Ежелгі Египет мәдениеті тақырыбын мектепте

Скачать



Тақырыбы: Ежелгі Египет мәдениетін мектепте оқытудың әдістемесі
Кіріспе..........................................................................................................3-8 бб.
І – тарау. Ежелгі Египет өркениетінің дамуы.
1.1. Алғашқы өркениет ошақтары және Ніл өзенінің Ежелгі Египет
1.2. Ежелгі Египетегі қолөнердің және жазудың дамуы.......................13-16 бб.
1.3. Ертедегі діни наным – сенімдер.......................................................17-20 бб.
ІІ – тарау. Пирамидалар және сәулет - құрылыс нысандары
2.1. Пирамидалар мен құрылыстардың ежелгі Египет мәдениетінде алатын орны............................................................................................................21-24
2.2. Эллинизм дәуіріндегі сәулет – құрылыс өнерінің дамуы..............25-27 бб.
ІІІ – тарау. «Ежелгі Египет мәдениеті» тақырыбын мектепте
3.1. Модульдік ойын технологиясының тиімділігі мен түрлері...........28-36 бб.
3.2. Сабақ үлгісі.........................................................................................37-49 бб.
Қорытынды..............................................................................................50-51 бб.
Пайдаланылған әдебиеттер......................................................................52-55 бб.
Кіріспе
Қазір біз өткенді қайта қарап, қайыра зерделеу үстіндеміз. Мектептерде,
Тарих және онымен байланысты әлеуметтік ғылымдар кез келген мемлекеттің
Тарих ғылымы мен тарихты оқыту қазіргі күндегі түбірлі өзгерістер
Тарих және онымен байланысты әлеуметтік ғылымдар кез келген мемлекеттің
Қоғамда болған түбірлі өзгерістер білім беру саласында да жүріп
Қазіргі кезеңде мектепте тарихты оқытудың басты міндеті – жастарды
Өзектілігі: Болашақ тарихшыны дайындауда ғана емес, жалпы кез келеген
Қалай дегенмен де, кейінгі кездері әлем тарихына да, көп
«Ежелгі Египет мәдениеті» Ертедегі Шығыс және Жерорта теңізі бассейні
Зерттеу әдісі: Тақырып бойынша зерттеулерді талдау, зерттеу, салыстыру, оқылған
Теориялық негізі: Қоғам, тарих, әдістемелік мәселелерін зерттейтін тарихшылардың еңбектеріне
Зерттеу объектісі: Ежелгі дүние тарихының құрамдас бөлігі болып табылатын
Негізгі мақсат: Ежелгі дүние тарихындағы ежелгі Египет мемлекетінің қоғамдық
Міндеттері:
- Ежелгі Египет өркениетінің дамуының кезеңдерінің мәнін ашып көрсету.
- Алғашқы адам қоныстары және Ніл өзенінің Ежелгі Египет
- Ежелгі Египетегі жазудың және қолөнердің дамуының деңгейі
- Ертедегі діни наным – сенімдер ерекшелігін анықтау.
- Пирамидалар мен құрылыстардың ежелгі Египет мәдениетінде алатын орнын
- Эллинизм дәуіріндегі сәулет – құрылыс өнерінің дамуына шынайы
Гипотеза: Ежелгі Египет мәдениеті тақырыбын мектепте оқытудың ғылыми -
Практикалық маңызы: Мектеп мұғалімдері мен педагогикалық бағыттағы жоғарға оқу
Зерттеу базасы : Зеттеу базасы ретінде Шығыс Қазақстан облысы
Тарихнамасы: Ертедегі Египет тарихы ХҮІІғасырдың аяғы мен ХІХ ғасырдың
Египет тарихын зерттеуге үлкен қызығушылық танытқан мықты парламенттік ,
ХІХ ғасырдың ортасында ертегрек тарихының және мәдениетінің өзіндік жүйесін
1959 жылы Ленинградта Петровский Н., Матвеев В., «Египет сын
60 – 80 жылдары зерттеулерде Египет тарихына әртүрлі
С. Қ. Төлкеевтің «Ертедегі грек тарихы» еңбегінде эллинизм кезеңінің
В.И.Кузищина, Авдиев В.И. еңбектерінде ежелгі Египеттің мәдени құндылықтарына деерктеріне
Соңғы кездері шығып жүрген оқытушыларға арналған тіректік конспекті ретінде
Ал деректіктерге келер болсақ нақты Египет мәдениетінің деректеріне арналған
Қазақ тілді басылымдар яғни, Ежелгі Египет тарихы туралы
Құрылымы: Кіріспеден және үш бөлімнен тұрады.
