Кеңселік ақпараттық жүйелер

Скачать



КІРІСПЕ
Дипломдық жұмыстың өзектілігі. Қазақстанда мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін арттыру
Кадр қызметінің басты мақсаты – мемлекеттік органдардың барлық құрылымдық
Қоғамның нақты бір бөлігі мемлекет болғандықтан барлық дерлік гуманитарлық
Жаңа экономикалық қатынастарға көшу барысында қазіргі қоғамдағы мемлекеттік басқаруды
Бүгінде қоғамымызда жан-жақты жүргізіліп жатқан реформалар мемлекеттік басқаруға айтарлықтай
Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық, саяси, этикалық және психологиялық тұрғыдағы көзқарастары
Дипломдық жұмыстың мақсаты - Мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін және
Мемлекеттік басқару кадрларының теориялық және ұйымдық-құқықтық нысандары ашып көрсету;
Мемлекеттік басқарудағы кәсіптіліктің объективті мүмкіншілігі және қағидалары нақтылау;
Мемлекеттік басқарудың кәсіптілігін және компетенттілігін арттырудың қазіргі кезеңдегі қажеттілігін
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік құқықтық
Мемлекеттік басқару жүйесіндегі кадрларды ақпараттық технологиялармен қамтылуын іске асыру
Мемлекеттік басқару кадрларын демократияландыру оның қарқынды дамуының негізгі жолдарын
Анықтама әдебиеттері ретінде “Қазақстан Республикасы Конституциясын”, Қазақстан Республикасы Президентінің
Дипломдық жұмыс теория мен практиканы ұштастыра отырып, нақты жиналған
Дипломдық жұмыс кіріспе, үш тараудан, қорытынды және ұсыныстар, пайдаланылған
Дипломдық жұмыс 6 сурет және 8 кестеден сонымен қатар
Дипломдық жұмысты жазу барысында теориялық, статистикалық, аналитикалық және салыстырмалы
Статистика – бұл жан – жақты да, күрделі қоғамдық
Соңғы кезде өмір салтын, әлеуметтік қарым – қатынастың әр
Статистика – қоғамдық құбылыстардың құрамы мен өзгеру процестерін, ондағы
1 Тарау. Мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін және компетенттілігін арттырудың
1.1 Мемлекеттік басқару кадрларының теориялық және ұйымдық-құқықтық нысандары.
Мемлекеттің әлеуметтік басқару саласындағы қызметі қоғамдық қатынастар мен адамдардың
Сондай-ақ мемлекеттік басқару мемлекеттің тұтас қоғамға жалпы ықпалы және
Сонымен, мемлекеттік басқару теориясының мазмұны – қоғамды басқару институты
Мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін жоғарлату – қоғамды басқарудың саяси-құқықтық
Мемлекеттік органдардағы кадр қызметінің негізгі функцияларына маңызды элементтер жобаланады:
- кадр саясатын қалыптастыру мен мемлекеттік органдарды қызметшілермен қамтамасыз
- Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасы Ережелерінің сақталуын
- конкурс, аттестация ұйымдастыру, кадрлар резерві, мемлекеттік қызметшілердің ауысуы,
- кадр құрамын сараптай отырып, персоналдар қажеттілігін жоспарлау;
- қызметші персоналдарды іздестіру, қызметке тарту, конкурстық іріктеу және
- әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің кадрлар резервімен жұмыстану;
- мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру және қайта даярлау;
- қызметшілердің кәсіби және әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету;
- мемлекеттік қызметшілердің қызмет бабында көтерілуі мен мансаптық өсуін
- персоналдарды мемлекеттік қызметтен босату;
- персоналдарға жіберілген шығындарды басқару;
- еңбекті қорғау ережелерінің сақталуы мен қауіпсіз және қолайлы
Мемлекеттік басқарудың объектісі мен субъектісі жөніндегі мәселе мемлекеттік басқару
Сурет – 1. Мемлекеттік орган басшысының немесе кадр жұмысы
Бұл мәселеде ешқандай проблема жоқ тәрізді: басқару субъектісі –
Жалпы, «кім басқаруға тиіс» деген сұрақ ежелден келе жатыр.
Мемлекеттік басқару теориясында субъект түсінігі біржақты емес. Сондықтан саясат
Саясат субъектісі деп мемлекеттік биліктің бірден-бір бастауы болып табылатын
Мемлекеттік басқару субъектісі – билікті жүзеге асыруға және қоғамдық
Мемлекеттік басқару субъектілері: 1 мемлекеттік билік түрі бойынша, 2
Мемлекеттік билік түрі бойынша – бұл заң шығарушы, атқарушы
Қазіргі саяси ғылымда нақты саяси жағдайды талдаудың әр түрлі
Мемлекеттік басқару жүйесінде қағида заңдылықты, қатынастарды, элементтер арасындағы өзара
Отандық және шетелдік ғалымдар басқару қағидаларын жүйелеу мен жіктеуге
Басқару субъектісі объектінің реакциясын дәл және уақытында білуі тиіс,
Мемлекеттік басқару адамдардың әлеуметтік қызметін және соның негізінде қалыптасатын
Әрбiр әкiм, әр министр апта iшiнде қанша жұмыс орнының
Өңiрлiк жұмыспен қамтылуды және кадрлардың қайта даярлануын қамтамасыз ету
Жергiлiктi бюджеттерден де жұмыспен қамту стратегиясын бiрлесе қаржыландыруға ресурстар
Жұмысынан айырылғандар үшiн жаңа жұмыс орындарын құратын боламыз. Бiз
Бiзде еңбек рыногын дамыту үшiн мүмкiндiктер бар, оларды ойлап
Бiрiншiден, бұл коммуналдық желiлердi қайта жарақтандыру және жаңғырту. Бұл
Үкiметке әкiмдермен бiрлесiп осы мақсатқа кететiн қажеттi шығындарды анықтауды,
Бұл көзге көрiнбейтiн жұмыс, бiрақ та бiзге оны бәрiбiр
Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты әлдеқашан-ақ ретке келтiру керек едi. Келiңiздер,
Екiншiден, бұл жергiлiктi мәндегi автомобиль жолдарын салу, қайта жарақтандыру
Бұл ендi ӘКК-лердiң мiндетi, олар халықтың барынша жұмыспен қамтылуын
Бiз қазiр халықпен келiсiп, тура айтуға тиiспiз: құрылысы басталған
Сондай-ақ, бiз салуды белгiлеген магистралдық автомобиль және темiр жолдарын
Үшiншiден, әрбiр нақты елдi мекендегi жергiлiктi мәндегi нысандар. Бұл
Жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдары ретiнде аудандық мәслихаттарға қаражат бөлiнуi
Бұл жұмыстың тиiмдiлiгi үшiн дербес жауапкершiлiктi тұтастай әкiмдерге жүктеймiн.
