Репутация мен имиджді қалыптастыру

Скачать



Дипломдық жұмыстың мазмұны:
Кіріспе _______________________________________________________
1 Тарау. Компанияның іскерлік репутациясы
мен маңызы____________________________________________________
1.1 Іскерлік репутация туралы
1.2 Репутация мен имиджді қалыптастыру
1.3 Іскерлік репутацияның құндылықтары
процессі___________________________________________________
2 Тарау. Іскерлік репутацияны
апектілер______________________________________________________
2.1 Репутациялық кризис және
2.2 Іскерлік репутацияны қалыптастыру тәсілдері______________
2.3 Репутацияны қалыптастырудағы психологиялық аспектілер__
3 Тарау. Қоғаммен байланыс қызметінің банк имиджін қалыптастырудағы
Қорытынды ____________________________________________________
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі _________________________________
КІРІСПЕ
Нарықтық экономиканың дамуы өз репутациясының дұрыс және тиімді түрде
Жарнама, промоушн, маркетинг және т.б. тәрізді коммуникациялық пәндердің барлығының
Бедел – бұл өзін тек қана социология, психология, лингвистика,
«Іскерлік репутация» түсінігі бизнесте әрдайым маңызды рөлге ие болған.
Бұл еңбекте бейнені қалыптастыру объектілері мен әдістерін мүмкін болар
Айрықша көңіл бейнені қалыптастырудың психологиялық аспектілеріне бөлінген. Сондай-ақ Public
Бұл дипломдық еңбектің зерттеу мақсатына компанияның іскерлік репутациясын зерттеу
Міндеттері:
Бұқарамен байланыс қызметінің компания беделі мен іскерлік репутациясын
компанияның іскерлік абыройын қалыптастыратын факторларды анықтау;
Іскерлік репутацияның компанияның бәсекеге қабілеттілігінің тиімділігіне тигізетін әсер ету
Іскерлік репутацияны қалыптастырудағы PR-технологияларды көрсету.
1 Тарау. Компанияның іскерлік репутациясы
мен маңызы
1.1 Іскерлік репутация туралы
Бүгінгі таңда*** іскерлік репутация кәсіпорынның материалды емес активтерінің ең
Іскерлік репутация мүдделі тараптардың өкілдерінің, басқаша айтқанда осы
Компанияның «имидж» және «репутация» ұғымдарын біріктіруге болмайды, бірақ бұл
Репутация – бұл компанияның қоғамда ұзақ уақыт бойы қалыптасқан
Имидж салыстырмалы түрде тез құрылады және өзгереді, қалыптасудың негізгі
Ең тиімді нұсқа, ол имидж бен репутация бір-біріне қарсы
Ерте ме, кеш пе кез-келген компания өзінің репутациясын
Репутацияны басқару компанияның бәсекелестік тәртібінің бөлінбес элементін
Репутацияны басқару бірқатар сұрақтар қою мен алынған жауаптарға байланысты
Компания репутациясы сіздің контрагенттеріңіздің көз алдында қандай?
Сіздің компанияңыздың репутациясы бәсекелестеріңізден несімен ерекшелінеді.
Репутацияның қандай сипаттамалары контрагенттердің ең маңызды топтарына ерекше болып
Қандай сипаттамалар потенциалды түрде компанияның репутациясын қалыптастыруда негіз бола
Компанияның репутациясын қалыптастырудың негізі ретінде қандай сипаттамалар потенциалды түрде
Репутацияға салынған салымдардың көлемі мен пайдалылығы қандай, яғни компанияның
Егер де салымдардың қажеттілігі мен тиімділігі
Репутациялық стратегия компанияның бірінші тұлғаларының міндетті түрдегі қатысуымен және
1.2 Репутация мен имиджді қалыптастыру
мақсаты мен қызметі ретінде
ПР-дың мақсаты**** – ортақ көзқарастарды немесе ортақ мүдделерді анықтау
Бұқарамен берік қарым-қатынастарды дамытуға арналған мұндай өзара әрекеттесудің ауқымдары
ПР мамандары байланыстар орнату мен өзара түсіністікті орнату үшін
Түсіністікке репутациясы, жинақтаған тәжірибесі мен мәдени факторлар ықпал етеді.
Бүгінгі күнде «рublic relations» терминіне төмендегідей бағыттар жатады:
Қоғамдық пікір.
Қоғамдық қатынастар
Үкіметтік қатынастар
Қауымның өмірі
Өнеркәсіптік қатынастар
Қаржылық қатынастар
Халықаралық қатынастар
Тұтынушылық қатынастар
Зерттеулер мен статистика
Бұқаралық ақпарат құралдары (БАҚ)
ПР-дың табыстық кепілі шынайы және толық ақпаратқа, үздіксіз түрдегі
ПР-дың әдеттегі іс-әрекеті әртүрлі, алайда өзара байланысқан бөліктерден құралады:
Талдау, зерттеу және міндетті белгілеу.
Бағадарлама мен сметаны әзірлеу.
Қатынас жасау және бағдарламаны жүзеге асыру.
Нәтижелерді зерттеу, баға беру және әртүрлі пысықтаулар.
