Баспа рыногы

Скачать



МАЗМҰНЫ
Кіріспе...........................................................................................3
І ТАРАУ
Баспа кітап бұқаралық коммуникация құралы
Қазақ кітабы таралымының аз болу себептері...................7
Тығырықтан шығар жол бар ма?........................................13
ІІ ТАРАУ
“Таратпасақ кітап шығарып қажеті не?”
2.1. Қазақ кітабын тарту мәселелері...........................................28
2.2. Нарықтық экономика талаптарының орындалуы..............43
Қорытынды....................................................................................52
Сілтемелер......................................................................................55
Пайдаланған әдебиеттер...............................................................58
Кіріспе
Бітіру жұмысымды Абай атамыздың мына бір өлеңімен бастағанды жөн
Пайда ойлама ар ойла,
Талап қыл артық білуге.
Артық білім кітапта,
Ерінбей оқып көруге,- деп өлеңге қосуы тегін емес.
Шынында ғасырдан ғасырға, ұрпақтан ұрпаққа жеткізуші, ақпаратты сақтаушы, бұқаралық
Кітап – білім бұлағы. Рухани қазынаны сақтаушы, жеткізуші. «
Бұл сұрақтың жауабын кітап саудасынан да іздеуіміз керек. Кітап
Кітапты тауарға айналдырып саудалау оның сонау папирус бумасы, күйдірілген
Көне гректер кітап сатушыны «библиопол» деп атапты. Осы сөзден
Кітап - ерекше тауар. Адамзат өркениетінің ажырамас бөлігі. Ал,
Кітап басу ісі күрделі – процесс. Осы процестің нәтижесінде
«Қазақ кітабы таралымы мен тарату мәселері» деген тақырыпты
I ТАРАУ. Баспа кітап бұқаралық коммуникация құралы.
Қазақ кітабы таралымының аз болу себептері.
Тоқсаныншы жылдардың басында социалистік жүйенің жойылуымен жаңа нарықтық экономикаға
Кітаптың баға жетпес рухани байлық екені даусыз. Белгілі француз
Кез-келген баспаның нарық экономикасына бейімделуінің бірден-бір тетігі кітап тарату
Қазақстандағы кітап ісінің нарық экономикасына бейімделе бастағанына да он
Дара сауда саттық – кіші және үлкен тәуелсіз дүкендер
Кітап саудасын жақсарту мақсатында 1 жылда 4-5 рет
Конференциядан тарасқанда сауда-саттық мамандар үш мәселені атқаруға тапсырма алады.
Кітап сатуда кері әсерін тигізетін нәрсе - кітаптарды қайтадан
Кітап сатудың жаңа әдістеріне келсек, олар: бірінші, автоматтық түрдегі
Басқа елдердегі кітап бағаларымен салыстыра қарасақ, Қытайда кітап өте
Қазақстандағы баспагерлер үшін бүгінде өнім шығарудың екі түрі қалыптасқан:
Ал «еркін» сауда ең үлкен, тұрақты, бірақ қауіпті. Енді
Ал, Алматылық компанияларға Москва және Новосибирскден жеткізіледі. Мысалы, «Экономик,С»
Екінші жолы баспалардың өздері кітап дүкендермен келісім-шартқа отырады.
Халық арасында сауалнама жүргізу барысында (50 адам сұрастырылған) тек
Қазақстандағы бүгінгі кітап саудасы қалаларда ғана жақсы дамыған. Ауылдық
1.2. Тығырықтан шығар жол бар ма?