Аталған барлық жобаларды iске асыру үшiн бiз жергiлiктi өндiрiсшiлердiң
Бiз Тәуелсiздiгiмiздiң 20 жылдығының қарсаңында тұрмыз. Осы датаға орай
Осының барлығына тереземiз тең, керегемiз кең ел болғанның арқасында
Сондықтан бұл жұмысты бiз қазiрден бастауға тиiспiз. Әр ауыл
Осылайша бiз жұмыспен қамтылу мәселесiн шешiп қана қоймаймыз, сонымен
Төртiншiден, бұл әлеуметтiк жұмыс орындарын кеңейту және жастар практикасын
Халықты жұмыспен қамту туралы қолданыстағы Заң бiзге бюджет қаражатын
Бiздiң бүгiнгi мiндетiмiз - қазiргi бар бағдарламалардың аясын кеңейту.
Осы мақсатқа қосымша 8,6 миллиард теңге бөлудi тапсырамын. Сонда
Осымен бiр мезгiлде бiз Әлеуметтiк сақтандырудың мемлекеттiк қорынан жұмыссыздығы
Әлемдiк дағдарыс жағдайында бiздiң жұмыспен қамту стратегиямыз кадрларды қайта
Үкiметке әкiмдермен бiрлесiп қазiргi бар оқу орындарының базасында мамандарды
Бiздiң адамдарымыз оқып-үйренуге тиiс, бүкiл әлемде адамдар өмiр бойы
Бiз қазiр барлық iрi құрылыс кәсiпорындарын адамдарды басқа мамандықтарға
Кадрларды қайта даярлау және қайта оқыту жөнiндегi жүйелiк жұмыс
- Жаңа мамандық бойынша жұмыс iстегiсi келетiн әрбiр адамның
- Экономиканың еңбек ресурстарына деген болашақ сұраныстарын, ең алдымен,
- Шетелдiк жұмысшыларды отандық кадрлармен бiртiндеп алмастыру. Бiз оларды
Сонымен қатар әлемдiк дағдарысқа, бiз бастан кешiп жатқан кезеңнiң
Бiз қолданыстағы перспективалық инвестициялық жобаларды қаржыландыру және iске асыруды
Ең алдымен бұл мұнай өңдеу зауыттарын жаңғырту.
Бiзде мұнай өңдейтiн үш зауыт бар, сөйтсе де әлi
Бiз осы мұнай өнiмдерiне деген iшкi сұранысты бiртiндеп толық
Бiз Атырауда мұнай-химия кешенiн салуды жалғастырамыз. Мойнақ ГЭС-iнiң құрылысын
Бiздiң жоспарларымызда "Бейнеу-Бозой-Ақбұлақ" магистралдық газ құбырын салу, "Батыс Еуропа-Батыс
Мұның өзi Қазақстанды Еуропадан Азияға жетiп жататын көлiк дәлiзiне
Бiз электровоздар, жолаушы және жүк вагондары, жол битумдары өндiрiсiн,
Агроөнеркәсiптiк кешен туралы айрықша айтқым келедi, оның дамуы арқасында
Сондықтан да бiз тауарлы-сүт фермаларын, құс фабрикаларын, мал бордақылау
Құрылыс үшiн басқа да маңызды жобаларды қарастыру керек. Бұл
Қызылқұм массивiнде 60 мың гектар суармалы жердi игеру мақсатын
Бiздiң бағалауымыз бойынша, экспорттық мамандандыру перспективада 500 мыңнан астам
Осылайша, өзiмiздiң стратегиялық таңдаумен жүрiп, бiз экономиканың нақты бәсекеге
1.2 Мемлекеттік басқарудағы кәсіптіліктің объективті мүмкіншілігі және қағидалары
Мемлекет қызметінің басты бағыты – адамдардың қоғамдық өмірін басқару.
Мемлекеттік қызметшілердің білім імен кәсіби деңгейін көтеруге бағытталған шаралардың
Кадрларды оқыту жүйесін құру және мемлекеттік қызметшілер біліктілігін көтеру
Қоғамды мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігі объективті қажеттілігі жалпы тарихи
Қазіргі ғылыми деректерге сәйкес алғашқы мемлекет адамдар қауымдастығының өмір
Топтар мен жіктерге әлеуметтік бөліну және оларға тән қарама-қайшы
Қоғам мүшелерінің жүріс-тұрысының, тәртібінің жалпы ережелерін бекіту және қатаң
Мелекеттік басқару саяси бірлестікке біріккен адамдардың ортақ ерік –
Бүгінгі таңда аталған факторлардың ешқайсысы да ұтымды басқаруды заңды
Әрбір ел үшін аталған мәселелердің белгілі тарихи кезеңмен байланысты
Әрбір ел үшін аталған мәселелердің белгілі тарихи кезеңмен байланысты
Бүл мэселсде ешқандай проблема жоқ тэрізді: басқару субъектісі —
Жа^іпы, «кім басқаруға тиіс» деген сұрақ ежелден келе жатыр.
Мемлекеттік басқару теориясында субъект түсінігі біржақты смес. Сондыктан саясат
Саясат субъектісі деп мемлекеттік биліктің бірден-бір бастауы болып табылатын
Мемлекеттік баскару субъектісі - билікті жүзеге асыруға жэне қоғамдық
Мемлекеттік басқару субъектілері: 1)мемлекеттік билік түрі бойынша, 2) билік
Мемлекеттік билік түрі бойынша - бүл заң шыгарушы, атқа-рушы
Сот билігі субъектісі басқару процесінің ажырамас элементі болыи табылатын
Билік пен басқаруды ұйымдастыру деңгейіне қарай: орта-лық, аймақтық жоне
Қызмет саласына қарай - экономиканы, әлеуметтік саланы, мэдени омірді,
Басқару объекіісіне эсер ету сипаты мен максаты, қүралына қарай:
Құрамына қараЙ: үжымдыц (мысалы,заң шығарушы билік органы) жоне жеке
Мемлексттік баскару субъектілерінің қызметІ бірнеше белгі-лермен сипатгалады: а) заңмен
Формальды ережелерден тыс ірі қаржы-өнеркэсіптік капитал-дың, оскери-өнеркәсіп кешенінің, саяси
жанында) жұмыс істейді. Мысалы, АКДІ-да конституциялык билік пен басқару
Лауазымдыкьізметсубъекгісі-мемлекеттіккызметгіңлауазым-ды түлғалары, саяси жетекшілер, әкімшілік басқару лауазымды гұлғалары. Олар
Саясат субъектісі, мемлекеттік баскару субъектісі жэне лауа-зымды қызмет субъектІлерініц
Мемлекеттік басқару субъектілері ұжымдық немесе жеке болсын өзінің анықтамасына
Мемлексттік басқару объектісі де терең талдауды кажет ететін проблема.Объектінің
Сонымен классикалық либерализм көзқарасы бойынша мем-лекетгік баскару объектісі қоғамдық
Мемлекеттің басқару объектісін түсінудін басқа жолы—этатизм тұжырымдамасы. Осы тркырымдама
Кейбір теоретиктердің пайымдауынша әміршілдік-экімшілік жүйеде мемлекет халыктан талап етті,
Қазіргі заманғы саяси ой мен тэжірибенін дамуы элеуметгік субъектілердің
Мемлекеттік басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асыру логикасы анықталатыны ескерген
Мемлекеттік басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асыру логикасы анықталатыны ескерген
Қазіргі заманда халықтың рухани сана-сезімі қоғамдық басқаруға, қоғамдық меншік
Нарықтық экономика арқылы халықтың еңбекке деген ынтасын көтеріп,шаруашылықтың, өндірістің
Халыққа өздерінң әлеуметтік экономикалық мүдделерін мақсаттарын орындауға іс-әрекетіне толық
