Жоспар
Сана – Адам миының функциясы. 2
Сана проблемасының философияда қарастырылуы 2
Сана – объективті дүниенің беинесі. 6
Сана-сезім (өзіндік сана) 9
Пайдаланылған әдебиеттер: 13
Сана – Адам миының функциясы.
Сана проблемасының философияда қарастырылуы
Дүниеде ең ғажап, керемет құбылыс –
Сонда да сана дегеніміз не? Ол
Дін иелері сананы материядан тыс, дерьес
Идеалистік филосрфияның қайсысы болсын сана, идея,
Әлем эволюциялық жолмен пайда болды ма,
Креационистер ойын термодинамика заңдарына тіремек болады.
Бірақ, библияда айтылғандай, жоғары сана өмірдің
Ал, діни әдеьиеттер, егер сол жоғары
Бірақ дүниенің жаратылмағандығын, оның бірте-бірте пайда
Әрине, ғылыми пікірлерді жасайтын адамдар. Олардың
Айталық, көп жылдар бойы адам маймылдан
Ал енді, солай-ақ болсын десек те,
Барлық тіршіліктің негізі клетка екені белгілі.
Сөйтіп, тіршілік негізі клетка 20–ғасырдың 30–жылдары,
Сол органикалық және органикалық емес дүнйе
Енді сол клетканың пайда болуы мен
Ғылыми мәліметтерге сүйене отырып, ғылымдар сана
Адам миының құрылымы да аса күрделі.
Адам миы түрлі түйсіктер арқылы келетін
Сана – объективті дүниенің беинесі.
Иделлистер сананың екінші материяның материяның бейнесі
Сонымен қатар сана мисыз өмір сүре
Одан соң сана, бір жағынан, жинақталған
Адам санасы объективті дүниенің айна
Әрбір адамның психикасында санасыздық та (иррационалдық),
Р.Авенариустың пікірінше, сана мидың жемісі емес,
Адам бойындағы барлық күшін объективті дүниеден
Сонымен, сана дегеніміз – объективті дүниенің
Сана-сезім (өзіндік сана)
Сана белгілі бір дәрежеде – сана-сезімге
Сана-сезім дегеніміз – адамның өзін-өзі ойлай
Идеалист философтар адамның өзін-өзі түсінуін жоққа
Қоғамдық және жеке сана. Қандай қоғам
Қарапайым және теориялық сана. Қоғамдық сана
Міселен, қазақтар күннің батуына, айдың тууына,
Бұдан жоғары тұрған – теорилық сана.
Өмірдің барлық өзгерістері ең алдымен қарапайым
Алдымен сана, кейін өзіндік сана пайда
Ал ұлттық сана-сезөм деген не? Ол
Соңғы уақытта, өсіресе еліміз тәуелсіздік алған
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Д.Кішібеков, Ұ.Сыздықов « Филосифия »,
2. Есім Ғ. Хакім Абай. –
2