І – тарау. Ежелгі Египет өркениетінің дамуы деп аталып
ІІ – тарау. Пирамидалар және сәулет - құрылыс нысандары
ІІІ – тарау. «Ежелгі Египет мәдениеті» тақырыбын мектепте
Соңы қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімімен аяқталады. Бұған қоса
І – тарау. Ежелгі Египет өркениетінің дамуы.
1.1. Алғашқы адам қоныстары және Ніл өзенінің Ежелгі Египет
Ежелгі ежелгі дүниенің өзінде Египеттіктер жоғары деңгейлі Таяу Шығыс
Мысыр немесе Египет атауы қазіргі таңда барлық жер әлемге
Жалпы Египет деген атау ертегрек тілінен енген. Б.э. д.
Картаға зер салар болсақ Египет жерінде үлкен әрі, жалғыз
Ніл – Египеттің басты байлығы. Себебі, Египеттіктерді азық –
Нілдің тасуын құдіретті күшке теңеп өзенді құдіретті күш иесі
Египеттің таулы шатқалдарында көптеген құрылыс материалдары болды. Мысалы: гранит,
Сахара шөлі мен Қызыл теңіз арасындағы жерлерде алғашқы адамдар
Сондықтанда өркениет ошақтары Ніл аңғарларында қалыптасты деген түсінік дұрыс
Археологтордың зерттеулері бойынша ежелгі төменгі және жоғарғы Египеттің мәдение
Ұзақ шаруашылық және мәдени қатынастардың нәтижесінде, ортақ египеттік халық
Египеттегі Бадари елді - мекенінде өткен зерттеу жұмыстарынан мәдениеттің
Бұл кездері қоғам әлі алғашқы қауымдық құрылыс шеңберінде дамыды.
Династиялық кезеңге дейінгі уаэқыттың келесі бір мәдениетін ғалымдар «Негада
1.2. Ежелгі Египетегі қолөнердің және жазудың дамуы.
Ежелгі Египет мәдениетінің ең бір ерекшеліктерінің бірі ол жазу
Аңшылықта египеттіктер бумеранг қолданған. Бумерангтарды аңшылықта ғана емес, соғыс
І – ІІ әулет билігінің тұсында Египет қола
Египеттік шеберлер көптеген әшекей бұйымдарын алтын, тас, піл сүйегі,
Қоғамның таптарға бөлінуі, Египетте ортақ, тұтас мемлекеттің құрылуы, І
Египеттіктер өте дарынды суретшілер болған. Олар өте әдемі түрде
Ежелгі тастарда салынған суреттердің бірінде кеменің суреті салынып, оның
Ежелгі Египет жерлерінде зергерлік қолөнер бұйымдарын жасау орта және
1875 жылы египтлог Георг Эберс ұзынды 20 метрлік папирусты
Ерте патшалық кезеңінде Египеттік жазу жүйесі қалыптасты. Египеттік
Иероглифтерден басқа египеттіктер басқа да, жазу жүйесін қолданды,
Б. э. д. ғасырда Египеттік жазудың
Египеттік жазбаны Египетке көрші жатқан елді – мекендер өз
Жазуды үйрететін, оны мемлекеттік істерде қолданысқа енгізетін адамдар арнайы
1.3. Ертедегі діни наным – сенімдер.
