ЖОСПАР
1. НАРЫҚТЫҚ ЭКОНОМИКА ЖАҒДАЙЫНДА ШАҒЫН КӘСІПОРЫНДАР ҚЫЗМЕТІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 6
1.1 Нарық жағдайында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру нысандары 6
1.2 Шағын кәсіпорындар қызметінің экономикадағы рөлі 15
1.3 Шағын кәсіпорындардың дамуы мен тиімді қызмет ету проблемалары 23
2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ШАҒЫН КӘСІПОРЫНДАР ҚЫЗМЕТІНІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ 33
2.1 Қазақстан Республикасында шағын кәсіпорындардың даму тенденциялары 33
2.2 «АЛМАКА» ЖШС қызметінің экономикалық тиімділігін талдау 41
3. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ШАҒЫН КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ 51
3.1 Шағын кәсіпорындардың тиімділігін арттырудың шетелдік озық тәжірибелері 51
3.2 Шағын кәсіпорындар қызметінің экономикалық тиімділігін арттыру жолдары 61
Қорытынды 68
Пайдаланылған әдебиеттер көздері