Гуманитарлық парадигмалар

Скачать



Жоспар
Кіріспе………………………………………………………………
Негізгі бөлім.....................................................................................
1.Білім беру парадигмасының мәні және педагогикалық
өркениет кезеңдері………………………………………................
2.Білім беру парадигмаларының түрлері және
сипаттамалары………………………………………………………
2.1. Эотерикалық және дәстүрлі-консервативтік парадигмалар…
2.2. Технократтық және бихевиористік парадигмалар……………
2.3. Гуманитарлық парадигмалар…………………………………
Қорытынды………………………………………………………….
Кіріспе
Парадигма зерттеу міндетінің шешім улгісі ретінде
Ауысуы ғылыми революцияны білдіреді.
Мысалы, Н.Н Ероменко келесідей парадлгмаларды
― жалпы ғылымдық, қызмет түріне, білім
― жеке(арнайы) , білімнің әртүрлі саласына
― локальді белгілі бір өркениет немесе
Аталған прадигмалармен қатар рефераттың келесі бөлігінде
1.Білім беру парадигмасының мәні және педагогикалық
«Парадигма» латын тілінен сөзбе-сөз аударғанда
Археологиялық, этнографиялық, антропологиялық және де басқа
Ақпараттық белгі ретінде қатысқан. Кәсіби іскерлік
Қазіргі уақытта адамның табиғатты танып білуге
қабылдауына, оның мәнінің түсіндірілуіне, оқу-тәрбиелік процестің
Егер білім беруді саясаттан тыс және
Дәстүрлі-консервативтік. Бұл жерде «консервативті» сөзі
Рационалистикалық – мәдениеттегі шығармашылық тәсілге сәйкес
Феноменологиялық (гуманистік) – адамға мәдениеттің басты
Яғни, біріншіден, парадигмалар білім берудің
Әлеуметтік институт ретіндегі мектеп функциялары туралы;
Білім жүйесінің тиімділігі туралы;
Мектеп басымдылықтары туралы;
Білім берудің мақсатының қоғамдық маңыздылығы неден
Білімнің, дағдының, тәжірибенің қайсысы немесе қандай
Жоғарыда айтылғандарға қоса, педагогикадағы парадигмалардың түрлі
― когинтивті-ақпараттық – бұл парадигма адамзатпен
― тұлғалық- бұл назар баланың интеллектуалды
― мәдениеттілік – тез өзгермелі әлемде
― компоненттілік – бұл парадигма когнитивті-ақпараттықтан
2. Білім беру парадигмаларының түрлері және
2.1. Экзотерикалық педагогика – біздің планетамыздағы
««Логика» деп аталатын батыс тәсілі ақиқатты
Бұл парадигма бойынша, оқу-ақиқатқа апаратын
Бұл парадигмада бағалау аспектісі «жойылады», себебі
Экзоретикалық парадигма өркениеттерге белгілі болған: Египет,
Дәстүрлі-консервативтік (білімдік) парадигмаға тоқтасақ, бұл
Бірінші постулат – білім берудің негізінде
Екінші постулат – білім берудің мазмұнын
Үшіншісі – гуманистикалық , мұнда баса
Бұл парадигма негізінде «жинақтау» идеясы,
Кеңес өкіметі кезінде осындай білім беру
2.2. Технократтық парадигманың негізінде тәжірибемен
тексерілген, ғылыми негізделген біліммен дәлелденген ақиқат
Қарастырылып отырған парадигмадағы философиялық-педагогикалық сезіну деңгейіндегі
Ғылыми-технократтық парадигма алғашында ізденіс мүмкіндіктерінің еңдігіне
Осыдан әлемдік педагогикалық мәдениеттегі түрлі сынаулар,
Алайда бұл парадигма индивидтің мүмкіндіктеріне сенімсіздік
Білім беру парадигмаларының келесібір түрі –
Американдық психолог Б.Сминлер «әлеуметтік инженерия» ұғымын
Қатысушылардың бақыланған іс-әрекеттерінің жинағы ретіндегі эталон
Диагностикалық: қатысушының білімінің, дағдыстың бастапқы беңгейінің
Рецепттік: оқытудың қалаулы нәтижесін бағдарламалау;
Ұйымдастырушылық: қатысушыларға олардың білу керек нәрселерін
Оқыту нәтижесін бағалау және оны
Бұдан швғатын қорытынды, білімді игерудің негізгі
Блумның білімді толық игеру концепциясының ерекшеліктері
― барлық оқушыларға міндетті жоғарғы деңгейдегі
― оқу нәтижесіндегі айырмашылықтар жалпы жоғарғы
― оқытушы өзінің оқушыларының
Блумның айтуы боынша «барлық болдардың оқу
Методикасы келесілерден тұрады:
Бүкіл курс (класс) үшін толық игеру
Оқу бірліктері, яғни оқу материалының тұтас
Әрбір оқу бірлігі бойынша оқыту толық
Мұндай парадигма түрі Австралия, Бельгия, АҚШ,
2.3. Гуманистік (феноменологиялық) парадигмада баса назар
қойылған міндетті шешуде қатысушының белсенділік пен
― жалпы(әмбебап қабілеттер)
― арнайы(қабілеттілікпен, дарындылықпен байланысты);
― мәдени даму.
Дамытудың жоғарғы деңгейі - өзін-өзі дамыту.
Білім берудің гуманистік педагогикасы жүзеге асу
Оның негізгі қағидаларының бірі – бала
Гуманистік парадигма «субъект-субъект» типі бойынша қарым-қатынасты
Махаббат әркімнің шығармашылық қабілетіне және мүмкіндігіне
Гуманистік парадигма шеңберіндегі әрбәр білім беру
Бұл парадигма Ресейдің білім беру
Қорытынды
Қорыта келгенде, қай уақытта болмасын қолданылатын
14





Скачать


zharar.kz