Бұл бөліктер кейде РЕЙС жүйесі (ағылш. RACE: Research-Зерттеу, Action-Әрекет,
ПР-дың анықтамалары*****
Кейінгі 60 жыл бойы ПР-дың ең әртүрлі түсініктемелері ұсынылып
Қарым-қатынас жасау теориясы****
ПР-дың философиясында екіжақты қатынастардың қажеттігіне үлкен көңіл бөлінеді. Қазіргі
Қатынастың жетіспеушілігі көптеген түсініспеушілік жағдайларын тудырады, және сондықтан да
Өзінде ақпарат дұрыс түсініліп және орындауға қабылданатын қатынас теориясы
Тиімді қатынас жасаудың бірнеше ережесі бар:
Әрдайым шындық пен толық ақпаратқа негізделіңіз.
Хабарлама қарапайым және түсінікті болуы тиіс.
Асыра сілтемеңіз, бәлсінбеңіз.
Сіздің аудиторияңыздың тең жартысы әйелдер екенін естен шығармаңыз.
Қатынасты қызықты етіңіз, шектес тыс зерігуге, қарадүрсінділікке жол бермеңіз.
Қатынас жасау әдісін бақылап отырыңыз, ол тым астарлы немесе
Қоғамдың пікірді білуге уақытыңызды аямаңыз.
Есіңізде болсын: қатынастың және қоғамдық пікірді білудің үздіксіздігі өмірлік
Қатынас жасаудың әрбір кезеңінде сендіргіш және сындарлы болуға тырысыңыз.
ҚОРЫТЫНДЫЛАЙ КЕЛСЕК****
ПР ұғымына ненің кіріп ненің кірмейтіндігін атап шыққан пайдалы
ПР ұғымына төмендегілер жатады:
Ұйым мен өзімен сол ұйым іштей, және оның шектерінен
Ұйымның «қоғамдық бет әлпетін» қалыптастыру жөніндегі ұсыныстар.
Лақаптарды және басқа да түсініспеушілік көздерін анықтау мен жоюға
Ұйымның ықпал өрісін тиісті түрдегі үгіт-насихаттау, жарнамалау, көрмелердің, бейне-
Адамдардың арасындағы немесе ұымдардың арасындағы қатынастарды жақсартуға арналған кез
Компаниялардың имиджін, іскерлік репутациясын қалыптастыру.
ПР-ға төмендегілер жатпайды:
Шындық пен қоғамның арасындағы тосқауыл.
Шындыққа, әдептік нормалар мен қоғамдық мүддеге байланыссыз қандай да
Тек қана өткізуді арттыруға арналған үгіттеу, алайда ПР-лар өткізу
Қулықтар мен айлакерліктің жиынтығы. Олар кейде көңіл аударуға арнап
Тегін жарнама.
Баспасөзбен қарапайы жұмыс, алайда баспасөзбен жұмыс жүргізу ПР-бағдарламаларының аса
ПР-дың іс-тәжірибеде жүзеге асырылуын төмендегідей үш топқа бөліге болады:
Тілектестікке қол жеткізуге арналған белсенді әрекеттер.
Мұнда ұйымның қалыпты түрде әрекет етуін қамтамасыз ету ен
Репутацияны сақтау
Ұйымдағы аса заңды бола тұра қоғамдық пікірмен қақтығысқа келіп
Ішкі қатынастар
ПР тәсілдерін ұйымның қызметкерлерінде әкімшіліктің істеріне деген жауапкершілігі мен
Сонымен, ПР әрекетінің бірі ол компаниялардың,
Имидж және репутация қалыптастыруда
Имиджмейкинг шараларының бағыты – фирманың, жеке адамның, моданың, идеологияның
Әрі қарай біз Public Relationsдың негізгі міндеттерін жіне оның
PR шараларының бес негізгі мақсаттары бар:
Объектті позициялау.
Имиджді биікке көтеру.
Антижарнама (немесе имидждің түсуі).
Бәсекелестерден
Контржарнама
Басқа көптеген міндеттер: кризисті болжау, қоғам пікірін оқып білу,
Имидждің қалыптасуына жоғарыда аталған Public Relationsдың міндеттерінің барлық
Біз соларды толығымен қарастырамыз.
Позициялау (ағылш. Position – орны, күйі позициясы т.с.с.) –
Егер объект позицияланбаған болса, онда ол потенциалды клиенттерге түсініксіз
Үлкен фирмаға имиджді қалыптастырмауына және бұл проблеманы «кілем астына
Имиджді қалыптастырудың бірнеше объектілері бар.
Объектілерді шартты түрде мынадай 3 категорияға бөлуге болады:
Рейтингісі тек имиджге байланысты объектілер.
Бұл категорияға жеке тұлғаларды ( саясаткерлер, тележүргізушілер, қоғамдық және
Аталған объектілер негізінен коммерциялық емес объектілер. Олар тауар немесе
Рейтингісі тең дәрежеде имиджге де, өндіретін тауарлары мен қызметінің
Бұл ең алдымен, ірі ұлттық және ұлтаралық корпорациялар («Philips»,
Имидждің тербелісі жетістіктердің шешуші факторы болмайтын объектілер.
Негізінен бұл ұсақ сауда ұйымдары. Нарықтағы табыстылығы көбінесе ұсынатын
Бұл категорияның объектілерінің саны нарық мәдениетінің дамуына байланысты азайып
Объектілердің категорияларына байланысты, имиджді қалыптастыру бойынша қабылдаудың жиынтығы өзгеріп
Мақсаттардың күрделілігіндегі айырмашылық имиджмейкинг тәсілдеріндегі және аудиторияға әсер
Имидж және репутацияны қалыптастыру бірнеше мақсатты көздейді:
Кіші бизнесте, трансляциялық корпорация да бір нәрсені көздейді –
Маңызды терминдерді мағынасын түсіну. Паблисити – бұл ұйымның кең
Алдыңғы пункттерде аталған барлық терминдер бір-бірімен тығыз байланысты.
