ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ.
Реферат
Тақырыбы: Паскаль тілінде алгоритмдеу.
Жұмыстың негізгі мазмұны
Алгоритм ұғымы адамның әр түрлі іс-әрекеттермен
Педагогикалық әдебиеттерде оқушылардың компьютерлік сауаттылығының мазмұнынан
алгоритм, оның қасиеттері, алгоритмдерді жазудың құралдары
алгоритмдік тілдердің біреуі арқылы программалаудың негіздері,
ЭЕМ құрылымының жалпы принциптері, әрекет ету
өндірісте және адамның іс-әрекеттерінің басқа да
Әдістемелік әдебиетте оқушылардың алгоритимдік мәдениеті деп
алгоритмнің мағанасын және оның қасиеттерін интуитивті
қайсі бір құралдардың және әдістердің көмегімен
алгоритмдік процестерінің негізгі түрлерін (сызықтық, тармақталған,
Алгоритмдік мәдениетті қалыптастырудың әдістемесін әрі қарай
Алгоритмнің мағанасынан және оның қасиеттерін түсіну;
Алгоритмдерді жазудың тәсілдері мен құралдарын меңгеру:
Математика әдістерінің және олардың қолдануларының алгоритімдік
ЭЕМ үшін программалаудың элементтер негізін түсіну.
Оқытудың техникалық құралдарының дамып жетілуімен, жалпы
Математикалық әрекеттерді қалыптастыру кезде алгоритмдерді пайдаланудың
Мектепте маематикалық білім берудің алгоритмдік бағытын
Есептерді шешудің алгоритмдерін жасамай тек ЭЕМ-ны
Мектептегі математика курсын жетілдіру қолданбалы математиканы
ЭЕМ-нің қарқынды дамуы мен пайдалануы және
Математиканы оқытудың мақсаттары үшін алгоритмнің “жеңілдетілген”
Бастапқы берілгендердің (деректердің) құрылымдылығы;
Оның операцияларының формальдылығы;
Операциялардың қарапайымдылығы;
Мұндай “алгоритмдерде” формальдық сипаттағы амалдармен қатар,
Алгоритмдер оқушылардың ақыл-ой іс-әрекетін білімді, білікті
Диссеттацияда алгоритмдерді қалыптастырудың үш принципі атаап
Алгоритмдер оқу процесінде келесі бағыттарда пайдаланыла
а) Жұмысты аяқтау кезеңіндегі алгоритм. Алгоритм
ә) Үй жұмысының түрі ретіндегі алгоритм
б) Өзіндік жұмысқа басшылық ретіндегі алгоритм.
Оқытушы алгоритмді ауызша консультациялар жұргізу кезінде
Біз алгоритмдеу элементтерін оқытудың екі әдістемелік
Оқушыларға алгоритмдерді оқытудың тиісділік дәрежесін эксперименттік
№2 өзіндік жұмысты орындау нәтижелерін салыстыру
Топтар Бағалары
Арифмет. Орташа балл Үлгерім % (3,4,5
5 4 3 2
Эксперименттік
Бақылау 29
8 43
32 25
48 3
12 4,0
3,36 97
88 72
40
Негізгі мектепте математика курсының барлық ірі
Оқып-үйренілетін материалды игеру және бекіту процесінде
Оқушыларды берілген топтың әр түрлі есептерін
Берілген түрдегі есептерді шешудің ортақ әдістерін
Дұрыс нәтиже алу үшін қажетті қатаң
Негізгі мәселе, алға қойылған міндеттер теориялық
Негізгі мектепте математиканы оқытуды алгоритмдік бағыттандырудың
Алгоритмдерді оқыту, біздің зерттеулер көрсеткендей, оқушыларды
Оқыту тиімділігін арттырудың және негізгі мектепте
Программа құрылымы
Программа құрылымы туралы жалпы түсінік
Паскаль тілі жүйелі программалу тіліне жатады.
Паскаль тілінде жазылған программа программаның тақырыбынан
Программаның денесі 6 тараудан тұрады:
таңбалар тарауы;
тұрақтылар тарауы;
типтер тарауы;
айнымалылар тарауы;
процедуралар мен функциялар тарауы;
операторлар тарауы.
Программа денесінің алғашқы 5 тарауын сипаттау
Программаның операторлар тарауы Паскаль тілінде жазылған
Паскаль тілінде жазылған программалардың жалпы құрылымын
Program (параметрле);
;
Begin
End.
Тараулар
Таңбалар тарауы
Паскальдың кез келген операторының алдынан өту
Жазылуы: Label ;
Мысал: Label Т1, Т2, 13, 20;
Тұрақтылар тарауы
Бұл тарауда программада қолданылатын барлық тұрақтылар
Жазылуы: Const = ;…;
Мысал: const t=10;
max_1nd = 100;
min_1nd =0;
Типтер тарауы
Шамалардың типтері тікелей айнымалылар тарауында немесе
Жазылуы: Type =