Мазмұны
Кіріспе............................................................................................................3
Курстық жұмыстың мақсаты.......................................................................3
ЖШС «ТаразТрансПасс» автопаркі............................................................4
Табысы туралы..............................................................................................4
Жауапкершілігі шектеулі серіктестік туралы мәлімет.............................5
Тіршілік қауіпсіздігі.....................................................................................8
Электрқауіпсіздік..........................................................................................9
Өртке қарсы іс-шаралар..............................................................................10
Азаматтық қорғаныс...................................................................................11
Қоршаған ортаны қорғау............................................................................12
Кәсіпорындар туралы мәлімет...................................................................14
Қалалық тасмалдың рентабельдік шешім................................................20
Техникалық баптау мен күрделi жөндеудiң жылдық санын анықтау...................................................................................................................21
ТБ бойынша өндiрiстiк бағдарлама….......................................................23
Қорытынды .................................................................................................24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі..............................................................26
Кiрiспе
Автомобиль көлiгi қалалардағы, сондай-ақ ауылдық жерлердегi тұрғындар үшiн де
Техникалық пайдалану автомобиль көлiгi жүйесiнiң бiрыңғай түрi болып табылады.
Дегенмен, автобус паркiнiң техникалық күйiн жақсарту өте баяу жүргiзiлуде.
Тарихи тұрғыдан алғанда, елiмiздiң аумағы арқылы шығыстан батысқа жєне
Белгiлi-бiр дєрежеде бұл сала бiршама дамыған, ал ұзақ мерзiмдiк
Курстық жұмыстың мақсаты
Курстық жұмысты орындау мақсатым осы пәннен алатын білімдерді нығайту
Курстық жұмысты орындау өндірістік кәсіпорындарды ұйымдастыру және басқарудың экономикалық
Курстық жұмысты орындау кезінде Қазақстан Республикасының өндірістік кәсіпорындарын акционерлік
ЖШС «ТаразТрансПасс» автопаркі
«ТаразТрансПасс» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі, әрі қарай Серіктестік, Қазақстан Республикасының
«ТаразТрансПасс» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі – қысқартылған атауы «ТаразТрансПасс» ЖШС.
Серіктестіктің оқшауланған мүлкі, дербес балансы, банктерде есептік және басқа
Серіктестік заңнамамен белгіленген тәртіпте сыртқы экономикалық қызметін дербес жүргізуге
Серіктестік қызметіне байланысты залалдарға өздерінің Жарғылық капиталына қосқан салымдарының
Өз мақсаттарына сәйкес және заңнамада белгіленген тәртіп бойынша Серіктестік
Серіктестік шектеусіз мерзімге қызмет етуге құрылады.
Серіктестіктің мақсаты – Тараз қаласының тұрғындарына қоғамдық көлік қызметін
Серіктестікті құру және оның қызметін қамтамасыз ету үшін Серіктестіктің
Салымды жеке мүліктік емес құқықтар және өзге де материалдық
«ДамРус» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі – қала тұрғындарына ақылы қоғамдық
Фирманың штат құрамында серіктестіктің директоры, оның орынбасары, бас есепші,
Тұрғындарға ақылы қоғамдық көлікке қызмет көрсету «Тараз қаласы әкімдігінің
Табысы туралы