Халыққа өздерінң әлеуметтік экономикалық мүдделерін мақсаттарын орындауға іс-әрекетіне толық
1.3 Мемлекеттік басқарудың кәсіптілігін және компетенттілігін арттырудың қазіргі кезеңдегі
Аймақтық мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін, кәсіптілігін көтеру орталығы- облыс әкімінің
Мемлекет өтпелі кезеңде өзінің табиғи құрылымына байланысты әлеуметтік-экономикалық және
Нарықтық экономика аясындағы өзіндік реттеу стихиялық процестер туындатады және
Мемлекет энергетика, байланыс, көлік және басқа да салалардың монополистік
Мемлекет аумағындағы жеке меншікке байланысты қатынастар мен жеке меншіктің
Мемлекеттік басқару мәселелерін шешудің мақсат бағдарына мыналарды жатқызуға болады:
1 Мемлекеттік басқарушылар мен басқарылатын объектілердің, сондай-ақ басқарудың басқа
2 Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырылу құрылымын оңтайлы жағдайда ұстау, сондай-ақ
3 Мемлекеттік басқарушы қатынастардың барлық қатысушыларының арасындағы байланысты
Соңғы түйін ретінде айтарымыз, мемлекттік басқаруды жетілдіру ұзаққа созылатын
Мемлекеттік қызмет кең мағынасында мемлекеттік органдардағы, кәсіпорындардағы, мекемелер мен
Мемлекеттік қызметшілер мемлекеттік органдардың аппаратында немесе мемлекеттік кәсіпорындар мен
Сонымен, мемлекеттік қызмет дегеніміз азаматтардың мемлекеттік органдар мен олардың
Негізгі Заңда бүгінгі Қазақстан Республикасында мемлекеттік қызметшілеріміздің міндеттерінің аса
Басшылар дегеніміз - кадрларды таңдап талғауда байқалатын заңдық биліктік
Мамандарға өздерінің арнаулы білімдеріне сәйкес белгілі бір заңдық мәні
Техникалық орындаушылар да мемлекеттік қызметшілер болып табылады. Бірақ олар
Мемлекеттік қызметшілердің жалпы құқықтары мен міндеттеріне денсаулығын сақтау, дем
Арнаулы құқықтар мен міндеттер адамның лауазымына, жұмыс орнына қоғамдықөмірдіңнақты
Қызмет міндеттерін адал атқармағаны үшін, заңдылық пен тәртіпті бұзғаны
2 Тарау. Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің ұйымдастырушылық-құқықтық және
2.1 Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің ұйымдастырушылық-құқықтық сипаттамасы.
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаменті бұдан әрі Департамент мемлекеттік
Департамент мемлекеттік мекеменің ұйымдық құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып
Департамент азаматтық құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
Статистика жүйесінде жыл сайын статистикалық ақпараттарды пайдаланушылардың кең шеңбері
Осы залда қатысушыларды біздің шақырғанымызға назар аударып, келгендері үшін
Статистика органдарының м и с с и я с
1 қазанға облыс аумағында 7,0 астам шаруашылық субъектілері тіркелген
Біздер статистикалық ақпараттардың уақтылы ұсынылуына ерекше көңіл бөлеміз және
Статистика департаментінің мақсаты - статистикалық ақпараттарды пайдаланушылардың қажеттілігін қанағаттандыру,
Мемлекеттік статистика қоғамға қызмет етуге, кең бұқараның мүддесін ескеруге
Сіздердің статистикалық ақпараттарға қажеттілігіңізді жақсырақ білу үшін біздер сауалдамалық
Қазіргі таңда облыстың статистика органдарында 250 жуық адам қызмет
«БҚО статистикасы бойынша есептеу орталығы» ЕМК статистикалық ақпараттарды шығару
Біздің департамент өзінің жұмысында:
1. Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 7 мамырдағы «Мемлекеттік статистика
2. Қазақстанның мемлекеттік статистикасын жетілдіру бағдарламасы
Еліміздің үкіметімен статистиканың төрт қалыптастыру және жетілдіру бағдарламасы қабылданды.
1992 жылы тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік статистикалық қызметін қалыптастыру бойынша
Қалыптастырудың екінші кезеңі 1996-1998 жылдарда Қазақстан Республикасы статистикасын
2005 жылы мемлекеттік статистика дамуының үшінші бағдарламасының (1999-2005) қорытындылары
2006-2008 жылдардағы статистиканың дамуы 2006-2008 жылдарға Қазақстан Республикасының мемлекеттік
Решение задач, поставленных в новой программе развития статистики в
Дальнейшее развитие статистической системы будет осуществляться на основе Стратегического
Ресми статистика мәліметтеріне сенімділіктің жоғары деңгейі және респонденттерге жүктемені
2011 жылға 17 мыңнан кем емес статистикалық көрсеткішті жыл
3. Статистика департаментінің барлық қызметі зерттеулермен байланысты жарияланымдық жұмыстарды
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 28 қарашадағы №1138 «2009
Қазақстанда ұлттық халық санағын өткізу үрдісі 2009 жылдың 25
Халық санағы – ұлттық мәндегі шара. Санақтың табысты өтуі
Тұрғылықты жері және жынысына қарай бөлінген халық саны туралы
Санақ материалдары пайдаланушылардың кең шеңберіне ұсынылатын болады, оған Президент
Статистикалық талдауды жүргізу статистикалық мәліметтердің қажеттілігін арттыруға мүмкіндік береді.
Негізгі талдау материалдарының бірі болып біздер ай сайын шығаратын
Жыл қорытындысы бойынша анықтамалықтар мен жинақтар шығарылады. Барлық статистикалық
2008 жылдың қорытындысы бойынша «Облыстың қысқаша статистикалық жылнамасы»
Статистика департаменті статистикалық ақпараттарды пайдаланушылардың көбінің сұранысына ие болып
Статистикалық ақпараттарды таратудың маңызды арнасы болып БАҚ-мен ынтымақтасу табылады.
Пайдаланушыларға статистикалық ақпараттарды жедел ұсынуда маңызды ролді Статистика департаментінің
Қазіргі уақытта біздің веб-сайтта статистикалық ақпараттардың қомақты көлемі, соның
Бүгінгі таңда бізде үстіміздегі жылдың 9 айына облыс экономикасының
Облыстың барлық шаруашылық санаттарымен 50,0 мың тонна (2008 жылдың
Негізгі капиталға тартылған инвестиция 145,0 млрд.теңге (95,8%) құрады. Барлық
Көліктің барлық түрлерімен 17,2 млн. тонна (83,0%) жүк тасымалданған.
Бөлшек сауда тауар айналымының 50,4 млрд. теңге (99,9%)
‡стіміздегі жылдың қыркүйегінде облыс бойынша жалпы инфляция деңгейін сипаттайтын
2009 жылдың 1 қыркүйегіне облыс халқының ағымдағы есепті саны
Облыс халқы санының өсуі халықтың табиғи өсімінің есебінен –
Халықтың қомақты табиғи өсімі Бөрлі (333 адам), Ақжайық (324
2009 жылдың қаңтар-тамызына бір қызметкердің орта айлық атаулы еңбекақысы
2009 жылдың тамызында негізгі тағам өнімдерін ең аз деңгейде
Халықтың орташа жан басына шаққандағы атаулы ақшалай табысы 2009
2009 жылғы қаңтар-тамызда ірі және орта кәсіпорындарындағы жалдамалы жұмысшылардың
2009 жылдың 1 қазанына жұмыспен қамту органдарында есепте тұрған
Слайд 27
Осы маслихатты қорыта келе, Департамент статистикасы барлық қатысушыларды осы
Біздер барлық статистикалық ақпараттарды пайдаланушылармен тұрақты және өзара
Департамент туралы ережені, оның құрылымын жәәне жалпы штаттық санын
Департаменттің заңды мекен жайы: 090001, Орал қаласы Мұхит көшесі,
Толық аталуы – Батыс Қазақстан облысының Статистика департаменті. Осы
Халықаралық стандартқа сайкес Мемлекеттік статистикалық тіркелімдерді жүргізу;
Аймақтардың әлеуметтік экономикалық жағдай туралы талдау жүргізу, статистикалық жинақтар,
Әрбір шаруашылықтың есебін жүргізудің және осы есептің деректерін тиісті
Ұйымдардың лауазымды тұлғаларын мемлекеттің статистикалық байқаулар жүргізуге тарту;
Мемлекеттік статистика мәселелері бойынша әкімшілік құқық бұзығушылық туралы істерді
Конъюктуралық сауалдар, халықтың экономикалық және әлеуметтік демографиялық жағдайын зерделеу
Статистикалық ақпараттың есептеу әдістемесін түсіндіре отырып, статистикалық ақпаратты тұтынушылармен
Департаменттің құзіретіне жататын мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар өткізу;
Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес Департамент қызметкерлерін лауазымға тағайындайды және
Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес өзге де өкілділіктерді жүзеге асырады.
Агенттіктің төрайымы келісім бойынша Департаменттің штаттық кестесін бекітеді.
Департамент бастығының жанынан консультативтік кеңесші орган болып табылатын алқа
Алқаның сандық құрамы Қазақстан Республикасы Статистика агенттігімен бекітіледі.
Алқаның дербес құрамын Департамент бастығы бекітеді.
2.2 Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік-құқықтық
Департамент негізгі және дербес бөлімдерден: мемлекеттік-құқықтық және кадрлық жұмысы,
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік –
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік –
1) мемлекеттік қызметкерлердің ықпал етуге бағыттылған мемлекеттік және аймақтық
2) мемлекеттік қызметкерлердің біліктілігін жоғарлату мәселелері жөніндегі кұкықтық актілерді,
3) мемлекеттік қызметкерлердің кәсіптілігін арттыруға қолайлы жағдай жасап, қызметін
4) мемлекеттік қызметкерлердің типтік біліктілік талаптарына қолдау тұжырымдамаларын, мемлекеттік
5) департамент кадрлік және мемлекеттік – құқықтық жұмыс бөлімінің
6) департаменттің кадрлік және мемлекеттік – құқықтық жұмыс бөлімінің
7) департаменттің кадрлік және мемлекеттік – құқықтық жұмыс бөлімінің
Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік – құқықтық жұмыс бөлімінің
Өз қызметін және негізгі міндеттерін жүзеге асыру үшін Қазақстан
1) бөлімнің құзіретіне қатысты мәселелерді мемлекеттік және мемлекеттік емес
2) департамент жеке мемлекеттік қызметкерлердің біліктілігін дамытудың негізгі бағыттары
3) Бөлімнің алдына қойған міндеттерді орындау жөнінде өкім, шешім,
4) мемлекеттік қызметкерлердің қызметке байланысты мемлекеттік мекемелермен, кәсіпорындармен және
5) Бөлімге жүктелген міндеттерді орындауда тиісті ақпараттарды департамент аумағында
6) мемлекеттік қызметкерлердің мәселелері бойынша өз құзыры шегінде кеңестер
Бөлімнің шұғыл басқару құқығындағы оқшауланған мүліктері болады. Бөлімнің мүлігі
Бөлім қайта ұйымдастырылған және жойылған жағдайда,бөлімнің мүлігі мемлекетке қайтарылады
Бөлімнің қызметіне басшылық етеді және Бөлімге жүктелген тапсырмалардың орындалуына
Сурет – 2. Департамент құрылымының болжамды сызбасы.
Бөлім Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес қайта ұйымдастырылады және
Қазақстан Республикасында 2009 жылдың 25 ақпанынан 6 наурызына дейін
Халық санағына бекітілген ұйымдастыру жоспарының негізінде облыста іске тартылатын
Халық санағының жетістігіне қатысты маңызды жұмыс кадрларды сапалы таңдау
Дайындық жұмыстары пункттерінің бірі санақты материалды-техникалық қамтамасыз ету болып
Сондай-ақ халық санағын өткізудің нәтижесі, оған тартылатын мемлекеттік органдардың
Халық санағы кезінде санақ кадрларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін
Әуежай және теміржол вокзалдарындағы жолаушыларға санақ өткізу үшін
Халық санағының жақындауымен облыс жұртшылығының арасында үлкен бұқаралық-түсіндіру жұмыстары
Жергілікті телеарналардан теледидарлық хабарлар арасындағы жарнама ретінде халық санағын
Сонымен қатар, облыс халқын ақпарландыру үшін облыс, аудан және
Халық санағын өткізуге жарнама ретінде 21 билборд, мекемелерде ілу
Халық санағына қатысты ақпараттар алу үшін “жедел телефон желісі”
Халық санағына дайындық барысы, алдағы міндеттері қарастырылып отыратын халық
Жергілікті әкімдіктер халық санағын өткізуге қаржылық көмек көрсетуде, олармен
Барлық аудандарда және Орал қаласында санақ кадрларына байланыс, жылу,
2.3 Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік
Ел басы алға қойған міндеттерге сәйкес экономиканы дамытудың басым
Мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін қолдау және жоғарлату жөнiнде атқарушы
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің мемлекеттік қызметкерлердің біліктілік деңгейін
Кесте – 1. Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің мемлекеттік
Мемлекеттік қызметкерлер 2007 ж 2008 ж 2007 ж 2008
Бас мамандар, соның ішінде:
Экономист
14
16
150
Заңгер 1 3 166
Жетекші мамандар, соның ішінде:
Экономист
Операторлар
17
5
12
7
171
12
Заңгер 11 9 88,1
Бірінші деңгейдегі мамандар, соның ішінде:
Экономист
16
18
133,3
Заңгер 2 2 128,5
Қазақстан Республикасы Президентінің 06.03.1997 жылдан 01.03.2007 жылдағы №3398 Қаулысының
Сонымен қатар, департаментінің әртүрлі мамандардың тапшылығы бүгінгі таңда өзекті
Кестедегі мәліметтерге сүйене отырып, қазіргі уақытта Батыс Қазақстан облысы
Кесте – 2. Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кәсіптілігін
Мамандар атауы Адам саны
Экономистер 14
Оператор бағдарламашылар 3
Бухгалтерлер 6
Қосалқы персонал 7
Тағы да басқалар 8
Департаментте кадрлардың біліктілігін арттыру сипаты ғана емес, сонымен қатар
Департаментте қарастырылған тұрғындардың әлеуметтік-экономикалық дамуының көрсеткіштері.
