Интернет желісінде орналасқан ақпараттық материалдар

Скачать


Мазмұны
Кіріспе.....................5
1Техникалық тапсырма.............7
1.1 Бағдарламаның қолданылу аясы.........7
1.2 Бағдарламаны жасауға негіздеме............................8
1.3 Жасалымның тағайындалуы................9
1.4 Бағдарламаға қойылатын талаптар........................10
2 Бағдарламаға сипаттама............................12
2.1 Жалпы мәліметтер...............................12
2.2 Қолданылған бағдарламалық және техникалық жабдықтар...12
2.3 Логикалық құрылымына сипаттама.......................15
3 Қолданушыға көмек...............25
4 Еңбекті қорғау........................32
5 Жасалымның тиімділігінің техникалық-экономикалық негіздемесі................41
Қорытынды................................48
Қолданылған әдебиеттер тізімі....................49
Кіріспе
Жаңа ақпараттық технологиялардың пайда болуы бүкіл білім жүйесіне өзгерістер
Осыған байланысты бүгінде бүкіл әлемдік педагогикалық қалың көпшіліктің назары
Бүгінде білім беру жүйелеріндегі басты маңызды мәселелердің бірі -
Біртұтас білім беру кеңістігі дегеніміз ол тек студенттер мен
Еліміздің білім беру жүйесінің мақсатында осындай әлемдік білім беру
Жалпы әлемде оқыту үрдісін қамтамсыз ететін құрамында электронды оқыту
Кез келген ғылым өз саласында қолданылатын терминологиялық ақпаратқа көп
Дипломдық жұмыстың мақсаты «Есептеуіш техника және бағдарламалық қамтамасыз
Ақпараттық – білім беру қорының атқаратын негізгі функциялары:
Дипломдық жұмыстағы бағдарламаның басты ерекшелігі, оны кез –келген басқа
Біз электрондық оқулықтарды оқытудың кезекті техникалық құралы ретінде немесе
1 Техникалық тапсырма
1.1 Бағдарламаның қолдану аясы
Қазіргі заман университеттерде оқу үрдісін технологияландырудың көкейкестілігі білім беру
«Оқулықтар» электронды білім корының негізі үш модульден тұрады: «Әкімшіліктендіру»,
Сабақтарда проблемалық бағдарлық және кейс - технологиялар, контекстік оқыту,
Бүгінгі жоғары оқу орнында оқытудың әртүрлі ұйымдасқан формалары жүзеге
Интерактивтік тапсырмалар алынған білімдер мен біліктерді бекіту мақсатымен әр
1.2 Бағдарламаны жасауға негіздеме
Жаңа ақпараттық технологиялардың пайда болуы бүкіл білім жүйесіне өзгерістер
Кейбір аймақтарда телекоммуникация жүйесінің дұрыс дамымауынан қашықтықтан оқыту білім
Бұл жағдайда үлкен көлемді оқу - әдістемелік материалдарды тарату
Бүгінгі таңда қашықтықтан оқыту жүйесінің мақсаты – қолайлы, мазмұнды
Қашықтықтан оқыту кезінде тыңдаушы материалдарды оқу үшін өзіне қолайлы
Қазіргі уақытта қашықтықтан оқыту жүйесінде бұл технологияның болашағы зор.
- компьютерлік оқыту бағдарламалары;
- электронды оқу құралы;
- білімді бақылау мен тестілеу компьютерлік жүйесі;
- электронды анықтамалар мен энциклопедиялар;
- оқу аудио және бейне материалдар;
- Интернет желісінде орналасқан ақпараттық материалдар.
Бұл жұмысқа тапсырысты А. Байтұрсынов атындағы Қостанай мемелекеттік университеті,
1.3 Жасалымның тағайындалуы
Қазіргі таңда елімізде ақпараттық қоғамды қалыптастыру және дамыту жолдары
Ақпараттық қоғамға көшу саяси және қоғамдық өмірді одан әрі
Ақпараттық – білім беру ортасының атқаратын негізгі функциялары:
- дәріс материалдарын оқыту;
- қолданушыларды тестілеу;
- тәжірибелік, сарамандық жұмыстарды жүргізетін бағдарламалық және
құрал жабдықтармен қамтамасыз ету;
- қолданушыларға кеңес беру;
- оқыту контентін жасау;
- оқыту процессін басқару;
- жүйелік әкімшіліктендіру және қауіпсіздігін қаматамасыз ету.
Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып жасалған ақпараттық – білім беру
1.4 Бағдарламаға қойылатын талаптар
Ал, енді «оқытудың ақпараттық – білім қоры» деген түсінікке
Компьютерлік оқыту бағдарламалары – қашықтан және ашық білім беруде
- бағдарламаға енетін білімдер жүйесінің сұрыпталуы (ғылыми заңдылықтар, ғылыми
- білім алудың тереңділігінің бейнеленуі;
- бағдарлама мазмұнының дамытушылық сипатта болуы;
- білім беру мазмұнының тәлімгерлік бағыт ұстануы.
«Оқулықтар» - білім қоры модульдік технология бойынша құрылған
Кез келген электрондық оқулықтың негізі модуль болып табылады. Бәрімізге
Модуль білім беру стандартына сәйкес мемлекеттік құжат ретінде оқу
Модульдің айналасынан «ақпараттық - білім беру ортаның функционалдық түйіні»
Программа кез келген IBM типтес компьютерлерде Windows 2000/XP/2003 басқаруымен
Ал, енді педагогикалық, әсіресе оқытудың дидактикалық принциптеріне негізделген дидактикалық
- ЭО мазмұнының ғылымдылығы: әрбір оқу пәнінің ерекшелігін ескере
- Адекватты: оқыту материалы бұрынғы қалыптасқан біліміне, ісіне,
- Бейімділік (адаптивность): мақсатқа әр түрлі дәрежедегі күрделі
- Жүйелілік: белгілі бір тәртіп пен жүйеленіп ұйымдастырылған электронды
- Көрнекілік: зерттеп жатқан құбылыстар, кәдімгі өмірде болып жатқан
Әрине, жоғарыда көрсетілген талаптардың барлығы бірдей әрбір нақты программада
2 Бағдарламаға сипаттама
2.1 Жалпы мәліметтер
Білім беру жүйесіндегі ақпараттық технолгияны кең көлемде ендіру педагогикалық
Дәстүрлі оқыту түрі мен әдісін жаңа оқыту тәсілдерімен
Инновация мен іскерлікке арқа сүйей отырып, ақпараттық технология қалыптасқан
Бүгінгі таңда қашықтықтан оқыту жүйесінің мақсаты – қолайлы, мазмұнды
2.2 Қолданылған бағдарламалық және техникалық жабдықтар
Білім беру жүйесінде дидактикалық мақсатта пайдаланылатын инструментальдық программалық құралдар
Шартты түрде инструментальдық құралдарды оқытушыға және оқушыға арналған деп
Сөйтіп, оқытушының инструментальдық программалық құралына оқыту программаларын құруға немесе
Оқытушының инструментальдық программалық құралына: программалау тілдерінің орталары, жергілікті желіні
Программалау тілдерінің орталарын оқытушы информатика сабағында оқушыларға программалау негіздерін
Программа Delphi визуалды программалау ортасында HTML құжаттарын қолдану көмегімен
Неліктен программалау тілі ретінде Delphi мен HTML алынған?
Delphi – жалпыға түсінікті программалау тілдерінің бірі.
Delphi визуалы программалау ортасы кез келген программаны жасау үшін
Delphi визуалды программалау ортасы кез келген типтегі қосымшаларды жасауға
Delphi – да деректер базасы файлдарының орналасуы жайлы информацияны
Деректер базасының псевдонимі BDE Administrator утилиті арқылы жасала алады.
Деректер базасы — информациясы бар файл құрамы. Деректер базасы
Программада сонымен қатар HTML, JavaScript қолданылды. Электронды оқулықтарды пайдалану
HTML электрондық оқулықтағы мәліметке мәтін, графика, аудио –
HTML тілінің мультимедиялық мүмкіндіктері.