Серіктестіктің табысы қала тұрғындарына көрсетілген ақылы қоғамдық көлікпен тасымалдау
Оның бір жылдық қызметінің нәтижесінен түскен табысы ай сайынғы
1 кесте. Пайда мен шығын көлемі:
Маршрут нөмірі Автобус саны Күнделікті табыс
(теңге) Жүргізушіге төленетін ақы (теңге) Қызмет көрсетуге жұмсалатын қаржы
(теңге)
№ 40 1 12 000 3 000 3 000
№4 1 10 000 3 000 2 000 5
№45 1 15 000 3 000 4 000 8
Барлығы
37 000 9 000 9 000 19 000
№40 маршруттық бағытта қызмет көрсететін 1 автобустан күнделікті 12000
№4 маршруттық бағытта қызмет көрсететін 1 автобустан күнделікті 10000
№45 маршруттық бағытта қызмет көрсететін 1 автобустан күнделікті 15000
1 айда 3 маршруттық бағытта қызмет көрсететін 30 автобустан
Жауапкершілігі шектеулі серіктестік туралы мәлімет
Қазақстан Республикасының «Жауапкершiлiгi шектеулi және қосымша жауапкершiлiгi бар серiктестiктер
Қосымша жауапкершiлiгi бар серiктестiктiң фирмалық атауында тиiсiнше "қосымша жауапкершiлiгi
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiк коммерциялық ұйым болып табылады, азаматтық құқықтары
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiк өзi орналасқан жерден тыс жерлерде филиалдар
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктi құру оның құрылтайшыларының құрылтай шартын жасасуынан
Құрылтай шарты
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң құрылтай шарты:жазбаша нысанда, әрбiр құрылтайшының немесе
Құрылтайшылар қатарына кiретiн заңды тұлғаларды олардың тиiстi заңды тұлға
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң жарғысы
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң жарғысы серiктестiктiң заңды тұлға ретiндегi құқықтық
Серiктестiктi мемлекеттiк тiркеу кезiнде оның жарғысы құрылтай құжаты ретiнде
серiктестiктiң фирмалық атауы, орналасқан жерi мен мекен-жайы;
серiктестiкке қатысушылардың (серiктестiкке қатысушыларының тiзiлiмiн жүргiзудi тiркеушi жүзеге асыратын
серiктестiктiң жарғылық капиталының мөлшерi туралы мәлiметтер;
серiктестiк органдарын құру тәртiбi мен олардың құзыретi;
серiктестiктi қайта ұйымдастыру және оның қызметiн тоқтату ережелерi;
серiктестiкке қатысушылар тiзiлiмiн жүргiзудi тiркеушi жүзеге асыратын жағдайда серiктестiктiң
серiктестiкке қатысушыларға және үлестердi сатып алушыларға серiктестiктiң қызметi туралы
серiктестiкке қатысушылардың құқықтары мен мiндеттерi болуға тиiс.
Жарғыда Қазақстан Республикасының заңдарына қайшы келмейтiн басқа ережелер де
Серiктестiктiң жарғысында оның қызметiнiң мәнi мен мақсаттары көзделуi мүмкiн.
Серiктестiктiң нотариат куәландырған жарғысында даналары, сондай-ақ оның кейiнгi өзгерiстерi
Жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң жарғылық капиталы
Жарғылық капиталдың бастапқы мөлшерi құрылтайшылар салымдарының сомасына тең болады
Жүйені ендіру тиімділігі
ЕС АТЖ толық ендіру нәтижесінде теміржолда тасымалдау мәселелерін
кешігу,тұру уақытының қысқару есебінен жүк тасымалдау қарқындылығын жоғарылату;
жүктердің сақталуын және қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
пайдалану ұзақтығын бақылау есебінен бөлшектер мен тораптарды жөндеу аралық
мемлекет араларында, бақылау-өткізу пунктерінде, кедендерде өткізу қабілетін жоғарылату;
қызмет көрсететін персонал санын қысқарту, бірінші кезекте-теміржолдың төменгі сатыдағы
Жұйені ендірудің экономикалық тиімділігі:
бос жүріс коэффициентін 2.4% азайту;
қосымша тасымалдауды 1.6% игеру;
вагондарды жөндеуге шығындарды 2.5% азайту.
Тасымалдауды ұйымдастырудың нормативтік құжаттарын жасауда басқарудың ұсынылған жүйесінде түпкілікті
Бүгінде қозғалыс кестесін, вагонағындарын ұйымдастыру жоспарының ықтималды негізі бар.