Кез келген мемлекеттің әлеуметтік дамуы, іске асырылатын экономикалық даму
Халықтың орташа жан басына шаққандағы ақшалай табысының сатып алу
Кесте – 3. 2008 жылдың желтоқсандағы Батыс Қазақстан обылысы
Облыс бойынша орта есеппен, тг Орал қаласы бойынша, тг
Өңделген күріш 160 145
Бірінші сұрыпты бидай ұны 80 78
Ұнтақ жарма 18 16
Қарақұмық жармасы 23 22
Сұлы жармасы 20 19
Қара бидай және қара бидай-бидай наны 199 194
Қара бидай наны 36 37
Бірінші сұрыпты бидай ұнынан нан 431 383
Макарон өнімдері 47 48
Сиыр еті 620 613
Шошқа еті 420 450
Қой еті 278 305
Құс еті 170 175
Жылқы еті 159 183
Сиырдың бауыры 10 10
Пісірілген шұжық 126 135
Жас және тірі балық 117 119
Жаңа сауылған сүт 931 915
Қаймақ майлығы 20% 157 153
Сүзбе 104 143
Қатты мәйекті ірімшік 206 195
Жұмыртқа 238 237
Сары май 169 176
Маргарин 34 31
Күнбағыс майы 218 212
Алма 428 396
Кептірілген жеміс 25 26
Жасорамжапырақ 92 92
Сабақты пияз 120 108
Асхана қызылшасы
36 33
Сәбіз 144 133
Картоп 604 594
Бұршақ, ас құршақ 18 15
Қант 182 180
Дәмдеуіштер 3 2
Тұз 5 4
Майонез 14 12
Ашытқы 1 1
Шай 49 43
Тағам өнімдері 6692 6633
Азық-түлік емес тауарлар мен ақылы қызмет 4461 4422
Тұтыну қоржыны, барлығы 11153 11055
2008 жылдың желтоқсанында негізгі тағам өнімдерін ең аз деңгейде
Кесте – 4. Тұтынуға жұмсалған табыс пен ең төменгі
2007 2008 2009
Қазақстан Республикасы 128,0 163,2 175,4
Ақтөбе 131,1 166,0 185,2
Атырау 103,5 141,3 150,1
Батыс Қазақстан 121,1 157,9 166,8
Маңғыстау 126,6 159,4 132,2
* Деректер табыстардың баламалық шкаласын пайдаланып алынған.
Бұл кестеде Қазақстан Республикасының 2007 жылғы тұтынуға жұмсалған табыс
Кесте – 5. Халықтың жан басына шаққандағы күнкөрістің ең
Ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасы
айына орта есеппен, теңге* Орташа республикалық деңгейге %-бен
2007 2008 2009 2007 2008 2009
Қазақстан Республикасы 6 014 8 410 9 653 100,0
Ақтөбе 6 340 8 883 9 896 105,4 105,6
Атырау 7 392 10 335 11 179 122,9 122,9
Батыс Қазақстан 5 781 8 480 9 284 96,1
Маңғыстау 7 844 10 322 11 823 130,4 122,7
* Тиісті жылдардың әдістемесі бойынша.
Күнкөріс минимумы елдегі кедейшілік деңгейінің көрінісін бейнелейтін маңызды көрсеткіш
Кесте – 6. Халықтың кедейлік көрсеткіштері* %-бен
2007
Халық үлесі Кедейлік тереңдігі Кедейлік өткірлігі
Қазақстан Республикасы 31,6 7,5 2,5
Ақтөбе 28,7 8,0 3,0
Атырау 51,6 14,7 5,4
Батыс Қазақстан 33,9 8,3 2,9
Маңғыстау 29,8 7,5 2,2
Жалғасы
2008
Халық үлесі Кедейлік тереңдігі Кедейлік өткірлігі
Қазақстан Республикасы 18,2 3,9 1,3
Ақтөбе 17,2 2,9 1,0
Атырау 23,8 5,1 1,6
Батыс Қазақстан 13,2 3,3 1,1
Маңғыстау 26,5 4,8 1,2
соңы
2009
Халық үлесі Кедейлік тереңдігі Кедейлік өткірлігі
Қазақстан Республикасы 12,7 2,4 0,8
Ақтөбе 10,3 2,4 0,9
Атырау 13,0 1,9 0,5
Батыс Қазақстан 10,3 2,2 0,7
Маңғыстау 26,9 5,0 1,3
*Деректер табыстардың баламалық шкаласын пайдаланып алынған. 2006 жылғы деректермен
Бұл кестеде кедейшілік көрсеткіштері берілген. 2007 жылдың статистикалық мәліметтерін
Кесте – 7. Азық-түлік қоржыны құнынан төмен табысы бар
%-бен
2007
халық үлесі оның ішінде
қалалық жерде ауылдық жерде
Қазақстан Республикасы 5,2 2,4 8,5
Ақтөбе 7,0 1,7 14,0
Атырау 12,9 6,9 22,2
Батыс Қазақстан 6,6 0,6 10,6
Маңғыстау 2,7 - 14,1
жалғасы
2008
халық үлесі оның ішінде
қалалық жерде ауылдық жерде
Қазақстан Республикасы 2,7 1,8 3,8
Ақтөбе 2,0 - 4,6
Атырау 3,7 0,8 8,4
Батыс Қазақстан 2,6 2,0 3,0
Маңғыстау 0,8 - 4,0
соңы
2009
халық үлесі оның ішінде
қалалық жерде ауылдық жерде
Қазақстан Республикасы 1,4 0,7 2,1
Ақтөбе 2,4 0,9 4,0
Атырау 0,4 1,0 -
Батыс Қазақстан 1,8 - 3,1
Маңғыстау 2,3 - 5,7
* Деректер табыстардың баламалық шкаласын пайдаланып алынған.
2006 жылғы деректермен сәйкестілік мақсатында 2006 жылғы 1 қаңтарда
Кесте – 8. Азық-түлік қоржынынан төмен табысы бар халықтың
2007
Тұратын үй шаруашылықтарындағы азық-түлік қоржынынан төмен табысы бар халық:
1 адамнан 2 адамнан 3 адамнан 4 адамнан 5
Қазақстан Республикасы 0,1 1,2 4,6 12,9 81,2
Ақтөбе - - 2,5 16,7 80,8
Атырау - - 2,0 7,8 90,2
Батыс Қазақстан - - 3,0 11,8 85,2
Маңғыстау - - - - 100,0
жалғасы
2008
Тұратын үй шаруашылықтарындағы азық-түлік қоржынынан төмен табысы бар халық:
1 адамнан 2 адамнан 3 адамнан 4 адамнан 5
Қазақстан Республикасы 0,2 2,2 6,9 22,2 68,7
Ақтөбе - - - - 100,0
Атырау - - - - 100,0
Батыс Қазақстан - - 14,3 38,1 47,6
Маңғыстау - - - - 100,0
соңы
2009
Тұратын үй шаруашылықтарындағы азық-түлік қоржынынан төмен табысы бар халық:
1 адамнан 2 адамнан 3 адамнан 4 адамнан 5
Қазақстан Республикасы 0,2 1,4 3,2 14,7 80,5
Ақтөбе - - - 10,0 90,0
Атырау - - - - 100,0
Батыс Қазақстан - - - 27,6 72,4
Маңғыстау - - - - 100,0
* Деректер табыстардың баламалық шкаласын пайдаланып алынған.
