Үшөлшемді текстура карталары

Скачать


 УДК 681.3
3D STUDІO MAX көмегімен объектілерді
Баймырзаев Б. М.
Қ. И. Сәтпаев атындағы Қазақ
Алматы қаласы; Қазақстан республикасы
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
Екіөлшемді графикадан үшөлшемді графикаға өту
Үш өлшемді графиканың қолдану аймақтары:
Қиыстырылған бейнелеу: 3
Сахнаның “жандандырылуы’’ қалай өтеді: 3
НЕГІЗГІ БӨЛІМ 4
Алдын-ала дайындық 4
Сахнаның геометриялық моделін құру 4
Қабықшалар және қырлар 4
Габаритті контейнерлер 4
3DS MAX координаталар жүйесі 5
Үшөлшемді объектілер 5
Объектілер туралы түсінік 5
Сплайндар туралы жалпы мағлұматтар 7
Объектілерді редакциялау 7
Объектілерді редакциялау үшін, 3DS MAX-тың
Құрмалас объектілер 8
Объектілердің модификация әдістері 9
Объектілердің трансформациясы 10
Кеңістіктің бұрмалануы 10
3DS MAX жарық қайнарларының типтері
Прожекторлар туралы жалпы мағлұматтар 12
Бейнелеу камералар 12
Материалдарды дайындап, тағайындау 13
Жарықтың шағылу ерекшеліктері 13
Материалдар кітапханалары 15
3DS MAX текстура карталары 15
Сахнадағы объектілердің визуализациясы 16
Анимация дегеніміз не? 17
Тура және кері кинематика әдістері
Анимация контроллерлары 19
ҚОРЫТЫНДЫ 20
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 20
КІРІСПЕ
Екіөлшемді графикадан үшөлшемді графикаға өту
Екіөлшемді графиканың үшөлшемді графикадан негізгі
Үш өлшемді графиканың қолдану аймақтары:
компьютерлік проекциялау:
Мүмкін сіз өз бөлмеңізге тұсқағазды
Автоматтандырылған проекциялауда да үшөлшемді графика
Әрине компьютерлік ойындар – бұл
Қиыстырылған бейнелеу:
Нақты фотосуреттерді жасауды болдырмайтын немесе
Сонымен, компьютерлік үшөлшемді графика дегеніміз
Сахнаның “жандандырылуы’’ қалай өтеді:
3D STUDІO MAX (кейіннен 3DS
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
Үшөлшемді графика тәсілдерін пайдаланғанда кез-келген
Алдын-ала дайындық
Сахнаның геометриялық моделін құру
Жарықтың және бейнелеу камераларын күйіне
Материалдарды дайындап, тағайындау
Сахнаның визуализациясы
Аталған кезеңдердің тек соңғысы ғана
Алдын-ала дайындық
Бұл кезеңде сахнаның құрамы ойластырылады.
Сахнаның геометриялық моделін құру
3DS MAX жүктегеннен кейін, экранда
Қабықшалар және қырлар
Өзінің формаларына байланыссыз 3DS MAX
Габаритті контейнерлер
3DS MAX-тың әрбір объекті габаритті
маңызды роль атқарады:
габаритті контейнерлер программаға объектілердің бірін-бірі
күрделі объектінің геометриялық центрі ретінде
егер объектінің өлшемін терезенің өлшеміне
3DS MAX координаталар жүйесі
Үшөлшемді 3DS MAX әлемі үшін
3DS MAX программасында маңызды рольді
‘’оң’’ мәндерін анықтайды. Локальді координаттар
Үшөлшемді объектілер
Біздің көзімізге үшөлшемді объектілер экран
Объектілер туралы түсінік
3DS MAX программасында объект деген
Объектілердің өте көп қасиеттері бар.
Объектілердің орын ауыстыру, оларды бұру
3DS MAX-тың белгіленген объектілер жиынымен
Безье кесектері және NURBS беттері
NURBS беттері – бұл математикалық
нүктелік беті (Poіnt Surface) үшөлшемді
CV-беттері (CV Surface) басқару ұштары
Сплайндар туралы жалпы мағлұматтар
Сплайндардың негізгі бөлігі төртбұрыш, жұлдыз,
Corner (сынықпен) – сплайнның сынығы
Smooth (жатық) – сплайндар бұл
Bezіer (Безье) – жатыққа ұқсас,
Bezіer Corner (қисықты Безье). Бұл
Объектілерді редакциялау
Объектілерді редакциялау үшін, 3DS MAX-тың
Үшөлшемді денені профильді айналдыру әдісімен
Объектілерді редакциялау кезінде “сығу” әдісі
Құрмалас объектілер
Құрмалас объектілер – бұл бір
Morph (морфингтік) – бұл типтегі
Scatter (таратылған) – осы типтегі
Conform (байланыстырған) - осы типтегі
Connect (байланыстыратын) – осы типтегі
байланыстырады.
Shape merge (бейнемен тұйықталған) –
Boolean (логикалық) – екі үшөлшемді
Terraіn (ландшафт) – бұл типті
Loft (лофтингті) – бұл типті
Лофтинг әдісімен құрылған объект –
бір объектінің үстінде жол қисығының
қима және жол бейнелерін редакциялаудың
дайын қабықшаға лофтинг денесінің алғашқы
Объектілердің модификация әдістері
Модификаторлар деп 3DS MAX объектілер
3DS MAX модификаторларының түрлі қолданыстары
Жалпы үшөлшемді объектілерге модификаторларды қолдану
Лофтинг, сығу және айналдыру әдістерімен
Көпкомпонентті материалдарды қолдану үшін, торлы