Пойыздардың қозғалыс кестесі теміржол өндірісінің ырғақтылықты, реттілікті, тегістілікті
АТЖ тасымалдау процесінің ағымды жағдайын, тасымалдау туралы мағлұматтарды құрастыруды
Кесте жасауды автоматтандыру тасымалдау процесін оңтайландыратын шешімді ендіре отырып,
Жаңа жүйе үшін кестенің толықтығын қамтамасыз ету қабілеттігі
Тіршілік қауіпсіздігі
Қазақтстан Республикасында еңбекті қорғау мәселелері 12.03.2004 жылы бекітілген «Еңбекті
Жаңа техниканы, жаңа неғұрлым жетілдірілген технологиялық процестерді ендіру «техника
Өндірісте еңбектің қауіпсіз және салауатты жағдайларын жасау негізінде бізде
Қазіргі жұмыс істеп жатқан барлық кәсіпорындарда, техника қауіпсіздігі және
Келешекте ғылым мен техниканың жетістіктерін кеңінен пайдалануды көздеу, жұмыстың
Темiр жол көлiгi саласында қауiпсiз еңбек
Электрқауіпсіздік
Электржарақаттардың басым көпшілігі (76%) кернеуі 380 және 220 Вольт
Түрлі электр қондырғыларында болған жазатайым оқиғаларды талдау жарақаттардың басым
Жарақаттардың 15%-ға жуығы түрлі қызметкерлердің, оның ішіне электрлік емес
Темір жол станциясы жағдайларында адамды электрлік ағынның зақымдауынан қорғаудың
Ылғалды жағдайларда жұмыс істеу кезінде орны ауыстырылатын электр құрал-сайман
Оқшаулама материалы қоршаған орта жағдайлары мен электр жабдықты пайдалану
Кернеуде болып тұрған жабдықтардың бөліктеріне адамның жанасуы үлкен қауіп
Жерлендірудің қорғаныстық әсерінің мәні мынады, ток өтер бөліктерге жазатайым
Өртке қарсы іс-шаралар
Өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету-адамдардың өмірі мен денсаулығын, меншікті, ұлттық
Өрт қауіпсіздігі – адамдардың, мүліктің, меншіктің, қоғамның және мемлекеттің
Өрт қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі принциптері мыналар болып табылады:
- өрт қауіпсіздігі саласында адамдардың өмірі мен денсаулығын, меншікті,
-ұйымдар мен азаматтардың қызметіндегі қауіп дәрежесін дер кезінде анықтау,
-өртті сөндірудің міндеттілігі, бірінші кезектегі авариялық-құтқару және өзге қажетті
Дипломдық жобаны орындау кезінде өрт машиналарының кіруін барлық ғимараттар
Станция аумағында өрт резервуарларының құрылғысы мен өрт сөндірудің сорғы
Ғимараттың отқатөзімділіктің IV дәрежесіне жататындығына байланысты, оның барлық өндірістік
“А” санатындағы өндірістері бар жай, оның көлеміне сәйкес терезелері
Жану ошағын таратпау іс-шараларына түрлі санаттағы өндірістерді отқа төзімділік
Азаматтық қорғаныс
Жобалау кезінде өндірістік және әкімшілік ғимараттың жоспары төтенше жағдайлар
Техногендік сипат алған төтенше оқиғалар кезінде, мысалы өрт кезінде,
Бөлмелер мен ғимараттардың ішінен адамдардың эвакуациясын қамтамасыз
Төтенше жағдайлар кезінде төмендегідей жағдайларда сигналдар беріледі:
Әуе дабылы;
Әуе дабылының тиылуы;
Радиациялық қауіптілік;
Химиялық дабыл.
Әуе дабылы – тұрғылықты халыққа ескерту есебінен қарсылық келе
«Әуе дабылы!» сигналын естіген әрбір тұрғын жұмыста болған жағдайда:
өндірістік орындарда қарастырылған барлық іс-шараларды орындап, жұмысын тоқтату;
ішкі және сыртқы жарықты өшіру, жасанды жарықты пайдалану;
противогаздарды киіп, оны бекіту;
тез арада паналау ғимаратын табуы тиіс;
көлік жүргізушілері тез арада көлігін тоқтатып, есіктерді ашып, электрмен
«Радиациялық қауіптілік» сигналы жақын уақытта ауданды, халықты радиациялық қауіптілік
Сигналды естіген кезде әрбір тұрғын:
респиратор киіп, ОЗК, аяқ киім, резина қолғап, т.б. да
дайындаған азық-түлік, су, медикаменттерді алып радиацияға қарсы паналау ғимараттарына
Қоршаған ортаны қорғау
Текесу станциясының технологиялық схемасын қоршаған ортаны ластауы түрғысынан сипатта
Темір жол көлігінің экологиялық түрғыдағы басты артықшылығы -орындалған жұмысқа
Темір жол Гигиенасының Ғылыми-Зерттеу Институты темір жолда ең кеңінен
Тепловоздар қозғалысы қарқынды жүретін Текесу станциясында жүргізілген зерттеулер ауадағы
Жылдың жылы мезгілінде Текесу станциясында азот тотықтары атмосферада 0,05-0,1
Акролеин концентрациясы (0,02-0,06 мг/м3) және күкіртті ангидрид концентрациясы (0,3-3,6
Маневрлік тепловоздардың жұмыс режимі поездық тепловоздармен салыстырғанда тұрақсыз болып
Жыл сайын жолаушы вагондарынан әрбір километр жолға 200м3 дейін
Текесу станциясында темір жолдың жылжымалы құрамын жуып тазалау кезінде
органикалық және бейорганикалық улы заттар тасталады.