2006 жылғы деректермен сәйкестілік мақсатында 2006 жылғы 1 қаңтарда
Бұл кестеде Қазақстан Республикасында тұратын үй шаруашылықтарындағы азық-түлік қоржынынан
3 Тарау. Мемлекеттік басқару кадрларының кәсіптілігін және компетенттілігін арттырудың
3.1 Мемлекеттік басқарудағы ұйымдастырушылық-функционалдық құрылымын арттыру жолдарын ұйымдастыру.
Экономикадағы басқарудағы әкімшілік-әміршіл әдістен арылу республикадағы басқару қызметінен бас
Мәселен, кәсіпорынның қызметіне мемлкеттік органдар Қазақстан Республикасы Президентінің «Мемлекеттік
Өмір қазірде экономика саласындағы әлеуметтік және баға саясатындағы елеулі
Әкімшілік құқық қоғамдық қатынастардың мемлкеттік басқарудың ұйымдастыру мен жүзеге
Әкімшілік құқық мемлкеттің шаруашылық, әлеуметтік-мәдени және әкімшілік құрылысын басқару
Осы қоғамдық қатынастардың маңызды ерекшелігі мынада: оның қатысушыларының біреуі
Әкімшілік-құқықтық қатынастардың субъектілері органдар ғана емес, жеке адамдар да
Мемлекеттік басқару аясындағы қатынастарды реттейтін құқтық нормалар оның субъектілерінің
Мемлекеттік басқарудың маңызды принципі мемлекеттік басқару аясында біздің еліміздің
Мемлекеттік-басқарушылық процеске қатысушы адамдар арасындағы қатынастар мемлекеттік қызметті атқаруға
Жоғарыда атап өткендей, мемлекеттік басқару басқарушылық қатынастарды орнатушылардың ерік
Тәртіп - әр адамның келісілген ережелерді, нормаларды орындау, пікір
Ел Басының халыққа жолдауынан:
1997 жылы "Қазақстан-2030" Стратегиясын қабылдап, біз елдің ұзақ мерзімді
Сөйтіп біз қалай жоспарласақ, солай өмір сүрдік және мынадай
2000 жылмен салыстырғанда 2008 жылы-ақ, жоспарланғанынан екі жыл бұрын,
Орташа айлық жалақы 5 есеге, ал зейнетақының орташа мөлшері
Өмір сүрудің ең төменгі деңгейінен аз табысы бар халықтың
Халық денсаулығының негізгі көрсеткіштері жақсарды. Күтілетін өмір ұзақтығы 65-тен
Он жылда 652 мектеп және 463 денсаулық сақтау нысаны
Бүгінде бізде әлемдік деңгейдегі медициналық орталықтар - Ана мен
Биылғы жылы Кардиохирургия орталығын іске қосамыз. Барлық облыстарда қазақстандықтарға
Осының арқасында біз өз азаматтарымыздың мыңдаған өмірін сақтап қаламыз!
Біздің жетістіктерімізді мойындай отырып, БҰҰ өзінің 2009 жылғы Баяндамасында
2030 жылға дейінгі Қазақстанның Даму стратегиясының қарпі мен рухын
Бізге мыналарды атқару керек:
1. Экономиканы дағдарыстан кейінгі дамуға әзірлеу;
2. Жедел индустрияландыру және инфрақұрылымды дамыту есебінен экономиканың тұрақты
3. Адам капиталының бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін болашаққа белсенді
4. Қазақстандықтарды сапалы әлеуметтік және тұрғын үй-коммуналдық қызметтермен қамтамасыз
5. Ұлтаралық келісімді нығайту, ұлттық қауіпсіздікті арттыру, халықаралық қарым-қатынасты
3.1 Экономиканы әртараптандыру - табыс кілті
Таяудағы онжылдықта тұрлаулы да теңдестірілген даму жедел әртараптандыру және
Еңбек өнімділігінің кешенді артуы аса маңызды міндет болып табылады.
Қазақстанда, егер тұтастай экономика бойынша қарайтын болсақ, бір қызметкер
Қорытынды өте түсінікті - бізге жағдайды түзету - өнімділікті
Басқарудың барлық деңгейінің жұмысына баға беру мен жаңағы өлшемдер
Инновациялар ғана еңбек өнімділігінің шұғыл артуына жеткізеді.
Біздің тапсырмамыз бойынша Үкімет Жедел индустриялық-инновациялық дамудың
Бұл құжат - таяудағы бес жылда біз нені, қайда
Бүгінде әңгіме инвестицияларының жалпы көлемі 6,5 триллион теңгелік 162
Алдағы бес жылда қуатты газ-химиясы кешенін, минералдық тыңайтқыштар өндіру
2014 жылға қарай біз барлық 3 мұнай өңдеу зауытын
Әр өңірдегі әрбір индустриялық жоба жергілікті биліктің ғана емес,
Тек осылай ғана біз әлемнің бәсекеге қабілетті 50 елінің
"Нұр Отан" ХДП үшін 2020-Бағдарламасын орындау жұмыстың басты өзегіне
Бағдарламаны жүзеге асыру жөнінде Премьер-Министр бастаған бірыңғай басқару орталығы
Министрлер, әкімдер барлық ағымдағы мәселелердің шешілуі үшін жауапты болады.
Индустриялық даму - бұл біздің жаңа онжылдықтағы мүмкіншілігіміз, ел
Қазақстан табысты индустриялық держава болады - мен бұған әбден
Әртараптандырудың басқа бір маңызды сегменті агроөнеркәсіптік кешенді дамыту болып
Біріншіден, негізгі салмақ еңбек өнімділігінің артуына түсірілуі тиіс.
Ауыл шаруашылығындағы еңбек өнімділігі ең төмені және жылына бір
Ауыл үшін өсу перспективасы міне осында. Сондықтан біздің міндетіміз
Бұл күрделі міндетті аграрлық-индустриялық әртараптандыру ғана, яғни ауылшаруашылық шикізатын
Екіншіден, елдің азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
2014 жылға қарай азық-түлік тауарлары ішкі рыногының 80%-дан астамын
Үшіншіден, экспорттық әлеуетті іске асыру, бірінші кезекте бұл Кеден
Біз қазірдің өзінде "Жетіген-Қорғас"және "Өзен-Түрікменстанмен мемлекеттік шекара" темір жол
"Болашақтың экономикасы" секторларына жеке тоқталғым келеді. Нәтижелі де тиімді
Бізде қазірдің өзінде бұл бағыттағы әзірліктер бар. Біз одан
Өмір туралы ғылымдар орталығы органдарды көшіру, жасанды жүрек және
Энергетикалық зерттеулер орталығы қайталанба энергетика, жоғары энергиялар физикасы мен
Тақырыпаралық аспаптық орталық инжиниринг орталығы, зертханалық база және конструкторлық
Барлық үш орталық биылғы жылы құрылатын болады.
