МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ --------------------------------------------------------------------------------------3
1-БӨЛІМ. АГРОБИЗНЕСТЕГІ МАРКЕТИНГТІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
----------------------------------------------------5
Агробизнестегі маркетингтің мәні, қызметі және принциптері ------------6
Маркетингтің әлемдік тәжірибедегі алатын орны мен дамуы-------------11
2-БӨЛІМ. АГРОМАРКЕТИНГ ПРИНЦИПТЕРІНДЕ АУЫЛШАРУАШЫЛЫҚ ОНДІРІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
МӘСЕЛЕЛЕРІ ------------------------------------------------------------------------17
2.1 Қазақстандағы агробизнестің қазіргі жағдайы және маркетинг жүйесін қалыптастырудың алғышарттары
----------------------------------------------------17
2.2. Агробизнестегі маркетингтің институционалды жүйесін дамыту проблемалары -------------------------------------------------------------------------------20
2.3. Агроөнеркәсіп өндірісінде маркетингті зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктері және маркетингтің инфрақұрылымы
----------------------------25
3-БӨЛІМ. АГРОБИЗНЕС ЖҮЙЕСІНДЕ АЗЫҚ-ТҮЛІК МАРКЕТИНГІН ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ МЕН ПЕРСПЕКТИВАСЫ
------------------------30
3.1 Аграрлық сферадағы маркетингті ақпараттық қамтамасыз ету --------30
3.2 Агромаркетингтің ұйымдастыру және басқару формаларын
жетілдіру --------------------------------------------------------------------------------------35
3.3 Агробизнестің тиімділігін арттырудың маркетингтік шаралары -------41
ҚОРЫТЫНДЫ------------------------------------------------------------------48
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР