Сөз таптарын қайталау

Скачать



МАЗМҰНЫ
I. КІРІСПЕ...............................................................................................................3
ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1. Проблемалық оқыту туралы ұғым.........................................................7
2.2. Дидактикадағы проблемалық оқытудың зерттелу деңгейі................11
2.3. Бастауыш сынып оқушыларының құзіреттілігін қалыптастырудағы проблемалық оқыту
ІІІ.ТӘЖІРИБЕЛІК БӨЛІМ
№38 орта мектепте тәжірибе жинақтау барысында жүргізілген
ІV.ҚОРЫТЫНДЫ..............................................................................................31
V. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..........................................32
Зерттеудің көкейтестілігі.
Қазіргі ғылым мен техниканың кең қанат жайған кезеңінде
Бұл оқыту үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен формаларына өзгеріс
Зерттеудің мақсаты:
Бастауыш сынып оқушыларының құзіреттілігін қалыптастырудағы проблемалық оқыту технологиясының
Зерттеудің міндеті:
Бастауыш сынып оқушыларының құзіреттілігін қалыптастырудағы проблемалық
Зерттеу нысаны:
Проблемалық оқыту технологиясының бастауыш
Зерттеудің пәні:
Бастауыш сыныптағы оқу-тәрбие үрдісі
І. КІРІСПЕ
Еліміздің әлемдік білім кеңістігіне енуге талпынысы, білім беру
Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында
Дамыған елдердің оқу жүйесінде кеңінен қолданыла бастаған «құзыреттілік»,
Елімізде бастауыш білім берудің әдіснамалық, технологиялық, дидактикалық және
Құзыреттілік теориясы Г.В.Вайлер, Ю.В.Койнов, Я.И.Лефстед, Н.В.Матяш, В.В. Сериков,
3
Қазақстан Республикасында 2005-2010 жылдарға арналған білім беруді дамытудың
Психологиялық-педагогикалық әдебиеттердегі ғалымдардың зерттеулеріне қарағанда кәсіби шеберліктің қалыптасуы
«Құзыреттілік» термині әдетте белгілі бір әлеуметтік-кәсіби статус иесіне
«Методикалық терминдер сөздігінде» «Құзыреттілік (латынның competentis-бейім сөзінен)–қандай да
4
Орыс тілінің сөздігінде «құзыреттілік» термині «әлдекімнің жақсы хабардар
Латынның «compete» деген термині «білу», «жасай алу», «дегеніне
«Құзыреттілік» терминін ХХ ғасырдың ортасында Н.Хомский енгізген болатын,
Кейбір авторлардың еңбектерінде «кәсіби құзыреттілік» ұғымы «кәсіби қызметке
Кәсіби құзыреттілікті зерттеуде Н.В.Кузьмина арнайы-педагогикалық, ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік,
Кәсіби құзыреттіліктің түрлі бағыттары ғалымдар еңбектерінде жан-жақты
5
қарастырылған. Педагогикалық бағыттылықты қалыптастыру негізі – А.А.Орлов, И.Я.Фастовец,
В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, Л.И.Мищенко және т.б. педагогтік мамандықтардың ерекшелігіне
Қазіргі кезде кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық және
практикалық аспектілері көптеген ғалымдардың зерттеу нысаны болып келеді.
ІІ. НЕГІЗГІ БӨЛІМ
2.1 Проблемалық оқыту туралы ұғым
Қазіргі ғылым мен техниканың кең қанат жайған кезеңінде
Бұл оқыту үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен формаларына өзгеріс
60 жылдары Липецк, Ростов, Новосиберск обылыстарының, Татар АССР-ның
Оқытудың өмірмен байланысын күшейту, өмірлік фактілерді жаңа білімдердің
Сабақтың дәстүрлі құрылымын өзгерту және оны шаблондық қолданудан
Оқушылардың сабақта өз бетімен орындайтын жұмыстарын олардың
Өз бетімен шешуге арналған танымдық міндеттерді мұғалімнің оқу
7
материалын баяндырумен ұштастыруға қолдану;
Оқытуды даралауды күшейту, дефференцияланған тапсырмаларды дайындау т.б.;
Оқушылырдың өз бетімен зерттеу элементтерін, олардың жаңа
Проблемалап оқыту дегеніміз- мұғалімнің басшылығымен келелі жағдайлар туғызу
(Г.К. Селевко).