Соңғы жылдары маркетингке деген қызығушылық кітап саласынан-баспагерлер мен сатушылардан
Кітап тарату жолдары - соңғы жылдары маркетинг тәжірибесін дамытудағы
Пошта бойынша сату - тез дамыған сала. Бұған қызығушылық
Баспагерлер мен кітап сатушылар мына бір мәселені шешуге тырысуда:
Журналдық өнім зерттеулері көрсеткендей, көптеген оқырманды олардың өмірлерінің жекелеген
Кітап маркетингінде кітаптардың түрлері және жанрлары бойынша жіктеудің маңызы
Оңтайлы тәсіл, бірінші кезекте, кітаптың арнайы белгілері – аты,
Кітаптың арнайы белгілері және жарнама компаниясы бойынша зерттеулер жүргізгенде
Көңіл аудару және тез тану. Мұқабасы, аты және өзге
Коммуникациялық әсер. Кітаптың жекелеген белгілері (аты, көркемдік безендіру, графикалық
Сатып алушылық себеп. Ойлап табылған оңтайлы тәсіл сатып алушының
Жарнамалық материалдар мен басылымның әртүрлі қосымшаларын редакциялық - баспагерлік
Бұндай акциялар кітап шығарудағы сегментті маркетингтің дамуына сәйкес
Өтімділікті көбейтетін және қалыптастыратын шаралар мен жарнама ерекше көңіл
Баспасөз және жарнамасына қатысты сапалы зерттеулер тұтынушының жарнама мәтінін
Жарнама саласындағы әрбір зерттеулер жарнаманың мазмұнын, жарнаманың хабарландырудың коммуникациялық
-жарнамаға қатысты ортақ әсерлер және олардың себептері;
-хабарды дайындау сапасына баға;
-сатып алуға деген қызғушылық деңгейі және оның негізгі себептері;
-респондент пікірі бойынша хабарландырудың сенімсіздік туғызатын тұстары;
-жарнама идеясына және оның формасына қатысты оң және теріс
-жарнама обьектісі дұрыс қабылданды ма, жоқ па;
-жақсартуға байланысты өзгертулер енгізу\14\;
Осы мәселелерді шешу және зерттеулер барысында жаңа кітап немесе
Фокус – топпен жұмыс баспагерге оқырман таңдауына неғұрлым әсер
Жарнама кітап өтімдігін ұйымдастыру үшін маңызды болып табылады. Бірақ,
Кітап маркетингі 3 негізгі кезеңнен тұрады:
-белгіленген аудиторияның қажеттілігін қанағаттандыратын өнім жасау;
-белгіленген аудиторияға қажетті жеріне кітапты жеткізу;
-аудиторияға оны қызықтыратын кітап бар екендігі жөнінде ақпарат беру;
Осы үшінші кезеңі бойынша жарнама жасалады, бұл жағдайда ол
Оны тұтынушының жарнамасымен шатастырмаған жөн. Тұтынушы жарнамасы дүкендегі кітапты
Қатардағы сатып алушы кітаптың қай баспадан шыққанына назар аударады.
Жарнама компаниясын жүргізу мерзімі өте маңызды. Сауда жарнаманың хабарландырулары
Маркетинг қызметі.
Кітаптың беделі мен өміршеңдігінде маркетингтің атқаратын рөлі өте маңызды.
Маркетинг саласы ең бір маңызды басылымның шығуы мен таралуын
Маркетинг бюджеті.
Редакция маркетологтарының тағы бір міндеті - маркетинг бюджетін анықтау.
-жарнамаға төлеу, бұл жерде телевидение, радио және басқа
-маркетингтік зерттеулер мен шаралар үшін жұмсалатын қаржы;
-едәуір шығынды қажет ететін маркетингтік компаниялар үшін кететін қаржы;
Маркетингтік бақылау.
Маркетинг едәуір табыс әкелу үшін оны өткізетін айла-шараларды дұрыс
Бақылауды редакция маркетологының өзі жүргізеді. Егер мұндай бақылау барысында
Анкета жүргізу әдісі көп қолдана бермейді. Мұнда жалпы немесе
«Дөңгелек стол» басылымды оқитын барлық жерде мекеме, фирма институттарда
Басылым жарнамасы.
Маркетингтік негізгі методтарының бірі. Жарнама жаңадан шығып жатқан басылымдарда,
Өзіндік басылымдарға талдау жасау.
Өз өнімін талдап, қарсыластарға төтеп бере алуға дайын болу
Маркетингтік болжамдар.
Болжам жасау маркетологтың негізгі ісі. Жалпы қызметті басқаруға жеңілдік
Болжамның жалпы және жеке түрлері бар. Жалпы болжам -
Тұтынушылар рыногы.
Оқырман аудиториясын талдау. Өнімді тұтынушы үшін соған қаржы бөліп
Рыногқа жету мүмкіндіктерін зерттеу.