Ерте Египеттік дін негізінен Египеттегі идеологияның негізі болды. Дінді
Сонымен қатар, тек жануарлар емес, табиғаттағы түрлі құбылыстарды құдайға
Ежелгі египеттің наным – сенімдері табиғатпен тығыз байланысты болып
Египет мифологиясының тағы бір ерекшелігі фетишизм бағытының басым болуы.
Египетмифологиясында Фараон елеулі орын алды. Абыздардың айтуы бойынша ол
Діннің ықпалы Египетке үлкен әсерін тигізді. Аменхотеп ІҮ тұсында
Амон құдайының қаласы Фивыдан, Атон құдайының қаласы Ахетатонға көшті.
Египет дінінде қатыс болған адамдның денесін ерекше қастерлеген. Олардың
Египеттіктердің сенімі бойынша адам жұмаққа
Жаңа патшалық кезінде қайтыс болған адам өзінің істері үшін
ІІ – тарау. Пирамидалар және сәулет - құрылыс нысандары
2.1. Пирамидалар мен құрылыстардың ежелгі Египет мәдениетінде алатын орны.
Алғашқы қоныстардың мәдени мұрасы өте бай. Мысалға алар болсақ,
Египет құрылысының дамыған кезеңі ерте және орталық патшалық тұсына
ІІІ әулет тұсынан б.э.д. ХҮІІІ ғасырдың аяғына дейін ерте
Нілдің сол жағасына, Каирдің оңтүстігіндегі Саккар тұрағына ІІІ әулеттің
Джосердің пирамида салдыруы ежелгі Египетте пирамидалар салдырудың негізін қалайды.
1954 жылы 2 ақпанда Египет ғалымы Тойем Джосер пирамидасының
ІҮ әулет тұсында да, Египетте алып пирамидалар шеру тартты.
Олардың ішіндегі ең алыбы Хуфу пирамидасы. Ол шамамен 2
Пирамидалар жалғыз тұрмады. Оның айналасында көптеген зираттар орналасты. Онда
Орта патшалық перғауындары Ерте патшалық билеушілеріне еліктеп, өз өз
1955 жылы египтолог Хейс өзінің көпжылдық Брукмен музейіндегі жұмысын
2.2. Эллинизм дәуіріндегі сәулет – құрылыс өнерінің дамуы.
Египет эллиндік мемлекеттерінің ішіндегі ірілерінің бірі болды. Оны Птолемей
Египеттің негізгі территориясында үш грек қаласы: Александрия, Птоломейда, Навкратис
Эллиндік Егиепт мәдениеті хақында көптеген еңбектер қалған еді. Соның
Аталған кітаптан көптеген мәліметтер алуға болады. Мәселен, бұл кездері
Египет эллинизм дәуірінде қала мен сәулет онердің орталығына айналды.
Қала ұзындығы 5 км. Ені 1,2 км. Қаланы 12
Қала ішінде базар, моншалар, сот ғимараттары т.б. болды. Кейбіреулері
Римнің гүлденуіне дейін қалада – грек, македон, египет, иудей
Ерте өркениеттік фараондар сияқты Птоломей ІІ үлкен зоологиялық
Қалада керемет сарайлар салынды. Сонымен қатар, Александр Макендонскийге арналған
Птоломей І тұсында мусион құрылды. Мусион – Александриялық ғылым
ІІІ – тарау. «Ежелгі Египет мәдениеті» тақырыбын мектепте
3.1.Модульдік ойын технологиясының тиімділігі мен түрлері
Сабақ – мектепте оқушыларға білім және тәрбие берудің негізгі
Қазіргі білім беру саласына мемлекеттік білім стандартының енгізілуіне
Тарих пәнін оқытудың басты міндеті – жас ұрпақты адамзаттың
Осы міндетті орындаудың бір жолы – оқушыларды топқа бөліп
Әрбір оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, еңбек ету
Оқыту барысында қолданылатын көптеген педагогикалық ой – түрлерінің маңызы
Ойын ешқашан білімнің мазмұны мен құнын төмендетпейді, қайта мазмұнын
Иммитациялық (қимыл – қозғалыс)
Проблемалық (Тақырыптық)
Сюжеттік (Драма, иницинировка)
Ситуациялық
Творчестволық
Рольдік (ережеге бағынбайтын)
Рольдік (ережеге бағынатын)
Іскерлік (басқару, экологиялық)
Ұжымдық (командалық)
Жарыс сайыс (топтық)
Нәтиже көрсету ойыны т.б. болып бөлінеді.
