Мектептен тыс тәрбие

Скачать



Жоспар
Кіріспе
Теория бөлімі........................................................................................
Тәрбие мақсатты бағытталған үрдіс ретінде........................................
Мектептің тәрбие жүйесі тұжырымдамасының жобасы......................
Зерттеу бөлімі........................................................................................
Тәрбие жүйесінің құрылымы, мазмұны, мөлшері................................
Қорытынды............................................................................................................
Қолданылған әдебиеттер....................................................................................
Кіріспе
Мемлекет пен қоғам дамыту үшін жастар
Қазіргі таңда тәрбиеге ғылыми негізде жаңа
Рефераттың мақсаты мектептегі тәрбие жүйесінің
Зерттеу обьектісі: мектептің тәрбие үрдісі.
Зерттеу пәні: тәрбие жүйесінің үлгісі.
Болжам: Мектептегі тәрбие жұмысының моделін жасағанда
оқушылар мен ата-аналар, мұғалімдер, негізгі субьектілер
барлық компоненттер арсындағы өзара байланыс (мақсаттылық,
оқу әрекеті мен сабақтан тыс жұмыс
оқу орны мен қоршаған ортаның өзара
өз мектебіміздің өткені, қазіргісі мен болашағының
Қосымша 1
Сынып ұжымының психо – педагогикалық мінездемесі.
1.Сынып туралы жалпы мәлімет.
Оқушылар саны, оның ішінде ұлы мен
2.Сынып ұжымының құрылымы және топішілік үрдіс.
Белсенділер,жетекшілік,оқушылардың бар болуы,тұйық және ешкіммен араласпайтын
3.Топтағы оқушылар қатынасының мінездемесі.
Ұйымдастыру дәрежесі, ұжымның топтасуы және бірауыздылығы.
4.Оқушылардың танымдық қуатын және тагнымдық қабілетін
Сабаққа үй тапсырмасының орындалуына назар аудару,оқушыларды
Оқушылардың нашар қабылдауы,оқу материалдарын есте сақтауы.Ойлау
5.Оқушылардың шығармашылық таным және шығармашы лық
Танымдық қабылдау қабілеті және ойлау қабілеті
6.Ұжымның әлеуметтік тәрбиені меңгеруі және тәрбиелік
Сыныптағы тәртіпке жалпы мінездеме. Сабақтағы және
Қорытынды: Проблемаларды анықтау, ауа райын,тапсырманы білу.
Қосымша 2
Ұжымының тәрбие жұмысындағы сызба анализі.
Ұжымның және жеке оқушылардың қысқаша мінездемесі.
оқушы және отбасы жайында жалпы мәлімет
қоғамдық және танымдық белсенділігі
жалпыіске жауапкершілігі
өзін ұстай білуі
қиындықты жеңу дағдысы
мектеп ішіндегі мәдениет және мінез-құлық артықшылығы
еңбексүйгіштігі
заңға деген құрметі.
Өткен жылғы тәрбие мақсаты және тапсырмалары.
(орындалмау себептері)
Тәрбиенің мазмұны: қандай әдеттер қалыптасты, ойлау,
Тәрбие жұмысында пайдаланатын формалар:(сынып сағаттары, жиналыстар,
Қолданылған әдістер ( мысалы, жеке үлгі,
Тәрбиенің шарттары:
-тұрмыстық – санитарлы
- гигиеналық
- эстетикалық
- табиғи орта
- әлеуметтік-мәдениет
- құндылық
Тәрбие орталығы
балалардың тәрбиелік ұжымдары (ынтымақтастық, жалпы пікірдің
оқушылардың өзін-өзі басқарудың дамуының заңдылығы
( сапалылық).
Жеке тәрбие жұмысы нәтижелілігінің анализі
педагогикалық қиын оқушылар (есепте тұрғандардың саны,
оқуға деген ынтасы жоқ балалар
дарынды оқушылар.
Педагогикалық ұжыммен жұмыс.
