жоғары болуының
1999 жылы экономикалық белсенді халықтың саны 12.225,8 мың
Қазіргі кезде үкімет кедейлікпен күрес бағдарламасын жасап, жұмыссыздардың
2005 жылдың 1 қаңтарында ресми тіркелген жұмыссыздық деңгейі
Қазақстан Республикасы статистика жөніндегі агенттігінің сараптамалық бағалауы бойынша
Жұмыссыздықтың деңгейін анықтаудың негізгі факторы ретінде (Халықаралық еңбек
2006 жылы 1 қаңтарға жұмыспен қамту орталықтарына өтінішпен
Жасалған талдау көрстекендей, жоғарыдағы аймақтарда жұмыспен қамту органдарына
Кедейлікпен және жұмыссыздықпен күрес бағдарламасының орындалуы үшін 2005
2006 жылдың 1 қаңтарына республика бойынша тұтас алғанда
Сондай-ақ жұмыспен қамту бағдарламасын қаржыландырудың 80 пайыздан жоғары
Алайда қорыта келгенде, жұмысқа орналастыру жөніндегі органдарға
2.2. Жұмыспен қамту саясаты.
3. бөлім. Жұмыссыздарды жұмыспен қамту шаралары.
3.1. Жұмыссыздықпен күресу бағдарламасы.
Бағдарлама Қазақстандағы әр отбасының кемінде бір мүшесін жұмыспен
Аталған мақсаттарға байланысты экономикалық өсу негізінде, әлеуметтік салада
Республика бойынша және оның жеке аймақтары бойынша да
Қазіргі кезде адамдардағы нақты біліктілік пен қажет етілетін,
Осының бәрін ұйымдастырған кездің өзінде де, жұмысқа қолы
Сондай-ақ шетел инвесторлары келген кезде, шетелдік мамандар мен
Бағдарламада халықтың еңбекке жарамайтын топтарына әлеуметтік көмек жасау
Бағдарламада жетім балалардың, панасыз балалардың жағдайына көңіл бөліп,
Бағдарламада жаңа жұмыс орындарын өнеркәсіпте қаншалықты көбейтуге болаты,
Қазіргі кезде атаулы көмек көрсету жөнінде заң жобасын
Бағдарламаның жүзеге асуын қадағалап, отыру үшін оның
Ал дұрысы - әр адам қазірден бастап өзінің
Жұмыссыздықпен, кедейлікпен күрес – экономикалық тәсіл арқылы
3.2. Жұмыссыздарды жұмыспен қамту.
Республика бойынша тұтас алғанда 127,7 мың адам жұмысқа
Республика бойынша 2006 жылғы желтоқсанның аяғында бір бос
Жеке аймақтар бойынша алып қарағанда Қарағанда облысында
Жұмыссыздарды еңбекпен қамтудың төменгі көрсеткіштері бұрынғысынша Жамбыл облысында,
Еңбекпен қамтуға жәрдемдесудің бір пошымы – бос жұмыс
Германияның ғылыми-техникалық қоғамымен бірлесіп атқарып жатқан «Еңбек базарының
жұмыссыздар үшін қоғамдық жұмысты ұйымдастырып дамытуға жәрдемдесу ;
жұмыспен қамту жөніндегі органдардың жәрдемімен жұмыссыздардың еңбек базарында
жастардың , әйелдердің , ауыл тұрғындарының және сондай-ақ
шағын несие жүйесін енгізу есебінен республикада кәсіпкерлікті және
Жаңа жұмыс орның құру бағдарламасы бойынша 2000 жылы
Ең көп жұмыс орны (83,3 мың) шағын бизнес
Бағдарламада қаралған жоспарлы тапсырма тек үш облысты –
Бағдарламадығы жұмыс орнын құру жөніндегі жоспарлы тапсырманы орындау
Бұл көрсеткіштер қаржы жұмсау мүмкіндігінің және тұтас алғанда
Жергілікті атқарушы органдардың шешімі бойынша әлеуметтік қорғауға аса
Алайда , әлеуметтік қолдауға аса зәру азаматтарды жұмысқа
Сонымен бірге , Қазақстан Республикасының жаңадан қабылданған «Халықты
2006 жылдың 1 каңтарына қоғамдық жұмыстарға 116,3 мың
Орындалатын қоғамдық жұмыстар үшін ақы төлеуі барлығы
Қазақстан Республикасының «Халықты жұмыспен қамту туралы» заңына сәкес
Республиканың «Халықты жұмыспен қамту туралы» жаңа заңында қоғамдық
Жалпы экономикалық ахуалды ескере отырып , (ал оның
Бағдарлама бойынша 2005 жылы республикада 13638 жұмыссыз адамды
Бағдарлама бойынша жұмыссыздарды оқыту жөніндегі тапсырманы қамтамасыз етпегендер
Қаржыландырудың жеткіліксіздігі жұмыссыздарды кәсіптік оқуға жіберуді қиындатты ,
Бизнес –инкубаторлар
Бизнес-инкубаторлар 9 облысты және 2 қалада құрылған .
