ЖОСПАР
Кіріспе 2
Әль-Фараби – дүние жүзі мәдениеті мен
Әл-Фараби және тәрбие 6
Әл-Фараби еңбек тәрбиесі туралы 8
Қорытынды 10
Кіріспе
Әбу Насыр Мухаммед ибн Узлағ
Фараби есімі дүние жүзі мәдениеті мен
Фараби шығыс перипатизмнің аса көрнекті өкілі,
Әль-Фараби – дүние жүзі мәдениеті мен
Этика Фараби мұрасының ішінде үлкен орын
Риторика, поэтика, өнер, музыка, т.б. жөніндегі
Музыка зерттеу саласында Фараби әр алуан
Адамды жетіле түсуге, бақытқа, молшылыққа жетелеуді
Ол адамның іс-әрекетінде зерделіліктің ролі
Жаратылыс тану ғылымдарының ішінде Фараби заманында
Оның медициналық-философиялық идеялары тек соңғы кезде
Медицина саласындағы трактаттарды ғылымның жаратылыс тану,
Ол жаратылыс тануды теориялық білім деп
Ол медицинаны практикалық өнер деп қарап,
Білімнің мазмұн-мағынасын анықтау және оған жіктеу
Ғылымда жіктеу жөніндегі Фарабидің еңбегі ХІ-ХІІ
Фарабидің логикалық-гнесологиялық, әлеуметтік-этикалық, эстетикалық-теориялық т.б. пікірлерімен
Совет ғалымдары 20-жылдардан бастап-ақ Фарабидің өмірі
Әл-Фараби және тәрбие
Әл-Фараби тәрбиенің барлық мәселелерін логикамен, тәрбие
Еңбек тәрбиесінің теориясын, тәрбиенің жалпы және
Әл-Фараби Аристотельдің ғылыми мұраларын жан-жақты зерттеп,
Әл-Фараби тәрбиенің, оның ішінде еңбек тәрбиесінің
Әл-Фараби тәрбие процесінде „қатты әдіс” пен
Аристотельден кейінгі дүниежүзілік білім мен мәдениеттің
Дүние тану теориясында да лиалектикалық жолмен
Әл-Фараби еңбек тәрбиесі туралы
Әл-Фараби тәрбиенің, оның ішінде еңбек тәрбиесінің
Еңбек тәрбиесінің теориясын жасауда Аристотль негізін
Өз заманындағы білім-ғылым, өнерден, оқу-тәрбиеден әл-Фарабидің
Әл-Фараби жас ұрпаққа және жеке адамдарға
Еңбек пен еңбек тәрбиесінің ғылыми негізін
Әл-Фараби жаратылыс тану ғылымының негізін салған
Әл-Фарабидің еңбектерін, оның қоғамды дамытудағы ой-пікірлерін,
Қорытынды
Ол жалпы теориялық ой-пікірдің жетістіктерін жаңғыртып,
Фараби еңбектерінің, оның өз дәуірі үшін
1. Еңбек әрбір қоғамдық құбылыс
2. Әл-Фараби ілімі тәрбиенің әрбір қоғам
3. Ғылымдар тізбегін жасау, оны әрбір