оқушыларға бірыңғай педагогикалық талаптар қою;
оқушылардың оқу процесіндегі тәрбие деңгейі;
мұғалімдердің сабақтан және сыныптан тыс тәрбие
үйірме жетекшілерімен біріккен әрекет, ұйымдастырушы мұғалімдердің
Ата – аналармен және жұртшылықпен жұмыс.
отбасымен қарым – қатынас;
тақырыптық ата – ана жиналысы, олардың
Тәрбие жұмысының қорытындысы
тәрбиенің деңгейі;
мақсаттың айырмашылығы және олардың нақты қорытындысы,
Тәрбие деңгейінің өсу қозғалысы (динамикасы)
Мазмұны: денсаулық картасы, тәрбиешілік картасы.
Мектептегі тәрбие жұмысының сызба анализі
1.Өткен оқу жылында тәрбие жұмысына қандай
Тәрбие жұмысында қандай даму бағыты болды?
Мектепте қандай зерттеу жүргізілді, оның мақсаты,
Тәрбиенің қандай шарттары мен әдіс-тәсілдері іске
кадрлар 1-әдістері
формасы
мектептің ішкі ұйымдастырылуы
сабақ арқылы тәрбиелеу
қоршаған әлеуметтік және табиғи орта
мектептіңсанитарлық-гигиеналық жәнеэстетикалық жағыдайы
өзара қарым-қатынас(мұғалім-оқушы, мұғалім-мұғалім, оқушы-оқушы, мұғалім-ата-ана, мұғалім-әкімшілік)
балаларды тәрбиелеуші ұжым (қоғамдық көзқарас қалыптастыру
Тәрбие жүйесіне факторлар мен шарттардың әсер
қандай шартар мен фактарлар қолданылады (себептер)
не жоқ(себеп)
Педагогикалық ұжыммен жұмыстың көрсеткіші қандай?
нұсқаулы жұмыс және оның әдістемесі
жеке жұмыс және ашық тәрбие шараларына
үйірмелер ,секциялар, клубтар және бірлестіктер жетекшілерімен
инновациялық даярлық
Тәрбие жұмысында ғылыми таным қалай қөолданылады?
Мектептегі тәрбие жұмысының қорытындылары қандай? (оқушылардың
Білім деңгейі мен балалар қарым-қатынасынан жалпы
(Жер,Отан,Отбасы,Еңбек,Білім,Мәдениет,Әлем,Адам)
Жаңа оқу жылына тапсырма.
Мектептің тәрбие жүйесі
Мектептегі тәрбие жүйесінің теориялық концепциясы
Пікірлер, басқарылатын ойлар
Дамушы педагогтардың педагогикалық теориясы
Жеке тұлға дамыту үшін жағдай жасау
Тәрбиелік құрылымдарға дейін Тәрбиелік құрылымдардан кейін
Мақсаттық блогы Жалпы адамдар, мұғалімдер, оқушылар,
Іс-әрекет
Қарым-қатынас-тары
Технология
Білімді меңгерген мектеп, орта
Мектеп тәрбие жүйесінің даму сатылары
Құру
Жүйені қолдану
Соңғы көркемдеу
Мақсатты анықтау. Басты бағыттарды құрау. ұжымдық
Жүйелік құрылушы іс-әрекетті бекіту. Нәтижелі технологияларды
Үлкендер мен балалардың татулығы. Ортадағы оқушының
Сатылардың басты мақсаттары
Жаңа педагогикалық ойлауды табу. ұжымда мұғалімдердің
Оқушылар ұжымын, өзін-өзі басқару ұжымын, ұжымдық
Балалар мен үлкендердің ынтымақтастығы
Тәрбие мақсатты бағытталған үрдіс ретінде
Мектептегі тәрбие тәрбие үрдісі арқылы жүзеге
Оқу пәндерін оқытумен қатар тәрбие жүйесі
Тәрбие жүйесі – бұл ересектер мен
Мектептің тәрбие жүйесінің мазмұны, әдісі және
Мектеп өзі тұжырымдамасына сай тәрбиеләк және
«Тәрбие жүйесі – негізгі тәрбие компаненттерінің
Тәрбие жұмысының жүйесі келесі компоненттерден тұрады.
