Студенттерді халық педагогикасы негізінде тәрбиелеу

Скачать



 Қазақстан Республикасының білім және ғылым
Психология кафедрасы
Магистранттың өздік жұмысы
Тақырыбы: ЖОО оқытушысы іс-әрекетінің психологиялық мінездемесі
Орындаған: Муратбаев Д.М.
І курс магистранты
Тексерген: Сатиева Ш.С.
Психология ғылымдарының
кандидаты, доцент
Семей 2008
ЖОО оқыту мен тәрбиелеу жеке тұлғаның
Психология кәсіптік оқыту мен тәрбие жұмысында
Жеке тұлғаның кәсіптік дамуында екі негіз
Оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға екі
Оқытушы алдына педогогикалық мақсат қойған,
Студент оқыту мен тәрбие процесіне өзіндік
Студенттерді тәрбиелеу – бұл олардың психикасына
ЖОО оқу – адамның әлеуметтенуінің негізгі
Студенттерді тәрбиелеу жұмысының формалары:
Анкеталау, әлеуметтік сұрау арқылы олардың қызығушылығын
Көркемөнерпаздық ұжым және қызығушылық бойынша бірлестіктер
Еліміздің мәдени өмірі, киномотограф, көркем әдебиеттер
Студенттерді тәрбиелеу мен оқыту ЖОО-ң білім
Оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық бірілігің мағынасы
ЖОО бітіргеннен, кейінгі қажетті іс-тәжірибелік білім
Студенттердің жас ерекшелік, әлеуметтік –психологиялық және
Оқыту мен тәрбиелеудің кәсіптік бағыттылығы;
Оқытудың ғылыми, қоғамдық және өндірістік іс-әрекетпен
Оқыту мен тәрбиелеу процесінде студент белсенді
Студенттің шығармашылық белсенділігі репродуктивтік іс-әрекеттен басталады.
Болашақ маманның игерген қасиетін осы қасиеттерін
Қазіргі кезеңде адамның кәсіби шеберлігіне, білік
Ел Президенті Қазақстан халқына жолдауындағы «Біз
Тәрбие – педагогикалық үрдістің өте маңызды
Университеттегі тәрбие беру жұмысына негізделген «Топта
Тәлімгер жұмысының негізгі мақсаты – университет
Топ тәлімгерінің міндеті – сан алуан.
Топтағы студенттердің талап-тілектері мен мүдделерін және
Топтағы студенттердің не нәрсеге бейімділігін анықтап,
Топтағы пән оқытушылары мен университет әкімшілігі
Тәрбие үрдісінде университеттің, отбасы мен жұртшылықтың
Студенттің ата-аналарымен үнемі байланыс жасап, отбасындағы
Студенттерді тәрбиелеуде топтан тыс әр алуан
Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігін қамтамасыз
Тәрбие қызметінің тұтастығын, жүйелілігін, тәрбиелік шараладың
Тәрбиенің негізгі бастауы – ұлттық тәлім-тәрбиені
Тәлімгер жұмысының қай саласын алсақ та,
К.Д. Ушинский: «Егер педагог тәлімгер адамды
Ал А.С. Макаренко «Тәрбиеші тәрбиеленушіні байқап
Үздік тәрбиенің негізі – ұлттық тәлім-тәрбиенің
«Университеттегі тәрбие жүйесі» - белгілі бір
Тәрбие жоспары объективтік тұрғыда топтағы студенттердің
Тәрбие жоспары-топ тәлімгерінің шығармашылық лабораториясы.
Жоспар жарты жылға, бір жылға арналып
Тәрбие жұмысының үлгісі мынадай міндеттерді басшылыққа
Топқа мінездеме: топ белсенділері, студенттердің тәртібі,
Өткен оқу жылына сай атқарылған тәрбиелік
Жаңа оқу жылына белгіленген тәрбие жұмысының
Ұжым өмірін қызықты етіп ұйымдастыруда –
Ұлттық мәдениеттің негізгі - әдеп пен
Ақыл мен дарыннан туған ауыз әдебиеті
Халық педагогикасы мен ұлттық педагогикалық ойлардан
Халық педагогикасының екінші саласы – ұлттық
Ахмет Иассауи тәрбиенің бір негізі дін
Этнопедагогика – жалпы педагогикалық бастау негізі.
Этнопедагогикадағы ұлттық мәдениетті білдіретін әдеп, әдептілік,
Студенттер ұжымын қалыптастыруда оның жекелеген мүшелерінің
Өзін-өзі тәрбиелеу жұмыстары барысында студенттердің театрға,
Тәрбие жұмыстарының дәстүрлі қалыптасқан түрлері өте
Атап айтқанда:
Студенттермен ток-шоу, дөңгелек үстел, пікір-талас, әңгіме
спорттық жарыстар өткізу: шахмат, дойбы, тоғызқұмалақ,
Студенттердің оқудан тыс қызықты кітап, газеттер
Қазіргі кезде оқу-тәрбиенің барлық саласында үздіксіз
Топтағы студенттерді сұрыптап топтау деген де
Жоғары оқу орнындағы топ мәселесі, ондағы
Сөз соңында біздің айтпағымыз, психология ғылымының
Пайдаланылған әдебиеттер
Б. Сердәлі. «Ұлағат» 2005, №5, 54-62
Ә.Усманов. «Қазақстан жоғары мектебі», №6, 2000.
Студенттерді халық педагогикасы негізінде тәрбиелеу.
Болдырбаев Н.И. Класс жетекшісі. А., 1980
Ақназарова Б. Класс жетекші. А., 1973
Оқушыларды тәрбиелеудің үлгі мазмұны. А., 1978



Скачать


zharar.kz