Репутацияны құруға аяқ баса отырып, репутациялық аутиторияны толығымен анықтап
Репутациялық коммуникацияның келешек дамуын болжау және қазіргі уақыттағы репутация,
Имидждік және репутациялық технологияны қолдануларда ұйымның
Қажет болған жағдайда спецификамен (жеке тұтынушылармен, үкімет органдарымен т.с.с.)
Басшының имиджімен жұмысты ойластыру.
Ең бастысы – бизнес саласындағы имидждік жіне репутациялық технологиялардың
1.3 Іскерлік репутацияның құндылықтары
процессі
Адамдар компания жайлы жоғары пікірді ұстанса, онда оның мүмкіншіліктері
Компанияның жақсы репутациясы оған несімен және қалай көмектесетіні
Сіздің тауарларыңызға (мысалы, сенімділік) және қызметтеріңізге (мысалы, қызметтің сапасын
Тұтынушылардың тауарлар мен қызметтерді сатып алу кезіндегі тәуекелін қысқартады
Олардың санасындағы функционалды ұқсас тауарлар мен қызметтер арасындағы таңдауды
Қызметкерлердің жұмыстан алатын ләззатын арттырады.
Компанияға квалификациясы жоғары мамандарды тартуға көмектеседі (адамдардың көбісі атақты
Жарнама мен сатудың тиімділігін арттырады. Мысалы, жағымды репутация жарнамаға
Жаңа тауарлардың танымалдылығын тудыруға мүмкіндік береді.
Сіздің бәсекелестеріңізге ескертпелі дабыл ретінде әрекет етеді. Мысалыға, Procter
Ең жоғарысапалы профессионалды қызметтерге қол жеткізуге жол ашады. Мысалы,
Кризис жағдайында қайта әрекет етуге мүмкіндік береді. Мысалы, тайленол
Қор нарығында құралдарды жинауға мүмкіндік береді.
Сауда операцияларынан түсетін қайтарымды жоғарлатады. Мысалы, IBM корпорациясы
Фирма басқа іскер серіктестіктермен, жабдықтаушылар мен жарнамалық агенттіктермен келісімшартқа
Жаман репутация корпорацияның тіршілікке икемділігіне қауіп төндіруі мүмкін:
Көп жетекшілердің ойынша, бағалы қағаздар нарығының аналитиктері олардың компанияларын
Тілшілер жаман репутациялы компанияларға ерекше назар аударады, компания бір
Жаман репутация әдетте қызметкерлердің моральді күй-жайына негативті әсер етеді.
Жақсы репутация әкелетін артықшылықтардың көп бөлігі
Жақсы корпоративті репутация стратегиялық жоспар жағынан құнды, егер оны
Имидждің түсінігі мен құндылықтардың жүйесі ұйымның репутациясы түсінігімен тығыз
Компанияның өніміне психологиялық тұрғыдан қосымша құндылық береді;
Тұтынушылар үшін сатып алу тәуекелін төмендетеді;
Тұтынушыларға функционалды ұқсас тауарлар мен қызметтер арасындағы тиімді таңдауды
Қызметкерлердің жұмыстан алатын ләззәтін жоғарлатады;
Компанияға жоғары квалификацияланған қызметкерлерді тартуға көмектеседі;
Тұтынушылардың компанияға сенім артуының есебінде, оның маркетингтік коммуникациясының тиімділігін
Бәсекелестерге барьерлер құрады;
Кризистен кейін қайта қалыптасуына әсерін тигізеді;
Инвестициялық тартымдылықты қалыптастырады, бизнес-серіктестермен байланыста тиімділіктің кепілдлігі болып табылады.
Ғылыми және әйгілі әдебиеттерде компания репутациясын бейнелеген кезде келесідей
Корпоративті идентификация берілген
Корпоративті имидж корпоративті идентификацияның мақсатты аудиторияға байланыстылығының
Корпоративті репутация тұтынушылар мен мақсатты аудиторияның өкілдері қабылдайтын және
Визуалды
және вербалды
белгілер бейне
Танымалдылық
Ұйымның Корпоративті
байланыстары имидж
мен тәртібі
Құндылықтардың
меншікті жүйесі
және ұқсас
ұйымдардың
қабылдануы
қатынасы
Сенімділік, ұйымның құндылықтарына қатыстылығы
1-сурет. Репутацияның қалыптасу процесі
Маркетинг тұрғысынан репутация маңызды, себебі ол тұтынушыларды тартуға және
Корпоративті репутацияның рөлі корпоративті аудиторияның келесідегідей сұрақтар бойынша шешім
1. Бұл ұйымды пайдалану керек пе, яғни оның тауарлары
2. Басқа адамдарға оны ұсыну қажет пе?
3. Бұл ұйымға корпоративті аудиторияның атынан қандай да бір
4. Бұл ұйыммен араласудың тәуекелінің көлемі қаншаға көп.