1.2. Мектептің тәрбие жүйесі тұжырымдамасының жобасы
Құрылымы:
Тәрбие жұмысының бастапқы жағдайы
Білім беру мекемесінің негізгі параметрлері
Білім беру мекемесінің және оны қоршаған
Оқушыларды тәрбиелеуде және білім беру мекемелерінің
Маңызды жетістіктер:
оқу орнының бәсекелестік қабілеті біршама артты,
оқушы тұлғасының дамуына педагогикалық әсер ету
тартымды әрі өзіндік қайталанбас әлпетте жеке
Дегенмен тәрбие үрдісінің мазмұны мен оның
Диагностикалық әрекет пен ұжымдық талқылау үрдісінде
ізгілікке бағытталған оқушы тұлғасының қалыптасуы жеткілікті
оқушының көп бөлігінің педагогтармен қарым-қатынаста қанағаттанбауы
Моделі жасалып отырған тәрбие жүйесінің кілт
тұлға индивидтердің қасиеттерінің тұрақтанған жиынтығы түрінде
өздігінен өзектелген тұлға – адам белсенді
Мен – тұжырымдамасы – адамның өзі
Таңдау – адамның немесе топтың өз
Жүйелі келу – әрекетте таным обьектісі
Тәрбие жүйесі - компоненттердің тәртіптенген
Мектептің тәрбие жүйесі оқу сабақтарын, балалардың
Тәрбие жүйесінің келесі құрылымы бар:
- мақсат – оны жүзеге асыру
- оны жүзеге асыруды қамтамасыз ететін
- оны ұйымдастыратын және оған қатысатын
- әрекетте және қатынаста туындайтын субъектілерді
компоненттерді тұтас жүйеге біріктіруді және осы
Тәрбие жүйесінің мақсаты мектепте бала тұлғасының
өзін-өзі тану
өзін-өзі анықтау
өзін-өзі жүзеге асыру
өзін-өзі реттеу, түзету
Мектеп баланың әр жас ерекшелігі кезеңдерінде
1.Таным өрісі (оқу, ақпарат, білім)
2.Практикалық әрекет өрісі (еңбек әрекеті, біліктілік,
3.Ойын өрісі (ойын белсенділігі, шығармашылық және
4.Дене дамуының өрісі (дене мүмкіндіктерін
5. Қарым-қатынас өрісі (өзін, адамды тану,
Сөйтіп, мектепте тұлғаның дамуына жағдай жасау
Мектептің тәрбие жүйесін құру принциптері:
табиғи және мәдени түсінік
гуманизм (ізгілендіру)
тұлғаға бағытталған білім
ынтымақтастық педагогикасы
білімнің тұрақтылығы, беріктігі және нәтижелілігі
жүйелілік
Табиғатты түсіну принципі – білімнің
Табиғатты түсіну принципі білім мазмұны мен
Мәдениетті түсіну принципі. Білім беру балаға
Білімді (ізгілендіру) принципі
Білім жүйесін ОТП ұйымдастыруда тұлғаға бағытталған
Баланың жеке қызығушылығын өзектендіру және қанағаттандыру
Тұлғаға бағытталған білім оқуды оқушы тұлғасына
Оқыту мен тәрбиелеуде білімді әр оқушының
Кіріктіру принципі білім мазмұнын реформалаудың негізі
Жүйелілік принципі. Бұл принцип
Тек мектептің өмір сүруін ұйымдастыруға жүйелі
Мектептің ішкі даму беталысын, мүмкіндігін және
Мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндетерді
1.Келешекте бірегей тәрбиелік ұжым мен мектепішілік
2. Жүйе құрайтын әрекеттердің тәсілі мен
3. Тәриеленушілердің сабақтан тыс әрекетін ұйымдастыру
4.Ұйымдастырудың технологиясы мен бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді
Қазіргі заман талабына сай мектеп баланың