Тағы бір зерттеушінің алдындағы маңызды мақсатының бірі - рыногта
Басылымның рыногтағы орны көбінесе оның шығу мерзімділігіне байланысты. Оқырман
Сонымен бірге, редакция маркетологтары өз қарсыластарының рыногтағы мүмкіндіктеріне көп
Маркетинг процесін ұйымдастыру мен мақсатқа жету үшін рыногтың түрлі
1.Ресурстар рыногы; финанстық рыног, жұмысшы күші рыногы ( еңбек
2.Мерзімді емес басылымдар рыногы. Рыноктың бұл аспектісін зерттеуде түрлі
1. Финанстық рыног.
Мерзімді емес басылымның тұрақтылығын оның финанстық мүмкіндіктеріне байланысты. Қаржының
2.Жұмысшы күш рыногы.
Бұл рыног 3 бөлімге бөлінеді: а) Шығармашылық қызметкерлер, жұмысшылар
б)Техникалық қызметкерлер рыногы;
в) Бұл бөлім - редакциялық-коммерциялық құрылым қызметкердің рыногы. Мұның
3.Баспа рыногы.
Көптеген редакциялар баспалармен жұмыс істейді. Екеуінің арасындағы қарым-қатынас БАҚ
4.Техникалық рыног.
Ол кітаптың материалдық-техникалық базасын құруда ресурстардың үлкен бөлігін ұсынады.
Баспа рыногындағыдай мұнда да өзгерістер полиграфия мекемесінің қуаттылығы мен
5.Материалдар рыногы .
Бұл қызметті анықтайтын рыногтың негізгі аспектілерінің бірі –екі бағытта
6.Ақпарат және идеялар рыногы.
Бұл ақпараттың қандай көлемде болмасын редакция ұйымының көлемі,
7.Таратушылар рыногы.
Бұл енді қалыптасып келе жатқан жүйе. Баспа өнімін таратуда
Ең негізгі ресурс – қаржы. Финанстық базаның болу, болмауы,
Редакцияны басқару және менеджмент.
Редекциялық менеджменттің негізгі бағытының бірі – редакция коллективін басқару
Менеджмент пен кадр мәселесі.
Құрамын анықтауда менеджердің атқарар рөлі үлкен. Жаңа рыног жағдайларына
Кадр менеджменті.
Бұл адамның түрлі проблемаларын шешуге көмектесетін ұйымдастырушылық, әлеуметтік және
Кадр ұйымдастыру әдістері мынадай ең маңызды жүйелерді қамтиды:
Жұмысты қабылдау алдында кадрды іріктеу жүйесі;
Лауазымға байланысты қойылатын талаптар, құқықтар, міндеттер, жауапкершіліктер жүйесі;
Еңбек шарттары: ұйымдастырушылық, әлеуметтік, тұрмыстық, материалдық, санитарлық, гигиеналық, эстетикалық
Кадрдың жұмысын бағалау жүйесі (жекелей немесе ұжымдық жұмыстың) нәтижесіне
Жалақы төлеу жүйесі (үстеме ақы, комписация төлеу және жалақы
Жеңілдіктер жасау жүйесі қазіргі заңдар негізінде;
Лауазым бойынша өсу;
Кадрдың біліктілік дәрежесін арттыру,
Кадрдың басқа жұмысқа ауысуы, жұмыстан шығу немесе қысқартылу жүйесі.
10.Шығындарды азайту есебі арқылы лидер болу.
Бұл стратегияны қолдану үшін баспа өз басылымдарының өзіндік құнын
Кітап шығаруға аз шығындар жұмсау кіріс көздерінің деңгейі бір
Диференсиациялау стратегисы. Мұндай стратегияны жүзеге асыру үшін ЖОО беделді
студенттер өздері оқитын ОО-ң оқу процесіне сай жазылған оқулықтарды
студенттердің өз жоғарғы оқу орнының баспасы өнімдерін сатып алуы,
III стратегиясы – сегменттегі шоғырландыру стратегиясы. Бұл стратегияны таңдаған
Еңбекті ынталандыру әдісі:
Адамдарды басқарудың ең негізгі функцияларының бірі. Мына түрлерге бөлінеді:
Физиологиялық (тамақ, су, демалыс);
Қауіпсіздік қажеттілігі (қоршаған ортадағы әртүрлі қауіптен қорғау);
Өзіңді сыйлау басқалардың сый-құрметіне бөлену қажеттілігі;
Адамның бір нәрсеге немесе біреуге байланысты түсінісуге және қолдау;
Өзіңді адам ретінде қалыптастыру қажеттілігі;
ІІ ТАРАУ
«Таратпасақ кітап шығарып қажеті не?»