Корпоративті репутацияға сенімділік арту бойынша сұрақтарға байланысты
Репутацияны басқару процесі ағымдағы имидж бен ұйымның репутациясын және
Табыс пен қоғамдық пайдалылық
Танымалдылық Құрметтілік пен
өзін-өзі бағалау
Нұсқалығы және басқалардан
өзгешелігі
2-сурет. Репутацияның жасалуы
Егер тұтынушы бизнес-құрылымның қызметімен таныс болса және оның өнімі
Репутация – біреудің немесе бірнәрсенің ие болған қоғамдық бағасы,
Осыған сәйкес ұйымның имиджін де анықтауға
Егер имиджді белгілі-бір деңгейге дейін жылдамдатуға болса, ал репутацияның
Бірақ, сонымен қатар, жақсы репутацияға кимиджбен
Сонымен, имиджді жинақтаудан – оны аудиторияға паблисити жолымен жеткізу
2 Тарау. Іскерлік репутацияны
апектілер
2.1 Репутациялық кризис және
Соңғы екі онжылдықта мыңдаған кәсіпорындар өздерінің репутациясын жоғалтып, қиындық
Көп жағдайда репутацияны жоғалту жаман маркетинг есебінен болды. Кезінде
Егер репутация кризистермен бұзылатын болса, онда оны қорғау
Репутацияның қаржылық бағалылығын ескере отырып, сонымен қатар әртүрлі практикадан
Менеджерлердің көз алдынан корпаративтік репутацияны басқару туралы сұрақ
Біріншіден, менеджерлер жақсы корпоративтік репутацияның бағалығын толығымен түсінбейді. Екіншіден,
Бүгінгі күнде көп айтылатын Қазақстан және шет елдерде
Сонымен, компанияға жақсы репутация не үшін қажет? Жай ғана
Міне, олардың кейбіреулері:
Салыстырмалы түрдегі тауарлар мен қызметтерге деген сенімділік. Эксперттердің айтуынша,
Қиын жағдайдағы сенімділік несиесі. Тәжірибе көрсеткендей, репутация қиын жағдайларда
Ұйым персоналының өзін-өзін бағалау деңгейін арттыру, ұйымға білікті
Жаңа іскерлік серіктестерді табуды оптимизациялау және фондтық нарықтағы жұмыс.
Жақсы репутациясы бар компанияға дистрибьютерлерді табу, акцияларды орналастыру және
Осыдан біз, жақсы репутация ұйымның коммуникациялық қызметінің барлық бағыттары
Репутацияның бірнеше «объективті», «субъективті» өлшемдері бар. Міне, мысалы, АҚШ
Менеджменттің сапасы;
Өнім сапасы;
Квалификацияланған кадрларды тарту және ұстап тұру мүмкіншілігі;
Қаржылық тығыздылығы;
Корпоративті активтерді тиімді қолдану;
Ұзақ мерзімді инвестициялық қызықтырушылық;
Жаңа технологияларды пайдалану қабілеттілігі;
Қоғам мен қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қарым-қатынас.
Жақсы репутацияны осы факторлар қалыптастырады,құрайды. Шынында да, неге
Қандай «репутациялық аудиторияны» мақсаттыға жатқызуға болады? Австралиялық жоғарғы менеджмент
Нормативті топтар (үкімет, инстанцияны реттейтін акционерлер және т.б.) ұйымның
Функционалды топтар (қызметкерлер, профсоюздар, жабдықтаушылар, дисрибьюторлар т.с.с.) – корпорация
Диффуздық топтар (журналистер, тұтынушылар құқығын қорғайтын қоғам, белсенді қоғамның
Соңғысы, тұтынушылар топтары. Ережеге сай, ұйымның олармен тікелей байланысы
Демек, аудиториялық топтардың әр түріне өзіндік ықпал, өзіндік
Корпоративтік репутацияға идентификация, бағалылық, имидж деген түсініктер кіреді. Ғылыми
Осылайша, қалыптасатын имидж құбылыстың құрамына және мінездемесіне, бұрын соңды
Жалпы әр адамның, компанияның, өнімнің бейнесі оның иесінің мінездемесіне
2.2 Іскерлік репутацияны қалыптастыру тәсілдері
Қабылдаудың ең үлкен таңдауы екінші категорияда, өйткені осы объектіге
Клиенттін қосылуы:
істі жүзеге асыруға бара жатқан адамдарға;
өзі бұрын жасаған іске.
Адамның өзіне беделді тұлға мен топтың эмоционалды күй-жайын
Тәжірибеде әсер, пайдалы салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мейрамдарды және т.б. енгізу
Енгізілген іс-әрекет.
а) клиентке істі атқару ұсынылады: 1, оған таныс,
ә) клиентке тауарлар және/немесе қызметтердің кең ауқымын таңдауды ұсынатын
б) клиенттерді жаңадан «қолдау» және «қарсы болу» дәлелдерін келтіре
в) «Герострат әсері» : белгісіз іске «тиым салған
Мысалы. 1993 жылғы телерепортаж: қыстың түндерінде адамдар таңертең «Гермес»
Мысалы. Бір іскер саудагер дүкенінің кіре берістегі жеріне мынадай
Қабылдау арнасының ауысуы.
Егер таңдалған арна бойынша клиентке ықпал ету аз болса,
тәсілді ауыстыруға;
қабылдау арнасын ауыстыруға (сонымен қатар мыналарды ескерген жөн:
ықпал жасаудың орны мен уақытын ауыстыруға;
әр түрлі арналар арқылы паралельді түрде ықпал етуге.
«Таңғажайып» және сол туралы келесі әңгімелер.