Броузерлердің (Netscape Navigator, Internet Explorer) мультимедиялық файлдарды іске қосатын
Delphi ортасында MУ SQL сұратуларын қолданып дерекқор құру.
SQL – сұратулардың құрылымдық тілі. Ол – кестеде сақталатын
Бұл реляциондық дерекқор негізі болып табылады. Дегенмен, бір кестеден
SQL тілі өте күрделі және көпжақты. Internet торабында кішкене
Әрбір сұраныстағы бағандар аты, арифметикалық сөздер, константалар және т.б
SELECT операторымен алынған тізімінде GROUP BY бөлімін топтауға арналған
Көрініс – деп соған атын қосып берген және одан
SQL тілінде сұраныс жасағанда where операторымен бірге төмендегі операторларды
between: [not] between and -берілген
in: [NOT] IN ([...]) мұнда берілген екі мәннің
starting: [notT] starting [with] берілген мән
containing: [ not ] like as = ProgressBar1.Max then
begin
Timer1.Enabled:=False;
ProgressBar1.position:=0;
Form1.AlphaBlendValue := 255;
Form1.AlphaBlend:=false;
Form1.AlphaBlend:=false;
Form1.Hide;
Form2.Show; end; end;
Енді, WebBrowser1 – компонентімен жұмыс істеу мүмкіндігін қарастырамыз, мұндағы
procedure TForm7.SpeedButton1Click(Sender: TObject);
begin
WebBrowser1.Navigate(DirectoryListBox1.Directory+'\index.html');
еnd;
Анимация жасау жолын қарастырар болсақ, онда төмендегі фрагментке назар
procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
var x,y : integer;
begin
image2.Transparent:=true;
x:=Image2.Left; y:=Image2.Top;
Image2.Left:=x+2; Image2.Top:=y+1;
if Image2.Left>Image1.Width+5 then
begin Timer1.Enabled:=false;
end; end;
Бөлімдер арасындағы байланыс TreeView1 компонентінің көмегімен ұымдастырылды. Мысалы, практикум
procedure TForm2.TreeView1Change(Sender: TObject; Node: TTreeNode);
begin
case Node.AbsoluteIndex of
0 : WebBrowser1.Navigate(DirectoryListBox1.Directory+'\teor\1.htm');
1 : WebBrowser1.Navigate(DirectoryListBox1.Directory+'\prak\1.htm');
end;
end;
Оқу материалды шығару үшін студент сабақтың тақырыбын таңдауға міндетті:
procedure TForm1.DBLookupComboBox3Click(Sender: TObject);
begin
if query2['Path_f']NULL then
begin MediaPlayer1.Visible:=false;
if (query2['wid']=5)or(query2['wid']=6) then
begin MediaPlayer1.FileName:=pat+'\'+query2['Path_f'];
MediaPlayer1.Visible:=true;
if query2['wid']=5 then begin form5.Show;MediaPlayer1.Display:=form5.Panel1 end; end
else if query2['wid']=3 then begin
form3.WebBrowser1.Navigate(pat+'\'+query2['Path_f']);
form3.show; end else if query2['wid']=8 then
begin tes.show; end else
WebBrowser1.Navigate(pat+'\'+query2['Path_f']);
if query2['Path_f']NULL then
if query2['wid']8 then begin
query3.SQL.Clear;
query3.SQL.add('Insert into jurnal.db (kod_student,data,nn_uroka) ');
query3.SQL.add(' values ('+intToStr(form2.Query1['kod_student'])
+','+#39+dateToStr(date)+#39);
query3.SQL.add(','+IntToStr(Query2['nn'])+')');
query3.ExecSQL; end; end;
Сабақтың тақырыбы таңдалған соң барлық оқу ақпарат WebBrowser –
procedure Tling.Label3Click(Sender: TObject);
begin