Педагогикада білімділік деңгейіне құндылықтарға бағытталған, коммуникативті
Әлемдік мектеп практикасында тұлға шешуге қабілетті
сауаттылық
ақпараттанушылық
қызметтік сауаттылық
құзырлық
Сонымен, қазіргі қоғамда мектеп тәрбиеленушілердің зияткерлік,
Мектептің тәрбие жүйесінің мақсаты мен міндеттері
мектеп өмірінің ерікті, дені сау,
азаматтық, ұлтжандылық, зияткерлік, адам құқығы мен
гуманистік әлемдік көзқарасты, әлеуметтік табиғи және
тәрбиеленушілердің, алдымен, өз халқының және Қазақстанның
қазіргі жағдайда тұлғаның әрі қарай дамуы
Тәрбие жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге
Тәрбие жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін
тұлғаның толыққанды дамуы үшін, балалардың денсаулығы
оқушылардың жеке бас ерекшеліктеріне ықпал
отбасындағы тәрбие жүйесін жандандыру және отбасын
адамның рухани жан-дүниесін қалыптастыруын қамтамасыз етуші
тәрбиеленушілердің әлеуметтік маңызды әрекеттерін әр
ғылыми білім, біліктілік жүйесін және оларды
білім алудың үздіксіз жүйесін дамыту; білімнің
балаларды әлеуметтік –педагогикалық қорғаумен қамтамасыз ету;
Бүгінгі таңда тәрбие міндеттерін жүзеге асырудың
Қарым-қатынас түрі тәрбие үрдісінің алғашқы мінездемесі
Тәрбие кеңістігінің екінші мінездемесі – бұл
Тәрбие кеңістігінің үшінші мінездемесі – олар
Тәрбие кеңістігі бірнеше деңгейде болады:
1-ші деңгей – жеке тұлғалық
2-ші деңгей – білім мекемесі
3-ші деңгей – аумақтық тәрбие кеңістігі
Әр тәрбие кеңістігі әр тәрбиеленушінің тұлғасы
Тәрбие кеңістігі тұлғаның дамуы мен өзін-өзі
Нағыз мектеп – парасатты өзгере келіп,
Әрқашан жаңару принципі – оқыту мен
кез келген орасан өзгерістерге ұжымды нақты
өзгерістер міндетті түрде сәттілікке әкелетіндей егжей-тегжейлі
қажетті деп табылған жерде ұжымды теориялық
өзгерістерге дейін ұжымда өзгерістердің қажеттілігі мен
өзгерістерге қарсылық болған; бар және болады
мектептегі өзгеріс – бұл мұғалімнің өзгеру
Енді мектепішілік менеджменттің құрылымдық ядросын,
Мектептегі ең бағалы, ең негізгі –
Дегенмен мектеп басшылары өз идеяларын сәтті
Адамға деген құрмет, оған деген сенім,
Егер педагогикалық үрдісте ең бастысы тұлғаның
Мектепішілік басқаруға дамытушылық кейіпті енгізу басқару
Бұл үрдістер, өз кезегіндемектепішілік менеджменттің мақсаттылығын,
Бұнымен бір сәтте мектепішілік басқаруды гуманизациялау
Мектепішілік басқаруды қайта құруға түпкілікті келу
Мектеп басқару сахнасына психологиялық – педагогикалық
Мектептің «жаңа философиясы» менеджерден мектеп басқару
Мектепті тұлғаны дамытатын жүйе ретінде қабылдасақ,
Егер осылай болса, онда бұл үрдістегі
Бұның бәрі оқу үрдісіндегі оқушының жағдайына
Басқаруды адамға бағыттау менеджердің көзқарасын тәрбиенің
Тәрбиенің жаңа идеологиясы – біздің мектептерімізді
бас тартып, оқушылардың қоршаған ортаға қарым-қатынасының
Тәрбиешінің роліне деген көзқарас та өзгереді.
