Жоспар
Кіріспе 4
I тарау. Салық бақылау түсінігі және оның теориялық
Салық бақылауының экономикалық мәні: қажеттілігі, ұйымдастырылуы және заңнамалық
1.2 Қазақстан Республикасында салық бақылауының тиімділігін арттыруда шетелдік
II тарау. Қазақстан Республикасындағы қолданыстағы салық бақылауы механизмін
2.1. Салық бақылауын жүргізудің әдістері және салық тексерулері
Салық бақылауының ұйымдастырылуын талдау және бағалау 22
III тарау. Қазақстандағы салық бақылауын жетілдіру және дамыту
Қорытынды 31
Қолданылған әдебиеттер 32
Кіріспе
Салық жүйесі кез-келген мемлекеттің негізгі қаржылық тұрақтылығының маңызды
Салық бақылауы – салық қызметі органдарының салық заңдарының
Курстық жұмыстың негізгі мақсаты – салық бақылауының мәнін,
Жұмыстың бірінші тарауында салық бақылауы түсінігі, оның қаржы
Ал екінші тарауда салық тексерулерінің қажеттілігі мен олардың
Үшінші тарауда жалпы салық бақылауын жетілдіру жолдары мен
I тарау. Салық бақылау түсінігі және оның теориялық
Салық бақылауының экономикалық мәні: қажеттілігі, ұйымдастырылуы және заңнамалық
Қазақстан тәуелсіздігін алғаннан кейін алғашқы кезеңде Ресей Федерациясының
Мемлекеттік қаржылық бақылау – мемлекеттік негізгі заңдарының кесімдеріне
Салықтық бақылау түсінігін ашу үшін ең алдымен жалпы
Аталған категория ұзақ мерзім ішінде ғылымның түрлі саласында
басқару органдарының атқарушы-жайғастырушы (басқарушылық) қызметінің, оның басшыларының функциясы,
басқару органдары қолданатын әдістер мен тәсілдердің (немесе нысаны
басқарушы процестің аяқтаушы сатысы ретінде,
басқарылатын объектінің нақты күйі мен басқарушылық шешімдердің орындалуы
берілген параметрден ауытқуын анықтау мақсатымен басқарылатын объектінің қызмет
Осылайша, бақылау кез келген басқару процесінің бөлінбес бөлігі
Салық бақылауы – қаржылық бақылау элементі және салық
Салықтық бақылау қажеттілігі салық салудан салық төлеушілердің жиі
Салық бақылауының ұйымдастырылу қағидалары да салық саясатының сәтті
Міндеттілік қағидасы. Салықтық бақылау міндетті түрде жүзеге
Анықтылық қағидасы. Салықтық бақылау, салық қатынастарының барлық
Әділеттік қағидасы. Салықтық бақылау бәріне бірдей жүргізілуі
Тиімділік қағидасы. Бұл қағида салық
Нәтижелік қағидасы. Салық бақылауы, оның жүйеге асқандығының
Кәсіпқойлық қағидасы. Салық қызметінің мамандарының кәсіпқойлылығы қазіргі кезде
Жауапқа тартушылық қағидасы. Салықтық міндеттемелерді орындауда салық
Салықтық бақылаудың ұйымдастырылуын қарастыру барысында ұйымдастырылу аспектісінің,
Қазақстан Республикасының салық бақылауы:
салық төлеушілерді тіркеу есебі;
салық салу объектілері мен салық салуға байланысты объектілерді
бюджетке түсімдерді есепке алу;
қосылған құн салығын төлеушілерді есепке алу;
салық тексерістері;
камералдық бақылау;
салық төлеушілердің қаржы-шаруашылық қызметі мониторингі;
фискалдық жады бар бақылау-касса машиналарын қолдану ережелері;
акцизделетін тауарлардың кейбір түрлерін таңбалау және акциздік постыларды
мемлекет меншігіне айналдырылған мүлікті есепке алу, бағалау және
уәкілетті органдарға бақылау жасау нысандарында жүргізіледі [2].