Локомотивтерді жуған қалдық сумен бірге шығатын мұнай өнімдерінің қалдықтары,
Поездың шуы локомотив және вагондар шуынан құралады. Тепловоздың жұмысы
Вагондардың негізгі шу көзі - доңғалақтардың рельс түйіспесі мен
Локомотив қозғалтқыштарының жұмысынан болатын шулардың да
маңызы зор. Электровоз шығаратын шу әдетте вагон шуынан артпайды.
Ең шу шығарғыш агрегат болып желдеткіштер табылады.
Қозғалтқыштары шығару және енгізу түтіктерінде дыбыс бәсеңдеткіші бар және
Шу сондай-ақ, жүріс бөліктеріндегі соққылардан, тежеуіш тартуынан, колодкалар, автокөлігіне
Поезд 70-80 км/сағ жылдамдықпен қозғалғанда ағаш шпалдарға орнатылған рельстегі
50-60 км/сағ жылдамдықта жолаушы, жүк жэне электр поездарының дыбыс
Кәсіпорындар туралы мәлімет
Кәсіпорын – қоғамдағы еңбек бөлінісі жүйесіндегі оқшауланған дербес өндірістік-шаруашылық
Кәсіпорын заңнамада тыйым салынбаған және кәсіпорынның жарғысында көзделген мақсаттарға
Кәсіпорынның дербес балансы, банктерде есеп айырысу шоттары мен өзге
Меншік иесінің немесе ол уәкілдік берген органның келісуімен кәсіпорын
Меншік нысандарына қарай кәсіпорын жеке, мемлекеттік, ұжымдық немесе аралас
Аралас кәсіпорын– меншік нысандары алуан түрлі кәсіпорын, оның қызметі
Ауыл шаруашылығы кәсіпорыны – меншігінде немесе шаруашылықтың қарамағында жер,
Бірлескен кәсіпорын – екі не одан көп елдің заңи
Қызметкерлерді жалдау, жұмысқа алу, жұмыстан шығару, еңбек ақы төлеу
Еншілес кәсіпорын – заңи тұлға құқығы бар, бірақ акцияларының
Жалгерлік кәсіпорын – кәсіпкерлік қызметті жалға алынған мүліктік кешен
Жекеше кәсіпорын – азамат, соның ішінде шет ел азаматы
Коммерциялық кәсіпорын – заңи тұлға құқығы берілген, өзін-өзі қаржыландыру
Концессиялық кәсіпорын – мемлекетке немесе муниципалитетке тиесілі табиғат байлықтарын,
Корпоративтік кәсіпорын – меншігі үлеспұлдарға бөлінген тәуелсіз заңи субъектілер
Кәсіпкерлік қызметтің корпоративтік нысаны басым нысан болып табылады және
Негізгі артықшылықтары – шектеулі жауапкершілік және қосымша капитал тартуға
Көлік кәсіпорыны – жеке және заңи тұлғаларға негізгі қызмет
Муниципалдық – мүлкі жергілікті бюджет қаражаты есебінен құралатын кәсіпорын.Жергілікті
Унитарлық кәсіпорын – өзіне бекітілген мүлікті меншіктенуге құқығы жоқ
Кәсіпорын өзінің міндеттемелері бойынша өзіне тиесілі барлық мүлікпен жауап
Ұжымдық кәсіпорын – мемлекеттік кәсіпорынды құнын төлеп алған жағдайда
Шағын кәсіпорын – жұмысшылар саны мен шаруашылық айналымы (өнеркәсіпте
Шетелдік кәсіпорын – жарғылық қоры түгелімен шетелдік қаржылардан құралған
Ірі кәсіпорын – сала өндірісінің жалпы көлемінің көп үлесін
Қалалық автопарктер мен жергілікті билік арасындағы айтыс-тартыстар туралы жазып
Жергілікті мәслихаттың шешімінде жеңілдікпен жүру көмегі әлеуметтік аз қамтылған
Қызмет көрсетушілер өскен тарифтің арқасында, сондай-ақ кәсіпорынның өз есебінен
Тараз қаласында жолаушы тасымалымен айналысатын барлық №40,5 автопарктері мамыр
Жергілікті өкіметтің осы дәрменсіздігінен жолақысы тағы шырқап кетті. Автопарктер
Бұл конституциялық шешім, әділет департаментінде тіркелген. Заңды бұзуға ешкімнің
Қалалық тасмалдың рентабельдік шешімі
2 кесте. ЖШС “ТаразТрансПасс’’ автобустар мен микроавтобустарға
Көрсеткіштер: Тұлғалар: тг. автобустар: микроавт.: Барлығы:
Жолаушылар тасмалы: Оқушылар 490 490 2828,9 490
Льготтықтар 64,6 64,6
Үлкендерге 3990,1 1161,2 2828,9 1161,2
Студенттер 580,3 580,3
Тасмалд. адамдар 5124,7 2296,1 5657,8 2296,1
НДС тан түскен пайда жанармай 66934,2 28926,3 38007,9 28926,3
майлау 1839 964,8 874,2 964
дөнгелек 5859,5 2092,6 3766,9 2092,6
Тқк жане тж 13981 5434,5 8546,5 5434,5
Еңбек ақыға
Шығым 39312,0 11952,0 27360,0 39312,0
Социялдық
амортизация 13981 5434,5 8546,5 13981
Накладные 31211,8 11821,5 19390,3 31211,8
Қорытынды: Пайда:
- -
Шығымы: -17171,3 -14235,4 -3185,9
Рентабельдік, шығаорылым бағасы: Жанармайға:
Шиныға:
25000 10000 -
Айлығы: Жүргізуші:
35000 35000 -
Кондуктор:
25000 25000 -
Техникалық баптау мен күрделi жөндеудiң
жылдық санын анықтау.