Бизнес-инкубаторлар аумағында өндірістің әртүрлі салалары бойынша 202 кәсіпорын
Бизне-инкубаторларды ұйымдастырумен олардың қызмет істеуі үшін жуапкершілік қалалар
Кәсіпкерлікті колдаудың Батыс Қазақстан қоғамдық қоры негізінде жалпы
Шағын несие беру
Шағын несие беру адамдардың өзін өзі жұмыспен қамтуына
Қазіргі кезде 2006 жылы беріліп , мерзімі өткен
Халыққа шағын несие беру бағдарламасының жаңа жобасы жасалады
Қорытынды
Кедейлік, жұмыссыздық – бір қасірет. Жұмыссыздық – бүкілдүниежүзілік
Республика бойынша және оның жеке аймақтары бойынша
Біздің болашағымыз - жасөспірімдер. Жұмыссыз жасөспірімдердің көбі
Жастардың жұмыс күші қатарына қосылып және одан шығуының
Жұмыссыздықты тереңірек болдырмау үшін, біздер белгілі бір шараларды
Мемлекет жаңа жұмыс орындарын ашу керек.
Жаңа жұмыс орындарын аша отырып, бірте-бірте жалақыны өсіру.
Адамдарды қоғамдық жұмыстарға тартумен қатар, өз ісімен, өз
Шетелдік инвесторлар келген кезде, шетелдік мамандар мен жұмыскелер
Сонымен, жұмыссызыдық деңгейін төмендету шараларын асыруға қажетпіз. Біз
Жұмыс – ң П\Б себептері: Жұмыс қабілеті бар,
Мыс., АҚШ-та бір апта немесе онан көп уақыт
1.2.Қазақстан Республикасының еңбек нарығын зерттеу барысында төрт бірдей
Еңбек нарығында тауар айналымы жоғары болады. Жұмыспен қамтамасыз
Тауар айналымның қажетті бөлігі циклды: жұмыстан босату және
Белгілі бір айда жұмыссыз қалған ер адам аз
Жұмысшы жұмыссыз қалған кездегі уақыттың орташа саны, әрбір
Енді жұмыспен толық қамтылғанда пайда болған жұмыссыздықты
Ал циклдық жұмыссыздық – құрылымдық жұмыссыздықтан жоғары. Ол
Адамға жұмыс табу үшін уақыт қажет. Фрикционды жұмыссыздық
Егер жұмыссыздық бойынша төленетін жәрдемақы жоғары болса, онда
Жұмыстан босатылған жұмысшы өзінің бастапқы жұмысына қайта оралып,
2.1. ҚР Жұмыс –ң: Статистикалық көрсеткіші.Экономикалық саясат үшін
1999 жылы экономикалық белсенді халықтың саны 12.225,8 мың
Қазіргі кезде үкімет кедейлікпен күрес бағдарламасын жасап, жұмыссыздардың
Қазақстан Республикасы статистика жөніндегі агенттігінің сараптамалық бағалауы бойынша
2006 жылдан бастап әр тоқсан сайын Статистика жөніндегі
Жұмыссыздық деңгейі Павлодар облысында 6,3 пайыз, Оралда 5,1
Кедейлікпен және жұмыссыздықпен күрес бағдарламасының орындалуы үшін 2005
2006 жылдың 1 қаңтарына республика бойынша тұтас алғанда
Сондай-ақ жұмыспен қамту бағдарламасын қаржыландырудың 80 пайыздан жоғары
3.1. Бағдарлама Қазақстандағы әр отбасының кемінде бір
3.2. Республика бойынша 2006 жылғы желтоқсанның аяғында бір
Қорытынды
Кедейлік, жұмыссыздық – бір қасірет. Жұмыссыздық – бүкілдүниежүзілік
Республика бойынша және оның жеке аймақтары бойынша
Біздің болашағымыз - жасөспірімдер. Жұмыссыз жасөспірімдердің көбі
Жастардың жұмыс күші қатарына қосылып және одан шығуының
Жұмыссыздықты тереңірек болдырмау үшін, біздер белгілі бір шараларды
Сонымен, жұмыссызыдық деңгейін төмендету шараларын асыруға қажетпіз. Біз
1




Скачать


zharar.kz