Жоғарыда аталған салық бақылауының негізгі түсініктерінен басқа маңызды
салықтық түсімдер есебінен әртүрлі деңгейдегі бюджеттерге түсімдердің түсуін
салық төлеушілер тарапынан салық заңнамасын орындауын тексеру жолымен
салық төлеушілердің салық заңнамасы мен тәртібін орындауын, салық
әртүрлі деңгейдегі бюджеттерге түсетін салық түсімдерінің көбеюінің резервін
Салық бақылауының мақсаты – салық төлеушілерінің өздерінің салық
Салықтардың бақылау функциясының мәні салықтық түсімдердің сандық сипатталу
Қазақстанда салық төлеушілер мен мемлекет арасындағы қарым-қатынасты реттейтін
2001 жылдың 20 желтоқсанынан бастап елімізде есеп берудің
1.2 Қазақстан Республикасында салық бақылауының тиімділігін арттыруда шетелдік
Біздің мемлекетте шетел тәжірибесін қолдану үлкен маңызға ие.
шағын кәсіпорындар үшін – 2 айдан көп емес;
ірі кәсіпорындар үшін уақыт белгіленбейді. Егер жеке тұлға
Салық бақылауын жүргізу барысында заң бұзушылықтар анықталған болса,
АҚШ-та салықтан жалтаратын салық төлеушілерге өте қатаң талаптар
хабарлаусыз бақылау;
күмәнді тұлғаның айналасындағы адамдардан сауалнама алу;
пошта аударымдарын тексеру және телефонды тыңдау;
ақылы ақпарат берушілерді тарту;
Табыстарды жасыру фактілерін анықтау үшін қолданылатын әдістерінің бірі
Салық декларацияларын өңдеу бөлімі (мемлекет бойынша 30мың адам
Салық декларацияларын тексеру бөлімі ( мемлекет бойынша 35
Салықтарды мәжбүрлеп өндіру бөлімі (15 мың адам);
Қылмыстық істермен айналысу бөлімі (5 мың адам);
Салық төлеушілерге қызмет көрсету бөлімі (5 мың адам);
Коммерциялық ұйымдар мен зейнктақы бағдарламаларының бөлімі (2 мың
Халықаралық бөлім;
АҚШ-та салық төлеушілер туралы барлық ақпараттар өңделетін
Ішкі табыстар Қызметіне қажетті ақпараттар келесі көздерден түседі:
әрбір салық төлеуші жыл сайын (15 ақпанға дейін)
бір мезгілде барлық мемлекеттік мекемелер, банктер, сақтандыру компаниялары,
Қызмет көрсету орталықтарының мамандары «хат алмасу әдісін» қолдану
АҚШ-тың Федералдық салық Қызметі тексеру жүргізу үшін салық
Ал Германияда құжаттық тексерулерді жүргізу үшін салық төлеушілерді
Кездейсоқ таңдау – статистикалық таңдау әдісін қолдану негізінде
Арнайы таңдау – талдау нәтижелері бойынша салық
Германияда бақылау қызметі бойынша нәтижелерді бағалау сұрағында ерекше
салық инспекторына белгілі балл саны есептеледі (1-ден 8-ге
Қазақстанда салықтық бақылау тиімділігін арттыруда төмендегі шаралар қолданылуы
Салық төлеушілер мен салықтық бақылау субъектілері арасындағы қарым
Мемлекеттік салық қызметінің жариялылық, біртұтастық және тәуелсіздік қағидалары
Мемлекеттік бюджеттің тапшылығын төмендету бойынша шаралар қолдану және
Салықтық құқық бұзушылық, қылмыстарға қоданылатын салықтық санкцияларды тиімді
Құқық қорғау және салық органдарының қызметттерін бір жүйеге
II тарау. Қазақстан Республикасындағы қолданыстағы салық бақылауы механизмін
2.1. Салық бақылауын жүргізудің әдістері және салық тексерулері
Жалпы бақылаудың бірнеше элементтерін топтастыруға болады. Салықтық бақылауды
1) Cалық бақылауының субъектілері.
2) Cалық бақылауының объектілері.
3) Cалық бақылауының нысандары , әдістері.
4) Cалық бақылауының құжаттары.
5) Cалық бақылауын жүргізу тәртібі мен кезеңдері.