Тұжырымдамалық ережелері (Д.Дьюи)
Бала берілген тапсырмаларды тек тыңдап, не болмаса сезім
Оқудағы жетістіктердің шарттары:
оқу материалының проблемасы;
8
оқушының белсенділігі;
бала оқуының өмірмен, оймен, еңбекпен байланысы.
Прблемалық оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Проблемалап оқытудың қазіргі ілімінде екі проблемалық жағдайлары
Біріншісі оқушылардың қызметіне байланысты, екіншісі- оқыту барысын ұйымдастыру.
Педагогикалық проблемалық-жағдай белсенділік қимылымен мұғалімнің сұрақтары
Оқыту барысындағы кезеңдерде проблемалық жағдайлар құрылуы мүмкін: түсіндіруде,
Мұғалімнің проблемалық жағдай туғыза отырып, оқушыларды оны шешуге
Проблемалық оқытуды басқарудың қиындығы мынада: проблемалық жағдай- жеке
Проблемалық жағдайларды туғызу әдістемелік тәсілдері:
-мұғалім оқушыларды қарсы әрекетке жақындатады және оны шешу
-қарсы әрекетті іскерлік қызметіне қарай итереді;
-бір сұрақтың өзін бірнеше түрлермен береді;
-құбылыстарды жан-жақты жолдармен көрсетеді;
-әр жағдайларда салыстыруға, жинақтауға, қорытындылауға, деректерді салыстыруға талаптандырады;
-нақты сұрақтар қояды (жинауға, дәлелдеуге, нақтылауға);
-ілім және тәжірибелік проблемалы тапсырмаларды анықтайды
9
(мыс: зерттеулер);
-проблемалы тапсырмалар береді (мыс,: жеткілікті, не болмаса жеткіліксіз
Проблемалық технологияны іске асыру үшін:
-ең маңызды тапсырмаларды таңдау;
-оқу барысында проблемалық оқытудың ерекшеліктерін анықтау;
-проблемалық оқытудың қолайлы жүйесін құру, оқулықтар және әдістемелік
-мұғалімнің шеберлігі және жеке көзқарасы керек.
Проблемалық оқытуда оқушы меңгерген тоериялық білімдерін
Проблемалық оқыту жүйесінің атқарар міндеті- білімді ғылыми негізде
Проблемалық оқыту технологиясы оқушылардың білім қорын молайтуға,
10
2.2 Дидактикадағы проблемалық оқытудың зерттелу деңгейі
«Дидактика» термині грек тілінен енген, аудармасы «үйретуші» дегенді
Дидактика өз пəні аймағында іске қосылатын заңдылықтарды зерттейді,
Дұрыс ұйымдастырылған оқу əрқашан дамыту қызметін атқаратыны сөзсіз,
11
тəуелді. Педагогика теориясы мен тəжірибесінде дамыту мақсатына орай
- ақыл-ой əрекеттерін кезеңмен дамыту бағыты (И.Я.Талызина);
- теориялық материалдар көлемін арттыра беру (Л.В.Занков);
- жоғары қарқын жəне қиыншылық деңгейінде оқыту (Л.В.Занков);
- оқушылардың өз оқу əрекеттерін сезінуін қамтамасыз ету
- проблемді оқыту (А.М.Матюшкин, М.И.Махмутов);
- оқудың дамытушы əдістер жүйесін қолдану (И.Я. Лернер,
- оқудағы мазмұндық қорытындылау тұжырымы (В.В.Давыдов, Д.Б.Эльконин);
- оқушылардың танымдық іс-əрекеттерінің белсенділігін көтеру əдістерін қолдану
- төңіректері қоғам, адам, өнермен қатынастардан болатын толғаныс,
Бүгінгі таңда оқудың дамытушылық қызметін жүзеге келтіретін талай
Оқу мəнін түсіндірудің бірнеше əдіснама-дидактикалық жолдары бар.