2.1. Қазақ кітабын тарату мәселелері.
Жан дүниесін жарып шыққан көркем туынды жазушының перзенті дейміз.
Қазіргі кезде кітап, газет, журналдар шығаратын баспалардың көпшілігінде жаңа
Жалпы, тарату - өнімді дайындау мен шығару процесінің ең
Тарату стратегиясы анықталғаннан кейін оның тактикасы жасалады. Бұл өнімді
Қазіргі кезде мамандар Қазақстандағы жалпы кітап саудасының бір жылдық
Соңғы 10 жыл ішінде Қазақстандық кітап өнімінің жалпы таралымы
Ал, Батыс баспагерлері тәжірибе жүзінде сұраныстарына қарай оқырманды үш
Бірінші, жалпы – көпшілік оқырман. Мұндай оқырмандар сұранысын кең
Екінші, сұраныстары бір оқырмандар яғни, бұл топтағы оқырмаңдарды белгілі
Үшінші, мамандықтарға байланысты оқырмандар тобы. Батыста бұл топқа жататын
Оқырман сұранысын анықтау – баспагерге өзі шығарған кітабын ертең
Екінші, жарнамалық жобалар мен листовкалар тарату. Жарнамалық жоба кітаптың
Үшінші, кітапханаларға, кітап дүкендеріне, сауда орындар мен мекемелерге плакаттар
Төртінші, тапсырыс бланкілерін тарату. Мекемелер мен кәсіпорындар баспадан шыққан
Бесінші, болашақта жарық көретін кітаптың мұқабасын ірі кітап дүкендері
Алтыншы, бұқаралық ақпарат құралдарына жарнама беру. Өкінішке орай, бүгінгі
Жетінші, авторлармен кездесулер ұйымдастыру. Оқырман өзінің сүйікті авторларына аңсайды.
Тағы бір айта кететін мәселе, жасөспірімдерді кітап оқуға баулу.
Бүгінде біздің баспаларымыздан да тәуір дүниелер шығып жатыр, бірақ
Британия баспагері Элисон Бэйберсок кеңестерінде, жалпы көпшілік оқырман қолына
Өкінішке қарай, Қазақстан кітап таратудың қалыптасқан инфраструктурасын жоғалтып алады.
Облыстарда кітап дүкендері жоқ. Мамандардың айтуынша, 10 мың тұрғыны
Қазіргі кезде өнімді өткізудің Қазақстандық баспалар 2 жолмен жүзеге
1996-1997 жылға дейін 98-99 пайыз Ресейден әкелінген арнайы іскерлік
Еліміздегі кітап бизнесі өз мемлекетімізбен қатар Ресейдегі де барлық
Елімізде детективтік, фантастикалық шығармаларды шығаруға талпыныс бар, бірақ әзірге
Басқа жанрларды бағындырған қаламгерлер үшін бүгінде өз шығармаларын кітап
Бізде өзіміздің жеке коммерциялық жылтыр (глянцевый) кітап баспасы жоқ.
Мәскеулік ірі баспалар сенімді, тұрақты әрі мықты кітапсаудагерлеріне жеңілдіктер
Тұрғындардар тарапынан жоғары бағаланған
кітап өнімдерінің құрылымы
16-19 жастағы жастардың – 21% шытырман оқиғалы әдебиеттерді, сондай-ақ
1 кесте. «Сауықтық» әдебиеттер
Сауықтық әдебиеттер%
Детективтер, шытырман оқиғалар 10.4
Махаббат романдары 3.5
Фантастика 3.0
Оқулықтар, сондай-ақ сөздіктер әрине, студенттерді немесе жоғары оқу орнына
2 кесте. «Кәсіби» әдебиеттер
Кәсіби әдебиеттер%
Кәсіби әдебиеттер 5.7
Оқулықтар 6.1
Энциклопедиялар 3.0
Сөздіктер, анықматалар 3.5
Әдебиеттердің бұл түрі соншалықты атақты болмаса да, кітап дүкендерінің
Бұл жоғары парасатты кітаптардың оқырмандары аз және олар ешқашан
Ең өкінішті факт – 20 жастағы жастардың көпшілігі «салиқалы»
3 кесте. Көркем әдебиет
Көркем әдебиеттер%
ХХ ғасырдағы шетелдік проза 1.1
ХХ ғ. дейінгі шетелдік проза 1.0
ХХ ғасырдағы отандық проза 0.9
ХХ ғ. дейінгі орыс прозасы 0.7
Отандық поэзия 0.6
Шетелдік поэзия 0.1
Кітап дүкендеріндегі балаларға арналған әдебиеттердің молдығына қарамастан, үлкендердің 9,0%
4 кесте. Балалар әдебиеті
Балалар әдебиеті%
Балалар әдебиеті 5.7
Ертегілер 2.9
Кітап өнімдерін сатып алу
Орта статистика бойынша Қазақстан тұрғындары жарты жылда 3,7 кітап
5 кесте. Соңғы 6 айда сатылған кітаптар саны
Кітаптар саны%
12-ден жоғары кітап 4.6
9-11 кітап 1.8
5-7 кітап 10.1
3-4 кітап 27.7
2 кітап 31.7
1 кітап 24.1
Тұрғындардың 16,4% белсенді кітап сатып алушылар қатарына жатқызуға болады.