Тағы бір ойын сабағының басты түрі дискуссиялық ойын сабағы.
«Дөңгелек үстел» - бұл белгілі бір оқушылар тобы –
«Эксперимент комиссиясының отырысы» - мұнда оқушылар 4 – 6
«Форум» - бұл ойын жоғарыда аталған ойындарға ұқсас, бірақ
«Симпозиум» - бұл пікірталас ойынында топ жетекшісі өз көзқарасын
«Дебат» - қарама – қарсы екі команданың жарыссөзі арқылы
«Аквариум техникасы» - бұл ойын техникасы екі шешімі екі
Проблеманы шешу барысында сынып мүшелерінің барлығының көзқарастарының біркелкі болуын
Ал бұл ойындардың жүргізу әдістемесі төмендегідей:
Ойынның мәні мен мазмұнын ашу.
Ойынның мақсатын анықтау.
Ойынның түрі мен формасын анықтап алу.
Ойын шартын жасап, түсіндіру.
Ойын ұйымдастыру барысындағы мұғалімнің ролі.
Оқушының іс-әрекеті.
Ойынды бақылап, қорытынды жасау.
Ойын соңында ойын барысындағы кемшіліктер мен ойынның қорытындысын міндетті
Аталған ойын түрлерін ойын сабағында қолдау өте тиімді болып
Оқушыны басқа адамның рөліне енгізіп, оның ойын, сезімін, іс
Оқушының сабақта алған білімі эмоциялық бояуларымен, сезімдік әсермен қабылданып,
Іс - әрекет ойнына дайындалу барысында оқушының тарихи білімі
Мектепте тарих сабағында жиі қолданылатын ойын түрлері ретінде
Тапсырма ойындар атақты тұлғаларға мінездеме беруге негізделген ойын
Спартада заң шығарған алғашқы адам.
Б.з.д.Ү ғасырда заң шығарған кім?
Әйгілі Спарта флотының басшысы?
Картографиялық ойыны – кезінде бір оқушы үндемей картадағы объетіні
Хронрологиялық ойындар. Тарихта оқушының хронологиялық іскерлгін қалыптастыруға зор мән
Білімді жаңғырту кезеңіндегі ойынның маңызы ерекше. Мұндай сабақтарды оқушылар
Барғыңыз келетін ғасыр мен жылды көрсетіңіз.
Барғыңыз келетін елді көрсетіңіз.
Тарих пәнінен қорытынды - қайталау сабақтарында қазіргі таңда
Сонымен қатар, қазіргі таңда білім беруде пікір сайыс технологиясы
Тарих пәні қоғамдық білім көзі болғандықтан, әр оқушының осы
Менің алып отырған тақырыбым бойынша арнайы сағат саны берілген.
3.2. Сабақ үлгісі.
1. Сабақ тақырыбы: Ежелгі Египет мәдениеті.
2.Түрі: Дәстүрлі емес ойын технолгияларын қолдану арқылы.
3. Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша білімдерін жинақтау және
ә) тәрбиелік: Оқушыларды халықтың салт-санасын сүюге, еңбекқор, адал болуға
б) дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін,тарихи танымын, сонымен қатар қабілетін
Көрнекіліктер: Ежелгі Египет картасы. Үлестірмелі қима қағаз, плакат, теңге
4. Әдіс-тәсіл: Сұрақ жауап, талдау әдістері.
