Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары

Скачать



ЖОСПАРЫ:
Кіріспе бөлім
Дене тәрбиесінің жалпы мәселелері ................. 3-5
Негізгі бөлім
1 тарау. Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары.......................
6-11
2 тарау. Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесі жөніндегі жұмыстарды
12
2.1. Балабақшадағы ұйымдастыру жұмысына жауапты адам.....................
12-14
2.2. Дене тәрбиесіне дәрігерлік бақылау.........
14-17
2.3. Мектеп жасына дейінгі әр түрлі мекемелерде және отбасында
18-19
Қорытынды.....................
20-21
Қолданылған әдебиеттер тізімі...........
22
К І Р І С П Е
Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыстағы негізгі міндеттердің бірі –
Дене тәрбиесі – жалпы тәрбиенің құрамды бөлігі. Ол
Ден тәрбиесі білімі – дене тәрбиесі салаларының бірі; ол
Дене тәрбиесі мәдениеті – жалпы мәдениеттің бір бөлігі, қоғамның
Дене тәрбиесі теориясы – адам денесін жетілдіру процесін басқарудың
Дене тәрбиесі теориясы спорттың жекелеген түрлерінің жалпы және өзіндік
Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесінің теориясы – коммунистік
Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесінің теориясы тәрбиелеу және
Мектепке дейінгі жастағы балалар дене тәрбиесінің басты міндеті -
Ал, жақсы денсаулық барлық органдар мен организм жүйелерінің нормаға
Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесі теориясының қазіргі кездегі
Өмірдің шапшаң қарқыны, ғылыми – техникалық прогресс, еңбектің алуан
Осыған байланысты сәби жастан бастап балалардың дене тәрбиесін дұрыс
1 тарау. Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары
Дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары балалардың сан алуын іс-әрекетінің тәрбие-білім
Балалардың дене тәрбиесін ұйымдастыру формаларына мыналар жатады:
физкультура сабақтары;
физкультуралық-сауықтыру шаралары (ертеңгілік гимнастика, физкультминутка, дене жаттығуларымен ұштастырылған шынықтыру
балалардың дене тәрбиесіжөніндегі күнделікті жұмыс (қимыл – қозғалыс ойындары,
Бұл формалардың барлығы бәрі дене тәрбиесінің жалпы міндеттеріне және
Балабақшаның түрлі топтарындағы дене тәрбиесін ұйымдастыру формаларының арақатынасы балалардың
Сәби жастағы топтың балаларымен жұмыс істеудің негізгі формасы дене
Ертеңгілік гимнастика және физкультура сабақтары кішкентайлардың бірінші кішкентайлар тобынан
Балабақшаның ересектер тобында маңызы басым физкультминуткалар жақсы тынығу және
Шынықтыратын процедуралар барлық топтарда пайдаланылады. Алайда бөлме ішіндегі, даладағы
Балаларды таза ауадағы қимыл –қозғалыс ойындары және өз бетінше
Физкультура сабақтары – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде
Сабақтың маңыздылығы өзара байланысты сауықтыру, білім беру, тәрбиелеу міндеттерін
Сауықтыру міндеттерін жүзеге асыру тиімді гигиеналық жағдайда организмдегі бүкіл
Тәрбие-білім беру міндеті сабақ процесінде баланың жеке басының моральдық
Ертеңгілік гимнастика – баланың отбасындағы, балабақшадағы күнделікті режимінің міндетті
Ертеңгілік гинастиканың маңызы саналуан: ол организмнің тіршілік әрекетін арттырады,
Ертеңгілік гимнастика тұлғаны дұрыс қалыптастыруға әсертете отырып, тыныс алуды
Ертеңгілік гимнастика балалардың зеректігін, мақсатқа жетуге ұмтылысын қалыптастырады, ақыл-ой
Физкультминутка (қысқа мерзімді дене жатттығулары) – естиярлар, ересектер және
Физкультминутканың маңызы шаршағанды ұмыттыратын, психиканың эмоциялық-жағымды жай-күйін қалпына келтіретін
Физкультминутка зейінді, бүкіл организмнің әрекет ету жағдайын қалпына келтіруге
Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің
Шынықтыру процесінде организмнің терең өзгеруі іске асады, ал егер
Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық
Балалардың дене тәрбиесі бағдарламасының сауықтыру және тәрбиелі білім беру
Қимыл-қозғалыс ойындарын мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі қимыл әрекеті
Қимыл-қозғалыс ойындары балалардың жан-жақты дамуына жағдайды, организмді сауықтыруға көмектеседі,
Балалар мекемелерінен тысқары жерге жаяу серуендеу және экскурсия жасау
2 тарау. Мектепке дейінгі мекемелерде дене тәрбиесі жөніндегі жұмыстарды
2.1. Балабақшадағы ұйымдастыру жұмысына жауапты адам.
Мектепке дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесі барлық колектив қызметкерлерімен бірлесіп
