Қазақстанда туристік фирмалардың қызметтері

Скачать



ЖОСПАР
«Халықаралық туристік ұйымдар»
КІРІСПЕ-------------------------------------------------------------------------------------3
І. ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМНІҢ МӘНІ, ДАМУЫ----------------------------5
1.1 Қазақстанда туристік фирмалардың қызметтері---------------------------------5
1.2 Бүкіләлемдік Туристік Ұйымының Статистика комиссиясының қызметі----------------------------------------------------------------------------------------------------10
ІІ. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ МӘНІ----------------------------------------------------------------------------------------
2.1 Қазақстандағы туристік кәсіпорындардың дамуы және табысы------------12
2.2 Қазақстан Республикасында туристік фирмалар және агенттіктер
2.3 Туризмнің ұлттық экономиканың дамуына әсері-----------------------------17
ҚОРЫТЫНДЫ---------------------------------------------------------------------------22
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ -----------------------------------25
КІРІСПЕ
Бүкіләлемдік туристік ұйымдар ( БТҰ ) туризм саласында
Соңғы 20 жыл ішінде шетел туристерінің көші-қоны өсуінің
Мамандардың есептеуі бойынша бір туристің келуінен түсетін табыс
Мысалы, ТМД елдеріндегі туризмнің даму қарқынына тоқталатын болсақ:
Қырғызстанда туризм үлкен қарқынмен дамып келе жатыр. Бұл
Өзбекстанда қызметтің сапасы мен номенклатурасына, туристік-экскурсиялық қызмет көрсетудің
Түрікменстанда туризмнің материалдық-техникалық базасын құру және дамытуға
1.Қазір іс-әрекет жасап тұрған материалдық-техникалық база негізінде туристік-экскурсиялық
2. Материалдық-техникалық базаны одан әрі қарай дамыту, туристік
Қазақстанда аталған мемлекеттермен салыстыра отырып, туризмнің дамуы бәсеңдеу
Жұмыстың өзектілігі:
- Халықаралық туристік ұйымдарды, олардың қызметтерін, мақсаттарын және
- әлемдік экономикадағы мәнін, туризм ұғымы мен
Жұмыстың мақсаты мен міндеттері: халықаралық туризмнің дамуына әсер
Жұмыстың құрылымы: курстық жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен,
І. ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИЗМНІҢ МӘНІ, ДАМУЫ
1.1 Қазақстанда туристік фирмалардың қызметтері
Қазақстанның дербес елдер қатарына қосылып, көк байрағымызды желбіреткеніне
Қазақстанда туризм индустриясының өркендеуі шетел валютасының ағылуына, бюджеттің
Тәуелсіз Қазақстанда көптеген туристік фирмалардың жұмысы кең етек
Жалпы туристік ағынның 69,2%-і шығу туризмі, 11%-і кіру
Сатылған жолдамалар құны шығатын туристерге шаққанда 95% болса,
Азаматтарға сапар шегу әрі қолайлы, әрі арзанға түседі.
Ал Қазақстан экономикасында туризм әлі сауда байлансының теріс
Халықаралық туристік ұйымның (ХТҰ) анықтауынша, елдер ең алдымен
Ал туристер мен экскурсанттарға 1998 жылғы қызмет көрсету
Қазақстанның 5 экономикалық ауданындағы туристерге қызмет көрсету мөлшерін
Қазақстанның табиғат ерекшеліктері кез келген туристі бейжай қалдырмайтынына
- республикадағы бүкіл туризм инфрақұрылымын жүйеге келтіріп, болашаққа
- туризм объектілеріне көлік пөн коммуникация байланысының қолайлылығын
- қонақ үйлер, кемпингтер, мотельдерді салу кезінде маусымдық
- туризмдегі жарнама мен үгіт-насихат жұмысын озық технологиялық
1 – кесте. Қазақстан бойынша туристік қызмет көрсеткіші.
Қазақстанның туристерді жеткізіп беруші еддерден қашық орналасуы әуе
Туристік байланыс жүргізу барысында автомобиль магистральдары дүниежүзілік деңгейге
Сыртқы экономикалық байланыстарымыздың өсуі нәтижесінде туризмнің қапыптасу кезінде
Аталған көлік жүйесімен қатар, туристік инфрақұрылымның ішіне орналастыру
Тамақтану базасы салыстырмалы түрде жақсы дамыған. Бірақ жалпы
Қазіргі кезде "Туризм индустриясын дамытудың ұлттық бағдарламасы" ,
- туризмді экономиканың басқа салалары деңгейіне теңдестіріп, оның
- туристік инфрақұрылымды қайта жабдықтау және жаңа талаптағы
- шет елдің алдыңғы дамыған туристік компанияларымен, корпорацияларымен
- туризмдегі көлік пен коммуникациялар жүйесін әлемдік стандарттарға
- халықаралық туризм үшін кадрлар даярлап, олардың кәсіптік
- ғылым мен техникадағы жетістіктерді туризмді басқару мен
- туризмге жанама қатынасты кешендердің барлығын аталмыш саланы
Біздің ойымызша, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998-2000 жылдарға арналған
Бұл бағдарлама Қазақстанда туризм индустриясын құрып, дамытуға септігін
1.2 Бүкіләлемдік туристік ұйымының Статистика комиссиясының қызметі
Туризм ұғымы мен түсінігіне тоқталу үшін, алдымен туризм
Туризм анықтамасының екінші тобы – оны халық