«Таңғажайыпты» құру тәсілдері:
а) қалыптан тыс үлкен объектілер және рекордты жетістіктер;
ә) Клиентті дағдарысқа әкеп қою...одан шығатын келесі таңғажайып арқылы;
б) тиым салулар мен тәртіп ережелерін (нақты немесе жалған)
5. Экспериментті невроздың моделі.
- арналар немесе қабылдау арналары бойынша әдейі
- Клиенттің таптаурыны мен нақтылығының клісілуі.
- Әдейі жасалған қате, парадокс.
6. Ишара.
Адамның әлі жасап бітірмеген істері жасалып қойған істерінен жақсы
а) Клиентпен ойластырылған өз сөздерінде, «мәңгі таптаурындарды» қолдану
ә) Клиент жорамалдаған алдын-ала жасалған тенденция есебіндегі керекті мазмұны.
б) Клиент мазмұнға «аударманың» есебінде «ұмтылуы» керек, әдейі түрде
Табыстылықтың құпиясы газет беттеріндегі, радио мен теледидардағы жарнамалардың көрініс
Сонымен, тәсілдер өте көп, және имиджмейкерге түрлі тек берілген
Қарым-қатынаста, трансактілік сраптаманың айтуы бойынша, адам үш позицияның біреуінен
Бірақ трансатілік сараптама нақты адамның барлық ерекшеліктерін, біртексіз аудиторияны
Психологиялық теориялар мен әдістемелердің үлкен көлемінде маманданбаған адамға
Адам өз қызметінің ең басындағысы мен соңындағысын есте өте
Адам тек тез естімейді, сонымен қатар тез көреді. Бірақ,
Жалпы, Public Relation мағынасы нарық субъектісі үшін үлкен. Жақсылап
Компанияның бейнесін шеберлікпен жоспарлау – компанияға өз бәсекелестерін «артта
Шебер жоспарлаудың құрылыстық блоктары.
Бейненің шебер-жоспары негізгі 4 бөліктен құралады:
іретасты, сырт бейнесін, ішкі бейнесін және сезілмейтін бейнесін қалыптастыру.
1. Біліктіліктің жоғары деңгейіне қол жеткізу және сатып алушымен
2. Табысты компания бейнесін ұстау, ол сатып алушыны сізге
3. Сатып алушы мен қоғаммен эмоциялық байланысты орнату.
Шебер-жоспар тиімді ішкі және сыртқы бейнені қалыптастырудың берік іргетасын
Жағымды бейнеге ие көптеген компаниялар өзіне бөленіп отырған тартымдылық
Іргетасты қалау.
Сыртқы бейне
Өнімнің сапасы
Сезілетін бейне – 5 сезім
Жарнама
Қоғамдық іс-әрекет
Бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыстар
Инвесторлармен байланыстар
Қызметкердің жұмысқа деген көзқарасы және оның сыртқы кескіні
Ішкі бейне
Қаржылық жоспарлау
Компанияның мамандық саясаты
Қызметкерлерді бағыттау және оларға тренингілер өткізу
Қызметкерлерді ынталандыру бағдарламасы
Сезілмейтін бейне
Сатып алушылық «Мен»
Сатып алушының өзіндік бейнесі
Жоспардың кейбір элементтері көзге көрінерлік болып келеді – мысалы,
Өздері көбінеки елеусіз қалып жататын бейне жөніндегі жоспардың тағы
Келесі мәселеге өтпек бұрын мен бейнені құрудың көзделіп отырған
Сезілетін бейне өзін сатып алушы көре алатын, иіскей алатын,
Сезілмейтін бейне. Сатып алушының сезілетін нәрсеге, қызмет көрсетуге және
Ішкі бейне. Компанияның ішіндегі атмосфера, қызметкерлердің компанияның басшылары мен
Сыртқы бейне. Алғашқы үш фактордың әсер етуі және оған
Жағымды бейнені қалыптастыру – жай ғана жақсы жарнамалау кампаниясына
Іргетас
Іргетас компанияның жағымды бейнесінің құрылуын, дамуы мен сақталуын қамтамасыз
Алғашқы қадамға өзіңіздің іскерлік ұстанымдарыңызды мұқият тексеру жатуы тиіс,
Сыртқы бейне
Сыртқы бейнені қалыптастыру бағдарламасы 6 элементтен тұрады. Өнімнің сапасы
Сезілетін бейне – сіздің бизнесті сатып алушының өзінің бес
Ірі корпрациялар үшін жарнамалық кампания көпшілікке олардың тауарлары мен
Біздің көпшілігіміз өз бизнесімізбен айналысумен, қоғамда қадірменді болып саналатын
Компанияның бұқаралық ақпарат құралдарымен қарым-қатынастары ол компания ірі немесе
Және ең ақыры, компаниялардың көптеген басшылары үшін корпоративтік бейнені
Сыртқы бейнені қалыптастырудың соңғы элементін қарастыруда дұрыс мағынаға негізделіңіз.
