Жамалов Қалас Философия тарихы

Скачать



ЖОСПАР
Кіріспе 2
Орыстың дiни философиясы 2
Қорытынды 14
Қолданылған әдебиеттер тізімі 15
Кіріспе
XIX ғасырдың соңы мен XX
Орыстың дiни философиясы
Дiни философия – коммунистiк идеологияның үстемдiгi
Философияның мiндетi барынша кең, ал оларды
Арнайы ғылымдармен салыстырғанда, яғни әлемнiң әртүрлi
Сондықтан да немiс, француз, ағылшын, американ
Ресейде қазан төңкерiсiне дейiн философияның барлық
XX ғасырдың бас кезiндегi қоғамдық-саяси ойдың
Орыстың дiни философиясында сыртқы әлемнiң танымдылығы
Гносеологиядағы интуитивизмнiң әр түрлi формаларын В.Соловьев,
Канттың гносеологиялық идеализмiмен салыстырғанда орыс интуитивизмi
Киреевский мен Хомяковтың жарияланған бүтiн таным
Киреевский және Хомяков бүтiн ақиқат тек
Орыстың дiни философиясындағы бүтiндiк танымға ұмтылу
Орыс философтарының пiкiрiнше, философияның басты мiндетi
Жоғарыда ескертiлгендей, орыстың философиялық ойының басты
Ресейдiң төлтумалылығы, өз дамуы барысында оның
XIX ғасырдың 60-70 жылдары славянофильдердiң iлiмiн
Түбiршiлдер арасындағы ең көрнектi ойшылдың бiрi
Достоевскийдi үрейлендiретiн нәрсе – бiр нәрестенiң
Ресейде Достоевский дiни философияның бүкiл кейiнгi
Мистикалық бағытта ең алдымен В.С.Соловьевтi бөлiп
В.С.Соловьев адамның дiни және әлеуметтiк өмiрiнiң
Соловьев философиясының негiзгi идеясы – жалпы
Қоршаған әлем тек бiр құдiреттi суреткердiң
Соловьев болмыстың диалектикалық тәсiлiн қолдады. Оның
Соловьев жүйесiндегi бұл мәңгiлiк идеясы София
Құдайдың, әлемнiң және адамның жақындасу тетiгi
Совольевтiң тарихы, Софиясы осы мақсатқа негiзделедi.
Совольевтiң ойынша тек Иисус Христос
Соловьевте адамгершiлiк философиясы сүйiспеншiлiк философиясына көшедi.
Құдiреттi әлем туралы Совольевтiң ойы мынадай:
Совольевтiң ұлттық өзiндiк сананың „орыс идеясы”
Қарастырылып отырған кезеңде, яғни XIX ғасырдың
Орыс философиясының дамуында рухани қайта өрлеу
Ресей есiмi әлемге танымал болған, орыстың
Бердяевтiң ойы бойынша қоғамды әлеуметтiк қайта
Бердяев марксизмдi революциялық тұрғыда насихаттаудан дiни
Бердяев дiнге сене отырып, сонымен қатар
Николай Бердяев философиясының гуманистiк бағытта екендiгiн
Соловьев және оның бiрқатар iзбасарлары, жоғарыда
Рационалдық танымның түбiрiмен зияндылығы туралы Шестовтың
П.А.Флоренский (1882-1937) өзiнiң философиялық көзқарастарын дiни
Флоренский символизм идеяларына үлкен көңiл қоя
Православиелiк дiнтанушылар Булгаков пен Флоренский дiни
Сонымен XIX және XX ғасырдың
XIX–XX ғасырлардағы орыс философиясының ерекшелiгi Ресейдiң
Қорытынды
Орыс философиясы салыстырмалы түрде жас. Ол
Орыс философиясы – бұл әлемдiк мәдениеттiң
Сонымен, XIX және XX ғасырлар аралығындағы
Қолданылған әдебиеттер тізімі
1.Чанышев А.Н. Курс лекций по древней
2. Бейсенов К.Ш. «Философия тарихы» -
3. Нысанбаев А.Н. «Адамға қарай бет
4. Алтай Ж., Қасабек А., Мұхамбетәли
5. Ермеков Құрамыс «Философия негіздері»
6. Ақназаров Х.З. «Философия тарихының дәрістер
7. Ежелгі рухани таным және қазақ
8. Философиялық сөздік – Алматы 1996
9. Жамалов Қалас «Философия тарихы» -
10.Тұрғынбаев Ә.Х. «Философия» Алматы 2001
11. Мырзалы Серік «Философия әлеміне саяхат»





Скачать


zharar.kz