s:='\b_files\linguistics\prosh\start.htm';
WebBrowser1.Navigate(DirectoryListBox1.Directory+s);
WebBrowser1.Height:=433;
WebBrowser1.Width:=537;
end;
Администраторда тақырыптар жолын өзгерту:
procedure Twinedit.Button1Click(Sender: TObject);
var s:string;
begin
Caption:=ShellListView1.Folders[ShellListView1.itemindex].PathName;
assignfile(f,Caption);reset(f);
assignfile(Bf, ShellTreeView1.Path+'\roba1');rewrite(Bf);
assignfile(Ef, ShellTreeView1.Path+'\roba2');rewrite(Ef);
k:=0;
while not (eof(f)) do
begin readln(f,s);
if pos('*****',s)=0 then begin if
writeln(ef,s); end else begin k:=1; closeFile(ef);
assignfile(Ef, ShellTreeView1.Path+'\roba2');
rewrite(Ef);
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var Flags: Word;
begin
Flags := 0;
asm
pushf
pop ax
mov Flags,ax
end;
if (Flags and $100) = 0 then
halt;
end;
Программаның кілттік кодын анықтау:
function GetSerialNumber:String;
var
SerialNum: pdword;
a, b: Cardinal;
Buffer: array [0..MAX_PATH-1] of char;
begin
New(SerialNum);
if GetVolumeInformation('C:\', Buffer, SizeOf(Buffer), SerialNum, a, b, nil, 0)
Result := IntToStr(SerialNum^);
Dispose(SerialNum);
end;
Редакторға басқа темаларды енгізу:
procedure TForm1.Button2Click(Sender: TObject);
var
Registryv : TRegistry;
RegPath : string;
sl : TStrings;
i:integer;
begin
RegPath := '\HARDWARE\DESCRIPTION\System';
registryv:=tregistry.Create;
registryv.rootkey:=HKEY_LOCAL_MACHINE;
registryv.Openkey(RegPath,false);
sl := ReadMultirowKey(RegistryV,'SystemBIOSVersion');
except end;
for i := 0 to sl.Count - 1 do
memo1.Lines.Add(sl[i]);
Registryv.Free;
if Assigned(sl) then sl.Free;
end;
end.
procedure Twinedit.Button6Click(Sender: TObject);
begin
AssignFile(f_tema,path+'\tema.dat');reset(f_tema);
comboBox1.Items.Clear;n:=0;
while not(eof(f_tema)) do
begin
n:=n+1; read(f_tema,a[n]);
ComboBox1.Items.Add(a[n].tema);
end; closeFile(f_tema);
end;
// экранға сұрақты шығарамыз
Procedure VoprosToScr(var f:TextFile; frm:TForm1;var vopros:integer),
var i:integer; code:integer; s,buf:string; ifn:string; // иллюстрация
begin
vopros:=vopros+1 ; str(vopros:3,s);
frm. caption: ='Вопрос' + s;
buf: = "; repeat
readln(f, s) ; if (s[l] '.') and
until (s[l] ='.'} or (s[l] = '\');
frm.Labels.caption:=buf;
if s[l] = '\' then
begin frm.Image1.Tag:=1; ifn:=copy(s,2,length(s));
try frm.Image1.Picture.LoadFromFile(ifn);
except on E:EFOpenError do
frm.tag:=0; end // try
end else frm. Image1.Tag: =0;
for i:=1 to N_ANSWERS do begin
answer[i].caption:='';
answer[i].Width:=frm.ClientWidth-Form1.Label5.Left-5;
end; i:=l; repeat
buf: = " ; repeat // жауаптың варианттарының
readln(f,s); if (s[l]'.') and (s[1] ',')
then buf:=buf+s+' '; until (s[1]=',')or(s[l]='.');
// альтернативты жауапты оқу
val (s[2],score[i],code); answer[i].caption:=buf;
i:=i+l; until s [1] = '.'; if
Forml.Image1.Visible:=TRUE; end;
// альтернативты жауаптарды шығару
i:=1; while (answer[i].caption ") and (i


Скачать


zharar.kz