Ішкі бейне
Ал енді компанияның ішінде болып жатқан нәрселерге келейік. Көпшілігіне
Компанияның мамандық саясаты
Қызметкерлерді бағыттау және тренинг жүргізу
Оларды ынталандыру бағдарламалары
Компанияның мамандық саясатына келесілер жатады: қызметкердің еңбекақысының мөлшері, оның
Қызметкерлерді бағыттау және тренинг жүргізу – қызметкерлерде компания мен
Және, ең соңғысы, қыметкерлерді ынталандыру бағдарламалары. Жоғары дәрежедегі мотивация
5.Сезілмейтін бейн
Жағымды, қайырымды, түсінетін, сүйкімді. Уайымдау, ашулану, ызалану, жақтырмау. Бұл
Психология негіздерін білу имиджді құрудың барлық кезеңдері, идеяның пайда
Психологтар имиджмейкерлер командасына маңызды міндеттерді шешу жолдарын көрсетуі
- аудиторияның назарын аудару және ұстап тұру;
- аудитория жағынан сенімділікті (сенімсіздікті) қалыптастыру;
- бөлек әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерін қолдану;
- коммуникацияның спецификалық дағдыларын қолдану (нейролингвистикалық бағдарландыру, трансактілік анализ,
Әрбір пункті толығырақ қарастырайық.
Психологтар Public Relations жүйесінде ең көп жұмысты аудитория назарын
PR-мамандығында қолданылатын әртүрлі психологиялық эффектілер бар.Бұл эффектілер іс-әрекетінің маңызды
А) объектті барлығымен безендіру немесе керісінше, қиындау объектілердің арасында
Б) объектіні біртүрлі бейнеге немесе жай «фактураға» орнату;
ПР объектісінің ақпаратын белгі немесе логотип ретінде таза ақ
Нақты бір түсті қолдану қажетті нәтижені береді, мысалы, назарды
Сонымен қатар клиенттің назарын аударуға және ұстап тұруға:
Бұрын белгілі болған материалдарды жаңа акценттермен ұсыну;
Қандай да бір сигналдар параметрлерін қатармен өсуі;
Қабылдау каналы немесе PR-композициясының басқа құралына көшу;
Клиенттер жақсы танитын барлық акциялардың сыртындағы символ немесе атау.
Аудитория жағынан сенімді қалыптастыру кезінде имиджмейкер бар стереотиптердің проблемасымен
Стереотип клиенттің шешім қабылдауына әсер етеді және бұл процесс
Қажеттілікке қарағанда стереотип нақтырақ. Бұл анықталған, кқрінетін, естілетін клиенттің
Стереотиптер ойлар, сезімдер, яғни идеалдылық саласына жатады. Бірақ олардың
Стереотиптер жағымды және жағымсыз болады. Нақты PR-міндетін шешуде
Берілген жағдайда клиенттің табылған типтік жағымсыз стереотипі бағдарламаланған тапсырыс
Бұл стереотиптерді қолда бар ресурстармен қалай өңдеуге болады?
Имиджмейкер осы сұрақтарға жауап бере отырып, бейнені құру кезінде
Бөлек әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерін тиімді қолдану үшін алдын-ала
Қабылдаудың жалпы ерекшеліктеріне, мысалы, белгілі бір түске әсер етуін,
Толығырақ, түс пен адамдардың кейбір эмоционалды күілерінің арасындағы, сонымен
Каналдарды аудио, көру және кинестетикалық деп бөлу нейролингввистика бағдарламаларының
Ол АҚШ психология, лингвистика, жүйелік анализ мамандарымен жасалды және
Жарнама бизнесінің авторитеті Д.Огилви: «Күшті жарнамалық хабарлары бар фирма
Эксперттік бағалауға негізделген, өзінің мақсатты бағыттылығымен, анықталғандығымен және бақыланатындығымен
Public Relationsдың көшбасшылары бұл жоғары технологияны жай, үздіксіз, күнделікті
Коммуникацияның басқа спецификалық құралы когнетивті диссонанс әдісі болып табылады.
Коммуникацияның ең қиын әдістерінің бірі сендіру болып табылады. Сендіру
Сендіру тек клиент басқа адамды көріп немесе естіп тұрған
Бірдей оқиғалардың әртүрлі интерпретацияларының пайда болуы нақты адамның «рөлі»
Трансакттік анализ әрбір адамның өз «сценарийінің» - қызмет жоспары,
3 Тарау. Қоғаммен байланыс қызметінің банк имиджін
қалыптастырудағы маңызы.
Қарқынды даму позициясын ұстанған банк қоғаммен байланыс орнататын қызметінен
Банк жайлы қажетті ақпаратты даярлау мен сол ақпаратты тиімді
Банктің қоғаммен, түрлі мақсатты аудиторияларымен, сыртқы және ішкі топтарымен
Қазкоммерцбанк туралы ақпарат.
1990 жылы құрылған Қазкоммерцбанк қазіргі уақытта активі, несие қоржыны
Банктің негізгі қызметі дәстүрлі депозиттер қабылдау, теңге мен шетел
Сондай-ақ, Банктің Қырғызстанда («Казкоммерцбанк Қырғызстан») және Ресейде («Москоммерцбанк») еншілес
Банктік депозиттер қаражат тартудың елеулі көзі болып қала береді.
2005 жылғы 31 желтоқсандағы жай-күйі бойынша банкте ипотеканы қосқанда,
Банк VISA және Europay/MasterCard (Cirrus/Maestro карточкаларын қосқанда) халықаралық жүйенің
Сондай-ақ, Банк American Express және Diners Club карточкаларын тарату
Сонымен қатар, Банктің тармақталған банкоматтар торабы бар. 2006 жылдың
Банк орташа және ірі қазақстандық және Қазақстанда өз қызметін
Банктік қызметтен басқа, Банк өзге де қаржылық қызметтер көрсетеді.