Ең алдымен автомобильдiң жылдық жүрiсiнiң оның айналымдағы жүрiсiнен бөлiгiн
(2.14)
мұндағы: Lr-жылжымалы тiзбектiң жылдық жүрiсi;
(2.15)
мұндағы: Драб.г.-кєсiпорынның бiр жылдағы жұмыс iстеу күндерi, яғни
Бiр тiзiмдiк автобусқа шаққандағы ТБ жєне АЖ саны келесi
;
;
;
;
Мәндердi орнына қойып, есептеймiз:
1)
;
;
;
;
Бүкiл паркке шаққандағы ТБ мен КЖ-дiң жылдық саны келесi
;
;
;
;
Онда есептеймiз:
1)
;
2)
;
3)
;
4)
;
3 кесте. ТБ бойынша өндiрiстiк бағдарлама.
Көрсеткiштер атауы Шартты белгiленуi Нәтижелер
ЛАЗ Микроавтобус Паз
1 Айналымдағы техникалық єсерлесу саны
КЖ-ге дейiнгi Nr 1 1 1
ТБ-2 ге дейiнгi N2 20 16 21
ТБ-1 ге дейiнгi N1 63 31 66
КБ-ге дейiнгi NEO 1092 1836 1056
2 Техникалық дайындық коэффициентi (T 0.9 0.9 0.8
3 Жылдағы 1 автомобильге техникалық єсерлесу саны
КБ NEOr 273 275.4 242.88
ТБ-1 N1r 15.75 17.65 15.18
ТБ-2 N2r 5 4 4.83
КЖ Nkr 0.25 0.15 0.23
4 Автомобильдiң жылдық жүрiсi, км Lr 60390 24705 56120
5 Бүкiл паркке техникалық әсерлесудiң ждық саны:
КБ ( NEOr 4681.8 768,3 2527.2
ТБ-1 ( N1r 441 130.05 63.18
ТБ-2 ( N2r 140 40.8 10.25
КЖ ( Nkr 7 2.55 0.81
Қорытынды
Меншік нысандарына қарай кәсіпорын жеке, мемлекеттік, ұжымдық немесе аралас
Аралас кәсіпорын– меншік нысандары алуан түрлі кәсіпорын, оның қызметі
Ауыл шаруашылығы кәсіпорыны – меншігінде немесе шаруашылықтың қарамағында жер,
Бірлескен кәсіпорын – екі не одан көп елдің заңи
Кәсіпорын өзінің міндеттемелері бойынша өзіне тиесілі барлық мүлікпен жауап
Қызметкерлерді жалдау, жұмысқа алу, жұмыстан шығару, еңбек ақы төлеу
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Ашимбаев Т. Қазақстанның нарық жолындағы экономикасы, Қазақстан,1994 ж.;
2. Шмолен Г. Кәсіпорын экономикасының негіздері және проблемалары –
3. Ақша, Несие, Банктер: Оқу құралы./ Жалпы ред. Басқарған
4. Көшекенова Б. А. Ақша, Несие, Банктер, Валюта қатынастары:
5. Баймуханова С. Б. Балапанова Ә. Ж. Бухгалтерлік есеп:
6. Тасмағанбетов Т. А. Әбленов Д. О. Бизнестегі есеп
7. Кеулімжаев Қ. К. Әжібаев З. Н. Құдайбергенов Н.
8. Ғаламтор Stud24.ru
17