Олардың ішінде аса кең танымал болғандары: Дж.Дьюидің
Оқушы белсенділігіне негізделген оқу бағыты XIX ғасырда жасаған
Дж.Дьюи өз зерттеуінде оқушылардың белсенділігі дамуына басты назар
12
оқудан гөрі) анағұрлым жоғары нəтижелер беретініне көз жеткізді.
- қиыншылықты түйсіну (сезу);
- оны нақ байқап(көріп), мəнін анықтау;
- одан құтылудың жолдарын іздестіру (болжам белгілеу);
- болжастырылған шешімнен қорытындыға келу (гепотезаны логикалық тексеріске
- болжамды қабылдау немесе одан бас тартуға мүмкіндік
Шешімдерін ойластырып, жеңу қажет «қиыншылықтар» кейін «проблема» атауын
Мұғалім оқушылардың қызығу қабілеттерінің дамуына мұқият ден қоя
- нақты қиыншылықты сезу;
- оны (проблеманы) анықтау;
- кезіккен қиыншылықты жеңудің болжамын (гипотезасын) түзу;
- толық проблеманы немесе оның бір бөлігін шешудің
- болжамды бақылау немесе эксперименттер жəрдемімен тексеру»;
13 «Дəстүрлі» жүйемен салыстырғанда, Дьюи өте батыл
Бұрынғы дидактикалық жүйелердің ұнамды сапалары жаңа дидактикаға өтіп,
Сонымен, ежелгі заманнан бері балаларды оқыту мен білімдендірудің
14
Проблемалық оқыту технологиясының негізін салушылар мен зерттеушілер: Американдық:
М. Махмутов
Негізгі идеясы: Проблема қойып, оны шешу арқылы оқып
Проблемалы оқыту технологиясының негізгі мақсаты - оқушыны өз
15
2.3. Бастауыш сынып оқушыларының құзіреттілігін қалыптастырудағы проблемалық
Қазақстан Республикасының білім жүйесін 2015 жылға дейін дамыту
16
Оқушы құзыреттілігін дамытуда (американ ғалымдары негізін
Оқыту барысындағы кезеңдерде проблемалық жағдайлар құрылуы мүмкін: түсіндіруде,
Мұғалім проблемалық жағдай туғыза отырып, бастауыш сынып оқушыларын
Проблемалық жағдайларды туғызу әдістемелік тәсілдері:
-мұғалім оқушыларды қарсы әрекетке жақындатады және оны шешу
-қарсы әрекетті іскерлік қызметіне қарай итереді;
-бір сұрақтың өзін бірнеше түрлермен береді;
-құбылыстарды жан-жақты жолдармен көрсетеді;
-әр жағдайларда салыстыруға, жинақтауға, қорытындылауға, деректерді салыстыруға талаптандырады;
17
-нақты сұрақтар қояды (жинауға, дәлелдеуге, нақтылауға);
-ілім және тәжірибелік проблемалы тапсырмаларды анықтайды (мыс: зерттеулер);
-проблемалы тапсырмалар береді (мыс,: жеткілікті, не болмасы жеткіліксіз
Проблемалық технологияны іске асыру үшін:
-ең маңызды тапсырмаларды таңдау;
-оқу барысында проблемалық оқытудың ерекшеліктерін анықтау;
-проблемалық оқытудың қолайлы жүйесін құру, оқулықтар және әдістемелік
-мұғалімнің шеберлігі және жеке көзқарасы керек.