5. Сабақ барысы:
а) Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындау.
ә) Үй тапсырмасы: Аккад – Шумерлік мемлкеттер.
1. Ежелгі Шығыс елдерінде қазіргі күндері қандай мемлекеттер орналасқан?
2. Шығыстағы ежелгі мемлкеттерді атаңыз.
3. Мемлекет дегеніміз не?
Пысықтау сұрақтарынан кейін «Теңге алу» ойыны ұйымдастырылады. Ойын шарты
Теңгеде мынадай сұрақтар берілген:
Ежелгі Шығыс тарихын кімдер зерттеген?
Шығыс атауы қайдан пайда болды?
Шығыс елдері қай материкте орналасқан?
Қытай қайда? Картадан көрсетіңіз?
Аккад Шумер деген не?
Аккад Шумер мемлекеттері туралы жазғылған еңбектерді атаңыз?
6. Жаңа сабақ:
Мысыр немесе Египет атауы қазіргі таңда барлық жер әлемге
Ніл – Египеттің басты байлығы. Себебі, Египеттіктерді азық –
Нілдің тасуын құдіретті күшке теңеп өзенді құдіретті күш иесі
Ежелгі Египет мәдениетінің ең бір ерекшеліктерінің бірі ол жазу
Қоғамның таптарға бөлінуі, Египетте ортақ, тұтас мемлекеттің құрылуы, І
Египеттіктер өте дарынды суретшілер болған. Олар өте әдемі түрде
Ежелгі тастарда салынған суреттердің бірінде кеменің суреті салынып, оның
Ежелгі Египет жерлерінде зергерлік қолөнер бұйымдарын жасау орта және
1875 жылы египтлог Георг Эберс ұзынды 20 метрлік папирусты
Египеттік жазбаны Египетке көрші жатқан елді – мекендер өз
Жазуды үйрететін, оны мемлекеттік істерде қолданысқа енгізетін адамдар арнайы
Ерте Египеттік дін негізінен Египеттегі идеологияның негізі болды. Дінді
Сонымен қатар, тек жануарлар емес, табиғаттағы түрлі құбылыстарды құдайға
Аменхотеп ІҮ енді бұрынғы құдайлардың мүсінін жойып, Атонды құрметтетеді.
Амон құдайының қаласы Фивыдан, Атон құдайының қаласы Ахетатонға көшті.
ІІІ әулет тұсынан б.э.д. ХҮІІІ ғасырдың аяғына дейін ерте
Нілдің сол жағасына, Каирдің оңтүстігіндегі Саккар тұрағына ІІІ әулеттің
1954 жылы 2 ақпанда Египет ғалымы Тойем Джосер пирамидасының
Олардың ішіндегі ең алыбы Хуфу пирамидасы. Ол шамамен 2
Египет эллиндік мемлекеттерінің ішіндегі ірілерінің бірі болды. Оны Птолемей
Египет эллинизм дәуірінде қала мен сәулет онердің орталығына айналды.
Қала ұзындығы 5 км. Ені 1,2 км. Қаланы 12
7. Картамен жұмыс:
1.Картадан Ежелгі Египет жерлерін көрсетіңіз.
2. Александрия қаласын көрсетіңіз.
3. Ніл өзенін көрсетіңіз.
4. Дельта жерлерін көрсетіңіз.
8. Дәптермен жұмыс: Пирамидалар мен жазба түрлері және мәдени
9. Жаңа сабақты бекіту:
Жаңа сабақты бекіту ойын түрінде жүргізіледі. Түсіндірілген сабақтың қаншалықты
9.1. Қайсы дұрыс?
Бұл ойында оқушы жаңа өтілген тақырыпқа байланысты берілген терминдер
№ терминдер жауап Дұрыс жауап
1 Амон
Ежелгі Египет құдайы, Фивы қаласының қорғаушысы.