Үкіметке біздің индустрияның 2010 жылғы басымдықтарын ескере отырып, елдің
Сондай-ақ, "Ғылым туралы" жаңа заңның әзірленуін жеделдету қажет.
Бұл біздің болашақ дамуымыз үшін маңызды.
3.2 Мемлекеттік басқару жүйесіндегі кадрларды ақпараттық технологиялармен қамтылуын іске
Әлемдік қоғамдастық, бірінші кезекте дамыған елдер, қуатты ақпараттық инфрақұрылым
Ақпараттық технология - ақпараттық ресурстарды пайдалану процесін оңтайлату, сондай-ақ
Ақпараттық технологияның өндірістік технологиядан түбегейлі айырмашылығы - үздіксіз бола
Ақпараттық технологияның іс тұрғысында мүлдем соны мақсаттарға жетудің құралы
Ақпараттық жүйе ақпаратты жаныстыруға, сақтауға және өндеуге бағдарланған көмекші
Сурет – 3. Ақпараттық жүйе құрылымы.
Ақпараттық жүйелердің осы тұрпаттарын қарастырып көрелік.
1 Шешім қабылдауды қолдау жүйелері едәуір күрделі сауалдар көмегімен
2 Қолма қол талдап өндеу жүйелері құатты көппроцессорлы есептеу
Электронды құжаттау жүйелері қағаз құжатталған. Жағрафиялық ақпараттық жүйелер де
Гипермәтіндік жүйелер қисынды байланысқан мәтіндік, графикалық, аудио және видио
Кеңселік ақпараттық жүйелер әдетте электронды поштаны, банкілерді толтыру құралдарын,
Іс жүргізуді автоматтандыру және құжат айналымын басқару құралдары тобында
мекеме қызметін автоматтандыру құралдары, мәселен, Microsoft Office, олардың құрамына
Электронды құжаттарды басқару жүйелері атқаратын қызметтер мынадай: көшірме жасау
Ақпараттық ресурстарды осылай етіп бөлу жеке компьютердің жергілікті желісінде
Аукымына қарай ақпараттық жүйелер дара, толық және корпоративтік болып
Корпоративтік ақпараттық жүйелер бәрінен де мемлекеттік басқару органдары үшін
MS Office құрамына кіретін мәліметтер банкісін басқару жүйесі /МББЖ/
Мемлекеттік басқару органының ақпараттық жүйесін әзірлеген кезде елдің, аймақтың,
- ақпараттық қорлардың құрамы мен міндеті;
- басқару органының қызметін талдамалық, зандық-құқықтық және ғылыми-әдістемелік ақпаратпен
- ақпараттың ресми /ведомстволық/ және тәуелсіз көздері арасын ұтымды
- кездейсоқ ақпараттық тасқындарды, мысалға, азаматтардың, отандық коммерциялық, бейүкіметтік
Мемлекттік орган Интернетті көмек ретінде өзге қызмет мамандарымен үзіліссіз
Сурет – 4. Мемлекеттік органдарға минималды қажетті компьютерлік желілер
3.3 Мемлекеттік басқару кадрларын демократияландыру оның қарқынды дамуының негізгі
Біліктілік талаптары кәсіби деңгейін, нақты әкімшілік лауазыымдарға сәйкестігі мен
Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлер лауазымдарына сәйкесті қойылатын біліктілік талаптар жинағы,
Лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптары (мемлекеттік органның штаттық кестесіне сәйкес
Сурет – 5. Лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптары.
Елімізде мемлекеттік басқаруды жетілдірудің саяси астарына да үлкен көңіл
Еліміздегі мемлекеттік билік жүйесі Конституциямыздың 3-ші бабына сәйкес құрылып,
Басқару қызметкерлерінің мәдениеті әр түрлі қасиеттері бойынша көрініс тапса
Басқару қызметкерлерінің мәдениеті әр түрлі қасиеттері бойынша көрініс тапса
Мемлекеттік басқару стилі келесі элементтерден тұрады:
1. Мемлекттік билік органдарының мақсаттық , функционалдық және ұйымдық
2. Басқару органдары қызметтерінің заңды түрде бекітілген және жүзеге
3. Қызметкерлердің жалпы мәдени, кәсіби және жеке қабілет деңгейі.
Басқарушылық қызмет стилі саяси режимдерге байланысты және соған сәйкес
Директивті стильге биліктің шектен тыс орталықтандырылуы, көпшілікпен және бағыныштыларымен
Демократияық стильде – бағыныштыларға еркіндік беру арқылы, олардың белсенді
Либералдық стиль – басшының бағыныштыларының іс - әрекеттеріне араласпаумен
Аталып өткен стильдерден басқа әркім нені және қалай істегісі
Американдық психолог Курт Левин (1890–1947жж.) директивті басқарудағы қызметті ең
Нақты өмірде аталмыш басқару стильдерінің ешбірі де таза күйінде
Нақты өмірде аталмыш басқару стильдерінің ешбірі де таза күйінде
Қандай да бір стильді дұрыс таңдау басқарушылардың оларға тән
Жалпы түрде жауапкершілік өзара байланысты жақтардың мүдделері мен бостандықтарын
Жауапкершілік алғышарттардан, объектіден, мазмұн мен өлшемнен тұрады. Алғышарттар қоғамдық
Жауапкершіліктің өлшемі субъектінің өз іс әрекетінің әлуметтік салдарынан немесе
Қорытынды және ұсыныстар
Өткен ғасырдың тоқсаныншы жылдарының басында егемендікке қол жеткізген Қазақстанға
Жаңа кезеңдегі негізгі міндет – жалпыға танылған демократиялық құндылықтар
Елдегі мемлекеттік басқарудың негізгі бағыттары:
- мемлекеттік билік тармақтары арасында өзара ықпалдастық тиімділігін арттырып,
- биліктің өкілді органдарының өкілеттіктерін кеңейте беру;
- саяси партиялардың рөлін арттыру, азаматтық қоғам институттарын дамыту
- органдар жұмысының тиімділігі мен ашықтығын арттыру;
- мемлекеттік шешімдер әзірлеу үдерісінде жұртшылықтың қатысуын қамтамасыз ету
- адамның құқықтары мен бостандықтарын қорғаудың институционалдық тетіктерін одан
- жергілікті өзін-өзі басқарудың дамуы үшін жағдай туғызу;
Мұның бәрі де, сайып келгенде, қазақстан дамуының жаңа кезеңі
Жергілікті деңгейде мемлекеттік басқаруды әрі қарай нығайту мақсатында төмендегідей
- «электрондық үкімет» жасақтау жөніндегі жұмыстың нәтижелеріне мұқият талдау
- мемлекет тарапынан халықты әлеуметтік қорғауға байланысты жаңа жұмыс
- барлық мамандарды сапалы және саналы еңбекпен қамтамасыз ету
- жасөспірімдер арасындағы қылмыстың өсуіне назар аударып, мұны кеміту
- елімізде құқық бұзушылықтың алдын алудың жалпы мемлекеттік жүйесінің
Ел экономикасын мемлекеттік басқаруда мемлекеттік кадрлардың біліктілігін арттыру үлесі
Батыс Қазақстан облысы Статистика департаментінің кадрлік және мемлекеттік құқықтық
- кадр саясатын қалыптастыру мен мемлекеттік органдарды қызметшілермен қамтамасыз
- Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасы Ережелерінің сақталуын
- конкурс, аттестация ұйымдастыру, кадрлар резерві, мемлекеттік қызметшілердің ауысуы,
- кадр құрамын сараптай отырып, персоналдар қажеттілігін жоспарлау;
- қызметші персоналдарды іздестіру, қызметке тарту, конкурстық іріктеу және
- әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің кадрлар резервімен жұмыстану;
- мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру және қайта даярлау;
- қызметшілердің кәсіби және әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету;
- мемлекеттік қызметшілердің қызмет бабында көтерілуі мен мансаптық өсуін
Қазақстан Республикасының бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарынан нық орын
Статистикалық бақылау әрқашан кең көлемді, толық жүргізіледі. Демек, бақылау
Осы әдісті қолдану кезіңде статискалық бақылау арқылы жиналған мәліметтер
Статистикалық көрсеткіштері талдау және қорытындылау. Мұнда жинақталған, топталған, өңдеген
Бұл үшін сатысы олар бірінен – бірі бөлінбейді.