"Қазкоммерцбанк" АҚ тарихы
Банк Қазақ Кеңестік Социалистік Республикасы заңнамасына сәйкес, 1990 жылдың
1994 жылдың сәуірінде Банк, Қазақстанда тіркелген, Астана Холдинг
1994 жылдан бері Банк ҚРҰБ мен ҚР Қаржы Министрлігі,
1995 жылдан Қазкоммерцбанк ҚР Үкіметінің ресми консультанты ретінде экономикалық
1997 сәуірінде Қазкоммерцбанк ЕБРР қаржыландыратын және сол
1998 жылдың мамыр айында Банк үш жылдық еурооблигациялар шығару
1997-2004 жылдар аралығында Қазкоммерцбанкке қатарынан «Euromoney», «Global Finance» және
2001 жылы Банк елімізде бірінші болып тікелей DEG халықаралық
2002 жылы Қазкоммерцбанк Кыргызавтобанкінің 74% акциясын алды, мұнан кейін
2003 жылы ЕБРР Банкпен акционерлік капиталға қатысу жөнінде Келісімге
Банк стратегиясы
Банктік қызметтерді кеңейту. Сондай-ақ, банк өз қызметтерінің ауқымын кеңейтуге
Ақпараттық басқару жүйесі мен операциялық тиімділікті жақсарту.
Банк операциялық тиімділікті адамзат ресурстары мен ақпараттық технологияларға ұйымдық
Қор жасау базасын жақсарту. Банк бағынышты және негізгі борыш
Басқа қаржылық қызметтер нарығына шығу. Қазақстандық құнды қағаздар
Қазкоммерцбанк көрсететін негізгі қызметтер:
Коммуналдық төлемдер
Western Union ақша аударымдары
Ақша аударымдары
Чектермен операциялар
Валюта айырбастау
Шоттармен операциялар
«Әмбебап агент» Бағдарламасы өзіне үш бағыт бойынша жеке
Банктік қызметтер;
Зейнетақымен қамсыздандыру;
Сақтандыру;
Халықаралық марапаттары
"Қазкоммерцбанк" АҚ-ның халықаралық марапаттары
2005
Қазақстандағы үздік банк,
Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
Валюталы қ операциялар бойынша үздік банк
Global Finance
2004
Орталы қ және Шығыс Еуропадағы сауданы қаржыландыру бойынша үздік
Emerging Markets
Дамушы Рыноктарды ң үздік банкі
Global Finance
Сауданы қаржыландыру бойынша үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы жыл банкі
The Banker
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
2003
Қазақстандағы жыл банкі
The Banker
Қазақстандағы үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
2002
Қазақстандағы жыл банкі
The Banker
Қазақстандағы үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
2001
Қазақстандағы жыл банкі
The Banker
Қазақстандағы үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
2000
Қазақстандағы жыл банкі
The Banker
Қазақстандағы үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы үздік жергілікті банк
Central European
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
1999
Қазақстандағы үздік жергілікті банк
Central European
Қазақстандағы үздік банк
Global Finance
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
1998
Қазақстандағы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
Қазақстандағы үздік жергілікті банк
Central European
1997
Орта Азияда ғы үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
1995
Орта Азия мен Закавказьедегі үздік банк, Жетілгені үшін марапаты
Euromoney Publications
Call-Center
Банкте көптен бері арнайы үйретуден өткен персоналмен жиынтықталған Call
Телефондар арқылы тәулік бойы, мейрамсыз және демалыссыз жұмыс істейтін
585-444 *, 50-77-11 – жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін
Депозиттер;
Несиелеу ;
Валюта бағамы;
Құжаттамалық операциялар;
Банк бөлімшелері мен филиалдарының мекен-жайы, телефондары және жұмыс тәртібі;
Банкоматтар торабы туралы ақпарат;
Сейфтік қызметтер;
Шоттармен және чектермен операциялар;
Ақша аударымдары;
Тарифтер;
585-334 * - «Қазкоммерцбанк» АҚ порталдық жүйесін пайдаланушыларды қолдауға
интернет-портал (Homebank)
телефондық портал 585-333 (телебанкинг)
GSM-портал (К-Cell үшін 7000, Altel үшін*154)
WAP-портал (wap.homebank.kz)
Порталда тіркеу
Алма-ТВ, Алматытелеком және басқалардың ұялы байланыс қызметтері үшін төлем
Техникалық және даулы мәселелерді шешу проблемалары туындаған жағдайда көмек
Төлем карточкаларын пайдалануға байланысты барлық сұрақтар бойынша клиенттерге ақыл-кеңес
Дауыстық авторлау режимінде операция жүргізу (төлемді карточкалар бойынша қабылдайтын
585-111- бонустық GoCard төлем карточкасы бойынша жұмыс істеуге бағдарланған:
GoCardты алу/пайдалануға байланысты клиенттердің барлық сұрақтары бойынша ақыл-кеңес
Қазкоммерцбанктің бонустық бағдарламасы туралы ақпараттар беру
Жинақталған/ пайдаланылған бонустар туралы ақпараттар ұсыну
GoCard бонустық карточкасын шектеу/ашу (пин-кодты дұрыс термеген жағдайда)
Call Center ай сайын өзінің абоненттерінен 15 мыңнан астам
Қазкоммерцбанк қызметтерін алға жылжытуға арналған ПР жоба.