2 Осирис
Ежелгі Египеттің сұлулық құдайы
3 Ра
Египеттік ай құдайы.
4 Фараон
Египет патшасы, жер бетінде құдай ретінде дәріптелген.
5 Абыз
Египет патшасы.
6 Эллинизм
Пирамида атауы.
7 Мусеон
Фараон аты.
Бұл не?
Оқушы жаңа сабақ барысында түсіндірген тақырыпқа қатысты шендік немесе
Ф* * * *н – Египет патшасы, жер бетінде
Ф* * * * * *м – пұттарға құдай
Н*м – Египеттегі облыстың аумақтық бөлік.
М* * *я – ішікі құрылысы алынған мәйіт, ұзақ
А* *з – Египет діні өкілі.
С* * * *с – Пирамидалардың күзетшісі.
Г* *н – Құдайларға арналған жыр.
У* * * *и – Адам мен бірге жерленетін
И* *а – Жұмақ.
П* * * * * *а – Бай адамдардың
П* * * * * * * * *а
П* * * * *с - Өсімдіктен жасалған қағаз.
И* * * * * *ф – Бірнеше белгілер
9.3. Блиц- сұрақ
Сұрақтар топ арасынан белсенді аралысып отырмаған оқушыларға арналады.Оқушыны сабаққа
Декада дегеніміз не?
Птоломейлер дегеніміз не?
Анахоесис дегеніміз не?
Мусеон дегеніміз не?
Монархия дегеніміз не?
Ба дегеніміз не?
Ка дегеніміз не?
Осирис дегеніміз не?
Птах дегеніміз не?
Ра дегеніміз не?
Уақыт уәждемесі
«Уақыт уәждемесі» ойыны жаңа сабақты түсіндіру барысында айтылған сұрақтарды
Б.э.д. шамамен 3100ж. не болды?
Б.э.д. 26 ғ. не болды?
Б.э.д. ХҮІІІ – ХҮІІ ғғ. не болды?
Б.э.д. ХҮ – ХІҮ ғғ. не болды?
Б.э.д. 1504 -1450 жж. не болды?
Б.э.д. 1372 – 1354 жж не болды?
9.5. Сандарды сөйлет
Бұл ойын да «Уақыт уәждемесі» сияқты жаңа сабақты түсіндіру
Б.э.д. 1338 ж.
Б.э.д. 1296 ж.
Б.э.д. 671 – 655 жж.
Б.э.д. 525- 332 жж.
Б.э.д. 332 ж.
Б.э.д. 28 – 23 ғғ.
Б.э.д. ХҮІІІ – ХҮІІ ғғ.
Б.э.д. ХҮ – ХІҮ ғғ.
Б.э.д. 1504 -1450 жж.
Б.э.д. 1372 – 1354 жж.
9.6. Сен білесің бе?
Бұл ойынның алдыңғы ойыннан ерекшелігі ойынның соңғы кезеңі болып
Ең үлкен пирамида қалай аталады?
Хеопс пирамидасының биіктігі қанша?
Тутанхамонды неше жасында жерлеген?
Нефертити кімнің әйелі?
Ирригация дегеніміз не?
Пирамидалар не үшін салынды?
Египеттіктер неге мысықты қастерлеген?
Египет қай материкте орналасқан?
10. Үйге тапсырма беру: Ежелгі Египет мәдениеті тарихын оқып,
11. Оқыушы білімін бағалау: Сабақ айтқан және сабақты бекіту
Анықтамалық сөздік:
Амон – Ежелгі Египет құдайы, Фивы қаласының қорғаушысы.
Ба – Египеттіктердің сенімі бойынша адамның күші, энергиясы.
Ка – Адамның, жануардың, заттардың, тәннің екінші жағы.
Осирис – Ежелгі Египеттің әділеттілік құдайы.