6 кесте. Соңғы 6 айда сатып алынған кітапқа шыққан
Шығындар %
14 usd кем емес 13.3
4-14 usd 33.3
4 Usd кем 53.3
Кітап сүйер қауыммен араласу барысында шынайы оқырманның бейнесін жасауға
Бүгінде, кітап бизнесі аяғынан нық тұрған. Оқулықтар мен сөздіктерге
Егемендікке қол жеткізген соң тәуелсіз Қазақстан күрделі әрі қиын
Шынымен де, қазіргі өркениетті қоғам, оның ішінде Қазақстан өндірістің,
Бүгінгі таңда маңызы зор ақпараттық кеңістікте өтіп жатқан республикамыздың
ХХІ ғасыр ақпараттық қоғам болғандықтан, ақпараттың әрбір адам өміріндегі
Демократиялық қоғамда кім ақпаратқа қанық болса, сол ситуацияны басқарады,
Егеменді Қазақстанның ақпараттық саясаты қоғамның өмірі мен қызметіне аса
Жалпы БАҚ-ты «төртінші билік» деп атайды. Қазіргі саясаттануда бұл
Сөз бостандығы республика азаматтарының көзқарастары мен дүниетанымдық ұстанымдарын
Республикамыздағы БАҚ-тың маңызды бір элементі болып табылатын кітаптар Қазақстандықтардың
Өкінішке орай, бүгінде отандық кітапөндірісінде біраз қиындықтар да жоқ
Бұрынғы кітап шығару жүйесі былай ұйымдастырылатын еді: ірі
2.2. Нарықтық экономика талаптарының орындалуы.
Қазақстанның кітап нарығы бүгінгі таңда да бұрынғысынша Ресейдің осы
Қазақстан кітап палатасының мәліметтері бойынша республикамызда әр айда 600
Дәл осы кездері сауықтық әдебиеттер салиқалы псизологиялық шығармаларға қарағанда
Бүгінде Интернет пайда болғалы көркем әдебиеттің бір кездегі мәні
Бүгінгі таңда Қазақстанның кітапсаудасы соншалықты жоғары деңгейде болмаса да,
1994 жылы Гутенберг өнертабысынан байлыққа батқан барлық баспагер-дилетанттар кедейшілікке
Баспа өндірісінің шеңберінде ірілендіру және жекешелендіру процесі басталды. Қағаз
Кітап басу саясатында баспалық инициатива маңызды рөл атқарады. Ереже
Тираж саясаты көп жағдайда шынайы тәуекелдің бағалануының көрсеткішінің нәтижесінде
Кітап бастыруда кездесетін ең басты проблема – шетелдік құқық
Басылым типологиясында да біраз өзгерістер болды. Мысалы, бір кезде
Ұжымдық жинақтарды, альманахтарды, жылнамаларды шығару баспагерлер тарапынан қолдау таппай
Қазіргі басылымдардың жаңа типі – авторлық жинақтар мен монографиялық
Қазіргі кітапбасудың тақырыптық шеңбері - қылмыстық-детективті прозалар, сентиментальді
Беллетристикалық емес сектордың құрамына кіретін гуманитарлық тақырыптағы кітаптарға әзірге
Балаларға арналған кітап басу – баспа бизнесінің өзіндік арнайы
Балаларға арналған басылымдардағы басты проблема мектеп оқулықтары ассортиментіне қатысты.