«Басқарудың жаңа философиясы» менеджердің жекелеген мұғалімдердің
Оқушы мен педагогты бағалауда тұлғаға бағытталу
Мұғалім мен педұжымның жұмысы сапасының өлшемі
2.1.Тәрбие жүйесінің құрылымы, мазмұны
Қазіргі уақытта педагогиканың феноменды үлкен
Тәрбие жүйесі – педагогикалық ақиқаттық жартылай
Тәрбие жүйесінің тапсырмасы – барлық тәрбиелік
Тәрбие жүйесі белгілермен қатар жалпы басқа
Тәрбие жұмысының нақты білім беру
Тәрбие жұмысының нақты белгісі ашықтығы, қоршаған
Тәрбие жұмысы кері байланысқа ие бола
В.А.Карковский, А.М. Новиков, Н..Селиванов оның жүйелілік
Жетпісінші жылдардың соңына қарай жүйелілік идеялары
Мектептің тәрбие жүйесін “бір-бірімен тығыз
Тәрбиенің негізгі мақсаты – дені сау,
Тәрбиенің мазмұны, оны жүзеге асыратын әдіс-тәсілдердің
Тәрбиенің негізі – ұлттық тәлім-тәрбие.
Әр халықтың тәлім-тәрбиелік мұрасы – мәдениеттің
Тәрбие жүйесін құруда ең алдымен
Қазіргі мектептің ұлттық тәрбие жүйелерінің
біртұтас әлем туралы ғылыми негізделген көзқарас
оқушыларды жалпы адамзаттық құндылықтарға тарту, сол
Қорытынды.
Оқушылардың тәрбиелілігіне қоғамдағы барлық әлеуметтік –
ұлттық құндылықтарды жоғалту;
қоғамның әлеуметтік жағдайға қарағанда бөлінуі;
ұлттық мәдениетті айырылу жағдайы.
Екінші топта білім беру жүйесінің ішкі
тәрбиенің жаңа пардигмасының ғылыми әдістемелік жағдайынан
мұғалім, тәрбие технологияларын жетік меңгермеуі;
қоғамдық балалар ұйымдарының тәрбиелеу потенциалының тиімділігінің
Тәрбие жүйесін жаңа сапалы деңгейге көтеру
Тәрбиешілердің кәсіптік құзырлығын көтеру, бар потенциалды
Басқару және тәрбие үрдісінде жаңа технологияларды
Дәстүрлі емес ресурстық және жаңа білім
Сонымен, тәрбиелеуде жұмыстарды жақсарту үшін негізгі
Қолданған әдебиеттер тізімі
1. Бухвалов
2. Петрушин В.И.
3. Созонов В.П. Организация
4. Бондаревская Е.В. Теория
5. Гуткина Л.Д. Планирование и
6. Щурова Н.Ф. Нравственное
7. Железовская Г.И.
8. Лихачёв Б.Т. Образование: идеология
9. Шакурова Р.Х. Социально -
10.В.Е. Клочко,
потенциала педагогического
Караганда 1990. 11 .Т.И. Шамова исследовательский
12.Л.М. Фридман. Настольная книга школьного психолога.
прогрессе. М. пр., 1991.
15.Қожахметова К.Ж. Мектеп директорының тәрбие ісі
Мектептің тәрбие жұмысы
Оқыту үрдісіндегі тәрбие
Мектеп ұжымындағы қарым-қатынас стилі, ырғағы, моральдық-психологиялық
Сабақтан тыс (оқудан тыс) әрекет
Сыныптан тыс тәрбие жұмысы
Ата-аналармен, қоғаммен жұмыс
Мектептен тыс тәрбие
МЕКТЕПТІҢ ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІ
Принциптері
Мақсат
Жүзеге асыру құралдары
Табиғат және мәдениетті сезіну
Гуманизм
Тұлғаға бағыттай оқыту
Ынтымақтастық педагогикасы
Білімнің тұрақтылығы, әсерлігі және сенімділігі
Білімнің тұрақтылығы, әсерілігі және сенімділігі
Даралау және саралау
Жүйелілік
Нәтиже
Өзіндік дамуға және өзін-өзі жүзеге асыруға
Денсаулық
Танымдық әрекет
Өмірлік адамгершілік көзқарастың, тұлғаның мәдениеті
Білім және
біліктілік
Мектепте танымдық жүйе құрушылық әрекетімен гуманистік
Басқару
Мектеп құрыымын дамыту
Сабақта және сабақтан тыс жұмыста жүйе
Білім мазмұнын дамыту
Педагогикалық технология
Педагогикалық жүйені дамыту





Скачать


zharar.kz