Птах – Мемфис қаласының қорғаушысы, барлық тірі жанның әкесі.
Ра – Египеттік күн құдайы.
Фараон – Египет патшасы, жер бетінде құдай ретінде дәріптелген.
Фитишизм – пұттарға құдай ретінде табыну.
Ном – Египеттегі облыстың аумақтық бөлік.
Мумия – ішікі құрылысы алынған мәйіт, ұзақ сақталған адам
Абыз – Египет діні өкілі.
Сфинкс – Пирамидалардың күзетшісі.
Гимн – Құдайларға арналған жыр.
Субстанция – Барлығының бастамасы.
Умепти – Адам мен бірге жерленетін мүсіндер.
Иала – Жұмақ.
Пирамида – Бай адамдардың қорғандары.
Пиктограмма - Әріп суреттер.
Папирус - Өсімдіктен жасалған қағаз.
Иероглиф – Бірнеше белгілер қосылған әріп түрі.
Декада – Он күннен түратын апта.
Птоломейлер – Египеттегі эллинизм патшалары.
Анахоесис – Египеттік шаруалар көтерілісі.
Мусеон – Александриядағы кітапхана.
Монархия – Мемелекеттегі бір адамның билігі.
Эллинизм – Александр Македоннский жорықтарынан кейінгі грек әлемі.
Хронологиялық кесте:
Б.э.д. шамамен 3100ж. – Жоғарғы және төменгі Египеттің бір
Б.э.д. 26 ғ. – Хуфу (Хеопс) фараонының ең үлкен
Б.э.д. ХҮІІІ – ХҮІІ ғғ. - Египеттің әлсіреуі, халықтық
Б.э.д. ХҮ – ХІҮ ғғ. – Египеттің күшеюі және
Б.э.д. 1504 -1450 жж. Тутмос ІІІ басып алу жорықтары
Б.э.д. 1372 – 1354 жж. – Фараон Эхнатонның бір
Б.э.д. 1338 ж. – Тутанхомоннің өлімі.
Б.э.д. 1296 ж. – Кадештегі Египеттіктермен Хеттіктердің шайқасы.
Б.э.д. 671 – 655 жж. – Египеттіктегі ассириялықтардың билігі.
Б.э.д. 525- 332 жж. – Египеттегі парсылар билігі.
Б.э.д. 332 ж. – Египетті Александр Македонскийдің жаулап алуы.
Б.э.д. 28 – 23 ғғ. – Тастан пирамидалар салына
Қорытынды.
Б.э.д. ежелгі дүние кезеңіндегі мемлекеттер, оның ішінде Египет елінің
Ертедегі Египеттіктер Шығыс өркениетіне зор үлес қосты. Египет мәдениетінің
Египет мәдениетінің өзіне тән ерекшелігін оның дамуына Ніл һөзенінің
Жалпысында Египет мәдениетінің дамуын үш кезеңге бөліп қарастыруға болады.
Қорыта айтқанда әлемге әйгілі Египет мәдениеті өз орнын, идеологиялық
Пайдаланған әдебиеттер:
Всемирная история: Учебник для вузов/ Под. ред. Г. Б.
Федосик В. А., Прохоров А. А., Евтухов И. О.,
Петровский Н., Матвеев В., Египет сын тысячелетний. Л., 1959.
Авдиев В.И. История Древнего Востока. М., 1970. *
Васильев Л.С. История Востока. М., 1994. Т.I.
История Древнего Востока/ Под ред. В.И.Кузищина. М.,1988.
История Древнего мира/ Под ред. И. М. Дьяконова, В.Д.Нероновой,
Т.I. - Ранняя древность.
Т.II. - Расцвет древних обществ.
Т.III. - Упадок древних обществ.
История Древнего мира/ Под ред. С.И.Ковалева, В.М.Дьяконова. М., 1962.
Очерки истории Древнего Востока/ Под ред. В.В. Струве. Л.,
Редер Д.Г., Черкасова Е.А. История Древнего мира. М., 1985.