Анықтаманың үшінші тобы –туризмді күрделі әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде
Статистикада туризм, мекен-жайды немесе жұмысты ауыстырумен байланысты емес,
Бұл ұғымның кең сипаттамасын ХХ ғасырда Монте
1993 жылы БҰҰ Статистика комиссиясы Бүкіләлемдік Туристік Ұйым
Осы анықтамаға сәйкес туризмге тән негізгі сипаттамалар төмендегідей:
тұрғылықты ортадан тысқары шығу:
қозғалудың уақытша сипаты;
сапардың мақсаттылығы;
Тұрғылықты ортадан тысқары шығу – туризмнің маңызды сипаттамасы.
БТҰ ұсынысы бойынша тұрғылықты орта параметрі екі көрсеткішпен
Екінші көрсеткіш – арақашықтық. Мекен – жайға қашық
Сапар мақсаты туризмге жататын қызметтер түрін дәл анықтайтын
ІІ. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ МӘНІ
2.1 Қазақстандағы туристік кәсіпорындардың дамуы және табысы
Республикада 700-ге тарта туристік кәсіпорындар іс-әрекет жасап жатса
2002 жылы Қазақстан туризмнен 1690289,3 мың теңге мен
2002 жылы келу туризмі бүкіл теңгедегі табыстың 11,8%-тін
2000-2002 жылдар аралығында Қазақстанға әлемнің жүзден астам елдің
2001 жылы Ресей мен Германияның туристерді ең көп
2.2 Қазақстан Республикасында туристік фирмалар және агенттіктер
2003 жылы туристерге көрсетілген қызметтің жалпы көлемі —16599,9
Меишік нысандары бойыпша алып қарағанда, туризм саласында 2003
Туризм саласы үшін мамандар даярлаумен Қазақстанда 2003 жылы
Қазақстандағы туристік фирмалар мен агенттіктердің жалпы саны 2003
2003 жылы Қазақстан Республикасында туристік фирмалар және агенттіктер
2003 жылы Қазакстан Республикасы бойынша — 229,0 мың
Көрсетілген туристік қызметтер көлемін алып қарасақ 2003 жылы
Туристік фирмалар мен агенттіктер табысы, туристердің саны басқа
Туристік қызметтен түскен табыс көлемі республика бойынша 2003
Қазақстанда туристерді орналастыруға арналған объектілер саны 2003 жылы
Осы туристік сапарды екіге бөліп келу туризмі және
Сөйтіп, келушілердің көбі негізінен Казақстанға екі түрлі мақсатпен
Туристердік емдік санаторийлерде, пансионаттарда, санаторий-профилакторийлерде орналасу жағдайына келсек,
2.3 Туризмнің ұлттық экономиканың дамуына әсері
Осы заманғы туризм индустриалды формасы бар, ұлттық экономиканың
Қазақстан аумағында туризмнің барлық түрін дамытуға мүмкіншіліктер бар.
Қазақстан аумағында атақты "Байқоңыр" космодромы болғандықтан шетелдің ғарыштық
Қазақстан тәуелсіздік алғанға дейін, туризм басқа да экономикалық
Қазақстанда туризм индустриясының дұрыс дамымауының бір себебі, онымен
Қазақстан тәуелсіздік алғалы ҚР заңдарын жетекшілікке алып, туристік
Қазақстанның туристік нарығы әлемдік және халықаралық стандарттар бойынша
Нақ осы сәтте Қазақстан Республикасында 713 туристік фирмалар
Бұл әлеуметтік-экономикалық деңгейдің көтерілуімен және саяси жағдайдың бір
Қазақстанның туризмі әлемнің көптеген елдерінде туристік өкілдіктер мен
Қазақстанда шетелге шыққысы келетіндердің саны жыл сайын арта
Қазақстандықтардың көп баратын шет мемлекеттері:
Қытай — 30 105 адам;
Түркия - 21 682 адам;
Германия - 11 736 адам;
БАӘ — 5 465 адам;
Литва - 2 879 адам;
Тайланд - 1 759 адам;
Франция-1 420 адам;
Египет — 1046 адам елдері болып табылады.
Нақ осы сәтте Қазақстанның туризм саласы алға жылжу
ҚОРЫТЫНДЫ
Халықаралық туризмнің дамуына, әсіресе Қазақстанда мемлекет экономикасы мен
Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы заңда берілген
Туризм (француз сөзі tourisme, tour – серуен,
Х!Х ғасырға дейін – элитарлық туризм, туристік өнім
Х!Х ғасырдағы бірінші дүниежүзілік соғыс – көлік дамуындағы
Екі дүниежүзілік соғыс аралығындағы кезең –
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін – қазіргі кезең –
Статистикада туризм, мекен-жайды немесе жұмысты ауыстырумен байланысты емес,
2002 жылы Қазақстан туризмнен 1690289,3 мың теңге мен
2002 жылы келу туризмі бүкіл теңгедегі табыстың 11,8%-тін
Бүгінгі таңдағы Қазақстна Республикасындағы туризмнің дамуы және оның
Осы таңда Қазақстан Республикасында туризм индустриясын өркендету жөніндегі
Қоғам бұл мәселені айтып, жоғары деңгейге дейін сұрақ
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Халықаралық туризм статистикасы, География және табиғат//2004, 7
2. Слука А.Е. Международный туризм. Итоги развития в
География, 1997, №3.
3. Путрик Ю.С., Свешников В.В. Туризм глазами географа.
4. О туризме Республике Казахстан 2004 г. Алматы.
5. .Агентство Республики Казахстан по статистике. Статистический сборник
6. Биржаков М.Б. Введение в туризм. -СП
7. Дуйсен Г.М. Основы формирования и развития
8. Ердавлетов С.Р., Назарчук М.К.,
3




Скачать


zharar.kz