Проблемалық оқытуда бастауыш сынып оқушысы меңгерген тоериялық
Проблемаларды шешу құзіреттілік (өзіне-өзі менеджмент)
1. Проблеманы анықтау:
- мұғалімнің көмегімен құрылған проблеманың қай жағынан келу
- шынайы және ойлаған жағдаяттардың бір-бірінен айырмашылығын көрсете
18
2. Әрекетті жоспарлау және мақсат қою:
- міндеттерді шешу бойынша қадамдарды анықтап, логикалы, уақытша
Ақпараттық құзіреттілік
1. Ақпараттық ізденісті жоспарлау:
2. Алғашқы ақпаратты бөліп алу:
3. Қайта алынған ақпаратты бөліп алу:
4. Алғашқы ақпаратты өндеу:
5. Ақпараттарды өндеу:
6. Ақпаратты өңдеу кезінде логикалық операцияларды орындау: Жоғарыдағы
Сабақта оқушылар топпен жұмыс жасады. Әр оқушының жеке
19
Яғни, әр оқушы өзіне берілген тапсырманы жеке орындайды.
1 топ. Энциклопедиядағы суреттер және ақпараттар бойынша жануарлардың
2 топ. Жануарлар мен адам арасындағы қайырымдылық;
3 топ. Жануарлардың өзара қайырымдылығы;
4 топ. Өз жеріңдегі жануарларды қорғау жұмыстары. Оқушылар
20
көмектеседі, бірақ жеке тұлғаның ақыл-ойының өсуіне жағдай жасамайды.
Түсіндіру — суреттеу арқылы негізгі әдісі, тыңдау және
Түсіндіру - суреттеу арқылы оқытудың жақсы жақтары: уақыт
Проблемалық оқыту кезінде мұғалім ізденіс жұмыстарын ұйымдастырады, оның
Проблемалық оқыту процесі мынадай:
• Проблемалық жағдай жасау және мәселе қою.
21
• Мәселеліні шешу жолдарын - гипотезаларды ұсыну.
• Таңдап алған гипотезаның дұрыстығын жаратылыс-математика бағытындағы
• Нәтижелерді қорыту: жаңа білім, іскерліктерді оқушылардың бұрынғы
Мұғалім әр кезеңде басшы, оқуды ұйымдастырушы. Оқушылардың белсенділігі
Пробламалық оқыту, меңгеру үшін мұғалім мәселелік жағдаят, мәселе,
Оқушылардың бұрын оқып үйренген амал тәсілдерін ойдағыдай қолданатынына
Мәселелік жағдаятқа енгізілетін оқу проблемалары қиын да, бірақ
Мәселелік міндет ұғымының педагогикалық әдебиетте екі түрлі мәні
Гипотеза жорамал - ғылыми қиял формаларының бірі. Кез
22
алады. Гипотеза - проблеманы шешу тәсілі. Мысалы бірінші
Дидактикада мәселелік оқыту көптеген түрлері жасалды: іскерлік ойындар,
Бастауыш мектепте көбіне проблемалық оқытудың элементтері қолданылады.
Енді "күрделі" делініп жүрген міндетті емес тапсырмаларды талдап
Екеу ара бір табақ тартсаң, онда бір табақ
Бүл тапсырманы орындауды ұйымдастыру үшін мұғалім өзі ең
Ал, қазірше бөлу амалын білмегендіктен "сынап көру" тәсілі
Дегенмен, мүғалім өзі тапсырма жауабын біле отырып, оқушыларды
0.4.4 сандарын пайдаланып, әр түрлі өрнек құр. Неше
23
Түсіндір. Өрнектер құрайьқ:
0+4+4, 0+4-4, 4+0+4, 4+0-4, 4+4+0, 4+4-0, 4-4-0;
40+40-50, 40+40+50, 50+40+40, 50+40-40, 50-40+40. 50-40-40, 40+50+40, 40-40+50.
Өрнектер саны әр түрлі, себебі 0-ден санды азайтуға
10 литрлік және үш литрлік екі ыдысты пайдаланып,
Тапсырманы орындаудың өте көп нұсқасы бар.
А) 10л+10л-3л-3л-3л-3л=8л
Ә) Зл+3л+3л+3л-10л+3л+3л=8л
Б) 10л-3л+3л+10л-3л-3л=8л, т.б.
Завод тәжірибе цехында машинаға арналған түрлері бірдей 8
Бөлшектерді 4-тен таразының әр басына саламыз. Сонда, жеңіл
24
ІІІ. ТӘЖІРИБЕЛІК БӨЛІМ
Күні: 02.02.2012ж.