Т.I. - Первобытное общество и Древний Восток.
Струве В.В. История Древнего Востока. М., 1941.
Тураев Б.А. История Древнего Востока. М.-Л., 1935 - 1936,
Шилюк Н.Ф. История Древнего мира: Древний Восток. Свердловск, 1991.
История Древнего мира / под ред. А.Г. Бокщанина. Т.1
Источниковедении истории Древнего Востока/ Под ред. В.И.Кузищина. М.,1984.
Пронштейн А.П., Кияшко В.Я. Хронология. М., 1981.
История Древнего Востока: Материалы по историографии. М., 1991.
История древнего мира: Учебно - методическое пособие для студентов
История древнего мира: Методические указания / Под ред. Кузищина
Малеванный А.М., Чиглинцев Е.А., Шофман А.С. Классовая борьба в
Неронова В.Д. Введение в историю древнего мира.Пермь.,1973.
Периодизация всемирной истории. Казань, 1984.
Пикус Н.Н. История древнего мира: Методические указания для студентов-заочников
Практикум по истории древнего мира для студентов - заочников
Древняя и средневековая история / Под ред. В.Е. Максименко.
История Африки. Хрестоматия. М., 1979, 1970.
Тематическая хрестоматия по истории древнего мира / Сост. Н.Н.Пикус.
Хрестоматия по истории древнего мира/ Под ред. В.В.Струве. М.,
/ Под ред. В.В.Струве, Д.Г.Редера. М., 1963.
Хрестоматия по истории Древнего Востока/ Под ред. М.А.Коростовцева, И.С.Кацнельсона,
Т.I. - Египет и Передняя Азия.
Биккерман Э. Хронология Древнего мира. М., 1975.
Васильев Л.С. История религий Востока. М., 1988.
Всемирная история. М., 1955, 1956. Т.I-II.
Т.II. - Бронзовый век. Минск, 1996.
Т.III. - Век железа. Минск, 1996.
Горелик М.В. Оружие Древнего Востока. М., 1993.
Древние цивилизации/ Под ред. Г.М.Бонгарда-Левина. М.,1988.
Дьяконов И.М. Пути истории. М., 1994.
Искусство Древнего Востока. М., 1968.
История Древнего Востока. Зарождение древнейших классовых обществ и первые
Т.II. - Передняя Азия. Египет/ Под.ред. Г.М. Бонгард-Левина. М.,1988.
Качановский Ю.В. Рабовладение, феодализм или азиатский способ производства? М.,
Литература Древнего Востока. М., 1971.
Никифоров В.Н. Восток и всемирная история. М., 1975, 1977.
Төлкеев С. Қ. Ертедегі Греция тарихы. Қарағанды 2001ж.
Жанысбекова Г. А., Шабанов Е. И., Жанысбеков А. Ж.
Иқсанов М. З. Тарихи
Тұрлығұл Т. Т. Мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен
Храпченков Г. М. Проблемы содержания и методов обучения в
Ақатаева Г. Оқушылардың шығармашылық бастамасын дамыту. //
Ахатаева Ғ. Интерактивті әдісті пайдалану негізінде ІІ дүниежүзілік соғыстың
Қойшиева С. Э. Оқушылардың тарих пәніне саналы көзқарасын қалыптастыру
Құрманжанова Г. Тарих пәнін оқытуда интерактивті әдістерді қолдану.
Тұрлығұл Т. Т. Жаңа педагогикалық технологиялар
Уәлиева Г. Ойын арқылы оқыту. // Қазақстан тарихы (әдістемелік
Шажаева Ә. Танымдық ойындар арқылы дата оқыту. // Қазақстан
Чиющалинова К. Пікірсайыс технологиясын мектепте қолдану. // Қазақстан тарихы
Ақатаева Г. Оқушылардың шығармашылық бастамасын дамыту. //




Скачать


zharar.kz