Әбедиеттің барлық тектері мен жанрында қалам тербейтін әдебиетші-дебютанттар, әсіресе
Баспа бизнесінің коммерциялық принципі кітап нарығынан «макулатур-факторды» толық алып
Кітап дүкендері – Қазақстан кітап саудасының басты қозғаушы күштері.
Кітапты кім сатады? Дүкендер және лотошылар. Ірі саудагерлер жоқтың
Республикамыздағы кітап нарығының ауқымы қандай? Жалпы есеппен жуықтап алғанда
Біздің сатып алушылар кітапты қандай жүйемен сатып алады? Ірі
Ал, лотошылар өз бизнестерін басқаша жүзеге асырады. Олар баспалармен
Ұлттық кітап палатасының берген мәліметтері бойынша республикамызда 150-дей баспа
Ендеше біздің 150 баспа немен айналысуда? Кез келген жарнамалық
Бұл ситуацияны тағы да Ресеймен салыстыруға тура кеп тұр.
Ақиқатты мойындау қанша ауыр болса да, біз әзірге кітап
Қазақстандық кітап өнімдеріне сұраныстың деңгейі жөнінде кез - келген
«Эврика» дүкенінің меңгерушісі Наталья Дәулетбекова: қазіргі Қазақстандық әдебиеттерге сұраныс
«Эвриканың» айтуы бойынша, баспалардың өкілдері кітап дүкендерін аралап, тұтынушылардың
«Аруна» баспасының бас директоры Қазыбек Райымбеков: Қазақстанда жақсы кітаптар
Екі-үш жылдың ішінде қалталы азаматтар бар қаржыны алдымен кітапқа
Қорытынды
Қазіргі кезде Қазақстандағы кітап жағдайы біртіндеп, жылдан-жылға дамып келе
Кітап тарату ісіне білікті, білімді маман тарту табысқа жетудің
Жалпы тарату - өнімді дайындау мен шығару процесінің
Қазақстандағы кітап сату ісінде алға жылжу бар. Кітап сатудың
Иә, ХХІ ғасырдағы адамзат өркениетке қол жеткізді, техника мен
Кітап нарығы. Кітап маркетингі қазіргі таңда өзгерістерді бастан кешіруде.
Қазақ кітабын сату оңай шаруа емес. Қазіргі фирмалардың қай-қайсысының
Кітап тарату ісінде жарнаманың, маркетингтің атқаратын рөлі зор. Шығарылып
Сілтемелер
Ақылдың кені. Қазақстан. Алматы. 1991ж, 26 б.
Жақып.Б. Қазақ кітабының тарихы //ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
Елеукенов.Ш.Р. Сұлулыққа іңкәрлік. Алматы. Білім 1999 жыл 290-291бб.
Елеукенов.Ш.Р. Кітаптану негіздері. Алматы. Санат 1997 жыл
175-176 бб.
Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл 121 бет.
Майлықұтова.М. Кітап басу ісіндегі оқырман сұранысын анықтау//ҚазҰУ хабаршысы, журналистика
Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл 122 бет.
Елеукенов.Ш.Р. Сұлулыққа іңкәрлік. Алматы. Білім 1999 жыл 291бет.
Мәмет.С. Заман шешіресі кітапта. Егемен Қазақстан,
1999 жыл, 2 қараша.
Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл, 123 бет.
Майлықұтова.М. Кітап басу ісіндегі оқырман сұранысын анықтау //ҚазҰУ хабаршысы,
Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл 123-125 бб.
Беловицкая.А.А. Общее книговедение. Учебное пособие для вузов. М: Книга,
С.М.Гурьевич.С.М. Экономика средств массовой информации. 121-126 стр.
Беловицкая.А.А. Общее книговедение. Учебное пособие для вузов. М: Книга,
Семыкина.Ю. Заколдованный круг// Континент №9 (96)
2003г. 7 мая.
Ж.Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл 123-125 бб.
С.М.Гурьевич.С.М. Экономика средств массовой информации. 128 стр.
Семыкина.Ю. Заколдованный круг// Континент №9 (96) 2003г. 7 мая.
Беловицкая.А.А. Общее книговедение. Учебное пособие для вузов. М: Книга,
Дулатова.Ж Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
№2 (15) 2003 жыл 123-125 бб.