Cалық бақылауының субъектілері болып заңды және жеке
Cалық бақылауының объектілері болып заңды және жеке
Cалық бақылауының нысандары мен әдістері
Жалпы алғанда салық бақылауының нысандары салық органдарының жүзеге
Cалық бақылауында нысандарымен қоса, оның түрлері мен әдістері
− тексерулер;
− зерттеулер;
− салық төлеушілер және басқа да тұлғаларды
− талдау;
Салық бақылауының әдісі - бұл уәкілетті органдардың салықтардың
Қаржылық және салық бақылауының әдістері
− жалпы ғылыми әдістер, оған талдау, синтез,
− арнайы зерттеу тәсілдері, оған құжаттарды тексеру,
− тексерілетін тұлғаларға ықпал ету әдісі,
Сонымен қатар, салық бақылауының әрбір түрінің өзіне
Салық бақылауының барлық түрлерін біріктіретін жағдай – ол
1) Бақылауды жүзеге асыратын cубъектілерге байланысты
а) салық органдары жүзеге асыратын салық бақылауы
б) кеден және басқа да органдар мен
(сыртқы);
Мұндағы ішкі салық бақылауын ведомстволық және салық органдарының
− салық органдарының жүзеге асыратын салық бақылауы,
− жоғары деңгейдегі салық органдары төменгі деңгейдегі
салық бақылауын жүргізеді;
2) Бақылауға алынған тұлғаларға байланысты :
а) мекемеге салық бақылауын жүргізу;
б) жеке кәсіпкерлерге салық бақылауы;
в) жеке кәсіпкер болып табылмайтын , жеке тұлғаларға
3) Тексерілетін тұлғаның бақылау көлеміне қарай :
а) кешенді салық бақылауы, мұнда салық салуға байланысты
б) мақсаттық салықтық бақылауы – бұл салық төлеушінің
в) тақырыптық салық бақылауы - нақты салықтардың және
4) Салық бақылауы тексерілетін құжаттардың әдістері мен тәсілдерін
1. Бақылауды жүргізу ауқымына қарай :
а) жалпы салық бақылауы, мұнда салық салуға байланысты
б) таңдаулы салық бақылауы, мұнда тек арнайы таңдап
2. Бақылау үшін қажетті мәліметтер мен ақпараттарды алу
а) құжаттық салық бақылауы, бұл бақылау құжатық түрде
б) тақырыптық салық бақылауы, бұл бақылау салық салу
в) қарсы тексеру – салықты тексеруді жүргізу кезінде
5) Бақылауды жүргізу уақытына қарай :
а) алдын – ала бақылау;
б) ағымдағы бақылау;
в) қорытынды бақылау;
6) Салық бақылауын жүргізу орнына қарай :
а) камералды бақылау – салық органының орналасқан жерінде
б) рейдтік тексеру – салық төлеушінің орналасқан
в) хронометраждық зерттеу – патент, оңайлатылған декларация негізінде
7) Бақылау шараларының жоспарлылығына байланысты :
а) жоспарлы салық бақылауы;
б) жоспардан тыс салық бақылауы;
Бұл салық бақылауының жіктелімі мемлекеттік салық бақылауына
Мемлекеттік салық бақылауы Қазақстан Республикасының “ Салықтар және
Салық органдары бақылау жүргізу барысында негізінен салық тексерулер
1. құжаттық тексеру;
2. рейдтік тексеру;
3. хронометраждық зерттеу;
Құжаттық тексерулер − салық төлеушінің орналасқан жеріне салық
тақырыптық тексеру – салықтар мен бюджетке төленетін міндетті
кешенді тексеру – салықтың және бюджетке төленетін басқа
қарсы тексеру – егер салықты тексетуді жүргізу барысында
Тексеруді жүргізу кезінде бақылаудың бірнеше әдістері қолданылады. Бұл
Құжаттық тексеру әдістерінде келесідей әдістер жатады:
− нақты тексеруді өткізу;
− өндіріске шикізаттар мен материалдарды өткізу;
− тексеруге ұсынылмаған құжаттарды табу мақсатында кеңселерді,
− қызметкерлермен сауалнама жүргізу;
Негізгі әдістердің бірі − нақты тексеруді өткізу
Салық бақылауы әдістерінің ең көп қолданылатын және ең
Рейдтік тексеру – Қазақстан Республикасының салық заңнамасына сәйкес,
салық төлеушілердің салық органдарында тіркеу есебіне қойылуы;
фискалдық жады бар бақылау-касса машиналарын қолданудың дұрыстығы;
лицензияның, біржолғы талонның және өзге де рұқсат ету
