Түйсіктің физиологиялық негіздері

Скачать



 МАЗМҰНЫ
Кіріспе 2
ТҮЙСІК 3
1. Түйсік туралы түсінік 3
2. Түйсіктің физиологиялық негіздері 4
3. Түйсіктің жалпы заңдылықтары 5
ҚАБЫЛДАУ 7
1. Қабылдау және оның физиологиялық
2. Қабылдаудағы типтік айырмашылықтар 8
3. Балаларда қабылдаудың дамуы мен қалыптасуы
ОЙЛАУ 10
1. Ойлаудың адам дүниетанымындағы маңызы 10
2. Ойлаудың сезімдік таныммен және тілмен
ЕС 13
Ес жайындағы теориялар 13
Қорытынды 15
Қолданылған әдебиеттер 16
Кіріспе
Әрбір ғылымның өзіне тән зерттеу объектісі
Психология, психика деген түсініктер гректің «псюха»
ТҮЙСІК
1. Түйсік туралы түсінік
Түйсік — материялық дүниедегі заттар мен
Адамның дүние шындығы мен болмысын танып
Түйсік қарапайым психикалық процесс деп аталғанымен,
Дүниетанудың, жалпы таным процесінің жоғары сатысы
2. Түйсіктің физиологиялық негіздері
Түйсіктің табиғи – физиологиялық негізі организмнің
Бірінші бөлік — рецепторлар — түрліше
Екінші бөлік — өткізгіш бөлім —
Үшінші бөлік — мидағы орталықтар. Бұл
Функциялардың динамикалық орналасуы мидың бір жерінде
3. Түйсіктің жалпы заңдылықтары
Біз түйсіктердің заңдылықтарын мынадай екі түрге
Сезгіштік және түйсік табалдырығы. Талдағыштардың рецепторларына
Түйсінудің абсолюттік табалдырығы төмен болса, онда
Е— абсолюттік сезгіштік; Р — абсолюттік
Табалдырық түрлерінің абсолюттік сезгіштігі әр адамда
Жоғары табалдырық тітіркендіргіштің одан әрі түйсінілмейтін
Сезгіштіктің абсолюттік табалдырықтан басқа тағы бір
S – түйсіну қарқыны; I —
Тітіркендіргіштердің күші мен адамның түйсінуінің арасында
ҚАБЫЛДАУ
1. Қабылдау және оның физиологиялық
Адам түйсік арқылы заттар мен нәрселердің
Сонымен, қабылдау дегеніміз — заттар мен
Қабылдаудың физиологиялық негізі — үлкен ми
2. Қабылдаудағы типтік айырмашылықтар
Қабылдау барлық адамдарда бірдей бола бермейді.
Қабылдауда кабылданған нәрселердің қасиет – сипаттарына,
3. Балаларда қабылдаудың дамуы мен қалыптасуы
Баланың қабылдауы түйсіну, ойлау процестерімен қатар
Балалар қабылдауының күрделене түсуі оның бақылағыштығымен
Шәкірттердің қабылдау процесін дамыту үшін белгілі
1. Көрнекі құралдарды колдану (модельдер, суреттер
2. Қабылданған нәрселердің мән-жайын, жалпы, ерекше
3 Дабылданған нәрселерді салыстырып отыру. Осы
4. Қабылданған нәрселердің мән-мазмұнын, түр-сипатын өздеріне
5. Оқушылардың байқағыштық қасиеттерін жетілдіріп
Қабылдау процесін дамытып, қалыптастырып отыру баска
ОЙЛАУ
1. Ойлаудың адам дүниетанымындағы маңызы
Адамның өз өмір-тіршілігі мен күнделікті іс-әрекетінде
Сонымен, ойлау дегеніміз — әлеуметтік жағдаймен
2. Ойлаудың сезімдік таныммен және тілмен
Дүниетану тікелей сезімдік процестер — түйсіну,
Тікелей сезімдік процестер барысында адам нәрселер
Ойлау арқылы танып білу тікелей сезімдік
Ойлау мен сөйлеу. Адамның ойлану әрекеті
Адам сөйлеу, дыбысты тіл нәтижесінде нәрселер
Адам тілдік материалдар негізінде ойланады. Өз
Ойлаудың қоғамдық мәні. Ойлаудың тілмен тығыз
ЕС
Ес жайындағы теориялар
Адам өзінің өмірде көріп-естіп білгендерін, басынан
Сонымен, адамның бұрын қабылдаған нәрселері мен
Есте қалдыру, қайта жаңғырту, тану ес
Қазіргі кезде ес туралы түрлі анықтамалар
Естің психологиялық теориясы ес механизмін зерттеудің
Психологиялық түрғыдағы көзқарастар тобы — ассоциациялық
Қорытынды
Қазіргі кезде психология ғылымы – көптеген
Жалпы психология ғылымын зерттеу нәтижелері бұл
Психика, сана – материяның ең жоғарғы
Қолданылған әдебиеттер
Алдамұратов Ә. т. б. Жалпы психология.
Алдамұратов Ә. Қызықты психология. Алматы 1992.
Ж Аймауытов. Психология. Қызылорда – Ташкент
2





Скачать


zharar.kz