Мысалы, бақылаусыз топтау болмайды, ол топтаусыз талдау немесе қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. – Алматы: Қазақстан.-2000.
2.«Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызметкерлерінің ар-намыс кодексі: Мемлекеттік қызметкерлердің қызмет
3. Қазақстан Республикасының Заңы: Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару
4. Қазақстан Республикасындағы Заңы : Жергілікті өзін-өзі басқару туралы.
5. Қазақстан Республикасының Заңы: Мемлекеттік қызмет туралы.- Алматы: Жеті
6. Қазақстан Республикасының Заңы: Жергілікті өкілетті және атқарушы органдары
7. Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне экономиканың мемлекеттік секторды
8. Қазақстан Республикасының 2007-2024 жылдарға арналған орнықты дамуға көшу
9. Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан экономикалық, әлеуметтік және
10. Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан»
11. «Қазақстанды демократияландырудың жаңа кезеңі – еркін демократиялық қоғамды
12. Қазақстан Республикасының Конституциясына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы.
13. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік басқару жүйесін одан әрі ретке
14. Мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіруге бағытталған шараларды іске асыру
15. Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына
16. Корпоративтік басқару, ашықтық және қоғам алдында есеп беру
17. Атаманчук Г.В. Теория государственного управления. – М.: Омега-Л.-2004.
18. Ихданов Ж., Сансызбаева Ғ.Н., Есенжігітова Р.Ғ. Мемлекеттік басқару
19. Ибраева А., Ибраева Н. Теория государства и права.
20. Пикулькин А.В. Система государственного управления: Учебник.- М.: ЮНИТИ-ДАНА.-2004.
21. Сапаргалиев Х., Ибраева.А. Мемлекет және құқық теориясы: Оқу
22. Толебаева Б. Менеджменттің теориясы және тәжірибесі.-Орал.-2007.
23. Уткин Э.А., Денисов А.Ф., Государственное и мунициальное управление.
24. Чиркин В.Е. Государственное управление:Элементарный курс.-М.:Юрист.- 2003.- 57-71 с.
25. Чиркин В.Е. Система государственного и муниципального регулирования:
26. Батыс Қазақстан облысы Жаңақал ауданы әкімінің аппаратының кадрлік
27. Алтыбасарова М. Қазақстандағы мемлекеттік басқаруды орталықсыздандыру және жергілікті
28. Әбікен Т. Аймақтағы мемлекеттік қызмет: жетілдіру проблемалары мен
29. Әбікен Т. Мемлекеттік басқарудағы демократияның кейбір әдістері. //
30. Әбікен Т. Мемлекеттік басқаруды жетілдірудің жолдары: тұжырымдамалар мен
31. Әбікен Т. Ұйымдастырушылық мәдениеті – мемлекеттік басқарудың сапасын
32. Мемлекеттік басқаруды жаңарту // Егемен Қазақстан.- 2006.- №
33. Нұртазин М.С., Жергілікті мемлекеттік органдардағы кадр қызметі. Кадр
49
Мелекттік қызмет басшысы
Лауазымдық құқықтары мен міндеттері
Болуы тиіс
Әлеуметтік және кадр саясатының жолсерігі
Игеруі тиіс
Адамдардың жұмыс істеуге бағыттылық: жоғары білім және арнайы психология-педогогикалық
Мемлекеттік органның негізгі функционалдық бағыттарын, кадр саясатының принциптерін, персоналдармен
Персоналды басқару техникасы мен ұйымдастыруын, басқару органдарындағы әлеуметтік психологиялық
Білуі тиіс
Меңгеруі тиіс
Департамент
Орынбасары
Орынбасары
Бөлім басшысы
Салалар бойынша комиссия
Мемлекеттік қызмет бойынша комиссия
Департамент құрылымдық бөлімшелері
Ұйымдастыру бақылау бөлімі
Экономика бөлімі
Баға саясат бөлімі
Жалпы бөлім
Қамтамасыз ету қызметі
Мұрағат
Басқа қызметтер
АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕ
Шешім қабылдауды қолдау жүйелері
Қолма-қол талдап өндеу
Сараптамалық жүйелер
Ақпараттық-анықтамалық жүйелері
Электронды құжаттау жүйелері
Геоақпараттық жүйелер
Гепермәтіндік жүйелер
Кеңселік ақпараттық жүйелер
Құжаттық жүйелер
Іс жүргізуді автоматтандыру
Құжат айналымын басқару
Жоғары тұрған мемлекеттік орган
Интернет
Ауылдық әкімдер, әкім аппаратының құрылымдық бөлімшелері
Басқа мемлекеттік органдар, мекемелер
Аудан әкімі аппараты
Жергілікті желі
Сервер
1
2
3
4
5
6
Білімі
Кәсіптік біліктілік
Практикалық іс тәжірибесі
Функционалдық
1 Кәсіби білім деңгейі.
2 Мамандық атауы немесе лауазымдық ерекшілігіне орай біліктілігі
1 ҚР заңнамаларын білуге арналған тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік
2 Лауазым құзырындағы қатынастарды реттейтін конститутциялық арнай заңдар.
1 Типтік біліктілік талаптарына сәйкес.
2 Нақты лауазымның функцияналдық бағыттарын сәйкесті салаларда көрсету.
3 Лауазымға жүктелген қызметтерді орындау үшін қажетті арнайы дағдылар
1 Негізгі функционалдық міндеттер.
2 Бақылаушы функциялар.
3 Үйлестіруші функциялар.
Талаптар
Біліктілік белгілері





Скачать


zharar.kz