Меңгеруші – дене тәрбиесі бойынша барлық ұйымдастыру жұмысына жауапты.
Меңгеруші ойын алаңын, физкультура залын, топ бөлмелерін құрал жабдықтармен
Тәрбиешілердің жұмысын тексеріп, көмек көрсету мақсатында меңгеруші физкультура сабақтарына,
Дене тәрбиесі бойынша теориялық және практикалық дайындықтың тиісті шамада
Тәрбиеші-әдіскер – ірі балабақшада балалардың дене тәрбиесі бойынша тәрбиешілердің
Сонымен қатар әдісткер жұмыстың жақсы тәжірибелерін жинақтап, оны таратуға
Балалармен дене тәрбиесі жұмыстарын тікелей тәрбиеші жүргізеді. Ол қажетті
Тәрбиеші бөлмеде және учаскеде гигиеналық жағдайлардың сақталуын, физкультура жабдықтарының,
Бала бағушы дене тәрбиесінің міндеттерін жүзеге асыруға көмектеседі. Ол
Музыка жетекшісі тәрбиешімен тығыз байланыста жұмыс істейді. Олар дене
2.2. Дене тәрбиесіне дәрігерлік бақылау.
Дене тәрбиесін дәрігерлік бақылауға алу, біздің елімізде дәрігерлік көмек
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесін жүргізу барысында дәрігерлік
Мектепке дейінгі мекемелердегі дәрігерлік бақылауға мыналар кіреді:
балалардың денсаулық жағдаын, дамуын олардың организімінің функционалды мүмкіншіліктерін анықтау
дене тәрбиесінің жүргізілуін дәрігерлі-педагогикалық бақылауға алу, дене жаттығуларының мазмұны
дене жаттығулары сабақтарын ертеңгілік гимнастиканы, қимыл-қозғалыс ойындарын, спорттық жаттығуларды,
ата-аналар мен балабақша қызметкерлерінің арасында санитарлық – ағарту жұмысын
Дәрігерлік бақылауды ұйымдастыру дәрігерлің, аяжанның, педагогтың бірлескен жұмысы бойынша
Дәрігерлік тексеру және балалардың денсаулық жағдайына, денесінің дамуына, функциялық
Денсаулық жағдайына баға беру кешенді түрде: дәрігерлік тесеріс деректері,
Дәрігерлік-педагогикалық бақлау – бұл балалардың жас ерекшеліктері мен функционалды
Дәрігер, аяжан, меңгеруші дене тәрбиесі сабағына, таңертеңгілік гимнастикаға, қимыл-қозғалысы
Дәрігер, меңгеруші және аяжан дене жаттығулары сабағы жүргізілетін бөлмелердің
Дәрігер, аяжан тәрбиешілер мен ата-аналардың гигиена, дене тәрбиесі мәселелері
2.3. Мектеп жасына дейінгі әр түрлі мекемелерде және отбасында
Балалардың дене тәрбиесі балабақшадан басқа да, қоғамдық кәсіпорындарда, емдеу-профилактикалық
Балалардың спорт мектептері – ерікті спорт қоғамдары жанынан ұйымдастырылады.
Мектепке дейінгі балалармен жұмыстың басым көпшілігі мәдени және демалыс
Бассейндерде балалармен сабақ өткізу үшін топтар ұйымдастырылады, олардың басты
Скверлерде, үйлердің алаңдарында мектеп жасына дейінгі балалар үшін физкультура
Балалармен жұмыс істеуге спорт қоғамдарының жаттықтырушылары, ата-аналар, спорт мектептеріне
Балалар емханасының жанындағы емдеу физкультура кабинеттерінде денсаулығына байланысты дене
Балалар ауруханаларында әр түрлі емдеу құралдарымен қатар дене жаттығуы
Санаторий типтес балбақшаларда денсаулық жағдайының қандай да бір ауытқулары
Есту, сөйлеу, көру, т.б. кемістіктері бар балалар мектеп жасына
Балалар үйлерінде ата-аналары жоқ балалар тәрбиеленеді, сондықтан балалар мекемесінде
Отбасындағы дене тәрбиесі. Мектеп жасына дейінгі баланың отбасындағы және
Қорытынды.
Мектеп жасына дейінгі кезеңде денсаулықтың ірге тасы шыңдалады, әр
Баланы алғашқы жылдары жан-жақты тәрбиелеудің негізгісі – дене тәрбиесі
Әсіресе қол саусақтарының қимылы зор мәнге ие болады. Мидың
Жалпы ден тәрбиесі – бұл адамдарға дене шынықтыру жатттығулары,
Дене тәрбиесі бір мақсат - өмірге, еңбекке, Отан қорғауға
Мектепке дейінгі жаста дене тәрбиесінің сауықтыру, білім беру және
Мектепке дейінгі мекемелерде жалпы жұмыс жоспары жасалады; одан бақса
Жоспарлау – бұл белгілі бір уақыт аралығында қандай құралдармен,
Есепке алу – бұл денсаулық жағдайын, дененің даму деңгейі
Жоспарлау мен есепке алу бір – бірімен тығыз байланысты.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
А.В.Кенеман, Д.В.Хухлаева “Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесінің теориясы
І.Сманов, А.Әліпбек “Дене шынықтыру мәдениеті және спорт педагогикасы” Шымкент,
Д.В.Хухлаева “Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі” М., 1976
Б.А.Ашмарин “Дене тәрбиесінің ілімі мен әдістемесі” Алматы, 1999 ж.
З.Есмағанбетова “Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі” Алматы, 1990 ж.
Т.И. Осокина “Балабақшадағы дене тәрбиесі” М., 1976 ж.






Скачать


zharar.kz