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 3
Тақырыбы: Сөз таптары
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың 2- сыныпта алған сөз таптары
Ә) Дамытушылық: Шығармашылық қабілеттерін және танымдық тапсырмалар орындау
Б) Тәрбиелік: Ана тілін қадірлеп, сауатты жазуға, мәдениетті
Сабақ технологиясы: ДОТ элементтері
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: практикалық сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, әңгімелесу,ойын, жаттығу.
Сабақтың көрнекілігі: Ребус, тірек- сызбалар, шығармашылық тапсырманың плакаттары,сөз
Пәнаралық байланыс: Ана тілі және математика.
Пайдаланылған әдебиеттер:
Оқулық Қазақ тілі 3 –
Бастауыш мектеп журналдары
Дидактикалық материалдар
«Қазақ тілі әдістемесі» журналы
Қазақ тілі сабағында қолданылатын ойындар
Сабақтың барысы
І. Кіріспе-қызықтырушылық кезең
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сабақтың мақсаты мен міндетін түсіндіру
Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру
Түпкі мақсатқа қызықтыру
Түпкі мақсат: сабақта белсенділік танытып, сабаққа жақсы араласып,
25
2. Психологиялық дайындық
Оқушылар хормен:
Қазақ тілім- өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген, дана тілім!
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім!
Жарайсыңдар, балалар, бүгін сендер қазақ тілі сабағынан өз
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе.
1). Қызығушылығын ояту.
Бәріміз тақтаға назар аударайық.
Не көріп тұрсыңдар?
Ребус.
Осы берілген ребусты дұрыс шешсек бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
2). Тірек- сызба арқылы сөз таптарын еске түсіремін.
3). Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс
1 – жаттығу.
Мәтінді оқы. Неліктен сөздер сөз топтарына (сөз таптарына)
Көп нүктенің орнына тиісті сөз табын қойып айт.
26
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі
Мәтіннің әр бөлігін әр оқушыға оқытамын және қай
2- жаттығу.
Әр сөз табы туралы білетініңді айт.
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі.
Оқушылар әр сөз табы туралы білетіндерін айты п
4) Дәптермен жұмыс.
Дәптерімізді ашайық.
Қолға қалам алайық.
Салақтықтан қашайық.
Әдемі етіп жазайық.
Күннің ретін жазу
Бүгінгі тақырыпты жазу
3- жаттығу.
Сөздерді оқы. Оларға сұрақ қойып, мағыналарына қарай кестеге
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі
Әр оқушы өз орнында отырып орындайды. Өз бетімен
(Жұлдыз, тау, ата, көк, екі, оқыды, үлкен, ақын,
Зат есім Етістік Сын есім Сан есім
5). Шығармашылық тапсырма.
Тапсырма шартымен жұмыс. (Өзім түсіндіріп өтемін).
27
Жүргізілу ережесі
Сөйлем сызбасына қарай тиісті сөйлем құрау.
Ата, кітап
4- жаттығу.
Сөздерді оқы. Қайсысы заттың атын, қайсысы заттың қимылын
Зат есім мен етістікті тіркестіріп жаз.
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі
Әр оқушы өз орнында отырып орындайды. Өз бетімен
Қайық, бала, бақа, доп, құс, ұшақ, ағаш, балақай.
Жүзеді, секіреді, ұшады, өседі, жүреді.
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрамыз,
Мойнымызды бұрамыз.
Қолымызды көтеріп,
Саусақты ашып- жұмамыз.
Содан соң төмен түсіріп,
Алақанды ұрамыз.
.
5- жаттығу.
Жаңылтпашты оқып, жатқа айт.
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі
Жаңылтпашты жатқа айта отырып, қай сөз табына жататынын
Үш кіші ішік піштім,
Бес кіші ішік піштім.
Неше кіші ішік піштім?
28
5). Ойын ойнату.
Ойынның аты: «Үйшіктерін тап!».
Ойынның мақсаты: Сөз таптарын ажырата білу қабілеттерін қалыптасыру.