салық қызметі органдарының құзыретінде болатын акцизделетін тауарлардың жекелеген
Мұндай тексерулер салық органдарының шаруашылық жүргізуші субъектілердің
нұсқаманың салық органында тіркелген мерзімі мен нөмері;
нұсқаманы жазып берген салық органының атауы;
тексеру түрі;
тексерілетін аудан территориясы;
тексеру барысында қарастырылатын мәселелер;
Қазіргі таңда салық төлеушілерді тізімге есепке қою бойынша
Хронометраждық зерттеу – салық органдары салық төлеушінің нақты
кешенді және тақырыптық құжаттық тексерулер барысында;
салық төлеушінің өтініші бойынша;
салық қызметі органының шешімі бойынша;
Хронометраждық зерттеу жүргізу алдында салық қызметкері салық төлеушіге
салық төлеушінің аты-жөні, СТТН, қызмет түрі;
хронометраждық тексерудің басталған және аяқталған мерзімі;
салық салынатын объектінің мекен-жайы;
өткізілетін тауар, қызмет құны;
тәулік басы мен аяғына бақылау-касса машиналарының көрсеткіштері;
Алынған мәліметтерге сәйкес салыстырмалы хронометраждық-бақылау картасы толтырылады. Барлық
Камералдық бақылау – салық төлеушілер берген салық есептілігін
− формальды бақылау әдісі;
− есептемелердің, баланыстардың уақытылы тапсырылуын тексеру;
− арифметикалық тексеру әдісі;
− логикалық тексеру әдісі;
− жеңілдіктерді қолдану құқығын растайтын құжаттарды және мөлшерлемелердің
− салықтардың уақытылы және толық көлемде түсуін тексеру
Формальды бақылау әдісі − бұл құжаттардың дұрыс толтырылуын
Арифметикалық әдістің көмегімен арифметикалық есептеулердің, қорытындылардың, есеп
Тексерушіде болатын барлық мәліметтерді қолдану логикалық әдіске тән.
Жүзеге асырылу уақытына қарай салық бақылауы 3- ке
− алдын - ала
− ағымдағы
− қорытынды
Жалпы тәжірибеде бұл үш түрі бірге қосылады, себебі
Ағымдағы салық бақылауы – қаржылық құжаттардың орындалу сатысында
Салық бақылауының ең соңғы формасы − қорытынды
Салық бақылауының нақты түрін қолдану жүйесінің даму деңгейіне
Қазіргі кезде көп жағдайларда қорытынды бақылау қолданылады. Бұл
Алғашқы бухгалтерлік есептеулер мен есепке алуға байланысты салық
1) жалпы;
2) таңдаулы;
Жалпы бақылау таңдаулы бақылауға қарағанда нақты және толық
Тәжірибе бойынша, тексерушілер таңдаулы салық бақылау түрін қолданады.
Салық бақылауының түрлері, әдістері және нысандары бір −
Салық бақылауының ұйымдастырылуын талдау және бағалау
Экономикалық категория ретінде салықтардың тиімді қызмет етуінің маңыздылығы
Біздің қоғамда салық төлеушілердің салық төлеуден жалтаруы орын
Екі жақты бухгалтерияны жүргізу жағдайында салық төлеушілер салық
Салық бақылауы органдарының жұмыстарындағы кемшіліктерге келесілер жатады: салық
Мысалы, салық бақылау органдарының мәліметтеріне сәйкес, салық төлеуден
Кесте 1
2005 жылы салық төлеушілердің облыстар шеңберінде салықтар және
(есептелген, бірақ төленбеген төлем), млн.тг.
Облыс атауы Салықтар бойынша бересі МЗЖ бойынша бересі
2005 жыл
Ауытқулар Өсу/ кему
қарқыны,%
2005 жыл
Ауытқулар Өсу/кему
қарқыны,%
Барлығы: 40233 5496 113,7 7712 644 108,3
Ақмола 2122 279 113,1 1096 52 104,8
Ақтөбе 352 504 243,3 125 3 102,6
Алматы 1266 248 119,6 715 72 110,1
Атырау 985 -12 98,8 342 14 104,2
Шығыс Қаз-н 10623 -12 99,9 379 7 101,9
Жамбыл 1135 69 106,1 336 -52 83,4
Батыс Қаз-н 1216 -333 127,4 351 24 106,8
Қарағанды 1171 -68 94,2 416 19 104,7
Қызылорда 802 380 147,4 376 51 113,5
Қостанай 1115 -52 95,4 486 -7 98,5
Маңғыстау 4149 139 103,4 303 29 109,7
Павлодар 4969 -87 98,3 445 16 109,7
Солт.Қаз-н 551 411 174,6 426 128 103,5
Оңт.Қаз-н 1188 863 172,6 733 180 129,9
Алматы қ-сы 6529 1601 124,5 519 68 124,5
Астана қ-сы 2060 899 143,6 665 43 113,2
*Вестник Налоговой службы РК №5, май 2006г.