Бүгінгі күнде Қазақстан инвесторларды өте қызықтырады, бұл өте
Инвестициялық саясатты одан әрі дамыту үшін:
макроэкономикалық тұрақтылық болу керек, инфляцияның қарқындауына жол бермеу;
мемлекеттік заңнамалар мен нормативтік актілердің, салықтық және кедендік жүйенің
шетелдік және біріккен кәсіпорындарды тіркеуді мүмкіндігінше жеңілірек, әрі аздаған
коррупциямен және арнайы дайындалған экономикалық қылмыспен күрес жүргізу;
Қазақстанның түрлі сауда, экономика, қаржыға байланысты халықаралық ұйымдар мүшесі
Ақпараттық және консалтингтік жүйенің дамуы;
Инвесторларды қауіп – қатерден сақтайтын сақтандыру жүйесін жетілдіру;
Бүгінгі таңда Қазақстан нарығында көптеген банктер өз қызметтерін ұсынады.
Қазкоммерцбанкті ерекшелейтін ұсыныстар:
Қазақстанның құнды қағаздар мен валюта нарығының негізгі қатысушысы бола
Банк ҚРҰБ мен ҚР Қаржы Министрлігі, сонымен бірге ЕБРР,
1995 жылдан Қазкоммерцбанк ҚР Үкіметінің ресми консультанты ретінде экономикалық
Қазкоммерцбанк «Deloitte & Touche» фирмасынан толық халықаралық аудиторлық
Банкте көптен бері арнайы үйретуден өткен персоналмен жиынтықталған Call
Қазкоммерцбанктің алға қойған мақсаттары:
Банк өзінің корпоративтік клиенттік базасын кеңейте және несие (ссуда)
Шет елдік инвестиция көлемін арттыру.
Ақпараттық басқару жүйесі мен операциялық тиімділікті жақсарту.
Қор жасау базасын жақсарту.
Бөлшек сауда клиенттері депозиттерінің көлемі бойынша өзінің нарықтық үлесін
Қазақстандық құнды қағаздар нарығының инфроқұрылымы, заңнамалық базаны қосқанда, әлі
Банк клиенттері мен әріптестері арасында жоғарғы сенімділікке ие
Активтарының кірістерін ұлғайту,сонымен қатар бүкіл тәуекелді басқаруда қазіргі заманға
Клиеттердің көңілінен шығу.Бұл мақсат ұсынылатын қызметтердің сапалы,әрі тез уақыт
Қызмет көрсету дәрежесін арттыру.
Зерттеу:
Бүгінгі таңда Қазком – 2006 Ұлттық сауалнамасы өз мәресіне
PR-технологияларды пайдалану
Банк қызметтеріне байланысты ПР технологияларын пайдалану қоғаммен байланыс маманынан
Жарнама
Жарнаманың қоғамдағы ролі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері мен
Қазкоммерцбанк, жаңа өмір сапасына баса назар аудара отырып,
Бұқаралық ақпарат құралдарында берілетін жарнаманы сараптау;
Сыртқы жарнамаға көңіл бөлу;
Бұқаралық ақпарат құралдары
Казкоммерцбанктің жаңа фирмалық стилін енгізуіне байланысты ақпарат тарату.
Фирмалық стиль мынадай элементтерден тұрады:
Тауар белгісі.
Логотип – фирманың ерекше жазылған және арнайы дайындалған толық
Фирмалық ұран, сөз мәнері (слоган)-бұл фирма ұраны;
Фирмалық блок – белгі мен логотиптің компазициялық бірігуі;
Бірыңғай стиль;
Фирмалық түс немесе түстер жиынтығы;
Шрифтердің фирмалық жиынтығы;
Фирмалық константалар (формат, мәтін версткасы);
Сонымен қатар фирмалық стиль қызметкерлердің ерекше жұмыс киімін де
Демеушілік және Қайырымдылық
Зейнеткерлер жайлы қамқорлықты мойнымызға ала отырып, оларға зейнетақы алудың
4.Сыртқы ПР мәселелері
Шет елдік инвесторлармен тұрақты қарым қатынас орнату.
Жаңа акционерлерді қатыстырумен бағалы қағаздар эмиссиясы арқылы өз капиталын
Активтарының кірістерін ұлғайту,сонымен қатар бүкіл тәуекелді басқаруда қазіргі заманға
Технологяларды модернизациялау мен жұмыс сферасын ұлғайту, қызмет көрсету сапасын
Ішкі корпоративті ПР мәселері
Банктік қызметтерді кеңейту. Сондай-ақ, банк өз қызметтерінің ауқымын кеңейту.
Өз қоржынын әртараптандыру мақсатында Банк шағын және орта бизнес
Ұсынылатын қызметтердің сапалы, әрі тез уақыт аралығында көмек беру.
Банктің жаңа филиалдарын ашу.Ашылған филиалдарға жоғарғы дәрежелі мамандарды шақыру;
Банк операциялық тиімділікті адамзат ресурстары мен ақпараттық технологияларға ұйымдық
Жұмыстың тиімділігін арттыру мақсатында арнайы оқу қурстарын жене квалификацияны
Банк Қазақстан қаржылық нарығында мемлекеттік банк жүйесінің дұрыс принциптерімен
3
Экономикаға/қоғамға қосқан үлесі
Мен бұл компанияны білемін. Оларды құрметтейді. Олар өздерін жоғарыбағалайды
Тиімділік, адалдық, сенімділік, бірегейлік





Скачать


zharar.kz