Жүргізілу ережесі: Тақтада сөз таптарының аты жазылған үйшіктер
6- жаттығу.
Мәтінді оқы. Мәтіннен борсық туралы не білгеніңді айтып
Жаттығу шартымен жұмыс. (Бір оқушыға жаттығудың шартын оқытамын).
Жүргізілу ережесі
Мәтіннің бастапқы бөлігін көшіріп жазып, сөз таптарына талдайды.
ІІІ. Қорытынды – рефлексия кезеңі
1.Сабақты бекіту.
Сабақты бекіту мақсатында «Банан жинау» ойынын ойнаттым.
Ойынның мақсаты: Оқушылар сөз таптарын ажыра білу дағдысын
Жүргізілу ережесі: Тақтада банан және банан өсетін ағаш,
1 –банан: Жүз сомың болғанша,
Жүз досың болсын.
2- банан: Қорқақ мың өледі,
Батыр бір өледі.
29
3- банан: Жеті жұрттың тілін біл,
Жеті түрлі білім біл.
4 – банан: Ақыл- тозбайтын тон,
Білім- таусылмайтын кен.
5- банан: Өнер- ердің қанаты.
6- банан: Бірлік болмай,
Тірлік болмас.
2.Үйге тапсырма
7 – жаттығу
Сөздер мен сөз таптарын сәйкестендір.
Сөз таптарын қайталау.
Қорытындылау, бағалау.
Қарағым, оқу оқы, босқа жүрме!
Құр қаларсың, ойынға көңіл бөлме.
Жасынан оқу оқып, өнер қуған,
Жан жетпес көңілі жүйрік кемеңгерге.
(Өлең мазмұнын түсіндіремін).
Балалар, осы өлеңнің авторын білеміз бе?
Жоқ.
Ендеше, мына есепке назар аударайық.
(2*5)+ (3*4)=22
22. М. Жұмабаев.
Балалар, осымен біздің сабағымыз аяқталды. Бүгінгі сабаққа белсене
30
ІV. ҚОРЫТЫНДЫ
Дидактикалық жүйелер уақыт талабына сай өзгеріп отырады. Мысалы,
Зерттеу жұмысы орта білім берудің ең маңызды буыны
Арнайы жүргізілген тәжірибелік-педагогикалық жұмыста қол жеткен нәтижелер төмендегідей
1. Қазіргі қоғам сұранысының талаптарына сай бастауыш сынып
2. Жүйелілік тұғыр бастауыш сынып оқушысының білім
31
V. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңы
2. «Қазақстан-2030» стратегиялық бағдарламасы
3. М.Валиева «Жаңа педагогикалық технологиялар» Әдістемелік нұсқау, 2002
4. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді
5. Қазақстан Республикасының президенті Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына
6. Білім беруді дамытудың 2015 жылға арналған тұжырымдамасы,
7.С.Әбенбаев Тәрбие теориясы мен әдістемесі «Дарын»
8.М.Жұмабаев. Педагогика. А., «Ана тілі», 1992 ж.
9.Ж.Әбиев, А.Құдиярова. Педагогика. А., «Дарын», 2004 ж.
10.Ж.Қоянбаев. Педагогика. Астана, 1998 ж.
11.А.К.Меңжанова. Оқушылармен жүргізілетін кластан және мектептен тыс жұмыстар
12.Рыжаков М.В. Ключевые компетенции в стандарте: возможности реализации
13. Б. Кенжебеков. Маманның кәсіби құзіреттілік мәселесі //
14. Б. Кенжебеков. Маманның кәсіби құзіреттілігінін теориялық негізі
15. Қазақстан Республикасы 12 жылдық орта жалпы білім
32
16. С. Мирсеитова Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері.
17. Словарь RWCT. – Алматы, 2006 ж.
18. Профессиональное развитие из опыта учителей. - Алматы,
19. Успехи и вызовы сегодняшнего дня RWCT. –
33
Етістік
Зат есім
Сын есім
Сан есім






Скачать


zharar.kz