22. Беловицкая.А.А. Общее книговедение. Учебное пособие для вузов. М:
23. .Гурьевич.С.М.. Экономика средств массовой информации. 121-126 стр.
24.Беловицкая.А.А. Общее книговедение. Учебное пособие для вузов. М: Книга,
25.Семыкина.Ю. Заколдованный круг// Континент №9 (96) 2003г. 7 мая.
26.Дулатова.Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері
// ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы, №2 (15) 2003 жыл
27.Гурьевич.С.М. Экономика средств массовой информации. 128 стр.
28.Мәмет.С. Заман шешіресі кітапта. Егемен Қазақстан.
29.С.М.Гурьевич. Экономика средств массовой информации.
132 стр.
Пайдаланған әдебиетер тізімі
Елеукенов Ш. Кітаптану негіздері. Алматы. Санат. 1997ж. 175-176 бб.
Беловицкая. Общее книговение. Учебное пособия для вузов. М: Книга,
Дулатова Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері //ҚазҰУ
Елеукенов Ш. Сұлулыққа іңкәрлік. Алматы. Білім. 290-291бб.
Қасымова З. Кітап палатасы. Лениншіл Жас. 1985ж, 31мамыр.
Майлықұтова М. Кітап басу ісіндегі оқырман сұранысын анықтау //ҚазҰУ
Мамажанов М. Халық қазынасы. Алматы Ақшамы .1993ж, 21қаңтар.
Дулатова Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері //ҚазҰУ
СемыкинаЮ . Заколдованный круг //Континент, №9 (96), 2003г,
Майлықұтова М. Кітап басу ісіндегі оқырман сұранысын анықтау //ҚазҰУ
Аманжолова А. Книжный мир сегодня и завтра. Наука.
Гуревич С.М. Экономика средств массовой информаций.
Елеукенов Ш. Кітаптану негіздері. Алматы .Санат . 1997ж.177-178 бб.
Яковлина Н. Книжный мир. Пруралье газеті, 2001ж, 12ақпан.
Елеукенов Ш.Сұлулыққа іңкәрлік. Алматы. Білім. 291б.
Мәмет С. Заман шежіресі кітапта. Егемен Қазақстан .1999ж,
Қазақстан Республикасының “БАҚ”туралы Заңы. -Алматы. 2000ж.
Бекниязов Т. Журналистің шығармашылық шеберлігі: Оқу құралы.-Алматы: Қазақ университеті,
Бәміш Б. Қағаз және қаламгер. Өркен, 1993ж, 12маусым
Жақып Б. Қазақ кітабының тарихынан //ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
БодаубаевБ. Ия,қаламгерге қамқорлық қажет. Егемен Қазақстан, 1994ж, 13қаңтар.
НайманбаевҚ. Кітап қадіріне жете білейік. Қазақ әдебиеті, 1986ж, 24қыркүйек.
Жақып Б. Қазақ кітабының тарихынан //ҚазҰУ хабаршысы, журналистика сериясы,
Жаппасұлы Е. Сілкінсін қайта санамыз. Қазақ әдебиеті, 1992ж, 15мамыр.
Дулатова Ж. Отандық кітап тарату ісінің күрделі мәселелері //ҚазҰУ
Дәуренбеков Ж. Кітапқа көзқарас. Жас Алаш, 1995ж, 12қаңтар.
Беловицкая. Общее книговение. Учебное пособия для вузов. М:Книга, 39стр.
Ерімбетов М. Қаламақы мен қалдық кітап .Жас Алаш, 1993ж,
Елеукенов Ш.Сұлулыққа іңкәрлік. Алматы. Білім. 294б.
Болатханова Б. Қазаққа кітап керек пе? Халық кеңесі, 1995ж,
Майлықұтова М. Кітап басу ісіндегі оқырман сұранысын анықтау //ҚазҰУ
Мамытұлы М. Қазақ кітаптары қайтсе өтеді. Өркен, 1993ж,
Толымбек Ә. Дүкендерімізде орысша кітаптар қаптап,қазақша кітаптар қат болып
Малыбаева Р. Қазақ кітаптарының қазіргі жай күйі қандай? Қазақ
Нұржекеұлы Б. Үрей мен үміт тізгіні. Қазақ әдебиеті. 1994ж,
2





Скачать


zharar.kz