Республика шеңберінде салықтық төлемдер бойынша бюджетке қарыз облыстардан
Салық Комитетінің мәліметтері сәйкес, талданып отырған соңғы бес
Кесте 2
2006 жылдың 1-ші тоқсанының нәтижелері бойынша облыстар шеңберінде
Облыс атауы Мемлекеттік бюджет Республикалық бюджет Жергілікті бюджет
жоспар нақты % жоспар нақты % жоспар нақты
Барлығы: 475200 556921 117,2 356681 412911 118,6 118518
Акмола 5381 6705 124,6 22145 2748 128,1 3236
Актөбе 38580 47382 122,8 32406 38649 119,3 6174
Алматы 15056 17030 113,1 9278 10309 111,1 5779
Атырау 76798 100924 131,4 32644 86398 135,8 13154
Шығыс Қаз-н 16465 18228 110,4 9921 11094 111,8
Жамбыл 5300 6252 118,0 1835 33328 117,4 2465
Батыс Қаз-н 29526 31631 107,1 25058 25447 101,6
Қарағанды 26937 29104 108,0 18261 19630 107,5 8676
Қызылорда 25363 32398 127,7 55964 29094 126,7 2399
Қостанай 12190 13194 108,2 8010 8466 105,7 4179
Маңғыстау 35986 40621 112,9 27025 31324 115,9 8961
Павлодар 18596 21551 115,9 11512 14270 124,0 7085
Солт.Қаз-н 5894 6327 107,3 3290 3239 98,4 2604
Оңт.Қаз-н 13513 15380 117,1 7545 8775 116,3 5968
Алматы қ-сы 88130 95167 108,0 62835 68127 108,4
Астана қ-сы 56863 69006 121,4 45331 56487 124,6
*Вестник Налоговой службы РК №5, май 2006г.
Жалпы алғанда мемлекет табысының негізгі бөлігін құрайтын (94,2%)
2006 жылдың 1 тоқсанында жалпы табыс мөлшері өткен
Төмендегі диаграммадан облыстардың жалпымемлекеттік кірістердегі алатын үлесін көруге
*Налоговый консультант №4, апрель 2006г.
Егер мемлекеттік бюджеттің негізгі кіріс көзін құрайтын салықтар
Жалпы мемлекеттік бюджетке түскен салықтар мен басқа да
III тарау. Қазақстандағы салық бақылауын жетілдіру және дамыту
Қолданылып жүрген басқару қызметін жетілдіру салық органдарының бақылау
салық органдарының шектеулі мамандық және материалдық ресурстарын неғұрлым
салық ведомствосының жасаған біріккен кешенді стандартты процедурасының, сонымен
бақылау жұмыстарын жоспарлауда ауыртпалықты тиімді бөлу.
Бақылау тексерулерін жүргізу үшін салық төлеушілерді тиімді іріктеу
Бүгінгі таңда дамыған елдер салықтық тексерулерді жоспарлауды автоматтандыру
Тексеру үшін салық төлеушілерді таңдаудың ең қарапайым әдісі
Тексеру тобының барлық мүшелері тексеру объектісі туралы салық
бақылау объектісі ғана емес, оның серіктестері (жеткізушілері, сатып
тексеріс барысында пайда болатын талдаулы және әдістемелік сұрақтарға
жақсы тәжірибелерге қол жеткізе отырып, оны тексеру қатар
тексерістің болашақ мәліметтері, болашақ пікірталас, арыз және шағымдар
Салық бақылауының жұмысын ауырлататын және әдістемелік әрі заңдық
Салық төлеушілердің санының өсуі, салық салу жүйесінің дамуы
- салық инспекторы жұмысының жылдамдығы және өнімділігінің жоғарлауы
- салық төлеушілер есебі мәліметтерінің нақтылығын қамтамасыз
- әрбір салық төлеуші және әрбір салық түрінің
- салықтық түсімдер динамикасының терең талдануы және
- қағаздық құжат айналымы көлемінің қысқартылуы,
- салық салуды басқару бойынша қабылданатын шешімдердің жылдамдығы
Автоматтандырылған ақпараттық жүйе Салық комитеті мен Қаржы полициясының
Кәсіпорындарды таңдау процесін жақсы статистикалық негізге қою үшін
Салықтық тексерілулерді жүргізуде мол тәжірибесі бар мамандар
1999 жылы Мемлекеттік табыстар министрлігі 1999-2000жж. арналған салықтық
Салықтық заңнаманы жетілдіру шеңберінде 2000ж. шағымдану рәсімдері біраз
Қазақстан Республикасының Президенті 2001 жылдың 21 наурызында қабылдаған
Салықтық ақпараттық интеграциялық жүйе ;
Салық төлеушілердің және салық салу объектілердің мемлекеттік тізімі;
Кеден органдарының ақпататтық жүйесі. Тауарларды жеткізуді бақылау;
Мәліметтерді берудің ведомстволық желісі;
Электронды салық аудитінің жүйесі;
Салық есептілігінің электронды нысандары;
ҚҚС бойынша салық төлеушілердің тізімдік ақпараттық базасын құру;
Табыс алушылардың тізілімі;
Салық салу мақсатында бейрезиденттердің республикада болу мерзімінің есебі;
Электронды құжаттық айналымның ведомстволық желісі;
Ірі кәсіпорындарға мониторинг жүргізүдің электронды жүйесі [5].