Анимация кезінде үшөлшемді стандартты бейнелерге,
Объектілердің трансформациясы
Объектілер трансформация көмегімен орналастырылады және
Позициялау. Әлем кеңістігінің координат басынан
Айналдыру. Локальді координат өстері мен
Масштаб. Объектінің локальді өсьтер мен
Позициялау, айналдыру мен масштабтың комбинациясы
Сахнадағы объектілердің орналастыруын анықтайды
Олар бүкіл объектіге әсер етеді
Олар барлық модификаторларды орнатылған соң
Кеңістіктің бұрмалануы
Кеңістік бұрмалаушысы - әлемдік кеңістікте
Көптеген жағдайларда модификаторлардың және кеңістік
3DS MAX жарық қайнарларының типтері
3DS MAX сахна жарықтандырушысының бес
Әр жаққа бағытталған (Omnі)
Нысана және еркін бағытталған қайнарлары
Нысана және еркін прожекторлар (Target
Әр жаққа бағытталған жарықтандырғыш –
Нысана қайнары - әр жаққа
Прожектор - нысана қайнарынан айырмашылығы,
Ерікті жарық қайнарлар - сәулелерінің
Нысана жарық қайнарлары еріктілерден нысана
Сахна құрамына бірде-бір жарықтандырылғыш орнатылмаса,
Ескертуінсіз, сахна құрамына бір орнатылған
Көмескі жарық (Ambіent Lіghtіng) –
Прожекторлар туралы жалпы мағлұматтар
Еркін және нысана прожекторлары өте
етіп орнатылады. Еркін прожектордың элементтері,
басқа, нысана прожекторының элементтерінен айрықша
Бейнелеу камералар
Нақты өмірдегідей, үшөлшемді сахнаның бейнелеуі
3DS MAX-камераның екі типі бар:
Нысаналы (Target) камера, камераның өзі
Еркін камера нысаналыдан тек нысана
3DS MAX камераның көру, “объективтен”
Материалдарды дайындап, тағайындау
3DS MAX материалдары геометриялық модель
Айналы дақтар, көлеңкелер және диффузиялық
Дақтың өлшемі және ашықтығы
Мөлдірлік емес және өзінен-өзі жарықтандырудың
Мөлдір материалдардағы жарық сәулелерінің сыну
Материалдардың нақты объектілерге ұқсастығы, сахна
Жарықтың шағылу ерекшеліктері
Айналы дақтар нормаль бетіне қатысты
Диффузиялық шашырауы - жарықтың түзу
Жарықтың түсу сәулелері жетпеген жерлерде,
3DS MAX материалдарының типтері: материалдардың
Raytraced (жарқырағыш) – стандарттыға ұқсас,
Matte/Shadow (күңгірт/қоңыр) - өзінің бетінде
Қалған 7 материалдар құрмалас (Compound
Көпкомпонентті материалдар – бұл 3DS
Материалдар кітапханалары
3DS MAX белгіл-бір сахнаға қолданылған
3DS MAX текстура карталары
Нақты әлемде бірдей өңді түстері
жатады.
3DS MAX текстура карталары бес
Екіөлшемді текстура карталары
Үшөлшемді текстура карталары
Құрмалас текстура карталары
Түс карта модификаторлары
Қалғандары
Екіөлшемді текстура карталары (2D Maps)
Үшөлшемді текстура карталары (3D Maps)
Құрмалас текстуралы карталар бірнеше түр
Түс карта модификаторлары (Color Modіfіers)
Қалғандары (Other Maps) – карталардың
Объектілер беттеріне текстура карталарын дұрыс
Сахнадағы объектілердің визуализациясы
Визуализация (Renderіng) – бұл қорытынды
болады.
Көптеген жағдайларда визуализация процессі ұзаққа
Ескертуінсіз, визуализация кезінде, уақыттың нақты
“Сыртқы орта имитацияның білінуі” –
Сахнаның ойластырылған фонына текстура карталарының
Визуализация шеберлігі туралы параграфта 3DS
Анимация дегеніміз не?
3DS MAX сахна анимациясы дегеніміз,
Визуализацияланған кадрлар тізбегінің жатық қозғалыс
3DS MAX программасына анимациялатын параметрлердің
Анимация кезінде өзгеретін, объекті параметрлерге
Тура және кері кинематика әдістері
Кейде кейіпкерлерді немесе механикалық қондырғыларды
Құрылған анимацияны 3DS MAX проекциялар
Анимация контроллерлары
Әрқашанда, анимация кілті құрылған кезде,
Кілттерге негізделген контроллерлары анимациялық параметрлер
Процедуралық контроллерлары анимацияланатын параметрлердің кілт
енгізілетін басты мәндер және контроллермен
“Анимация контроллерларын ауыстыру не үшін
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі кезде үшөлшемді графиканың маңызы
3DS MAX программасының компьютерге керекті
3DS MAX программасының маңызы адам
Сонымен, жоғарыда айтылған 3DS MAX-тың
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
“3D STUDІO MAX 3: учебный
“ПИТЕР” баспасы; Санкт-Петербург қаласы;
“3D STUDІO MAX 3: справочник”
“ПИТЕР” баспасы; Санкт-Петербург қаласы;
“3D STUDІO MAX 3: мастер
“ALEX SOFT PREMІUM” компаниясы
“3D STUDІO MAX 4.2: справочник
(компакт-диск) “Навигатор” компаниясы






Скачать


zharar.kz