Мазмұны:
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлімі
ІІІ. Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
КІРІСПЕ
Қазақстан Республикасы егемендігін алуына байланысты республика
Мемлекетіміз аяғынажаңа тұрып келе жатқан кезде
Еліміздің егемендігін баянды ететін, оның нық
Жаңа саяси жағдайда өмір талабын кешегі
Бір қоғамдық құрылыстан екіншісіне өткен өтпелі
Жеке адамның дамуы – күрделі процесс.
Тұлғаның саясат әлеміне енуі туралы саяси
Ал енді саяси әлеуметтену ұғымы туралы
Ресей ғалымы Г.В.Шишукова саяси әлеуметтену мазмұны
Саяси әлеуметтену мәселесі ХХ ғасырдың 50-жылдары
Сонымен саяси әлеуметтену деп адамның саяси
Адамның саяси жұмысқа саналы түрде және
Негізгі бөлім
1-тарау:
Тұлғаның саяси қалыптасуына, бір жағынан, оның
Макро деңгейде мемлекеттік басқару органдары өз
Жас ұрпақты қоғамдық өмірге, саяси-әдеуметтік белсенділікке
Барлық оқу орындары сияқты, жалпы білім
Білімнің арқасында адам белгілі бір мамандық
Білімнің арқасында жастар қоғамда болып жатқан
Оқу жасындағы балаларды тәрбиелеуде олардың жас
Академик И.С.Кон жастардың әлеуметтену процессін төмендегідей
1-кезең 11-15 жас аралығын қамтиды. Бұл
2-кезең 14-18 жас аралығын қамтиды.
3-кезең 17-25 жас аралығын қамтиды. Бұл
Қазіргі кездегі мектептегі саяси білім «Қоғамдық
Сонымен жас ұрпақты саяси-әлеуметік белсенділікке тәрбиелеуде
2-тарау:
Зерттеушілердің көбінің пайымдауынша, адамдардың саяси-әлеуметтік
Студент жастар қоғамның интеллектуалдық потенциалының негізгі
Жоғарғы оқу орындарында, Қазақстан Республикасында гуманитарлық
Философиялық даярлық;
Нарықтық экономиканың әлеуметтік бағытталуы туралы қазіргі
Әлеуметтік өркениет тарихындағы неғұрлым мәнді идеялар
Әлеуметтік-мәдени даму заңдылықтарын түсіне отырып, тарихи
Бұл мақсат-міндеттерді орындауда студент жастарды саяси
Жоғарғы оқу орындарында жүргізілетін әлеуметтану пәні
Экономикалық теория нарықтық экономика жағдайында тиімді
Студент кезде жастар тек оқытушылардың дәрісін
Алайда студенттердің негізгі ісі оқу болғандықтан
Жастық шаққа тән өмірге құштарлық белсенді
Студент жастарды саяси-әлеуметтік белсенділікке баулитын маңызды
Студент жастар қоғамдық-саяси ұйымдардың, қозғалыстардың қызметіне
Студенттерді саяси-әлеуметтік белсенділікке тәрбиелеуде жастар ұйымдарының
Қазақстан территориясында ТМД шеңберінде және халықаралық
Шындығына келгенде жастар үлкен қоғамдық-саяси күш.
Қазақ жастары одан да зор белсенділікті
Мұның барлығы қазақ жастарының бойындағы аталардан
Жалпы жеке тұлғаның саяси-әлеуметтік белсенділігін арттыру
Адамдардың саяси әлеуметтенуi, қалыптасуы, саяси өмiрге
Саяси қалыптасудың нәтижесiнде саяси құндылықтар мен
Демократиялық қоғамда саяси тәрбиеленген адам жеке
Саяси қалыптасу процесi, саяси әлеуметтiк белсендiлiк
Саяси өмiрде ғалфмдар мен саясаттанушылардың назарын
Саяси дамудың сабақтастығы, саяси құндылықтардың ұрпақтан
Батыс зерттеушiлерi саяси әлеуметтенудiң гегемонистiк түрi,н
Экономикасы тұрақты, билiк құрылымы берiк, орнықты
Қорытынды
Қоғам – адамдардың белгiлi бiр мақсатқа
Ендi егемендiгiмiздi алып, еңсемiздi көтергенде, бұрыңғыдай
Саяси әлеуметтiк белсендiлiк жалпы белсендiлiктiң
Саяси әлеуметтiк белсендiлiк және жеке деңгейде
Студент жастардың шешiлмей жатқан мәселелерi де
Жеке тұлға ашық, демократиялық қоғамда ғана
Сонымен егемендiгiмiздi алғаннан берi еркiндiктiң не
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
Н.Ә.Назарбаев “Тарих толқынында” – Алматы, 99ж.
Ә.Әбдәкімұлы “Қазақстан тарихы” – Алматы, 97ж.
Материалы по истории государства и права
ҚР Конституциясы – 95ж.
Неке және отбасы заңы – Алматы,
А.И.Артемьев, Б.Бейсенов “Тұлға социологиясы” – Алматы,
Р.Әбсаттаров, М.Дәкенов “Әлеуметтану” – Алматы, 03ж.
К.А.Абульханова “психология личности” – Москва, 99ж.
1