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасының салық қызметінің мемлекеттік өкілетті
- салықтық әкімшілік жүргізу процестерін автоматтандыру;
салықтық аудиттің сапасы мен тиімділігіне бақылауды жақсарту,
кеден рәсімдерінің, кедендік құжаттастыруға жататын жүктердің қозғалысына бақылау
мемлекеттік бюджетке табыстардың түсуін болжамдау мен есеп әдістемесінің
ірі салық төлеушілердің қызметінің мониторингі;
акциздерді жинау бойынша жұмыстарды жетілдіру;
қосылған құн салығын жинауды жетілдіру;
бюджетке өндірістік және өндірістік емес салықтарды жинауды жетілдіру;
банкротқа ұшыраған және әрекет етпейтін кәсіпорындармен жұмысты жетілдіру;
халықаралық салық салу;
салықтық шағымдану рәсімдерін жетілдіру;
арнайы салық режимдері нормаларының әдістемесін жетілдіру және шағын
жергілікті бюжжеттерге салықтарды жинау жүйесін жетілдіру;
амортизациялық саясатты жетілдіру;
Қорытынды
Экономикалық қоғамның тиімділігіне қол жеткізу мемлекет жүргізіп отырған
Салық бақылауы саласында оның тиімділігін арттыру мақсатында Салық
Автоматтандырылған ақпараттық жүйе Салық комитеті мен Қаржы полициясының
Қолданылған әдебиеттер
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер
Жакипбеков С.Т. Налоговый контроль и пути его совершенствования.
Аленова А.Б. Анализ исполнения Плана по поступлению налогов
Лесбеков Г.А. Налоги: теория и практика функционирования. –Алматы:
Такиев М.Т. Порядок проведения хрономертажных обследований// Налоговый консультант
Абденова К. Вопросы администрирования уполномоченных органов: как проводить
Попов Н.К. Рейдовые проверки// Налоговый консультант №11-12, ноябрь-декабрь
Герун А. Технология налогового контроля// Вестник налоговой службы
Интернет сайттары: www.nalog.kz., www.minfin.kz ., www.tax.kz.
25
құқықты қорғау
жауапкершілік
нақтылық
адам құқын орындау
заңгерлік теңдік
заңдылық
Жалпы құқылық
Жалпылылық
кезектілік
жоспардың шектеушілігі
тәуелсіздік
обьективтілік
бақылау нәтижесін құжаттық негізде рәсімдеу
мәліметтерді алмастыру және қатынас жасау
Салық бақылауының
қағидалары
Салық бақылауы
Ұйымдастырушылық
Методикалық
бақылау қыз-метін орын-
даушы субь-
ектілерге
байланысты
бақылау
әрекетін жасаған
уақытқа
байланысты
бақы-ды жүзеге
асыру
орнына
және ақпараттыалу түр-не
байланыс-ты
тексере-
тін субь-
ектілер-
дің қыз-
меті мен
тексеру-
іне бай-
ланысты
бақылау-
дың тек-
серу ауқымы-на бай-
ланысты
ішкі
алдын
ала
ағымдақ
келесі
мақсат-
тылық
рейдтік
құжат-
тық
камерал-дық
тақы-
рыптық
кешенді
таңда-
малық
жалпы
сыртқы
қарсы